Dat wilde ik dus wetenbjck schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:16:
[...]
Tiscali kan je altijd bestellen en legt geen beperking aan de ISP's op mbt tabellen met afstanden.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 67119
Dat wilde ik dus wetenbjck schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:16:
[...]
Tiscali kan je altijd bestellen en legt geen beperking aan de ISP's op mbt tabellen met afstanden.
[Voor 25% gewijzigd door SNEAK-NL op 18-08-2005 19:31]
Koffie werkt echt!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Anoniem: 111186
Hi m8 jij heb er ook al tijdje last zie ik je zou bijna een ander spel gaan spelen door dit gezeik wat al tijdje duurt.Crusader schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:34:
Ik word er nou echt strontziek van, net weer achter elkaar uit BF2 geknald.
Niet normaal meer!
Na 6 keer opnieuw verbonden te hebben, was daarna steeds de server vol terwijl ik net weer lekker bezig was...Anoniem: 111186 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:37:
[...]
Hi m8 jij heb er ook al tijdje last zie ik je zou bijna een ander spel gaan spelen door dit gezeik wat al tijdje duurt.
Hoelang gaat dit nog zo door om de 3 a 5 min opnieuw in loggen word ik gek van.
Anoniem: 67663
Hoe verklaar je dan dat ik wel last van heb en 5 andere members TOTAAL niet waar van 1 via de kabel en de rest via adsl via net werk van kpn.Crusader schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:46:
[...]
Na 6 keer opnieuw verbonden te hebben, was daarna steeds de server vol terwijl ik net weer lekker bezig was...
Ik hoop dat het met de komende patch wordt opgelost, want van dit probleem schijnen veel mensen wereldwijd last te hebben. Ik weet dus niet zeker of het door de internetverbinding van Tweak komt.
Goeie infoAnoniem: 67119 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:21:
Hierbij de download link voor de postcodes van de BBned ADSL 2 centrales. Hierin komt dus duidelijk naar voren dat men tot 2000 meter van de centrale leveren.
Ik zit op 2700 m van centrale (HLM-SAN). Mijn postcode staat er dus niet bij. Alleen postcodes tot 1900 mrt. Ik heb TISADSL 2 aangevraagd. Hebben die wel een ander standaard.
M.a.w. krijg ik adsl 2 op postcode 2022 VE (Hlm-San)
http://www.internet-land.nl/adsl2+.txt
[Voor 25% gewijzigd door bjck op 18-08-2005 23:15]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Tja, hoe verklaar jij dan een hoop amerikanen bijvoorbeeld die er ook last van hebben?Anoniem: 111186 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:50:
[...]
Hoe verklaar je dan dat ik wel last van heb en 5 andere members TOTAAL niet waar van 1 via de kabel en de rest via adsl via net werk van kpn.![]()
![]()
Nou... iets vreemds is er in ieder geval wel aan de hand.Crusader schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:52:
[...]
Tja, hoe verklaar jij dan een hoop amerikanen bijvoorbeeld die er ook last van hebben?
Die zitten echt niet via een Tweak lijntje hoor
http://www.deyterra.com
Alle centrales met alcatel-apparatuur zijn ADSL2+-centrales. Dat wordt naar behoefte geplaatst.HoppyF schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:02:
Goeie info
Eindelijk eens een overzicht van ADSL2+ centrales. Een dergelijk overzicht is nogal moeilijk te vinden. Het lijkt soms wel dat het een top-secret operatie betreft.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Anoniem: 151184
/dev/null
[Voor 38% gewijzigd door JoostVerh op 19-08-2005 11:29]
Anoniem: 67119
Ok,Anoniem: 151184 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:06:
Ik volg dit topic sinds kort, omdat ik een TIS-ADSL2+ aanvraag bij Tweakdsl heb gedaan. Ondanks dat ik zelf nauwelijks games speel, ben ik toch nieuwsgierig naar de problemen met BF2. Zoals eerder gemeld zijn de disconnectie problemen niet alleen relateerd aan Tweakdsl. Ik heb op google vele topics gevonden over disconnectie problemen bij BF2 en allemaal van de laatste paar weken.
Kijk bijvoorbeels eens op dit topic:
http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/topic.asp?fid=13392&tid=1722361&p=1
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
TisDSL2 actie gaat via een los formulier en wordt separaat verwerkt. Andere acties gaan via de reguliere weg via de website en doorlopen ander traject. In princiepe moet je uit gaan van aanvraag, zeven werkdagen stil ivm annulerings periode, levertijd van ~10 werkdagen voor DSL. En dat kan ook heel vlug gaan binnen enkele dagen al.jpu schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:25:
Weet er iemand hoe lang het duurt voordat ze je aansluiten op Tweakdsl ADSL WideOpen (2-8Mbit) voor € 34,95 als je nog geen ADSL hebt.
Ik kom namaleijk van @Home en wil Tweak gaan gebruiken.
Ik lees in de openingspot 10 tot 15 dagen, maar halen ze dat nu ook nog? Ik zie namelijk verschillende mensen klagen over dat ze na het aanmeldingsformulier verstuurd te hebben al weken niks horen. Of is dat alleen bij ADSL2+?
To boldly go where no man has gone before...
Anoniem: 81359
Welke patch bedoel je precies? Als je BF2 patches bedoelt, die zul je wel moeten installeren, omdat je anders simpelweg niet meer kunt connecten naar BF2 servers omdat je dan een te oude versie draait.Anoniem: 67119 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:28:
[...]
Ok,
Voor alle BF 2 jongens. Het lijkt erop dat niet Tweakdsl "hoofd" schuldige is aan het disconnecten van BF2, maar een upgrade in de software. Degene die allemaal dat probleem heeft, hebben die toevallig ook een nieuwe patcht gedownload en geinstalleerd.
Ooh dat zou mooi zijn!!! ...Zijn er al wat "sneak-preview" inside geruchten?Anoniem: 81359 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:00:
Ben trouwens benieuwd wat de actie word voor Tweak klanten met Vodsl...
Schijnt iets aan te komen is mij verteld.
(tweak schiet ff op met VoIP)
Ervaring is het archief van onze stommiteiten.
Bohr2003 wat denk je zelf (Anoniem: 67119 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:28:
[...]
Ok,
Voor alle BF 2 jongens. Het lijkt erop dat niet Tweakdsl "hoofd" schuldige is aan het disconnecten van BF2, maar een upgrade in de software. Degene die allemaal dat probleem heeft, hebben die toevallig ook een nieuwe patcht gedownload en geinstalleerd.
Ben heeeeeel erg benieuwd, hoop ook dat het echt goed getest is/wordt. Eindelijk dus een dienst die zij dus zelf eens leveren. Hulde! Kan een andere partij het dus niet verzieken.Anoniem: 81359 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:00:
Ben trouwens benieuwd wat de actie word voor Tweak klanten met Vodsl...
Schijnt iets aan te komen is mij verteld.
(tweak schiet ff op met VoIP)
/dev/null
Ik moet zeggen dat TweakDSL inderdaad niet snel is... mailtjes worden vaak pas dagen later beantwoord.EdGnoj schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:11:
Enig idee hoe lang het duurt voordat je antwoord krijgt van TweakDsl? Ik heb dinsdag via email enkele vragen gesteld over de ADSL2 aanbieding, maar tot nu toe nog niets van hun gehoord, behalve de bevestigingsmail dat mijn email ontvangen was, met een nummertje.
Ook heb ik dinsdag via een andere email gevraagd om een aanvraagformulier. Behalve de onvangstbevestiging ook verder niets van ze gehoord. Is deze trage afhandeling normaal voor Tweakdsl?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
[Voor 7% gewijzigd door EdGnoj op 19-08-2005 17:59]
Die ID is binnen, je zit in de juiste map. Wordt met snelheid ingevoerd zodra we hiervoor de mogelijkheid hebben. (Doe het voor een deel zelf, dus wellicht kom je bij mij langs. Maar ik heb het idee dat jouw case in het 'huiswerk' van een collega van me is meegegaan.)
Bericht hierboven
jeujFloris schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:25:
[...]
Die ID is binnen, je zit in de juiste map. Wordt met snelheid ingevoerd zodra we hiervoor de mogelijkheid hebben. (Doe het voor een deel zelf, dus wellicht kom je bij mij langs. Maar ik heb het idee dat jouw case in het 'huiswerk' van een collega van me is meegegaan.)
Conclusie: Sorry dat het zo ging, maar we kunnen weer verder. En dat gaat volgens mij redelijk gestaag nu.
Als je aanvraag kloppend is helemaal zou dat moeten kunnen lukken nog. Zeker als je nu geen DSL hebt heb je dan goede kans, telco-telco wordt iets verder vooruit gepland en zou net kunnen.Witlof schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:32:
[...]
jeujGa ik nu nog deze maand internet krijgen
![]()
Of is dat wat te optimistisch
Blijven gelden bij opzeggen of overstappen naar andere ISP/netwerk.EdGnoj schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:58:
Ok, hier dan de vraagjes waarop ik tot nu toe geen antwoord heb ontvangen:
- Gelden de afsluitkostenkosten alleen bij beëindiging van het het contract na het
eerste jaar of ook na het tweede jaar?
Je bedoelt dat je persé voor een bepaalde datum moet hebben opgezegd bij je huidige ISP? Dan zou je snel moeten aanvragen en vragen of ze hem gelijk verwerken. Dan kan je nog net optijd opzeggen bij je huidige ISP met de melding dat de lijn wordt overgenomen erbij.- Als ik nu een abonnement ADSL2 bij Tweakdsl aanvraag, ben ik dan gegarandeerd
aangesloten per 01-10-2005? (dit ivm beëindigen contract huidige provider)
Geen idee- Ik heb al een abonnement op Tweaknews ad 7,95 per maand. Wordt dit bij ingaan
van ADSL abonnement automatisch omgezet in gratis abonnement?
Als deze okee geeft kan je het bestellen.- Hoe weet ik of ik aangesloten kan worden op Tis-Adsl2. Hiervoor is toch nog geen postcodecheck beschikbaar?
Nog geen TweakDSL klant hier in .pdf en .doc.Edit: Ik heb op de site geen aanmeldingsformulier voor Tis Adsl2 gevonden hoor.
[Voor 68% gewijzigd door bjck op 19-08-2005 19:41]
Garantie is niet alleen leuk maar ook noodzakelijk. Hoe vaak is het nu al niet gebleken dat de snelheid waarvoor je hebt betaald niet gehaald wordt?bjck schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:14:
Die garantie is leuk, maar zegt niets eigenlijk. Want als jij 15Mbps haalt en ze kunnen het niet uit de koperlijn krijgen om er meer doorheen te halen kunnen ze je hooguit één ding aanbieden en dat is een gratis downgrade.
Ze gaan echt geen nieuwe kabels ingraven of 't koper poetsen ofzo. Haal je de 16Mbps niet kunnen ze er verder ook niets aan doen immers. Binnen dat abonnement mag het dus tussen de 16 & 24Mbps zitten inderdaad, maar zegt niet dat ze het je kunnen leveren nog.
[Voor 7% gewijzigd door bjck op 19-08-2005 21:28]
Nee. Neem de kortste lijn in Xandrios' lijst. 280 meter, 7200Kbit/s. Puur op grond van lengte zou je geen enkel probleem verwachten met 24000Kbit/s, maar de praktijk is nogal anders. Niemand haalt meer dan 21832Kbit. Mensen die minder of meer dan 500-800 meter van een centrale zitten scoren lager. ADSL2+ met hoge bitrates is echt een gok, en echt alleen voor een niet al te groot deel van de mensen iets wat hoge snelheden levert. Voor de rest levert het veel minder of zelfs geen winst op.HoppyF schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:17:
Een marge van 6 Mbps op een maximale waarde van 24 Mbps is overigens al erg ruim.
I don't like facts. They have a liberal bias.
[Voor 23% gewijzigd door bjck op 19-08-2005 23:05]
Dus de postcodecheck op TweakDSL zegt niets over de toekomstige beschikbaarheid van Tis DSL2? Hier wordt namelijk gezegd dat ik wel gebruik kan maken van Tis DSL t/m Ultra.
[Voor 1% gewijzigd door bjck op 19-08-2005 23:19]
[Voor 19% gewijzigd door bjck op 19-08-2005 23:21]
Bedankt voor je geduldige hulp, Bjck.bjck schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:20:
Zit dezelfde postcode check achter, dus als je kan bestellen op www.tweakdsl.nl voor TisDSL Ultra moet je ook aan de aanbieding kunnen deelnemen immers. Dat ze andere resultaten geven kan niet![]()
Als je dus je postcode & huisnr invult krijg je hele lijstje met bestelbare producten langs de linker kant. Staat daar dan TisDSL Ultra tussen etc?
Als je hier eens kijkt op welke centrale je bent aangesloten en het even meldt kan ik het je zo vertellen.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details