Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen. Men denkt vaak, die app is dan voor maken van planningen enzo. Maar daar gebruiken wij 'm niet voor. We hebben de roborock s7 (echt een bizar fijn apparaat), en daar doen we ook hele verdieping zuigen (kan ook met knop op't apparaat), of we gebruiken de app als we bijv zone / stukje willen laten stofzuigen.Gramser schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:44:
Ik meng me ook maar wat in dit (niet bepaald stoffige) topic. Wij overwegen ook een robotstofzuiger aan te schaffen en die hoeft niet superintelligent te zijn. Apps e.d. heb ik al genoeg op de telefoon, daar hoeft er niet een bij voor een stofzuiger.
Zijn er onder jullie al mensen die ervaring hebben opgedaan met de Vileda VR102? Zie ook hier: https://www.consumentenbo...r/producten/vileda/vr-102
Ding dweilt ook, en tilt de dweil op bij tapijten. Flinke zuigkracht, veel opties waar je eventueel gebruik van kunt maken. Kost wat, maar zijn er echt onwijs blij mee. Dweilen nu wel 3x in de week alles beneden, voorheen 1x per kwartaal/half jaar ofzo?
Professioneel Heftruck Syndroom