Ik denk dat Foundry graag van je hoort. (Maker van de BigIrons waar de AMS-IX op draait.)
Het certificatie-proces is nog niet afgerond, en het aantal mensen met een daadwerkelijk opgeleverde ADSL2+-lijn is bijzonder laag, dus veel zal er nog niet getest en gereviewd zijn. Da's een nadeel van de allereerste willen zijn..
Da's een ander nadeel van de allereerste willen zijn.
Da's natuurlijk grote onzin. Als er niet geleverd kan worden is er ook geen overeenkomst mogelijk.
Wees nou eens eerlijk, en kijk eens naar wat de boventoon gevoerd heeft, de afgelopen tijd? Het gehuil en gejammer over ADSL2+, migraties van en naar, dingen die wel kunnen, dingen die niet kunnen. Het is net alsof er niets anders is dan ADSL2+. Jullie verwachten op iedere denkbare vraag een antwoord, en als dat een paar dagen op zich laat wachten wordt er uitgebreid ge-

en is het allemaal klote. Daar wordt op gereageerd, mensen zoeken dingen uit, regelen deals, verwerken aanvragen, beantwoorden jullie vragen en vervolgens komt daar het verwijt dat ADSL2+ teveel aandacht krijgt en dat dat ten koste van andere dingen gaat. We zijn wel lekker bezig, vind je niet?
Ik heb ondertussen eens wat dingen nagekeken. De AMS-IX is nog niet helemaal bijgekomen van de dreun van vanavond. Sowieso gaat er vannacht nog een onderbreking komen als de hardware die om half tien stuk ging vervangen wordt. Dat staat voor 04:00 op de kalender. Naar een bestemming over de AMS-IX zie ik iets van 0.08% packetloss en af en toe een packet wat lang onderweg is, meer dan 200ms. Om precies te zijn zeven stuks in bijna een vol uur.
99.92% van m'n packets komen binnen gemiddeld 16.5ms aan. Kortste tijd is 14.4, de langste tijd in bijna een uur is 987 milliseconden, maar dat was wel 1 packet.
Als er iets mis is is het zo klein dat het nauwelijks te meten valt. Althans: vanaf mijn verder probleemloos werkende lijn. Van de 18.000 verstuurde packets ben ik er nu 15 kwijt.
[
Voor 4% gewijzigd door
burne op 10-08-2005 01:53
. Reden: regel teveel gequote van HoppyF ]
I don't like facts. They have a liberal bias.