Begin zelf ook een beetje kierewiet te worden van de slechte service van TweakDSL. Heb in april gebeld naar het actienummer om mee te doen aan de voorinschrijving van ADSL2+. Kreeg best snel mijn infopakket keurig thuis (10 mei om precies te zijn), inschrijving meteen ingevuld en opgestuurd. Nou, wachten... duurt lang. Eerst gemaild, 3 dagen later heb ik gebeld (ergens in de eerste week van juli). Kreeg te horen: "Meneer, kan niet zien in hoeverre uw aanvraag gevorderd is. Mijn collega is namelijk uw e-mail aan het beantwoorden." En prompt had ik binnen 10 minuten een antwoord op mijn e-mail
E-mail als volgt:
-----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: TweakDSL [mailto:adsl2@tweakdsl.nl]
> Verzonden: woensdag 6 juli 2005 15:09
>
> Beste Hugo,
>
> Onze excuses voor de verlate reactie en het uitblijven van een antwoord op
> je inschrijving. Voor zover ik kan zien is het formulier in goede orde
> ontvangen. De bedoeling is dat je binnenkort een brief van ons ontvangt.
>
> Met vriendelijke groet,
> Het TweakDSL Team
Nou, dan kan je gerust een maand onder je brievenbus gaan zitten wachten, want denk maar niet dat je een brief of wat dan ook ontvangt. Weer mailen dus, afgelopen zondag. En vandaag een keurige reactie waar ik weer geen ruk aan heb;
-----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: TweakDSL [mailto:adsl2@tweakdsl.nl]
> Verzonden: dinsdag 16 augustus 2005 12:53:36
>
> Beste Hugo,
> Naar mijn beste weten is de aanvraag inmiddels ingediend bij bbned en wachten we
> nu op een terugkoppeling van hen over de verwachte opleverdatum. Dit gebeurd via
> een geautomatiseerd proces, waarbij de mail die naar jou moet gaan ook
> automatisch wordt gegenereerd. Wij vinden het vervelend dat het zo lang moet
> duren, helaas hebben we hier geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.
>
> Met vriendelijke groet,
> Het TweakDSL Team
Ik word hier niet goed van. Kan ik nog annuleren? Heb dus alleen een aanvraag gestuurd, verder geen contract getekend. Want als het nu al zo slecht loopt heb ik er sowieso geen vertrouwen in bij TweakDS-hel.
[
Voor 11% gewijzigd door
SquareHugo op 16-08-2005 16:34
]