Chrome is inderdaad een probleem. Soms blijft 'ie wel een minuut lang mijn bank aanrijden...Binnetie schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:53:
Ik ben na 8 maand nog steeds zeer tevreden over mijn Neato Botvac Connected uit Engeland gehaald voor 475 euro incl. shipping.
Ik maakte de borstel altijd op een omslachtige manier schoon totdat ik erachter kwam dat je hem op een heel eenvoudige manier kunt verwijderen
Het schoonmaken gaat een stuk beter nu.
Afgelopen weekend waren de 2 honden van mijn ouders hier een weekendje, ze moest heel even wennen aan de stofzuiger maar daarna liggen ze gewoon lekker in de mand. Met de drinkbak was het wel even oppassen, want deze is van chrome en dat ziet de Neato lastig (de kleine chromen pootjes van de bank en stoel ziet hij wel goed). De drinkbank heb ik op het aanrecht gezet.
De zijborstel begin na 8 maand wel wat uit te dunnen, ook het filter heeft zijn beste tijd gehad (volgens mij adviseren ze om het filter elke 3 maand te vervangen.
Ik heb deze set op Ebay besteld om eens te proberen: http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Niet veel geld voor 5 filters en zijborstels. Ik ga deze eens proberen, heb nog een setje Neato filters liggen die bij de aankoop in de doos zaten dus kan altijd switchen.
Maar wat bedoel je qua schoonmaken van de borstel? Enige issue bij mij zijn de lange haren van m'n vriendin... die draaien altijd om de borstel heen.
Zijn er meer mensen met een Neato die hun filters en borstels op Ebay halen?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".