Hallo beste mensen,
Enige tijd geleden heb ik dit topic met veel interesse gelezen. Naar aanleiding van mijn vakantie in Renesse afgelopen zomer (waar de bierkratradio's volop aanwezig waren

) bedacht ik me om er ook maar een te maken. Mijn set-up ziet er zo uit:
1x Versterker 2x100W ----- 30,- (ja die van de kijkshop)
1x Subwooffer 250W ----- 50,- Afgeprijsd, van Halfords
2x 2weg Coaxiaal Speaker 2x120W Blaupunkt ------ 33,- Mediamarkt
1x Autoradio Sony ----- 120,- Mediamarkt
1x Bierkrat Amstel ------ ?
1x 7,2 Ah Gelaccu (scooter) ------ 30,- Rijwielzaak in Alkmaar
en later erbij gekocht:
1x 180Ah Autoaccu (2e hands) ------ 20,- Bij de kringloop
2x 3weg Coaxiaal Speakers 2x190W Ultradrive ------ 25,- Mediamarkt
Met de tips en aanwijzingen op het forum kwam ik al een eind verder. Het heeft me ongeveer 4 dagen geduurt om alles in elkaar te zetten en het resultaat mocht er zijn! Echter het probleem zat m het meeste in de accu want die ging niet zo lang mee.. Na ongeveer 3 uur was hij leeg

Tevens vond ik dat de speakers iets wat te klein waren om echt veel geluid te produceren. De autoradio was wel leuk en deed het goed zonder schokken alleen kon ik niet mijn Ipod aansluiten.
Na lang nadenken besloot ik om de autoradio eruit te halen, een autoaccu te kopen, de Subwooffer eruit te halen want anders zou de autoaccu er nooit in passen en nog twee grotere speakers aan te schaffen. Zie het zo geschiedde en nu staat mijn Amstel Hamster mooi in de bijkeuken

Echter ben ik nu weer verbonden aan de kleine gelaccu omdat de extra speakers bijna alle ruimte in het krat opeissen. Bij elkaar weegt mn hamster nu ongeveer 10 kilo (eerst 15 kilo met de autoaccu). Voor naar het strand zet ik hem gewoon achterin de auto en de accu er los bij. Misschien dat ik er nog een zonnepaneel bij koop (de autoaccu werd gebruikt voor op de camping en automatisch bijgevoed door een zonnepaneel, volgens de man van de kringloop) Ik kon de panelen erbij kopen voor 40 euro, nog niet gedaan.. maar heeft iemand hier ervaring mee?
Foto's komen nog
Ltrz Sebas