Robotstofzuigers Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.161.421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de botvac 85 en de 75 dan?
En pakt hij ook goed de plinten mee bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:25:
Voor zover ik zie zijn dat de enige 2 nadelen van het apparaat ja. Ik zie dat robocleaners.nl een vestiging in Apeldoorn heeft, en importeur is voor de Benelux. Ik ga navragen of de accuproblemen nog bestaan bij de huidige versies.

Ze hebben 15 juni de prijzen iets verlaagd zo te zien: de Neato XV signature Pro is nu "maar" €402, dat is €30-35 minder dan de laagste in de pricewatch.
Had je al resultaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Hier een mooie review van de Neato Botvac: http://www.whichrobots.co...eaner-robot-neato-botvac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had meteen de volgende dag mijn botvac 75 van robotdiscounters binnengekregen. Kost daar 450euro.
Is mijn eerste robot maar sta er echt versteld van..neemt alles perfect mee. Het verschil met de 85 is dat daar nog een extra borstel bij zit. Maar die zijn ook los te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zontl

Nice..!
Vind je de zijborstel een musthave nu je de 75 in gebuik heb genomen?
Neemt hij voldoende de zijkanten mee? of toch spijt dat je de 85 niet gekocht hebt?

En hoe bevalt hij verder?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:36:
Had meteen de volgende dag mijn botvac 75 van robotdiscounters binnengekregen. Kost daar 450euro.
Is mijn eerste robot maar sta er echt versteld van..neemt alles perfect mee. Het verschil met de 85 is dat daar nog een extra borstel bij zit. Maar die zijn ook los te koop.
Rijdt de Botvac bij jou ook vaak tegen objecten aan die voor de LIDAR toch echt wel zichtbaar zijn? De behuizing is al behoorlijk beschadigd inmiddels. Tsjah, wit is ook niet de meest handige kleur...

De XV had met de oude software hier ook last van. Dit werd echter opgelost door een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsluimer
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 10:58
Ze plaatsen hem daar wel ver boven de rest. Wel veel Neato in de top van de lijst. http://www.whichrobots.co...r-general-classification/

Wat zijn de eerste ervaringen van de mensen hier? Hebben jullie enig vergelijk met andere merken? LG, Roomba etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:35:
@Zontl

Nice..!
Vind je de zijborstel een musthave nu je de 75 in gebuik heb genomen?
Neemt hij voldoende de zijkanten mee? of toch spijt dat je de 85 niet gekocht hebt?

En hoe bevalt hij verder?

Groetjes
De 75 en 85 hebben beide 1 zijborstel, wat dat betreft dus geen verschil. De 85 heeft 2 verschillende soorten meegeleverde hoofdborstels en nog 2 extra filters. Dat is geloof ik het enige verschil. Hoekjes en langs de plinten worden prima meegenomen.
amauer schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:17:
[...]

Rijdt de Botvac bij jou ook vaak tegen objecten aan die voor de LIDAR toch echt wel zichtbaar zijn? De behuizing is al behoorlijk beschadigd inmiddels. Tsjah, wit is ook niet de meest handige kleur...

De XV had met de oude software hier ook last van. Dit werd echter opgelost door een software update.
Ja, hij raakt de objecten lichtjes aan, maar heb nog geen beschadiging kunnen constateren. Valt mij erg mee. Maar heb natuurlijk geen verder vergelijkingsmateriaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Er staat er nu weer 1 op 1dayfly, maar het ziet er naar mijn idee crap uit.
http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436901|link-773519&zanpid=1920553805142367232

Weet niet of 1 van de mensen hier dit (chinees) model kent? want die bij de Aldi soms is, is iets duurder maar gezien de reviews wel het geld dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Bij de aldi is er komende week ook 1 in de aanbieding:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Udru0hH.jpg

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja dat model ja, die is gewoon goed voor zijn geld.
Maar goed in theorie ;) biedt die 1dayfly veel voor zijn geld, maar mijn gevoel zegt dat het een kat in de zak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
n00bs schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:07:
Ja dat model ja, die is gewoon goed voor zijn geld.
Maar goed in theorie ;) biedt die 1dayfly veel voor zijn geld, maar mijn gevoel zegt dat het een kat in de zak is.
Ik weet niet of dat spul wat is hoor. Heb gelukkig nog een moeder hier die aanzuigd e.d. dusja :p zodra ik op mezelf ga dan zou ik er echt naar moeten kijken

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

De Aldibot rijdt hier al een jaar naar tevredenheid rond :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hier rijdt de allereerste aldibot nog rond. Geen idee hoe lang precies, maar ik denk minstens 2 jaar al weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met botsen van de aldi stofzuiger?
En kan hij over een kleed heen rijden bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

hij heeft 3 sensoren welke een hoop klappen voorkomen, maar als hij ergens tegen aan stoot is dat niet hard ofzo.. zit ook zo'n bumper op welke bij aanraking direct weg draait.
en kleed heb ik geen ervaring mee... (wel met snoeren op eten :X )

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Mijn ALDI ding rijdt ook nog prima rond na 7 maanden, zij het wel wat gehavend :+
Katten zijn niet te vertrouwen, ruim ik al het speelgoed op, gaat de kat er mee aan de haal. Dus al enkele keren wat speelgoed of touwtjes, of zelfs een los stukje plint uit de borstels moeten halen. En daardoor is wel 1 rubber onderdeel afgesleten, daar moet ik binnenkort denk ik toch eens reserve onderdelen voor gaan scoren via AliExpress.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

als je dat doet, laat het mij even weten misschien dat we samen kunnen bestellen :Y

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
De laatste keer had mijn Aldi ze helemaal niet binnengekregen. Weet iemand een vestiging in de regio Haaglanden waar ze er meestal wat meer van geleverd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
HvB83 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:57:
De laatste keer had mijn Aldi ze helemaal niet binnengekregen. Weet iemand een vestiging in de regio Haaglanden waar ze er meestal wat meer van geleverd krijgen?
Regio Westland zeker :) hier ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Die robot van de aldi zou ook moeten kunnen dweilen, kan ik daar ook wat van verwachten ? Of werkt dat echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ikzelf heb die functie nog nooit gebruikt, en ik denk met mij de meeste mensen niet.
Dweilen moet je vochtig doen, vaak omspoelen, etc. En er zit geen waterresevoir in, of ik zie iets over het hoofd :P
Wat je waarschijnlijk gaat krijgen is dat je constant de stofzuiger moet stoppen, om de dweil eronderuit te halen, vochtig te maken, en weer vanaf voren beginnen. Of je blijft met een droge/vuile dweil rondrijden, wat ook geen toegevoegde waarde heeft.
Uiteindelijk zie ik een langere dweiltijd dan even zelf een half uurtje rondhobbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dweilen werkt inderdaad niet echt, ik heb het voor m'n Aldibot 1 keer getest en voor m'n Roomba ooit ook wat spul gekocht en getest maar beide niet tevreden. Inderdaad gedoe want dat minidweiltje is zomaar weer droog en echt boenen doet ie niet.

Ik doe meestal de Roomba aan, doe boodschappen of iets anders en dweil daarna de boel even. Werkt perfect. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Hier is de Aldi binnen en hangt hij aan de lader. Ben benieuwd naar de resultaten, maar met een kleine die elke dag zand naar binnen zeult en broodkruimels op de grond gooit zal het altijd schoner zijn dan wanneer we zelf 2 tot 3 keer in de week stofzuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36

Jrz

––––––––––––

Er stonden er nog 8 bij de Aldi in de rivierenbuurt, amsterdam

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de Roomba maar ik heb mijn zus ook geattendeerd op de Aldi, deze is gekeken naar de prijs erg gunstig, ze heeft hem zojuist gehaald. Ben benieuwd, uiteraard ben ik blindelings afgegaan op alle goede tweaker reviews hierover.
Hij krijgt het wel druk overigens, ze heeft namelijk een Corgi, die beesten verharen enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

dit is de robot stofzuiger van de aldi volgens mij YouTube: grixx robot stofzuiger van de aldi

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldi stofzuiger lijkt erg veel over te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, pay peanuts get monkeys.

Mijn Roomba was 360+ euro. Volgens de youtube link werkt hij redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Mijn ervaring is inderdaad dat de aldi bot redelijk werkt. Hij zal in 1 run in normaal huis echt niet alles raken dus vandaar dat hij hier ook geregeld 2x achter elkaar aan staat. Maar dat hoef je alsnog niet zelf te doen dus voor mij is dat die 200 euro extra niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsluimer
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 10:58
Wat is jullie mening. Ik wilde nu voor een Neato Botvac 85 gaan. Alleen ik hoor hier erg veel positieve verhalen over die Aldi stofzuiger. Welke van de twee maakt mij uiteindelijk gelukkiger?

Heb al te vaak eerst de goedkopere oplossing gekocht om uiteindelijk toch weer voor de duurdere beter werkende oplossing te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bart

Ik zit in hetzelfde schuitje..
Ik ga toch voor de botvac .. je zegt het zelf al je gaat je uiteindelijk toch ergeren en dan heb je spijt dat je niet meteen voor de duurdere bent gegaan..

De Neato zuigt beter, is slimmer en degelijker qua materiaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Ach, alle waar naar zijn geld, ik ben de eerste die dat zal toegeven. Bij gereedschap moet je nooit besparen is mijn credo. Het zou raar zijn als de Aldibot net zo goed zou zuigen als de LG of de Roomba. Wat inmiddels wel redelijk duidelijk lijkt op basis van de meldingen hier, is dat het ding gewoon betrouwbaar is. Iets wat bij Neato alles behalve het geval lijkt; kapotte sensoren, accu's die het na een paar maanden al begeven. Sommigen zijn al aan nummer 4 toe!

Ik redeneer simpel; hij moet z'n werk doen als wij niet thuis zijn, dus geluidsproductie en de tijd dat hij bezig is maakt me niet uit. Nu wordt er 2, soms 3 keer in de week gezogen (en HvB doet dat ook meestal niet heel nauwkeurig als moeder de vrouw weer klaag...;)), terwijl mini-me dagelijks de halve zandbak mee naar binnen draagt. De Aldibot doet het misschien iets minder strikt dan sommige andere bots (weet ik niet, dat neem ik aan op basis van gezond verstand), maar zeg dat hij elke dag 80% doet en de 4x duurdere Roomba komt tot 90%, dan maakt me dat niet heel veel uit. Het is al een enorme verbetering ten opzichte van de huidige situatie. Een keer in de week moet je er hoe dan ook nog een keer met de hand achteraan om de hele vloer, plintjes en hoekjes mee te pakken.

En als ik het echt zat word dan is de Aldibot een mooie voor de benedenverdieping en komt er boven een duurdere voor de woonverdieping. Eerst maar even de baas zien te overtuigen van het nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HvB83 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:01:
Iets wat bij Neato alles behalve het geval lijkt; kapotte sensoren, accu's die het na een paar maanden al begeven. Sommigen zijn al aan nummer 4 toe!
Ik denk dat de mensen met een Neato zich niet kunnen vinden de kapotte sensoren?
Alleen de accu is een zwakker punt.. maar deze gaat volgens mij prima een jaar of langer mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 18:01
Ik heb mijn Neato al 3 jaar rondrijden. 1 keer was de sensor van een wiel vuil, beetje blazen en werkt weer. Heb gelukkig nog geen accu problemen gehad. Heb wel gelezen dat daarom de nieuwe Neato ook een aan/uit schakelaar heeft omdat de accu's helemaal leeg getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Bij de Aldi aan de laakweg in Den Haag stonden er nog een stuk of 10. Ik heb er maar eentje gehaald om te kijken of het wat voor ons is. Hij staat nu eerst te laden. Eerste indruk: de handleiding alvast matig...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:08:
[...]

Ik denk dat de mensen met een Neato zich niet kunnen vinden de kapotte sensoren?
Alleen de accu is een zwakker punt.. maar deze gaat volgens mij prima een jaar of langer mee....
Neato nummer 4 hier! Binnen half jaar accu problemen met 2 stuks en bij een andere combi van accu en wiel dat niet meer rond wilde (erg stroef, wheel stuck meldingen). Nummer 4 doet het al weer even, maar wel een bevestiging dat ik dergelijke prijzige aankopen wel bij betrouwbare nl shops doe voortaan. Coolblue klantenservice heeft tot nu toe prima geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

ATS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:44:
Bij de Aldi aan de laakweg in Den Haag stonden er nog een stuk of 10. Ik heb er maar eentje gehaald om te kijken of het wat voor ons is. Hij staat nu eerst te laden. Eerste indruk: de handleiding alvast matig...
Mjah wat wil je allemaal lezen in de handleiding dan?
Datum/tijd instellen, instellen dat hij op vaste tijden moet gaan rijden, weten hoe hij handmatig kan rijden, hoe je de wieltjes/borstels eruit kan halen om schoon te maken/vervangen en veel meer heb je niet nodig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ben zelf ook aan het rond kijken, twijfel (zoals volgens mij velen) welk merk/type.

De bedoeling is dat ik hem wel kan programmeren, het liefst niet altijd elke dag om de zelfde tijd. Wat zijn de mogelijkheden van de ALDI-bot op dit vlak?
martijnr17 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:16:
Ik heb mijn Neato al 3 jaar rondrijden. 1 keer was de sensor van een wiel vuil, beetje blazen en werkt weer. Heb gelukkig nog geen accu problemen gehad. Heb wel gelezen dat daarom de nieuwe Neato ook een aan/uit schakelaar heeft omdat de accu's helemaal leeg getrokken worden.
Hoe moet ik het nut van de aan/uit knop zien? Hij rijd toch zelf naar de lader? Dus dan laad hij weer op, tijdens het schoonmaken kan je hem moeilijk uit zetten. Of tijdens vakanties dat ie niet door blijft werken, maar ook dan. Hij rijd zelf naar de lader :) Of moet je na het werken de bot uitzetten en voor het werken weer aan? (dan is het nut van de programmering verloren)

Kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Tijdens het transport stond de Neato al aan, omdat er geen aan/uit-knop op zat. Daardoor had de accu al bij het uitpakken een optater gehad. Dan gaan ze vrij snel stuk. Dat is nu opgelost. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RedRayMann schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:07:Hoe moet ik het nut van de aan/uit knop zien?
Die knop heeft evenveel nut als de aan/uit knop op je mobiele telefoon. Niet heel veel nut dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Een kartonnetje tussen de accupolen tijdens transport doet hetzelfde. Thuis is het sowieso het beste om hem altijd op de lader te hebben en te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Krisp schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 23:17:
Tijdens het transport stond de Neato al aan, omdat er geen aan/uit-knop op zat. Daardoor had de accu al bij het uitpakken een optater gehad. Dan gaan ze vrij snel stuk. Dat is nu opgelost. :)
Bij de eerste en laatste van mij niet hoor, mijn eerste en tweede neato kreeg ik ze keurig met instructies om klepje open te schroeven en accu te connecten. Tussendoor inderdaad 2-maal niet het geval geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:11
Iemand ervaring met de nieuwe neato botvacs ? Ben nog steeds in twijfel voor roomba of neato..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Vanmorgen de Aldibot voor het eerst aan de gang gezet. Ondanks dat het een redelijk strak ingericht huis is, kom je er dan toch achter dat er nog wat obstakels zijn waar hij zich door laat foppen. Junior had blijkbaar nog 2 grote elastieken laten slingeren, die zaten in de borstel vast. Daarna kwam hij nog een oplaadsnoer van een laptop tegen en als laatste begon hij tegen het modem op te rijden. Dus dat gaan we de komende dagen oplossen en dan ga ik er vanuit dat hij daarna z'n rondjes autonoom kan draaien.

Kwa zuigresultaat geen klachten op parket; van muisjes had ik verwacht dat hij daar moeite mee zou kunnen hebben omdat ze graag wegspringen of misschien zelfs te zwaar zijn; geen probleem. Ook zand en andere kruimeltjes die hij op z'n pad vindt zijn gewoon weg nadat hij eroverheen is geweest.

Dan zou een eventueel minder zuigresultaat nog in een minder goed "random" patroon kunnen zitten dan wat Roomba heeft. We gaan het meemaken. Ik verwacht daar geen klachten mee. Zolang ik hiermee van 2 - 3x in de week naar 1x in het weekend zelf stofzuigen toe kan vind ik het helemaal top.

Morgen ga ik eens op de slaapverdieping proberen hoe hij met tapijt omgaat.

Over de handleiding heb ik verder geen klachten. Duidelijke plaatjes, alle thema's die ik verwacht worden wat mij betreft behandeld. En hij is gewoon in goed Nederlands geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
Stofzuigen jullie nog zelf? Ik moet zeggen dat ik mijn stofzuiger sinds de LG niet meer heb aangeraakt. De trap, wc en wat andere lastige plaatsen doe ik even met de kruimeldief; de rest doet de LG goed.

Zet hem ongeveer 1x in de week in ruimtes waar hij zelf niet bij kan (boven en de badkamer, hal en gameroom, die drempels zijn te hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Vanmorgen ook de aldibot gehaald, nadat ik de timer ingesteld had ging ie vanzelf zuigen. Hij was uiteraard al na een kwartiertje leeg, aangezien hij nog niet langer dan een uurtje opgeladen had.

Tot nog toe tevreden, na dat kwartiertje had ie al aardig wat kattenbak korrels opgezogen en dat is precies waar ik hem voor gehaald had. Ben benieuwd hoeveel ie morgen ophaalt als ie een complete run doet.

Enige wat ik nog even moet oplossen is dat ie niet tegen de bakjes met water aanrijdt van de katten, want stofzuigers en water gaan niet zo goed samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Het is niet echt een zuiger he, dus het kan weinig kwaad. Wordt wel een zooitje. Die van ons had een keer wat halve kots opgeborsteld, dat was wel wat viezig om schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb hem ook net gehaald, staat aan de oplader. Wel beetje lomp dat er geen batterijen voor de AB erbij zaten.

Mijn kat vond het wel gelijk erg ingeressant dus ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
coase schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:21:
Iemand ervaring met de nieuwe neato botvacs ? Ben nog steeds in twijfel voor roomba of neato..
Naar mijn mening is de Roomba een veger en de Neato een echte stofzuiger (daar is het geluid ook naar). De Neato brengt ook echt een kamer in kaart ipv at random rond te rijden totdat ie alles gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik heb in mijn huidige woning (waar ik woon vanaf april 2011) sinds het begin alleen mijn Roomba.

Dus nee :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Gizz schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Ik heb in mijn huidige woning (waar ik woon vanaf april 2011) sinds het begin alleen mijn Roomba.

Dus nee :P
De vloeren zuig ik niet meer zelf, de werkster komt 1x per 14 dagen, rest doet de Neato. Wel af en toe even snel met de stofzuiger over de banken etc, aangezien die anders wel erg onder de kattenharen komen te zitten (maar dat doet schoonmaakster meestal ook ;-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar meer Aldi reviews... :)
Nog meer mensen die zijn of haar ervaringen willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Eerste ervaringen (sinds gisteren avond) met de Aldi bot zijn redelijk wat mij betreft. Ik kan niet vergelijken met andere apparaten, maar wat mij opviel:
  • Het patroon is nogal chaotisch. Hij rijdt random wat rond lijkt wel, en begint hier en daar aan een "spotcleaning" sessie zolang hij daar ruimte voor heeft.
  • Niet erg efficient, en kwam dus ook niet overal.
  • Hij heeft wat moeite met de poten van een van onze stoelen. Deze poten bestaan uit een paar liggende buizen, die hij diverse keren heeft geprobeerd te beklimmen. Hier kwam hij zelf weer af na diverse keren proberen.
  • Hij loopt zich vast op de basis van de krabpaal van onze kat.
  • Geluidsniveau is niet enorm hoog, maar ook niet zodanig dat je nog rustig TV kan kijken terwijl hij zijn werk doet.
  • Handleiding vond ik nogal beperkt.
  • Spotcleaning werkt redelijk, maar stopt naar mijn mening te snel en niet goed rondom de plek waar je hem heen stuurt.
  • Zwiept ook soms dingen weg van de plek waar hij bezig is, waardoor de plek die hij doet wel schoon wordt, maar er dus toch vuil blijft liggen. Hij stopt dan soms te snel om dat alsnog op te pakken.
  • Voor spotcleaning vind ik hem niet praktisch. De kruimeldief pakken is sneller denk ik dan de robot naar de plek dirigeren met de AB (of oppakken) en dan laten schoonmaken.
  • De basis heeft hij tot nu toe goed teruggevonden (en dan volgt hij ineens wel muren, waarom doet hij dat bij het schoonmaken niet zo af en toe?)
  • Na eerste test zat er best wel het e.e.a. in het bakje, dus hij doet wel wat ;)
  • De levering is nogal schraal: je hebt nog 2x AAA batterij nodig voor de afstandsbediening, en 2x een D batterij voor de virtual wall. Die zitten er niet bij. Wel bijgeleverd: extra borsteltje, stoffilter en dweilattributen. Het dweilen lijkt me overigens totaal onpraktisch met dit ding.
  • UV lampje brand, maar of het ook wat doet? Geen idee.
TL;DR: Eerste indruk is redelijk, maar niet geweldig. Alle waar is naar zijn geld denk ik dan maar. Dit zie ik als een eerste kennismaking met robotstofzuigers. Als het principe bevalt gaat deze straks na de verhuizing naar boven, en komt er beneden een betere beneden denk ik.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:26
Ik kan nergens iets vinden over de grixx bij de aldi, iemand meer informatie? Ik heb hem hier ook nog niet bij de aldi zien staan gisteren.

wil er wel eens proberen maar niet voor het geld van een roomba. Is ook alleen voor laminaat op de slaapkamer, zon hekel aan altijd met die stofzuiger onder dat bed moeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Laatst online: 11-09 16:16
ATS schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:55:
Eerste ervaringen (sinds gisteren avond) met de Aldi bot zijn redelijk wat mij betreft. Ik kan niet vergelijken met andere apparaten, maar wat mij opviel:

......

TL;DR: Eerste indruk is redelijk, maar niet geweldig. Alle waar is naar zijn geld denk ik dan maar. Dit zie ik als een eerste kennismaking met robotstofzuigers. Als het principe bevalt gaat deze straks na de verhuizing naar boven, en komt er beneden een betere beneden denk ik.
Ik had het basisstation onder de bank gezet, maar de bot gooit deze telkens om en kan 'm vervolgens niet vinden.

Je moet 0,5 meter naast het station vrij hebben en 3 meter ervoor. Ik heb in huis nergens een plek waar dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
Wannial schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:47:
Ik kan nergens iets vinden over de grixx bij de aldi, iemand meer informatie? Ik heb hem hier ook nog niet bij de aldi zien staan gisteren.
...
Bij de Aldi waar ik was geweest stonden ze ook niet in de winkel maar moest ik er bij de kassa naar vragen.
De kassière haalde er toen een uit een kantoortje voor me.

[ Voor 16% gewijzigd door gertjuhh op 11-07-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Bever schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:25:
[...]

Ik had het basisstation onder de bank gezet, maar de bot gooit deze telkens om en kan 'm vervolgens niet vinden.

Je moet 0,5 meter naast het station vrij hebben en 3 meter ervoor. Ik heb in huis nergens een plek waar dit zo is.
Het basisstation van de Aldi-bot/Grixx is eigenlijk te licht. N.a.v. een eerdere reactie hier ben ik ook gaan experimenteren met het verzwaren ervan, ik heb er een balkje achterop geschroefd. Nu gaat het al iets beter, 9 van de 10 keer "landt" de stofzuiger prima bij het basisstation. Die ene keer dat het misgaat moet ik even het station wat verzetten en dan gaat het weer goed. Het komt wel heel erg precies hoe de contacten elkaar moeten raken.

Mijn Aldi-bot is tijdelijk gehandicapt, 1 van de wielen draait niet (goed) meer. Met de hand verneem ik ook veel meer weerstand bij de ene in verhouding tot de ander. Heb dus maar een nieuwe besteld via AliExpress, dus nu een tijdje een werkeloze stofzuiger denk ik. :'(

Gelukkig heb ik m'n Roomba ook nog. :9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:53
Hoe hoog is die Aldi bot eigenlijk?

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Het lichte basisstation is inderdaad wel een nadeel. Een 'voet' waar de stofzuiger op kan rijden zou in dit geval helpen, dan blijft hij beter staan bij het erop rijden en lost hij ook eventuele hoogteverschillen door bijv. de in NL veel toegepaste plakplintjes vanzelf op.

Nog een nadeel vind ik het felle knipperende ledje wanneer hij staat de laden, dat heb ik afgeplakt.

De hoogte kan ik vanavond wel opmeten. Echt hoog is hij in ieder geval niet, waardoor hij mooi onder de banken en een zwevende kast door kan en ook daar vrolijk z'n werk doet. Vervolgens parkeert hij netjes uit het zicht in het dok tegen de wand achter de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Bever schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:25:
[...]

Mijn ervaring is wel dat hij echt tegen een muur moet aan staan. Waar hij bij ons staat (nu) heeft hij ook geen 3 meter vrij zicht of 0,5 meter ernaast een beide kanten, maar het gaat vooralsnog goed. Ik denk dat de locatie nog wel gaat wijzigen trouwens naar eentje wat minder in het zicht, onder de bank.

Heel hoog is hij niet. Ik schat een cm of 10, maar dat zou ik vannavond even moeten nameten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Wow wat een mooi topic, wat ik mij afvraag hoe dicht komt zo'n robotstofzuiger bij de muur? daar ligt in de 90graden hoek naar de plint de meeste stof.
maken ze dat ook schoon?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het zal verschillen, maar 90 graden hoeken zijn over het algemeen een probleem om helemaal in het hoekje te komen.

Echter dat daar veel stof ligt heeft een reden: Stof wordt ernaartoe gelopen. Als je robot elke dag zijn ronde doet dan is er weinig stof dat waar dan ook naartoe gelopen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mijn hombot komt goed in de hoekjes. De borstels zitten ook meer op de hoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Laatst online: 11-09 15:13
Had een Roomba en het basisstation met klitteband vast gemaakt op de laminaat vloer om het verschuiven te voorkomen. Misschien werkt dat ook voor het basisstation voor de Aldi robotstofzuiger?

Roomba's van de vorige serie zijn nu wel erg goedkoop, zo'n €380 voor een 770 en dat is echt een goede robotstofzuiger! Al met al wacht ik nog even totdat de nieuwe 870 in prijs wordt vrij gelaten en dan wordt die van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ik heb m'n aldibot toch maar weer terug gebracht, want hij kon helaas niet zelfstandig schoonmaken.

De kasten en stoelen die we hebben zijn 3mm minder hoog dan de stofzuiger en dat had de stofzuiger niet door. Doordat er aan de bovenkant een klein beetje een schuin randje zit, wist hij zicht toch deels onder de kast te wringen en zat dan een soort van vast. Meestal kwam ie er wel zelf weer uit, maar zodra hij dan los was, reed ie 20cm naar achteren, ging stil staan en gaf een error. Ik moest dus elke keer zelf het apparaat weer starten en dat is nou net waar ik hem niet voor had.

Gelukkig deden ze bij de aldi niet moeilijk hierover.
Overigens, de meters die hij wel maakte werkte het wel gewoon goed, hij had vrij veel stof en kattenbak korrels opgenomen. Kwaliteit was dus prima voor mij, jammer dat ie niet zulke goede sensoren had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
Heeft iemand de hoogte van de aldibot al kunnen meten? En met het basis station in de ene Kamer, werkt hij dan ook in de (slaap)Kamer ernaast? (omdat ik iets las dat hij zijn basisstation moest zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Wannial schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:54:
Heeft iemand de hoogte van de aldibot al kunnen meten? En met het basis station in de ene Kamer, werkt hij dan ook in de (slaap)Kamer ernaast? (omdat ik iets las dat hij zijn basisstation moest zien)
Ik kom op een hoogte van 92mm voor de robot, en 109mm voor het basisstation. En hij kan zonder het station te zien werken, al vond ik hem gisteren terug in de gang waar hij zich vastgereden had en leeg was gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
En hoe zit dat met de dweilfunctie van de Aldibot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Zie hier:
Nakebod schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:31:
Ikzelf heb die functie nog nooit gebruikt, en ik denk met mij de meeste mensen niet.
Dweilen moet je vochtig doen, vaak omspoelen, etc. En er zit geen waterresevoir in, of ik zie iets over het hoofd :P
Wat je waarschijnlijk gaat krijgen is dat je constant de stofzuiger moet stoppen, om de dweil eronderuit te halen, vochtig te maken, en weer vanaf voren beginnen. Of je blijft met een droge/vuile dweil rondrijden, wat ook geen toegevoegde waarde heeft.
Uiteindelijk zie ik een langere dweiltijd dan even zelf een half uurtje rondhobbelen.
Of te wel, je mag ook zelf zoeken ;)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:23
418O2 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:32:
Stofzuigen jullie nog zelf? Ik moet zeggen dat ik mijn stofzuiger sinds de LG niet meer heb aangeraakt. De trap, wc en wat andere lastige plaatsen doe ik even met de kruimeldief; de rest doet de LG goed.

Zet hem ongeveer 1x in de week in ruimtes waar hij zelf niet bij kan (boven en de badkamer, hal en gameroom, die drempels zijn te hoog)
Nop, de roomba doet hier nu alles zelfstandig. Sta er iedere keer weer van te kijken hoe vol het bakje is.
We hadden een weekje hier een hond, daar kwamen echt volle baken haren uit.

Nog steeds by far de beste investering die ik ooit heb gedaan :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

gram501 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:20:
En hoe zit dat met de dweilfunctie van de Aldibot ?
Dat lijkt me meer een "functie" om het aantal opties dat ze op de doos kunnen zetten te verhogen. Als je een bot wil laten dweilen, dan kan je beter een speciale dweilbot met waterreservoirs (voor schoon en voor vies water) kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:49
Bij de 'dweil functie' van de Hombot moet er een soort van herbruikbare swiffer onder en die veegt dan wat over de vloer (niet nat dus!). Ik was er weinig van onder de indruk en heb het dan ook slechts 1x (uitgebreid) geprobeerd...

Grootste nadeel van de Hombot so far vind ik dat hij erg makkelijk vastloopt.

Firmware uit december vind ik matig (gebruik ik dus ook niet). Ik hoop dat er nog een firmware upgrade komt die het vastlopen oplost* en ook niet zoals de laatste firmware alles wil bestijgen/verslepen, wat het vastlopen bovendien ook niet ten goede komt..

Overigens zou ik als hij stuk zou gaan meteen een nieuwe robot-stofzuiger kopen..

*bijv:
- met piepende banden achteruit om los te komen
- andere loswerk manouvres
- minder snel opgeven
- snoeren etc beter detecteren en voorzichtig aanpakken dan wel ontwijken
- snappen dat er 2 borstels uitsteken
- minder proberen te bestijgen

[ Voor 22% gewijzigd door - J.W. - op 13-07-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de karcher robotstofzuiger al?
Schijnt 1 van de beste te zijn momenteel?

http://www.karcher.com/in.../Robocleaner/12691010.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:25
zijn er mensen met ervaring met het kopen van een neato op bv. Amazon(of ergens anders in buitenland?) Scheelt al gau 100-150 euro, maar wellicht is het lstig met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

418O2 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:32:

Ik heb een Roomba 650 die ongeveer 75% doet van ruim 300 m^2 oppervlakte in drie verschillende zones. Vanwege zijn lompe gedrag is hij niet voor alle vertrekken geschikt. Met wat aanpassing hoop ik dit nog wat te verbeteren (ik heb een paar vloerstaande speakers en muren zonder plinten waar ik Roomba niet tegenaan wil laten botsen).

De grote stofzuiger gebruik ik ook om het filter en opvangbakje van Roomba schoon te zuigen :) .

Hij vangt veel stof en heeft een appetite voor levende spinnen :P . Als ik thuis ben laat ik 'm vaak meerdere keren per dag een rondje maken. Randen schoonmaken doet hij best goed. Wel heeft hij soms moeite met het opzuigen van vliegen omdat hij die steeds van zich af laat waaien met zijn zwiepertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
B-Force schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:17:
zijn er mensen met ervaring met het kopen van een neato op bv. Amazon(of ergens anders in buitenland?) Scheelt al gau 100-150 euro, maar wellicht is het lstig met garantie.
lk heb de mijne via amazon.co.uk, met name omdat ik een flink toegoed aan kadobonnen had, en dus een gratis Neato :)
Maar later zag ik pas de vele problemen met batterijen, dus een beetje 'gokken/hopen' op een goede afloop. Weet ook niet of de nieuwe serie dezelfde batterijproblemen optreden ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
Ik heb gisteren de robot gehaald bij de Aldi.
Zitten wel een paar foutjes op zoals de ventilator aan de achterkant, als hij een rondje aan het rijden is onder bijvoorbeeld het bed dan zie je soms een pluisje wel 20 keer weggeblazen worden omdat de fan op de achterkant er dan weer heenblaast, beter hadden ze die naar boven laten wegblazen. hij rijd ook een heel raar patroon, absoluut niet logisch en rijd zichzelf regelmatig klem onder iets wat net iets lager is dan het apparaat, of als er iets ligt waar hij bovenop rijd.

ik zie het nog wel even aan, wellicht wat aanpassingen in de kamers doen dat het dan wel goed gaat, maar mijn eerste reactie op het apparaat is best een facepalm (dom ding :') )

maargoed, €125, wat verwachtje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Voor wie een wat uitgebreidere review van mijn ervaringen met de Aldibot in de eerste week wil:

productreview: Grixx VC-A320 review door HvB83

Vragen of opmerkingen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Hierbij nog een duidelijke uitleg (in het engels) over de Aldi stofzuiger
http://www.google.com/url...kAPiufGcD21em-iDNs9aQkvJQ

hierin staat duidelijk hoe je hem moet progameren in een dag of tijd van de week... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Paar dagen geleden mijn Neato opgestuurd omdat hij foutmeldingen gaf wat betreft de accu.
Had hem al een keer teruggestuurd maar na 20 maanden + nieuwe accu was het weer feest.

Vandaag bericht ontvangen van CoolBlue dat ik het aankoopbedrag (549 euro) opnieuw mag uitgeven aan een ander product.

Gezien ze op marktplaats (CoolBlue 2de kansjes) een Miele hadden staan heb ik de gok genomen en deze gekozen (450 euro). Morgen komt hij binnen en ben erg benieuwd.

Grootste probleem van de neato was dat de accu gewoon binnen no time slechter wordt en dan haalt hij het rondje huiskamer niet meer.

Dus Miele RX1 met je 120 min runtime... Laat maar eens zien wat je kan.
Mocht deze uiteindelijk tegenvallen kan ik hem alsnog binnen 14 dagen retourneren.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

En na 1 grote schoonmaakbeurt gaat hij weer retour.. Als je eenmaal een neato gewend bent dan zuigt deze zoveel minder sterk. Wij hebben ook een Hond en de miele zuigt gewoon niet hard genoeg om 100% alle haren mee te nemen. Dan hebben we het nog niet over de fijne zandkorreltjes.

Helaas... Gaat het toch een Neato Botvac 85 worden.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet de vorwerk vr100?
zelfde zuigkracht en betere accu's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52
Heeft er hier iemand weleens zijn LG hombot aan z'n wifi netwerk gehangen?

Mijn Duits is niet erg best maar als ik hier kijk: http://www.roboter-forum.com/forumdisplay.php?72-LG

Moet het volgens mij kunnen, geen idee ook wat je er verder mee kan.....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:09:
Waarom niet de vorwerk vr100?
zelfde zuigkracht en betere accu's..
Prijs is wel een no go. Tres expensive

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hmm...

Mijn hombot lazerde net van de trap. Hij doet het nog wel.

Had net de scanners schoon geblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:49

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Omdat ik op mijzelf ga wonen vond ik het ook wel tijd voor een robotstofzuiger :) Na kort dit topic en whichrobots.com gelezen te hebben, heb ik gekozen voor een Neato XV Signature.

Een tip voor jullie: Coolblue heeft op Marktplaats een outlet-winkel met veelal refurbished en geprobeerde (geretourneerde) producten. Hier staan ook aardig wat robotstofzuigers op.

Ik heb nu een Neato XV Signature voor € 263 kunnen krijgen. Verschil is dat deze refurbished is en de magneetstrip en cd ontbreken. Verder krijg je 23 maanden garantie, gewoon via Coolbue (bevestigd door de klantenservice). T.o.v. de goedkoopste winkel in de Pricewatch is dit toch mooi € 62 korting voor slechts een maandje minder garantie.

Edit: Nu ik het betaalverzoek per e-mail ontvangen heb blijkt het nog goedkoper te zijn, namelijk € 245 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ulster Seedling op 27-07-2014 14:07 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik had ook via de outlet-winkel een Miele RX1 aangeschaft...
Helaas was deze kwa zuigkracht te zwak en heb ik hem weer moeten retourneren.

Maar het is idd een leuke manier van verkopen.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:44
Neato XV Signature staat nu inderdaad voor een redelijk leuke prijs in de CoolBlue outlet. Kopen of niet kopen... Dilemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Dotto schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:46:
Neato XV Signature staat nu inderdaad voor een redelijk leuke prijs in de CoolBlue outlet. Kopen of niet kopen... Dilemma...
Gewoon bestellen, dan heb je nog twee weken bedenktijd :)
Bevalt het Coolblue Tweedekansje jou niet? Stuur het ons terug. Ieder Coolblue Tweedekansje heeft een omruilgarantie van 14 dagen en kan binnen deze periode kosteloos geretourneerd worden. Let wel: op voorwaarde dat het product in dezelfde staat verkeert als toen je het van ons ontvangen hebt.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bij de coolbue outlet is de ene Neato Signature duurder als de andere? (beide even oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:34:
Waarom bij de coolbue outlet is de ene Neato Signature duurder als de andere? (beide even oud)
Let even op wat inbegrepen is bij elke variant. De allergoedkoopste pakketten komen zonder oplaadstation en virtuele muur. De middelste (die ik heb) komt alleen zonder virtuele muur.

Heb 'm vandaag thuis-thuis opgeladen. Morgen ga ik het laminaat leggen afmaken en daarna mag 'ie zijn eerste ronde in mijn appartement gaan doen. Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
Nou dat was het dan v.w.b. mijn Aldi stofzuiger (Grixx VC-A320).
Als ik hem op "auto" z'n rondje laat doen stop hij er op een willekeurig moment mee zonder enige foutmelding of aanleiding tot stoppen.
Soms al binnen 1 minuut, soms na 20 minuten, totaal willekeurig.
Heb zojuist via email contact opgenomen met Grixx, ben benieuwd naar de afhandeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Gisteren de Neato Signature Pro binnen gekregen. Ik had ooit (lees: 5 jaar geleden) al eens een robot stofzuiger via iBood gekocht, en omdat die het slechts 2 minuten vol hield en bovendien niets uitvoerde was ik zo negatief over dergelijke producten geworden dat ik er nooit meer naar heb gekeken.

Echter viel mijn oog enige tijd geleden op dit topic en na lang lezen en wat nazoekwerk besloten om de Neato te bestellen omdat dit mij de meest intelligente robotstofzuiger leek die bovendien ook echt kon stofzuigen.

Gisteravond na enkele uren aan de lader te hebben gehangen op start gedrukt, en ik was al snel verbaasd. Het apparaat weet keurig waar hij heen gaat, rijdt netjes langs de randen en maakt inderdaad een plan over waar precies te rijden. Zo wordt er geen onnodige tijd verspild en ook echt alles meegenomen. Mijn woonkamer is zeker niet perfect geschikt voor een robot stofzuiger maar dit ging toch boven verwachting goed.

Daarnaast verbaasd over de kracht van het apparaat. Ik heb stugge katoenen vloerbedekking in 90% van mijn appartement, maar de "fresh tracks" zijn duidelijk zichtbaar, je hebt dus ook echt het idee dat de kamer netjes gestofzuigd wordt, en niet alleen maar aangeveegd. Het stofbakje zat na de eerste run bomvol, benieuwd of dat nog minder wordt na een paar ijverige dagen zuigen. Voorlopig ingesteld op maandag tot vrijdag om 10:00. Aankoop van het jaar :+

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
418O2 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:53:
Hmm...

Mijn hombot lazerde net van de trap. Hij doet het nog wel.

Had net de scanners schoon geblazen
:| ... dat is echt een fout gewoon. Zelfs mijn oude AgaIT zou dat niet eens doen (goedkopie). Maar wel even om bij stil te staan, ga binnenkort even mijn Vorwerk op de tafel rond laten rijden, terwijl ik erbij sta, wil dat echt niet meemaken als ik verhuist ben ( en dan thuis komen dat ie dan ondersteboven je huilend aan ligt te staren :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ibood heeft er weer eentje in de aanbieding :

http://www.ibood.com/home...botstofzuiger_Botvac_70E/

Merk: Neato
Type: Botvac 70E

Prijs : 399 ( + 8,95 verzend )

Lijkt me een leuke aanbieding, alhoewel ik nog altijd twijfel, vooral omdat ik 2 verdiepingen heb.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
LinuX-TUX schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:11:
[...]

:| ... dat is echt een fout gewoon. Zelfs mijn oude AgaIT zou dat niet eens doen (goedkopie). Maar wel even om bij stil te staan, ga binnenkort even mijn Vorwerk op de tafel rond laten rijden, terwijl ik erbij sta, wil dat echt niet meemaken als ik verhuist ben ( en dan thuis komen dat ie dan ondersteboven je huilend aan ligt te staren :') )
Ja dat doet hij anders nooit :P heb er de eerste keren ook onder gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:51
Tomsworld schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:13:
Ibood heeft er weer eentje in de aanbieding :

http://www.ibood.com/home...botstofzuiger_Botvac_70E/

Merk: Neato
Type: Botvac 70E

Prijs : 399 ( + 8,95 verzend )

Lijkt me een leuke aanbieding, alhoewel ik nog altijd twijfel, vooral omdat ik 2 verdiepingen heb.
Leek mij ook een interessante aanbieding. Kan alleen nog nergens prijs vergelijken en zag alleen iets van Amazon waar deze 429 dollar is. In euro's kom ik dan in ieder geval aardig onder de 400 uit volgens mij.

En vwb de 2e verdieping, je kan hem toch gewoon boven neerzetten en zijn rondje laten doen?

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
gertjuhh schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:34:
Nou dat was het dan v.w.b. mijn Aldi stofzuiger (Grixx VC-A320).
Als ik hem op "auto" z'n rondje laat doen stop hij er op een willekeurig moment mee zonder enige foutmelding of aanleiding tot stoppen.
Soms al binnen 1 minuut, soms na 20 minuten, totaal willekeurig.
Heb zojuist via email contact opgenomen met Grixx, ben benieuwd naar de afhandeling...
Dinsdag
Binnen een uur had ik al een reactie per e-mail.
Hier werd mij gevraagd om de wielen te controleren, kijken of er een stroever draait dan de andere.
's Avonds thuisgekomen dit nagekeken en bleek dus zo te zijn, direct doorgegeven per e-mail.
Woensdag
Voor 09:00 al weer reactie; of ik mijn adresgegevens, kopie bon en serienummer kon mailen.
Donderdag
Bij thuiskomst bleek er al een vervangend wiel bij de buren afgeleverd te zijn.
Gemonteerd en daarna halve accu (hij was niet meer opgeladen) leeg gereden zonder problemen.
Probleem lijkt dus opgelost.

Al met al een prima service dus!
Pagina: 1 ... 13 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.