Al 10 jaar Roomba”s gehad maar de concurrentie heeft niet stil gezeten. Qua prijs en performance is met name Roborock lastig te negeren. Voor minder dan helft van het geld heb ik een S7 gekocht en zeer tevreden mee. Er staan genoeg vergelijken op YouTube tussen de verschillende modellen, op Vacuum Wars bijvoorbeeld en Modern Castle.vanisher schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:09:
Ik heb even in de topic zitten neuzen, maar ik kan bar weinig ervaringen vinden over de Roomba S9(+).
Is dat omdat ze duur zijn en dat ze niet verkocht worden of omdat ze zo supergoed werken dat niemand op of aanmerkingen heeft?
Ik ben in de markt voor een nieuwe robot, m'n huidige roomba is er na 8 jaar toch echt mee gekapt. Ondertussen is het aantal merken gexplodeerd en is er in iedere prijsklasse wel wat te vinden.
Performance op tapijt heeft de Roomba nog een lichte voorsprong maar dat heb ik niet liggen,
[ Voor 1% gewijzigd door ZiSE op 24-09-2021 09:27 . Reden: Vacuum Wars is het juiste channel, niet robot wars ]