Vandaag de Xiaomi opgepikt bij de parcel shop. Daarna 40 minuten staan bekijken hoe het ding zijn werk doet. Werkelijk awesome en boven verwachting moet ik zeggen.
- Mooi stil in balanced mode
- Laser mapping is awesome
- Algoritme is top (eerst de randen van een area, dan banen trekken)
- Als er al wordt gebotst dan zie je de bot eerst afremmen en dan heel zachtjes "voelen"
- Blijft gewoon een cm van de kant die gescanned is.
In eerste instantie leek er geen vuiltje aan de lucht met de paneel gordijnen die ik eerder noemde, maar later bij een hoek helaas toch wel waar ik bang voor was. Een rondje om een plant, drukt even tegen paneel dat beetje opent, en de laser scanning ziet een nieuwe area. Gaat voorzichtig duwen, ziet dat hij er door kan, komt 20 cm later tot conclusie dat er toch een raam is en probeert om te draaien, helaas zijn de gordijnen dan alweer ver dicht en is hij de draad kwijt.
Dat zal vast niet iedere keer gebeuren, maar ik denk dat het een gevalletje magneetstrip zal worden. Ik neem aan dat iedere magneetstrip voldoet en ik niet die van Xiaomi nodig heb? Straks eens langs de Gamma om eens te proberen of dat werkt.
Overall, very impressive eerste run!
/edit
- 3rd party magnetische tape doet niks. Jammer, was proberen waard.
- Had een schedule van 02:00 's nachts ingesteld, dat blijkt dus 20:00 te zijn. In de app wordt dat gewoon weergegeven als started om 20:00 overigens. 6 uur tijdverschil? Heb nu een timer om 08:00 gezet, eens zien of hij vannacht een rondje gaat maken.
[
Voor 12% gewijzigd door
UltraSub op 04-05-2017 20:09
]