Robotstofzuigers Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.161.847 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-East
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 07:23
B-Bandit schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:10:
Dank voor de adviezen. Ik denk dat ik voor de 360 S6 ga. Momenteel € 323 incl shipping in een zogenaamde flash sale. Volgens mij is het weleens goedkoper, maar niet veel goedkoper dan 300.
Heb je ‘m al besteld? Ik heb een aanbieding per mail ontvangen voor € 297,- bij GB. Wil ik evt. wel met je delen, scheelt toch weer een paar euro’s. Weet alleen niet of deze persoonlijk is of niet en dus of deze door jou te gebruiken is.

Shipping is vanuit HK via Priority Line. Schijnt dat je dan geen douanekosten hebt, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:53
J-East schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:23:
[...]

Heb je ‘m al besteld? Ik heb een aanbieding per mail ontvangen voor € 297,- bij GB. Wil ik evt. wel met je delen, scheelt toch weer een paar euro’s. Weet alleen niet of deze persoonlijk is of niet en dus of deze door jou te gebruiken is.

Shipping is vanuit HK via Priority Line. Schijnt dat je dan geen douanekosten hebt, kan iemand dit bevestigen?
Hi, wellicht gelukje voor mij dan, want stond net op punt bestelproces af te ronden. Ontvang de link/code zeer graag van je, merci!

edit: Had hier eerder staan dat je douanekosten terug krijgt bij priority line. Dat is dus niet zonder meer zo. Je moet een "gevalideerde" link van het fok forum of via marktplaats verkrijgen. Dat zijn de officiele supportkanalen van Gearbest. https://forum.fok.nl/topic/2449148

[ Voor 27% gewijzigd door B-Bandit op 12-04-2019 20:12 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
I-King schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:00:
[...]

Happiness duurde maar 1 dag, inmiddels vind ik 'm alweer 2x 's ochtends terug midden in de kamer. Er zit toch iets niet lekker. Ga 'm nog eens met perslucht schoonmaken, kijken of er dan nog wat stof uitkomt, anders weet ik het ook niet meer.
Al keihard op de bumpers geslagen, en dat ding als de malle geschud enzovoort? Al je woede even loslaten. Hielp bij mij ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:58
Yess, meestal werkt dat voor een paar minuten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-East
B-Bandit schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:27:
[...]

Hi, wellicht gelukje voor mij dan, want stond net op punt bestelproces af te ronden. Ontvang de link/code zeer graag van je, merci!

Inderdaad begrijp ik via de ondersteuning van GB dat je bij priority line evt inklaringskosten en belasting terug krijgt
[...]
Zie PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daannn1987
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 21:56
Heb sinds gisteren ook de Alfawise v8s, tot nu toe allemaal veel belovend!
Rijdt een stuk efficienter door de woning dan de iLife a4.
Die mag met semi pensioen en is naar boven verhuist...

Wel merk ik op dat de clean button blijft knipperen alsof hij continue blijft opladen.
@DynamicDreams @Vinze hoe is dat bij jullie?

@Vinze hoe is het met het docking probleem?

[ Voor 15% gewijzigd door Daannn1987 op 12-04-2019 17:46 ]

21xDMEGC 440wp (9240) ||| Pana 9j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 12:15
@Daannn1987 Bij mij gaat ie op een gegeven moment constant branden, geen idee wat dat inhoud. Het docking probleem is nog steeds een raadsel. Gisteren voor de grap de dock maar weer eens neer gezet en een schoonmaak ronde opgestart. Toen ik na 1,5 uur weer thuis kwam stond ie ineens keurig in z'n dock. Het lijkt erop dat ie 1 op de 10 keer z'n dock wel kan vinden, en de andere 9 keer blijft hij domweg rondjes door de kamer rijden tot ie er op een gegeven moment mee stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majora
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 21:58
Goed, ik kom er niet uit. Ik heb een aantal cadeaubonnen van de mediamarkt en daar viel mijn oog op:

Roomba:
- 681
- 693
- 676
- E5

Ik woon in een appartement van ~80m2, heb zowel vinyl als tapijt (niet hoogpolig). Wat is nou het wezenlijke verschil tussen deze modellen? Welke hiervan is aan te raden? Een app is niet per se voor mij nodig, ik wil vooral dat ie goed in hoekjes kan zijn. Ook hebben we een kleine soort drempelachtige richel midden in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Vinze

Missschien heeft je arme Robot last van stof op zijn docksensor ofzo, geen idee hoe dat werkt. Of er is interferentie van wifisignalen of misschien wel de magnetron en daardoor je arme robot zijn dock niet kan vinden.

Weet nog vroeger als wij de magnetron aan hadden staan konden we geen tv meer kijken. Misschien zo iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qiwi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-05 10:49
Neato D7 Connected bij Amazon.de in de dagdeal (€448,99)! Goeie deal?

[ Voor 10% gewijzigd door Qiwi op 15-04-2019 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 09:24
Daannn1987 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:45:
Wel merk ik op dat de clean button blijft knipperen alsof hij continue blijft opladen.
Bij mij stopt hij met knipperen zodra de accu vol is...

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daannn1987
DynamicDreams schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:13:
[...]

Bij mij stopt hij met knipperen zodra de accu vol is...
Inmiddels doet hij dat ook thanks ! Duurde wel langer dan 12 uur alleen :)
Leuk ding, gaat een stuk efficienter door het huis heen dan de ilife a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Iemand al ervaring met de ilife A9s?
Heb nog nooit een robot stofzuiger gehad, wil er graag eentje met 'dweil' functie die niet té retarded rond rijdt voor minder dan 300 euro.
De A9s is jammer genoeg wel uitverkocht tot ergens in mei. De Roborock S50 zag er ook goed uit, maar net boven budget + die is wat te hoog voor m'n zetel (bank).
Als iemand nog suggesties heeft.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Carharttguy op 16-04-2019 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-East
Carharttguy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:07:
Heb nog nooit een robot stofzuiger gehad, wil er graag eentje met 'dweil' functie die niet té retarded rond rijdt voor minder dan 300 euro.
De A9s is jammer genoeg wel uitverkocht tot ergens in mei. De Roborock S50 zag er ook goed uit, maar net boven budget + die is wat te hoog voor m'n zetel (bank).
360 S6! Vorige week besteld voor 297,-. Nagenoeg gelijkwaardig aan de Roborock S50

Edit: link is nog geldig -
https://m.gearbest.com/ro...3_b24&eo=CK8H1DUCHZBADMH6

[ Voor 14% gewijzigd door J-East op 17-04-2019 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31

Wokker

De avond wokkel

Ik zou voor de 360 S6 gaan. Regelmatig in de aanbieding bij gearbest -> https://www.gearbest.com/...17978560.html?wid=1349303

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
Beetje impulsief, maar heb zojuist ook de 360S6 besteld. Zat ook te kijken naar de Ecovas Deebot 605, maar zoveel positieve verhalen heeft me toch doen besluiten de 360 S6 te bestellen. € 311 inclusief shipping, geen idee hoe lang dat moet gaan duren vanuit HK:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-East
steefje schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:04:
Beetje impulsief, maar heb zojuist ook de 360S6 besteld. Zat ook te kijken naar de Ecovas Deebot 605, maar zoveel positieve verhalen heeft me toch doen besluiten de 360 S6 te bestellen. € 311 inclusief shipping, geen idee hoe lang dat moet gaan duren vanuit HK:)
Als je hééééél iets beter kijkt bespaar je jezelf nog 14 euro 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
J-East schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:39:
[...]

Als je hééééél iets beter kijkt bespaar je jezelf nog 14 euro 🙄
Dan ben ik ongetwijfeld kippig. Heb beide links geprobeerd die hier bovenstaan, maar beiden $329

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-East
Ook als je ingelogd bent? Of mobiel?

https://m.gearbest.com/ro...17978560.html?wid=1349303

296.67€
23% OFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Volgens mij is die inmiddels vervallen. Was 5 dagen geldig vanaf moment dat ik hem van jou ontving :)

Heb zelf ook de shipping insurance erbij genomen. Geen zin in gedoe.

Wel jammer, vorige maand was ie nog voor € 262 te bestellen vanuit Polen Warehouse! Nu betaal je dik 50 erbij en moet ie vanuit HK komen.... Maar goed. De mijne is ook besteld, ben benieuwd!

Voor degene die twijfelen, de S5 is ook te bestellen voor zo een €262. Grootste verschil is dat die niet dweilt maar daardoor wel groter stofreservoir heeft. Ik wil wel graag de dweil.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-East
Weer een mail-only aanbieding voor de 360 S6: € 297,-

https://www.gearbest.com/...1_t25&eo=UQMWU32GM5H0FMBV

FREE SHIPPING to Netherlands Via Priority Line, dus geen douanekosten.

Nog geldig:
06 days en 16:30:27 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Mijn iLife a4 is helaas overleden, hij blijft achteruit rijden en ik krijg 't niet meer gemaakt. 't probleem zit 'm waarschijnlijk in de bumper. Heeft iemand een overleden a4 waarvan ik de bumper zou kunnen overnemen? Ik hoop 'm dan weer te reviseren.

Support iLife is dus ook om te huilen, zij kunnen niets voor me doen :/ Na 2,5 jaar kan 't ding dus al de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 08:04
Stel je niet teveel voor bij die dweilfunctie. Een miniscuul vochtig dweiltje, je krijgt daar echt geen vuil mee weg. Op m'n A4 zit dat ook. 1 keer gebruikt, daarna nooit meer de moeite gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Nou heb ik interesse in een 360 s6. Maar toch nog 1 vraagje, ik vind overal verhalen dat je WiFi op 2,4 GHz moet staan om te werken? Alleen die zit compleet vol hier waardoor ik alles op 5 GHz heb, is dit echt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Gomez12 schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:46:
Nou heb ik interesse in een 360 s6. Maar toch nog 1 vraagje, ik vind overal verhalen dat je WiFi op 2,4 GHz moet staan om te werken? Alleen die zit compleet vol hier waardoor ik alles op 5 GHz heb, is dit echt niet mogelijk?
Als er staat dat een 5GHz verbinding niet mogelijk is dan gaat dat idd niet werken nee. En het is ook geen PC waarbij je even snel een netwerk adapter op een USB poort aansluit of zo.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Gomez12 schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:46:
Enige waarvoor het me handig lijkt is om op regelematige basis de onderhoudshouds olie (moet normaal in het dweilwater) over de vloer te verdelen...

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Zeehond schreef op maandag 22 april 2019 @ 19:21:
[...]

Als er staat dat een 5GHz verbinding niet mogelijk is dan gaat dat idd niet werken nee. En het is ook geen PC waarbij je even snel een netwerk adapter op een USB poort aansluit of zo.
Ik had de hoop dat er gewoon een standaard chinees chipje ingezet zou zijn wat 2,4 en 5 Ghz ondersteunt en dat alleen de firmware de beperkende factor zou zijn en dat dat mogelijk ondertussen opgelost zou zijn.
Alleen niemand heeft hier dus enig idee van... Jammer, dan gok ik het er denk ik maar op.
Wokker schreef op maandag 22 april 2019 @ 19:41:
[...]

Enige waarvoor het me handig lijkt is om op regelematige basis de onderhoudshouds olie (moet normaal in het dweilwater) over de vloer te verdelen...
Als ik het goed begrijp moet je ook de planning etc erin zetten en die wijzigt nog wel eens bij mij thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb de neato botvac xv signature.
Alleen is mijn accu aan vervanging toe. Kan je die ook zelf maken ? Aangezien originele vervangingen aardig aan de prijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 23:00
hoe wil je die zelfmaken?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:42
kaasaanfiets schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 07:53:
Alleen is mijn accu aan vervanging toe. Kan je die ook zelf maken ? Aangezien originele vervangingen aardig aan de prijs zijn.
Wellicht zitten er 18650 cellen in, die kan je los kopen en puntlassen/solderen. Maar ik denk als je deze vraagt stelt, dat je er niet aan zelf repareren begint? Is maar een gok hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakhr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-07 09:51
Gomez12 schreef op maandag 22 april 2019 @ 20:22:
[...]

Ik had de hoop dat er gewoon een standaard chinees chipje ingezet zou zijn wat 2,4 en 5 Ghz ondersteunt en dat alleen de firmware de beperkende factor zou zijn en dat dat mogelijk ondertussen opgelost zou zijn.
Alleen niemand heeft hier dus enig idee van... Jammer, dan gok ik het er denk ik maar op.
De standaard chinese chipjes, zeker voor embedded, zijn tegenwoordig helaas nog veel 2.4 GHz. Probeer maar eens een arduino te vinden met 5GHz WiFi en ook de Raspberry Pi heeft pas in de laatste versie een 5GHz radio aan boord. De kosten voor dual-band 5GHz, zoals een extra (set) antenne(s) zijn blijkbaar nog steeds zo hoog dat hierop wordt bespaard om de hardware kosten laag te houden. Om die reden is het dus ook geen software dingetje. Irritant dat het anno 2019 nog steeds zo is (was 3 jaar geleden ook al irritant).

Als je probleem is dat de 2.4GHz in je omgeving vol zit, dan zou je als je wireless router/AP dat ondersteunt wellicht een apart 2.4GHz SSID kunnen maken. Als dat een andere naam heeft, dan zullen je eigen apparaten dat netwerk nooit pakken, maar je IoT (robotstofzuiger) kun je daar wel voor configureren. Over het algemeen heb je namelijk niet zoveel performance nodig en ook als het druk is op 2.4 zal het meestal toch nog wel werken. Je wilt geen streaming video bekijken in een drukke 2.4GHz omgeving, mogelijk ook niet uitgebreid webbrowsen, maar een robotstofzuiger zal het waarschijnlijk wel doen. Als je router het niet ondersteunt kun je nog overwegen de goedkoopste router/AP te kopen die je kunt vinden, waar het 2.4 only weer een kostenvoordeel is, speciaal voor je IoT apparaten die alleen 2.4 GHz aankunnen.

Ik heb in het begin mijn 360 S6 gewoon aangezet met de knoppen op het apparaat, en dat werkt gewoon. Wel kun je met internet en de app de robot op afstand aanzetten of naar een bepaalde plek sturen (ik heb wat drempels waar de robot maar één richting overheen kan), en je kunt de no-go zones alleen via de app aanmaken. Firmware update heeft uiteraard internet nodig en ook het geluid zachter zetten en de location functie (robot roept 'I'm here' op commando) werken alleen online. Zeker als je een apparaat in deze prijsklasse koopt lijkt me WiFi en de App iets wat je wilt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:28

Twan V

...en er stralend uitzien

I-King schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:50:
Mijn iLife a4 is helaas overleden, hij blijft achteruit rijden en ik krijg 't niet meer gemaakt. 't probleem zit 'm waarschijnlijk in de bumper. Heeft iemand een overleden a4 waarvan ik de bumper zou kunnen overnemen? Ik hoop 'm dan weer te reviseren.

Support iLife is dus ook om te huilen, zij kunnen niets voor me doen :/ Na 2,5 jaar kan 't ding dus al de prullenbak in.
In de bumper zelf zit niet zoveel wat kapot kan :)

Piept hij 2x of 4x voordat hij dat doet?
In allebei de gevallen kun je de bumper loshalen (op zijn rug leggen, schroefjes eruit, plastic boogjes opzij en de bumper is los. Nb. op youtube staat ergens een filmpje met de foutpiepcodes en hoe ze op te lossen zijn.

Toen de mijne 2x piepte, zat een veerpoot vast. Dat zijn die flippers achter de bumper met zo'n spiraalveer om het pootje. Die moeten soepel kunnen bewegen. WD40, naaimachine-olie of fietskettingspray doet wonderen.

4 piepjes betekent uit mijn hoofd dat de ir-sensors verstopt zitten. Dat zijn kleine zwarte vakjes met een klein bolletje erop (zowel naar voor als naar onder). Goed poetsen met een vochtig doekje lost het al op.

Daarna bumper weer terug en nog een keer proberen :)
Controleer ook altijd de rolborstel. Bij ons kan ik daar elke week een pruik aan haren uit trekken.

De a4 is een leuk ding, maar je hebt er inderdaad wat werk mee om hem rijdend te houden. Wij hadden hiervoor een Neato en die hoefde ik maar 1-2x per jaar te fixen. Maarja, da's ook een andere (prijs)klasse.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Hij piept 2x. Soms gaat 't prima, maar grotendeels rijdt hij stukje achteruit, draait en repeat. Dan stopt hij.
Heb de bumper al losgehaald, de IR sensor strip los en schoongemaakt, maar het helpt niet.

De drukscharnieren werken volgens mij prima, maar zal er nog eens naar kijken. Ik heb daar wel eens mee gestoeid omdat ik niet zeker wist of 't pootje of 't metalen veerdeel buitenom moest. Misschien heb ik daar iets verkeerd gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
kaasaanfiets schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 07:53:
Ik heb even gekeken voor je (het is dan ook mijn job), en als je even naar replacedirect surft en zoekt op p0102525 dan vind je een variant voor 39.95 incl. BTW. Wel even of jouw model bij de ondersteunde modellen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headhunter1985
  • Laatst online: 22:14
Vergeet de post. Ik was van mening een advertentie te hebben gezien van stofzuiger en mopfunctie in 1, maar is alleen het laatste.

[ Voor 79% gewijzigd door headhunter1985 op 23-04-2019 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Een dweilrobot gaat nooit goed werken. Het is heel simpel. Als je zelf dweilt dan heb je een emmer met een paar liter water. Daarmee ga je over de vloer en je kunt kracht zetten ( je eigen gewicht gebruiken) dat kan een dergelijke robot simpelweg niet. Dus het blijft een veredele vochtige doek.

Als ik zo op de kickstarter kijk zie ik ook niet echt features die ik nog nooit bij andere bestaande merken heb gezien. Zelfs die 'toren' is niks nieuws. Hoe stellen ze zich dat trouwens voor? Als je een groot huis hebt moet ie dan elke keer terug , over het net geboende pad, om nieuw water op te halen? Lijkt mij niet heel erg goed om strepen te voorkomen.

En die app? ach welke robotstofzuiger heeft er tegenwoordig geen app mogelijkheid.

[ Voor 45% gewijzigd door Webgnome op 23-04-2019 20:50 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Pap3rclip schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:18:
[...]

Ik heb even gekeken voor je (het is dan ook mijn job), en als je even naar replacedirect surft en zoekt op p0102525 dan vind je een variant voor 39.95 incl. BTW. Wel even of jouw model bij de ondersteunde modellen staat.
Ja ik zag hem. Had hem inderdaad al besteld.
Maarja ik gok dat niet alle cellen van mijn huidige accu’s stuk zijn maar een paar waardoor de hele pack niet meer werkt. Maar daar kijk ik later wel een keer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:01
kaasaanfiets schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:57:
Maarja ik gok dat niet alle cellen van mijn huidige accu’s stuk zijn maar een paar waardoor de hele pack niet meer werkt. Maar daar kijk ik later wel een keer naar.
Waar is die gok op gebaseerd? Is het niet logischer om te veronderstellen dat alle cellen in gelijke mate slijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

grun93 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:05:
[...]

Waar is die gok op gebaseerd? Is het niet logischer om te veronderstellen dat alle cellen in gelijke mate slijten?
Nee. Mijn ervaring is dat er altijd een paar zwakkere cellen tussen zitten.
Net als bij ebike accu’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:41
Daannn1987 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:45:
Heb sinds gisteren ook de Alfawise v8s, tot nu toe allemaal veel belovend!
Rijdt een stuk efficienter door de woning dan de iLife a4.
Die mag met semi pensioen en is naar boven verhuist...

@Vinze hoe is het met het docking probleem?
Zou jij of iemand anders voor mij kunnen opmeten hoe hoog het docking station is van de Alfawise V8S? Ik heb een plekje in gedachten en wil weten of hij daar onder past voordat ik hem aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 07:23
Bij Gearbest de 360 s6 in de flash deal. Onder de 300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daannn1987
nooberke schreef op zondag 28 april 2019 @ 13:42:
[...]

Zou jij of iemand anders voor mij kunnen opmeten hoe hoog het docking station is van de Alfawise V8S? Ik heb een plekje in gedachten en wil weten of hij daar onder past voordat ik hem aanschaf.
13cm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
TNX! Dan kan ik de lader op de bank kwijt, besteld! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Ben sinds een week een tevreden eigenaar van 360 s6. Wat me alleen niet duidelijk is of de s6 uiteindelijk zelf de juiste kaart kiest als ik hem op een andere verdieping zet. Of altijd zelf moet aangeven welke kaart hij moet gebruiken.

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

I-King schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:50:

Trek je zwenk wieltje aan de voorkant/onderkant er even uit.
Kan je gewoon met een tangetje doen, daar onder zit ook een sensor, die is waarschijnlijk vervuild.
Daarna werkt die weer normaal, ik had hetzelfde.

Het wieltje is zwart/wit geblokt en de sensor registreert of het wieltje draait, of dat deze bijvoorbeeld vast zit op een kleed of ander obstakel. Door de viezigheid die erin zit "denkt" de stofzuiger dat die vast staat en gaat daarom in zijn achteruit.

Edit, ik had alleen je laatste bericht gelezen niet wat eraan vooraf ging, of wat je al geprobeerd hebt.
Mijn Ilife deed hetzelfde en werkt nu weer als een zonnetje.

[ Voor 8% gewijzigd door bartijn2 op 29-04-2019 13:21 ]

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 12:15
Verbaast me dat ik hier nog niks over de Narwal voorbij heb zien komen. Er loopt op dit moment een Kickstarter campagne waar je het apparaat voor 500 euro kunt preorderen. Voor dat bedrag heb je dan een robotstofzuiger met room mapping (lidar) en een dweifunctie die ook daadwerkelijk (lijkt) te werken dankzij de roterende dweil pads. Na en tijdens het dweilen gaat ie automatisch terug naar de dock om de dweil te reinigen dus daar heb je geen werk van.

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/024/653/360/822bba423a9de22feba5c04d6f867fc2_original.gif?ixlib=rb-1.1.0&w=680&fit=max&v=1554365663&auto=format&gif-q=50&q=92&s=d478e97a0c202cd1772d43cd62585631

Een maand of 2/3 geleden heb ik een Alfawise gekocht en daardoor ben ik er wel achter dat een robotstofzuiger echt aan aanwinst is. Aangezien mijn Alfawise nog altijd problemen heeft met het vinden van zijn dock en ik een hekel heb aan dweilen vind ik dit wel een interessant apparaat. Toevallig al mensen die de Kickstarter campagne gebacked hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaaze
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-06 16:18
Ik ben ook van plan binnenkort een robot stofzuiger aan te schaffen.. Is hier iemand met ervaring van de Roomba E5? Deze lijkt mij een prima aanwinst..

Verder ben ik in dit topic er achter gekomen dat velen de 360 S6 hebben gekocht omdat deze wat kleiner uitvalt, stiller is en dweilen kan... Zit toch wat te twijvelen om deze uit het buiteland te halen (garantie dingetjes)..

In mijn geval wil ik twee verdiepingen zuigen. Onder gewoon automatisch en dan even naar boven sjouwen als het nodig is.. Is hier iemand die mij kan helpen de knoop door te hakken? Ik verwacht namelijk dat ik de Roomba e5 ook gewoon naar boven kan sjouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:32
@Vinze; ik vind het nogal omslachtig dat hij poogt 'alles in 1 te zijn' maar je moet manueel wisselen tussen vegen en moppen. Dan kan ik net zo goed zelf even die padjes uitwassen met de hand / machine..

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Gaaze schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:05:
Ik ben ook van plan binnenkort een robot stofzuiger aan te schaffen.. Is hier iemand met ervaring van de Roomba E5? Deze lijkt mij een prima aanwinst..

Verder ben ik in dit topic er achter gekomen dat velen de 360 S6 hebben gekocht omdat deze wat kleiner uitvalt, stiller is en dweilen kan... Zit toch wat te twijvelen om deze uit het buiteland te halen (garantie dingetjes)..

In mijn geval wil ik twee verdiepingen zuigen. Onder gewoon automatisch en dan even naar boven sjouwen als het nodig is.. Is hier iemand die mij kan helpen de knoop door te hakken? Ik verwacht namelijk dat ik de Roomba e5 ook gewoon naar boven kan sjouwen..
Dat kan, hij gaat niet volgens een kaart maar gewoon random door je huis. Beetje links, rechts, links etc.
Dus je kunt hem gewoon overal neerzetten in huis.
Als zijn accu leeg is zal ie vanzelf stoppen.

Voordeel van de 360s6 is dat ie wél een kaart volgt en ook multifloormapping heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 29-04-2019 16:44 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaaze
EWK schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:43:
[...]

Dat kan, hij gaat niet volgens een kaart maar gewoon random door je huis. Beetje links, rechts, links etc.
Dus je kunt hem gewoon overal neerzetten in huis.
Als zijn accu leeg is zal ie vanzelf stoppen.

Voordeel van de 360s6 is dat ie wél een kaart volgt en ook multifloormapping heeft.
Hmm de 360s6 ziet er wel goed uit en lijkt wel een betere aankoopt te zijn.. Het lijkt alleen lastig om accessoires te verkrijgen. Iemand een idee waar deze weg gehaald kunnen worden? Hiermee bedoel ik een set met filter, borstels en dweil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Gaaze schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:02:
[...]

Hmm de 360s6 ziet er wel goed uit en lijkt wel een betere aankoopt te zijn.. Het lijkt alleen lastig om accessoires te verkrijgen. Iemand een idee waar deze weg gehaald kunnen worden? Hiermee bedoel ik een set met filter, borstels en dweil.
Goede vraag, zelf niet eens over nagedacht. Net even snel op Amazon gekeken.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Gaaze schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:02:
[...]

Gewoon op Aliexpress dat soort dingen:
https://nl.aliexpress.com...0061115&SearchText=360+s6

Moet je wel een paar weken geduld hebben maar dat lijkt me geen probleem.
Kost ook allemaal niets daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
steefje schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:40:
[...]

Goede vraag, zelf niet eens over nagedacht. Net even snel op Amazon gekeken. Dit op toebehoren.
Wow, dat is wel erg goedkoop voor die hele set. Heb daar (jaar geleden) nog €20+ voor betaald op AliExpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

ralph075 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:14:
[...]

Wow, dat is wel erg goedkoop voor die hele set. Heb daar (jaar geleden) nog €20+ voor betaald op AliExpress
Als ik de foto's bekijk lijken me dit niet de originele onderdelen.

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Hoe vullen jullie het gebruik van je robotstofzuiger aan met andere stofzuigers? De 360 S6 is onderweg en toevallig is vorige week onze Dyson V6 kruimeldief kapot gegaan. Daar waren we overigens zeer tevreden over. Al was het maar om ook de auto heel makkelijk te kunnen stofzuigen.

Nu krijg ik het aankoopbedrag terug van die Dyson (€150, aanbieding) maar is er inmiddels ook een robot onderweg van pak hem beet €300. We hebben altijd gedacht als deze Dyson ooit vervangen zou moeten worden, dan wordt het er een met een steel. Toch makkelijk zo in de woonkamer. Maar ik twijfel of dit niet een beetje te veel van het goede is icm een robotstofzuiger. Al was het maar omdat ik dan in 1 maand voor €600 aan stofzuigers uitgeef 8)7 en ohja we hebben boven nog een AEG beest liggen van €170....

Kortom, wat gebruiken jullie nog naast je robot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Een gewone standaard stofzuiger van een paar tientjes. Maar aangezien onze robot elke ochtend rond 10:00 zijn rondje doet hebben we die eigenlijk amper nodig.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
Vraag van dochterlief.

Normale stofzuiger is kapot, kind wil een robotstofzuiger. Maar max 120 uitegven. net de test gelezen.

Ze heeft een huisje met vloeroppervlakte van 40m2 zo ongeveer. Nu zit ze te kijken naar zo'n Dirt Devil Fusion.
Maar zijn die dingen uberhaubt wel iets? Zelf geloof ik niet zo in die cheap ass dingen.

Ze heeft een kleed liggen, houten vloer, geen dieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@maartend voor de Sier Devil Fusion zijn wat reviews te vinden op Tweakers. Zie pricewatch: Dirt Devil Fusion M611. Wellicht heb je daar wat aan :). Ik heb zelf geen ervaring met dat model.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
Zeehond schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:57:
@maartend voor de Sier Devil Fusion zijn wat reviews te vinden op Tweakers. Zie pricewatch: Dirt Devil Fusion M611. Wellicht heb je daar wat aan :). Ik heb zelf geen ervaring met dat model.
Gelezen al, daarna pas mijn vraag hier gesteld. Maar dochter heeft al wat besteld. Nou ja, dan moet ze het zelf maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
Weet niet als ik reclame mag maken, en ik heb daar ook totaal geen belang bij. Maar de
Neato Botvac D3+ kun je nu bij Ibood kopen voor 249,95 +8,95 euro verzending.
Zelf heb ik al de Xiaomi maar deze prijs valt mij niet tegen.
Met daarbij dat je gewoon Nederlandse garantie hebt.

Ik zag hem zo niet in de pricewatch anders had ik daar wel een link heen geplaatst ;)

[ Voor 13% gewijzigd door thespeed op 01-05-2019 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chento12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-04 05:06
Over de 360 S6: kan je makkelijk en goedkoop aan wisselstukken geraken? En heb je garantie via gearbest (ervaringen?)

Aan het kijken naar onze eerste robot. Budget €200-€300. Die floormapping vind ik wel een groot voordeel. Maar garantie vind ik wel een groot puntje.

[ Voor 40% gewijzigd door chento12 op 01-05-2019 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chento12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-04 05:06
thespeed schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:13:
Weet niet als ik reclame mag maken, en ik heb daar ook totaal geen belang bij. Maar de
Neato Botvac D3+ kun je nu bij Ibood kopen voor 249,95 +8,95 euro verzending.
Zelf heb ik al de Xiaomi maar deze prijs valt mij niet tegen.
Met daarbij dat je gewoon Nederlandse garantie hebt.

Ik zag hem zo niet in de pricewatch anders had ik daar wel een link heen geplaatst ;)
Voor 300€ met gratis verzending en betere garantie via Coolblue zou mijn voorkeur hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Neato D7 nu € 362. Volgens mij goedkoopste prijs tot nu toe. Geen idee hoe deze zich verhoudt tot de Chinese bots.

https://www.amazon.fr/dp/B0764FT1HY?tag=peppercom0c-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspolleke
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik heb een tijdje terug dat ding van de Lidl gekocht.
https://www.lidl-shop.nl/...me%3Aaffiliate%2Cla%3Ashp

Gewoon omdat mijn ander al een tijdje meer dan dood zijn. (ik had er 1 van philps maar die heeft nooit ECHT gewerkt en ik had er een van de ALDI en die was echt prima. maar na twee doorgebebrande motortjes was hte klaar.

Nu ik dit ding heb vroeg ik mij af of ik iets kan met die API. Want ik kan met de APP vanaf een ander netwerk mijn stofzuiger de opdracht geven te gaan stofzuigen.
Dus.. Dat dingt belt naar huis en mijn app maakt verbinding met iets van een server. Kan ik dat ook misbruiken om met, weet ik veel, een pythonscriptje opdrachten te doen.. Heeft er iemand al eens lopen sniffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Laatst online: 22:31
Beste Tweakers,
Is dit topic ook voor aankoopadvies? Ik weet het niet zeker dus brand ik maar los. Ik zoek een robotstofzuiger. Het absolute maximum qua prijs dat ik hanteer is €300, maar als het goedkoper ook goede resultaten levert vind ik het prima. Ik begon te kijken naar de pricewatch: Dirt Devil Spider M607 maar het nadeel daaraan vind ik dat er geen HEPA filter in zit en hij erg dom is. Ik ben niet allergisch, maar wil wel graag schone lucht in huis vandaar het HEPA filter. Dat hij dom is en maar 60 minuten mee gaat lijkt me een te grote beperking om ons huis goed schoon te kunnen maken. Daarom denk ik dat ik iets meer uit moet geven.

Situatie huis:
- Eensgezinwoning.
- Halletje, woonkamer met open keuken. Tegelvloer. Vloerkleed onder salontafel.
- Eerste verdieping twee slaapkamers, overloop met twee mogelijkheden om van de trap af te vallen. Badkamerdeur ben ik van plan dicht te houden imv drempel. Overal laminaatvloer. Een schapenvachtje en hoogpolig vloerkleed zijn aanwezig.
- Tweede verdieping vind ik niet zo belangrijk.

Wensen robotstofzuiger:
- Veel waar voor je geld.
- Basisstation niet benodigd.
- Zijn werk laten doen als we niet thuis zijn, dus geluidsniveau niet interessant.
- Trapsensor, moet zeker niet van de trap vallen.
- Hoeft niet connected te zijn, maar niet zo dom dat hij hele delen van het huis niet meeneemt.
- HEPA filter.

Alvast bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-East
GekkeRipper schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:22:
Beste Tweakers,
Is dit topic ook voor aankoopadvies? Ik weet het niet zeker dus brand ik maar los. Ik zoek een robotstofzuiger. Het absolute maximum qua prijs dat ik hanteer is €300, maar als het goedkoper ook goede resultaten levert vind ik het prima. Ik begon te kijken naar de pricewatch: Dirt Devil Spider M607 maar het nadeel daaraan vind ik dat er geen HEPA filter in zit en hij erg dom is. Ik ben niet allergisch, maar wil wel graag schone lucht in huis vandaar het HEPA filter. Dat hij dom is en maar 60 minuten mee gaat lijkt me een te grote beperking om ons huis goed schoon te kunnen maken. Daarom denk ik dat ik iets meer uit moet geven.

Situatie huis:
- Eensgezinwoning.
- Halletje, woonkamer met open keuken. Tegelvloer. Vloerkleed onder salontafel.
- Eerste verdieping twee slaapkamers, overloop met twee mogelijkheden om van de trap af te vallen. Badkamerdeur ben ik van plan dicht te houden imv drempel. Overal laminaatvloer. Een schapenvachtje en hoogpolig vloerkleed zijn aanwezig.
- Tweede verdieping vind ik niet zo belangrijk.

Wensen robotstofzuiger:
- Veel waar voor je geld.
- Basisstation niet benodigd.
- Zijn werk laten doen als we niet thuis zijn, dus geluidsniveau niet interessant.
- Trapsensor, moet zeker niet van de trap vallen.
- Hoeft niet connected te zijn, maar niet zo dom dat hij hele delen van het huis niet meeneemt.
- HEPA filter.

Alvast bedankt voor alle reacties!
Ik heb sinds een week de 360 S6 en ben meer dan tevreden. Zie ook mijn review. Past ook precies in jouw budget en biedt (na veel ‘research’) imo de meeste waar voor je geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:21

OMX2000

By any means necessary...

B-Bandit schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 01:13:
Neato D7 nu € 362. Volgens mij goedkoopste prijs tot nu toe. Geen idee hoe deze zich verhoudt tot de Chinese bots.

https://www.amazon.fr/dp/B0764FT1HY?tag=peppercom0c-21
Jammer, gemist. Scherpe prijs voor een D7

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:42
B-Bandit schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:55:
Kortom, wat gebruiken jullie nog naast je robot?
Naast de Xiaomi S50 hebben we nog een goedkope normale stofzuiger, die komt alleen zn hok uit als we bijv even de bank willen stofzuigen. 99% van het zuigwerk doet de xiaomi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaaze
J-East schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:24:
[...]

Ik heb sinds een week de 360 S6 en ben meer dan tevreden. Zie ook mijn review. Past ook precies in jouw budget en biedt (na veel ‘research’) imo de meeste waar voor je geld.
Ik gok het hier ook op. Heb hem een week geleden besteld (nog even afwachten), heb me behoorlijk ingelezen en verwacht dat ik voor het bestede bedrag een prima aankoop heb gedaan. Ik heb gekozen voor de 360 S6 door;

-LDS sensor voor het mappen van ruimtes en dus efficiënt zuigt.
-Multifloor mapping (heb een vervelend drempeltje en een boven verdieping waar ik hem gemakkelijk neer kan zetten)
-Relatief stil
-Wanneer de accu leeg is gaat hij terug om te laden en gaat weer verder waar hij gebleven was
-spot cleaning (mocht er een vuil plekje zijn, verwacht ik vrij snel via de app de aanwijzing te kunnen geven dat de zuiger op dat plekje moet zuigen)

Voor deze keuze zat ik te denken aan de Roomba e5, kwam gemiddeld goed uit de scores en lag binnen mijn budget. Maar deze heeft geen enkele van de bovenstaande functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-09 15:47
Hoi Tweakers,

Weet niet zeker of dit het goede topic is maar laten we hier beginnen.

Voor moederdag ben ik op zoek naar een robot-stofzuiger voor het grote vuil van de dag. Mijn oog viel op de Roomba 606. Na wat zoeken kwam ik ook de Roomba 676 tegen. Voor zover ik kan zien gaat de 676 ~30min langer mee en heeft hij Wi-Fi functies.

In hoeverre gebruiken jullie die WiFi functies, is dit 1 keer instellen en nooit meer openen? Ook geeft de iRobot site aan dat de 606 geen geplande schoonmaak heeft, betekent dit dat je gewoon op een knop moet drukken om hem aan te zetten?

De e5 is buiten het budget maar de 676 is nu 300,- bij de BCC. Voor die 50,- wil ik de WiFi functies er wel bij hebben mits de app ook bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
offtopic: stofzuiger als moederdagkado?? :o :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-09 15:47
Jelte schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:59:
offtopic: stofzuiger als moederdagkado?? :o :X
Ja we geven elk jaar de standaard bonnen en luchtjes die vervolgens achter in de kast verdwijnen en nooit meer gebruikt worden. Ze heeft ook een goed gevoel voor humor dus dat moet wel goed komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 16:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 12:22
Iemand een idee wanneer de opvolger van de Xiaomi S50 uikomt, ding zou de T6 en/of S6 moeten heten, volgens mij is de 360S6 een ander ding?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
Ik vind de Xiaomi S50 en de 360S6 heel erg op elkaar lijken, ook qua specs. Zijn dit niet dezelfde apparaten maar dan rebranded? Of zijn er meer verschillen... prijs is ook gelijkaardig. Keuzes... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

GekkeRipper schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:10:
Ik vind de Xiaomi S50 en de 360S6 heel erg op elkaar lijken, ook qua specs. Zijn dit niet dezelfde apparaten maar dan rebranded? Of zijn er meer verschillen... prijs is ook gelijkaardig. Keuzes... Iemand een idee?
Volgens mij kan de 360S6 wel meerdere verdiepingen “onthouden” in tegenstelling tot de S50. De T6 zou dat weer wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
Ik wil 'm wel op meerdere verdiepingen gebruiken. Zal daar eens naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:37
je kan de s50 ook op meerdere verdiepingen gebruiken echter zal het dan ws iets langer duren omdat hij opnieuw scant. Nadeel van de 360 s6 is dat die op dit moment niet in een EU warehouse is te vinden (tenminste, niet toen ik vorige week zocht) en je dus even geduld moet hebben uit china. De roborock is ook vanuit EU warehouses leverbaar en wat meer verkocht dan de 360 s6.
GekkeRipper schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 06:53:
Ik wil 'm wel op meerdere verdiepingen gebruiken. Zal daar eens naar kijken.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:36
OMX2000 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:55:
[...]

Volgens mij kan de 360S6 wel meerdere verdiepingen “onthouden” in tegenstelling tot de S50. De T6 zou dat weer wel kunnen.
Ik heb de 360S6 je kan inderdaad meerdere verdiepingen instellen (no go area's etc) en onthouden. Daarnaast kan die ook dweilen. Erg fijne bot voor een scherpte prijs.

[ Voor 11% gewijzigd door Mirved op 09-05-2019 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:05
Ook wij zijn in de markt voor een Robotstofzuiger. Ik lees in dit topic veel positieve verhalen over de 360S6 echter is de garantie (buitenland) en vervanging van onderdelen het gene wat mij tegen houdt. Het bedrag staat mij wel aan (wil er max 300 euro aan uitgeven :))

Iemand een tip wat een goed alternatief zou zijn welke in Nederland te bestellen is? Belangrijkste voor ons is dat hij stil is (had jaren terug een Samsung die veel te veel herrie maakte) en uiteraard dat hij goed zuigt.

Iemand ervaring met de Eufy RoboVac R550C? Ik lees hier ook veel goede dingen over :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervanstuiven
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 20:14
Wij zoeken ook een robotstofzuiger en de 360S6 ziet er veelbelovend uit. Levering is alleen vanuit buitenland. Als deze wordt besteld bij Gearbest komt er dan ook nog invoerrechten en BTW bij?

Waar kan de 360S6 het beste bestellen?

Gr Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

petervanstuiven schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:09:
Wij zoeken ook een robotstofzuiger en de 360S6 ziet er veelbelovend uit. Levering is alleen vanuit buitenland. Als deze wordt besteld bij Gearbest komt er dan ook nog invoerrechten en BTW bij?

Waar kan de 360S6 het beste bestellen?

Gr Peter
Die vraag heb ik nu dus ook. Het is voor mij de 360 S6 of Roborock S50. Mijn voorkeur gaat uit naar de 360. Maar hij is maar op 1 te krijgen en vraag me af of dat ook de beste deal is. Hij wordt aangeboden voor 349 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-East
Gebruik de zoekfunctie eens(?)
De 360 S6 wordt met enige regelmaat voor net minder dan €300,- aangeboden via GearBest. GB is overigens de enige aanbieder op dit moment (voor NL-klanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Zit momenteel te wachten op de levering van mijn 360.

Aanvankelijk besteld via een linkje van J-East met korting! Volgens mij om en nabij de 300 euro was dat. Later besteld via een linkje van het Fok forum. Daar zit een Nederlandse medewerker die ondersteuning biedt en tevens verzorgt dat in het geval van invoerrechten/btw je deze terug krijgt!

Zal de link ter info hier posten, en ja er zit een referral in, namelijk die van de supportmedewerker! http://cutt.us/qleqY Mocht de link worden verwijderd ivm forumregels dan hierbij ook de rechtstreekse link naar het betreffende forumtopic op Fok en dan kan je zelf lezen hoe en wat.

Betalen via Paypal met retourkostenvergoeding aan en je hoeft je geen zorgen te maken.

Grootste voordeel van de 360 S6 is volgens mij inderdaad de mogelijkheid meerdere kaarten op te slaan en ook virtuele barrières in te tekenen! Heb wel in de reviews gelezen dat hij door het scannen/herkennen wat later begint met stofzuigen. Dit kan tot 10 minuten duren. Daarna zou hij redelijk vlot moeten stofzuigen. Al met al niet trager dan de S50. Verder vind ik de barrières ook wel belangrijk. Met tape werken zoals bij de Roborock lijkt mij niks.

Overigens is het volgens mij zo dat als je in Nederland een vergelijkbare stofzuiger wilt kopen je ruim boven de 500 uit komt. Laatst was de Neato D7 in de aanbieding bij Amazon (ik had de link gepost). Die komt volgens mij wel aardig in de buurt.

[ Voor 9% gewijzigd door B-Bandit op 12-05-2019 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ThaStealth schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:51:
Iemand een idee wanneer de opvolger van de Xiaomi S50 uikomt, ding zou de T6 en/of S6 moeten heten, volgens mij is de 360S6 een ander ding?
Bedoel je de Roborock T6? Die is al een tijdje uit en heb er hier eentje rondrijden. Werkt perfect. Wel apart dat op dit moment alleen de zwarte leverbaar is, de witte (die ik heb) is maar heel kort op voorraad geweest.
Roborock =/= Xiaomi. De Mi Shop hier verkoopt ook geen Roborocks meer, alleen hun eigen 1S en de Mijia.
De T6 is wel te koop via Youpin en Roborock zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

B-Bandit schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:33:
Zit momenteel te wachten op de levering van mijn 360.

Aanvankelijk besteld via een linkje van J-East met korting! Volgens mij om en nabij de 300 euro was dat. Later besteld via een linkje van het Fok forum. Daar zit een Nederlandse medewerker die ondersteuning biedt en tevens verzorgt dat in het geval van invoerrechten/btw je deze terug krijgt!

Zal de link ter info hier posten, en ja er zit een referral in, namelijk die van de supportmedewerker! http://cutt.us/qleqY Mocht de link worden verwijderd ivm forumregels dan hierbij ook de rechtstreekse link naar het betreffende forumtopic op Fok en dan kan je zelf lezen hoe en wat.

Betalen via Paypal met retourkostenvergoeding aan en je hoeft je geen zorgen te maken.
Jammer dat hij dan nu 350,- is. >:)
Was er nu niet ook een 360 zonder dweilfunctie, waardoor die ook wat goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 12:22
Kenzi schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:36:
[...]

Bedoel je de Roborock T6? Die is al een tijdje uit en heb er hier eentje rondrijden. Werkt perfect. Wel apart dat op dit moment alleen de zwarte leverbaar is, de witte (die ik heb) is maar heel kort op voorraad geweest.
Roborock =/= Xiaomi. De Mi Shop hier verkoopt ook geen Roborocks meer, alleen hun eigen 1S en de Mijia.
De T6 is wel te koop via Youpin en Roborock zelf.
deze: YouTube: Roborock S6 Review - Smarter than the Average Robot waar heb jij hem vandaan?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
hjs schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:43:
[...]

Jammer dat hij dan nu 350,- is. >:)
Was er nu niet ook een 360 zonder dweilfunctie, waardoor die ook wat goedkoper is?
Scheelt maar 20 euro hoor, op 300. Dus ja. Korting is meegenomen maar niet doorslaggevend.

Je hebt inderdaad ook de S5. Die is iets nieuwer en heeft ook een paar upgrades. Als je geen dweil wilt, goedkoper en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hier heet hij de T6 (T60 / T61 / T65 voor verschillende kleuren), specificaties zijn exact hetzelfde.
Heb hem bij Roborock zelf vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Pap3rclip schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:18:
[...]

@Pap3rclip is dat een enkel pack of een set van 2?
Onze XV Signature (semi, dont ask) Pro kan na 3 jaar wel een setje nieuwe accu's gebruiken merk ik. Dus op zoek, maar spul is kennelijk nogal prijzig? Mag best een paar tientjes kosten maar was niet van plan er 6 uit te geven.
(Al eens een keer een accu reset gedaan, sindsdien is ie na een minuut of 10 al uitgezogen dus tijd voor nieuwe).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kenzi schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:43:
[...]

Hier heet hij de T6 (T60 / T61 / T65 voor verschillende kleuren), specificaties zijn exact hetzelfde.
Heb hem bij Roborock zelf vandaan.
Hoe koop je iets bij roborock zelf? Als je op hun site bent wordt je doorverwezen naar amazon.com,waar je uit komt in de amazon roborock store.
Of woon je in China? Volgens mij heten de Chinees versies T en de internationale S.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
The Eagle schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:15:
[...]

Onze XV Signature (semi, dont ask) Pro kan na 3 jaar wel een setje nieuwe accu's gebruiken merk ik. Dus op zoek, maar spul is kennelijk nogal prijzig? Mag best een paar tientjes kosten maar was niet van plan er 6 uit te geven.
(Al eens een keer een accu reset gedaan, sindsdien is ie na een minuut of 10 al uitgezogen dus tijd voor nieuwe).
Dat lijkt me maar 1 stuk te zijn.
https://www.bol.com/nl/p/...Onw.1_6_7.12.ProductTitle

Is misschien een optie, heb je ook meteen de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim7
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 05-09 00:02
Hi, ik zie dat de Neato D5 in de aanbieding is voor EUR 399 bij 50five.nl en ben aan het twijfelen tussen deze enerzijds en de Roborock/Xiaomi anderzijds.

De aanbieding lijkt me vrij aardig, maar ik twijfel wat door deze review: productreview: Neato Robotics Botvac D5 review door hondapower

Iemand ervaring met/verdere inzichten over de D5 (lees er verder wel prima berichten over nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

The Eagle schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:15:
[...]

Ik heb onlangs op bol (https://www.bol.com/nl/p/...2-stuks/9200000090488528/) accu's gekocht voor de signature pro, moeten er twee in dus de combi gekocht. Was 54 euro meen ik. In plaats van een halve verdieping doet ie er nu weer 3,waarvan eentje met tapijt. Was voor mij het geld na een jaar of 5 wel waard, stuk goedkoper dan een nieuwe.

Anders kap aan de onderkant even los schroeven om te kijken hoeveel accu's je moet hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Bastien op 13-05-2019 17:19 . Reden: linkje erbij ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:02
De 360S6 en de Mi Vacuum...wat is het verschil tussen deze 2 en welke is aan te raden? Zie door de bomen het bos niet meer in de 250 euro range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaaze
@AMARONE

360S6;

-Stiller
-Meerdere ruimtes in kaart te brengen en te gebruiken
-Dweilen (verwacht er niet te veel van)
-Via de app gebieden in de map aangeven waar de stofzuiger niet mag komen
-Gaat verder waar hij gebleven na opladen

Xiaomi Mi Robot;

-Gaat 2/3 langer mee op één acculading (Zal vast ook doorgaan waar hij gebleven is na opladen)
-Alexa/Google Voice assistant

Grootste verschil is denk ik dat de Mi Robot behoorlijk luider is als de 360 S6

Ze doen beide in verhouding tot elkaar prima werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gaaze schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:07:
@AMARONE

360S6;

-Stiller
-Meerdere ruimtes in kaart te brengen en te gebruiken
-Dweilen (verwacht er niet te veel van)
-Via de app gebieden in de map aangeven waar de stofzuiger niet mag komen
-Gaat verder waar hij gebleven na opladen

Xiaomi Mi Robot;

-Gaat 2/3 langer mee op één acculading (Zal vast ook doorgaan waar hij gebleven is na opladen)
-Alexa/Google Voice assistant
-Via de app gebieden in de map aangeven waar de stofzuiger niet mag komen (is toegevoegd in de app)
-Dweilen (verwacht er niet te veel van) Die van xiaomi kan ook gewoon dweilen (maar idd, verwacht er niet te veel van)
-Gaat verder waar hij gebleven na opladen Doet de xiaomi idd ook. Al kan ik me niet voorstellen dat je hem in 1 ruk leeg krijgt op 1 verdieping. Onze woonkamer is een meter of 45 waar die kan stofzuigen, en dan heeft ie echt nog 75+% accu over.

Grootste verschil is denk ik dat de Mi Robot behoorlijk luider is als de 360 S6

Ze doen beide in verhouding tot elkaar prima werk.
Je slaat eigenlijk met allebij niet de plank mis.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

In de Gearbest app zie ik dat er over een uir of 23 een superdeal is van de Roborock en 360 S6. De 360 is dan onder de 297.

Dus ff wachten en dan bestel ik m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ook ik ben in de markt voor een Robot stofzuiger. Ik zit sterk te denken aan de Xiaomi Mi Robot 1S.
Waarom de 1S? Multiroom ondersteuning en iets hogere zuigkracht dan de vorige versie. Geen dweil functie aangezien ik die niet ga gebruiken.

Ik kan alleen nergens vinden of er van de 1S ook een Chinese en internationale versie bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

jhead22 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:51:
Ook ik ben in de markt voor een Robot stofzuiger. Ik zit sterk te denken aan de Xiaomi Mi Robot 1S.
Waarom de 1S? Multiroom ondersteuning en iets hogere zuigkracht dan de vorige versie. Geen dweil functie aangezien ik die niet ga gebruiken.

Ik kan alleen nergens vinden of er van de 1S ook een Chinese en internationale versie bestaat.
Die 1S zit toch nog in de "crowd funding" fase, en lijkt me alleen nog een Chinese versie voorlopig te zijn. Maar wel interessant apparaat met die extra omgevings sensor.

Pagina: 1 ... 65 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.