Toon posts:

Robotstofzuigers

Pagina: 1 ... 95 96 97 Laatste
Acties:
  • 863.012 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:56

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gramser schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:44:
Ik meng me ook maar wat in dit (niet bepaald stoffige) topic. Wij overwegen ook een robotstofzuiger aan te schaffen en die hoeft niet superintelligent te zijn. Apps e.d. heb ik al genoeg op de telefoon, daar hoeft er niet een bij voor een stofzuiger.

Zijn er onder jullie al mensen die ervaring hebben opgedaan met de Vileda VR102? Zie ook hier: https://www.consumentenbo...r/producten/vileda/vr-102
Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen. Men denkt vaak, die app is dan voor maken van planningen enzo. Maar daar gebruiken wij 'm niet voor. We hebben de roborock s7 (echt een bizar fijn apparaat), en daar doen we ook hele verdieping zuigen (kan ook met knop op't apparaat), of we gebruiken de app als we bijv zone / stukje willen laten stofzuigen.

Ding dweilt ook, en tilt de dweil op bij tapijten. Flinke zuigkracht, veel opties waar je eventueel gebruik van kunt maken. Kost wat, maar zijn er echt onwijs blij mee. Dweilen nu wel 3x in de week alles beneden, voorheen 1x per kwartaal/half jaar ofzo?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Gramser
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 16:21
Thanks @NeFoRcE, je reactie wordt gewaardeerd! Maar, eigenwijs als ik ben, ben ik ook benieuwd óf er mensen zijn met ervaringen met juist zo'n simpel apparaat ;)

OhSunnyDay

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
spokje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:13:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. ik gok / hoop het laatste.
Na wat googlefu las ik dat je hem beter aan het laadstation kunt laten, MAAR wel echt regelmatig moet gebruiken. Los bewaren zou dus slechter zijn

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Aangezien de vloer eindelijk in het nieuwe huis ligt mag er een Roborock S7 komen.

Zat al een tijdje op Pepper de aanbiedingen in de gaten te houden en vandaag voor ~420,- inclusief kunnen bestellen.

Het was een persoonlijk aanbod nadat ik contact had opgenomen met de vraag of de prijs van vorige maand geëvenaard kon worden.

Uiteindelijk toch maar bij Ali besteld dus en ben zeer benieuwd n.a.v. jullie positieve verhalen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• route99
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23:20
ByteMe_ schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:45:
Wat doen jullie w/b accu levensduur? Of laten jullie de apparaten gewoon aan het station zitten?
Dat dus en onze S50 uit juli 2018 kan probleemloos minimaal 2 verdiepingen aan. We gebruiken hem regelmatig, niet altijd elke dag..

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Theetjuh schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:56:
[...]

Heb de mops binnen gekregen en ze zien er echt super netjes uit, ik ben voorlopig voorzien met deze 10 :D
En tevreden met de kwaliteit?

Waren ze destijds ook zo rond de 20,-?

Sindsdien nog andere extra onderdelen nodig gehad?

• Theetjuh
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:31
Greatsword schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:34:
[...]

En tevreden met de kwaliteit?

Waren ze destijds ook zo rond de 20,-?

Sindsdien nog andere extra onderdelen nodig gehad?
€22,68 was ik kwijt om precies te zijn O-)

Verder nog steeds tevreden, 1 is per ongeluk wel eens in de droger geweest en een beetje gekrompen, maar alle anderen zijn nog super.

Het enige wat ik later er nog bij heb gekocht zijn de zij borstels en lucht filters.
Nog niet nodig gehad, maar heb dat soort spullen graag op voorraad.

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-09 13:14

racoon

mooowwww

Vraagje, ik heb een robotstofzuiger met mop functie besteld, als ik hem vul met water gaat hij dan nadat de hele vloer gezogen is alles dweilen, en hoe gaat hij om met tapijt?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Dennis1812
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:18

Dennis1812

Amateur prutser

racoon schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:42:
Vraagje, ik heb een robotstofzuiger met mop functie besteld, als ik hem vul met water gaat hij dan nadat de hele vloer gezogen is alles dweilen, en hoe gaat hij om met tapijt?
Misschien handig te vermelden welke je dan gekocht hebt. Misschien hebben andere dezelfde en kunnen ze je vraag beantwoorden.

Bij mij heb ik een no mop zone ingesteld waar het vloerkleed ligt. Werkt prima.
Voor dweilen moet ik alleen de stofbak wisselen voor de dweilbak. Daar gaat water in en is het stofreservoir wat kleiner. Normaliter zuigt hij alleen. Laat hem 1-2x per week dweilen. Net hoe snel t vies wordt.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• racoon

racoon

mooowwww

Dennis1812 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:45:
[...]

Misschien handig te vermelden welke je dan gekocht hebt. Misschien hebben andere dezelfde en kunnen ze je vraag beantwoorden.

Bij mij heb ik een no mop zone ingesteld waar het vloerkleed ligt. Werkt prima.
Voor dweilen moet ik alleen de stofbak wisselen voor de dweilbak. Daar gaat water in en is het stofreservoir wat kleiner. Normaliter zuigt hij alleen. Laat hem 1-2x per week dweilen. Net hoe snel t vies wordt.
Het is een dream bot z10 pro

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik gok ook met no mop zones. Dat staat letterlijk in de beschrijving van bol namelijk.

• racoon

racoon

mooowwww

Dennis1812 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:49:
Ik gok ook met no mop zones. Dat staat letterlijk in de beschrijving van bol namelijk.
Bol verkoopt deze volgens mij niet

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dat is de L10. Je hebt gelijk. Te vluchtig gekeken.

• zAo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18:27

zAo

GPLv2 Fanboy

Greatsword schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:59:
Aangezien de vloer eindelijk in het nieuwe huis ligt mag er een Roborock S7 komen.

Zat al een tijdje op Pepper de aanbiedingen in de gaten te houden en vandaag voor ~420,- inclusief kunnen bestellen.

Het was een persoonlijk aanbod nadat ik contact had opgenomen met de vraag of de prijs van vorige maand geëvenaard kon worden.

Uiteindelijk toch maar bij Ali besteld dus en ben zeer benieuwd n.a.v. jullie positieve verhalen.
Ik zit al een tijdje via o.a. Pepper te azen op een S7 voor 450,- maar niks gezien. Heb je een link?

• racoon

racoon

mooowwww

Sydney08 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:44:
Heb vandaag de Dreame L10 Pro ontvangen en zeer blij mee. Dweilen gaat best goed en de vloer ziet er mooi schoon uit. De map die hij creëert is erg nauwkeurig en hij weet zijn oplader makkelijk weer te vinden.

Erg blij mee, want dit voelt echt als een topper. 270 euro kostte hij, maar dat is hij zeker wel waard.
Hoe werkt dat dweilen precies, stel ik vul het bakje met water en hij gaat om 10 uur automatisch stofzuigen, gaat hij dan nadat hij gezogen heeft nogmaals de kamer dweilen?

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Die van mij combineert het. Wordt wel afgeraden dat in de nacht te doen. Niet te lang de natte onderdelen erin.

• Sydney08
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:08
racoon schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:15:
[...]

Hoe werkt dat dweilen precies, stel ik vul het bakje met water en hij gaat om 10 uur automatisch stofzuigen, gaat hij dan nadat hij gezogen heeft nogmaals de kamer dweilen?
Nee, hij registreert wanneer jij de dweilmodule aansluit. Dan gaat hij gewoon dweilen en stofzuigen tegelijk. Je hoort dan hij bezig is met stofzuigen en je ziet de vloer nat worden. De app geeft ook aan dat hij bezig is met dweilen.
Wanneer de dweil is aangesloten, dan gaat hij dus direct dweilen :)

Tomorrow is not today!

• racoon

racoon

mooowwww

Sydney08 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:22:
[...]

Nee, hij registreert wanneer jij de dweilmodule aansluit. Dan gaat hij gewoon dweilen en stofzuigen tegelijk. Je hoort dan hij bezig is met stofzuigen en je ziet de vloer nat worden. De app geeft ook aan dat hij bezig is met dweilen.
Wanneer de dweil is aangesloten, dan gaat hij dus direct dweilen :)
Bedankt voor je duidelijke uitleg.

• Kupauw
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:17
zAo schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 07:37:
[...]

Ik zit al een tijdje via o.a. Pepper te azen op een S7 voor 450,- maar niks gezien. Heb je een link?
Hier dezelfde vraag.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zal even voor je vragen, kom er op terug via DM.

• Galard0
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 16:53
Ahh de aanbieding van 450 gemist, zit ook op de s7 te azen. Hierbij nog wel m'n twijfels of die de 150 euro tov de S5max waard is

• hamsteg
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16:47

hamsteg

Species 5618

iRobot 980 vraagje: ik krijg geen maps meer te zien. Bij mapping features heb ik Clean Map Reports aanstaan maar na een schoonmaakbeurt staat er: "Map Unavailable" (ja, Engelse taal heeft mijn voorkeur). In het begin heeft de app dit wel laten zien. Kan de Google Home hiermee te maken hebben?

• kevineppo
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18:25
Hier een Dreame D9 aangeschaft, eigenlijk specifiek deze robot aangezien ik had meegekregen dat hij (net als oudere Roborocks) relatief makkelijk te rooten is. Dit geldt overigens ook voor de L10. Tot dusver gebruik ik hem nog zonder verbinding aan het internet en ben eigenlijk al erg te spreken! Maar ga kijken hoeveel meer ik eruit kan halen als ik Valetudo heb draaien en met Home Assistant heb gekoppeld

[Voor 4% gewijzigd door kevineppo op 13-08-2021 15:23]

• HekkeySE
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met de Mova L600 die nu in de aanbieding is bij Amazon voor 205 euro? Het schijnt ongeveer hetzelfde te zijn als de Roborock S5 aangezien het uit dezelfde fabriek komt.

https://www.amazon.de/dp/...2W7D?_encoding=UTF8&psc=1

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• karakedi
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:43
HekkeySE schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:24:
Iemand ervaring met de Mova L600 die nu in de aanbieding is bij Amazon voor 205 euro? Het schijnt ongeveer hetzelfde te zijn als de Roborock S5 aangezien het uit dezelfde fabriek komt.

https://www.amazon.de/dp/...2W7D?_encoding=UTF8&psc=1
Ik had een review gezien. Schijnt zeer vergelijkbaar te zijn met dreame d9

https://testsiegertv.com/mova-l600-saugroboter-test/

• route99
HekkeySE schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:24:
Zijn de accessoires wel goed verkrijgbaar? Dat was voor mij de reden om Xiaomi te kiezen.
Hoe graag we ook robot stofzuigers willen, ze zijn nooit volwaardige vervangers van een normale stofzuiger en ze krijgen in testen vaak net een 6-je .... en een aantal komt niet verder dan een 4...
Dus dat accessoires aspect moet imho wel heel goed zijn want anders zou ik zoiets nooit kopen...

• karakedi
Onderdelen van dream D9 zijn makkelijk te vinden op Aliexpress. Daarnaast denk ik dat onderdelen van roborock en/of viomi ook erop passen. Je kan dit zelf nader uitzoeken.

• Bassos30
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 21-09 10:41
route99 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:07:
[...]

Zijn de accessoires wel goed verkrijgbaar? Dat was voor mij de reden om Xiaomi te kiezen.
Hoe graag we ook robot stofzuigers willen, ze zijn nooit volwaardige vervangers van een normale stofzuiger en ze krijgen in testen vaak net een 6-je .... en een aantal komt niet verder dan een 4...
Dus dat accessoires aspect moet imho wel heel goed zijn want anders zou ik zoiets nooit kopen...
Die van mij krijgt gewoon een dikke 8 van mij. Zou mooi zijn als ze ook nog op de bank kunnen klimmen idd. Gebruik mijn normale stofzuiger nog zelden. Alleen voor de bank

• route99
@Bassos30 Tuurlijk alles voor een persoonlijke 8 8) (y) maar in een neutrale test blijft het maximaal een 6-je, die van mij ook, terwijl we er wel blij mee zijn.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Zodra hij leert hoe hij de trap zelf op moet krijgt hij een 9.5.
Die 0.5 is omdat hij dan nog niet zelf de stofbak leegt in de prullenbak.

• Bravertal
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:13
route99 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:22:
@Bassos30 Tuurlijk alles voor een persoonlijke 8 8) (y) maar in een neutrale test blijft het maximaal een 6-je, die van mij ook, terwijl we er wel blij mee zijn.
Nou, mijn Roborock S5 max zuigt 3 á 4x per week. Daarnaast dweilt hij 1 of 2x per week. Hier zijn wij heel tevreden over. Vorige stofzuiger was misschien krachtiger maar met de robot is het huis gewoon schoon. Vorige stofzuiger heb ik weggegooid en er ook een steelstofzuiger op accu bijgekocht voor als er effe snel iets opgezogen moet worden.

Wel is het zo dat wij voor de robot niet 3 á 4x per week de stofzuiger gebruikte, last staan 1x per week dweilen.

Als de kids naar school gaan zet ik de stoelen op tafel en ga beneden even snel stoffen en de broodkruimels veeg ik van het keukenblad op de vloer en zet de robot aan. Als ik thuis kom is het gewoon altijd schoon en hij gaat ook lekker onder de bank.

Het is echt een topapparaat, een hele goeie investering.

• route99
Bravertal schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:47:
[...]Nou, mijn Roborock S5 max zuigt 3 á 4x per week. ...Het is echt een topapparaat, een hele goeie investering.
Super toch, voor jouw situatie.
Ben met de onze ook blij maar ik herken wel eea in de reviews qua minpunten, die je vaak bij veel robotstofzuigers tegen komt (beetje merk afhankelijk).
pricewatch: Xiaomi Roborock S5 Max Zwart

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand hier ervaring met Valetudo op een Roborock S5/S7?

• CAD-tekenaar
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-09 10:18
zAo schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:25:
Heeft iemand hier ervaring met Valetudo op een Roborock S5/S7?
Helaas kan ik je niet helpen. Als ik het globaal volg, dan moet je draden solderen aan bepaalde punten en een firmware flashen.
Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten aangezien ik geen ervaring hierin heb.
Verder weet ik niet of de nieuwe firmware niet overschreven wordt bij een nieuwe update van de Roborock.

PS: ook ik ben geïnteresseerd in de wijze hoe te flashen en de extra mogelijkheden van Valetudo.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

CAD-tekenaar schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:37:
[...]

Helaas kan ik je niet helpen. Als ik het globaal volg, dan moet je draden solderen aan bepaalde punten en een firmware flashen.
Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten aangezien ik geen ervaring hierin heb.
Verder weet ik niet of de nieuwe firmware niet overschreven wordt bij een nieuwe update van de Roborock.

PS: ook ik ben geïnteresseerd in de wijze hoe te flashen en de extra mogelijkheden van Valetudo.
Bij de S5 lijkt dat het geval ja, de S7 is nog experimenteel, maar zonder solderen.

• JoSchaap
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:13

JoSchaap

Had a life, got a modem..

voor de S5Max is helaas alleen nog een hw-root beschikbaar, en ik ben nog niet van plan om de soldeerbout in truus te steken :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Toml83
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 13:43
T-Infinity schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:40:
Ik heb zojuist de Roborock S5 Max besteld voor 341 dollar (288 euro). Leek me wel een goede aanbieding.

https://www.aliexpress.co...2519074783311660034412248

Valuta op Dollars instellen. Coupon code: 618FAST30A
Je komt dan op 341 dollar uit (op dit moment).

Als je de valuta op Euro laat staan betaal je 299 euro.
Is deze nog steeds beschikbaar voor deze prijs?
Als ik op link klik, krijg ik 461 dollar namelijk.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Toml83 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:27:
[...]

Is deze nog steeds beschikbaar voor deze prijs?
Als ik op link klik, krijg ik 461 dollar namelijk.
Aanbieding van 21 Juni 8)7

• Toml83
Oke duidelijk ;).
Dan maar even wachten totdat er weer een mooie actie komt.

• T-Infinity
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:12

T-Infinity

Heen en weer....

Toml83 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Oke duidelijk ;).
Dan maar even wachten totdat er weer een mooie actie komt.
Voor die prijs ga je hem nooit meer krijgen denk ik. Onder andere omdat je tegenwoordig BTW moet betalen.

• Toml83
T-Infinity schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:18:
[...]

Voor die prijs ga je hem nooit meer krijgen denk ik. Onder andere omdat je tegenwoordig BTW moet betalen.
Dat is jammer. Nu voor 340 bij NL Banggood.
Op zich ook een mooie prijs. Maar heb het nu nog niet nodig. Moet nog wat klusjes uitvoeren in huis.
Daarna heb ik de ruimte.

• T-Infinity

T-Infinity

Heen en weer....

Toml83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:10:
[...]

Dat is jammer. Nu voor 340 bij NL Banggood.
Op zich ook een mooie prijs. Maar heb het nu nog niet nodig. Moet nog wat klusjes uitvoeren in huis.
Daarna heb ik de ruimte.
Das exclusief BTW waarschijnlijk?

• Toml83
T-Infinity schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:22:
[...]

Das exclusief BTW waarschijnlijk?
Dat denk ik ook.
Aparte is als ik google op robotstofzuigers de roomba en de eufy vaak naar voren komen.
Roborock maar weinig.
Is het net zoals de smartphones vroeger? De nog wat onbekende spelers op de Europese markt die kwalitatief prima zijn en betaalbaar, maar hier nog niet omarmd. Hedendaags zijn smartphone merken Xiaomi, oppo, oneplus uiteraard hier bekend.

• uzuri
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20-09 16:02

• racoon

racoon

mooowwww

Ik heb een dream bot z10 pro welke ik via de app kan bedienen, vanmorgen eerste ronde gedaan, nu wil ik graag in de app op het kaartje mijn vloerkleed als no mop zone aanmerken, echter kan ik op het kaartje de vloerkleed niet vinden, hoe kan ik dit oplossen?

• karakedi
racoon schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:39:
Ik heb een dream bot z10 pro welke ik via de app kan bedienen, vanmorgen eerste ronde gedaan, nu wil ik graag in de app op het kaartje mijn vloerkleed als no mop zone aanmerken, echter kan ik op het kaartje de vloerkleed niet vinden, hoe kan ik dit oplossen?
Obstakel in de hoekjes van vloerkleed leggen en daaena no mop zone maken

• Siete
  • Registratie: augustus 2007
  • Nu online
De Roborock S7 is van 23 t/m 27 augustus op Aliexpress weer zeer scherp geprijsd. Rond de 465 euro lijkt mij een goede aanbieding die ik graag met jullie wil delen. Hoe kom ik op die prijs?

1. Stel de valuta in op dollar (vanwege de hoge wisselkoers die Aliexpress rekent).
2. Claim de 10 dollar Coupon code via: https://a.aliexpress.com/_2agR9Tx
3. Gebruik de extra 30 dollar promocode: 828FAST30
4. Zet je gespaarde Aliexpress coins in om tot 2% extra korting te krijgen

Dan krijg je: 580.79 - 10 - 30 = 540,79 dollar (exclusief ingezette coins)
540,79 dollar = rond de 465 euro.

Nog even tot maandag wachten totdat ik hem eindelijk kan bestellen.

• sanderth
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21-09 00:31
Ik weet niet of ik hier ook terecht kan met vragen over dweilrobots? Ik zag toevallig de Samsung Jetbot Mop die (helaas) niet in de EU verkrijgbaar lijkt te zijn. Volgens mij is het een redelijk veelzijdig en goed apparaat, behalve dan dat hij smart-functionaliteit mist. Dit vind ik echter voor een dweilrobot geen dealbreaker, daar je toch iedere keer even dat ding moet vullen en ervoor zorgen dat de pads schoon zijn :)

Nu kwam ik deze tegen op Bol.com: https://www.bol.com/nl/nl...ilrobot/9300000017143017/

Dit apparaat lijkt mij gewoon hetzelfde. Na wat ander onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen; volgensmij zijn zowel de Samsung als de Nordval rebrands van de 'Everybot Edge'.
Ik kan niet echt iets vinden op Tweakers over deze 3, wel wat reviews op Coolblue en een aantal Engelstalige reviews. De één is lyrisch, de ander vind het totaal waardeloos.

Omdat ik het toch wel wat geld vind, mijn vraag: Heeft iemand hier dan misschien toch ervaring mee? En zo niet, zou het wat zijn denken jullie?

• wit_product
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Dag allen,

Ik volg dit topic ook al een tijdje en zou binnenkort ook een Roborock S7 willen aanschaffen. De prijzen volg ik al een tijdje op de voet, dus nu is het kwestie van op de juiste moment de knoop door te hakken...

Wel heb ik grote twijfels over de shop waarbij ik zou aankopen. Ik ben bereid net ietsje meer te betalen als hier een betere dienst na verkoop tegenover staat... Je weet maar nooit met een defect en de garantie etc?

Via AliExpress heb ik nog nooit gekocht. Maar de prijs (zoals enkele posts hierboven is zeer interessant).
Ook op Geekmaxi.com of Geekbuying.com vind ik de prijs van €510 best wel scherp geprijsd.

Is er een groot verschil tussen deze winkels qua service of algemene betrouwbaarheid?

Tot slot zag ik op amazon.nl iets staan dat ik redelijk verdacht vind, wegens "too good to be true". Een roborock S7 voor €405. Ik zie echter niet meteen waar het spreekwoordelijke addertje zit?

https://www.amazon.nl/rob...+s7&qid=1629377868&sr=8-8

Alle advies wordt geapprecieerd! :)

• Binnetie
  • Laatst online: 20:59
wit_product schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:08:
Dag allen,

Ik volg dit topic ook al een tijdje en zou binnenkort ook een Roborock S7 willen aanschaffen. De prijzen volg ik al een tijdje op de voet, dus nu is het kwestie van op de juiste moment de knoop door te hakken...

Wel heb ik grote twijfels over de shop waarbij ik zou aankopen. Ik ben bereid net ietsje meer te betalen als hier een betere dienst na verkoop tegenover staat... Je weet maar nooit met een defect en de garantie etc?

Via AliExpress heb ik nog nooit gekocht. Maar de prijs (zoals enkele posts hierboven is zeer interessant).
Ook op Geekmaxi.com of Geekbuying.com vind ik de prijs van €510 best wel scherp geprijsd.

Is er een groot verschil tussen deze winkels qua service of algemene betrouwbaarheid?

Tot slot zag ik op amazon.nl iets staan dat ik redelijk verdacht vind, wegens "too good to be true". Een roborock S7 voor €405. Ik zie echter niet meteen waar het spreekwoordelijke addertje zit?

Bij mij zelfs €316,23 O-)

Ik heb bij Geekbuying gekocht, het blijft altijd een gok. Heb wel een extra service genomen van 6 euro dat ik bij problemen de robot terug kan sturen naar een Europees magazijn. Scheelt veel verzendkosten. Maar dit was in april toen de nieuwe EU regels waar China zich ook aan moet gaan houden er nog niet waren.

• wit_product
Binnetie schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:19:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb bij Geekbuying gekocht, het blijft altijd een gok. Heb wel een extra service genomen van 6 euro dat ik bij problemen de robot terug kan sturen naar een Europees magazijn. Scheelt veel verzendkosten. Maar dit was in april toen de nieuwe EU regels waar China zich ook aan moet gaan houden er nog niet waren.
Staat nu inderdaad zelfs aan 316... Maar dit moet dan toch een foutje zijn?
Vraag me alleen af of het dan een foute prijs is (dan bestel ik best zo snel mogelijk :) ) of een fout/onbetrouwbaar product is ofzo?

• Binnetie
@wit_product gewoon bestellen. Je hebt altijd recht op retournering. Met creditcard heb je vaak nog een aankoopverzekering.

• Sf1nX
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:27

Sf1nX

Tuinder

Ik heb hem in ieder geval gelijk besteld.
Ik zie wel wat er gebeurd, is verder gewoon Prime. En gekocht met creditcard

• Siete
  • Nu online
wit_product schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:08:
Dag allen,

Als je nog nooit via AliExpress hebt gekocht begrijp ik de spanning en het is goed dat je alert bent, maar met de bovenstaande aanbieder kan ik je geruststellen. Bovendien heeft deze verkoper warehouses binnen Europa, waardoor er geen importheffing betaald hoeft worden en twee jaar lang garantie met een reparatiecentrum in Duitsland.

• Binnetie
Sf1nX schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:54:
Ik heb hem in ieder geval gelijk besteld.
Ik zie wel wat er gebeurd, is verder gewoon Prime. En gekocht met creditcard
Ik ook maar... even zien wat er gebeurd. Familie van mij willen hem ook graag hebben maar vinden hem nu nog te duur.

• Galard0
  • Laatst online: 16:53
Ik heb hem ook snel besteld. Moet haast een fout zijn maar ook via credit card besteld

• Gwaihir
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Toch lijk je met Roborock R100010 niet veel verkeerde kanten op te kunnen. Het is kennelijk eventjes een superstrak aanbod!

• wit_product
Ik heb dan ook maar een snelle beslissing genomen en een bestelling geplaatst!
Had wel m'n creditcard niet bij de hand, dus ik hoop dat dit me op termijn niet zuur opbreekt?

Wat gebeurt er als het inderdaad een fout is en Amazon merkt dit nu op? Gewoon een annulatie van de bestelling?

Ik vind het nog steeds verdacht maar het feit dat ik hier nu niet alleen in sta, stelt me toch een beetje gerust :)
Best wel spannend nu!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

wit_product schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:28:
Ik heb dan ook maar een snelle beslissing genomen en een bestelling geplaatst!
Had wel m'n creditcard niet bij de hand, dus ik hoop dat dit me op termijn niet zuur opbreekt?

Wat gebeurt er als het inderdaad een fout is en Amazon merkt dit nu op? Gewoon een annulatie van de bestelling?

Ik vind het nog steeds verdacht maar het feit dat ik hier nu niet alleen in sta, stelt me toch een beetje gerust :)
Best wel spannend nu!
Amazon is altijd super sportief met prijsfouten.

Je krijgt doorgaans gewoon het product voor de prijs.

Als hij nu voor 3,16 te koop stond was het natuurlijk een ander verhaal.

• Theetjuh
Hou er maar rekening mee dat het geannuleerd wordt, is me al veel vaker overkomen bij Amazon.
Mocht het nu toch doorgaan, heb je een mooi gelukje.

Ik heb een vriend van me ook gewaarschuwd, hij heeft inmiddels ook al besteld :)

• wit_product
Als ik me niet vergis, is het item al weg nu of is de prijs in ieder geval aangepast op Amazon.nl :)

• Binnetie
wit_product schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:00:
Als ik me niet vergis, is het item al weg nu of is de prijs in ieder geval aangepast op Amazon.nl :)
Hij is weg. Want er zijn nu 4 aanbieders en net waren er nog 5

• chris_vanr
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21-09 09:04
Bah ik houd dit topic al een tijdje dagelijks in de gaten voor een S7 deal, mis ik deze net! Maar ja blijkbaar kan het zo goedkoop, dus uiteindelijk moet het weer een keer de buurt komen toch?

• Roydie13
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-09 11:24
Vraagje!

Ik heb van een medetweaker een Ecovacs DEEBOT OZMO Slim10’ overgenomen.
Na wat testruns leek hij prima te werken, echter toen ik een keer thuis kwam en de robot vast hing is het mis gegaan.

Momenteel blijft het borsteltje rechtsvoor constant draaien, zelfs wanneer de robot in de charger staat. Lijkt er op dat er een vreemde technische storing plaats vind.

Iemand ervaring met iets soortgelijks?

• Binnetie
chris_vanr schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:12:
Bah ik houd dit topic al een tijdje dagelijks in de gaten voor een S7 deal, mis ik deze net! Maar ja blijkbaar kan het zo goedkoop, dus uiteindelijk moet het weer een keer de buurt komen toch?
Ik denk dat het een prijsfout is maar heb nog niks gehoord van Amazon. Heb er 2 besteld. Lijkt me stug dat die marges zo hoog zijn dat ze het voor die prijs kunnen doen. Ze zitten nu ruim over de 600 euro heen.

Heb net de wifi veranderd thuis en moet zeggen ik kon heel makkelijk overschakelen met de S7 naar de nieuwe wifi. Vreesde problemen.

• chris_vanr
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21-09 09:04
Binnetie schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:16:
[...]

Ik denk dat het een prijsfout is maar heb nog niks gehoord van Amazon. Heb er 2 besteld. Lijkt me stug dat die marges zo hoog zijn dat ze het voor die prijs kunnen doen. Ze zitten nu ruim over de 600 euro heen.

Heb net de wifi veranderd thuis en moet zeggen ik kon heel makkelijk overschakelen met de S7 naar de nieuwe wifi. Vreesde problemen.
De s7 is ook al eens voor 450 langsgekomen enige tijd geleden toch? Zou ik 'm ook direct voor bestellen, 650 is echter te gortig vind ik.

• Binnetie
@chris_vanr klopt en in april voor 419 euro toen hij uitkwam. Toen heb ik hem besteld. Maar dat was denk ik een introductie aanbieding

• Siete
  • Nu online
chris_vanr schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:19:
[...]

De s7 is ook al eens voor 450 langsgekomen enige tijd geleden toch? Zou ik 'm ook direct voor bestellen, 650 is echter te gortig vind ik.
Zoals ik hierboven beschrijf is hij van 23 t/m 27 augustus voor 465 te verkrijgen. Ik ben aan het aftellen.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Die van mij zijn ook nog niet geannuleerd, leverdatum staat op 5-9 September.

Had er net 1 gehaald voor 420,- en die doet inmiddels sinds een klein weekje zijn werk.

Bij het dweilen laat hij wel wat sporen achter, verder best tevreden over dat ding.

• Toml83
Binnetie schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:19:
[...]

[Afbeelding]

Gister niet in staat om deze site te bezoeken. Balen, dit was een mooie prijs.
Dan maar wachten op 23 aug.

• Martijn Pol
  • Laatst online: 12-09 21:47
Toml83 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:44:
[...]

Gister niet in staat om deze site te bezoeken. Balen, dit was een mooie prijs.
Dan maar wachten op 23 aug.
Wat is er de 23e?

• Siete
  • Nu online
Zie mijn post hierboven, dan is hij in de aanbieding tot 27 augustus voor 465.

• Pepernootje
  • Laatst online: 19:29
Siete schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:35:
[...]

Zie mijn post hierboven, dan is hij in de aanbieding tot 27 augustus voor 465.
Ik kwam deze aanbieding voor een roborock ook nog tegen voor de 23e.

• Bassos30
Lijkt me ook wel een mooie aanbieding. 400 is wel een nette prijs. Wel jammer dat ik die van 316 gemist heb. Heb al een s5 maar die zet ik dan gewoon op de boven verdieping.

• racoon

racoon

mooowwww

Ik heb dit tijdschema ingesteld, echter op het aangegeven tijdstip gebeurd er niks, enkel een melding op de telefoon, wat doe ik verkeerd?

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik persoonlijk lees: als het die tijd is moet je een melding sturen. Dus een soort wekker idee.

Kan je als actie niet kiezen om te gaan zuigen?

• Martijn Pol
Zijn die van AliExpress ook echt het goede product? Of is het een slap aftreksel?

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
racoon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:39:
Ik heb dit tijdschema ingesteld, echter op het aangegeven tijdstip gebeurd er niks, enkel een melding op de telefoon, wat doe ik verkeerd?[Afbeelding]
Zoals @Dennis1812 ook al zegt: je hebt ingesteld dat je een melding krijgt op die momenten, meer niet. Je zal in moeten stellen dat 'ie gaat stofzuigen/schoonmaken.

The devil is in the details.

• T-Infinity

T-Infinity

Heen en weer....

Martijn Pol schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Zijn die van AliExpress ook echt het goede product? Of is het een slap aftreksel?
Dat zou je beter kunnen vragen over amazon of Nederlandse webshops.
Ali is toch juist het primaire verkoopkanaal?

• Pepernootje
  • Laatst online: 19:29
Martijn Pol schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Ja daar lees ik geen klachten over. Betalen via credit card oid geeft je wat extra zekerheid.
Garantie kan wel een probleem zijn als je dat nodig hebt.

• racoon

racoon

mooowwww

Dennis1812 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:42:
Ik persoonlijk lees: als het die tijd is moet je een melding sturen. Dus een soort wekker idee.

Kan je als actie niet kiezen om te gaan zuigen?
Inmiddels gelukt om aan te passen

[Voor 35% gewijzigd door racoon op 21-08-2021 12:41]

• Martijn Pol
Siete schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:42:
[...]

Zoals ik hierboven beschrijf is hij van 23 t/m 27 augustus voor 465 te verkrijgen. Ik ben aan het aftellen.
Ik zie via de link van Pepper dat hij voor 393 beschikbaar zal worden maar vrees dat dat zonder importbelasting is... Ik zie ze op Ali uitsluitend voor 500+

• Siete
  • Nu online
Martijn Pol schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Ik zie via de link van Pepper dat hij voor 393 beschikbaar zal worden maar vrees dat dat zonder importbelasting is... Ik zie ze op Ali uitsluitend voor 500+
Ik weet niet of 393 klopt, want als je hem opent op AliExpress dan is de prijs 580 dollar vanaf 23 augustus

• dstyle_nl
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17-09 19:27
Ik heb momenteel een deebot 920. Er is een aanbieding van een midea m7 pro. Heel erg weinig over te vinden nog maar heb het er op gewaagd. Deze heeft een 4000pa sterke motor en een dweil die heen en weer scrubt. De deebot doet zijn werk goed alleen de dweil valt nogal tegen.

Zijn hier andere mensen die ook een midea hebben?

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• [bassie]
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:44
Hier sinds een week de S7.
2 dagen goed gefunctioneerd, daarna error 2 probleem (bumper stuck). In het begin 1x, daarna kan hij geen run voltooien zonder error.....

Uiteraard heb de bumper lichtjes aangestoken - hij lijkt niet vast te zitten
Schoongezogen met een ander stofzuiger
Sensoren bumper schoongemaakt
Achter bumper schoongemaakt met wattenstaafje
Verkopers een berichtje gestuurd (het is weekend)

Ik ben benieuwd of een andere gebruiker dezelfde ervaring heeft?

• Theetjuh
[bassie] schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:52:
Ik ben benieuwd of een andere gebruiker dezelfde ervaring heeft?
Hier een pre-order en nog geen enkel probleem gehad.

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Hier vandaag de over de 100 uitgevoerde programma's heen gegaan met de S7. Geen enkel issue, werkt perfect en beter dan de S5 Max die ik hiervoor had (en waar ik ook tevreden over was).

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Bassos30
coelho schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:01:
Hier vandaag de over de 100 uitgevoerde programma's heen gegaan met de S7. Geen enkel issue, werkt perfect en beter dan de S5 Max die ik hiervoor had (en waar ik ook tevreden over was).
Hoe bevalt de dweilfunctie? En waarom heb je voor de s7 gekozen als ik vragen mag. Is het de upgrade waard?
Bij de s5 is het meer een natte doek over de grond halen meer niet.

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22:13
Ik ook de s7 zonder problemen nu al twee maandjes ofzo. Bevalt prima. Gekozen voor s7 vanwege betere dweil ( al heb ik de s5 nooit gehad en is dit mijn eerste)

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• coelho
Bassos30 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:38:
[...]

Hoe bevalt de dweilfunctie? En waarom heb je voor de s7 gekozen als ik vragen mag. Is het de upgrade waard?
Bij de s5 is het meer een natte doek over de grond halen meer niet.
De dweilfunctie bevalt mij erg goed. Betere kwaliteit dweil, het bewegen van de dweil maakt echt een verschil. Het intensief dweilen programma waarbij de banen nog meer overlappen is een (softwarematige) verbetering, net zoals dweilen (en zuigen) in de lengte + breedterichting zodra je voor 2 cycli kiest. Het zal nooit het zelf dweilen helemaal vervangen (al is het maar omdat er een baan van zo'n 10cm van de kanten niet gedweild wordt), maar hier in huis met een hond en een vogel zorgt het zeker voor een goed dagelijks onderhoud tussen de wekelijkse schoonmaak door.

Praktisch is ook het watertankje makkelijker, want een grote ruimte en niet twee communicerende vaten net zoals bij de S5 Max. Als je daar wat zeep in deed moest je eerst flink zwenken om de zeep van de ene naar de andere kant te krijgen voor gelijkmatige verdeling. Ook het vuilbakje heeft een praktischer vorm gekregen.

• Bassos30
Tnx. Ga nog even leuke aanbieding afwachten en dan kan de s5 naar boven toe.

• Binnetie
Deze aanbieding is best interessant. Als ik kijk is het nu 2.16 uur in China en 23 augustus maar ik zie hem nog niet in de aanbieding. Iemand hier ervaring mee, wanneer de aanbieding in zou gaan?

Edit:
Ik zie een timer :) nog 12 uur en 41 minuten.

[Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 22-08-2021 20:19]

• Elpenoor
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21:09
coelho schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:18:
[...]
De dweilfunctie bevalt mij erg goed. Betere kwaliteit dweil, het bewegen van de dweil maakt echt een verschil. Het intensief dweilen programma waarbij de banen nog meer overlappen is een (softwarematige) verbetering, net zoals dweilen (en zuigen) in de lengte + breedterichting zodra je voor 2 cycli kiest. Het zal nooit het zelf dweilen helemaal vervangen (al is het maar omdat er een baan van zo'n 10cm van de kanten niet gedweild wordt), maar hier in huis met een hond en een vogel zorgt het zeker voor een goed dagelijks onderhoud tussen de wekelijkse schoonmaak door.
Ik heb nu ook een tweetal weken de S7 en bevalt mij prima. Heb inmiddels ook het auto empty dock erbij, wat het toch net iets gemakkelijker maakt. Alleen is me nog niet duidelijk hoe ik die dubbele dweilcyclus instel: moet ik in de app dan gewoon "deep clean" kiezen?

• coelho
Elpenoor schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:37:
[...]

Ik heb nu ook een tweetal weken de S7 en bevalt mij prima. Heb inmiddels ook het auto empty dock erbij, wat het toch net iets gemakkelijker maakt. Alleen is me nog niet duidelijk hoe ik die dubbele dweilcyclus instel: moet ik in de app dan gewoon "deep clean" kiezen?
Deep clean zorgt voor meer overlappende lijnen. Meerdere cycli (tot 3x) doe je door voor Room of Zone te kiezen. Dan krijg je er linksonder een knop bij waar standaard 1x op staat.

Ik ga meestal voor 1x alleen stofzuigen en daarna 1 of 2x dweilen of deep clean, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik heb als suggestie aangegeven dat het fijn zou zijn om meerdere acties tegelijk te kunnen programmeren. Ik moet namelijk bij dit programma het stofzuigen afwachten en daarna de robot nog een keer aanzetten, terwijl ik graag het programma wil klaarzetten zodat de robot in een keer doorgaat.

• Elpenoor
coelho schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:36:
[...]

Deep clean zorgt voor meer overlappende lijnen. Meerdere cycli (tot 3x) doe je door voor Room of Zone te kiezen. Dan krijg je er linksonder een knop bij waar standaard 1x op staat.
Bedankt voor de info! Had er helemaal over gekeken ...

[Voor 17% gewijzigd door Elpenoor op 23-08-2021 06:39]

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:56

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Elpenoor schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:37:
[...]

What, is die al verkrijgbaar? Ik ga nu zoeken!

Ah, 3 bankjes nog.

https://nl.geekbuying.com...r-Roborock-s7-461162.html

Maar dan moet je 'm ook in't zicht hebben natuurlijk. Nee laat maar :)

[Voor 19% gewijzigd door NeFoRcE op 23-08-2021 08:02]

Professioneel Heftruck Syndroom

• Siete
  • Nu online
Siete schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:55:
De Roborock S7 is van 23 t/m 27 augustus op Aliexpress weer zeer scherp geprijsd. Rond de 465 euro lijkt mij een goede aanbieding die ik graag met jullie wil delen. Hoe kom ik op die prijs?

1. Ga naar Aliexpress: https://www.aliexpress.com/item/1005002349855648.html
2. Stel de valuta in op dollar (vanwege de hoge wisselkoers die Aliexpress rekent).
3. Claim de 10 dollar Coupon code via: https://a.aliexpress.com/_2agR9Tx
4. Gebruik de extra 30 dollar promocode: 828FAST30
5. Zet je gespaarde Aliexpress coins in om tot 2% extra korting te krijgen

Dan krijg je: 580.79 - 10 - 30 = 540,79 dollar (exclusief ingezette coins)
540,79 dollar = rond de 465 euro.

Nog even tot maandag wachten totdat ik hem eindelijk kan bestellen.
Besteld :9~

[Voor 5% gewijzigd door Siete op 23-08-2021 09:19]

• Martijn Pol
Dit is geniaal, ook besteld! Dank voor het stappenplannetje haha

• Elpenoor
NeFoRcE schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 07:55:
[...]

What, is die al verkrijgbaar? Ik ga nu zoeken!

Ah, 3 bankjes nog.
Ik heb 'm via Amazon besteld. Is inderdaad best wel een bulky ding maar is wel erg handig als je veel huisdieren hebt. En het feit dat je niet met dure stofzakjes moet gaan werken, is ook meegenomen.

• Bassos30
coelho schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:36:
[...]

Ik ga meestal voor 1x alleen stofzuigen en daarna 1 of 2x dweilen of deep clean, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik heb als suggestie aangegeven dat het fijn zou zijn om meerdere acties tegelijk te kunnen programmeren. Ik moet namelijk bij dit programma het stofzuigen afwachten en daarna de robot nog een keer aanzetten, terwijl ik graag het programma wil klaarzetten zodat de robot in een keer doorgaat.
Kan je dit ook niet als schema instellen? Bijvoorbeeld eerst alleen stofzuigen. ( word dan de dweil opgetild? ) En dan daarna een ronde dweilen?
Pagina: 1 ... 95 96 97 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee