[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.184 views sinds 30-01-2008

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Hm ik heb een probleempje met 1.0.7.

Als ik een .php file open dan opent Firefox zich. Deze vraagt vervolgens in zo'n download schermpje waarmee ik deze file wil openen. Standaard staat er al Firefox en die kies ik dus ook. (Linkt naar de EXE in de Mozilla Firefox map.) Echter opent dan weer Firefox en als ik weer OKE druk weer en weer en weer. Eindeloos dus.

Wat kan dit zijn?

B.v.d

Afbeeldingslocatie: http://gamergun.mine.nu/files/1/FF1.PNG

Afbeeldingslocatie: http://gamergun.mine.nu/files/1/FF2.PNG

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 24-11-2005 16:43 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Ik vind het een logische reactie van Firefox. Een PHP file bevat (naast mogelijk HTML) ook nog PHP code, die Firefox niet kan parsen. De makers hebben daarom besloten om een PHP files en andere files te laten downloaden, omdat deze gewoonweg niet in Firefox weergeven wordt. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het als gewone platte tekst te weergeven, maar dat hebben ze dus niet gedaan. En als je dan 'Openen met firefox.exe' kiest gebeurt uiteraard precies hetzelfde. Logisch toch?

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:40
Op deze pagina opent elke link zich in een nieuw scherm, terwijl ik met Firefox forceer om elke link in hetzelfde tab te openen. Meestal doet die dat ook wel, hier niet, bug of een programmeerfout in deze site??

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Electronical schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:48:
Ik vind het een logische reactie van Firefox. Een PHP file bevat (naast mogelijk HTML) ook nog PHP code, die Firefox niet kan parsen. De makers hebben daarom besloten om een PHP files en andere files te laten downloaden, omdat deze gewoonweg niet in Firefox weergeven wordt. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het als gewone platte tekst te weergeven, maar dat hebben ze dus niet gedaan. En als je dan 'Openen met firefox.exe' kiest gebeurt uiteraard precies hetzelfde. Logisch toch?
Bagger. In de vorige versies kon dit namelijk nog wel. Moet ik t weer met IE doen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

crisp

Devver

Pixelated

TommyGun schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:23:
[...]

Bagger. In de vorige versies kon dit namelijk nog wel. Moet ik t weer met IE doen.
Als je ervoor zorgt dat de webserver een text/plain mimetype meegeeft dan zal Firefox 'm gewoon openen als platte tekst.
IE's content-sniffing is een grote bron van ellende...
Sjah schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:53:
Op deze pagina opent elke link zich in een nieuw scherm, terwijl ik met Firefox forceer om elke link in hetzelfde tab te openen. Meestal doet die dat ook wel, hier niet, bug of een programmeerfout in deze site??
ah, startpagina. Tsja, dat is 1 grote berg ranzige javascripts... Totaal niet nagedacht over accessibility...

[ Voor 46% gewijzigd door crisp op 24-11-2005 17:53 ]

Intentionally left blank

• Sjah
ah thx crisp

Dit is ook een lachen site mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de IE tab update van gisteren werkt het bij mij niet meer. Elke keer als ik het in IE tab wil openen krijg ik een null in de prompt en firefox crasht dan gelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
:D

Nutteloos gewoon, IE wordt al standaard met windows geleverd.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Hacku schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:00:
[...]

:D

Nutteloos gewoon, IE wordt al standaard met windows geleverd.
Heb je wel goed gelezen hoe die site IE belachelijk maakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
Heb een vaag probleempje met de nieuwe Firefox. Animated gif bestandjes worden niet meer afgespeeld. Iemand enig idee? Zal wel weer iets simpels zijn, maar ja.

edit: Laat maar, heb het probleem al gevonden, zat in zonealarm.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 27-11-2005 16:25 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Sinds een paar dagen gebruik ik de nieuwste firefox, 1.5rc3. Bevalt prima, op het volgende punt na:

Op dit forum heb ik het 'maximaal aantal berichten per pagina' op 999 gezet. Vind ik handig met zoeken etc. Alleen, met de nieuwste firefox gaat het laden van een groot topic (zoals deze) _ONTZETTEND_ traag. Het duurt enkele minuten, en tijdens het laden loopt mijn hele computer vast. Firefox gebruikt 95% van de processor, ik kan alleen nog wat spelen met de muiscursor .. Tot nu toe gebeurt me dit alleen bij GoT, andere grote pagina's (hier kwam ik op via google: http://www.ethereal.com/docs/eug_html/) laden wel soepel.

Bij de oude firefox (1.0) duurde het laden ook wel lang, maar kon ik ondertussen wel gewoon andere dingen doen. Dit wordt nu zo irritant dat ik zelfs internet explorer gebruik voor GoT, dat kan toch niet de bedoeling zijn! :)

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb al wat gezocht op Bugzilla, maar daar staan zoveel bugs op dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarschijnlijk gebruikt hij gewoon bijna al je cpu om ze zo snel mogelijk te laden, wat wel fijn is, maar nu bijvoorbeeld ook weer niet.

Gewoon max berichten op 100 zetten lijkt mij dan, 999 pleur je dan toch gewoon ff in de url als je wat wil zoeken?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

writser schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:36:
[...]
Tot nu toe gebeurt me dit alleen bij GoT, andere grote pagina's (hier kwam ik op via google: http://www.ethereal.com/docs/eug_html/) laden wel soepel.
Dat is geen goede vergelijking aangezien de pagina die je daar noemt helemaal geen CSS of scripting gebruikt maar enkel puur HTML itt GoT.

999 replies per pagina is gewoon vragen om hickups (in elke browser) tenzij je echt een hele snelle CPU hebt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Alleen heb ik geen last van 'hiccups', maar van een computer die enkele minuten lang helemaal nergens op reageert. Zowel in IE als in de oude Firefox heb ik daar geen last van.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
writser schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:10:
Alleen heb ik geen last van 'hiccups', maar van een computer die enkele minuten lang helemaal nergens op reageert. Zowel in IE als in de oude Firefox heb ik daar geen last van.
Dat is dan in ieder geval (ook) een operating system issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een manier is om een 2e Bladwijzerwerkbalk te maken?

Nu plaatst hij alles wat niet op de balk past in een uitklapvenstertje.

Bestaat er een extentie voor of iets dergelijks?

BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13
als het goed is komt de final vandaag uit :? :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

yonexfreak schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:35:
als het goed is komt de final vandaag uit :? :)
Jup :)
En http://www.spreadfirefox.com/ geeft al timeouts hier :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Firefox 1.5 zou vandaag idd uitkomen maar denk dat ie op het eind van de middag of vanavond pas online komt omdat het in USA natuurlijk paar uurtjes vroeger is

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 10:13
ben benieuwd....ben nu ff paar dagen met IE verder gegaan omdat ik gelijk een schone start wil maken met FF1.5 :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
op ftp.mozilla.org kan je de 1.5 al downloaden.

En hij is weer weg volgens mij :? En toch niet weg.. :)

[ Voor 73% gewijzigd door Br@m op 29-11-2005 20:07 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:40

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ben hem nu anders aan het downloaden :)

update: en geinstalleerd ;)

[ Voor 30% gewijzigd door StefSOFT op 29-11-2005 19:52 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:08

Halfkakkende

Vandring

Ik heb hem zojuist even geïnstalleerd en werkt prima (op wat extensions na, maar dat komt vanzelf wel).

Wat ik me alleen afvraag: waarom zijn alle menu's zo "plat"? En waarom is het options menu anders?

Maargoed, kwestie van gewenning en dat zullen we dan maar doen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 18-09 12:54
Ik zie weinig verschillen met RC3. Hij voelt sneller aan dan 1.07.

Jammer dat sommige Extensions aant pielen zijn. Ook jammer dat Luna theme niet meer werkt.
Heeft iemand nog een IE lookalike theme?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

och is een keer wat anders...moet er ook aan wennen, maar het is allemaal iets logischer voor mn gevoel. (voor de tweaker valt dat wel mee natuurlijk, maar goed)

ik vind de optie 'privegegevens opruimen wel handig' trouwens. (of zie ik dat nu pas?)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Wat ik nog steeds irritant vind is dat Firefox de laatste locatie van de vorige pagina niet onthoudt.
Dus je scrolt op een pagina naar beneden, klikt een link en drukt daarna op de Terug toets. Ik kom dan weer bovenaan het vorige scherm zodat ik weer naar beneden moet scrollen om op de laatst geklikte link te komen.

Is dit nu zo'n moeilijke functionaliteit ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Xymox schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:21:
Wat ik nog steeds irritant vind is dat Firefox de laatste locatie van de vorige pagina niet onthoudt.
Dus je scrolt op een pagina naar beneden, klikt een link en drukt daarna op de Terug toets. Ik kom dan weer bovenaan het vorige scherm zodat ik weer naar beneden moet scrollen om op de laatst geklikte link te komen.

Niet indereen is daar blij mee, ik heb liever dat ik die paar keer naar beneden moet scrollen, dan dat ik iedere keer omhoog moet scrollen ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

daar zijn toch oplossingen voor?? ik heb dat eigenlijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

FnF schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:22:
[...]

Niet indereen is daar blij mee, ik heb liever dat ik die paar keer naar beneden moet scrollen, dan dat ik iedere keer omhoog moet scrollen ;)
Waaom zou je omhoog willen scrollen ? Je hebt de tekst vanaf boven toch al doorlopen, de kans is groter dat je meer naar beneden wilt scrollen. Neem een forum met tig aantal threads als voorbeeld. Je leest van boven naar beneden en klikt op links. Daarna wil je terug en verder lezen vanaf het laatste punt. Dat zou juist standaard moeten zijn en eventueel icm een sneltoets bepalen of je wel/niet naar het laatste punt wilt gaan.

Maarja, smaken verschillen.
Pretorian_ schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:23:
daar zijn toch oplossingen voor?? ik heb dat eigenlijk nooit...
Jawel, met CTRL ingedrukt wordt de link geopend in een apart tabblad, dus blijf je op het eerste tabblad op de plek staan. Maar dan moet je het geopende tabblad weer sluiten, dus extra handeling.

[ Voor 22% gewijzigd door Xymox op 29-11-2005 20:28 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Xymox schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:21:

Hier doet ie het iig op GoT wel.
Ligt volgens mij ook aan de sites, bij je voorkeuren op GoT bijv staat
Gebruik HTTP 304-headers?
Als ik deze uit zet werkt het bij mij ook niet meer :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Speedener schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:12:
Jammer dat sommige Extensions aant pielen zijn. Ook jammer dat Luna theme niet meer werkt.
Heeft iemand nog een IE lookalike theme?
Als je met de extensions update geen nieuwe vindt, gewoon even op addons.mozilla.org/extensions op op extensionsmirror.com een nieuwe versie halen, veel kans dat hij er daar wel is. Als hij er niet is kun je nog een vrij lange en omslachtige methode gebruiken, die 2 pagina's terug ofzo uitgelegd is.

(Voor theme's geldt hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Xymox schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:26:
Jawel, met CTRL ingedrukt wordt de link geopend in een apart tabblad, dus blijf je op het eerste tabblad op de plek staan. Maar dan moet je het geopende tabblad weer sluiten, dus extra handeling.
Eigenlijk niet eens een extra handeling. De sluithandeling die je nu "extra" moet doen was je anders kwijt geweest aan het drukken op de backtoets.

Ik vind het ook lastig hoor, dat de pagina niet op de laatst bezochte hoogte teruggaat, maar ik ben nu gewend om alles in een tab te openen en ik vind het zo eigenlijk wel best. :)

Iemand trouwens een idee hoe ik de optie "Bookmark all tabs" kan verwijderen uit het Bookmarks menu? Mijn bookmarksmenu is daardoor veel breder dan ik zou willen en deze optie kan mij gestolen worden. :P

[ Voor 17% gewijzigd door DJTimo op 29-11-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

fsfikke schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:30:
[...]
Als ik deze uit zet werkt het bij mij ook niet meer :)
Dat HTTP headers gebeuren heb ik al sinds tijden aanstaan en het heeft nog nooit gewerkt.
Ook niet in een nieuw profiel op een totaal andere machine.
Het is dus echt mazzel hebben als het werkt (en dat staat er ook bij vermeld in de startpost).
Het kan dus vriezen en het kan dooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Woei, de nieuwe 1.5 release voor Mac presteert een stuk beter dan dat 0.7 deed. Start veel vlotter op en kan zich daardoor qua prestaties en snelheid op Mac nu tenminste meten met bijv. Safari. :)

Screenie mag natuurlijk B) niet ontbreken:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4c2ef2437ade9b1852b5879bf7c11b08/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Datum van de 1.5 is van 11 Nov. Wel een beetje oud lijkt me. Dus vraag me af of het wel al de release is?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br@m schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:51:
Datum van de 1.5 is van 11 Nov. Wel een beetje oud lijkt me. Dus vraag me af of het wel al de release is?
Dat is dezelfde datum als RC3 als ik me niet vergis.
Dus er zijn kennelijk geen bugs meer gevonden in RC3, of het is inderdaad nog RC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 18-09 20:10

weebl

YARR!

Br@m schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:51:
Misschien een idee om T.net headlines eens te lezen...

Op mozilla.org staat op de voorpagina nog steeds 1.07 als nieuwste versie... Ben benieuwd wanneer de press-release en bijbehorende marketing campagne komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
RC3 is van 17 november en als het een RC was zou dat 'r bij staan in het about screen. Zoals je hierboven en in de nieuwspost kunt zien, is dat niet het geval. Als ik trouwens in de FTP loer zie ik ook allemaal filedates van 28 en 29 nov. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weebl schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:56:

Misschien een idee om T.net headlines eens te lezen...
Misschien een idee om naar de directorystructuur op de FTP site te kijken.

1.5rc2 (12 nov)
1.5rc3 (17 nov)
1.5 (29 nov = vandaag)

Zo ver gezocht is het dus niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:54:
[...]

Dat is dezelfde datum als RC3 als ik me niet vergis.
Dus er zijn kennelijk geen bugs meer gevonden in RC3, of het is inderdaad nog RC3.
1.5RC3=1.5. Als je 1.5RC3 hebt dan hoef je niets te doen.
Roelant schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:57:
RC3 is van 17 november en als het een RC was zou dat 'r bij staan in het about screen. Zoals je hierboven en in de nieuwspost kunt zien, is dat niet het geval. Als ik trouwens in de FTP loer zie ik ook allemaal filedates van 28 en 29 nov. :)
RC3 heeft als buildid 2005111116. Dat wordt gebruikt voor de auto-update. Zoals ik hierboven al schreef is dat dus ook 1.5 final. Er is veel testing geweest en ook voor RC3 al goed getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Gaat de installatie gewoon over de bestaande heen? En als je dat dan doet blijven de extensions gewoon bruikbaar... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Wat is dit en hoe krijg ik het weg?
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/346/irri6bd.th.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Bornin op 29-11-2005 22:11 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Woudloper schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:05:
Gaat de installatie gewoon over de bestaande heen? En als je dat dan doet blijven de extensions gewoon bruikbaar... :?
Je kunt hem er wel gewoon overheen installeren als het goed is, FF1.0.7 eerst verwijderen is wel veiliger, maar ik heb het ook wel eens zonder problemen getest.
Ook als je FF verwijdert zullen je extensies bewaard blijven, normaalgesproken staan deze gewoon in je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=24707221,noline]Gert-Paul schreef op dinsdag 29 november 2005 @
Je kunt hem er wel gewoon overheen installeren als het goed is, FF1.0.7 eerst verwijderen is wel veiliger, maar ik heb het ook wel eens zonder problemen getest.
Je kunt onverwachte bugs krijgen als je over een oude heen installeert. Geef 'm gewoon een nieuwe directory, hij vindt alles wat je wilt en meer van je oude instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Roelant schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:57:
RC3 is van 17 november en als het een RC was zou dat 'r bij staan in het about screen.
In mijn about screen heeft tijdens betas en release candidates niks gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mijn flash doet het alleen nog steeds niet. Ik hoopte dat dat beter zou worden met de nieuwe FF maar helaas.

8)7 en uiteraard eerst posten en dan pas forums gaan lezen. Voor mensen met hetzelfde probleem:
http://forums.mozillazine...823fdb4876ddb100e5de761e4

[ Voor 48% gewijzigd door LtMarx op 29-11-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 18-09 12:54
Ziet er uit als een extension die niet helemaal lekker is.

Heb ik een keer gehad met Webdeveloper bar (oid)

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik gebruik al een tijdje de extensie "livehttpheaders", maar die werkt niet volledig met Firefox 1.5, terwijl hij volgens de bouwers ervan wél zou moeten werken. :P
Nu denk ik niet dat het helemaal aan 1.5 ligt, al is het wel zo dat het probleem al bestond toen ik een RC draaide van 1.5... en dat het probleem nu met de release er nog is. Bovendien is het probleem er ook als ik 1.0.7 gebruik! Als ik 1.5 weer deïnstalleer dan werkt het in 1.0.7 wel weer. Waar gaat het om?
Nou, om de tab die door LiveHTTPHeaders in "Page Info" wordt gemaakt. Daar krijg ik dan steeds de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d0e729798c2eb3e4ce9885187a4144e/full.png

Die compreg.dat en xpti.dat kan ik nog wel opzoeken via de zoekfunctie van windows en die kan ik er wel aftrappen... maar wat ik met die nsHeadersInfo.js precies moet doen... dat snap ik niet. Ik kan 'm niet vinden, en ik zou niet weten waar ik 'm neer moet zetten. :P
Nou is er vanaf versie 0.9 van de extension wel iets veranderd getuige de site:
Note: you must install v0.9 GLOBALLY if you already have v0.8 or less installed!
en verderop:
You can install it in your own profile. This close bug #5788. There is two drawback however:
  • You should only install it system wide or in profiles. Don't mix both!!!
  • If you install it in profiles, the PageInfo Headers tab will not work (it needs a component that must be in Mozilla/components). You can still copy this component manually if needed (help about this procedure is available on the PageInfo Headers tab itself).
Zelfs als ik een nieuw profiel pak en dan de nieuwste versie van 't ding installeer, dan krijg ik nóg dit probleem. ;(
En met de nieuwste versie onder 1.0.7 dus helemaal geen probleem. Wie kan mij een goeie hint geven? :)

edit:
BTW, * crisp heeft hetzelfde probleem. Niet dat dat helpt, maar dan is mijn leed tenminste een beetje gedeeld. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Superdeboer op 29-11-2005 22:30 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Speedener schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:27:
[...]

Ziet er uit als een extension die niet helemaal lekker is.

Heb ik een keer gehad met Webdeveloper bar (oid)
ja, dommmm, nu zie ik het ook, downloadwith was de extensie. Tnx

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik vind de menu's (file/edit/view etc.) van Firefox 1.5 vervelend. Ze zijn zogenaamd 'mooi' gemaakt. Dit stoort mij, omdat het afwijkt van andere programmas en het maakt de boel langzaam. Mn menu's laggen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aarsbuds0r schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:48:
Ik vind de menu's (file/edit/view etc.) van Firefox 1.5 vervelend. Ze zijn zogenaamd 'mooi' gemaakt. Dit stoort mij, omdat het afwijkt van andere programmas en het maakt de boel langzaam. Mn menu's laggen nu...
Bij mij zijn ze juist eerder sneller geworden, en vind ik het er wel "lekker" uitzien. Veel beter dan dat het eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:18:
[...]

Je kunt onverwachte bugs krijgen als je over een oude heen installeert. Geef 'm gewoon een nieuwe directory, hij vindt alles wat je wilt en meer van je oude instellingen.
Nee, dat heb je mis. Het installeren van een nieuwe versie over een oude gaat gewoon goed. Als het niet goed gaat, is het een bug en die zou gefixt moeten worden. Het installeren van een oude over een nieuwe versie is niet aan te raden, hoewel ik het meerdere keren gedaan heb en het gewoon werkte.
Er is geloof ik een extensie of een userchrome.css-hack die het terugbrengt naar de oude stijl. Moet je maar even naar zoeken, want ik weet het ook zo 1-2-3 niet te vinden.
Ik denk dat ik het al wel weet, jij bent gewoon raar. Sim-pel. Maar goed, een serieus antwoord dan (hoewel het voorgaande ook serieus is): ik gok op een incompatibel extensie. In Firefox zelf is ook het een en ander gewijzigd, dus als die extensie gebruikmaakt of afhankelijk is van code die gewijzigd is, dan werkt het dus niet meer.
Gert-Paul schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:04:
[...]

1.5RC3=1.5. Als je 1.5RC3 hebt dan hoef je niets te doen.
Some proof: RC3 is op 17 november uitgebracht en daarna zijn geen wijzigingen meer gedaan aan de Firefox-code, zie hier (/mailnews/ is niet Firefox en Camino ook niet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:32

TMC

Hoe kan ik zoekmachines verwijderen uit het standaardlijstje wat je hebt? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper heeft hem gewoon over de oude versie heen geïnstalleerd en dat ging vrij eenvoudig! Geen foutmeldingen dus. Nu alleen nog even op zoek naar werkende versies van de volgende extensions:
  • SwitchProxy Tool (1.3.1.)
  • JavaScript Debugger (0.9.85)
en dan ben ik weer helemaal up and running. Overigens is er aan de interfacing vrij weinig veranderd. Als ik het zo bekijk moet ik even aan een tweetal zaken wennen en dat is dat de instelling (Tools --> Options) van een andere layout zijn voorzien en dat de File, Edit, etc. menu's een iets andere interface hebben onder Windows XP Classic Theme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Nu online
Changing Firefox windows back to classic mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Op http://www.mozillazine.org/talkback.html?article=7287 staat ook een en ander. Herinstalleren en weggooien van je profiel lost de traagheid van de menus op. Dit is al gemeld tijdens RC1, toch slordig dat het niet is opgelost. Ik ga jouw link nu even checken Lizard, want ookal zijn de menus niet meer langzaam, ik vind ze toch lelijk. (gebruik windows classic theme in XP).

Edit: hmm, het is me niet helemaal duidelijk welke file ik precies moet hebben, maar ik experimenteer wel wat.

[ Voor 34% gewijzigd door woekele op 29-11-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 18-09 20:10

weebl

YARR!

TMC schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:09:
Hoe kan ik zoekmachines verwijderen uit het standaardlijstje wat je hebt? :{
Dan moet je je Firefox map openen, en dan de map "searchplugins" en daar staan voor elke zoekmachine twee bestanden (je kan aan de naam zien welke) en die moet je verwijderen. Zorg er wel voor dat je Firefox uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ik zit op de automatisch update te wachten, zit nog op RC2 NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probeelmpje met 1.5 op mijn laptop. ik kan met de scroll knop niet meer scrollemdit lukt in IE wel, maar in FF niet. nu heb ik bij opties geavanceerd wel de optie bij navigeren aanstaan wat betreft scrollen. toch werkt het niet. erg vervelend. anders moet ik weer terug naar IE omdat ik het wel veel gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bij 1.5 heb ik een probleem dat ik bij 1.0.x niet had. Het grijs van de menu's en knoppen verandert steeds. De ene keer zijn de RGB waarden allemaal 191 en de andere keer 192. Ik gebruik het Firefox (default) 2.0 thema.

Door brakke drivers van mijn videokaart gaat alpha niet altijd goed. Kan het daaraan liggen of hebben jullie er ook last van? Ik gebruik een S3 Virge met 2MB geheugen (1024x768 16-bits kleuren).

Het bewegende rondje met het pagina laden werkt nu wel goed. Nu is het grijs tot zwart en het waren bij de vorige versie alle kleurjes van de regenboog.

[ Voor 7% gewijzigd door Daos op 30-11-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Als een pagina time-out of simpelweg niet bestaat dan krijg je sinds FF1.5 een HTML-pagina met "Server not found Firefox can't find the server at www.adsdsfsdfsd.nl." etc. In FF1.0 kreeg je alleen een popupje met die boodschap, wat ik eigenlijk veel handiger vond (pagina waar je was is dan niet meteen weg). Weet iemand ook hoe je dat popupje weer terugkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:44:
ik heb een probeelmpje met 1.5 op mijn laptop. ik kan met de scroll knop niet meer scrollemdit lukt in IE wel, maar in FF niet. nu heb ik bij opties geavanceerd wel de optie bij navigeren aanstaan wat betreft scrollen. toch werkt het niet. erg vervelend. anders moet ik weer terug naar IE omdat ik het wel veel gebruik
heb je toevallig een HP? Ik heb een HP met zo'n touchpad met rechts een scrollgedeelte. Bij mij werkt dat ook niet in Firefox, terwijl het icoontje ervoor wel in beeld komt. Dus als er een oplossing is hoor ik m ook graag.

Edit: heb ff gezocht. als je een synaptics touchpad hebt schijnen 2 dingen te kunnen helpen. Of je zet deze regels in SynTPEnh.ini (in c:\programfiles\synaptics..enz)
[Mozilla]
FC = "MozillaWindowClass"
SF = 0x10000000
SF |= 0x00004000

Of je moet de nieuwste driver ophalen van www.synaptics.com (v8.1.2)
edit2: dit werkt bij mij! (die regels had ik al, dat werkte niet)

Nog wat anders: ik zat in About:config te kijken en zag ineens dit staan:
WizzRSSWeatherLocation en WizzRSSWeatherCountry

Dat stond bij mij op Afganistan en Faizabad.
What de **** is dat in godsnaam? (heb het al wel terug gezet naar nederland en zo)

[ Voor 21% gewijzigd door Pretorian_ op 30-11-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29
Palomar schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:15:
Als een pagina time-out of simpelweg niet bestaat dan krijg je sinds FF1.5 een HTML-pagina met "Server not found Firefox can't find the server at www.adsdsfsdfsd.nl." etc. In FF1.0 kreeg je alleen een popupje met die boodschap, wat ik eigenlijk veel handiger vond (pagina waar je was is dan niet meteen weg). Weet iemand ook hoe je dat popupje weer terugkrijgt?
Veel makkelijker is dit! Voeger werd de focus iedere keer gestolen, en moest je eerst die melding wegklikken. Nu kun je gewoon op je gemak als je er tijd voor hebt op het knopje 'opnieuw proberen' klikken. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Palomar schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:15:
browser.xul.error_pages.enabled op false zetten in about:config helpt misschien (niet getest, klinkt wel logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 10:47

Reinier

\o/

SysRq schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:39:
[...]

Veel makkelijker is dit! Voeger werd de focus iedere keer gestolen, en moest je eerst die melding wegklikken. Nu kun je gewoon op je gemak als je er tijd voor hebt op het knopje 'opnieuw proberen' klikken. :)
Precies, het stelen van de focus vond ik Firefox' grootste manco en nu is dat opgelost _o_

Krijg je de popus misschien terug als je browser.xul.error_pages.enabled op false zet? Ik heb het niet uitgeprobeerd omdat ik nu op m'n werk zit en altijd een foutmelding van de proxy krijg i.p.v. de melding van Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 17-09 15:08
Hallo allemaal, ik gebruik al een tijd Firefox en bijna nooit meer IE. Alleen heb ik een probleempje met Firefox. Ik surf altijd met tabs, maar helaas zijn er sites die de vergrotingen van plaatjes in een apart venster doen, deze aparte venster worden meestal ook nog geresized :( . Nu gaat het openen vaak wel goed maar helaas het afsluiten niet. De hele browser crasht dan meestal.
Is er een manier om dit tegen te gaan? Zodat de pagina's geen vensters meer mogen resizen oid? Een voorbeeld van dit probleem bijvoorbeeld hier onderaan de pagina staat een foto (Our world photo) die wordt in een apart venster geopend en geresized. Als ik dan die tab afsluit crasht FireFox (1.0.7) bij mij.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Dan moet je naar about:config gaan (in je adresbalk) en typ je bij filter 'restriction' in.
dan zie je browser.link.open_newwindow.restriction.
Dit zet je op '2' (aanhalingstekens weglaten natuurlijk)

heeft te maken met venstertjes die via javascriptlinks geopend worden en zo...

[ Voor 19% gewijzigd door Pretorian_ op 30-11-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Aarsbuds0r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:48:
[...]

browser.xul.error_pages.enabled op false zetten in about:config helpt misschien (niet getest, klinkt wel logisch)
thnx dat werkt idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

https://addons.mozilla.or...=1208&application=firefox om de nieuwe 'hippe' menu's uit te schakelen. =]

Edit: nog niet getest overigens, eigen risico ;)

Edit2: Er zijn nog steeds situaties waarin focus wordt gestolen. Bijvoorbeeld een pop-up die vraagt of een cookie moet worden toegestaan, of een http inlog venster. Nogal irritant.

[ Voor 62% gewijzigd door woekele op 30-11-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Pretorian_ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:23:
Dan moet je naar about:config gaan (in je adresbalk) en typ je bij filter 'restriction' in.

Dat zit toch ook gewoon in Options -> Content -> Advanced (naast "Enable JavaScript")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
weebl schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:13:
Dan moet je je Firefox map openen, en dan de map "searchplugins" en daar staan voor elke zoekmachine twee bestanden (je kan aan de naam zien welke) en die moet je verwijderen. Zorg er wel voor dat je Firefox uit is.
Hou er rekening mee dat 1.5 alleen de standaard plugins in die map zet en de door de gebruiker geinstalleerde plugins in C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<profile>\searchplugins.

Vreemd genoeg heeft de 1.5 install die over 1.07 heen is gegaan al m'n plugins weggemikt :-/
Vreemd genoeg ziet het er hier in IE exact hetzelfde uit als in FF :)

[ Voor 20% gewijzigd door PhoeniX- op 30-11-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Pretorian_ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:23:

Nou worden alle links weer in een venster geopend :( Dat is dus niet wat ik wil. De linkt op de tweakers.net voorpagina worden ook weer in een nieuwe venster geopend.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Zet in de opties van firefox bij het onderdeel tabs dat elk nieuw scherm in een tab geopend moet worden. Zet bij de advanced opties van javascript dat ze niet mogen resizen, dan werkt het gewoon (hier wel tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

PhoeniX- schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:55:
[...]

Vreemd genoeg ziet het er hier in IE exact hetzelfde uit als in FF :)
IE heeft nog een sloot javascript nodig om dat mogelijk te maken ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Firefox ook... Met javascript disabled werkt die testcase in 1.5 nog niet zoals hij zou moeten. ;)

Deze CSS3-grapjes worden dan ook nog niet gesupport door Firefox 1.5:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
column-count: 3;
column-gap: 20px;
column-rule: 1px dotted #BBB;

Wat wel werkt in Firefox 1.5 is:
Cascading Stylesheet:
1
2
-moz-column-count: 3;
-moz-column-gap: 20px;

Zie ook deze testcase die met -moz-column-count werkt. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
In Firefox op de Mac werkt de backspace toets eindelijk ook als back knop in de browser, dat is dus godzijdank opgelost.

Verder weinig problemen hier, zeg maar gerust geen ;-)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Wat ik nog steeds raar vind: in de properties van een plaatje staat vaak:
The image "http://www.(plaatje).png" cannot be displayed, because it contains errors.
Terwijl het plaatje wél weergegeven wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Reinier op 30-11-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Aarsbuds0r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:06:
Zet in de opties van firefox bij het onderdeel tabs dat elk nieuw scherm in een tab geopend moet worden. Zet bij de advanced opties van javascript dat ze niet mogen resizen, dan werkt het gewoon (hier wel tenminste).
Dat werkt wel, alleen crasht Firefox nog steeds als ik de tab sluit waarin het plaatje wordt weergegeven. Iemand daar nog een idee over.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

uhm heb je die optie van 'Forceer koppelingen om..etc' wel dan?
zo niet: die kun je krijgen door browser.tabs.showSingleWindowModePrefs op true te zetten en bij Opties weer onder tabbladen te kijken.
(dat heb ik namelijk wel aanstaan.)

Dat je firefox steeds crasht is trouwens wel vaag. Nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
urk_forever schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
Dat werkt wel, alleen crasht Firefox nog steeds als ik de tab sluit waarin het plaatje wordt weergegeven. Iemand daar nog een idee over.
Bug report zoeken/openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:32

TMC

weebl schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:13:
[...]

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Geef eens een voorbeeld van waar het gebeurt, dan kunnen wij ook allemaal testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Waarschijnlijk deze bug.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 22:34
Ik heb elke keer het probleem dat ik opnieuw moet inloggen op GoT, wanneer ik Firefox 1.5 opstart. Hebben meer mensen hier last van?

Bij andere sites heb ik hier geen last van, dit probleem ontstond nadat ik de nieuwe versie had geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 09:19

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik draai nu nog de laatste RC (3 volgens mij?), kan ik er vanuit gaan dat de update functie me straks verteld dat er een nieuwe versie is? Dit is op dit moment nog niet het geval namelijk.
Voor mezelf vind ik dit niet zo erg, maar voor een hoop n00b klantjes van me wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Beekforel schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:23:
Ik draai nu nog de laatste RC (3 volgens mij?), kan ik er vanuit gaan dat de update functie me straks verteld dat er een nieuwe versie is? Dit is op dit moment nog niet het geval namelijk.
Voor mezelf vind ik dit niet zo erg, maar voor een hoop n00b klantjes van me wel. :P
Als je de laatste Engelse RC3 hebt zul je geen update krijgen. Je hebt dan namelijk al RC3 te pakken.

Als je de laatste Nederlandstalige RC2 gebruikt dan zal er wel een update naar de final komen, maar op dit moment werkt dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 10:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik heb even gekeken naar 1.5, maar helaas werken er nog teveel extensies niet terwijl ik ze toch nodig heb. Ik wacht nog wel twee of drie weken.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 09:19

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Gert-Paul schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:31:
[...]

Als je de laatste Engelse RC3 hebt zul je geen update krijgen. Je hebt dan namelijk al RC3 te pakken.

Als je de laatste Nederlandstalige RC2 gebruikt dan zal er wel een update naar de final komen, maar op dit moment werkt dat nog niet.
Er is niks veranderd tussen de RC3 en de final dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Beekforel schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:42:
[...]

Er is niks veranderd tussen de RC3 en de final dan? :?
Ja, het was een Release Candidate. Mij Mozilla wordt dat strict opgevat en geldt daarvoor "waarschijnlijk wordt dit de final, of er moet kritische bugs gevonden worden". Er is niets kritisch mee gevonden en ze hebben besloten dat RC3 Firefox 1.5 kon worden.

Aangezien aan RC3 niet te zien was dat het een RC was, was er dus geen update nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is er geen kloon tab/window optie in Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

probeer tabclicking options eens: http://twanno.mozdev.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik heb inmiddels firefox 1.5 geinstalleerd, samen met Tab Mix Plus (0.2.5.2), maar ik vind mijn tabjes wel erg klein qua hoogte. Hoe is dit aan te passen? Ik kon het niet in de standaard opties van Tab Mix Plus vinden helaas.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

nee dat ligt denk ik aan je theme of schermresolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Zonder Tab Mix Plus waren ze volgens mij toch echt hoger (en dat waren ze ook in 1.0.7 met Tabbrowser Extension)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd is het mij nog steeds niet helemaal duidelijk of ik zonder problemen de nieuwe versie over mijn huidige 1.07 install kan gooien. Volgens mij zijn de meeste tweakers hier wel tevreden over, maar kan hierdoor het probleem met trage menu's ontstaan ofzo?

Als ik 1.07 deinstalleer blijft volgens mij de doc&setting map nog bewaard. Als ik 1.5 er dan overheen gooi hoef ik dan niet al mijn plugins weer opnieuw te installeren (java, acrobat, quicktime e.d.)? Is dit een goede methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik heb vanaf 1.0 tot nu alles er steeds overheen gegooid, werkt perfect, nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polson
  • Laatst online: 08:22
Heb net 1.5 geinstalleerd. Heb nu een hele brede balk onder de statusbalk, echt een kwart van mijn scherm. Hoe krijg ik die weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 09:45
polson schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:29:
Heb net 1.5 geinstalleerd. Heb nu een hele brede balk onder de statusbalk, echt een kwart van mijn scherm. Hoe krijg ik die weg??
Kijk even je extensions na. Er zit er waarschijnlijk eentje tussen die niet 1.5 compatible is en de boel niet goed weergeeft. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.