Robotstofzuigers Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.157.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:10
Hier ook een staan, uitstekende resultaten.
Wij hebben twee katten en een groot kleed, elke keer zijn we weer verbaasd over het resultaat.
Hij komt overal en overheen. Zit wel vrij snel vol, maar dat zal altijd zo zijn denk ik. Natuurlijk geen leegsysteem beschikbaar. Dweilen doe ik niet met het apparaat, maar die doet het verder op zich oké.
Wel twee keer de kaarten verloren uit het systeem, maar die komen op de een of andere manier elke keer wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-05 07:44
Beste tweakers,

Ik sta op het punt om een Xiaomi Roborock S5 Max te bestellen. Ik ben sinds 2 maand bezig om het hele huis smart te maken met Home Assistant. De lampen / Gordijnen / Verwarming werken allemaal goed en ben er erg tevreden mee. Nu wordt het tijd voor een robotstofzuiger maarja welke? Wij beide hebben beetje hekel aan stofzuigen en zoeken dus een goeie vervanger en tuurlijk weet ik dat we af en toe nog zelf moeten zuigen neem ik aan? Maar wat is nou de beste keus ook in verband met Home Assistant App.

Ik heb een budget van 500euro, Ik kan de hele 500 euro er op stukslaan natuurlijk voor de S6 max maar volgens mij zit er niet veel verschil in. en scheelt het toch een dikke 100 euro met de S5 Max

Mijn vraag is:
Wat zouden jullie doen? En waarom? Of is de S5 gewoon een goede keus?

Alvast bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-05 16:24
Hier een S5max, ook icm met Home Assistant.

Wij zijn er tevreden over.
  • Stofzuigen gaat goed
  • Makkelijk op een andere verdieping te plaatsen
  • Dweilen gaat nu ook redelijk (niet zo goed als zelf dweilen). Door de robot op 2x dweilen te zetten wordt er in een kruispatroon gedweild, wat veel minder strepen achter laat dan 1x.
  • Relatief makkelijk op te zetten in Home Assistant. Start, Stop, dock, room cleaning werkt allemaal vlot en is simpel op te nemen in automatisaties. + het voordeel van meldingen als er sensors/onderdelen gereinigd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:10
KevinSetz schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:32:
Beste tweakers,

Ik sta op het punt om een Xiaomi Roborock S5 Max te bestellen. Ik ben sinds 2 maand bezig om het hele huis smart te maken met Home Assistant. De lampen / Gordijnen / Verwarming werken allemaal goed en ben er erg tevreden mee. Nu wordt het tijd voor een robotstofzuiger maarja welke? Wij beide hebben beetje hekel aan stofzuigen en zoeken dus een goeie vervanger en tuurlijk weet ik dat we af en toe nog zelf moeten zuigen neem ik aan? Maar wat is nou de beste keus ook in verband met Home Assistant App.

Ik heb een budget van 500euro, Ik kan de hele 500 euro er op stukslaan natuurlijk voor de S6 max maar volgens mij zit er niet veel verschil in. en scheelt het toch een dikke 100 euro met de S5 Max

Mijn vraag is:
Wat zouden jullie doen? En waarom? Of is de S5 gewoon een goede keus?

Alvast bedankt iedereen!
Heb zelf een S5 max, wij zijn heel tevreden. Op maandag en vrijdag doet hij zijn rondje (stofzuigen en dweilen). Daarnaast ook een steelstofzuiger gekocht, ideaal (zelfs de kinderen maken hier gebruik van).

Voor €500 heb je beide (S5 max + steelstofzuiger)

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 13:02
Welke steelstofzuiger heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
SonnyBBQ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:59:
Hier een S5max, ook icm met Home Assistant.

Wij zijn er tevreden over.
  • Stofzuigen gaat goed
  • Makkelijk op een andere verdieping te plaatsen
  • Dweilen gaat nu ook redelijk (niet zo goed als zelf dweilen). Door de robot op 2x dweilen te zetten wordt er in een kruispatroon gedweild, wat veel minder strepen achter laat dan 1x.
  • Relatief makkelijk op te zetten in Home Assistant. Start, Stop, dock, room cleaning werkt allemaal vlot en is simpel op te nemen in automatisaties. + het voordeel van meldingen als er sensors/onderdelen gereinigd moeten worden.
Bravertal schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:35:
[...]

Heb zelf een S5 max, wij zijn heel tevreden. Op maandag en vrijdag doet hij zijn rondje (stofzuigen en dweilen). Daarnaast ook een steelstofzuiger gekocht, ideaal (zelfs de kinderen maken hier gebruik van).

Voor €500 heb je beide (S5 max + steelstofzuiger)
Dank voor de antwoorden heb de S5 besteld ;) whoop whoop kan niet wachten _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:10
Dreame T20

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Jeeeeej, de roborock s5 max heeft z'n eerste rondje gemaakt. Top! nu hebben we alleen een klein probleempje, wij hebben een schuifpui thuis met een ventilatie rooster er boven. en daar gaat die dus niet over heen. Kun je dit forceren dat die dat wel doet want het is een heel fijn rooster :S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
KevinSetz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:11:
wij hebben een schuifpui thuis met een ventilatie rooster er boven. en daar gaat die dus niet over heen.
Je maakt me wel nieuwsgierig: hoe krijg je dat ding überhaupt zo gek om muren / ramen te zuigen en wat is de meerwaarde? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09
Misschien bedoeld hij een convectorput?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Bartske schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:14:
Misschien bedoeld hij een convectorput?
Boven de pui => aan 't plafond? (Is 't dan een airco-put?)

Hmm.. S5 een keertje langs 't plafond zou best wat stofdraden wegpakken. Hoe?

@KevinSetz Wellicht kun je de afgrondsensoren uitschakelen door ze af te plakken. Moet je wel héél zeker weten dat je ze niet nodig hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Gwaihir op 28-10-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Je het zo'n rooster in de vloer van 3 meter lang en 40cm breed. Voor de verwarming haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 09:07

JoSchaap

Had a life, got a modem..

KevinSetz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:11:
Jeeeeej, de roborock s5 max heeft z'n eerste rondje gemaakt. Top! nu hebben we alleen een klein probleempje, wij hebben een schuifpui thuis met een ventilatie rooster convectieput er boven onder. en daar gaat die dus niet over heen. Kun je dit forceren dat die dat wel doet want het is een heel fijn rooster :S
Goede keuze!

Als je niet van plan bent om de robot op andere plaatsen te gebruiken waar het risico bestaat dat deze van de trap af rijd kun je de sensoren onderaan de robot afplakken.
Doe hier wel eens stukje wit papier tussen (keukenrol oid) want ook zwart ziet de sensor als diepte.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZZ33Hct.png

Doe dit alleen als je zeker weet dat er nergens een gevaarlijke situatie voor je nieuwe huishoudster ontstaat.

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beekforel schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 05:59:
Mijn Roborock S5 geeft tijdens stofzuigen regelmatig "error 10", iets met de filter. Heb inmiddels de hele stofzuiger uit elkaar gehad en schoongemaakt maar helaas nog steeds error 10... ;(

Iemand nog een suggestie?
Lijkt nu toch opgelost met nieuwe filter.... Ik gooide die dingen af en toe door de vaatwasser maar daar houden ze niet zo van. Gelukkig zijn ze niet heel duur dus zal maar weer een partijtje bestellen bij ome Ali.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Onze S5 Max rijdt o.a. zondagnacht om 02:15u uit.

Maar vannacht deed hij dat niet :(. Kom op zeg, dat uur is er maar liefst 2x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-05 16:11
Als ik het zo lees is de Xiaomi S5 Max wel zo'n beetje de beste robotstofzuiger voor die prijs of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 14:26
lexxus93 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 19:31:
Als ik het zo lees is de Xiaomi Roborock S5 Max wel zo'n beetje de beste robotstofzuiger voor die prijs of niet?
FYP

edit: Ik lees nu dat Roborock op sommige sites ook met Xiaomi in de merknaam adverteert. Ik was ervan overtuigd dat het een zelfstandig bedrijf was omdat het lang niet op alle sites zo staat (bijvoorbeeld https://us.roborock.com)

[ Voor 32% gewijzigd door coelho op 31-10-2021 20:18 ]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:53

Dennis1812

Amateur prutser

In elk geval de bekendste hier.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:11
Wij zitten er ook aan te denken om een robot stofzuiger te kopen, want zelf 2x stofzuigen in de week is niet genoeg met een kind, hond en 2 katten.

Ik ben alleen benieuwd. Doen jullie altijd een rondje door de woonkamer of er niks ligt van speelgoed e.d. en merken jullie vaak dat een robot stofzuiger zoals de Xiaomi S5 hierop vast loopt?

Er ligt hier bijvoorbeeld een snoer op de grond van een vloerlamp. En ligt wel eens een potlood onder de bank, een legoblokje ergens anders etc.....

Dit is uiteraard niet altijd het geval, maar ben even benieuwd naar de ervaringen hiermee......

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 16-05 09:48
Wachten... schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:49:
Wij zitten er ook aan te denken om een robot stofzuiger te kopen, want zelf 2x stofzuigen in de week is niet genoeg met een kind, hond en 2 katten.

Ik ben alleen benieuwd. Doen jullie altijd een rondje door de woonkamer of er niks ligt van speelgoed e.d. en merken jullie vaak dat een robot stofzuiger zoals de Xiaomi S5 hierop vast loopt?

Er ligt hier bijvoorbeeld een snoer op de grond van een vloerlamp. En ligt wel eens een potlood onder de bank, een legoblokje ergens anders etc.....

Dit is uiteraard niet altijd het geval, maar ben even benieuwd naar de ervaringen hiermee......
Bij een snoer kun je eventueel een no-go zone maken. De rest zuigt hij op. Speelgoed poppen worden wel eens meegesleept hier. Meestal zet ik hem aan als het speelgoed is opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
Binnetie schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:05:
[...]

Bij een snoer kun je eventueel een no-go zone maken. De rest zuigt hij op. Speelgoed poppen worden wel eens meegesleept hier. Meestal zet ik hem aan als het speelgoed is opgeruimd.
Ja dus als ik het goed begrijp dan moet je iedere avond even een robot opruimrondje doen?

En zover ik even terug lees is de Xiaomi s5 max wel een enorm populaire en goede stofzuiger toch?

Ik hoor van veel mensen 'dit had ik veel eerder moeten kopen', dus hoop dat ik en mijn vriendin er met zo tevreden over zullen zijn. Het is in ieder geval niet aan te stofzuigen hier. Dan zouden we iedere dag de stofzuiger moeten pakken (wat we dus niet doen).

[ Voor 20% gewijzigd door Wachten... op 01-11-2021 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-05 14:47
Ik heb een s5 Max waar ik heel blij mee ben.
Maar voor de bovenverdieping zoek ik er 1 die < 9cm is zodat hij onder het bed past.
Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik had de S5 Max eigenlijk voor mijzelf gekocht na het inlezen en reviews bekijken. Ik zat eerlijk gezegd wel een beetje in de hype na al die info, en kreeg een mooie deal van een reseller op ali. :+

Om de dag 's maakt Truus 's nachts een rondje. Wij hebben 3 cavia's in de huiskamer in een grote open kooi en we bleven swifferen. Dus uiteindelijk is de vrouw er ook enorm blij mee :)

Als we geen zin hebben in een full house clean trekken we gewoon de betreffende kamerdeur(en) dicht
(geen gedoe met losse programma's - kan wel uiteraard) en op de gang staat het vermogen op zn laagst (nog niet wakker door geworden).

Het dweilen doen we alleen als we zelf thuis zijn en alleen dan gaat er water in de tank. Bovendien selecteer ik dan de kamers zelf en zet ik de cycle op 2x zodat er kruislings gedweild word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
@mr3000 @JoSchaap

Maar is het nou echt een ding waarvan jullie ook zeggen 'dit hadden we veel eerder moeten kopen'? Oftewel is de hype ook echt terecht @JoSchaap ?

Wij hebben 2 jaar geleden een Dyson gekocht waar we enorm tevreden over zijn en al vaker stofzuigen dan ooit. Ik twijfel alleen nog een klein beetje of we echt zo blij gaan zijn met de robotstofzuiger. Ik kan me er wat dat betreft gewoon nog te weinig bij voorstellen ondanks alle reviews en video's.

Het is toch weer een aardige investering.

[ Voor 5% gewijzigd door Wachten... op 01-11-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Wachten... schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:12:
Ja dus als ik het goed begrijp dan moet je iedere avond even een robot opruimrondje doen?
Hij doet hier drie beurten in de week. Dus ja, dat is drie opruimrondjes vooraf.

Eigenlijk heerlijk: anders blijft de zooi toch net te makkelijk liggen. Nu willen ook de kids zelf geen onderdeeltjes kwijtraken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Als je huis er goed voor is ingericht scheelt het gewoon een hoop werk. Maar verwacht niet dat je Dyson met pensioen kan ;)

Wij wonen gelijkvloers, en bij ons kan Truus (bijna) overal bij en onderdoor. (rekening mee gehouden met de laatste herinrichting).

voorbeeldje van een natte en en droge run:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BViyjJ9pFmVa9uOb-kFb_kDrfkc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mMjChO3zMWCYKAxyEqhBiJs9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzHgNGEEIECPWUhRhFrZQIQKdU4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/69fm58zaLHQLqG1CzW0Ab0LF.jpg?f=fotoalbum_tile

Dus wij stofzuigen nu alleen nog maar maandelijks de hoekjes achter de deuren en dergelijke waar ze niet bij kan.
Je leert vanzelf aan om stof van kastjes/plinten op de grond te vegen de avond ervoor. En je herkend al snel mogelijke oorzaken waar ze op vastloopt (schoenen met losse veters enz).

Voor mij persoonlijk is het op afstand aansturen is super handig (mits je de deuren open hebt laten staan).

Maar ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen hetzelfde is. Kinderen die vloeibare stoffen morsen, huisdieren die het soms ook binnen doen.. ik moet er niet aan denken dat de stofzuiger dat gezellig je hele huis door rijd.:+ (even apeldoorn bellen..)

Als je echt twijfels hebt, kijk dan of je iemand in je kennissenkring hebt die m even kan missen :)

[ Voor 31% gewijzigd door JoSchaap op 01-11-2021 17:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 22:25
mr3000 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:18:
Ik heb een s5 Max waar ik heel blij mee ben.
Maar voor de bovenverdieping zoek ik er 1 die < 9cm is zodat hij onder het bed past.
Iemand een gouden tip?
Pootjes onder het bed ;)

Bij ons loopt de robot nooit volgens een vast programma, en zetten hem altijd handmatig aan.

We hebben kinderen, dus voordat de robot begint te lopen moet je wel ff een "quickscan" doen of het allemaal goed gaat :P

Meestal doen we het ook in 2 secties, zodat we bijv. de keukenstoelen ff in de woonkamer of berging kunnen rollen zodat de robot overal goed bij kan.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:03
Grolsch schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:04:
[...]

Pootjes onder het bed ;)

Bij ons loopt de robot nooit volgens een vast programma, en zetten hem altijd handmatig aan.

We hebben kinderen, dus voordat de robot begint te lopen moet je wel ff een "quickscan" doen of het allemaal goed gaat :P

Meestal doen we het ook in 2 secties, zodat we bijv. de keukenstoelen ff in de woonkamer of berging kunnen rollen zodat de robot overal goed bij kan.
Dit deden wij ook, maar tijdje geleden toch automatisch ingesteld. Echt heerlijk. We vergeten vaak op te ruimen en een enkele keer kom ik thuis en zie ik dat de robot ergens is vastgelopen, maar 9 van de 10 keer maakt hij gewoon het hele rondje en verplaatst hij gewoon wat spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-05 14:47
Wachten... schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:41:
@mr3000 @JoSchaap

Maar is het nou echt een ding waarvan jullie ook zeggen 'dit hadden we veel eerder moeten kopen'? Oftewel is de hype ook echt terecht @JoSchaap ?

Wij hebben 2 jaar geleden een Dyson gekocht waar we enorm tevreden over zijn en al vaker stofzuigen dan ooit. Ik twijfel alleen nog een klein beetje of we echt zo blij gaan zijn met de robotstofzuiger. Ik kan me er wat dat betreft gewoon nog te weinig bij voorstellen ondanks alle reviews en video's.

Het is toch weer een aardige investering.
Nou ja volgens mijn vrouw hadden we het al jaren eerder moeten hebben.
Even een casus. 2 kids van 6 en 8. denken netjes te kunnen eten maar we hebben een gietvloer dus elk kruimeltje zie je. Die gasten kunnen dus niet eten.

Mijn vrouw brengt de kids naar school en truus doet even een zuig en dwijl sessie. zodra de terug komt is al het grovve werk gedaan.

Je moet nog steeds eens in de zoveltijd zelf dwijlen en zuigen, want je hebt natuurlijk ook nog plinten, hoekjes waar dat ding niet lekker bij komt en zelf dwijl je nou eenmaal beter.

Maar de frequentie dat wij de gloednieuwe dyson pakken is zeker factor 4 afgenomen.

Nu zoek ik er dus alleen nog 1 die ook gewoon onder het bed kan zuigen. hebben nu een nieuwe pvc vloer (hadden vroeger vloerbedekking) en nu zie je pas hoe snel het stoffig is. vind het wel zo schoon lekker elke dag even truus onder het bed ;-)
Grolsch schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:04:
[...]

Pootjes onder het bed ;)

Haha je die qickscan ken ik. doe ik ook even snel. en zet hem ook handmatig (via home assistant op de ipad in huiskamer) aan. gelukkig hebben we stoelpoten waar die makkelijk onder kan. dus stoelen laten we allemaal staan en gaat als een jekko.

vwb het bed. we hebben de hoogste pootjes van swiss sense.het bed is nu 10cm van de grond en in theorie moet de s5max er onder kunnen. maar het stof van het bed hangt iets door in het midden dus truust weigert. als ik hem zou kunnen forceren zou hij niet vast komen te zitten. dus wel frustrerend maar ok.

Benieuwd hoe de roomba e.d. is die wel 8cm of lager zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door mr3000 op 01-11-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
JoSchaap schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:57:
Als je huis er goed voor is ingericht scheelt het gewoon een hoop werk. Maar verwacht niet dat je Dyson met pensioen kan ;)

Wij wonen gelijkvloers, en bij ons kan Truus (bijna) overal bij en onderdoor. (rekening mee gehouden met de laatste herinrichting).

voorbeeldje van een natte en en droge run:
[Afbeelding][Afbeelding]

Dus wij stofzuigen nu alleen nog maar maandelijks de hoekjes achter de deuren en dergelijke waar ze niet bij kan.
Je leert vanzelf aan om stof van kastjes/plinten op de grond te vegen de avond ervoor. En je herkend al snel mogelijke oorzaken waar ze op vastloopt (schoenen met losse veters enz).

Voor mij persoonlijk is het op afstand aansturen is super handig (mits je de deuren open hebt laten staan).

Maar ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen hetzelfde is. Kinderen die vloeibare stoffen morsen, huisdieren die het soms ook binnen doen.. ik moet er niet aan denken dat de stofzuiger dat gezellig je hele huis door rijd.:+ (even apeldoorn bellen..)

Als je echt twijfels hebt, kijk dan of je iemand in je kennissenkring hebt die m even kan missen :)
@mr3000

Dank voor jullie heldere uitleg. Ik heb hem maar gewoon besteld en ga het ervaren. Wij wonen in een normale rijwoning en beneden niet zo heel groot (circa 40m2 voor de woonkamer).

Ik ben heel benieuwd. We willen hem dan ook circa 2x per week boven een rondje laten doen. Ik ben benieuwd of we staan kunnen wennen om het huis "robotvrij" te maken iedere avond. Misschien alles maar gewoon op de tafel zetten iedere avond (losse spulletjes dan) zodat hij goed zijn werk kan doen.

Ik houd jullie op de hoogte. Even kijken of we het stof hier kunnen verslaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Wachten... schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:19:
[...]

@mr3000

Dank voor jullie heldere uitleg. Ik heb hem maar gewoon besteld en ga het ervaren. Wij wonen in een normale rijwoning en beneden niet zo heel groot (circa 40m2 voor de woonkamer).

Ik ben heel benieuwd. We willen hem dan ook circa 2x per week boven een rondje laten doen. Ik ben benieuwd of we staan kunnen wennen om het huis "robotvrij" te maken iedere avond. Misschien alles maar gewoon op de tafel zetten iedere avond (losse spulletjes dan) zodat hij goed zijn werk kan doen.

Ik houd jullie op de hoogte. Even kijken of we het stof hier kunnen verslaan
T fijne is dat je huis altijd opgeruimd is voor je gaat slapen.
Nooit speelgoed wat hier rondslingert. Ruimen we meteen op als onze dochter te bed is.
En als je beneden komt is het weer mooi schoon en t kleed goed opgezogen. Gaat fijn slapen en komt heel fijn weer beneden.

En als er iets als een schoen ofzo nog staat midden in de hal op de mat omdat ze moeten drogen gaat Henk er gewoon omheen.
Wasrek gaat hij ook netjes omheen.

Ik heb alleen geen Roborock maar een Blaupunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
Dennis1812 schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:32:
[...]

T fijne is dat je huis altijd opgeruimd is voor je gaat slapen.
Nooit speelgoed wat hier rondslingert. Ruimen we meteen op als onze dochter te bed is.
En als je beneden komt is het weer mooi schoon en t kleed goed opgezogen. Gaat fijn slapen en komt heel fijn weer beneden.

En als er iets als een schoen ofzo nog staat midden in de hal op de mat omdat ze moeten drogen gaat Henk er gewoon omheen.
Wasrek gaat hij ook netjes omheen.

Ik heb alleen geen Roborock maar een Blaupunkt.
Goed om te horen dat het bij iedereen zo bevalt zeg. Ik had ergens nog wat reacties verwacht dat er toch wat nadelen aan zitten, en dat sommige dingen toch niet altijd goed werken etc.

Als ik het echter zo lees van jullie dan is het een beetje hetzelfde als de Quooker die we hier hebben... Je kan zonder, maar als je het eenmaal hebt gehad wil je niet meer zonder.

De reacties stellen mij gerust en kijk uit naar morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Wachten... schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:55:
[...]

Goed om te horen dat het bij iedereen zo bevalt zeg. Ik had ergens nog wat reacties verwacht dat er toch wat nadelen aan zitten, en dat sommige dingen toch niet altijd goed werken etc.

Als ik het echter zo lees van jullie dan is het een beetje hetzelfde als de Quooker die we hier hebben... Je kan zonder, maar als je het eenmaal hebt gehad wil je niet meer zonder.

De reacties stellen mij gerust en kijk uit naar morgen :)
Ja ik vond ze te duur om zelf te kopen. Want dat even stofzuigen is zo gedaan! Maar toch overstag gegaan en gaan sparen. Wilde hem van de 13e maand betalen.
Maar Tweakers had een mooie actie opgezet waardoor hij er al in juli stond. Henk welteverstaan, zijn partner Ingrid heb ik een maand of wat later gekregen van Blaupunkt met 2 sets extra filters + dweilen e.d.

Dus ik heb voorlopig 0 euro kosten eraan.
Maar als ze nu beiden kapot gaan komt er zeker minimaal 1 nieuwe (zelf de trap op tillen lukt nog wel meestal, maar dit is gewoon luxe.

Een quooker komt er in onze volgende keuken in principe. Maar die prijzen...

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis1812 op 01-11-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
Dennis1812 schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:08:
[...]

Ja ik vond ze te duur om zelf te kopen. Want dat even stofzuigen is zo gedaan! Maar toch overstag gegaan en gaan sparen. Wilde hem van de 13e maand betalen.
Maar Tweakers had een mooie actie opgezet waardoor hij er al in juli stond. Henk welteverstaan, zijn partner Ingrid heb ik een maand of wat later gekregen van Blaupunkt met 2 sets extra filters + dweilen e.d.

Dus ik heb voorlopig 0 euro kosten eraan.
Maar als ze nu beiden kapot gaan komt er zeker minimaal 1 nieuwe (zelf de trap op tillen lukt nog wel meestal, maar dit is gewoon luxe.

Een quooker komt er in onze volgende keuken in principe. Maar die prijzen...
Dat is wel top hoor, mij heeft het toch echt 388 euro gekost net haha. Wellicht kunnen we onze schoonmaakster dan wat minder uren laten komen hier :)

Quookers zijn zeker niet goedkoop, maar wij drinken koffie uit een cafetiere en drinken ook enorm veel thee. Daarnaast scheelt het bij iedere keer warm water pakken 30 seconden onnodig water laten lopen voordat je warm water hebt. Voor ons is een Quooker echt iets wat we niet meer kunnen missen in het huishouden. Natuurlijk gaat het prima op vakantie o.i.d. als je even zonder moet doen, maar dit is toch wel een prio geworden voor ons.

Same story: heb je het niet, dan mis je het niet. Heb je het eenmaal gehad, dan wil (kan) je niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ja t kokend water lijkt mij leuk.
Maar bruisend vooral. Dat gaat VEEL flessen schelen. Mijn vrouw drinkt 2L lidl Spa Rood per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
Iemand hier ervaring met de Dreame D9 en een hoogpolig kleed?

Deze aankomende aanbieding lijkt mij namelijk wel wat:
https://nl.pepper.com/aan...ds-robotstofzuiger-213847

Mijn Alfawise V8S (die dicht bij overlijden zit) gaat prima mijn kleed over, de Xiami V1 die ik ooit voor mijn ouders aangeschaft had moet er echter niks van hebben, zelfs als je hem optilt en op het kleed zet deed hij het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOK1yv81-jZBRPuCByLhEdQD3F0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTVrzqTJvqTeCrLOnZPTpTvB.jpg?f=fotoalbum_large

Kleed is ongeveer 2 a 3 centimeter hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
Ik heb de roborock s5 Max gisteren ontvangen en heeft al haar eerste rondjes gemaakt.

Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat ik de roborock niet gekoppeld krijg in Home Assistent. Ik heb 3 VLANS in mijn unifi dreams machine (UDM) waaronder een IoT VLAN en daar staat mijn roborock aan gekoppeld.

Ik heb een firewall voor mijn IoT VLAN, dat ze allemaal mogen communiceren met de normale LAN en werkt ook prima voor mijn Google home e.d.

Zodra ik echter met IoT connect op mijn telefoon, dan kan ik ook niet communiceren met de Roborock, het zal dus wel ergens in mijn firewall settings zitten o.i.d., maar ik kom er maar niet uit.

Iemand enige idee wat ik nog meer kan doen? Ik wil hem zeker niet in mijn normale netwerk hangen.

De roborock zit overigens op de IoT VLAN, en ik kan vanaf alle telefoons gewoon connecten met de Roborock.

[ Voor 7% gewijzigd door Wachten... op 03-11-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordp!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ben ook op zoek naar een robotstofzuiger, de Roborock s5 is hier populair. Twijfel toch wel een beetje is wel echte Chinese waar... Hoe zit het met privacy en hoe lang blijft het werken.

Volgens de consumentenbond is de Neato D8 de beste, is er iemand die ervaring heeft met dit merk of dit type stofzuiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Lordp! schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:05:
Ben ook op zoek naar een robotstofzuiger, de Roborock s5 is hier populair. Twijfel toch wel een beetje is wel echte Chinese waar... Hoe zit het met privacy en hoe lang blijft het werken.

Volgens de consumentenbond is de Neato D8 de beste, is er iemand die ervaring heeft met dit merk of dit type stofzuiger?
Heb sinds 2017 meerdere Xiaomi Mi Robot Vacuüm 1st Gen robotstofzuigers en ze doen het allemaal nog 100% na 4 jaar. Enige onderhoud tot nu toe is filters en sensors reinigen. En natuurlijk de stofbakjes legen. :) Ze gaan in de praktijk wel lang mee.

Weet niet of de Neato D8 de beste is, hier wat ervaringen https://nl.reviewclub.com...ntelligent-robot-vacuum-2 .
De D8 is wel makkelijk aan Home Assistant (2021) te koppelen.
https://home-assistant-gu...eaner-for-home-assistant/

[ Voor 9% gewijzigd door BenEco op 03-11-2021 18:57 ]

2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Wachten... schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:57:
Ik heb de roborock s5 Max gisteren ontvangen en heeft al haar eerste rondjes gemaakt.

Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat ik de roborock niet gekoppeld krijg in Home Assistent. Ik heb 3 VLANS in mijn unifi dreams machine (UDM) waaronder een IoT VLAN en daar staat mijn roborock aan gekoppeld.

Ik heb een firewall voor mijn IoT VLAN, dat ze allemaal mogen communiceren met de normale LAN en werkt ook prima voor mijn Google home e.d.

Zodra ik echter met IoT connect op mijn telefoon, dan kan ik ook niet communiceren met de Roborock, het zal dus wel ergens in mijn firewall settings zitten o.i.d., maar ik kom er maar niet uit.

Iemand enige idee wat ik nog meer kan doen? Ik wil hem zeker niet in mijn normale netwerk hangen.

De roborock zit overigens op de IoT VLAN, en ik kan vanaf alle telefoons gewoon connecten met de Roborock.
Geen idee of het helpt, maar als ik in pi-hole kijk zie ik onderstaande lookups staan voor truus de afgelopen 2 dagen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mjGSszP.png

ik heb eigenlijk nooit de tijd genomen om wireshark op te starten en truus uit te pluizen..
Ik gebruik nog even puur de roborock app en de link naar Google Assistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
JoSchaap schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:58:
[...]

Geen idee of het helpt, maar als ik in pi-hole kijk zie ik onderstaande lookups staan voor truus de afgelopen 2 dagen.

[Afbeelding]

ik heb eigenlijk nooit de tijd genomen om wireshark op te starten en truus uit te pluizen..
Ik gebruik nog even puur de roborock app en de link naar Google Assistent.
Ik heb het inmiddels gevonden. Ik heb mijn Synology redelijk streng afgesteld qua firewall, en heeft enkel contact met Nederland, Duitsland en België.

Het account van Xiaomi wil natuurlijk verbinden met China, en dat wordt hier allemaal tegen gehouden (ondanks je een DE server aangeeft tijdens de setup in de Xiaomi miio integration). Ik heb mijn firewall dus uitgezet tijdens de setup, en nu weer opnieuw aangezet. Hopelijk blijft alles werken zo!

[ Voor 6% gewijzigd door Wachten... op 03-11-2021 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Gwaihir schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:04:
Onze S5 Max rijdt o.a. zondagnacht om 02:15u uit.

Maar vannacht deed hij dat niet :(. Kom op zeg, dat uur is er maar liefst 2x!
En sinds die wisseling naar wintertijd is hij helemaal niet meer op de klok uitgereden.

Herinner me dat ik dat in 't voorjaar ook een keertje had, en dat hij toen naar opnieuw bevestigen van het schedule weer verder ging. Hopelijk helpt dat nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-05 15:35
iemand die weet of die auto empty dock werkt op de S7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Vraagje:

Ik heb dus een hoogpolig tapijt, ik las dat de S5 max niet geschikt is hiervoor. Welke Roborock moet ik dan hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-05 15:35
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

lap niet op voorraad :/

[ Voor 5% gewijzigd door TomGear op 04-11-2021 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
Neato D8 Intelligente Robotstofzuiger
https://next.ibood.com/nl...elligente-robotstofzuiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baaart900
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-05 12:57
Afhankelijk van Black friday ga ik ook een robot in huis halen. Ik heb best wel oppervlakte (100m2), 2 kindjes en een hondje. Dus genoeg werk voor de zuiger. Is het dan aan te raden er een te pakken met leeg station? Of valt het legen wel mee?

Roborock s5 lijkt me qua prijs/kwaliteit de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ook een leeg station zal je zelf moeten legen.
Je stelt alleen het moment uit.

Ik leeg hem om de dag tegenwoordig. Deed het dagelijks maar dat is wat overdreven

Doe nu dus om de dag legen, borstels schoonmaken (vastgedraaide haren bijvoorbeeld) en de filters schoonmaken.
Dan kan hij er weer tegen

Tijdsinvestering van maximaal 10min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Leeg hier na elke run (pakweg 120m2) even. Dan is 't niet zo veel en zie je ook evt. speelgoedjes e.d. nog wat makkelijker. En dan wekelijks dat schoonmaken.

Incl. de sensoren, trouwens, dus die melding elke x weken zou ik het liefst achterwegen laten. Maar dat kan niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Dennis1812 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:08:

Ik leeg hem om de dag tegenwoordig. Deed het dagelijks maar dat is wat overdreven

Doe nu dus om de dag legen, borstels schoonmaken (vastgedraaide haren bijvoorbeeld) en de filters schoonmaken.
Dan kan hij er weer tegen

Dan hoeft het alleen een stuk minder vaak.
Niet dat het nou zoveel werk is (ik hoef hem niet eens elke week te legen)

Borstels schoonmaken, is dat omdat je huisdieren hebt?
En welke zuiger heb je?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Gwaihir schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:03:
[...]

En sinds die wisseling naar wintertijd is hij helemaal niet meer op de klok uitgereden.

Herinner me dat ik dat in 't voorjaar ook een keertje had, en dat hij toen naar opnieuw bevestigen van het schedule weer verder ging. Hopelijk helpt dat nu ook.
Roborock EU support leek dit al te weten. Lijken tevreden als schema's sowieso na elke tijdswissel opnieuw ingesteld moeten worden (2x / jaar dus). Hmm.. tja.. hoop toch dat ze 't fixen. Want waarom zou je zo'n schema ooit nog aanpassen als je er tevreden mee bent?

Maar eh.. zien anderen dit vastlopen van schema's ook dan? Of ben ik er ook vanaf als ik van 2:15u naar 1:45u ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Famous schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:17:
[...]

Dan hoeft het alleen een stuk minder vaak.
Niet dat het nou zoveel werk is (ik hoef hem niet eens elke week te legen)

Borstels schoonmaken, is dat omdat je huisdieren hebt?
En welke zuiger heb je?
Ik heb de blaupunkt xtreme. Ja ik heb huisdieren. Maar ook een vrouw.
Met name die laatste wil wel lange haren verliezen. Zeker op de slaapkamer waar ze haar haten borstelt.
Die haren draaien soms deels in de borstels ipv door te schieten naar t reservoir (meestal gaat 't goed aan de hoeveelheid te zijn die wel in t bakje ligt)

Blaupunkt heeft er een handig borsteltje met ingebouwd mesje voor meegeleverd. 1x er langs halen en je pakt ze er zo uit.

Zomer/wintertijd hier heen problemen mee gehad. Ging om 1u rijden en gaat nog steeds om 1u rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennis1812 op 05-11-2021 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:25
baaart900 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:46:
Is het dan aan te raden er een te pakken met leeg station? Of valt het legen wel mee?
Dennis1812 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:08:

Je stelt het moment niet uit, je bespaart er heel veel momenten mee. Mijn Roomba 976 leeg ik om de dag. Dat is zo'n 180 keer per jaar. Een model met leegstation zou ik maar 1 of 2 keer per maand hoeven te legen, 12 tot 24 keer per jaar. Je 'bespaart' er dus ongeveer 160 leegmomenten mee.

Dat wil niet zeggen dat dit de kosten voor een leegstation automatisch waard maakt. Dat blijft een persoonlijke keuze uiteraard. Als ik volgend jaar verhuis ga ik 100% voor eentje met leegstation. Ik ben namelijk niet zo gestructureerd en vergeet regelmatig de Roomba te legen, waardoor deze na 10 minuten weer terugkeert naar het station, omdat het bakje vol zit. 8)7

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
Ik heb trouwens onlangs in een aanbieding voor €155 deze robot gekocht: https://www.geekmaxi.com/...robotstofzuiger-1770.html

Ben er blij mee. Lidar, dweilen (nog niet geprobeerd) en een redelijke app. Het is dezelfde als deze: YouTube: BEST ROBOT VACUUM OF 2021?! | Midea M7 Pro Robot Vacuum Cleaner — Fu... maar dan zonder vibrerende dweil (ik had de extra 80 euro daar niet voor over). Wat een onnozel reviewfilmpje trouwens. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Westmania op 05-11-2021 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Westmania heb recentelijk een schoonmaak robot shop opgeleverd; https://roboshop.hu/
kan eventueel kijken wat dat ding inkoop doet (part nr?)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Wat is nu echt het verschil tussen een S5 max en een S6 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:03
Gwaihir schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:17:
[...]

Roborock EU support leek dit al te weten. Lijken tevreden als schema's sowieso na elke tijdswissel opnieuw ingesteld moeten worden (2x / jaar dus). Hmm.. tja.. hoop toch dat ze 't fixen. Want waarom zou je zo'n schema ooit nog aanpassen als je er tevreden mee bent?

Maar eh.. zien anderen dit vastlopen van schema's ook dan? Of ben ik er ook vanaf als ik van 2:15u naar 1:45u ga?
Ik heb maar ff gekeken of m’n S7 er ook last van heeft en ja hoor hij heeft al sinds zondag z’n ding niet meer gedaan.
Nu was het me niet echt opgevallen en had ik bij de laatste dweil vervanging zoiets van, och ik had em dus al vervangen, maar blijkbaar dus niet ;)

Heb de firmware geupdate, hopelijk doet hij het vannacht nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Theetjuh schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:10:
[...]

Ik heb maar ff gekeken of m’n S7 er ook last van heeft en ja hoor hij heeft al sinds zondag z’n ding niet meer gedaan.
Nu was het me niet echt opgevallen en had ik bij de laatste dweil vervanging zoiets van, och ik had em dus al vervangen, maar blijkbaar dus niet ;)

Heb de firmware geupdate, hopelijk doet hij het vannacht nu wel goed.
En heb je dan ook om een start gevraagd in het 'gewraakte' uur (zondag tussen 2 en 3 's nachts), of dat niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
lexxus93 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:17:
Wat is nu echt het verschil tussen een S5 max en een S6 bijvoorbeeld?
Eigenlijk geen inderdaad. De ene heeft een dweil waar je weinig aan hebt, de andere extra ogen waar je weinig aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:03
Gwaihir schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:23:
[...]

En heb je dan ook om een start gevraagd in het 'gewraakte' uur (zondag tussen 2 en 3 's nachts), of dat niet eens?
Ja, hij start normaliter om de dag op 2:00 ‘s nachts, waarvan zaterdag en zondag aansluitend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:19

HaTe

haat niet

Lordp! schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:05:

Je kan ook aangepaste firmware installeren welke alleen lokaal werkt en beter integreerd met o.a. Home Assistent.
http://valetudo.cloud/
Valetudo aims to be a vendor-agnostic abstraction and cloud replacement for vacuum robots which started as a standalone binary on rooted roborock vacuums.
Werkt op bijna alle Roborock en Dreame bots

Het enige wat mij nog tegenhoud (Dreame L10 Pro) is de support voor meerdere maps. Die lijkt er niet te zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door HaTe op 06-11-2021 09:49 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05
Mijn s6 maxv wil niet meer updaten... Iemand tips buiten uit/aan, router reset, opladen, app sluiten?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Ik heb dus de S5 Max op het oog. Nu is mijn vraag, wij hebben een redelijk hoogpolig tapijt liggen. Ik gok dat de S5 hier niet overheen kan, opzich geen probleem, want dat doen we dan wel met de steelstofzuiger.

Maar, kan je ook instellen dat hij niet op het tapijt komt, zodat de robotstofzuiger er niet op vast loopt? Ik heb geen zin om elke keer dat ding van het tapijt af te halen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:24

Quad

Doof

@lexxus93 je kan een no go zone maken voor dat gebied.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

lexxus93 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:41:
Ik heb dus de S5 Max op het oog. Nu is mijn vraag, wij hebben een redelijk hoogpolig tapijt liggen. Ik gok dat de S5 hier niet overheen kan, opzich geen probleem, want dat doen we dan wel met de steelstofzuiger.

Maar, kan je ook instellen dat hij niet op het tapijt komt, zodat de robotstofzuiger er niet op vast loopt? Ik heb geen zin om elke keer dat ding van het tapijt af te halen zeg maar.
Dat kan zeker. Nadat de robot de kaart van je huis heeft gemaakt kun je hierop no-go zones op instellen. Als je die legt op het tapijt zal hij hier dus niet schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compuchip87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:59
Quad schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:58:
@lexxus93 je kan een no go zone maken voor dat gebied.
Ja. Al heb ik hier een behoorlijk hoogpolig kleedje in huis en ik zal niet zeggen dat het moeiteloos gaat maar de S5 Max redt het wel om er op en af te klimmen. Dus ik zou het ook zeker even proberen.

En als hij er echt niet op komt, ziet hij het misschien zelf al als barrière bij het maken van de kaart. Anders kan je altijd nog het tapijt weghalen, mapping run doen en dan een no go zone toevoegen.

[ Voor 27% gewijzigd door Compuchip87 op 09-11-2021 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Top, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 18:22
Ik heb een Dreame L10 Pro (Henk). Sinds vandaag kan die de dock niet meer goed terug vinden. We hebben het dock onder een lange kast tegen de muur staan. Om de dock is aan beide kanten zeker een halve meter ruimte.

Ik heb de dock verplaatst naar een open stuk muur en Henk vind 'm meteen terug.

Ik had in het begin het vermoeden dat er een soort elektronische beacon in de dock gebouwd was, maar heb na vandaag het vermoeden dat Henk de camera gebruikt om z'n dock terug te vinden. Mijn vermoeden is namelijk dat het nu wat donkerder is geworden, waardoor het onder de kast mogelijk te donker is om de dock te zien.

Heeft iemand enig idee hoe het algoritme van het terug vinden van de dock werkt?

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 18-05 18:59

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

EWS99 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:51:
Ik heb een Dreame L10 Pro (Henk). Sinds vandaag kan die de dock niet meer goed terug vinden. We hebben het dock onder een lange kast tegen de muur staan. Om de dock is aan beide kanten zeker een halve meter ruimte.

Ik heb de dock verplaatst naar een open stuk muur en Henk vind 'm meteen terug.

Ik had in het begin het vermoeden dat er een soort elektronische beacon in de dock gebouwd was, maar heb na vandaag het vermoeden dat Henk de camera gebruikt om z'n dock terug te vinden. Mijn vermoeden is namelijk dat het nu wat donkerder is geworden, waardoor het onder de kast mogelijk te donker is om de dock te zien.

Heeft iemand enig idee hoe het algoritme van het terug vinden van de dock werkt?
Kan me niet voorstellen dat hij het ligt aan het feit dat het donker is. Die van mij staat met dock onder de bank en weet zelfs ‘s nachts als we slapen de weg terug te vinden. Op de vraag hoe hij dan wel de weg terug vind weet ik helaas het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
DyStiC schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:28:
[...]

Kan me niet voorstellen dat hij het ligt aan het feit dat het donker is. Die van mij staat met dock onder de bank en weet zelfs ‘s nachts als we slapen de weg terug te vinden. Op de vraag hoe hij dan wel de weg terug vind weet ik helaas het antwoord niet.
Volgens mij gaat het via infrarood. Tenminste dat was bij mij vorige stofzuiger zo. Hij vangt dan een infrarood beam op en volgt deze als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

hamsteg

Species 5618

Volgens mij moet er licht zijn. Ikzelf heb het dock achter de bank en niet onder de banks staan. een marge van 10cm maar toen ik het onder de bank probeerde ging het ook wel eens mis. Als je kijkt naar de ingebouwde docks in de keuken oid zie je ook dat daar altijd licht brandt (ten minste op de beelden die ik heb gezien).

Met het afnemende daglicht zou dit een verklaring kunnen zijn ... maar hoe kunnen mensen dan 's nachts stofzuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Hier is het donker in de nacht en hij vind hem altijd.
Ik ga uit van IR eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
nooberke schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:54:
Iemand hier ervaring met de Dreame D9 en een hoogpolig kleed?

Deze aankomende aanbieding lijkt mij namelijk wel wat:
https://nl.pepper.com/aan...ds-robotstofzuiger-213847

Mijn Alfawise V8S (die dicht bij overlijden zit) gaat prima mijn kleed over, de Xiami V1 die ik ooit voor mijn ouders aangeschaft had moet er echter niks van hebben, zelfs als je hem optilt en op het kleed zet deed hij het niet.

[Afbeelding]

Kleed is ongeveer 2 a 3 centimeter hoog.
Hij is binnen, gaat er prima overheen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

hamsteg schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:21:
Volgens mij moet er licht zijn. Ikzelf heb het dock achter de bank en niet onder de banks staan. een marge van 10cm maar toen ik het onder de bank probeerde ging het ook wel eens mis. Als je kijkt naar de ingebouwde docks in de keuken oid zie je ook dat daar altijd licht brandt (ten minste op de beelden die ik heb gezien).

Met het afnemende daglicht zou dit een verklaring kunnen zijn ... maar hoe kunnen mensen dan 's nachts stofzuigen?
licht eraan wat voor type je hebt.

de lidar versies geven niets om licht, camera versies kan ik me iets bij voorstellen :)

Truus rijd hier altijd rond 5:00 in de ochtend uit zodat ze klaar is voor de wekkers gaan. dan is het nog pikkedonker in huis

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 14-11-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutjeee
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-12-2023
lexxus93 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:41:

Hier ook een s5 max .. zeer tevreden ! Hoog polig tapijt is geen succes .. enkele no go lines en klaar is kees !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baaart900
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-05 12:57
Als ik dweilen ook belangrijk vind, is de s5 max nog steeds de beste qua prijs/kwaliteit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnominator
  • Laatst online: 02-12-2021
Zit te kijken naar een roborock s7 maar het lijkt erop dat in China al twee nieuwere Xiaomi vacuum & mop modellen gelaunched zijn :

Iemand meer info over beschikbaarheid van het nieuwe roborock g10 model in de EU ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xQWRAGIKPrXKobc9OldKCWJf74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LoxjlyF0Hu9Be8knotKYgPFo.png?f=user_large

Zie diverse reviews in het Chinees op youtube of bv deze review:

https://www.igeekphone.co...p-vacuum-cleaner-of-2021/

Idem een nieuw xiaomi model waarvan me het modelnaam nog niet duidelijk is ? Er staat
Xiaomi Mijia Self-Cleaning Robot Vacuum Mop Pro 3000Pa

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNzUT8swBMJ47IOLyEabjYYK2vs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kCJYxnUJN6aWCbOUQqHVpKoU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75SzOK2vc1gIF_cVVbOoNh6J6Eg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qNdzlRdxbetRGY1CP9TF9Gjc.png?f=user_large

https://a.aliexpress.com/_vas32M

[ Voor 41% gewijzigd door arnominator op 14-11-2021 19:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binnetie
baaart900 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:24:
Als ik dweilen ook belangrijk vind, is de s5 max nog steeds de beste qua prijs/kwaliteit?
Ik heb een S7 en moet zeggen dat het weghalen van vlekken heel goed gaat! Het grondig dweilen gaat niet heel snel maar volstaat echt bij mij thuis. De S5 max mist deze optie (dat hij als het ware schrobt). Laatst eens getest als ik zelf even daarna met de dweil er langs ga en het water is gewoon nog helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 09:16

Cis

Binnetie schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
[...]

Ik heb een S7 en moet zeggen dat het weghalen van vlekken heel goed gaat! Het grondig dweilen gaat niet heel snel maar volstaat echt bij mij thuis. De S5 max mist deze optie (dat hij als het ware schrobt). Laatst eens getest als ik zelf even daarna met de dweil er langs ga en het water is gewoon nog helder.
Hmm.. ik ga de S7 overwegen! :)

Ik heb de S5 Max, maar ik erger me als mensen het dweilen noemen. Het is met de S5 echt vochtig slepen. Een doodgetrapt zilvervisje blijft gewoon geplakt aan de grond. Een stukje rode kool blijft een rode vlek.
En de S5 laat ook strepen achter.
1 keer per week ga ik met de stoomreiniger over de begane grond om alles weer glimmend streeploos schoon te hebben. En het stoomdoekje is dan ook echt wel viezig. Dus het is nodig.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:06
Ik heb al een tijd een pricewatch: Ecovacs DEEBOT OZMO 950, is ongetwijfeld een opvolger voor. Ding werkt met een LIDAR en maakt een virtuele map van je huis. Op die map kun je ook virtuele muren plaatsen. Je kunt de kaart ook verdelen in ruimtes en dus bijvoorbeeld alleen de keuken laten stofzuigen. Tevens wordt er indien gevuld met water ook gedweild. Er is ondersteuning voor multi-floor (2). Dan moet je hem natuurlijk wel zelf de trap op tillen ;). Verder kun je op de kaart zien waar hij is en hem ergens heen sturen. Hij pakt ook een directe route naar de docking terug. (Dit in tegenstelling tot het goedkopere model dat ik eerst had, dat via edge mode langs de muren ging tot hij toevallig bij zijn dock kwam).

Minpunten van deze robot is dat hij kijkt vanaf bovenop en ondersteund met bumpers. Normaal gesproken rijdt hij nergens tegenaan (dus wordt de bumper niet gebruikt). Echter hele lage en/of glimmende objecten zoals de platte delen van mijn stoelpoten ziet hij niet en daar rijd hij dan tegenaan/overheen. Kabels kun je ook beter vastmaken of weghalen.

[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 14-11-2021 23:53 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenbres
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-01-2022
De Roborock S7 gaat ondertussen weer voor gemiddeld 499 EUR. Als ik hier teruglees dan zie ik toch verschillende leden die hem hebben aangekocht aan veel goedkopere prijs.

Met Black Friday in aantocht, weten jullie of de Roborock's in het verleden stevig werden afgeprijsd of kan ik daar maar beter niet op hopen gezien dit een nieuw model is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:21

The Executer

Lekker belangrijk!

maartenbres schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:28:
De Roborock S7 gaat ondertussen weer voor gemiddeld 499 EUR. Als ik hier teruglees dan zie ik toch verschillende leden die hem hebben aangekocht aan veel goedkopere prijs.

Met Black Friday in aantocht, weten jullie of de Roborock's in het verleden stevig werden afgeprijsd of kan ik daar maar beter niet op hopen gezien dit een nieuw model is?
Ik zou rekenen op enkele tientjes. Alles meer is mooi meegenomen. Je zou terug kunnen kijken in dit topic wat er vorig jaar gebeurde met de prijzen en dat een beetje doortrekken.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Theo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-05 14:55
maartenbres schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:28:

Ik hem hem vorige week op Aliexpress kunnen kopen voor €424,77. Al moet ik toegeven dat het vaak wel puzzelen is op alie met alle kortingscodes etc om hem uiteindelijk zo goedkoop mogelijk te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:20
Hier heeft de S5 max gister zijn eerste rondje gedraaid. Op singles day aangeschaft voor €310, en nu al dik tevreden mee. Pakt behoorlijk meer als mijn (heel) oude LG vr8601rr :P

Vanavond even de dweil eronder, kijken wat ie dan doet. Zal geen vervanging zijn, maar ff vaker een doekje over de vloer kan geen kwaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebirth_101
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:00
Een vraagje voor de eigenaars van een S5 max hier. Ik overweeg de aanschaf van deze robotstofzuiger, maar vooraleer ik deze koop, wil ik graag over 1 ding zekerheid. De ruimte onder onze zetel is 11cm. Kan en wil de S5 max hier onder? Iemand ervaring mee?

• robkrekel
Bij mij staat het dock onder de bank, daar zit 11.5 cm onder. Maar daar schiet je niks mee op, die halve cm kan het net doen.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:21

The Executer

Lekker belangrijk!

rebirth_101 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:36:
Een vraagje voor de eigenaars van een S5 max hier. Ik overweeg de aanschaf van deze robotstofzuiger, maar vooraleer ik deze koop, wil ik graag over 1 ding zekerheid. De ruimte onder onze zetel is 11cm. Kan en wil de S5 max hier onder? Iemand ervaring mee?
Word tricky. Hebben hier de bank op klossen gezet voor extra hoogte. Sommige gedeelten pakt hij wel, andere niet. Af en toe komt hij er wel, maar komt er dan niet meer weg omdat de stof wat doorhangt aan de onderkant en zijn sensors hem tegenhouden.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
robkrekel schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:01:
Hier heeft de S5 max gister zijn eerste rondje gedraaid. Op singles day aangeschaft voor €310, en nu al dik tevreden mee. Pakt behoorlijk meer als mijn (heel) oude LG vr8601rr :P

Vanavond even de dweil eronder, kijken wat ie dan doet. Zal geen vervanging zijn, maar ff vaker een doekje over de vloer kan geen kwaad 8)
Waar heb jij deze gehaald voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Bij Ome Ali, met wat coupons, verzonden uit Spanje, binnen 5 dagen in huis. Daarnaast ook nog 12.92 cashback via spaarwinkelen. Ik vermoed dat er met black friday ook nog wel een aanbieding als deze komt.

[ Voor 14% gewijzigd door robkrekel op 19-11-2021 05:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik zie dat de s6 pure nog een stukje goedkoper is dan de s5max bij bol. Weet iemand zo direct wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-05 10:52
Ik heb problemen met mijn Xiaomi Roborock s5 Max.

Het begon allemaal met dat ie mijn map van mijn woning vergat. Ik moest dan even naar settings gaan, mijn bewaarde map restoren en was ie weer terug. Na een paar weken werkte dat echter niet meer. Laatst mijn hele huis opnieuw laten ontdekken door de stofzuiger en toen ie klaar was kwam mijn oude originele map wel weer tevoorschijn... Handig! Not.

Sinds vorige week kreeg ik de melding 'Device offline'. Ik ben gaan googelen en las ik in comments dat een S5 Max niet meer met wifi kan connecten wanneer je speciale tekens, zoals !@#$, in je wifi wachtwoord hebt staan. Wat? :')

Gisteravond met gezonde tegenzin toch maar mijn wifi settings gewijzigd en het wachtwoord aangepast naar een wachtwoord zonder speciale tekens. Je raadt het al, de stofzuiger verbindt natuurlijk nog steeds niet met wifi: "Wifi connection failed". In het proces verbinden met de telefoon doet ie wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGGbDt31iH3-yyOR1YCRmulBP7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/psyosjkVc1E1v76qQ7I4wuXu.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand anders ooit deze problemen gehad?

Hij stofzuigt goed, heb 'm nu ongeveer een klein jaar, maar dit is wel echt een teleurstelling zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
@bloodlynx Ja, dit topic.. elke twee à drie bladzijden weer..

@GrazendeKoe Niet tof! Maar eh.. heb je er al met al nog aan gedacht dat je tijdens dat opnieuw connecten je 5Ghz WiFi wellicht even uit moet zetten? Wat je als laatste beschrijft gebeurt nl. vaak als de telefoon op dat moment een 5Ghz connectie pakt (wat de RoboRock niet kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammert24
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05-2024
Hi!

Naar aanleiding van een nieuwe woning (ca 120m^2), ben ik opzoek naar een robotstofzuiger/dweiler. We hebben PVC vloeren liggen met enkele vierkante meters laag/midden polig tapijtjes.

Zelf heb ik de Roborock S7 en de Ecovac T9+ op het oog. Voor mijn gevoel liggen deze qua functionaliteit dicht bij elkaar.

Kunnen jullie mij advies geven welke van deze twee jullie voorkeur heeft en waarom? Of dat er misschien een beter alternatief is (in ongeveer dezelfde price range).

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-05 10:52
Gwaihir schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:16:

@GrazendeKoe Niet tof! Maar eh.. heb je er al met al nog aan gedacht dat je tijdens dat opnieuw connecten je 5Ghz WiFi wellicht even uit moet zetten? Wat je als laatste beschrijft gebeurt nl. vaak als de telefoon op dat moment een 5Ghz connectie pakt (wat de RoboRock niet kan).
Bedankt voor je antwoord.

Ik kan mijn Experiabox niet meer op alleen 2.4 ghz zetten. Nu was er een workaround die ik vond, maar die werkt niet. Ik heb op mijn Android telefoon een 2.4 ghz netwerk gemaakt met hetzelfde netwerk naam en wachtwoord zoals ik die op mijn thuis netwerk heb. Vervolgens een andere mobiel gepakt en daarop de Roborock app gezet. Toen de stappen doorlopen, maar alsnog gaat het bij punt 3 mis: hij connect niet op wifi.

EDIT: Het is gelukt door bovenstaande icm een fabrieksreset.

[ Voor 3% gewijzigd door GrazendeKoe op 20-11-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Gwaihir schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:16:
Welke zou jij adviseren voor een laminaatvloer en 50m2 aan ruimte om schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebirth_101
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:00
Aangezien het blijkbaar vrij nipt zal worden voor een Roborock s5 max om onder mijn zetel te geraken, en dit toch essentieel is voor ons, ben ik op zoek gegaan naar een ander exemplaar, die dit wel moeiteloos zou moeten kunnen.

Nu ben ik de 360 Robot Vacuum Cleaner S10 tegengekomen, die een lagere hoogte heeft, en vooral zijn lidar niet bovenop maar middenin zitten heeft. Alleen kan ik erg moeilijk ervaringen van gebruikers terugvinden van dit toestel. Is er hier toevallig iemand die deze heeft, en me zijn ervaringen wil delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik had in het verleden een stofzuiger van 360. Na een aantal maanden viel het voorwiel eruit omdat hij telkens over een stalen plaat van de eettafel rijdt. Bleek dat hij enkelgelagerd is, de behuizing was gewoon kapot, niks meer aan te doen en geen garantie. De roomba doet het nu al meer dan een jaar prima.

Ik zou er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
We zijn aan het kijken naar een nieuw bed en nu hebben we een leuke gevonden die 10cm hoog is.
Ik heb thuis een radiator hangen op 11 cm. Daar gaat de S7 prima onderdoor/langs. Ook een radiator op 8,5 en daar gaat hij niet helemaal onder (deels langs de muur).

Nu vraag ik me af of hij dan wel onder het bed zou gaan, want daar is altijd veel stof te vinden. We hebben nu een boxspring dus de S7 is nog nooit onder het bed geweest.

Iemand ervaring met een S7 en een meubel op 10cm hoogte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammert24
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05-2024
@Binnetie Ik heb vandaag de S7 besteld. Heb een salontafel die precies 10cm is.

Dinsdag komt hij binnen. Dan kan ik testen en laat ik je iets weten!
Pagina: 1 ... 99 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.