TweakDSL *new and/or improved* deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-12-2024
bjck schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

Als je nu al DSL hebt heb je die lijn op koper in iedergeval. Maar dan nog kan andere via een glasdeel worden geleverd... mogelijk dat je dan wat kan laten schuiven met lijnen. Maar waarom nieuwe PSTN lijn? Nu linesharing op ISDN ofzo?

[...]
OK. Die PC sjek geeft wel duidelijkheid.

Ik ken het probleem in Nieuwland, was ooit de reden dat ik wireless-amersfoort heb opgezet. Nudat er inmiddels ook cable-internet wordt geboden in die wijk is het grappig om te zien dat er nog steeds mensen van ons netwerk gebruik maken.

Mijn touwtje is twee keer gemeten (1x door KPN en 1x door Schuring) en is 3061 meterjes lang. Mijn mojum trainde 1 om 8 Mbit op BBned en op VersaHELL trainde een Zyxel 1 om 14 Mbit. Dit ter info.

Reden dat ik deze rare bokkensprong moet doen:

[(gaap)lang verhaal mode on]
Ooit prima DSL verbinding van Wanadont via KPN. Soms wat downtime maar verder niks te klagen (nouwja, de newsserver misschien). In mijn wijsheid heb ik op een zwak moment besloten dat ik beter af zou zijn bij EWEKA. Ik heb nog nooit 1 dag kunnen internetten via EWEKA en nu, die jaar later, lopen er nog verschillende civielrechtelijke procedures om mijn poen terug te krijgen. EWEKA wilde de lijn niet vrij geven waardoor ik na veel touwtrekken zelf maar in actie ben gekomen en bij KPN de lijn heb laten afsluiten. Vervolgens een nieuwe PSTN laten activeren op touwtje twee en BBned / Demon aangevraagd en nog geen 10 dagen later gekregen. 1x down geweest door onderhoud, verder niks te klagen.

Anno 2005 wilde ik meer snelheid dus leek Versahell mij wel wat. TTM vlekkeloos verlopen maar ik kreeg een intern IP waar mijn apparatuur niet op loopt. Versahell ge-mail & gebeld of zijn een bridge konden leveren. Dat konden zij niet maar ik kon er wel zelf één kopen. Zo gezegd zo gedaan. Vervolgens vraag ik om de VPI enzoow settings bij Versahell, kunnen zij die niet aan mij verstrekken. Mijn conclusie, Versahell kan geen internet leveren, order geannuleerd. Natuurlijk heb ik de settings wel op GOT kunnen vinden maar ook niet één apparaat / PC krijgt een IP van de DHCP. En die knuppels bij de helpdesk maar volhouden dat het niet aan hun ligt, maar vreemd genoeg krijgt het Samsung gebakje van hun wel een IP. Verschillende mojems geprobeerd.

Goed, dus einde Versahell en op naar TweakDSL2+. Omdat ik inmiddels mijn lesje met EWEKA heb geleerd ga ik niet zitten wachten tot Versahell opzout van de lijn want dat willen ze niet (traineren = zielig doen) Dus heb ik KPN de infra er uit laten knikkern van mijn oude PSTN en wordt er volgende week op het vrije touwtje weer een verse PSTN geleverd t.b.v. Tweak.

[(gaap)lang verhaal mode off]

Net Tweak ff gebeld waar mijn aanvraagform bleven. Er zijn nu zoveel aanvragen dat ze het niet bij kunnen benen. Maar de beste man heeft nu zelf even mijn naam op een envelop gekalkt en het komt er aan dank zij de mybbxl PC sjek. TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 10:05

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Ik wil niet flamen maar dat was moeilijk te lezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03
@REDFISH

offtopic:
Morgen ochtend noodonderhoud in je regio. Tussen 06.00 en 08.00 dus niet schrikken van downtime

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 14:18

geforce666

a.k.a Jan (nl)

quick question:

wordt GEK van me telindus modem.. ding gaat DOOD zodra ik hogere snelheid haal als 3 a 400 kb
heb em ook al eigelijk sinds het begin dat ik bij tweakdsl zit.. maargoed, dat ffe terzijde..

ik heb dus tijdje terug een alcatel 510i gekregen via me stage en nu vroeg ik me af: kan ik die nu erg gewoon tussen gooien ? want heb ergens gehoord/gelezen dat als je dat doet je soms wel es 6 uur moet wachten omdat de provider dan eerst je nieuwe modem (mac-adres) moet registreren ofzo..
is dit dus ook bij tweak zo ? want trekt het niet langer meer met die ruk telindus hahaha :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
geforce666 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:49:
quick question:

wordt GEK van me telindus modem.. ding gaat DOOD zodra ik hogere snelheid haal als 3 a 400 kb
heb em ook al eigelijk sinds het begin dat ik bij tweakdsl zit.. maargoed, dat ffe terzijde..

ik heb dus tijdje terug een alcatel 510i gekregen via me stage en nu vroeg ik me af: kan ik die nu erg gewoon tussen gooien ? want heb ergens gehoord/gelezen dat als je dat doet je soms wel es 6 uur moet wachten omdat de provider dan eerst je nieuwe modem (mac-adres) moet registreren ofzo..
is dit dus ook bij tweak zo ? want trekt het niet langer meer met die ruk telindus hahaha :P:P
Zet even de bijna nieuwste firmware in je 510i. Stop er een BBned-bridge profiel in en wissel hem om met je Tellindus. Die staat nu ook als bridge vermoedelijk? Anders je 510i als router instellen en gewoon wissellen.

http://www.speedtouch.nl/macinstruct.html

http://www.speedtouch.nl/drivers.html#510

Had je zelf ook wel kunnen vinden ;) IP lease is bij TweakDSL geen probleem met modem wissellen.

[ Voor 10% gewijzigd door bjck op 10-08-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

bjck schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:59:
[...]

Zet even de bijna nieuwste firmware in je 510i. Stop er een BBned-bridge profiel in en wissel hem om met je Tellindus. Die staat nu ook als bridge vermoedelijk? Anders je 510i als router instellen en gewoon wissellen.

http://www.speedtouch.nl/macinstruct.html

http://www.speedtouch.nl/drivers.html#510

Had je zelf ook wel kunnen vinden ;) IP lease is bij TweakDSL geen probleem met modem wissellen.
hey thx voor de snelle reactie

ik heb al de nieuwste firmware erop gezet.. alleen ik snap dat bridge verhaal even niet
modem heb ik al geconfigureerd voor het bbned netwerk als je dat bedoelt

is zo'n bridge profiel iets wat ik zeg maar naar het modem kan sturen zodat hij em klaarmaakt voor het bbned netwerk ? (config-file achtig iets ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 19:14
Bridge betekend dat de computer die je aan het modem koppelt een publiekelijk IP adres krijgt. Kortweg, je komputer wordt direct gekoppelt ("bridged") aan het internet.

Een andere mode is NAT, wat de meeste kennen in de vorm van een "router". Die zorgt ervoor dat het modem zelf het publieke IP krijgt, en de PC's op het LAN gewoon een intern IP (10.0.0.x of 192.168.0.x bijvoorbeeld) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Xandrios schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:08:
Bridge betekend dat de computer die je aan het modem koppelt een publiekelijk IP adres krijgt. Kortweg, je komputer wordt direct gekoppelt ("bridged") aan het internet.

Een andere mode is NAT, wat de meeste kennen in de vorm van een "router". Die zorgt ervoor dat het modem zelf het publieke IP krijgt, en de PC's op het LAN gewoon een intern IP (10.0.0.x of 192.168.0.x bijvoorbeeld) :)
aaah kijk, duidelijkheid

yep dat snapte ik... ik wist dus alleen niet dat dat bridge heette (dat eerste) voor de rest is het me duidelijk

in dat geval is het een router, dus kwesite van config file erin rammen en ertussen hangen en klaar is kees dus ? (weer verder internetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
In princiepe wel ja. Mocht het niet werken...gewoon je oude modem terughangen en je bent ook weer online :)

(Als je oude modem in bridge mode staat, kun je in een dosbox "ipconfig /release" typen, om er zeker van te zijn dat je geen IP-troubles krijgt. Maar voor zover ik weet zou het ook zonder dat gewoon goed moeten gaan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:08
Burne schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:43:
[...]

Da's natuurlijk grote onzin. Als er niet geleverd kan worden is er ook geen overeenkomst mogelijk.

[...]
Wees nou eens eerlijk, en kijk eens naar wat de boventoon gevoerd heeft, de afgelopen tijd? Het gehuil en gejammer over ADSL2+, migraties van en naar, dingen die wel kunnen, dingen die niet kunnen. Het is net alsof er niets anders is dan ADSL2+. Jullie verwachten op iedere denkbare vraag een antwoord, en als dat een paar dagen op zich laat wachten wordt er uitgebreid ge- ;( :r :r :( |:( 8)7 en is het allemaal klote. Daar wordt op gereageerd, mensen zoeken dingen uit, regelen deals, verwerken aanvragen, beantwoorden jullie vragen en vervolgens komt daar het verwijt dat ADSL2+ teveel aandacht krijgt en dat dat ten koste van andere dingen gaat. We zijn wel lekker bezig, vind je niet?
Mag ik nog even reageren?
Het is geen onzin als je een contract tekent dat je daar ook aan vast zit. De partij waarmee je een overeenkomt sluit moet redelijkerwijs zijn verplichtingen nakomen. Je moet de partij daarvoor dus ook de gelegenheid geven. Kortom, als ik nu teken zit ik een paar maanden aan een contract vast en kan daarna pas de zaak ontbinden als de partij niet kan leveren om wat voor reden dan ook.
Daar heb ik dus geen zin in dus wacht ik liever tot er meer duidelijkheid is.

Het is natuurlijk een risico als je het nieuwste wilt hebben, dat is logisch. Je kunt wat aanloopproblemen verwachten ook al heeft men nog zo z'n best gedaan om een nieuw product goed te introduceren.
Het staat ons wel vrij hierover in een forum zoals hier te discussieren, daar kunnen we immers allemaal wat van leren. Ik vind dat geen zeuren.
Als mijn ping niet goed is, packetloss voorkomt, lijn uitvalt e.d. mag ik dit toch ook melden, want wellicht ben ik niet de enige en is er een oplossing voor.

Het topic heet nieuw/improved dus gaat naar mijn mening dus ook over dit soort zaken.
ADLS2+ mag dus ook aandacht krijgen en zal ook nog meer aandacht krijgen, dat kun je de komende tijd wel verwachten.
En als je het niks vindt lees je het niet. Ook geen probleem.

Ik heb van TweakDSL bericht ontvangen, ze blijven gewoon BBned leveren maar ook TIS. TIS heeft op dit moment even de voorkeur ook vanwege de prijsstelling en dat de prijs na 1 jaar gelijk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Er staat op de contracten netjes:
Ik ga er mee accoord dat mijn ondertekening bindend is, tenzij TweakDSL op mijn adres geen ADSL van Tiscali kan leveren voor 1 november 2005. Beide partijen zijn dan gerechtigd het contract te ontbinden tenzij beiden anders overeenkomen.
Dus als er helemaal geen DSL leverbaar is voor die datum kan je er voor kiezen de aanvraag te laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

HoppyF schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:35:
[...]

Mag ik nog even reageren?
Het is geen onzin als je een contract tekent dat je daar ook aan vast zit. De partij waarmee je een overeenkomt sluit moet redelijkerwijs zijn verplichtingen nakomen. Je moet de partij daarvoor dus ook de gelegenheid geven. Kortom, als ik nu teken zit ik een paar maanden aan een contract vast en kan daarna pas de zaak ontbinden als de partij niet kan leveren om wat voor reden dan ook.
Feitelijk is er pas sprake van een bindende overeenkomst op het moment dat de ene partij aan z'n verplichtingen voldoet. Dus ADSL2+ levert. Jouw wederkerige verplichting start op dat moment. (Maandelijks je rekening voldoen..) Tot die tijd is er enkel een stuk papier wat twee intenties vastlegt.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

bjck schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:12:
Alcatel Speedtouch 516(i) dacht ik.
Ik staap dus van demon over naar Tweakdsl 3mbit/1mbit. Dan zou ik (waarschijnlijk) het bovenstaande modem krijgen. Nu hangt er de zyxel tussen die ik van demon gehad heb.
Welke is beter en kan ik die zyxel gewoon blijven gebruiken als ik er de babyxl firmware (of settings) ingooi?

Edit.. zie net dat die 516(i) een adsl 2+ modem is.. dat zal toch niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Cyberpope op 11-08-2005 08:12 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:57
Het duurt aardig lang voordat ze het modem voor die actie leveren hier
(was welliswaar die van het 5mbit abo, maar dat zou niet uithoeven maken lijkt mij :) )
4 augustus is onze lijn opgeleverd en nog steeds geen modem ontvangen,

zometeen maar weer ff bellen :O

• bjck
Cyberpope schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:11:
[...]

Ik staap dus van demon over naar Tweakdsl 3mbit/1mbit. Dan zou ik (waarschijnlijk) het bovenstaande modem krijgen. Nu hangt er de zyxel tussen die ik van demon gehad heb.
Welke is beter en kan ik die zyxel gewoon blijven gebruiken als ik er de babyxl firmware (of settings) ingooi?

Edit.. zie net dat die 516(i) een adsl 2+ modem is.. dat zal toch niet?
Alle ADSL2+ geschikte modems kunnen ook gewoon ADSL1 en ADSL2 doen naast ADSL2+. Dus het is een toevoeging en is niet zo dat andere wordt weggevaagd ;)

Je zou gewoon je ZyXEL kunnen blijven gebruiken verder met andere instellingen (misschien nieuwere firmware ook nog even). Gezien Tiscali zelf (de ISP) ook alleen maar met ZyXEL werkt geen slechte keuze lijkt me op 't TisDSL netwerk. Laat je die andere in de doos voor het geval dat deze 't niet doet meer. Of je een rare storing hebt kan je mooi testen en dingen uitsluiten.

Zou hem wel even aan doen en kijken of hij de lijn kan vinden om te zien of hij wel werkt ;)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Kan iemand mij het linkje geven naar de algemene voorwaarden van tweakdsl.

Op een of andere rare manier kan ik het niet vinden. In mijn beleving staat het links onderin met een knopje. Maar op mijn werk staat er niets links onderin. Ook geen contactbutton. Rare is dat ik hem op mijn PDA (niet via mijn werk) ook niet te zien krijg. Is hij nu weg of ligt het aan mij(n werk)

Lamar.. een wilde gok bracht me op pagina 08 en die bleek het te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberpope op 11-08-2005 09:41 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ja ze hebben die contactbalk weer eens weggehaald.

Google is gewillig;
http://www.tweakdsl.nl/08.html

/dev/null

Anoniem: 132265

WAARSCHUWING!!!!!

Ik wil iedereen waarschuwen voor TWEAKDSL oftewel Cambrium. In april heb ik adsl aanvraag bij ze gedaan. De eerste levertijd die ze mij hadden opgegeven was 11 mei. Zo, dat is lekker snel dacht ik. Maar op 11 mei nog steeds geen modem, geen lijn en geen bericht wat er aan de hand was. Ik bellen. Kreeg te horen dat het niet aan TweakDSL lag maar aan KPN. Ik moest geduldig wachten. Na 4 dagen weer bellen. Er wordt aan gewerkt meneer, kreeg ik te horen. 2 weekjes later ik naar KPN bellen. Heb 8 jaar bij KPN gewerkt en wist welke kanalen ik moest aanboren voor informatie. Maar op mijn naam en adres was er geen ADSL lijn bekend, voor welke provider dan ook. Ik meteen bellen. Nee KPN liegt meneer, maar we brengen u nu over naar BBNET netwerk, dus nieuwe oplever datum 27 mei. Ik snapte er niets van. BBNet was sowieso de netwerk aanbieder, KPN levert de infrastructuur af. Op 27 mei nog steeds geen lijn of modem. Ik bellen. Modem krijgt u pas als de lijn door de monteur is opgeleverd. Maar de lijn zou opgeleverd moeten zijn, nee meneer fout ligt bij BBNet. Nieuwe oplever datum 14 juni. Pffffffffffffffffffffffffffff.
Tot mijn grote verbazing sturen ze wel een factuur voor kosten koper voor de lijn. Ik bellen of ik dit moet betalen voordat de lijn opgeleverd is. Ja, meneer dan kunnen we uw aanvraag versnellen. ? Huh, aanvraag. Ik heb een oplever datum, waar hebben ze het over. Wat blijkt nou, in hun systeem staat niets bekend over een opleverdatum. Ik denk laat ik dan maar betalen, doen ze tenminste dan misschien hun werk. Nou op 15 juli kreeg ik mijn modem pas, maar de lijn was nog niet aanwezig. Ik bellen. Nou meneer de lijn is actief en alles werkt. ik zie dat u data verkeer heeft. Ik wist niet wat ik hoorde, ik had mijn modem niet eens aangesloten, hoe kan ik data verkeer hebben. Ik ex-collega's bij KPN gebeld. In de verdeler de kruisdraden laten nalopen. En wat blijkt. Zelfs de kruisdraden waren nog niet doorgetrokken naar mijn huis. Ik had het nu echt gehad. Ik weer bellen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik al het telefoon verkeer met mijn mobiel hebt gedaan omdat ik geen vaste aansluiting thuis had. De helpdesk is slecht te bereiken echt slect. 15 minuten wachttijd is snel bij ze.
Afijn.
Toen maar besloten om mijn aanvraag te annuleren. Aangetekend brief geschreven. Men reageerd hierop terug dat dit niet kan omdat de lijn opgeleverd is en wordt gebruikt? Wat een leugenaars. Ik had namelijk bij mijn aangetekende opzegging de modem retour gestuurd. Hoe kan ik dan de lijn gebruiken? Ik de KPN laten bellen met Cambrium. KPN heeft ze uitgelegd dat de kruisdraden nog getrokken moeten worden en zelfs dan zat er op de verdeler nog geen prik, dus dat had ook geen nut.
Ik hoor niks van ze tot eind juli. Ik krijg dan een aanmaning voor maand bedrag die ze niet konden inhouden van mijn rekening. Om een lang verhaal kort te houden. Ik ben sinds juni bezig om van ze af te komen. Ik heb geen ADSL van ze en toch blijven ze iedere maand 49,95 van mijn rekening in te houden.
Ik heb ze geschreven, gebeld en gefaxed. Geen reactie. Vandaag maar naar Almere gereden. Ik heb me uitgemaakt voor medewerker van energie bedrijf en kon zo naar binnen. Ik zocht z.g. naar een aansluitpunt van de COAX. Niemand die mij om een pasje of een briefje vroeg. Ik verwachte een mooi kantoor met een helpdesk en een administraite. Ik heb 2 medewerkers gezien. Wat blijkt nou. De directie opereerd vanuit huis, en de 2 medewerkers zijn verandwoordelijk voor helpdesk, administraite en financiele afhandeling. Wat en amateuristisch zooitje. Jonge meid die liet mij de meterkast zien. Aangezien ik vertelde dat ik naar een andere aansluitpunt zocht, liep ik door het hele pand. Echt waar, maar 2 mensen zitten daar. Toen ik vroeg waar de rest zet, kreeg ik te horen dat de directie kantoor aan huis heeft en dat alles daar geregeld wordt. Dat verklaart dat de helpdesk vaak niet te bereiken is. Nou ik heb goed rond gekeken, en de jongedame vertelt dat ik niet van de energie maatschappij ben. Hier schrok ze van en dreigde met de politie. Ik heb haar laten bellen naar de manager. De andere medewerker een jonge gast, genaamd Richard. Sukkeltje, durfde niet eens uit zijn stoel te komen. Manager aan de lijn gehad, een dame. Die weigerde mij te woord te staan. Ben maar uitijndelijk weg gegaan.
Ik wacht nu een week af wat er gebuerd. Gaan ze verder met mij aanmaningen sturen, dan heb ik een verrassing voor ze!

• bjck
Tot mijn grote verbazing sturen ze wel een factuur voor kosten koper voor de lijn.
Heb je nu aangevraagd voor linesharing op een bestaande telefoonlijn/abonnement/nummer? Of heb je een kaal-koper aanvraag gedaan (NLS) zodat een nieuw aderpaar gebruikt wordt voor DSL naast je telefonie?

Bij elke ISP zijn er dit soort gruwel verhalen te vinden natuurlijk. Vaak ligt het probleem/geschil heel simpel achteraf.

[ Voor 19% gewijzigd door bjck op 11-08-2005 11:25 ]

Anoniem: 18360

Goedemorgen heren (en dames natuurlijk),

Ik heb een jaar lang in het buitenland gewoond (vanwege werk), maar wel mijn tweakdsl ultra verbinding behouden voor mijn huisgenoten.Helaas is hun computer verstand toereikend genoeg om spel te installeren en spelen. En hotmail controleren voor email lukt nog. Maar daar houdt het ook bij op.
Ik verbaasde me er ook over dat er problemen waren met het netwerk. Ik heb een 4-poort E-tech router (blauw) aangesloten op 3 computers met alle 3 windows XP. De modem heb ik sinds het initiele start van Tweakdsl en er eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad. Dus ook nooit de behoefte gehad om de firmware te flashen. Alle instelling stonden exact hetzelfde als op de tweakdsl website voor de 4-poort Analoge E-tech router.
Het probleem die was onstaan tijdens mijn verblijf in het buitenland was dat als een computer opstarte, er verbinding was met het internet. Maar na een onbepaalde tijd, soms 5 minuten soms 6 uur, het verbinding wegviel. Windows probeerde dan automatisch het IP van het computer te vernieuwen, maar kon geen verbinding maken. Dus het internet was weggevallen. Oplossing hiervoor was of router opnieuw opstarten of computer opnieuw starten.
Ik had geen flauw idee wat er aan de hand was, dus een email naar E-tech gestuurd. Die informeerde me dat er een neuwe firmware was en raadde me aan deze te installeren . Dus ik weg ging versie 2.28 (geloof ik) en had ik dus versie 3.46 met bijbehorende nieuwe interface. Ik heb alle instelling zo goed mogelijk overgenomen van het oude firmware versie (helaas stond op tweakdsl niet een voorbeeld met de nieuwe interface).
Netwerk werd gedecteerd, maar een diagnostic test leverde een FAIL melding op. Er kon geen IP worden toegewezen. Dus ook geen internet.
Ik zit dus met het probleem. Of oude firmware met internet, waarbij netwerk verbinding wegvalt. Of nieuwe firmware met stabiele netwerk maar geen internet.
Ben ik misschien bepaalde settings vergeten in de nieuwe firmware? Of heeft iemand anders een dergelijke probleem gehad?
Ik heb vorige week een aanmeldings formulier ingevuld voor Tis ADSL2+ inclusief nieuwe router (speedtouch), maar geen flauw idee wanneer die binnenkomt.
In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

Edit: vergeten te melden dat ik de search op GOT en andere search sites heb gebruikt, maar helaas niks wijzer geworden nog. Momenteel heb ik het overdag erg druk vanwege mijn terugkomst in NL en heb ik tweakdsl vandaag nog niet kunnen bellen. En 's avonds is er niemand. Daarom dit bericht gisteravond maar getypt en vandaag hier gecopieerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 18360 op 11-08-2005 11:30 ]

• bjck
In die nieuwe firmware zit een quicksetup die kan je gewoon BBned-router selecteren.

Heb je nu aangevraagd voor linesharing op een bestaande telefoonlijn/abonnement/nummer? Of heb je een kaal-koper aanvraag gedaan (NLS) zodat een nieuw aderpaar gebruikt wordt voor DSL naast je telefonie?
Ik had helemaal geen telefonie, dus vaste aansluiting thuis. Uiteraard wel 2 adarparen van KPN in de muur , maar voor de rest geen vaste aansluiting. Ik had gekozen voor ADSL alleen. Daarvoor betaal je eenmalig kosten koper voor het gebruik van KNP aders. Dan heb je ADSL zonder vaste telefonie.

Modbreak:Dit kan kan niet hier, is niet de bedoeling

[ Voor 16% gewijzigd door bjck op 11-08-2005 12:03 ]

Anoniem: 18360

bjck schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:32:
In die nieuwe firmware zit een quicksetup die kan je gewoon BBned-router selecteren.
Hiermee was ik begonnen, maar helaas geen verbinding. Dus toen manueel alle instellingen langs geaan en nog steeds geen verbinding.

• bjck
Anoniem: 132265 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:41:
[...]

Ik had helemaal geen telefonie, dus vaste aansluiting thuis. Uiteraard wel 2 adarparen van KPN in de muur , maar voor de rest geen vaste aansluiting. Ik had gekozen voor ADSL alleen. Daarvoor betaal je eenmalig kosten koper voor het gebruik van KNP aders. Dan heb je ADSL zonder vaste telefonie.
Zien ze bij KPN wel staan dat er een serviceID van BBned op een van de invoer aders gereserveerd is?
Anoniem: 18360 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:48:
[...]

Hiermee was ik begonnen, maar helaas geen verbinding. Dus toen manueel alle instellingen langs geaan en nog steeds geen verbinding.
Maak eens een screenshot van de WAN pagina?

[ Voor 10% gewijzigd door bjck op 11-08-2005 12:04 ]

Zien ze bij KPN wel staan dat er een serviceID van BBned op een van de invoer aders gereserveerd is?
Nope, zelfs bij BBned was mijn irtc-id niet bekend! Die prutsers van TweakDSL hadden mijn aanvraag gewoon nog niet ingevoerd. Maar, ik ben nog niet klaat met ze. Houdt het nieuws maar in de gaten!

• bjck
Anoniem: 132265 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Nope, zelfs bij BBned was mijn irtc-id niet bekend! Die prutsers van TweakDSL hadden mijn aanvraag gewoon nog niet ingevoerd. Maar, ik ben nog niet klaat met ze. Houdt het nieuws maar in de gaten!
Misschien kunnen ze je gelijk de actie inschuiven van TisDSL2 als dat het geval is ;)

Misschien kunnen ze je gelijk de actie inschuiven van TisDSL2 als dat het geval is
Oh GOD nee. Ik wil niks meer met TweakDSL, BBned of Tiscali te maken hebben. Betaal nu meer maar heb perfecte service van KPN. Mijn ADSL-direct was binnen 7 werk dagen opgeleverd. Kost wat, maar je weet waar je aan toe bent.

Anoniem: 149860

Nieuwe uitdaging.

Wil even tweakdsl bellen !

Waar staat het nummer op de site.????

Voorheen stond er ergens contact en dan had je email en telefoonnummers !!!

Echter nergens meer te vinden.. is dit special gedaan of zo ??

gelukkig staat het nog in de startpost..

/mamoman

• Tetsuo55

Tetsuo55

Anoniem: 149860 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:56:
Nieuwe uitdaging.

Wil even tweakdsl bellen !

Waar staat het nummer op de site.????

Voorheen stond er ergens contact en dan had je email en telefoonnummers !!!

Echter nergens meer te vinden.. is dit special gedaan of zo ??

gelukkig staat het nog in de startpost..

/mamoman
is al meer dan een maand zo

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Niet echt handig... Ik ga geen ADSL nemen bij een provider die geen telefoon nummer publiceerd. Jammer... Voor der rest leek het me een leuk om een ADSL2 verbinding te hebben...

Ik wacht wel tot meer aanbieders met een ADSL2 verbinding komen.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Xandrios
Dat is niet al meer dan een maand zo, absoluut niet. Dit is in geen geval opzet, eerder een foutje :)

• Sjowhan
  • Laatst online: 13:07
Inderdaad :Y
Blijkbaar is door de ADSL2+ actie, de knopjes onderin de pagina verdwenen met knopje 'contact' :o
Het is pas zo, denk < een week

[ Voor 18% gewijzigd door Sjowhan op 11-08-2005 16:48 ]

http://specs.tweak.to/5253

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:19
Ik ben toch benieuwd hoe jij binnen een week online was Xandrios. Ik heb nog geen eens een bevestigings brief/mail binnen gekregen.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Dimmu schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:48:
Inderdaad :Y
Blijkbaar is door de ADSL2+ actie, de knopjes onderin de pagina verdwenen met knopje 'contact' :o
Het is pas zo, denk < een week
Volgens mij met het opzetten van die nieuw tweakgekte actie. Vorige week stond hij er nog gewoon namelijk. Want toen ben ik voor het eerst in tweakdsl geintresseerd en heb ik er op geklikt (oke geef het toe.. mijn schuld... :P)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 23:38

Wildfire

Joy to the world!

LuCarD schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:36:
[...]

Niet echt handig... Ik ga geen ADSL nemen bij een provider die geen telefoon nummer publiceerd. Jammer... Voor der rest leek het me een leuk om een ADSL2 verbinding te hebben...

Ik wacht wel tot meer aanbieders met een ADSL2 verbinding komen.
Je kunt dus alsnog gewoon bij TweakDSL aan de bak want dat het er niet stond was niet meer en niet minder dan een foutje. Een foutje wat nog maar pas zo is gekomen, het is echt niet al een maand zo.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• bjck
't Staat ook gewoon in de startpost.

TweakDSL *new and/or improved* deel 13

• Tetsuo55

Tetsuo55

Hij was weg toen de ADSL2 actie begon, terug toen de tis actie begon en weer weg sinds de tweakgekte is begonnen

ik gebruik inderdaad ook de startpost om het nummer te krijgen

ik denk ook dat het een ongeluk is en geen opzet

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 22:01
als ik maandag/dinsdag nog nix heb gehoort ga ik bellen
hoe lang kan het duren om een aanvraag te behandelen en een bevestiging te geven??
gaan ze trouwens een brief sturen? ik heb geloof ik geen emailadres ingevult

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:01
Striker2k2 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:42:
als ik maandag/dinsdag nog nix heb gehoort ga ik bellen
hoe lang kan het duren om een aanvraag te behandelen en een bevestiging te geven??
gaan ze trouwens een brief sturen? ik heb geloof ik geen emailadres ingevult
Ik heb ook nog steeds niet gehad. Ik had als wensdatum de 22e aangegeven, dan had ik nu toch wel een bevestiging verwacht

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik kan het niet vinden in het topic (search) hoewel het vast en zeker meerdere malen gevraagd is dus daar ga ik dan:

Ik heb me aangemeld voor ADSL2+, het zou half Juli opgeleverd worden volgens de TweakDSL site (toch?). Is er wat meer duidelijkheid over wanneer ik m'n lijntje kan verwachten?

• Striker2k2
damn...wat dacht je van de telefoon pakken
jij heb je neem ik aan zelfs aangemeld voor de bbned actie

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Striker2k2 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:15:
damn...wat dacht je van de telefoon pakken
jij heb je neem ik aan zelfs aangemeld voor de bbned actie
Leuk dat je zo vriendelijk antwoord. Ja, ik heb me aangemeld voor de BBned actie en ik kan bellen ja maar niet op dit tijdstip en al bel ik wel kan ik ±20 minuten wachten tot ik te woord word gestaan. Dus als iemand me wel wat zou kunnen vertellen zou ik dat op prijs stellen.

• Striker2k2
hoe moet iemand daarop kunnen antwoorden?
je geeft niet eens je postcode, adres
als ik jou was zou ik morgen toch maar de helpdesk bellen hoe het een en ander zit

Ik heb ook nog steeds niet gehad. Ik had als wensdatum de 22e aangegeven, dan had ik nu toch wel een bevestiging verwacht
Annuleer het nu het nog kan! Je kan nog lang wachten op de oplevering bij Tweak. Bespaar jezelf een hoop ellende en zoek een andere!!!

Gewaarschuwed mens, telt voor 2!

• bjck
Bij mijn weten is er nog door geen enkele BBned partner een inschrijving buiten de testers online via de ADSL2+ aanbieding op 't BBned netwerk so-far.

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

bjck schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:40:
Bij mijn weten is er nog door geen enkele BBned partner een inschrijving buiten de testers online via de ADSL2+ aanbieding op 't BBned netwerk so-far.
Ik heb het info pakket thuis gekregen, ingevuld en opgestuurd dus het lijkt me dat ik mn lijntje wel zal krijgen.

Nieuwegein-Zuid

[ Voor 8% gewijzigd door DoubleJ op 13-08-2005 14:54 ]

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 21:40
Anoniem: 132265 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:40:
[...]

Annuleer het nu het nog kan! Je kan nog lang wachten op de oplevering bij Tweak. Bespaar jezelf een hoop ellende en zoek een andere!!!

Ga is ff weg ofzo er gaat bij 1 iemand wat fout en wij zitten weer topics lang naar onzin te luisteren. Als je tweak kut vind en er niks mee wilt doen doe dat dan niet niks mis mee verder maar verkracht dan niet ieder antwoord wat je geeft.

• SNEAK-NL
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

meer mensen bij wie het online spelen fantastisch gaat ? ik red nog geen volle 5 minuten op een server voordt ik weer afgelazerd word :(

• bjck
DoubleJ schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:47:
[...]

Ik heb het info pakket thuis gekregen, ingevuld en opgestuurd dus het lijkt me dat ik mn lijntje wel zal krijgen.

Postcode/Adres: 3434SW / Graaf ottolaan 12
Bij mijn weten zit die centrale (Niwg-Z) niet bij de eerste groep die nu geschikt voor ADSL2+ is bij BBned.

Daarbij, als je nu al een BBned aansluiting hebt is er geen overstap/overzet/omzet/upgrade mogelijkhied nog. Dus lijn d'r naast aangevraagd (NLS) is enige optie dan.

[ Voor 20% gewijzigd door bjck op 11-08-2005 22:04 ]

• HoppyF
Anoniem: 132265 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:40:
[...]

Interessant verhaal allemaal en ook erg lullig voor je dat het zo gelopen is maar dat betekent nog niet dat TweakDSL of BBned een slecht bedrijf is.
Er kan overal iets mis gaan en je mag dat best melden maar ik denk dat je een zakelijk conflict direct met het betreffende bedrijf moet oplossen en niet via een forum.
Zelfs al zou ik je willen helpen kan ik dat niet omdat ik niet weet wie je ben.

En er gaat bij iedere IPS iets (of veel!) mis, als je dit niet gelooft moet je maar eens een search doen op GOT, kies maar een ISP uit en je komt wel wat tegen.
De ideale wereld bestaat helaas niet.

Ik kan je handelswijze ook niet goedkeuren hoe je bij TweakDSL binnen bent gekomen, komt niet echt fijn over, zelfs als je pissig bent doe je dat niet lijkt me.
Dat er in een kantoor niet veel mensen zijn zegt niks. Ik werk zelf bij een groot IT bedrijf en als je daar op kantoor gaat kijken zijn er ook veel buro's leeg. Dat kan ook best omdat er veel mensen onderweg zijn of vanaf thuis werken. Moderne technologie he? werken met .... ADSL.

Succes met je KPN lijn, als je nog even had gewacht had je meteen ADSL2+ van KPN kunnen nemen over een paar maandjes is het zover.
Ik verheug me alweer op de TV reclames van HetNet :O

• bjck
KPN reclame was dat met the company that brings you small bills?

[ Voor 6% gewijzigd door bjck op 11-08-2005 23:09 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

bjck schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:09:
KPN reclame was dat met the company that brings you small bills?
Hoe kom je daar nou weer bij? Da's de reclame van Tele2.

Anoniem: 111186

Effe BF2 ( Battlefield 2 ) spelen 5 a 10 min langer niet :( :( :( is er wat bekent wat het kan zijn. |:(

• bjck
Wildfire schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:15:
[...]

Hoe kom je daar nou weer bij? Da's de reclame van Tele2.
* bjck had er smiley bij moeten zetten misschien ;)
Anoniem: 111186 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:19:
Effe BF2 ( Battlefield 2 ) spelen 5 a 10 min langer niet :( :( :( is er wat bekent wat het kan zijn. |:(
Geen idee, maar is heel raar probleem en is blijkbaar wel reproduceerbaar gezien meerdere er last van hebben. Toch heel gek dat het alleen die game is.

[ Voor 44% gewijzigd door bjck op 11-08-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

HoppyF schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:07:
Dat kan ook best omdat er veel mensen onderweg zijn of vanaf thuis werken.
Misschien ook een factor: het is vakantietijd. Bouwvak en schoolvakanties. Half Nederland is de hort op.

Oh. Voor de dwangmatige pingerts:

Afbeeldingslocatie: http://its.blacklisted.nl/~ruben/wp-content/112379829612975_now_1123726200.png

ping plus loss en spreiding in pingtijden naar een machine 'over' de AMS-IX bij een coloboer. Mail, andere zaken en natuurlijk de 8 andere gebruikers van m'n lijn zorgen voor enige spreiding, het duidelijkst zo rond 23:00 vanavond.

En dit is naar de laatste hop in het cambrium-netwerk, dus zonder invloed van de AMS-IX en m'n coloboer:
Afbeeldingslocatie: http://its.blacklisted.nl/~ruben/wp-content/112379858214371_now_1123726560.png

Strak als een meetlat, en met wel 0.02% packetloss. Erg netjes, heren van Cambrium.

[ Voor 61% gewijzigd door burne op 12-08-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

ik heb het met bf1942 , niet puur en alleen bf2 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

bjck schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:23:
[...]

* bjck had er smiley bij moeten zetten misschien ;)

[...]

Geen idee, maar is heel raar probleem en is blijkbaar wel reproduceerbaar gezien meerdere er last van hebben. Toch heel gek dat het alleen die game is.
Klopt bijna alleen deze game is ik en paar andere maten intotaal 5 man hebben het spel alleen ik heb last van dit probleem ik zit via tweakdsl en 1 via de kabel en de andere via kpn net werk das toch wel vreemd. B) :? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Er zijn veel meer variabellen dan alleen andere ISP.

Netwerk connecties van de gameserver hoster toevallig richting tweak/cambrium. Gebruikte modem/router etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114284

bjck schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:03:
[...]

Bij mijn weten zit die centrale (Niwg-Z) niet bij de eerste groep die nu geschikt voor ADSL2+ is bij BBned.
Is wel ergens te vinden welke centrale wanneer geschikt gemaakt gaat worden? Of moet dat
van Tis/BBNed een groot geheim blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 114284 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:27:
[...]

Is wel ergens te vinden welke centrale wanneer geschikt gemaakt gaat worden? Of moet dat
van Tis/BBNed een groot geheim blijven....
Voor Tiscali denk ik niet. Meeste zijn al omgebouwd d'r voor.

BBned kan je zien op de postcode check van www.telebyte.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Zo.. mijn aanvraag is ook de deur uit..

Maar waar kon je dan de "Wens" datum invullen, want dat veld ben ik nergens tegen gekomen.

En wat moeten ze met een KPN rekening? Ik heb er een uit de stoffige doos gevist (nee, niet mijn moeder), maar die was aardig oud. Maar ik pleur ze bijna meteen weg, na de acceptgiro eruit gehaald te hebben.

Zie wel of ze hem pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
KPN-nota is denk ik een extra validatie stap voor nummer en lijntype. Even een kopietje (of orgineel) mee sturen kan in sommige gevallen heel erg handig zijn om aanvragen optimaal te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114284

bjck schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:49:
[...]

Voor Tiscali denk ik niet. Meeste zijn al omgebouwd d'r voor.

Op de postcode check zie ik alleen dat ADSL2 niet beschikbaar is. Maar wat ik nu graag zou willen weten is vanaf wanneer het wel beschikbaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
  • Laatst online: 10-12-2023
bjck schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:40:
Bij Telebyte kan het wel. Zie: http://www3.telebyte.nl/ADSL_overview.php Ik heb de postcodetest gedaan en ADSL2 was mogelijk via bbned. Waarom niet bij TweakDSL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heegie612
  • Laatst online: 01-06 11:51
Wildfire schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:47:
[...]

Je zit nu onnodig lang met Demon opgezadeld. Demon hanteert geen opzegtermijn bij een telco-telco migratie, zodra TweakDSL is geactiveerd kun je per direct opzeggen bij Demon. Je had deze maand al overgezet kunnen zijn.
Geeft het dan geen problemen dat demon en tweakdsl tijdelijk allebij op mijn lijn zitten (zit ook bij demon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 18:18

rally

Deyterra Consultancy

Ik hoop dat er een van de TweakDSL medewerkers meeleest, want ik heb twee eenvoudige vragen.

1. Tot wanneer loopt de TIS-ASDL2+ actie voor bestaande klanten
2. Ik heb bij Budget Phone de migratie van mijn telefoonnummers aangevraagd (KPN nummers die naar Cambrium zijn geporteerd en nu dus naar Budget Phone moeten). Die aanvraag is nu ongeveer een weekje de deur uit. Kan ik nu al de aanvraag de deur uit doen of gaat dat problemen opleveren met de portering.
Ik ben nl. een *beetje* gehecht aan deze nummers, maar ik wil uiteraard ook deze actie niet mislopen.

Alternatief: Kan ik ook gebruik maken van de TIS ADSL2+ actie als EXTRA lijn, zodat de aanvraag nu gaat lopen en ik mijn "oude" Ultra lijn kan opzeggen zodra de portering is voltooid?

[ Voor 17% gewijzigd door rally op 12-08-2005 12:17 . Reden: Spelfouten verwijderd en info toegevoegd ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

heegie schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:14:
[...]

Geeft het dan geen problemen dat demon en tweakdsl tijdelijk allebij op mijn lijn zitten (zit ook bij demon)
Ze zitten niet allebei op je lijn. TweakDSL neemt je lijn over en bij Demon ben je dan alleen nog administratief een abonnee. Zodra TweakDSL je lijn heeft overgenomen kun je Demon meteen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heegie612
  • Laatst online: 01-06 11:51
oke, dan! Dat is goed nieuws. Ga ik gelijk het formulier opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2479

bjck schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:49:
[...]
:(

Op mijn locatie is het niet beschikbaar maar in de straat hier achter wel. Verschil zit 'm dr in dat die straat op zo'n 1987 meter van de centrale ligt en de straat waar ik woon plus minus 2011. Blijkbaar hanteren ze een grens van 2km? Zuur hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 2479 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:42:
[...]

:(

Op mijn locatie is het niet beschikbaar maar in de straat hier achter wel. Verschil zit 'm dr in dat die straat op zo'n 1987 meter van de centrale ligt en de straat waar ik woon plus minus 2011. Blijkbaar hanteren ze een grens van 2km? Zuur hoor.
Klopt. BBned hanteerde al voor ADSL1 dat bij groter dan 3000m alleen 512/256 bestelbaar was voor de ISP's. Nu voor ADSL2+ is het >2000m niet bestelbaar gezet. Toch zonde als een lijn 2010 is en je kan dan nog best 12 tot 14Mbps halen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81359

bjck schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:14:
[...]

Klopt. BBned hanteerde al voor ADSL1 dat bij groter dan 3000m alleen 512/256 bestelbaar was voor de ISP's. Nu voor ADSL2+ is het >2000m niet bestelbaar gezet. Toch zonde als een lijn 2010 is en je kan dan nog best 12 tot 14Mbps halen bijvoorbeeld.
Als het echt zo is dat BBNed geen 24Mbit klanten toelaat die verder dan 2000 meter van de centrale af wonen dan zal BBNed denk ik wel wat klanten aan Tiscali kwijt raken (mij bijvoorbeeld ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:14:
[...]

Hanteert TweakDSL ook zo'n grens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
TweakDSL kan geen orders indienen bij BBned voor dat product als de afstand >2000 meter is in de BBned postcode database

Tiscali hanteert dit niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:32:
Tiscali hanteert dit niet verder.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ADSL is beschikbaar.
ADSL2+ zal binnenkort beschikbaar komen.

Linesharing is beschikbaar.
Dit is een BBned locatie.
Centrale: Gn-C
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 326 meter.
Kom maar op met dat ADSL2 >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144893

Personal ADSL2+ BBNed Beschikbaar
zegt de site van telebyte..

en de site van speedxs.

ADSL^2 beschikbaar PSTN (analoog) Ja
ADSL^2 beschikbaar ISDN Ja
Afstand tot de centrale 1564 meter

Hoe kan dat, ik woon in een dorp in zuid brabant?
Is bbned in het geheim maanden eerder begonnen met het aanpassen van de centrales?
Ziet er wel zo naar uit _/-\o_

ow op de bbned postcodecheck zie ik dit:

ADSL is beschikbaar.

8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 144893 op 12-08-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ADSL-postcodecheck voor:

Postcode: 7571bz
Huisnummer:

Personal ADSL BabyXL - connected by BabyXL
Personal ADSL 1024 BabyXL Niet Beschikbaar
Personal ADSL 2048 BabyXL Niet Beschikbaar
Personal ADSL 4096 BabyXL Niet Beschikbaar
Personal ADSL Wide Open BabyXL Niet Beschikbaar

Personal ADSL BBNed- connected by BBNed
Personal ADSL 512 BBNed Beschikbaar
Personal ADSL 1024 BBNed Beschikbaar
Personal ADSL 2048 BBNed Beschikbaar
Personal ADSL Wide Open BBNed Beschikbaar
hmmm volgens telebyte dus geen Tiscali beschikbaar... en volgens de postcodecheck van tweak kan ik gewoon tis-dsl aanvragen :?
en BBNed adsl2 ook al beschikbaar?!?
dacht t niet...
volgens http://pcdb.bbned.nl/:

ADSL is beschikbaar.

Centrale: Odz-C
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 411 meter :)
ik snap t niet meer helemaal :/ 8)7

heeft t zin om t aanmeldformulier voor tis-dsl2 in te vullen en op te sturen??
of moet ik gewoon wachten tot BBNed begint met aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 14:09
DeeJayV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:38:
[...]
hmmm volgens telebyte dus geen Tiscali beschikbaar... en volgens de postcodecheck van tweak kan ik gewoon tis-dsl aanvragen :?
dacht t niet...
[...]
Check het eens hier: http://pqcc.mybabyxl.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
volgens deze site kan ik dus ook geen tiscali krijgen....
hmm ik zie t al volgens mij, had niet goed gekeken op tweakdsl |:(
alleen de producten helemaal links zijn verkrijgbaar:

Beschikbare producten:
ProDSL
SquareDSL
SurfDSL
TweakEL
TweakLight
UltraDSL

beetje vaag omdat elders op de pagina wel tis-dsl staat... 8)7

ik wacht rustig op bbned _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:19
Ik denk dat ik maar een maand chello try&buy neem. Ik zit nu al anderhalf maand zonder internet dankzij versatel. En het lijkt erop dat TweakDSL ook zijn tijd zal nemen aangezien ik nog niks heb gehoord van ze.

Ik vraag me af of ze die 30 gig externe hd terugvragen bij chello als je je abbo opzegd binnen de trial periode })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1473

Ik kom even afblazen hier. Ik ben een oude Fast-XS en Dutchweb abbonnee.
Toen ben ik begin van dit jaar overgestapt naar Tweakdsl.
Ik heb nu een (Vo)DSL verbinding 8/1 voor 70 euro in de maand.

Deze verbinding heeft tot eind Februari geduurd voordat het werkte.
Daarmee begon de ellende. Ik had gekozen voor VoDSL om KPN de deur uit te doen.
Kort verhaal van lange variant:
meerdere keren gebeld naar tweakdsl, 1,5 maand geleden bleek er nog steeds geen voiceverbinding aangevraagd te zijn. Hierdoor krijg ik nog steeds leuke KPN facturen waar ik verwacht vanaf te zijn.
Nu wilde ik overstappen naar TisDSL maar dat is niet mogelijk omdat mijn Voicetunnel nog steeds niet werkt. Dus ik zit nu verplicht vast op een abonnement van 70 euro met niet werkende voice.
Want migreren kan niet.
Heeft iemand ook iets dergelijks meegemaakt?

ps: Om het helemaal leuk te maken, mijn kpn telefoonverbinding ligt er ook uit sinds 3,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 144893 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:16:
zegt de site van telebyte..

en de site van speedxs.

ADSL^2 beschikbaar PSTN (analoog) Ja
ADSL^2 beschikbaar ISDN Ja
Afstand tot de centrale 1564 meter

Hoe kan dat, ik woon in een dorp in zuid brabant?
Is bbned in het geheim maanden eerder begonnen met het aanpassen van de centrales?
Ziet er wel zo naar uit _/-\o_

ow op de bbned postcodecheck zie ik dit:

ADSL is beschikbaar.

8)7
BBned heeft pasgeleden een hele zwik centrales gereed gemaakt voor DSL via 't BBned netwerk. Dekken nu iets meer dan 400 centrales ondertussen. Welke overigens niet allemaal geschikt zijn gemaakt voor ADSL2+ natuurlijk daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

ok late reaktie maar wou toch ffe mededelen dat i het doet (modem verwisselt)

ging zonder problemen _/-\o_ , thx voor degene die me geholpen hebben

( geforce666 in "TweakDSL *new and/or improved* deel 13" ) <-- ging hierover
____

zit nu met dit modem op:
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) | 896 / 6560
met me oude Telindus zat ik op de 1024 / 74xx (zit 904 m van centrale af)
vind ik beetje matig.... of zie ik ze vliegen ?

[ Voor 47% gewijzigd door geforce666 op 12-08-2005 18:59 . Reden: dankje erbij + snelheden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
904m Op de postcode database (pcdb.bbned.nl) kan ook heel erg afwijken. Gemiddeld zou je misschien wel eens 25 tot 50% bij kunnen tellen. Ik heb zelfs een na gemeten lijn gezien die werkelijk 1900 was en op 750 in die tabels staat.

De combinatie van de DSLAM (Cisco blijkbaar in geval van je tellindus) en je nieuwe modem is minder optimaal. Downstream is ietsje lager en je upstream komt hierdoor op de 'normale' gemiddelde 896Kbps uit. Effectief scheelt het upstream niet zo heel gek veel volgensmij?

De combinatie die je nu hebt is een modem met Alcatel chip/print op een Cisco DSLAM die op Globespan draait. Dat werkt even ietsje 'minder lekker' zegmaar. Je kwam vanuit de optimale combinatie (Tellindus ook Globespan). Zou BBned nu de apparatuur in jou centrale aanpassen naar Alcatel ASAM's (waar ze dus ook ADSL2+ mee doen) kom je beter uit de bus mogelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door bjck op 12-08-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DeeJayV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:41:
[...]

volgens deze site kan ik dus ook geen tiscali krijgen....
hmm ik zie t al volgens mij, had niet goed gekeken op tweakdsl |:(
alleen de producten helemaal links zijn verkrijgbaar:

Beschikbare producten:
ProDSL
SquareDSL
SurfDSL
TweakEL
TweakLight
UltraDSL

beetje vaag omdat elders op de pagina wel tis-dsl staat... 8)7

ik wacht rustig op bbned _/-\o_
Je hebt dus hetzelfde als ik heb.
Geen BabyXL/Tiscali
Wel BBned en ook ADSL2+ beschikbaar van BBned.

De helpdesk van TweakDSL laat mij wel weten dat Tiscali wel ADSL kan leveren maar uit de postcode checker blijkt dit niet. Dit naar aanleiding van de TIS ADSL2+ actie aanbieding.

Niet zo erg overigens omdat de overstap naar TIS financieel ook niet zo interessant is en omdat je van netwerk moet veranderen ook nogal risicovol is. (downtime).

Ik wacht wel op een migratie aanbod van BBned, een maand of twee kan ik nog wel wachten.
Als dat ook niks wordt is tegen die tijd misschien KPN al actief met ADSL2+ acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Van DSL-netwerk wissellen (telco-telco) geeft 10 min downtime + tijd die je nodig hebt om je modem te wissellen of herconfigureren (even VPI/VCI van 0/35 naar 0/34 zetten, rest is gelijk).

Ook als BBned je gaat omzetten van poort is het een zelfde proces door een KPN engineer. Aleen ga je van een BBned poortje naar ander BBned poortje.

Evenveel 'downtime' en evenveel risico (nihil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67119

ADSL is beschikbaar.

Centrale: Hlm-San
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2712 meter.

Ik heb nu een 8mbit van myadsl. Ik haal nu met deze afstand 7mbit. Wat zal ik nu gaan halen met adsl 2. Mijn koperlijn is goed denk ik met deze waarde. Ik ben benieuwd laat maar komen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 67119 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:34:
ADSL is beschikbaar.

Centrale: Hlm-San
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2712 meter.

Ik heb nu een 8mbit van myadsl. Ik haal nu met deze afstand 7mbit. Wat zal ik nu gaan halen met adsl 2. Mijn koperlijn is goed denk ik met deze waarde. Ik ben benieuwd laat maar komen. _/-\o_
Gezien BBned geen ADSL2+ bestelbaar maakt op >2000meter zal je voor de TisDSL2 (via 't Tiscali DSl netwerk) actie moeten kiezen. Wat je gaat halen kan ~10 a 12Mbps zijn nog wel eens, maar ook 9Mbps. Je weet het niet van te voren, gewoon proberen kan nooit minder worden ;)

Koperlijn is van prima kwaliteit blijkbaar ook.

[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 13-08-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

fiftyfive schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:14:

Ik vraag me af of ze die 30 gig externe hd terugvragen bij chello als je je abbo opzegd binnen de trial periode })
Die HD wordt pas na 6 weken toegezonden :D Helaas!

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

bjck schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:23:
Gezien BBned geen ADSL2+ bestelbaar maakt op >2000meter zal je voor de TisDSL2 (via 't Tiscali DSl netwerk) actie moeten kiezen. Wat je gaat halen kan ~10 a 12Mbps zijn nog wel eens, maar ook 9Mbps. Je weet het niet van te voren, gewoon proberen kan nooit minder worden ;)
Laatst nog iemand. 1020 meter van de centrale. Minder dan 900Kbit/s schoon aan het haakje. Alles, maar dan ook echt alles geprobeert, tot en met tot tweemaal toe een nieuw paar bij KPN los weten te praten (wat ze tegenwoordig al helemaal niet makkelijk doen..) Los van wachten tot KPN het koper komt vervangen niets aan te doen. En dat kan zomaar nog tientallen jaren duren. Ik vind dat soort voorspellingen dus heel erg dapper. Ik waag me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 21:48

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

HoppyF schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:17:
[...]

Je hebt dus hetzelfde als ik heb.
Geen BabyXL/Tiscali
Wel BBned en ook ADSL2+ beschikbaar van BBned.

De helpdesk van TweakDSL laat mij wel weten dat Tiscali wel ADSL kan leveren maar uit de postcode checker blijkt dit niet. Dit naar aanleiding van de TIS ADSL2+ actie aanbieding.

Niet zo erg overigens omdat de overstap naar TIS financieel ook niet zo interessant is en omdat je van netwerk moet veranderen ook nogal risicovol is. (downtime).

Ik wacht wel op een migratie aanbod van BBned, een maand of twee kan ik nog wel wachten.
Als dat ook niks wordt is tegen die tijd misschien KPN al actief met ADSL2+ acties.
Ondanks dat de postcodechecker aangeeft dat het Tiscalinetwerk hier niet beschikbaar is, heb ik toch het contract gedownload en naar TweakDSL gefaxt.
Met een beetje geluk is het hier snel leverbaar, anders wordt het contract per 1 november 2005 ontbonden.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Burne schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 03:48:
[...]

Laatst nog iemand. 1020 meter van de centrale. Minder dan 900Kbit/s schoon aan het haakje. Alles, maar dan ook echt alles geprobeert, tot en met tot tweemaal toe een nieuw paar bij KPN los weten te praten (wat ze tegenwoordig al helemaal niet makkelijk doen..) Los van wachten tot KPN het koper komt vervangen niets aan te doen. En dat kan zomaar nog tientallen jaren duren. Ik vind dat soort voorspellingen dus heel erg dapper. Ik waag me er niet aan.
Wat bedoel je precies??

Diegene die 900 kbit haalt met 1020 meter van cebtrale is toch goed bezig. Ik ga ervan uit dat hij een 8mbit lijn heeft. Heeft ie al 24mbit lijn. Ja dan is het slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23408

Anoniem: 1473 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:39:
Ik kom even afblazen hier. Ik ben een oude Fast-XS en Dutchweb abbonnee.
Toen ben ik begin van dit jaar overgestapt naar Tweakdsl.
Ik heb nu een (Vo)DSL verbinding 8/1 voor 70 euro in de maand.

Deze verbinding heeft tot eind Februari geduurd voordat het werkte.
Daarmee begon de ellende. Ik had gekozen voor VoDSL om KPN de deur uit te doen.
Kort verhaal van lange variant:
meerdere keren gebeld naar tweakdsl, 1,5 maand geleden bleek er nog steeds geen voiceverbinding aangevraagd te zijn. Hierdoor krijg ik nog steeds leuke KPN facturen waar ik verwacht vanaf te zijn.
Nu wilde ik overstappen naar TisDSL maar dat is niet mogelijk omdat mijn Voicetunnel nog steeds niet werkt. Dus ik zit nu verplicht vast op een abonnement van 70 euro met niet werkende voice.
Want migreren kan niet.
Heeft iemand ook iets dergelijks meegemaakt?

ps: Om het helemaal leuk te maken, mijn kpn telefoonverbinding ligt er ook uit sinds 3,5 week.
nu ik dus overgestapt naar squaredsl (vodsl+4mblijn) via bbned by the way was al tweakdsl-er hiervoor het overgaan naar de 4 mblijn ging redelijk probleemloos
maar de telefonie lag idd "anders"
ik heb sinds 2 dagen de beloofde migratie en mn telefoon gaat eindelijk weer over (yes,yes,yes)
dit heeft wel maanden geduurd en na wat klagen in dit forum ging het ineens veel sneller _/-\o_
binnen enkele dagen een brief in de bus (van de kpn dus :( ,niets van tweak) en vanaf die brief ging het rap
maar ik lees dat jij via tiscali zit wellicht dat dat nog wat uitmaakt?

sterkte, je zal t nodig hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 24-05 13:30
Heb woensdag mijn aanmeldingsformulier gestuurd ( gebeld of ze de fax hadden binnen gekregen dat was zo ) Hoe lang duurt het voordat je een bevestiging krijgt ons de wensdatum accoord is ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Burne schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 03:48:
[...]

Je hebt wel de voorkennis dat de lengte lang is en nog 7Mbps gehaald wordt nu. Kan zijn dat je niets extra's haalt, maar kans is prima aanwezig dat er ietsje meer uit die lijn komt met ADSL2(+) techniek.

Het is maar een aanname zoals ik al schreef, je weet het nooit. Maar een mooie snelheid nogsteedsd voor €39.95 mijn inziens en harder kan je lijn toch niet dan wide-open.
Terrestra schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:04:
Heb woensdag mijn aanmeldingsformulier gestuurd ( gebeld of ze de fax hadden binnen gekregen dat was zo ) Hoe lang duurt het voordat je een bevestiging krijgt ons de wensdatum accoord is ?
Ik denk dat je rekening moet houden met een 7 wekdagen dat je aanvraag nog herroepbaar is en er wordt gewacht. En misschien wel 8 werkdagen om eventuele schriftelijke annuleringen niet te missen.

Dit doen heel veel ISP's omdat het natuurlijk zinloos is een lijn aan te leggen als de aanvrager nog kan annuleren. Dan sta je als ISP voor grote kosten.

[ Voor 35% gewijzigd door bjck op 13-08-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:15:
[...]

Je hebt wel de voorkennis dat de lengte lang is en nog 7Mbps gehaald wordt nu. Kan zijn dat je niets extra's haalt, maar kans is prima aanwezig dat er ietsje meer uit die lijn komt met ADSL2(+) techniek.
Oke,

Maar hoe zit het dan met adsl 1 en adsl 2.

IK heb 8mbit abbo via MyAdsl. Ik zit constant op 6,9 mbit. Mijn afstand tot de centrale is 2700 meter. Hoe kunnen mensen dan voorspelen dat ik met adsl2 - 9mbs, 10 maximaal 12mbs haal. Waarom niet 18mbs. Hoe gaan die berekeningen dan. ;(

P.S. waar staat trouwens dat BBNED geen adsl 2 levert aan mensen die meer dan 2000 meter van centrale is verwijderd. Dan moeten ze toch bij mijn postcode check negatief advies geven. Nu staat er dat adsl 2 binnenkort leverbaar is.

DSL is beschikbaar in uw regio!
ADSL2+ is binnenkort beschikbaar.

U kunt desgewenst op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) ook de spraakdiensten van KPN Telecom behouden. Oftewel, linesharing is mogelijk in uw regio.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 67119 op 13-08-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Is er een aanvraagformulier voor migraties??

ik wil graag gebruik maken van de actie 3mbit voor de prijs van 1mbit maar ik kan ze niet bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Anoniem: 67119 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:23:
[...]

Oke,

Maar hoe zit het dan met adsl 1 en adsl 2.

IK heb 8mbit abbo via MyAdsl. Ik zit constant op 6,9 mbit. Mijn afstand tot de centrale is 2700 meter. Hoe kunnen mensen dan voorspelen dat ik met adsl2 - 9mbs, 10 maximaal 12mbs haal. Waarom niet 18mbs. Hoe gaan die berekeningen dan. ;(

P.S. waar staat trouwens dat BBNED geen adsl 2 levert aan mensen die meer dan 2000 meter van centrale is verwijderd. Dan moeten ze toch bij mijn postcode check negatief advies geven. Nu staat er dat adsl 2 binnenkort leverbaar is.

DSL is beschikbaar in uw regio!
ADSL2+ is binnenkort beschikbaar.

U kunt desgewenst op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) ook de spraakdiensten van KPN Telecom behouden. Oftewel, linesharing is mogelijk in uw regio.
Ik ga d'r vanuit dat je 6,9Mbps in je modem ziet? Behaalde snelheden moet je niet met rekenen eigenlijk.

Het is een vrij simpelle beredenatie opzich. Je haalt nu 7Mbps op je koperlijn door de lengte is het minder dan de maximale 8064Kbps. Nu maakt de ADSL2 techniek beter/optimaler gebruik van de beschikbare frequenties op de koperlijn die ook gebruikt worden voor ADSL1. Dit zal iets winst gaan geven op je downstream en mogelijk de meeste.

ADSL2+ (het + gedeelte) zijn hogere frequenties bovenop de huidig gebruikte voor ADSL1 (en ADSL2) die meer/veel hinder hebben van langere lijnen. Hier zal je naar verwachting dan ook minimale winst door halen, maar kan nog best 1Mbps toevoegen.

Het is en blijft een ruwe schatting/aanname natuurlijk.

ADSL2+ is misschien op die centrale wel beschikbaar straks, maar of de producten ook bestelbaar zijn voor de ISP bij BBned is wat anders. Voor andere mensen aan die centrale (dichterbij) is het wel bestelbaar straks, maar niet met >2000meter.

't Is hier beschikbaar al (www.telebyte.nl) maar als ik postcode 4 straten verderop inzet (zelfde centrale) is het niet bestelbaar.
Tetsuo55 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:09:
Is er een aanvraagformulier voor migraties??

ik wil graag gebruik maken van de actie 3mbit voor de prijs van 1mbit maar ik kan ze niet bellen..
Uhm, dat product kan je gewoon via de website aanvragen. Krijg je een popup venstertje waar je op 'bestel' kan klikken en de boel netjes invullen.

[ Voor 18% gewijzigd door bjck op 13-08-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

Bijna 2 weken gelden mijn aanvraagbrief voor TisAdsl2 op de bus gedaan..Van Kpn...naar Tiscale..Voor een migratie.Heeft iemand hier al een bevestiging of wat anders over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

*Geleden...* 8) Tiscali.Ben net wakker!!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet even je ULTRA of al geleverde TisDSL2 verbinding in te vullen op:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/23929069#23929069

of in de sticky:

GoT ADSL(2+) Afstand-Snelheids test