Mooiste krat radiootje Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 164.140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er externe tweatertjes van maken voor op je krat. Heb je surround geluid... En een subwoofer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een updateje van het KleineKratje front:

Kratje is af en staat nu in de grondverf, gister al
eventjes getest op mn verjaardagsfeest.

Hier nog een paar plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boe00299/kratje1.jpg
Het originele 2.1 setje

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boe00299/kratje4.jpg
In elkaar plakken, freeswerk door m'n pa

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boe00299/kratje3.jpg
@ Grondverf

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boe00299/kratje2.jpg
@ Nog een keer grondverf

Morgen gaat 'ie in de lak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

ik zag dit plaatje net op internet 8)

Afbeeldingslocatie: http://blog.adformatie.nl/images/uploads/HEIN_SPEAK_1410_CMYK_thumb.JPG

vallen deze ook onder de cathegorie kratradio(woofer) ? :D

EDIT :linkje erbij gevonden ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Tinus op 14-08-2007 18:03 ]

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kijk eens een pagina terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

:X nervermind 8)7

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
het zal vast wel ergens staan, maar ik krijg er geen wijs meer uit

auto versterkers zijn dus altijd 4 ohm, maar een 8 ohm speaker zorgt dat het wattage door 2 wordt gedeelt? en in serie mag het dus weer wel :? kan iemand misschien een lijstje maken met hoe het moet dus b.v in serie kan het wel , maar parallel op de versterker mag niet ofzo ( voorbeeld maar toch), ik dacht trouwens dat je dezelfde waardes moest hebben in serie??

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, bij acht ohm heb je ongeveer het halve vermogen (niet helemaal want je versterker is met 4 ohm meestal iets minder efficient).
Aan in serie zetten heb je niks want dan wordt het aantal ohms nog groter. Als de versterker het aan kan dan kun je best 2 speakers parallel zetten. 2x8ohm parallel moet meestal geen probleem zijn.
Aan welke versterker en speakers zit je te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een updateje!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boe00299/kratje5.jpg
@Lak

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boe00299/kratje6.jpg
@Lak again

Die ogen aan de boven en voorkant zijn zodat ik em aan t zadel van mn fiets kan vastklikken met een batonhaakje, handig meenemen dus.
Bijna klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:24:
Weer een updateje!

[afbeelding]
@Lak

[afbeelding]
@Lak again

Die ogen aan de boven en voorkant zijn zodat ik em aan t zadel van mn fiets kan vastklikken met een batonhaakje, handig meenemen dus.
Bijna klaar!
Ik vind hem een van de mooiste uit dit hele topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem 'em idd toch maar niet mee naar Lowlands, zit toch beetje teveel bloed zweet en tranen in. Gelukkig heb ik nog zo'n mobiel speakertje op batterijtjes van de dixons ofzo, toch beter dan niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:53
Over Lowlands en Heinenen speaker-kratjes gesproken... vanmiddag heb ik maar wat bier ingeslagen voor lowlands, en toen gelijk dat speaker-pakket gehaald.

De geluidskwaliteit is goed (normaal heb je bij die kleine speakers een erg blikkerig geluid) en hij kan redelijk hard gezien z'n formaat. Misschien dat ik ze dit weekend meeneem voor op de camping :)

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-08 12:22

Totaalgeflipt

De enige echte

Hoe worden die Heineken speakers van stroom voorzien, batterijen, of stroomnet?

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Totaalgeflipt schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:13:
Hoe worden die Heineken speakers van stroom voorzien, batterijen, of stroomnet?
Batterijen

Verwijderd

heb je dan geen problemen met wisselstroom, want zo'n radio uit de huiskamer is wisselstroom toch?

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:38
Ik volg dit topic nu al een tijd en heb mijn jupilerkrat nu bijna af. In het krat zit het volgende;

7A accu
Marquant MCA-200 Versterker
JVC CS-V524 Speakers
Pioneer DEH-3300R autoradio/CD-speler

Hij werkt perfect, maar uit 1 ding kom ik niet uit. Waar moet ik de antenne op de radio aansluiten?
Er zit alleen een standaard ISO connector aan, en 2 tulp-achtige kabels (1 rode en 1 witte). Ik ontvang nu maar 1 zender maar wil natuurlijk meer.
Dus waar moet ik de antenne op aansluiten?

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-08 12:22

Totaalgeflipt

De enige echte

Normaal zit er een apparte antenne aansluiting op. Tenminste hier wel zo.
Bij 2 van mijn radio's

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:38
Totaalgeflipt schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:43:
Normaal zit er een apparte antenne aansluiting op. Tenminste hier wel zo.
Bij 2 van mijn radio's
Damm, laat maar, heb helemaal verkeerd zitten kijken |:( zit er wel gewoon

Verwijderd

Die heikenkratjes kun je van stroom voorzien via: USB (inbegrepen), 3x AA Batterijen (niet inbegrepen) of 4,5V DC Adapter (niet inbegrepen)

Verwijderd

Ook ik wil graag met een kratradio beginnen, toen kwam ik dit topic tegen, grotendeels doorgelezen.

Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer qua vermogens.

Uit een (normale, 12V gevoede) autoradio kan je dus niet meer dan +- 25W (goedklinkend) geluid halen?! (naar de speakers toe gaat ook 12 volt??)

Hoezo wordt er dan in alle specificaties 50W geclaimt??
Zijn die specificaties gemaakt mbt speakers van 3 ohm....??
Terwijl toch grotendeels 4ohm speakers zijn te verkrijgen.

of moet je die specificaties meer lezen als een hoeveelheid energie per seconde waarbij de radio stuk zou gaan. als je er dus bijvoorbeeld speakers van 2 ohm aan worden gehangen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dat bovenstaande subwoofersysteempje gezien? Daar staat op 480 watt PMPO. Dat zijn de dingen waar je op moet letten.
Nadat iemand op dit forum begon over DC-DC step up generators in autoradio's en versterkers (iets wat bv 24 volt maakt uit 12 volt) weet ik het ook niet meer.
Als je versterker puur op 12 volt werkt en je hebt 4 ohms speakers dan kun je maar 25 watt naar je speaker krijgen. Met zo'n step-up ding dus veel meer :S Het hangt dus wel van je autoradio af.

Staar je niet te veel blind op vermogen. Met 2x10 watt kun je echt enorm veel kabaal maken. En ik heb maar weinig mensen op dit forum gezien die aan de akoestiek hebben gedacht (bovenstaande zwarte subwoofertje is een uitzondering). Daar kun je nog veel bas uit halen. Mijn krat is een volledig afgesloten speakerkast. Alleen het handvat werkt als "basreflexbuisje", de zijkanten zijn ook volledig dicht:
Ik ga alleen nog een keer de speakers vervangen voor 4 ohm, de versterker vervangen voor een zuinige en het lelijke aluminium frontje mooier maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.iivision.com/HetKrat/Front.jpg
Die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn handen beginnen echt te kriebelen als ik deze draad lees alleen ben ik niet echt technisch aanelegd dus zou ik niet weten wat ik allenaal nodig heb
het enigste wat ik wel weet is:

- krat
- luidsprekers
- Gelaccu
- mp3speler + versterker of een autoradio
- aan en uit knop

voor de rest zou ik niet weten wat ik verder nodig heb
en hoe ik zoiets zou moeten aansluiten enzo.

maar dat is het leuke van zon project dat je dingen leert:P

edit:

hoe bereken je hoeveel accustroom je nodig hebt??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
nog niet echt, maar omdat iemand met een sub van 8 ohm en 2 speakers van 4 ohm zei dat hij ze in serie had gezet, vond ik een beetje raar ( kun je met een auto radio maar maximaal 4 ohm halen ofzo?). ik heb een beta krat koffertje. een autoradio met casette deck die is omgebwoudt tot radio met een aux ingang (met hulp van sa007)

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheModeR
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:36:
Heb je dat bovenstaande subwoofersysteempje gezien? Daar staat op 480 watt PMPO. Dat zijn de dingen waar je op moet letten.
Nadat iemand op dit forum begon over DC-DC step up generators in autoradio's en versterkers (iets wat bv 24 volt maakt uit 12 volt) weet ik het ook niet meer.
Als je versterker puur op 12 volt werkt en je hebt 4 ohms speakers dan kun je maar 25 watt naar je speaker krijgen. Met zo'n step-up ding dus veel meer :S Het hangt dus wel van je autoradio af.

Staar je niet te veel blind op vermogen. Met 2x10 watt kun je echt enorm veel kabaal maken. En ik heb maar weinig mensen op dit forum gezien die aan de akoestiek hebben gedacht (bovenstaande zwarte subwoofertje is een uitzondering). Daar kun je nog veel bas uit halen. Mijn krat is een volledig afgesloten speakerkast. Alleen het handvat werkt als "basreflexbuisje", de zijkanten zijn ook volledig dicht:
Ik ga alleen nog een keer de speakers vervangen voor 4 ohm, de versterker vervangen voor een zuinige en het lelijke aluminium frontje mooier maken.

[afbeelding]
Die van mij
Je hebt ook niet zoveel mogelijkheden wat betreft akoestiek in een bierkrat. Ikzelf heb gebruik gemaakt van MDF en de handvatopening aan de kant van de radio is ook met MDF afgedicht, zodat de andere kant fungeert als een soort basreflex.

De resultaten van een week Terschelling voor kijn kratradio zijn; een gebogen antenne, een niet meer slikkende cd-speler. Het krat trok veel aandacht omdat het meer kabaal kon maken als menig andere, aan het stroomnet verbonden, hifi set. Ook is er een aantal keer een bod op gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheModeR schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:54:
Ook is er een aantal keer een bod op gedaan :P
Ik zou er ook wel wat voor over hebben gehad om niet zo'n aso herrie-bak een paar meter verderop op 't strand te hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheModeR
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:27:
[...]
Ik zou er ook wel wat voor over hebben gehad om niet zo'n aso herrie-bak een paar meter verderop op 't strand te hebben... :P
Zou kun je het ook opvatten... maar was op jongerencamping dus :P

En aso herrie.. tsja op het strand staat ie nooit echt hard, en als er mensen komen te klagen of we merken dat andere mensen er last van hebben gaat ie zachter of zelfs uit.... En zo hoort het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-08 19:54
TheModeR schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:35:
[...]

Zou kun je het ook opvatten... maar was op jongerencamping dus :P

En aso herrie.. tsja op het strand staat ie nooit echt hard, en als er mensen komen te klagen of we merken dat andere mensen er last van hebben gaat ie zachter of zelfs uit.... En zo hoort het ook ;)
Wat mij opvalt is dat veel mensen het (afhankelijk van de muziek natuurlijk... ;) ) zelfs wel mooi vinden. Ik werd op ameland al gevraagt door een mevrouw/gezin of het wat harder kon, gezien de mooie muziek. (had er standaard radio zender op 538 ofzo denk ik)
Die van mij werkt ook nog steeds prima, hoewel hij niet zo hele lang op de 2 x 12v 7,2 ah gel accu's kan. Ik heb gisteren een mooie 12v 60ah autoaccu gekregen, ik denk dat ik daar een klein bavaria kratje mee ga vullen, die ik dan aan kan sluiten op mijn normale krat voor extra power. :) (heb een plugje voor opladen/extra stroom op mijn krat gemaakt.. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheModeR
warcow schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:51:
[...]

Wat mij opvalt is dat veel mensen het (afhankelijk van de muziek natuurlijk... ;) ) zelfs wel mooi vinden. Ik werd op ameland al gevraagt door een mevrouw/gezin of het wat harder kon, gezien de mooie muziek. (had er standaard radio zender op 538 ofzo denk ik)
Die van mij werkt ook nog steeds prima, hoewel hij niet zo hele lang op de 2 x 12v 7,2 ah gel accu's kan. Ik heb gisteren een mooie 12v 60ah autoaccu gekregen, ik denk dat ik daar een klein bavaria kratje mee ga vullen, die ik dan aan kan sluiten op mijn normale krat voor extra power. :) (heb een plugje voor opladen/extra stroom op mijn krat gemaakt.. :D)
Dat klopt inderdaad, maar ik dek dat dat komt doordat de kratjes opzich wel prettig klinken met normale muziek i.t.t. van die draagbare radio's.

Ik heb zelf een goedkope acculader iets aangepast zodat ik hem ook als voeding kan gebruiken, wel zo praktisch als je wat langer op bijv. een camping staat. Bij mij krijgt hij dan niet echt extra power (voldoende met een autoaccu) maar hij kan dan met een wat legere accu wel vollop gebruikt worden en ondertussen toch nog opgeladen. Ik moet alleen nog een een plug er voor monteren, zodat het ook echt 'fool-proof' is, nu moet je namelijk gewoon de accuklemmen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb alleen nog een lader nodig en had er eentje op het oog.
deze
http://www.coditronix.nl/...&g=1057&v=344106&a=344331

Deze is al eerder in het forum gekocht en ze zijden dat die goed is maar nu las ik op deze site:
http://www.htponline.nl/v...ur-batterijen-p-1943.html

dat het geen druppel lader is, maar ik dacht dat je een drubbel lader nodig had voor gel accu's of zit ik nu helemaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had op zon scooter forum gelezen dat mensen die geen oplader haden zij de accu van hun scooter anders opladen namelijk door een oude telefoonoplader de aansluiting er af te knippen en dan de + bij de + en de - bij de -.
Ook snap ik nog steeds niks van zon schakelaartje namelijk als ik die erop wil zetten waar moet ik ze er dan aan maken

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/1043/kratradioaansluitschemayv9.png

dus mijn vragen zijn dus:

1. Is het schema zo goed of mist er nu iets?
2. Zou iemand de schakelaar kunnen verbinden ? (doormidel van een groen lijntje te tekenen)
3. Kan dat eigenlijk wel van die lader?
4. Hoe bereken ik de accu stroom die ik nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:26:
ik had op zon scooter forum gelezen dat mensen die geen oplader haden zij de accu van hun scooter anders opladen namelijk door een oude telefoonoplader de aansluiting er af te knippen en dan de + bij de + en de - bij de -.
Ook snap ik nog steeds niks van zon schakelaartje namelijk als ik die erop wil zetten waar moet ik ze er dan aan maken
Dit gaat je niet lukken.. een telefoonlader is niet geschikt om 'zomaar' even een 12v accu mee op te laden, zeker geen echte scooter/auto accu, die hebben namelijk speciale laders nodig die beveiligd zijn tegen overbelasting en op de juiste manier laden. Omdat je anders simpelweg je accu sloopt!
[afbeelding]

dus mijn vragen zijn dus:

1. Is het schema zo goed of mist er nu iets?
2. Zou iemand de schakelaar kunnen verbinden ? (doormidel van een groen lijntje te tekenen)
3. Kan dat eigenlijk wel van die lader?
4. Hoe bereken ik de accu stroom die ik nodig heb?
Doe een 2wegschakelaar (met maar 4 of 2 pikkies aan de onderkant dus) middenin de pluskabel van je accu naar je versterker, dan ben je klaar!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:54
Afbeeldingslocatie: http://xs118.xs.to/xs118/07341/kratradioaansluitschemayv9.png

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik: http://www.htponline.nl/v...ur-batterijen-p-1945.html
Hij is wel wat langzaam voor de meeste accu's (7Ah en meer). Die andere heb ik ook gekocht om sneller te kunnen laden. Die is volgens m'n electronikaboer geschikt. Ze verkopen namelijk ook loodgelaccu's, en deze lader verkopen ze er al jaren bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus dit is niks: http://www.htponline.nl/v...ur-batterijen-p-1943.html

Of kan die ook, ik wil het effe zeker weten dat ik niet me accu verpieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's die andere waar ik het net over had. Die werkt prima met loodgelaccu's volgens m'n electronikaboer (www.okaphone.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook die heineken speakertjes gekocht.
Dat andere krat kon al op me fiets geklikt worden en die kleintjes nu ook via haken dus nu heb ik 4,0 op me fiets. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 13:23

Phalox

Solar Powerrrd

foto ? :p ik wil dat wel eens zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang zou ik kunnen luisteren als mijn output 2x5W rms is en mijn speakers 12V en ampere trekt

en wat betekent dit:P spanning 12volt vermogen >26ep<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die speakerkratjes ook gekocht.

Nou het is ze gelukt, ze zijn echt erg schattig. De advertentie zegt: "Gaat het blikkerige geluid uit je laptop gaat je door merg en been. Dan bieden Heineken Speakerkratjes de oplossing.", ook leuk is de tekst in de handleiding: "Denk bij de volume afstemming aan uw omgeving". Blijkbaar is dat nodig ;)

Het designteam van Heineken heeft hun best gedaan om er een echt kratje van te maken, dwz ze zijn ook stapelbaar en passen mooi bovenop elkaar. Voor zoiets kleins zit er nog wel een redelijk speakertje in.

Maar hij heeft ook enkele nadelen. Hij kan helemaal niet zo hard als opgegeven! En eigenlijk issie best blikkerig :S. Daarnaast klopt het opgegeven vermogen ook helemaal niet. 2x2.2 watt in 8 ohm. De informatie van de versterker zegt dattie maar 1.2 watt per speaker kan leveren in 8 Ω; maar 2.2 watt is bij 3 Ω. En dat is ook nog bij 5 volt, dus aangesloten op USB, met 3 batterijen (3 oplaadbare: 3.6 tot 3.8 volt) heb je maar 0.75 watt muziekvermogen per kanaal. Ik zeg Heineken Shjmeineken.

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:28:
Ik heb die speakerkratjes ook gekocht.

Nou het is ze gelukt, ze zijn echt erg schattig. De advertentie zegt: "Gaat het blikkerige geluid uit je laptop gaat je door merg en been. Dan bieden Heineken Speakerkratjes de oplossing.", ook leuk is de tekst in de handleiding: "Denk bij de volume afstemming aan uw omgeving". Blijkbaar is dat nodig ;)

Het designteam van Heineken heeft hun best gedaan om er een echt kratje van te maken, dwz ze zijn ook stapelbaar en passen mooi bovenop elkaar. Voor zoiets kleins zit er nog wel een redelijk speakertje in.

Maar hij heeft ook enkele nadelen. Hij kan helemaal niet zo hard als opgegeven! En eigenlijk issie best blikkerig :S. Daarnaast klopt het opgegeven vermogen ook helemaal niet. 2x2.2 watt in 8 ohm. De informatie van de versterker zegt dattie maar 1.2 watt per speaker kan leveren in 8 Ω; maar 2.2 watt is bij 3 Ω. En dat is ook nog bij 5 volt, dus aangesloten op USB, met 3 batterijen (3 oplaadbare: 3.6 tot 3.8 volt) heb je maar 0.75 watt muziekvermogen per kanaal. Ik zeg Heineken Shjmeineken.
Lol, alsof t verschil tussen 0,75 watt en 2,2 watt nou zo heel veel uitmaakt bij zo'n ding ;) . Moet je je niet zo druk om maken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een bierkratje (A)

kijk maar op http://audio-video.marktp...d0%2F%2FwBh7m7T&fta_ind=2

ik zou zegge doe gelijketijd ook een leuk bod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:19:
[...]
Lol, alsof t verschil tussen 0,75 watt en 2,2 watt nou zo heel veel uitmaakt bij zo'n ding ;) . Moet je je niet zo druk om maken :P .
Het is meer zo dat Heineken zegt dattie heel erg hard kan. En dat kannie helemaal niet! Of het nou 1 of 2 watt is, er komt niet veel geluid uit. En dan blazen ze de specificaties ook nog eens op. Mijn minikrat kan veel harder! En die is in z'n eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-08 10:41

iop

ik heb maar een nieuw topic gemaakt gezien deze vol is en de starter dood op got.

[ Voor 2% gewijzigd door iop op 24-08-2007 11:37 . Reden: belangrijk stukje tekst weer erbij ;) ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Bedoel je dat de starter dood is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-08 07:39

SeatRider

Hips don't lie

Bram77 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:30:
Bedoel je dat de starter dood is?
Dood op GoT, als in laatste bezoek 2006. Beetje ongelukkige woordkeus als je het mij vraagt.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:56

voodooless

Sound is no voodoo!

aangezien er al een deel II is gaat deze dicht: mooiste bierkrat radio [deel II]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.