Toon posts:

Robotstofzuigers

Pagina: 1 ... 95 96 97 Laatste
Acties:
  • 863.014 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:52

Famous

R 400+

Ik was al een tijdje aan het kijken voor de S7 dus nu maar besteld.
Betaling via creditcard gedaan en die kwam uit op €460,38.

Gekozen voor de zwarte variant met levering via Polen (Express).

Moest het wel via een andere browser doen, in Safari kreeg ik de $10 voucher niet tevoorschijn getoverd.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Philtjens
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 02:11
https://www.amazon.nl/dp/...N=B085G2N2F7&linkCode=asm
Kreeg net een notificatiemail is dit te vertrouwen ?

Zeer sterke prijs wil hem meteen bestellen echter nooit ervaring gehad met amazon en garantietermijn hoe dit gaat dit te werk ?

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:59
Bij mij is de Amazon bestelling van 316 euro voor de S7 veranderd. Leverdatum was 5 september en dat wordt nu 31 augustus.

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Philtjens schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:55:
https://www.amazon.nl/dp/...N=B085G2N2F7&linkCode=asm
Kreeg net een notificatiemail is dit te vertrouwen ?

Zeer sterke prijs wil hem meteen bestellen echter nooit ervaring gehad met amazon en garantietermijn hoe dit gaat dit te werk ?
Verkoop door "International mob" met 1 positieve beoordeling op 03-06-2021. Ik zou hem links laten liggen.Als het nou verkoop door Amazon was, dan zit je veilig.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Philtjens
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 02:11
The Executer schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:09:
[...]

Verkoop door "International mob" met 1 positieve beoordeling op 03-06-2021. Ik zou hem links laten liggen.Als het nou verkoop door Amazon was, dan zit je veilig.
Goed om te weten hou het zowiezo liever bij een site in ons land ook al is dit wat duurder dan.

• The Executer
Philtjens schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:10:
[...]
Goed om te weten hou het zowiezo liever bij een site in ons land ook al is dit wat duurder dan.
Op zich, kopen via Amazon is redelijk veilig. Alleen is dit een verkoper VIA Amazon, met maar 1 beoordeling (natuurlijk positief!!1!1!). Had diegene nou honderden positieve beoordelingen, dan was het wat anders.

• wit_product
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Binnetie schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:59:
Bij mij is de Amazon bestelling van 316 euro voor de S7 veranderd. Leverdatum was 5 september en dat wordt nu 31 augustus.
Bij mij is hij van 15 september naar 9 september gezet... Ik moet dus nog iets geduldig er zijn :(

Maar tot dusver wel blij dat de bestelling nog door lijkt te gaan :)

• Theetjuh
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-09 16:31
Binnetie schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:59:
Ik hoorde van m’n vriend inderdaad ook al de 31ste, mooi dat het zo goedkoop is gelukt … scheelt nogal O-)

• koksie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:59
Siete schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:55:
De Roborock S7 is van 23 t/m 27 augustus op Aliexpress weer zeer scherp geprijsd. Rond de 465 euro lijkt mij een goede aanbieding die ik graag met jullie wil delen. Hoe kom ik op die prijs?

1. Stel de valuta in op dollar (vanwege de hoge wisselkoers die Aliexpress rekent).
2. Claim de 10 dollar Coupon code via: https://a.aliexpress.com/_2agR9Tx
3. Gebruik de extra 30 dollar promocode: 828FAST30
4. Zet je gespaarde Aliexpress coins in om tot 2% extra korting te krijgen

Dan krijg je: 580.79 - 10 - 30 = 540,79 dollar (exclusief ingezette coins)
540,79 dollar = rond de 465 euro.

Nog even tot maandag wachten totdat ik hem eindelijk kan bestellen.
Vergeet de 6% cashback via CashbackXL niet, dat is op zo'n bedrag nog wel interessant.

• [bassie]
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:44
[bassie] schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:52:
Hier sinds een week de S7.
2 dagen goed gefunctioneerd, daarna error 2 probleem (bumper stuck).
Verkopers een berichtje gestuurd (het is weekend)

Ik ben benieuwd of een andere gebruiker dezelfde ervaring heeft?
Inmiddels wordt het apparaat ter reparatie aangeboden. Error 2 is driving me nuts.

Dank voor de antwoorden

• Toml83
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 13:43
koksie schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Vergeet de 6% cashback via CashbackXL niet, dat is op zo'n bedrag nog wel interessant.
Is het niet 2% cashback of zie ik iets verkeerd?
Uiteraard is dit natuurlijk altijd beter dan niks.

https://www.cashbackxl.nl/webshops/aliexpress

• chris_vanr
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21-09 09:04
Na toevoegen van codes zou de s7 me 536 dollar kosten op Aliexpres, omgerekend 456 euro. Echter nu zie ik op m'n afschrift van m'n credit card 479 euro, dus lijkt niet uit te maken wie het wisselt, ze rekenen allemaal teveel :P

• Famous

Famous

R 400+

chris_vanr schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:42:
Na toevoegen van codes zou de s7 me 536 dollar kosten op Aliexpres, omgerekend 456 euro. Echter nu zie ik op m'n afschrift van m'n credit card 479 euro, dus lijkt niet uit te maken wie het wisselt, ze rekenen allemaal teveel :P
Ik kreeg hem zo:

Wisselkoers ECB 1 USD is 0,0974229 euro
Wisselkoers ICS 1 USD is 0,0998599 euro

• Gramser
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21-09 16:21
Stelde ik laatst de vraag of iemand ervaring heeft met de Vileda VR102 - nu heb ik er zelf maar een aangeschaft. Ik heb een ouwetje kunnen lenen van een kennis, een "dom" ding, die in anderhalf uur zoveel mogelijk van een kamer meepakt. En dat ging eigenlijk supergoed. Enige dat me tegenviel aan díe Vileda was het geluid. Da's fors!

De Vileda die ik nu besteld heb, zou een "fluistermodus" hebben. Dat zal in de praktijk zwaar tegenvallen vermoed ik, maar iets stiller zou al fijn zijn. Niettemin wordt het een prima aanvulling in het huishouden. Viel me mee hoe goed-ie over vloerkleden gaat. We wonen in een bosrijke omgeving en we lopen nogal wat dennennaalden naar binnen. Maar die pakt-ie dus gewoon op!

OhSunnyDay

• koksie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:59
Toml83 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:36:
[...]

Bij mij staat tot 6,3% cashback, die kreeg ik tot nu toe ook altijd, maar ik bestelde wel uit andere categorien dan stofzuigers. Dus wellicht ligt het daaraan.

• Binnetie
Toml83 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:36:
[...]

Shopbuddies had ook 6% dacht ik. Ik bestelde in april een S7 en kreeg 22 euro cashback op 549 euro incl BTW (cashback is op de excl BTW prijs en had nog korting maar die hebben ze niet van het bedrag afgetrokken).

• Famous

Famous

R 400+

koksie schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:26:
[...]

Bij mij staat tot 6,3% cashback, die kreeg ik tot nu toe ook altijd, maar ik bestelde wel uit andere categorien dan stofzuigers. Dus wellicht ligt het daaraan.
Elektronica is 2%.

• The Executer
Tot nu toe bevalt Rocky (Roborock S5 Max) nog steeds goed. Vangt nog steeds vaak meer troep dan we verwachten. Vandaag viel me op dat bij het verwijderen van de dweil, dat de klittenband-stripjes die op de dweilhouder zit wat losgekomen is en opgeschoven lijkt. Vermoedt dat het komt doordat altijd de vochtige dweil erop zit en hierdoor de lijm aangetast wordt. Iemand die dit ook heeft gemerkt? Overigens gebruiken we geen schoonmaakproducten in de tank/op de dweil.

Daarnaast maakt hij bij het rijden een tikkend geluid, ongeveer 3 keer per seconde, alsof er iets onder een wieltje lijkt te zitten o.i.d.. Het lijkt niet van de grote wielen te komen, daarvoor komt de tik te vaak langs. Daarnaast zijn deze schoon. Dit zou eerder het formaat van het voorste wieltje moeten zijn. Deze is echter ook schoon en kan vrij ronddraaien etc. Het is gekoppeld aan de rijsnelheid, en hoe harder hij rijdt, Eigenlijk zelfde vraag als hierboven, iemand die dit ook heeft gemerkt, of weet wat dit kan zijn?

[Voor 3% gewijzigd door The Executer op 24-08-2021 11:03]

• JoSchaap
  • Laatst online: 22:13

JoSchaap

Had a life, got a modem..

zelfde apparaat hier :) ik haal de dweil meteen van Truus af als ze uitgelapt is. eens in de week lapt ze, eens in de maand een dubbele run waarvan de eerste met een half dopje allesreiniger in de dweil (niet in de tank) gevolgd door een rondje met een uitgespoelde dweil.

zelf dweilen is beter, sneller en maakt ook beter schoon. maar het is gewoon geinig om mee te klooien (en je kan ondertussen even boodschappen doen of op een terrasje gaan zitten).

de klittenband op de bracket zit hier nog muurvast na 159 cycles en 60h schoonmaken ik denk dat je de band met een drupje lijm zo weer terug kunt plakken, en anders is ook de bracket los verkrijgbaar.

wbt het tikje. allicht zit er iets in de borstel klem? het enige andere draaiende deel is de lidar, maar het is niet erg waarschijnlijk dat daar zo-snel al iets mee is (en dat merk je in de route terug).

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• The Executer
JoSchaap schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:42:
zelfde apparaat hier :) ik haal de dweil meteen van Truus af als ze uitgelapt is. eens in de week lapt ze, eens in de maand een dubbele run waarvan de eerste met een half dopje allesreiniger in de dweil (niet in de tank) gevolgd door een rondje met een uitgespoelde dweil.

zelf dweilen is beter, sneller en maakt ook beter schoon. maar het is gewoon geinig om mee te klooien (en je kan ondertussen even boodschappen doen of op een terrasje gaan zitten).

de klittenband op de bracket zit hier nog muurvast na 159 cycles en 60h schoonmaken ik denk dat je de band met een drupje lijm zo weer terug kunt plakken, en anders is ook de bracket los verkrijgbaar.
Ivm kinderen en huisdieren dweilen we hier praktisch iedere dag. Het is op zich niet dat het klittenband nu los zit hoor, het lijkt eerder losgeweekt te zijn waarbij de lijm nu weer uitgehard is. Was me echter nog niet eerder opgevallen tot gisteren.
wbt het tikje. allicht zit er iets in de borstel klem? het enige andere draaiende deel is de lidar, maar het is niet erg waarschijnlijk dat daar zo-snel al iets mee is (en dat merk je in de route terug).
Rocky heeft er nu 31 uren opzitten met 123 cycles. Aangezien het geluid ook afhankelijk is van de snelheid vermoed ik iets met een wiel ergens. De grote wielen draaien op zich goed (alleen zit er geen vrijloop op, ze zitten altijd op de motor dus kan niet checken hoe het met de lagers zit), net als het voorste wieltje. Borstel hebben we meerdere malen gechecked, er ook uitgehad, haren eraf etc maar maakt geen verschil.

• Vaevictis_
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-09 13:10
Sinds een paar weken werkt bij mijn Roborock S5 met Xiaomi Home app de map feature niet meer. De blijft staan op "Map loading". De beta feature map heb ik al een paar keer uit/aan gezet en daarna opnieuw laten schoonmaken.

Een zoektocht in dit forum, google en reddit heeft geen werkende oplossing geboden. App opnieuw installeren, firewall heeft ook niet geholpen. Iemand een idee? (Behalve een factory reset).

[Voor 12% gewijzigd door Vaevictis_ op 25-08-2021 09:25]

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Vaevictis_ schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:24:
Sinds een paar weken werkt bij mijn Roborock S5 met Xiaomi Home app de map feature niet meer. De blijft staan op "Map loading". De beta feature map heb ik al een paar keer uit/aan gezet en daarna opnieuw laten schoonmaken.

Een zoektocht in dit forum, google en reddit heeft geen werkende oplossing geboden. App opnieuw installeren, firewall heeft ook niet geholpen. Iemand een idee? (Behalve een factory reset).
Misschien te simpel gedacht, maar wat als je eens de Roborock app download?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Vaevictis_
coelho schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Misschien te simpel gedacht, maar wat als je eens de Roborock app download?
Ja die werkt helaas niet met de S5 :F

• JoSchaap

JoSchaap

heb je niet toevallig pihole draaien? zet die eens een kwartiertje uit dan?

of de stofzuiger even opnieuw aan de wifi hangen?

• Vaevictis_
JoSchaap schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:50:
heb je niet toevallig pihole draaien? zet die eens een kwartiertje uit dan?

of de stofzuiger even opnieuw aan de wifi hangen?
Nee wel NextDNS en eBlocker maar die heb ik ook beide uitgezet. Ik zie in NextDNS wel een paar blokkades naar diverse Xiaomi uri's.

Update: Het is opgelost! Ik kan weer no-go zone's aanmaken.

[Voor 17% gewijzigd door Vaevictis_ op 25-08-2021 11:06]

• Theetjuh
Heb gewoon m'n S7 in het guest wifi netwerk gezet, werkt super en zit hij ook niet in m'n eigen netwerk ... super toch :)

• Gwaihir
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Vaevictis_ schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:53:
Update: Het is opgelost! Ik kan weer no-go zone's aanmaken.
En, waar lag het aan?

• Daannn1987
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:20
Mijn Alfawise v8s is overleden, de borstels draaien niet meer of heel langzaam. Als je hem aanzet blijven de borstels heel langzaam draaien (geen reden hiertoe) tot je ze tegenhoud.

Denk dat het mainbord niet helemaal gezond meer is, even uit elkaar gehaald maar zie niets geks.
Had recent al de accu vervangen en nu dit weer.. ben er wel klaar mee :)

Heeft het nog geen 2 jaar uitgehouden eigenlijk..
Daar waar mijn iLife a4s nog vrolijk zijn rondes doet en al ruim 4 jaar oud is.

Als iemand nog spare parts nodig heeft van de Alfawise v8s... hij is op te halen in Beverwijk, versturen doe ik niet aan.

Gisteren nog even snel een tweede hands Neato d750 besteld voor weinig (140 euro)
https://nl.pepper.com/aan...ouse-deal-amazonfr-207562

De volgende zal de roborock s7 gaan worden.. maar hoop dat deze neato het nog even > 1 jaartje doet :)

16xDMEGC 300WP (4800) @ SB5.0 ||| ELGA Toshiba Standalone || Beverwijk Zuid 4.800 Wp

• Gramser
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21-09 16:21
Gisteren werd hier de Vileda VR102 bezorgd - en na een paar uurtjes opladen (moet, de eerste keer) draait-ie al zijn rondjes. De normale modus lijkt niet te luidruchtig, fluistermodus nog niet getest. Verschil is dan minder zuigkracht en langzaam rijden, schijnt.

Hij is alleen lager dan het model dat we te leen hadden, waardoor deze dus wel onder het TV meubel kan. En dat is juist niet handig met de snoeren daar, eens kijken hoe dat gaat...

Edit: Het was inderdaad nodig om de snoeren even te bundelen. Maar nu: geen enkel probleem. Hij weet zichzelf uit aardig wat lastige situaties te halen en zuigt meer troep op dan je zou verwachten (confronterend...).

De stille modus is niet veel stiller en maar een beetje langzamer, dus ik denk niet dat ik die veel ga gebruiken. Maar het apparaat zelf des te meer _/-\o_

[Voor 29% gewijzigd door Gramser op 26-08-2021 12:11]

OhSunnyDay

• Binnetie
Ik krijg net de bevestiging dat mijn 2 S7's voor 316 euro per stuk zijn verzonden door Amazon! :) Dus de order kan niet meer geannuleerd worden.
Hij komt uit een warehouse uit Polen.

• The Executer
Binnetie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:04:
Ik krijg net de bevestiging dat mijn 2 S7's voor 316 euro per stuk zijn verzonden door Amazon! :) Dus de order kan niet meer geannuleerd worden.
Zeer nette deal! Nog flink goedkoper dan dat ik mijn S5 heb gekocht...

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
En dan een van de twee op marktplaats, dan heb je die van jezelf nog goedkoper. Goede deal man!

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Die van mij ook maar waar haal je die info van Polen vandaan?

Is gewoon verkocht en verzonden door Amazon toch, Polen e.d. zijn die AliExpress aanbiedingen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Binnetie
Greatsword schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:41:
[...]

Die van mij ook maar waar haal je die info van Polen vandaan?

Is gewoon verkocht en verzonden door Amazon toch, Polen e.d. zijn die AliExpress aanbiedingen.
Via 'volg je pakket' bij mijn bestelling.

• Vaevictis_
Blokkade via nextdns, verschillende api's en domeinen. Wel vaag want heeft wel gewerkte misschien een blocklist aangepast. Daarnaast blokkeer ik ook tld .cn standaard.

• JoSchaap

JoSchaap

Dit ziet er wel echt mooi uit!

• Westmania
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-09 11:42
Ik kan het bijna niet zien met die potato-cam kwaliteit.

• Gwaihir
  • Niet online
Dacht even dat deze water opzoog, maar zo lijken ze stofdeeltjes weer te geven.

Verschil met S7 alleen dat ook de watertank wordt bijgevuld?

En wat is het nut daarvan, zo lang er geen automagische dweilwissel is?

• JoSchaap

JoSchaap

Als ik het goed zie word de dweil gereinigd, uitgespoeld en dan de tank gevuld.

Video is hier overigens van prima kwaliteit.

[Voor 3% gewijzigd door JoSchaap op 27-08-2021 20:55]

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
JoSchaap schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:52:

Video is hier overigens van prima kwaliteit.
Je kijkt de video hier in je eigen post (zonder fullscreen te gaan)? Want de video is maximaal 480p, dus als je 'm groter bekijkt dan in jouw post, dan is de kwaliteit vrij slecht.

[Voor 3% gewijzigd door Hahn op 27-08-2021 19:16]

The devil is in the details.

• JoSchaap

JoSchaap

Hahn schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:16:
[...]

Je kijkt de video hier in je eigen post (zonder fullscreen te gaan)? Want de video is maximaal 480p, dus als je 'm groter bekijkt dan in jouw post, dan is de kwaliteit vrij slecht.
vanaf mn telefoon gepost (was onderweg naar huis van het werk) dus dat viel niet op :Y)

deze (zou) 720p moeten zijn :)

*edit* dat is gewoon die 480p video door een upscaler gehaald.. beter wachten tot er meer info over beschikbaar komt :+

Volgens mij is de G10 vandaag net aangekondigd.
Ik heb ook geen idee of deze straks ook internationaal beschikbaar word.

De verkoop linkjes doen ook nog niets.

[Voor 20% gewijzigd door JoSchaap op 27-08-2021 20:58]

• Galard0
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 21-09 16:53
De Amazon prijsfout S7 is binnen en ziet er goed uit😁

Vraagje waar ik geen antwoord op kon vinden: is het verstandig bij de eerste run ook het vloerkleed weg te halen?

• Theetjuh
Galard0 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:15:
De Amazon prijsfout S7 is binnen en ziet er goed uit😁

Vraagje waar ik geen antwoord op kon vinden: is het verstandig bij de eerste run ook het vloerkleed weg te halen?
Als het weinig moeite is, zou ik het doen, anders lekker laten liggen.
Wel de dweil etc. pas monteren bij de 2de run.

• Binnetie
Theetjuh schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:54:
[...]

Als het weinig moeite is, zou ik het doen, anders lekker laten liggen.
Wel de dweil etc. pas monteren bij de 2de run.
Wist niet dat je het kleed weg moest halen. Die detecteerde hij bij mij direct.

• Theetjuh
Binnetie schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:38:
[...]

Wist niet dat je het kleed weg moest halen. Die detecteerde hij bij mij direct.
Ligt helemaal aan het kleed, ik heb beneden een hoogpolig tapijt waar hij niet ver op komt, boven een laagpolige die een forse opstap heeft waar hij ook nog wel eens issues mee heeft gehad.

Zonder tapijt heb je er zeker weten geen issues mee en kan hij de kaart netjes en makkelijk maken.

• Gwaihir
  • Niet online
JoSchaap schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:52:
Oh? Is dat waar ik water meende te zien gaan. Interessant!

• Martijn Pol
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 12-09 21:47
Mensen, ik zag dat de reviews van deze prachtige producten vrij beperkt zijn. Zelf hecht ik veel waarde aan reviews op Tweakers en heb ik inmiddels voor de S7 ook een review geschreven. Zouden jullie dit ook willen doen voor jullie aangeschafte producten?

• Stuifmeel1
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 21-09 11:12
Fijn forum! Door de uitgebreide ervaringen hier mijn keuze veel makkelijker kunnen maken, thanks! :*)

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-09 18:53
Is er al voortgang met een root of zo voor de s7? Kan niet wachten om glados op mijn stofzuiger te draaien. :)

Verder bevalt de s7 nog steeds prima, dweilen doet ook echt goed zijn werk. Het station om stof op te vangen haal ik er niet bij want het stofbakje hoef ik maar maandelijks te legen zo'n beetje. Het water moet elke keer en daar zit het meeste werk in. De dweil haal ik er elke keer ook onder weg omdat ik anders een natte plek op de vloer krijg. Misschien even een mat erbij halen die er dan onder kan.

• Ddjnge
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 20:57
Ik ben voornemens een Xiaomi robotstofzuiger te gaan aanschaffen, liefst wel in NL ivm betaling (geen creditcard of Paypal) en garantie wat (na mijn mening) makkelijker af te handelen is. Maar dat terzijde.

Nu zag ik een S5 Max (introductiejaar 2019) en een S6 Pure (introductiejaar 2019) (budget Max €400), echter wat is wijsheid hierin? Of komt er nog een variant uit in deze prijsklasse dit jaar of begin volgend jaar? Is daar iets over bekend?

• Compuchip87
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 23:30
Ddjnge schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:37:
Ik ben voornemens een Xiaomi robotstofzuiger te gaan aanschaffen, liefst wel in NL ivm betaling (geen creditcard of Paypal) en garantie wat (na mijn mening) makkelijker af te handelen is. Maar dat terzijde.

Nu zag ik een S5 Max (introductiejaar 2019) en een S6 Pure (introductiejaar 2019) (budget Max €400), echter wat is wijsheid hierin? Of komt er nog een variant uit in deze prijsklasse dit jaar of begin volgend jaar? Is daar iets over bekend?
Nieuwe modellen heb ik niets van gehoord. Maar hier ging de keus ook tussen de S5 Max en de S6 (Pure).

Uiteindelijk voor de S5 Max gekozen omdat die in alle reviews minstens net zo goed is als de S6 en bovendien een groter waterreservoir heeft. Qua functionaliteit zag ik niet het voordeel van de meerprijs van een 6 of 7. Inmiddels rijdt Truus een paar weken door het huis hier en erg tevreden over.

Even gewacht op een aanbieding bij de blauwe dikkerd en uiteindelijk de zwarte kunnen scoren voor 399.

• Pixelmagic
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-09 12:54

Pixelmagic

Ubergeek

We willen onze eerste robo zuiger aanschaffen. We hebben beneden een vinyl vloer met een kleed en een stuk siergrind en daarnaast is er een hond aanwezig (Cocker, geen echt lang haar). Idealiter zouden we hem ook op de boven verdieping in willen kunnen zetten. Plakken van tape zien we niet zitten, dweilen is niet echt nodig.
Omdat het de eerste is willen we er niet al te veel geld aan uit geven, buiten dat duurder niet noodzakelijk beter is (toch?). Idee is om onder de €250 te blijven.

Ik heb aardig wat pagina's gelezen in dit topic en verder gezocht en ik heb een paar modellen op de shortlist staan:

- Eufy by Anker C35
- Ecovacs Deebot 605
- Eufy Roboc 15C
- Xiaomi MiJia (ook bekend als de V1?)

De Xiaomi is als ik het goed begrijp de veilige keuze, doet wat hij moet doen zonder toeters en bellen. De Eufy C35 zie ik ook veel goede dingen over, net als de Deebot.

De Xiaomi zou de ruimte kunnen mappen, maar dat werkt niet als hij tussen boven en beneden gebruikt word begreep ik, dus dat lijkt niet veel toe te voegen.

Wat adviseren de kenners/ervarings deskundigen bij deze modellen, of heb ik nog iets over de hoofd gezien ?

PVoutput van mijn 4950Wp

• Dennis1812
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:18

Dennis1812

Amateur prutser

Ik weet niet of het op jouw genoemde modellen ook kan. Maar op mijn Blaupunkt kan ik meerdere mappen aanmaken. Heb er dus 1 voor boven en 1 voor beneden. Werkt prima.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Ddjnge
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 20:57
Compuchip87 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:29:
[...]

Nieuwe modellen heb ik niets van gehoord. Maar hier ging de keus ook tussen de S5 Max en de S6 (Pure).

Uiteindelijk voor de S5 Max gekozen omdat die in alle reviews minstens net zo goed is als de S6 en bovendien een groter waterreservoir heeft. Qua functionaliteit zag ik niet het voordeel van de meerprijs van een 6 of 7. Inmiddels rijdt Truus een paar weken door het huis hier en erg tevreden over.

Even gewacht op een aanbieding bij de blauwe dikkerd en uiteindelijk de zwarte kunnen scoren voor 399.
Nu nog €399 voor de S5 Max inderdaad en de S6 Pure is €370. Echter heeft de dweil functie voor mij geen toegevoegde waarde, maar wellicht dat ik er uiteindelijk anders over ga denken.

• Toml83
  • Laatst online: 21-09 13:43
Heeft hier iemand de mova l600?
Schijnt ook uit de xiaomi stal te komen en prima specificaties te hebben.
Ben benieuwd naar ervaringen.
Met een goede deal wil ik deze gaan kopen.

• MyKey
  • Laatst online: 19-09 11:00
Phoe. Ik probeer nu al 2 dagen een keuze te maken voor welke robotstofzuigers wij moeten gaan.. We hebben kinderen, een hond en 2 katten, dus dagelijk sstofzuigen wordt soms een beetje vervelend. Vandaar dat we nu opzoek zijn naar een robotstofzuiger die gewoon lekker vlak voor de ochtend klaar is.

Ik heb wel het vermoeden dan Xiaomi er bovenuit springt als je het hebt over de goede stofzuigers. Maar ik kan echt niet kiezen welke. Het liefst heb ik er 1 met mop, maar is niet persee een must.

Ik heb een budget in gedachten van eigenlijk max 300 of een klein beetje meer. Daarbij kan ik nu dus niet echt kiezen uit:

https://tweakers.net/pricewatch/1600560/xiaomi-mop-pro-zwart.html
https://www.gshopper.com/...n=745788&utm_term=1538645
https://tweakers.net/pricewatch/1584944/xiaomi-mijia-1c-robot-vacuum-mop.html
https://www.bol.com/nl/nl/p/xiaomi-mi-robotstofzuiger-met-dweilfunctie/9300000002368396/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-120677374532-S-1157247550443-9300000002368396&gclid=CjwKCAjwj8eJBhA5EiwAg3z0myjBT-RRD94pepxMlUoEtvGlLeZLihMSgHJ2qfJ8_PzAWXvaf9y6WBoCf-4QAvD_BwE

Iemand tips? Of een andere die kan worden aangeraden?

PoE Profiel : Floep '..' PSN = Floeppie '..' Twitch.tv : Floeppie

• JoSchaap

JoSchaap

MyKey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:
Phoe. Ik probeer nu al 2 dagen een keuze te maken voor welke robotstofzuigers wij moeten gaan.. We hebben kinderen, een hond en 2 katten, dus dagelijk sstofzuigen wordt soms een beetje vervelend. Vandaar dat we nu opzoek zijn naar een robotstofzuiger die gewoon lekker vlak voor de ochtend klaar is.

Ik heb wel het vermoeden dan Xiaomi er bovenuit springt als je het hebt over de goede stofzuigers. Maar ik kan echt niet kiezen welke. Het liefst heb ik er 1 met mop, maar is niet persee een must.

Ik heb een budget in gedachten van eigenlijk max 300 of een klein beetje meer. Daarbij kan ik nu dus niet echt kiezen uit:

https://tweakers.net/pricewatch/1600560/xiaomi-mop-pro-zwart.html
https://www.gshopper.com/...n=745788&utm_term=1538645
https://tweakers.net/pricewatch/1584944/xiaomi-mijia-1c-robot-vacuum-mop.html
https://www.bol.com/nl/nl/p/xiaomi-mi-robotstofzuiger-met-dweilfunctie/9300000002368396/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-120677374532-S-1157247550443-9300000002368396&gclid=CjwKCAjwj8eJBhA5EiwAg3z0myjBT-RRD94pepxMlUoEtvGlLeZLihMSgHJ2qfJ8_PzAWXvaf9y6WBoCf-4QAvD_BwE

Iemand tips? Of een andere die kan worden aangeraden?
Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar zet anders eens een dealalert aan op pepper voor de s5max :)

ik heb deze diverse malen voor 320 (soms lager) langs zien komen :)

• MyKey
  • Laatst online: 19-09 11:00
JoSchaap schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:48:
[...]

Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar zet anders eens een dealalert aan op pepper voor de s5max :)

ik heb deze diverse malen voor 320 (soms lager) langs zien komen :)
Is die zoveel beter dan bovengenoemde stofzuigers dan?

PoE Profiel : Floep '..' PSN = Floeppie '..' Twitch.tv : Floeppie

• T-Infinity
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:12

T-Infinity

Heen en weer....

MyKey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:08:
[...]

Lees anders het topic even door. Zoek op roborock

• ChrisML
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 21-09 15:36
MyKey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:08:
[...]

Ik kan hem ten zeerste aanbevelen. Inmiddels een S5 Max anderhalf jaar met tevredenheid in bezit.

• siveiro
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:38
Toml83 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:28:
Heeft hier iemand de mova l600?
Schijnt ook uit de xiaomi stal te komen en prima specificaties te hebben.
Ben benieuwd naar ervaringen.
Met een goede deal wil ik deze gaan kopen.
Ik heb vorige week via amazon.de de Mova Z500 besteld. Is alleen zonder lidar, maar het broertje van de l600.
De z500 is eht een top ding voor €150.
Zuigt goed. En komt onder de bank en stopt bij trap. En via app goed te volgen. Alleen geen no go area te selecteren.
De dweil functie nog niet besteld.

[Voor 6% gewijzigd door siveiro op 04-09-2021 00:14]

• The Executer
Heb van de week Rocky nog eens goed bekeken, probleem zit toch in het voorste wiel. Had deze er even uit gepakt en bij het asje beet gehouden en het wieltje laten draaien, tik zit toch daarin. Maar eens kijken of ik iets kan regelen via de verkoper (via Ali).

Daarnaast ook nog iets geks, hij lijkt de laatste tijd de route wel eens kwijt te zijn. Van de week keerde hij terug naar de docking, maar heeft bijna een minuut nodig gehad om er op te komen. Hij bleef maar draaien, stukje vooruit, draaien, vooruit, draaien. Op de kaart was wel gewoon te zien waar hij was. Ergens anders in de kamer had hij daar ook al last van, rondje draaien, 2 centimeter vooruit, botst tegen een kast, weer draaien, 2 centimeter vooruit, draaien, vooruit tegen een bak aan botsen... Sensors zijn allemaal schoon, lidar draait en op andere plekken weet hij prima obstakels te vermijden. Alsof hij af en toe even kortsluiting heeft en het pad kwijt is.

• JoSchaap

JoSchaap

The Executer schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:01:
Heb van de week Rocky nog eens goed bekeken, probleem zit toch in het voorste wiel. Had deze er even uit gepakt en bij het asje beet gehouden en het wieltje laten draaien, tik zit toch daarin. Maar eens kijken of ik iets kan regelen via de verkoper (via Ali).

Daarnaast ook nog iets geks, hij lijkt de laatste tijd de route wel eens kwijt te zijn. Van de week keerde hij terug naar de docking, maar heeft bijna een minuut nodig gehad om er op te komen. Hij bleef maar draaien, stukje vooruit, draaien, vooruit, draaien. Op de kaart was wel gewoon te zien waar hij was. Ergens anders in de kamer had hij daar ook al last van, rondje draaien, 2 centimeter vooruit, botst tegen een kast, weer draaien, 2 centimeter vooruit, draaien, vooruit tegen een bak aan botsen... Sensors zijn allemaal schoon, lidar draait en op andere plekken weet hij prima obstakels te vermijden. Alsof hij af en toe even kortsluiting heeft en het pad kwijt is.
dit gebeurd bij ons als we iets veranderen in een kamer waar de robot al is geweest maar wel door terug moet.

bijvoorbeeld: alle deuren open in de hang, rijd door de gang een kamer in en begint in de kamer.
Terwijl hij bezig is doet iemand een deur dicht op de gang die op de heenweg open stond. Zodra de robot in de gang terug komt is deze even van slag.
Dit is inmiddels ongeveer 5 keer voorgekomen en 2 keer moesten wij m echt even herplaatsen "move the robot" voor deze een nieuwe map van de gang maakte en terugkeerde naar dock.

• Binnetie
Gisteren een S7 geïnstalleerd bij mijn vriendin. Ze heeft deze gedeeld met mij zodat ik 2 Roborock S7's in de Roborock app zie. Dit werkt super. Haar appartement heeft lage drempels dus met de deuren open kan hij overal komen. Ideaal.

Wel heb ik 2 vragen:
- bij mij S7 kan ik de ruimtes een naam geven, bij haar niet. Ik heb bij edit room alleen de optie merg en devide. Bij bij mij heb ik nog de optie 'name'.
- Weet iemand wat het commando in Google Home is om de stofzuiger weer te laten docken? Ik kon hem wel laten stoppen met mijn stem, maar niet laten terugkeren naar zijn dock.

• Famous

Famous

R 400+

Binnetie schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:23:
Gisteren een S7 geïnstalleerd bij mijn vriendin. Ze heeft deze gedeeld met mij zodat ik 2 Roborock S7's in de Roborock app zie. Dit werkt super. Haar appartement heeft lage drempels dus met de deuren open kan hij overal komen. Ideaal.

Wel heb ik 2 vragen:
- bij mij S7 kan ik de ruimtes een naam geven, bij haar niet. Ik heb bij edit room alleen de optie merg en devide. Bij bij mij heb ik nog de optie 'name'.
Ik heb hem pas één keer laten proefdraaien ivm een verhuizing en staat nu uit, maar kan dat niet via instellingen?
Volgens mij Home settings -> Room management (of soort gelijk).

Anders misschien een firmware update?

Overigens, bij het proefdraaien, lag er redelijk wat zooi en haren van de hond op de grond. Ik was echt verbaasd hoe schoon de vloer was in samenhang met dweilen.
Ook erg fijn dat hij bij een carpet de dweil in trekt en automatisch harder gaat zuigen _/-\o_

• Binnetie
@Famous bij de installatie had hij direct een update naar de nieuwste firmware. De app was ook bijgewerkt. Ik zal hier nog even verder naar kijken.

Hier hetzelfde, bij het aanmaken van de map met stofzuigen en daarna dweilen was het stofbakje half vol en zag de vloer er goed uit.
Wat me wel opvalt is dat bij mij thuis de S7 recht langs de muur gaat en bij haar lijkt het neet of hij telkens een bochtje wil maken. Net als dat je bovenaan de trap ziet. Ik denk dat dit komt doordat ze witte plinten heeft van 4cm hoog en ik heb plakplinten.

• ChrisML
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 21-09 15:36
Binnetie in "Robotstofzuigers"...

- Weet iemand wat het commando in Google Home is om de stofzuiger weer te laten docken? Ik kon hem wel laten stoppen met mijn stem, maar niet laten terugkeren naar zijn dock.
Het commando is 'Dock'.

• Binnetie
@ChrisML, volgens mij heb ik die ook geprobeerd. Ga het nog eens testen.

Ik zie dat de S7 op Amazon.nl op dit moment €529,- kost. Dat is op zich ook geen gekke prijs. Vorige week was hij daar nog €630,-: https://www.amazon.nl/rob...+s7&qid=1630995864&sr=8-5

• JoSchaap

JoSchaap

Aangezien je met google home toch al geen privacy meer hebt, kun je ook meteen een custom trigger maken bij IFTTT.com, of in de assistant zelf (applet) :)

[Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 10-09-2021 12:26]

• Binnetie
JoSchaap schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:48:
[...]

Aangezien je met google home toch al geen privacy meer hebt, kun je ook meteen een custom trigger maken bij IFTTT.com :)

[Afbeelding]
Haha, maar hoe werkt dit met Google Assistent?

• JoSchaap

JoSchaap

Binnetie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:03:
[...]

Haha, maar hoe werkt dit met Google Assistent?
het is wel een beetje offtopic
IFTTT haakt in op je google account waardoor je custom voice commands kunt maken voor assistent. dus als jij AAAA zegt zecht IFTTT gewoon het opgegeven "standaard" commando door aan je home assistent account

• wit_product
Mijn Roborock S7 doet hier intussen erg goed zijn best. Ik verschiet er van hoeveel stof hij eigenlijk nog kan vinden!
Ook het volume waarmee hij stofzuigt, vind ik erg goed meevallen.

Heeft er iemand tips of aanraders voor shops waar ik nog (betrouwbare) reserveonderdelen kan kopen voor de S7?

• Theetjuh
wit_product schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:27:Heeft er iemand tips of aanraders voor shops waar ik nog (betrouwbare) reserveonderdelen kan kopen voor de S7?
Ik heb eerder in dit topic wel vaker wat gepost over reserve onderdelen, bekijk die maar eens.

• Dennis1812
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:18

Dennis1812

Amateur prutser

https://www.nu.nl/tech/61...-poep-van-huisdieren.html

Voor als iemand op regelmatige basis poep in huis heeft liggen wellicht leuk

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
Dennis1812 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:14:
https://www.nu.nl/tech/61...-poep-van-huisdieren.html

Voor als iemand op regelmatige basis poep in huis heeft liggen wellicht leuk
Welke van roborock zou dat kunnen?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• bazzzzzz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:29
Meer mensen problemen met de roborock s5? Sinds 7-9 wil mijn roborock een drempeltje niet meer over wat jaren geen probleem was. Firmware is voor het laatst in maart geüpdatet dus dat kan ik uitsluiten. Is dit slijtage van de motor? Is dit een bekend probleem?

• Binnetie
wit_product schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:27:
Mijn Roborock S7 doet hier intussen erg goed zijn best. Ik verschiet er van hoeveel stof hij eigenlijk nog kan vinden!
Ook het volume waarmee hij stofzuigt, vind ik erg goed meevallen.

Heeft er iemand tips of aanraders voor shops waar ik nog (betrouwbare) reserveonderdelen kan kopen voor de S7?
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.53ef4c4dirXRKx hier heb ik mijn extra accessoires besteld. Ga nu voor mijn vriendin haar S7 ook wat extra dweiltjes enzo bestellen.

• chris_vanr
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21-09 09:04
Vind ik toch vrij prijzig. 18 euro voor 2 dweiltjes.

https://nl.aliexpress.com...2212000020890528139%22%7D

hier heb je er 10 voor 18 euro, iemand ervaring mee?

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

Pixelmagic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:38:
We willen onze eerste robo zuiger aanschaffen. We hebben beneden een vinyl vloer met een kleed en een stuk siergrind en daarnaast is er een hond aanwezig (Cocker, geen echt lang haar). Idealiter zouden we hem ook op de boven verdieping in willen kunnen zetten. Plakken van tape zien we niet zitten, dweilen is niet echt nodig.
Omdat het de eerste is willen we er niet al te veel geld aan uit geven, buiten dat duurder niet noodzakelijk beter is (toch?). Idee is om onder de €250 te blijven.

Ik heb aardig wat pagina's gelezen in dit topic en verder gezocht en ik heb een paar modellen op de shortlist staan:

- Eufy by Anker C35
- Ecovacs Deebot 605
- Eufy Roboc 15C
- Xiaomi MiJia (ook bekend als de V1?)

De Xiaomi is als ik het goed begrijp de veilige keuze, doet wat hij moet doen zonder toeters en bellen. De Eufy C35 zie ik ook veel goede dingen over, net als de Deebot.

De Xiaomi zou de ruimte kunnen mappen, maar dat werkt niet als hij tussen boven en beneden gebruikt word begreep ik, dus dat lijkt niet veel toe te voegen.

Wat adviseren de kenners/ervarings deskundigen bij deze modellen, of heb ik nog iets over de hoofd gezien ?
Niemand die hier een mening of advies over heeft ?

PVoutput van mijn 4950Wp

• Famous

Famous

R 400+

Pixelmagic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:52:
[...]

Niemand die hier een mening of advies over heeft ?
Budget ophogen en voor de S7 gaan :*)

Je kan wellicht de aanbiedingen in de gaten houden, een maat van mij heeft de S5 gekocht voor €270,-.

• wit_product
Binnetie schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:44:
[...]

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.53ef4c4dirXRKx hier heb ik mijn extra accessoires besteld. Ga nu voor mijn vriendin haar S7 ook wat extra dweiltjes enzo bestellen.
Bedankt om jullie ervaringen te delen!

Had nog nooit iets op AliExpress besteld... En ik vind het ook een verschrikkelijk onoverzichtelijke shop 😅

Maar heb uiteindelijk via een van de links in de post van @Theetjuh dan toch een pakketje besteld met 7 items (dweiltjes, filters, borsteltje,..) voor iets minder dan €50. Benieuwd naar de kwaliteit!

• Binnetie
wit_product schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:29:
[...]

Bedankt om jullie ervaringen te delen!

Had nog nooit iets op AliExpress besteld... En ik vind het ook een verschrikkelijk onoverzichtelijke shop 😅

Maar heb uiteindelijk via een van de links in de post van @Theetjuh dan toch een pakketje besteld met 7 items (dweiltjes, filters, borsteltje,..) voor iets minder dan €50. Benieuwd naar de kwaliteit!
Welke link? Dan weet ik dat ook voor de volgende keer.

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

Famous schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:58:
[...]

Budget ophogen en voor de S7 gaan :*)

Je kan wellicht de aanbiedingen in de gaten houden, een maat van mij heeft de S5 gekocht voor €270,-.
Bedankt voor je antwoord, maar waarom dan ? De door mij genoemde lijken aan mijn voorwaarde te voldoen en ik vraag advies over voor/nadelen van die modellen. Ik ben er nog niet van overtuigd dat een duurder voor mij (!) ook een betere is.

PVoutput van mijn 4950Wp

• wit_product
Binnetie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:33:
[...]

Welke link? Dan weet ik dat ook voor de volgende keer.
Voor mij is het deze geworden:
https://nl.aliexpress.com/item/1005002561767854.html

Een pakketje van 7 items (witte kleur).

• Famous

Famous

R 400+

Pixelmagic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:36:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar waarom dan ? De door mij genoemde lijken aan mijn voorwaarde te voldoen en ik vraag advies over voor/nadelen van die modellen. Ik ben er nog niet van overtuigd dat een duurder voor mij (!) ook een betere is.
Ik ken die allemaal niet (zelf geen ervaring mee).
Mijn keuze voor Roborock kwam mede doordat er ontzettend veel onderdelen los te vinden zijn.

De S7 heb ik zelf en de S5 (Max) hebben meerdere vrienden.
Ik heb filmpjes gekeken van Vacuum Wars en daar mijn keuze voor de S7 op gebaseerd ipv de S5.

Waarom?
  • Betere 'borstel', zeker voor haren
  • Dweil die carpet detecteert en de dweil automatisch intrekt + harder gaat zuigen (deze wordt ook op de map anders aangegeven in de app)
  • Een dweil die vibreert wat (aldus de testen) een stuk beter schoonmaakt
  • Uitbreiding mogelijk voor het automatisch leegmaken
  • Nieuwer dus wellicht nog meer verbetert
De S5 was wel een twijfel omdat redelijk wat vrienden die hebben, zeer tevreden zijn & de prijs kwaliteit erg goed is. Zeker als je hem voor de €270,- kan oppikken.

Wil je perse in jouw lijstje blijven zal ik eens kijken of Vacuum Wars daar een video over heeft, die test ze aardig goed en kijkt lekker weg :P

• Dalim
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-09 16:18
Snowhite0901 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:24:
[...]

Welke van roborock zou dat kunnen?
Mocht het een serieuze vraag zijn: S6 MaxV

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
Dalim schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:48:
[...]

Mocht het een serieuze vraag zijn: S6 MaxV
Het was zeker een serieuze vraag. Omdat ik zelf de s7 heb en ook wat had gelezen over dat de s5 beter was dan de s6. Ik dacht dat dit camera niet (goed) werkte en dus eigenlijk nutteloos was.
Dus bedankt voor je antwoord

[Voor 4% gewijzigd door Snowhite0901 op 10-09-2021 21:16]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• Dalim
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-09 16:18
Snowhite0901 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:16:
[...]

Het was zeker een serieuze vraag. Omdat ik zelf de s7 heb en ook wat had gelezen over dat de s5 beter was dan de s6. Ik dacht dat dit camera niet (goed) werkte en dus eigenlijk nutteloos was.
Dus bedankt voor je antwoord
De camera's in de S6 MaxV zijn zeker niet nutteloos, maar je hebt ook bijvoorbeeld de Dreame L10 Pro die dmv extra laser sensoren voorin hetzelfde resultaat bereikt. Of misschien zelfs een beter resultaat. Omdat de data van sensoren (L10 Pro) makkelijker te verwerken is voor de AI dan de gigantische hoeveelheid data van camera's (S6 MaxV).

• Yihaaa
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:35
Famous schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:26:
[...]

De S5 was wel een twijfel omdat redelijk wat vrienden die hebben, zeer tevreden zijn & de prijs kwaliteit erg goed is. Zeker als je hem voor de €270,- kan oppikken.
Waar is de S5 max voor deze prijs wel eens te vinden? (aanbieding Ali of Amazon).
...is daar toevallig ergens een alert voor in te stellen?

• Famous

Famous

R 400+

Yihaaa schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:07:
[...]

Waar is de S5 max voor deze prijs wel eens te vinden? (aanbieding Ali of Amazon).
...is daar toevallig ergens een alert voor in te stellen?
Was via Ali met verzending uit Polen.

nl.pepper.com schijn je alerts te kunnen instellen.
Dit had ik echter voor de S7 gedaan maar toen die voor €360 bij Amazon was kreeg ik geen melding :'(

• Westmania
Iemand ervaring met deze?
https://a.aliexpress.com/_mqSktNN

Ik vond deze twee reviews:
YouTube: This thing SUCKS!!*

YouTube: BEST ROBOT VACUUM OF 2021?! | Midea M7 Pro Robot Vacuum Cleaner — Fu...

In de laatste zie de robot niet tot de randen gaan, is dat normaal? (Ik heb nog niet eerder een robotstofzuiger in bezit gehad :-) )

[Voor 18% gewijzigd door Westmania op 12-09-2021 08:25]

• DyStiC
  • Laatst online: 22:27

DyStiC

'Atta way, baby!

Westmania schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:23:
In de laatste zie de robot niet tot de randen gaan, is dat normaal? (Ik heb nog niet eerder een robotstofzuiger in bezit gehad :-) )
Dat is normaal. Hij is hoogst waarschijnlijk begonnen met de contouren van de ruimte, daarna zigzagt hij heen en weer binnen de contouren, dus de rand is al gedaan. Zo gaan we allemaal te werk.

• Weggooi24
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 19-09 21:25
Iemand ervaring met Geekbuying? Ze hebben de S7 staan voor € 488, en verkopen ook de docking station. Is een beetje de beste prijs die ik online heb kunnen vinden.

• Binnetie
Weggooi24 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
Iemand ervaring met Geekbuying? Ze hebben de S7 staan voor € 488, en verkopen ook de docking station. Is een beetje de beste prijs die ik online heb kunnen vinden.
Komt die van mij ook weg. Prima ervaring. Levering duurde alleen wel een maand maar dat kwam omdat ik bij een nieuwe batch zat en daarom een poosje langer moest wachten.

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01:34
Ik had een filmpje gezien van de narwal T10 dweilrobot. Nu verkopen ze die alleen in de VS. Iemand ervaring met importeren?

Strava, Twitter

• filthy rich
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13-09 12:34
Heb onlangs een Dreame L10 Pro aangeschaft, weet iemand waar je changelogs kan vinden voor firmware en specifiek gebruikersforum? Zelf uiteraard gegoogled maar kwam niet een actief forum tegen. De website vermeld naar mijn weten geen firmware versies en changelogs?

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01:34
filthy rich schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:06:
Heb onlangs een Dreame L10 Pro aangeschaft, weet iemand waar je changelogs kan vinden voor firmware en specifiek gebruikersforum? Zelf uiteraard gegoogled maar kwam niet een actief forum tegen. De website vermeld naar mijn weten geen firmware versies en changelogs?
En waar ben je dan precies naar op zoek. Werkt er iets niet? Of juist wel?

Strava, Twitter

• Famous

Famous

R 400+

Weggooi24 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
Ali heeft nu twee keer in redelijke korte tijd aanbiedingen gehad voor ±€440/450,-.
Levering kan dan bijvoorbeeld vanuit Polen, ik had de mijne met 3 dagen in huis (gaven 7 dagen op).

• Westmania
Westmania schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:23:
Iemand ervaring met deze?
https://a.aliexpress.com/_mqSktNN

Ik vond deze twee reviews:
YouTube: This thing SUCKS!!*

YouTube: BEST ROBOT VACUUM OF 2021?! | Midea M7 Pro Robot Vacuum Cleaner — Fu...

Iemand nog een idee of dit een verstandige koop zou zijn?

• Gwaihir
  • Niet online
@Westmania Het apparaat zegt me niets.

Op de toon van het filmpje knapte ik enorm af. Is 't echt zo bekend waar de maker uithangt (USA?)? Een Chinese fabrikant met zo'n dijk van een reputatie? Als iemand een mij volstrekt onbekend merk zo de hemel in prijst, dan hoor ik 'broodje aap'.

Sowieso lijkt 't filmpje dus aan te geven dat het zo'n beetje hun eerste robovac is..
Pagina: 1 ... 95 96 97 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee