Beste Tweakers,
Is dit topic ook voor aankoopadvies? Ik weet het niet zeker dus brand ik maar los. Ik zoek een robotstofzuiger. Het absolute maximum qua prijs dat ik hanteer is €300, maar als het goedkoper ook goede resultaten levert vind ik het prima. Ik begon te kijken naar de
pricewatch: Dirt Devil Spider M607 maar het nadeel daaraan vind ik dat er geen HEPA filter in zit en hij erg dom is. Ik ben niet allergisch, maar wil wel graag schone lucht in huis vandaar het HEPA filter. Dat hij dom is en maar 60 minuten mee gaat lijkt me een te grote beperking om ons huis goed schoon te kunnen maken. Daarom denk ik dat ik iets meer uit moet geven.
Situatie huis:
- Eensgezinwoning.
- Halletje, woonkamer met open keuken. Tegelvloer. Vloerkleed onder salontafel.
- Eerste verdieping twee slaapkamers, overloop met twee mogelijkheden om van de trap af te vallen. Badkamerdeur ben ik van plan dicht te houden imv drempel. Overal laminaatvloer. Een schapenvachtje en hoogpolig vloerkleed zijn aanwezig.
- Tweede verdieping vind ik niet zo belangrijk.
Wensen robotstofzuiger:
- Veel waar voor je geld.
- Basisstation niet benodigd.
- Zijn werk laten doen als we niet thuis zijn, dus geluidsniveau niet interessant.
- Trapsensor, moet zeker niet van de trap vallen.
- Hoeft niet connected te zijn, maar niet zo dom dat hij hele delen van het huis niet meeneemt.
- HEPA filter.
Alvast bedankt voor alle reacties!