Alternate 69 euro , ik wordt gek van 4 afstandbedieningen op de tafel 
Toch maar ff halen van de week !!
Toch maar ff halen van de week !!
Anoniem: 51957
Bij NORROD kost de 525 maar 62,50Anoniem: 81048 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:50:
Iemand een idee hoe duur de Harmony 525 is bij de media markt kan ik na me werk even omrijden om hem te halen (mits niet veel duurder dan in online shops)
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 24-02-2006 16:04 ]
Bing
Dat is echt cheap. Ik overweeg toch sterk om hem ook aan te schaffen!bing69 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:10:
Heb hem (de Harmony 525) van de week hier http://www.mnm-computers.nl/ incl verzendkosten voor 56,90 gekocht. Werkt op zich goed maar heb er wel een probleem mee.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nu uren gep**l ben ik er uit. Van alles geprobeerd maar eigenwijs bleef de harmony na het op starten van de tv en het digitale tv kastje naar ext3 (of hoger) zappen ipv ext2bing69 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:10:
Heb hem (de Harmony 525) van de week hier http://www.mnm-computers.nl/ incl verzendkosten voor 56,90 gekocht. Werkt op zich goed maar heb er wel een probleem mee.
Werk met de panasonic van tvhome en philips tft. Normaal schakelt de panasonic zelf via de scart naar ext2. Via de 525 schakelt hij dus constant naar ext3 of zelfs nog een verder. Kan daar helaas geen oplossing voor vinden. Iemand anders misschien wel????
Bing
Anoniem: 51957
Inmiddels daar ook besteld , ben benieuwd wanneer hij ariveertbing69 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:10:
Werk met de panasonic van tvhome en philips tft. Normaal schakelt de panasonic zelf via de scart naar ext2. Via de 525 schakelt hij dus constant naar ext3 of zelfs nog een verder. Kan daar helaas geen oplossing voor vinden. Iemand anders misschien wel????
In mijn geval setup ingedrukt houden totdat 1 v/d 8 lampjes (welke geselecteerd is) gaat knipperen, vervolgens kies je bv TV of AUX (wat je wil programmeren) en klik je op CHAN + gebeurt er niks gedurende 1 a 2 seconden druk je weer op CHAN + totdat het TV of AUX lampje (welke geselecteerd is)uit gaat, druk op OK en het is vastgelegd.PnD schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:15:
Kan iemand me uit de brand helpen en vertellen hoe je ook alweer toetsen kan leren met de Medion MD80383 universele afstandsbediening.
Automatischer Suchlauf
Wenn Ihr Gerät nicht auf die Fernbedienung anspricht, obwohl Sie alle
für Ihren Gerätetyp und die entsprechende Marke aufgeführten Co-
des ausprobiert haben, versuchen Sie es mit dem automatischen
Suchlauf. Hierdurch können Sie auch solche Codes solcher Marken
finden, die in der Geräte-Codeliste nicht aufgeführt sind.
1.Schalten Sie das betreffende Gerät manuell ein.
2.Halten Sie die Taste S (SETUP) für ca. 3 Sekunden gedrückt, bis
die Hintergrundbeleuchtung der Quellentaste nach kurzem Blin-
ken dauerhaft aufleuchtet. (Bei kurzer Betätigung der SETUP-
Taste aktivieren Sie die SHIFT-Funktion.)
3.Drücken Sie die gewünschte Quellentaste (TV, VCR, DVD, CD,
CBL, ASAT, DSAT, AUX) kurz.
4.Richten Sie die Fernbedienung auf das Gerät und drücken Sie
einmal kurz die Taste PROG+ oder PROG–.
Hat das Gerät keine Programm-Funktion, drücken Sie statt
PROG+/PROG– die Taste PLAY (vgl. S. 8, Punkt 4) oder .
Die Fernbedienung startet nach 6 Sekunden die Code-Suche und
sendet im Sekundentakt (siehe auch nächsten Abschnitt) nach-
einander alle Codes. Bei jedem Senden leuchtet die Quellentaste
auf.
5.Sobald das Gerät auf die Fernbedienung reagiert, drücken Sie
OK mit dem Joystick. – Haben Sie es verpasst, rechtzeitig OK zu
[ Voor 83% gewijzigd door Sunrise op 10-03-2006 21:56 ]
[ Voor 17% gewijzigd door KILLorBE op 11-03-2006 16:13 . Reden: Ik was nog aan 't slapen ]
Ik dacht toch dat dit de manier was, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaarKILLorBE schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:35:
Ik heb een andere maar misschien werkt het wel.
1) Setup toets ongeveer 3 seconden ingedrukt houden (Modus toets moet even knipperen en daarna blijven branden).
2) Setup toets loslaten.
3) Even op de gewenste Modus toets drukken (TV, VCR, DVD, CD...etc).
4) Druk op de Learn toets.
5) Druk op de toets waaraan de functie moet worden toegewezen (Modus toets blijft branden).
6) Houd op de 'originele' AB de toets zolang ingedrukt totdat de Modus toets 1 keer uitgaat.
7) Herhaal stap 5 en 6 tot alle gewenste functies zijn opgeslagen.
Beeindig het programmeren door op de Setup toets te drukken.
* KILLorBE was net wakker en ziet nu pas dat FunkySmell het in het Duits heeft gepost![]()
**EDIT** Misschien moet je de AB's iets dichter of verder van elkaar leggen.
[ Voor 13% gewijzigd door PnD op 18-03-2006 09:15 ]
[ Voor 105% gewijzigd door KILLorBE op 18-03-2006 09:29 ]
[ Voor 30% gewijzigd door PnD op 18-03-2006 09:27 ]
Als de Modus toets ~3 sec. knippert is het geheugen vol (Zou kunnen dat ie dat ook doet als het geheugen kapot is).PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:12:
dan druk ik de knop op de originele ab in en gaat de medion eerst aan en dan uit en daarna heel snel knipperen, dan krijgt ie het signaal binnen..
Zie mijn vorige post.PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:23:
Enig idee hoe hij gereset kan worden?
FunkySmell heeft een link gepost van de Duitse handleiding, Ik kan mijn handleiding van een MD41169 wel ff scannen/kopieren (Als m'n scanner niet vreemd doet, of ik moet ff een kabeltje zoeken voor een HP PSC 950 die ik gefixt heb).PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:23:
Ik ben trouwens dus de handleiding kwijt, dat ik hier al die lastige vragen stel..
[ Voor 7% gewijzigd door PnD op 18-03-2006 10:34 ]
Ehhhh...Terrienator schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:47:
Ik heb vorige week een Nevo SL gekocht... prachtig apparaat.
www.mynevo.com
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 17814
Anoniem: 126488
Ja je drukt namelijk op de uit knop en dan sluit hij gewoon alle apparaten af.Anoniem: 126488 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:32:
En nog een vraagje over harmony remote
Als je DVD kijkt en je wilt alles weer uit zetten. Kan je dan gewoon op Activiteit DVD kijken drukken en worden dan alle apparaten die bij die activiteit horen weer uitgezet?
Anoniem: 126488
Ok. Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik voor de harmony 525 ter vervanging van mijn 5 afstandsbedieningenBanjy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:28:
[...]
Ja je drukt namelijk op de uit knop en dan sluit hij gewoon alle apparaten af.
Maar stel dat jij hem op Watch TV hebt gezet en je wilt een DVD kijken dan kies je Watch DVD en dan laat hij de apparaten aan die nodig zijn en de rest zet hij uit. Maar de dvd speler zet hij dan natuurlijk ook aan.
Hij onthoud dus waar je zit zeg maar. Erg handig maar er is 1 nadeel als je zelf besluit via knoppen op de apparaten alles aan te zetten dan weet de afstandsbediening dat natuurlijk niet en als je dan dus iets als Watch TV kiest dan gaat het fout
Antwoord op mijn eigen vraag... De learnfunctie blijkt prima te werken. Ik drukte echter de knop op de originele afstandbediening te kort in. Je moet hem bij de meeste afstandsbedieningen (bij mij 4 van de 5) een seconde of 10 ingedrukt houden. Pas dan wordt de functie goed overgenomen. Zelfs mijn NAD versterker werkt prima. Topapparaat!!Anoniem: 17814 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:05:
Ik heb een Philips RU 760 kado gekregen. Prachtig apparaat maar ik krijg het niet aan de praat met mijn LG LCD tv. Alleen volume, kanaalwissel en de nummertoetsen doen het. Meer niet. Codes invoeren helpt niet, kopieren van de originele afstandsbediening werkt niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit apparaat niet met LG LCD-tv's?
Heb je toevallig ook een digitale tv decoder? Zoja werkt die ook ermee? Want ik heb gelezen dat veel universele afstandbedieningen niet de digitale kastjes ondersteunen omdat codes gebruiken die nog niet eerder gebruikt warenAnoniem: 17814 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:39:
[...]
Antwoord op mijn eigen vraag... De learnfunctie blijkt prima te werken. Ik drukte echter de knop op de originele afstandbediening te kort in. Je moet hem bij de meeste afstandsbedieningen (bij mij 4 van de 5) een seconde of 10 ingedrukt houden. Pas dan wordt de functie goed overgenomen. Zelfs mijn NAD versterker werkt prima. Topapparaat!!
Ik heb inderdaad een digitale decoder, van Samsung. De afstandbediening werkt alleen via de learnfunctie. Als je daar even de tijd voor neemt en je handelt zoals ik hierboven in een eerdere post omschreven heb, werkt het meer dan perfect! En ja, hij ligt geweldig in de hand en is lekker zwaar uitgevoerd.BiG-GuY schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:11:
[...]
Heb je toevallig ook een digitale tv decoder? Zoja werkt die ook ermee? Want ik heb gelezen dat veel universele afstandbedieningen niet de digitale kastjes ondersteunen omdat codes gebruiken die nog niet eerder gebruikt waren, daarom werkt die ook niet op mn simpele lidl Silvercrest ab van €6,- de rest van mn apperaten werken wel perfect
Ik denk er ook aan om die AB te kopen, vind hem er erg netjes uitzien, en ligt lekker in de hand (de ab van mn tv heeft zelfde vorm..)
Anoniem: 106506
"Who are you to wave your finger?"
(voor diegenen die dat andere topic niet volgen: 652cc bedoeld de Philips SBCRU760 afstandbediening)652cc schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:20:
Deze vraag heb ik ook al in het topic over de Harmony 525 geplaatst, maar zou ook graag willen weten of het bij de Philips ook kan (ik twijfel tussen die 2 namelijk):
Kun je met deze afstandsbediening het volgende doen:
* TV kijken en bedienen; en dus zappen, teletekst etc.
* TV kijkend; en dan als ik het volume harder/zachter wil zetten dat de AB dan automatisch het volume op de versterker regelt en niet de tv.
Dus zonder dat je eerst tv moet selecteren voor zappen en dan versterker selecteren voor volume?
"Who are you to wave your finger?"
Voor wat betreft de Harmony, ja en ja652cc schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:20:
Deze vraag heb ik ook al in het topic over de Harmony 525 geplaatst, maar zou ook graag willen weten of het bij de Philips ook kan (ik twijfel tussen die 2 namelijk):
Kun je met deze afstandsbediening het volgende doen:
* TV kijken en bedienen; en dus zappen, teletekst etc.
* TV kijkend; en dan als ik het volume harder/zachter wil zetten dat de AB dan automatisch het volume op de versterker regelt en niet de tv.
Dus zonder dat je eerst tv moet selecteren voor zappen en dan versterker selecteren voor volume?
Anoniem: 142125
Heb eens een kijkje genomen op de website en dat is inderdaad een prachtapparaat.Terrienator schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:47:
Ik heb vorige week een Nevo SL gekocht... prachtig apparaat.
www.mynevo.com
Anoniem: 49201
Simpel, je programmeert je universele a.b. met een werkende 'ventilator a.b.' (desnoods in de winkel waar ze hem verkopen).Anoniem: 49201 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:32:
Nu is het allemaal wel erg leuk zo'n universele maar wat nu als je voor bv een ventilator van een onbekend merk wil bedienen en als daarbij de remote ook nog is naar z'n grootje is???
your point being what ?Het gaat natuurlijk al lang niet meer over tv en audio maar tegenwoordig is alles draadloos met afstandsbediening.
Anoniem: 49201
Zou wel handig zijn als ze hem nog ergens zouden verkopen maar dit is dus geen optie.sverzijl schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:25:
[...]
Simpel, je programmeert je universele a.b. met een werkende 'ventilator a.b.' (desnoods in de winkel waar ze hem verkopen).[...]
Anoniem: 190637
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 190637 op 10-10-2007 19:29 ]
Anoniem: 89093
Anoniem: 71776
Kijk ook eens naar de Sunwave ab's... Ik heb de sunwave src-9310 en dat ding bevalt me prima. Gewoon lekker helemaal zelf in te stellen en niet zo'n "actie gericht ding" zoals de Harmony volgens mij is.Anoniem: 89093 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:26:
Is er bij de harmony nu wel de mogelijkheid (zoals deze niet in de Kameleon is) om met een macro de menu functies van de tv via pijltjes naar beneden en links en rechts in te programmeren?
Wanneer ik geluid van de tv via de receiver wil horen moet ik in mijn tv menu de speakers van mijn tc eerst uitzetten. Da's dus menu, beneden, rechts, boven, links, menu....kan ik dat wel in een macro kwijt?
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Voor het design moet je inderdaad niet bij Sunwave zijn. Echter is deze ab wel redelijk degelijk. Ik heb deze ab nu ruim drie jaar en doet het nog goed, hoewel hij meermalen op de harde houten vloer is gestuitert. Er zitten nu dan ook rondom krassen maar de functionaliteit is onaangetast.schumi2004 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:51:
Design van de sunwave src-9310 en de philips prestigo is ook niet echt mijn ding, voelt op eerste gezicht zo goedkoop aan.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik wil ook zulke relatiesals relatie geschenk
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Goeie vraag, zou ik ook graag weten voor mijn LG 37LC3R...hansem schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:59:
Werkt zo'n Harmony of andere luxe remote ook als je herhaaldelijk op een knop moet drukken als je ergens moet komen? Bijvoorbeeld bij m'n LG LCD (LC2R) moet ik verschillende keer op INPUT drukken (of met pijltjes) om bij Component oid te komen.
Kun je zo'n activity in Harmony dan ook gebruiken? Of een andere remote?
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Het lijkt me dat de Logitech ab's dit moeten kunnen. De Sunwave SRC-9310 kan het sowieso...hansem schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:59:
Werkt zo'n Harmony of andere luxe remote ook als je herhaaldelijk op een knop moet drukken als je ergens moet komen? Bijvoorbeeld bij m'n LG LCD (LC2R) moet ik verschillende keer op INPUT drukken (of met pijltjes) om bij Component oid te komen.
Kun je zo'n activity in Harmony dan ook gebruiken? Of een andere remote?
[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 20-12-2006 16:10 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Sodeju, leg hem naast een Logitech Harmony 525 en zoek de verschillen...SgtStrider schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:52:
Kickje; ik heb inmiddels de Harman Kardon TC30 besteld voor 150 euro incl btw.En ik was benieuwd of er nog wat mensen waren die ervaringen konden delen! Het systeem is erg vergelijkbaar met de Logitech 785 hoorde ik al, dus misschien werkt de software wel enigzins samen
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Anoniem: 21253
Daar hoor ik slechte dingen over...Anoniem: 21253 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:09:
Hoi,
ik heb net een mosaic gekocht in de UK. Kost wel wat incl. verzenden, maar goed dan heb je blijkbaar ook wat.
Waar heb je dat gedaan?SgtStrider schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:52:
Kickje; ik heb inmiddels de Harman Kardon TC30 besteld voor 150 euro incl btw.En ik was benieuwd of er nog wat mensen waren die ervaringen konden delen! Het systeem is erg vergelijkbaar met de Logitech 785 hoorde ik al, dus misschien werkt de software wel enigzins samen
hier
staat ie alweer op de h/k site?SgtStrider schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:31:
[...]
hier
valt me trouwens op dat hij echt nergens te verkrijgen is, in tegenstelling tot de in overvloed beschikbare Harmony's...
Anoniem: 103711
Wat is nou de beste op heden ?MikeyMan schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:16:
[...]
staat ie alweer op de h/k site?
Istie ook steviger dan de logitech uitvoering?
Anoniem: 21253
dat is het oude model van een aantal jaar geleden.SgtStrider schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:39:
[...]
Daar hoor ik slechte dingen over...
Lijkt me trouwns ook niet zo universeel dat "code" systeem... en kost echt een hoop geld voor die eigenschappen
Nou hij is inmiddels binnenMikeyMan schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:16:
[...]
staat ie alweer op de h/k site?
Istie ook steviger dan de logitech uitvoering?
* kickje *Smarron schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:26:
Ik ben ook weer op zoek naar een universele remote. Sinds de nieuwe TV heb ik er ook weer een afstandsbediening bij. Dat maakt het totaal op 4:
- xbox360
- UPD Digital
- Sony receiver
- LG plasmascherm met ingebouwde DVR
Ik heb een tijd gebruik gemaakt van een 8-in-1 kameleon, maar ik ben er toch niet zo tevreden over. UPC werkt wel, maar ik moest erg veel instellen via de learn-functie en dan nog kon ik de pijltjestoetsen en OK-knop niet plaatsen waar ik wilde.
Ik kan de TV nu wel bedienen met de UPC remote (zenders en volume), maar van videokanaal switchen werkt gewoon niet. Dus ik heb nu dagelijks 4 remote op de tafel liggen waar ik en vooral mijn vriendin gek van wordt.
Nu ben ik dan toch weer op zoek naar een goede universele remote, maar hij moet het ook echt doen voor elk apparaat en elke functie die ik wil moet werken.
xbox360:
- power
- subs en audiosporen
UPC Digital (zilver Thomson model):
- Volume en power
- Menu in en menu uit moet werken.
- Op de remote zit een UPC-knop. Die moet ik kunnen blijven gebruiken.
- TV-guide
- Pijltjestoetsen en de OK-knop daarin moet werken. Deze knop kreeg ik niet ingeprogrammeerd met de kameleon.
Sony STR DB795 receiver:
- Volume en power
- Inputs (DVD, TV, SAT etc.)
- Surroundmodes (movie/music/theatre, maar ook switchen tussen Dolby Digital, Dolby Digital EX, Dolby ProLogic, Dolby ProLogic II, Dolby ProLogic IIx, DTS Digital Surround, DTS-ES)
LG 42PC1RR plasma TV:
- Volume en power
- Menu knop
- Inputs (AV1 en 2, component, VGA en HDMI)
- Teletekst
- PiP
- zoom-mode (4:3, 14:9, 16:9, zoom, wide etc.)
- 1-touch recording knop (mogelijk via learn-functie)
Dit zijn de grootste eisen. Deze moeten echt allemaal 100% werken. Dan komt de vraag welke remote deze eisen kan verwerken? Ik ben aan het neigen naar de Logitech Harmony 785 (of 885). Deze kun je updaten, er is een grote database aan apparaten voor en DVR's moeten ook werken volgens de site. Deze heeft volgens mij ook gewoon een learn-functie. Verder ziet hij er ook behoorlijk goed uit, alleen vraag ik me af of de knoppen-indeling wel logisch is. Iemand hier ervaring mee? Dan doel ik op de 1-9 knoppen die vrij onderaan zitten. Dit is voor elke Harmony het geval overigens. Ik heb het idee dat je de remote nooit lekker stevig vast kunt pakken. Maar ik zal hem dan eerst even testen in de Mediamarkt ofzo. Mijn prijsklasse zal ook max. € 130,- zijn.
Die HK van hierboven ziet er ook wel goed uit en heeft idd veel weg van het 785-model.
Vooral de UPC digital codering schijnt vaak te nieuw te zijn om goed ingeprogrammeerd te kunnen worden. Wie heeft deze wel 100% werkend en met welke remote uiteraard?
Kijk voor de gein ook eens in het volgende topic.
Thanks, ik dacht dat deze alleen over de 525 ging.Big_Tower schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:14:
[...]
Kijk voor de gein ook eens in het volgende topic.
[AB] Logitech Harmony 525...
Staat heel veel info over de verschillende Harmony's en niet alleen de 525 zoals de titel suggereerd.
Anoniem: 209590
Ja, Logitech kan het allemaal. Als je de originele AB's hebt, ben je ervan verzekerd, maar ik zet er 5 euro op in dat ze allemaal in de database staan.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ik heb een ouder type gehad, leuk hebbedingetje maar lang niet zo makkelijk als de harmony serie.Anoniem: 209590 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:31:
Iemand al ervaringen met de Kameleon 8 (URC-8308)?
http://www.oneforall.nl/?pag=39&prodnr=96
Anoniem: 211895
Ben een kleine week in het bezit van de TC30. Heerlijk apparaat. Een waanzinnige uitgebreide database. En voor hen die vragen hebben over de compleetheid. Ik heb zojuist als test de Sony CDP-101 toegevoegd. Jawel, de eerste CD speler van Sony uit 1984. Het apparaat zelf heb ik niet meer, maar de TC30 kan hem aan.
Bij RAF in Amsterdam (Rijnstraat). Je kunt ze ook via hun web-winkel bestellen. (www.raf.nl)Domino schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:13:
99 euro voor de TC30? Waar dan?
Ik heb er nog 160 euro voor betaald, zo zie je hoe hard het gaatAnoniem: 211895 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Ben een kleine week in het bezit van de TC30. Heerlijk apparaat. Een waanzinnige uitgebreide database. En voor hen die vragen hebben over de compleetheid. Ik heb zojuist als test de Sony CDP-101 toegevoegd. Jawel, de eerste CD speler van Sony uit 1984. Het apparaat zelf heb ik niet meer, maar de TC30 kan hem aan.
Voor de rest alleen lof. Eindelijk gewoon TV kijken via versterker en digitale ontvanger. Met de ACTIVITY knop zet ik TV, versterker en digitale ontvanger in één keer aan. Vervolgens met de volume knop op de TC30 het volume op de versterker geregelen en met de CH + en CH - de presets op de digitale ontvanger. Zonder hiervoor continue knoppen in te drukken om te wisselen.
Natuurlijk kan ik de TC30 ook instellen om alleen de digitale ontvanger te bedienen.
Ander voordeel. Op mijn TV (SONY BRAVIA) kan ik niet rechtstreeks de verschillende scart ingangen bedienen. Dat moet via een menu. Na de upload op de TC30 blijken de scart aansluitingen ieder zijn eigen IR code te hebben. Ik kan nu dus middels 1 drukknop de juiste scart aansluiting kiezen (of HDMI).
En dat voor EUR 99.
Dan verplaats je die toch. Je kunt in de TC30 (en dus ook de Harmony 525 volgens mij) in de menu's de volgorde van de activieten verplaatsen. Heb ik ook gedaan. Voor mijn receiver heb ik de afzonderlijke surround instellingen naar het eerste blok van 8 menu-toetsen (LCD-scherm) verplaatst.Domino schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:15:
Ik had ook zo'n 9960, batterij vreter dat ding. Ik moest elke 3 of 4 dagen de batterijen vervangen, de motion sensor is veel te gevoelig.
Ik heb nu een harmony 525 als test en moet zeggen valt me niet tegen.
Alleen voor de hand liggende knoppen als subtitle ed zitten veel te ver weggestopt in het menu.
Anoniem: 206999
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
[ Voor 4% gewijzigd door KILLorBE op 16-07-2007 17:25 ]
Kennistechnoloog
logitech 895 met wireless rf extender zou moeten volstaancveld schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:12:
Ik zoek eigenlijk een oplossing om de verschillende infrarood apparaten die ik in mijn huishouden wil bedienen kan voorzien van radiografische technologie.
Ik kan evt. leven met een "infrarood" hub die ik op mijn salontafel zet. Deze hub ontvangt radiografische signalen van mijn afstandsbediening en zendt vervolgens infrarood signalen naar tv, linksys kiss, en stereoset.
Deze hub heeft verder idealiter een webinterface die via wifi beschikbaar is.
Is dit iets?
De database van die ab raadplegen en codes voor sharp tv's zoeken. Nu staat de ab kennelijk ingesteld op een code van een philips tv.devilsnight schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:14:
Ik heb mijn oudere Sharp tv aangesloten voor console gaming, vooral voor wanneer ik de beamer niet wil aandoen voor een halfuurtje gamen bijvoorbeeld. Echter kan ik de remote nergens meer vinden.
Nu heb ik hier een universele afstandsbediening liggen van Classic ofzo....op de philips breedbeeld van broer werkt ie gelijk maar op mijn Sharp niet. Is hier iets aan te doen?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
De database raadplegen, telefonisch dus neem ik aan dat je bedoeld?Ejorne schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:00:
[...]
De database van die ab raadplegen en codes voor sharp tv's zoeken. Nu staat de ab kennelijk ingesteld op een code van een philips tv.
Anoniem: 119987
Meestal zit er wel een boekje bij, zo nee internets raadplegen en de code invoeren op je remote.devilsnight schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:16:
[...]
De database raadplegen, telefonisch dus neem ik aan dat je bedoeld?
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Anoniem: 228318
Anoniem: 228318
Anoniem: 119987
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq