Robotstofzuigers Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.161.944 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03

JB

Cédric roelt!

BlizzarD schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

Heb met ze gechat, maar ze wisten helaas geen concreet antwoord te geven..
Ik las eerder dat ze uberhaupt niet meer op voorraad komen in EU warehouse :? Hoop van wel eigenlijk. Mijn ouders zijn enthousiast maar die 50 euro extra maken het wel meteen een stuk duurder voor een A4 :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowhite0901 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

en het resultaat stemt ook tevreden?
Op dat geneuzel met de lampen na dikke prima, gaat overal netjes onderdoor en komt hier en daar verder dan ik normaal deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:42
BlizzarD schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

Heb met ze gechat, maar ze wisten helaas geen concreet antwoord te geven.. Ben ondertussen voorzien van een Roomba :>
verrader ;) dan wacht ik het nog wel even af. thanks iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:54
ik kan nergens vinden wat het verschil is tussen de V5 (wel bestelbaar) en de V5 Pro (niet bestelbaar). Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Die dingen van +- 80 die hebben zeker geen basisstation waar hij automatisch weer heen rijd?

Ben een beetje opzoek naar een goedkoop modelletje. Heb nu een afgetrapte van de aldi maar die komt niet op z'n eigen station om op te laden. En de accu is ook dood want hij laad niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Rob112 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:42:
ik kan nergens vinden wat het verschil is tussen de V5 (wel bestelbaar) en de V5 Pro (niet bestelbaar). Iemand die dit weet?
De v5 kun je niet nat laten dweilen. De v5 Pro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29
kaasaanfiets schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:05:
Die dingen van +- 80 die hebben zeker geen basisstation waar hij automatisch weer heen rijd?
Neen, helaas. Als je een iLife A4 neemt van zo'n 110 euro dacht ik (als je geen invoer hoeft te betalen) dan komt hij wel netjes terug naar de basis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:52
Eindelijk, hij is terug op stock in de EU en uiteraard zonet de A4 besteld voor 135.51 USD bij Gearbest.

Toch wel bizar dat de prijzen in EUR te zien zijn, maar bij afrekenen toch in USD zijn en dan betaald worden aan een hogere koers door Paypal. Is dit steeds zo? Kan er niet afgerekend worden in EUR?
Bedrag bij checkout was €119.78, Paypal eindbedrag was $135,51 USD = € 124,58 EUR

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 28% gewijzigd door BlackShadow op 03-08-2016 08:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:43
BlackShadow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 07:56:
Toch wel bizar dat de prijzen in EUR te zien zijn, maar bij afrekenen toch in USD zijn en dan betaald worden aan een hogere koers door Paypal. Is dit steeds zo?
Als je zelf niks verandert, dan hanteert paypal de koers volgens paypal. Dat is meestal niet de goedkoopste manier. Hier staat hoe je dat kunt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16
Eindelijk, hij is terug op stock in de EU en uiteraard zonet de A4 besteld voor 135.51 USD bij Gearbest.

Toch wel bizar dat de prijzen in EUR te zien zijn, maar bij afrekenen toch in USD zijn en dan betaald worden aan een hogere koers door Paypal. Is dit steeds zo? Kan er niet afgerekend worden in EUR?
Bedrag bij checkout was €119.78, Paypal eindbedrag was $135,51 USD = € 124,58 EUR

Members only:
Bedankt voor de notificatie. Heb ook de A4 besteld. Zie helaas nu pas je Promo code, dus helaas...

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12
Heeft iemand al deze borstel (van de V7) succesvol gebruikt in een A4?

http://www.gearbest.com/cleaning-appliances/pp_356386.html

Ik zou hem graag bestellen maar vraag me toch af of hij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 23:33
Top thanks voor de heads up, de A4 ook besteld voor naast mijn Neato D85. De Neato mag beneden verdieping doen, de A4 boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Aidacra schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:13:
Heeft iemand al deze borstel (van de V7) succesvol gebruikt in een A4?

http://www.gearbest.com/cleaning-appliances/pp_356386.html

Ik zou hem graag bestellen maar vraag me toch af of hij past.
Je schijnt die van de v7s nodig te hebben. Komt ergens in een review voor maar ken niemand hier die het ook gedaan heeft.

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:38

vanDaal

-ismeereentje

Ook besteld voor hetzelfde bedrag, thanks! d:)b

-edit
En twee uur later shipped out 8)
-/edit-

[ Voor 4% gewijzigd door vanDaal op 03-08-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
Is de A4 zoveel beter? Ik heb gisteravond de normale V5 besteld en kan hem nog cancellen en switchen voor de A4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 18:10
Rob112 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:06:
Is de A4 zoveel beter? Ik heb gisteravond de normale V5 besteld en kan hem nog cancellen en switchen voor de A4
Ik zou de V5 cancellen en voor de A4 gaan. Zelf heb ik ze beiden, maar de A4 is toch echt net wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
netvista schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:46:
[...]

Ik zou de V5 cancellen en voor de A4 gaan. Zelf heb ik ze beiden, maar de A4 is toch echt net wat beter.
Bedankt voor het advies, zie alleen dat de status inmiddels naar "shipped out" is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 18:10
Rob112 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor het advies, zie alleen dat de status inmiddels naar "shipped out" is gegaan.
Ok dat is jammer. Maar de goed, de V5 is ook een prima ding. De A4 is alleen wat krachtiger en stiller. De V5 heeft wel een passieve dweilfunctie en ik moet zeggen... Dat werkt best goed. Je moet alleen wel elk kwartier even de dweil eraf halen en schoonspoelen, maar het uiteindelijke resultaat is boven verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
Ik ga ook maar een A4 bestellen voor het ouderlijke huis. Iemand nog verzekerde verzending of expedited shipping gekozen of is het standaard gewoon prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Standaard vanaf eu is ongeveer een week.. Was mij voldoende;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
DRuw schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:17:
Standaard vanaf eu is ongeveer een week.. Was mij voldoende;)
Gekocht en nu wachten ;)
Ik heb zelfs een keer zo'n dirtdevil spider gekocht omdat ik maar een klein appartementje heb. M'n ouders waren er van gecharmeerd en de katten waren niet bang. Nu moest er wat moois komen voor een goede prijs.. denk dat dit een flinke upgrade is t.o.v. de dirtdevil. Ook omdat ie niet zo tegen meubels knalt. Dat is geen issue bij een ikea meubilering, maar bij wat duurdere meubels/plinten wel een puntje :P

Ik ben benieuwd!

Tevens bedankt voor de paypal tip! Even ingelogd en de boel veranderd... nu 119 euro afschrift. Scheelt weer 5 euro. Wat een geflikker van PayPal, het staat mij bij dat de mastercard conversie eerst standaard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:20
Zo, de v7 besteld. Ben benieuwd hoe hij het zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:28
Neurd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Bedankt voor de notificatie. Heb ook de A4 besteld. Zie helaas nu pas je Promo code, dus helaas...
De code werkt niet meer bij mij, vanmiddag nog wel. Werkt'ie bij anderen nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
grun93 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:25:
[...]

Als je zelf niks verandert, dan hanteert paypal de koers volgens paypal. Dat is meestal niet de goedkoopste manier. Hier staat hoe je dat kunt veranderen.
Bedankt voor de tip, ik heb het ook gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Raymond schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:48:
[...]

De code werkt niet meer bij mij, vanmiddag nog wel. Werkt'ie bij anderen nog wel?
Bij mij ging het van 115 naar 113 dus zo spannend was het niet ! Maar werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:53
(jarig!)

Members only:
Hier ook een A4 besteld. Daarna zag ik de code.. Ticket aangemaakt voor order annuleren. Eentje besteld met korting. Ticket staat nog op processing (inmiddels afgehandeld), maar ze hebben er al 2 op de post gedaan. Oke eentje voor boven en een voor beneden dan maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 23:43
Thanks! Ook al een paar weken in de gaten gehouden wanneer de a4 op voorraad was. Meteen maar een besteld met de kortingscode, en een extra setje borstels/filters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:41
assasinbats schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:11:
Aan de Neato eigenaren: heeft iemand wel eens gemeten wat de hele tijd het laadstation met Botje er aan nou trekt aan stroom? Gratis zal t niet zijn, gezien het groene lampje blijft branden.
Het groene lampje kan je ook uitzetten. Dat zit onder help.
CSB schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:31:
Die valdetectie heeft de Neato ook. Gisteren nog getest. :)
Wees voorzichtig met die valdetectie. Het werkt normaal goed. Maar zodra de sensor een beetje vuil wordt (of spinnenwebjes mee gaat sleuren), dan kan ie toch zomaar van de trap af donderen. Ik doe dus voor de zekerheid, na Botje een keer in duizend stukjes (Ok, het waren niet zo heel veel stukjes) onderaan de trap gevonden te hebben, altijd de magneetstrip op de trap leggen (en alleen aan de zijkantjes met wat plakband vast plakken).
Webgnome schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:13:
En dat kun je zien. We zijn hem twee keer een tijdje kwijt geweest (RMA) en dan is het heel duidelijk wat voor impact zo'n stofzuiger heeft :D
Ik weet wat je bedoelt! Ook 2 keer geen Botje in huis gehad.

Oh ja, ik blijf toch bij de naam Botje. ;)

Dit nieuws al gezien?!: http://www.nu.nl/48108/vi...otstofzuiger-met-app.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefenaar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-08 00:42
Wat is het verschil eigenlijk tussen de iLife A4 en V5?

edit: paar pagina's terug had ik dit gevonden. Bedankt voor je ervaring netvista!
netvista schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:24:
Ok, ik heb onlangs ook de V5 ontvangen, dus hierbij ook een korte review van de iLife V5.

Deze robot heeft ook de functie van passief dweilen. ( dwz, geen reservoir oid).

Zuigen:

Zuigkracht is aanzienlijk minder dan de A4, maar nog wsl steeds afdoende. Het aantal db's ligt echter wel hoger. Verder heeft de V5 de neiging om vooral rechtsom te draaien. De A4 doet het in dat geval wat beter door geen voorkeur te hebben voor linksom of rechtsom.

Dweilen:

Hoewel passief en gevoelsmatig eigenlijk meer een gimmick dan werkelijk functioneel, voldoet dit boven verwachtingen goed. De (laminaat) vloer ziet er na een paar uurtjes rond tuffen van de V5 aanzienlijk schoner en frisser uit.

Het enige daadwerkelijke probleem van de V5 is de trap. Het is niet zo dat hij naar beneden stort, maar hij loopt er simpelweg gewoon op vast. De A4 heeft hier geen problemen mee.

[ Voor 90% gewijzigd door Stefenaar op 04-08-2016 22:01 . Reden: Antwoord gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ben benieuwd wanneer de iLife A4 aankomt. Woensdag 3 augustus besteld, donderdag 4 augustus verzonden: ergens volgende week binnen?

Tracking werkt in ieder geval niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:14
Worsteneter schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:18:
Ben benieuwd wanneer de iLife A4 aankomt. Woensdag 3 augustus besteld, donderdag 4 augustus verzonden: ergens volgende week binnen?

Tracking werkt in ieder geval niet!
Als ik op 17track, dpd als verzender selecteer krijg ik iets te zien, maar erg veel wijzer word ik er niet van:

2016-08-03 19:01 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
helloitsme schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Als ik op 17track, dpd als verzender selecteer krijg ik iets te zien, maar erg veel wijzer word ik er niet van:

2016-08-03 19:01 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.
Bij mij idem. Zit wel plaatje bij van 'in transit' dus zal wel goed zijn. Denk dat ie volgende week wel ergens binnenkomt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:27

Members only:
"OUT OF STOCK" maar: http://www.gearbest.com/cleaning-appliances/pp_353567.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worsteneter
Uit China + 50€ btw/inklaringskosten. Tja, ieder zo z'n ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
Worsteneter schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:00:
[...]

Uit China + 50€ btw/inklaringskosten. Tja, ieder zo z'n ding!
Oeps, niet aan gedacht :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:34
Ik ook niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Geeft niet, maar zou vervelend zijn als mensen er achter komen ná bestellen (en shipped out) ;)
Niet voor niets dat mensen zo azen op de EU warehouse A4's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:55
Btw =€58,- "Even snel" voordat ik naar m'n werk ging besteld en dus niet goed opgelet 8)7 8)7 |:( Maar goed, vanaf donderdag hoef ik niet meer zo vaak zelf tevstofzuigen :*)

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07
Razer schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:22:
Top thanks voor de heads up, de A4 ook besteld voor naast mijn Neato D85. De Neato mag beneden verdieping doen, de A4 boven :)
Laat je weten hoe ze vergelijken? Veel ervaringen hier zijn op basis van 1 apparaat. Ik heb een D75 maar kan niet zo goed inschatten of een A4 of een stapje duurder een LG Hombot net zo goed zouden werken. Vrienden willen er ook wel eentje maar kijken tegen de aanschafprijsvan een Neato op dus ik ben benieuwd of dat een beetje dezelfde ervaring geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
Iemand ervaring met de Ilife V7 vs A4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:23
Voor de liefhebbers, de volgende link + promo code:
http://www.gearbest.com/c...nces/pp_357188.html?wid=3
Code: GB16SALE
Deze A4 wil ik ook aanschaffen.
Heeft iemand misschien al een berichtje ontvangen wanneer deze in de eu warehouse weer op voorraad is ?

[ Voor 15% gewijzigd door Aloysxda op 08-08-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:47

KhaZ

Alfa Romeo

Aloysxda schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:03:
Voor de liefhebbers, de volgende link + promo code:
Code: GB16SALE

[...]

Deze A4 wil ik ook aanschaffen.
Heeft iemand misschien al een berichtje ontvangen wanneer deze in de eu warehouse weer op voorraad is ?
Code is expired geeft-ie aan.

Toch eentje besteld, ben benieuwd!

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:14
Worsteneter schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Bij mij idem. Zit wel plaatje bij van 'in transit' dus zal wel goed zijn. Denk dat ie volgende week wel ergens binnenkomt dan.
Inmiddels meer info via de tracking site, hij is onderweg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Er wordt nu niet aangegeven dat de A4 out of stock is. Maar even een besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Je hebt de laatste besteld, nu out of stock :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Mijn order is niet gelukt helaas. Out of stock.
Net contact gehad via de chat: Dispatch:Ships between Aug 11 - Aug 12

[ Voor 26% gewijzigd door Aloysxda op 08-08-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Dan was ik net op tijd denk ik (waren er nog 3 toen ik bestelde).. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Volgens mij is dit ook nog niet zo'n gekke deal. In ieder geval genoeg op voorraad in GB:
http://www.ebay.de/itm/IL.../252456905095?#vi-content

Iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
helloitsme schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Inmiddels meer info via de tracking site, hij is onderweg :-)
Ziet het! Die van mij was 5 aug in Birmingham, verder staat er niets bij (dus zou hij daar nog moeten liggen). We wachten af! Als ie tweede helft van de week binnenkomt vind ik 't helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Worsteneter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Ziet het! Die van mij was 5 aug in Birmingham, verder staat er niets bij (dus zou hij daar nog moeten liggen). We wachten af! Als ie tweede helft van de week binnenkomt vind ik 't helemaal mooi.
Mijn tracking info:

2016-08-09 05:57 Aalter (BE), At parcel delivery centre.
2016-08-09 00:44 Mechelen (BE), In transit.
2016-08-08 16:36 AMSTERDAM (NL), In transit.
2016-08-08 15:40 AMSTERDAM (NL), Received by DPD from consignor.
2016-08-08 07:25 Orange Sorting Centre, Netherlands, Dispatched
2016-08-08 07:25 Orange Sorting Centre, Netherlands, Received
2016-08-05 16:07 Birmingham Sorting Centre, United Kingdom, Received
2016-08-05 13:33 Ealing Sorting Centre, United Kingdom, Dispatched
2016-08-05 13:32 Ealing Sorting Centre, United Kingdom, Received
2016-08-04 14:30 Hayes Sorting Centre, United Kingdom, Received
2016-08-04 14:27 Hayes Sorting Centre, United Kingdom, Received
2016-08-03 17:46 Parcel received in OWE London warehouse, United Kingdom, In Transit
2016-08-03 06:16 Parcel Data Received

De Nederlanders zullen hem misschien vandaag al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Jij ook dan toch?
Als hij 6 uur bij je bezorgboer is ingeklokt gaan ze er toch dezelfde dag mee rijden?
In nl is dat wel (bij mijn a4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:38

vanDaal

-ismeereentje

BlackShadow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:32:
Kans is groot 8)

2016-08-09 07:45 Veenendaal (NL), Out for delivery.
2016-08-09 04:04 Veenendaal (NL), At parcel delivery centre.
2016-08-08 16:35 AMSTERDAM (NL), In transit.
2016-08-03 17:50 Parcel received in OWE London warehouse, United Kingdom, In Transit
2016-08-03 06:46 Parcel Data Received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
BlackShadow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:32:
[...]

Mijn tracking info:

2016-08-09 05:57 Aalter (BE), At parcel delivery centre.
2016-08-09 00:44 Mechelen (BE), In transit.
2016-08-08 16:36 AMSTERDAM (NL), In transit.
2016-08-03 17:46 Parcel received in OWE London warehouse, United Kingdom, In Transit
2016-08-03 06:16 Parcel Data Received

Die van mij ligt volgens de tracking nog altijd in Birmingham Sorting Centre :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
DRuw schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:26:
Jij ook dan toch?
Als hij 6 uur bij je bezorgboer is ingeklokt gaan ze er toch dezelfde dag mee rijden?
In nl is dat wel (bij mijn a4).
Helaas, pakjes worden doorgaans tussen 8u en 9u aangeboden.
Ik heb ook nog geen out for delivery melding....

+ ik ben elke dag op het werk, ik kan het pakje maar de volgende werkdag afhalen

Ben benieuwd naar de eersten die hem ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
BlackShadow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Helaas, pakjes worden doorgaans tussen 8u en 9u aangeboden.
Ik heb ook nog geen out for delivery melding....

+ ik ben elke dag op het werk, ik kan het pakje maar de volgende werkdag afhalen

Ben ook benieuwd! Ben ook benieuwd wanneer die van mij in beweging komt.. ligt onderhand al 5 dagen in Birmingham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:05
Ben ook benieuwd hoe die julllie gaat bevallen....

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ben vooral benieuwd hoe die kattenharen handelt. Hij heeft immers wel gewoon een borstel i.t.t de rubberen rollers van de Roomba 800 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Worsteneter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:49:
Ben vooral benieuwd hoe die kattenharen handelt. Hij heeft immers wel gewoon een borstel i.t.t de rubberen rollers van de Roomba 800 series.
hondenharen hier thuis:) Maar je kon toch nog iets doen met de borstel van de V7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Worsteneter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:49:
Tip: If you need more agitation or if you have pets at home, you can swap out the bristled type of this to the combo brush of the V7S.
Bron: http://www.bestcordlessva...-robot-vacuum-comparison/

Er is op het forum wel nog niemand die het getest heeft.
Ik vraag me af wat het verschil is tussen de borstel van de V7 en de V7S, op foto's lijkt er niet direct verschil in grootte of vorm waardoor de ene wel of niet zou passen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xl2TK38.png

Hier loopt meer dan 1 hond rond, dus ik ga zeker ervaringen kunnen delen.

[ Voor 21% gewijzigd door BlackShadow op 09-08-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
BlackShadow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

[...]

Bron: http://www.bestcordlessva...-robot-vacuum-comparison/

Er is op het forum wel nog niemand die het getest heeft.
Ik vraag me af wat het verschil is tussen de borstel van de V7 en de V7S, op foto's lijkt er niet direct verschil in grootte of vorm waardoor de ene wel of niet zou passen.

[afbeelding]

Hier loopt meer dan 1 hond rond, dus ik ga zeker ervaringen kunnen delen.
Volgens mij was het de v7s, maar weet ik niet. Afwachten totdat iemand het test! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
BlackShadow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:40:
[...]
Ja, de A4 is binnen.
Zometeen maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Op de tracking staat 'delivered' maar in Amsterdam. Daar woon ik niet en heb dan ook niets ontvangen. Raar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• damouzer
(jarig!)
Die van mij is binnen. https://youtu.be/NxVfIunzli4 ik dacht ik gooi de Xiaomi Yi er even op :) Zal binnenkort even een review schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Bij mij doet hij het aardig goed alleen de haren hopen zich op in de ruimte tussen de borstel en de ingang van de opvangbak. Hij maakt er een compacte haarstrip van waardoor hij het in principe wel gewoon goed blijft doen valt me op. Ik wil die v7s borstel weleens proberen binnenkort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Worsteneter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Volgens mij was het de v7s, maar weet ik niet. Afwachten totdat iemand het test! :P
Volgens mij is er juist een verschil tussen de v7 serie en de a4. De borstels van de v7 hebben ook rubberen strips (soort schraapfunctie), die van de a4 alleen haren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 23:43
Worsteneter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:35:
Op de tracking staat 'delivered' maar in Amsterdam. Daar woon ik niet en heb dan ook niets ontvangen. Raar?
Hmm, je bent in iedergeval niet de enigste. Ik heb hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
dnhaas schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Hmm, je bent in iedergeval niet de enigste. Ik heb hetzelfde
Het adres is van het DPD depot in Amsterdam.. er zal vast wel iets 'mis' zijn gegaan in het systeem. Komt allemaal vast wel goed.. dan maar een dagje later. Of twee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Laatst online: 18:43

vleesjus

echte vleesjus!

Bij mij stond die gister ook op delivered in Amsterdam, zie net dat de update nu veenendaal aangeeft, hij is dus nog onderweg. Ziet er naar uit dat die vandaag komt :D

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:05
Hoe is het de laatste tijd gegaan met de importkosten voor de a4 van gearbest?
Ik heb er 3 besteld. 1 al lange tijd terug (zonder importkosten) en 2 vlak na elkaar nu een maand geleden. bij de laatste 2 betaal ik de volle mep. Jammer van die 55 euro extra.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deures
  • Laatst online: 06-10 13:38
Kasj schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:53:
[...]

Volgens mij is er juist een verschil tussen de v7 serie en de a4. De borstels van de v7 hebben ook rubberen strips (soort schraapfunctie), die van de a4 alleen haren.
Ik wil het best testen, kan alleen nergens een losse V7S borstel vinden voor een nette prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Tot nu toe ben ik wel blij met de A4.
Vergeleken met mijn Dirt Devil Spider is het een goede vooruitgang. De Spider gebruik ik nu boven.

Het opvangbakje is makkelijker leeg te maken.
Hij knalt soms wel harder dan de spider tegen een object aan, zoals een stoelpoot of een lage stang. Die ziet hij niet met zijn infrarood sensor. De spider heeft een rubberen rand, dus dat gaat minder hard.

Automatisch starten werkt goed, ik weet niet zeker of hij ook zijn huis weer kan vinden. Vanuit midden in de kamer op de huis knop geklikt. En die kan hij dan niet vinden.

In normale stand is hij stiller dan de Spider, in max stand is hij luidruchtiger.

Over het algemeen een prima product voor deze prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damouzer
(jarig!)
Mijn ervaringen tot nu toe met de iLife A4:

+ Stil (5-10x stiller dan een conventionele stofzuiger)
+ Zuigt veel stof op (zeker in verhouding met het geluidsniveau)
+ komt op veel plekken zelfs met veel obstakels
+ vloer zichtbaar schoner

- infrarood sensor is 50/50 sommige objecten bv wit gordijn wordt zeer langzaam benaderd en sommige objecten knalt ie tegen aan met zn bumper.
- Ons huis heeft nogal wat dorpels. Die van < 1 CM neemt ie zonder problemen 1,5 ~ 2 CM moet je hem zelf overheen zetten.
- Meerdere kamers stofzuigen is afhankelijke of ie met zn algoritme toevallig het deurgat van de kamer kan vinden om naar de volgende ruimte te gaan.
- kabels, schoenveters. Deze moeten wel opgeruimd zijn.
- Trappen en meedere verdiepingen. Voor de eerste heb je nog steeds een normale nodig. Voor het laatste kun je op de clean knop drukken voor pauze of op de knop op de robotzuiger zelf en je kan hem dan overal neerzetten. Nog een keer op de knop drukken en hij gaat weer verder.

Wensen:
- Robot die zn eigen stofbakje kan legen =)

Andere denkwijze?
Als je normaal zelf zou stofzuigen doe je bv 1 ruimte 100%. De robot doet het zeg maar 75-85%, maar kan dit wel 7x per week doen of nog vaker als je hem met de afstandsbediening start.

Voor 130 euro? instabuy! Roomba/Neato voor 400-950 euro... denk het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door damouzer op 10-08-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
damouzer schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:48:
Mijn ervaringen tot nu toe met de iLife A4:

+ Stil (5-10x stiller dan een conventionele stofzuiger)
+ Zuigt veel stof op (zeker in verhouding met het geluidsniveau)
+ komt op veel plekken zelfs met veel obstakels
+ vloer zichtbaar schoner

- infrarood sensor is 50/50 sommige objecten bv wit gordijn wordt zeer langzaam benaderd en sommige objecten knalt ie tegen aan met zn bumper.
- Ons huis heeft nogal wat dorpels. Die van < 1 CM neemt ie zonder problemen 1,5 ~ 2 CM moet je hem zelf overheen zetten.
- Meerdere kamers stofzuigen is afhankelijke of ie met zn algoritme toevallig het deurgat van de kamer kan vinden om naar de volgende ruimte te gaan.
- kabels, schoenveters. Deze moeten wel opgeruimd zijn.
- Trappen en meedere verdiepingen. Voor de eerste heb je nog steeds een normale nodig. Voor het laatste kun je op de clean knop drukken voor pauze of op de knop op de robotzuiger zelf en je kan hem dan overal neerzetten. Nog een keer op de knop drukken en hij gaat weer verder.

Wensen:
- Robot die zn eigen stofbakje kan legen =)

Andere denkwijze?
Als je normaal zelf zou stofzuigen doe je bv 1 ruimte 100%. De robot doet het zeg maar 75-85%, maar kan dit wel 7x per week doen of nog vaker als je hem met de afstandsbediening start.

Voor 130 euro? instabuy! Roomba/Neato voor 400-950 euro... denk het niet.
Even wachten totdat hij weer in stock is in de EU, dan ga ik 'm ook halen. Hopen dat hij nog $ 130.99 is. Weet jij toevallig de hoogte van het basisstation? Is die even hoog als de stofzuiger zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
vleesjus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 06:43:
Bij mij stond die gister ook op delivered in Amsterdam, zie net dat de update nu veenendaal aangeeft, hij is dus nog onderweg. Ziet er naar uit dat die vandaag komt :D
Blijkbaar een fout van dpd, systeem maakt een scan die niet mag.. Die van mij komt ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
JPtjeeNL schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:58:
[...]
Weet jij toevallig de hoogte van het basisstation? Is die even hoog als de stofzuiger zelf?
Die is ongeveer even hoog.
Een erg klein ding. Hij schuift ook weg als de A4 er op rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headshot_NL
NIMIC schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

Die is ongeveer even hoog.
Een erg klein ding. Hij schuift ook weg als de A4 er op rijd.
Gewoon met de achterkant tegen een muur zetten. Hier op de houten planken is het glad maar hij staat al 2 maanden zonder verschuiven.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 23:33
Bokkiej schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Laat je weten hoe ze vergelijken? Veel ervaringen hier zijn op basis van 1 apparaat. Ik heb een D75 maar kan niet zo goed inschatten of een A4 of een stapje duurder een LG Hombot net zo goed zouden werken. Vrienden willen er ook wel eentje maar kijken tegen de aanschafprijsvan een Neato op dus ik ben benieuwd of dat een beetje dezelfde ervaring geeft.
Ik zal mijn ervaring hier proberen uiteen te zetten, heb inmiddels ervaring met 5 verschillende robots. Waarbij we de eerste Aldibot maar snel vergeten.

De A4 heeft gisteravond zijn eerste rondje gemaakt en als ik hem als eerste vergelijk met de LG Hombot welke ik een weekje heb gehad dan doet hij hier niet voor onder. Ja hij is navigeert zonder logica, maar heeft minder moeite met mijn tapijt op te rijden. Uiteindelijk komt de A4 overal, is hij redelijk stil (zeker vergeleken met mijn Neato's). Na het einde van zijn rondje stond hij weer netjes op laadstation met bakje helemaal vol.

De Neato's blijven navigatie koningen, en doen de woonkamer met inzicht en zijn daardoor stuk sneller klaar. De A4 loopt tot de batterij leeg is en keert dan terug naar laadstation. Maar als ik eerlijk ben... Ze stofzuigen als ik niet thuis ben, dus het maakt niet uit hoe lang ze er over doen. De A4 lijkt overal te komen, en ik kan 4 A4's kopen voor één Neato.... Als ik geen Neato had gehad wist ik het wel en zette ik zowel boven als onder alleen een A4 neer, en ging ik van het overige geld leuke dingen doen :+

Conclusie A4 aanrader! Beter als een Neato? Vast niet, maar hij stofzuigt goed, doet wat hij moet doen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ben anderhalve week geleden voor V5 Pro gegaan.
Netjes onder de 100 euro, en klein formaat.
Alleen laag tapijt in mijn slaapkamer, dus een motorized brush was niet nodig.

Afgelopen zaterdag ergens op een random dpd afhaalpunt kunnen afhalen.

Had de eerste keren wel wat moeite met een paar plekjes. Zoals de voerbak van de kat, en de voet van de staande lamp, waar half op werg gereden, en er volgens niet meer afkwam.

Maar stond de afgelopen twee dagen toch netjes op zijn laadstation, en de vloer was schoon. Fijn rotzooi kunnen maken met het vervangen van een fietsband en wat schuur en schilderwerk gedaan. En het is de volgende dag allemaal weer netjes achter mijn kont aan opgeruimd. Top!

Met dweilen had ik wel even wat frustatie momentjes, niet om het dweilen zelf, maar het ding wilde niet uit mijn keuken en aangrenzende kant van de woonkamer komen. Met de afstandsbediening een aantal malen weg geprobeerd te sturen, maar neeehee, keerde zo weer op zijn schreden terug.
En uiteindelijk zelfs een paar keer opgetild en aan de andere kant van de woonkamer neergezet. Maar ook dat mocht geen baat hebben.
Blijkbaar was mijn keukenvloer erg vies? Wel netjes gedweild, streeplozer dan dat ik het doe.

Ik ben er erg blij mee, doet netjes zijn werk. En zelfs het kattengrit verdwijnt netjes.
En de kattenspeeltjes vormden gelukkig geen probleem, worden een beetje rondgeduwd. Zou ik eigenlijk de bank een stukje moeten verhogen, misschien dat de stofzuiger dan automatisch alle speeltjes die de kat eronder slaat gelijk eronder uit mee zou kunnen nemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Laatst online: 18:43

vleesjus

echte vleesjus!

Mijn ILife a4 is ook binnen. Net al even een proefrondje laten doen van 10 minuten, maar alle drempels en dikke deurmat pakt die met gemak. Vind hem ook lekker stil, stiller dan mijn gewone stofzuiger en maakt ook nog eens goed schoon. Niet verwacht dat die in 10 minuten al zoveel zand en hondenharen zou verzamelen. Ben er erg blij mee dus! :D

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Heb hem aan de lader. Even nachtje doorladen en dan morgen rondje laten rijden. Ben benieuwd!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:42

TommyGun

Stik er maar in!

sugarlevi01 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
Blijkbaar was mijn keukenvloer erg vies? Wel netjes gedweild, streeplozer dan dat ik het doe.
Dan doe je toch iets verkeerd :P Als wij dweilen zijn er geen strepen te zien.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• BlackShadow
Ook hier gisteren in een DPD pickup point de A4 afgehaald, hij heeft deze nacht aan de lader gehangen en mag vanavond zijn toer doen :)

• JPtjeeNL
  • Niet online

Members only:
Heb er net één gekocht! Er zijn er nog 2 op voorraad in de EU! Kortingscode is gelukkig ook nog geldig. Bij elkaar 135.51 USD, dus dat klopt. Heb meteen ook die PayPal wisselkoers uitgezet. Amazon doet dat ook. Ook daar heb ik het uitgezet.

• Headshot_NL
JPtjeeNL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Heb er net één gekocht! Er zijn er nog 2 op voorraad in de EU! Kortingscode is gelukkig ook nog geldig. Bij elkaar 135.51 USD, dus dat klopt. Heb meteen ook die PayPal wisselkoers uitgezet. Amazon doet dat ook. Ook daar heb ik het uitgezet.
En helaas alweer uitverkocht...

• pictuner
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-01-2024
ben ik toch benieuwd. Op gearbest staat volgens mij dezelfde A4 ook op deze pagina: http://www.gearbest.com/cleaning-appliances/pp_353567.html

Zie ik het verkeerd of is dit exact hetzelfde apparaat?

• Snowhite0901
pictuner schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:44:
ben ik toch benieuwd. Op gearbest staat volgens mij dezelfde A4 ook op deze pagina: http://www.gearbest.com/cleaning-appliances/pp_353567.html

Zie ik het verkeerd of is dit exact hetzelfde apparaat?
Die is pas geleden ook al gepost maar komt uit china dus daar moet nog wat geld bij voor invoer etc.

• pictuner
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-01-2024
ah check, dat is dus letterlijk het verschil. Het is dus vooral het risico wat je pakt. Mogelijk geen import, mogelijk wel. Ligt er net aan of ie eruit gepikt wordt

• BlackShadow
BlackShadow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:41:
Ook hier gisteren in een DPD pickup point de A4 afgehaald, hij heeft deze nacht aan de lader gehangen en mag vanavond zijn toer doen :)
Vandaag de A4 rondjes laten rijden in de keuken, maar ik heb de indruk dat hij gewoon door doet tot de batterij leeg raakt? Iemand hier ervaring mee?

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:57
BlackShadow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:25:
[...]

Vandaag de A4 rondjes laten rijden in de keuken, maar ik heb de indruk dat hij gewoon door doet tot de batterij leeg raakt? Iemand hier ervaring mee?
Klopt, de V5 doet dat ook.

• Worsteneter
BlackShadow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:25:
[...]

Klopt! Die van mij deed het vandaag 2 uur en 50 minuten maar liefst. Wel weer netjes terug naar z'n plekje gereden.
Vandaag aan het uitproberen geweest en hij doet het goed. Wit reflecteert iets teveel waardoor die vrij vroeg voor de muren stopt, maar de bakken zitten elke keer vol. Doe zelfs tussendoor legen, zoveel haar pakt ie!
Het haar gaat wel om de borstel zitten, maar dit is er makkelijk af te krijgen.

Al met al echt een top product. Alleen kan hij echt niet omgaan met snoeren itt een roomba. Dan loopt ie gewoon vast. Maar goed, beetje wegwerken en dan gaat het wel prima. Mooi ding, erg blij mee. Ook de max-stand op de vloerbedekking is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik lees overal dat de A4 niet om kan gaan met snoeren. betekent dit dat er geen enkele snoer op de vloer mag liggen? Of bedoelen je snoeren met losse einden (bijv usb-lader. Ik krijg het namelijk nooit voor elkaar om nergens snoeren te hebben. Kan ze hooguit zo dicht mogelijk tegen de plint maken.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:42

TommyGun

Stik er maar in!

Stampre schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:
Ik lees overal dat de A4 niet om kan gaan met snoeren. betekent dit dat er geen enkele snoer op de vloer mag liggen? Of bedoelen je snoeren met losse einden (bijv usb-lader. Ik krijg het namelijk nooit voor elkaar om nergens snoeren te hebben. Kan ze hooguit zo dicht mogelijk tegen de plint maken.
Sowieso zijn snoeren op de grond niet wenselijk, welke robot dan ook. Wegwerken dus (en is mooier) ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:34
Stampre schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:
Inderdaad gewoon even zorgen dat de snoeren met losse einden niet op de vloer liggen, dat scheelt een hoop! Waar het kan ook de kabels zo dicht mogelijk tegen de plint leggen..dat helpt zeker.

Heb zelf een V7S, die loopt zich ook soms wel vast op kabels.. maar denk dat de meeste bots hier moeite mee hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Blijft hij dan proberen met alle gevolgen van dien als je niet thuis bent?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Gisteren ook de Ilife A4 (bij ons James) getest, werkt goed. Al met al erg tevreden over. Ik had van te voren met de stofzuiger alles stof vrij gemaakt maar toch tot 2 keer toe een bak vol met haren en stof! Nu hoeft hij het alleen maar bij te houden iedere dag.

Weet iemand of je ook kan instellen bij het terugkerend programma dat hij maximale zuigkracht gebruikt. Of kan dat alleen handmatig via de afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:34
Stampre schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:15:
Blijft hij dan proberen met alle gevolgen van dien als je niet thuis bent?
Hmm dat ligt er een beetje aan hoe- en waar het snoer zich heeft vast gedraaid in de robot.

Heb eens meegemaakt dat de robot zich tevergeefs probeerde los te wurmen, maar ook dat de robot echt 'vastliep' en zichzelf uitschakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

voor diegene die ook een A4 hebben, hebben jullie ook dat haar (van huisdieren) tussen de borstel en de opvangbak ophoopt?
Ik laat hem een rondje doen van een half uur tot een uur en als ik dan de bak losmaak lijkt hij alleen wat los haar en stof gepakt te hebben... tot je erin kijkt en er een "reep" haar zit.
Dit zit los en kun je zo weggooien maatgoed.
Het lijkt ook niet dat het de verdere werking beïnvloedt maar toch hoort het niet lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
DRuw schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:12:
voor diegene die ook een A4 hebben, hebben jullie ook dat haar (van huisdieren) tussen de borstel en de opvangbak ophoopt?
Ik laat hem een rondje doen van een half uur tot een uur en als ik dan de bak losmaak lijkt hij alleen wat los haar en stof gepakt te hebben... tot je erin kijkt en er een "reep" haar zit.
Dit zit los en kun je zo weggooien maatgoed.
Het lijkt ook niet dat het de verdere werking beïnvloedt maar toch hoort het niet lijkt me....
Nee daar heb ik geen last van met 3 verschillende A4's. Wij hebben een hond met middellang haar, misschien maakt dat ook nog uit.
Ik vind het wel vervelend dat het haar vastdraait om de borstel heen. Dat is ook best simpel los te halen. Maar misschien is dat beter met die borstel van de v7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Headshot_NL schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:59:
[...]

Nee daar heb ik geen last van met 3 verschillende A4's. Wij hebben een hond met middellang haar, misschien maakt dat ook nog uit.
Ik vind het wel vervelend dat het haar vastdraait om de borstel heen. Dat is ook best simpel los te halen. Maar misschien is dat beter met die borstel van de v7?
Ben ik ff naar aan het kijken idd (v7s toch?)
Heb een huge labrador dus ook dat is middellang.
Vastdraaien om de borstel heb ik overigens totaal geen last van...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
DRuw schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:14:
[...]

Ben ik ff naar aan het kijken idd (v7s toch?)
Heb een huge labrador dus ook dat is middellang.
Vastdraaien om de borstel heb ik overigens totaal geen last van...?
Ja het is dacht ik de v7s. Dat staat wel eerder in het topic.

Pagina: 1 ... 34 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.