Ik gebruik al een tijdje de extensie "livehttpheaders", maar die werkt niet volledig met Firefox 1.5, terwijl hij volgens de
bouwers ervan wél zou moeten werken.

Nu denk ik niet dat het helemaal aan 1.5 ligt, al is het wel zo dat het probleem al bestond toen ik een RC draaide van 1.5... en dat het probleem nu met de release er nog is. Bovendien is het probleem er ook als ik 1.0.7 gebruik! Als ik 1.5 weer deïnstalleer dan werkt het in 1.0.7 wel weer. Waar gaat het om?
Nou, om de tab die door LiveHTTPHeaders in "Page Info" wordt gemaakt. Daar krijg ik dan steeds de volgende melding:
Die compreg.dat en xpti.dat kan ik nog wel opzoeken via de zoekfunctie van windows en die kan ik er wel aftrappen... maar wat ik met die nsHeadersInfo.js precies moet doen... dat snap ik niet. Ik kan 'm niet vinden, en ik zou niet weten waar ik 'm neer moet zetten.

Nou is er vanaf versie 0.9 van de extension wel iets veranderd getuige de site:
Note: you must install v0.9 GLOBALLY if you already have v0.8 or less installed!
en verderop:
You can install it in your own profile. This close bug #5788. There is two drawback however:
- You should only install it system wide or in profiles. Don't mix both!!!
- If you install it in profiles, the PageInfo Headers tab will not work (it needs a component that must be in Mozilla/components). You can still copy this component manually if needed (help about this procedure is available on the PageInfo Headers tab itself).
Zelfs als ik een nieuw profiel pak en dan de nieuwste versie van 't ding installeer, dan krijg ik nóg dit probleem.

En met de nieuwste versie onder 1.0.7 dus helemaal geen probleem. Wie kan mij een goeie hint geven?
edit:
BTW,
* crisp heeft hetzelfde probleem. Niet dat dat helpt, maar dan is mijn leed tenminste een beetje gedeeld.

[
Voor 4% gewijzigd door
Superdeboer op 29-11-2005 22:30
]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.