Zo volg tijden dit topic.
Ik ben nu gebruiker van de Radioshack 6 in 1 oftewel de radioshack versie van de One For All 6 in 1 Kameleon.
Vind het opzich een prachtig apparaat maar met het aanschaffen van een deels nieuwe set up werken de standaard codes niet meer. En heb al paar keer met de helpdesk van Amerika aan de lijn gehangen om hem te upgraden helaas is het signaal te slecht. Vandaar dat ik nu zeer beperkt maar mijn apparaten kan aansturen: In normaal gebruik kan ik alles dus wel aansturen. Maar specialere commandos kunnen niet, want hij kan maar 20 signalen leren en ik heb er dus meer nodig.
Verder houd hij niet altijd even lekker vast (2 handen is toch wel een must wil je fatsoenlijk kunnen bedienen) En ook gaat hij al aan als je er naar kijkt, dus je legt hem op de vloer of iets dergelijks wat niet zo trilt tijdens een film.
Opzich kan ik hier goed mee leven maar nu zag ik de Harmony 525. De latere modellen spreken mij niet zo aan (die organische ronde dingen) maar deze vind ik qua styling er mooi. Ook de verlichting is een Pre want ja hij moet wel qua design tegen mijn oude op kunnen.
Ik ben trouwens ook een Harmony 520 tegen gekomen maar deze lijkt technisch gelijk en is alleen moeilijker verkrijgbaar en duurder...
Mijn voornaamste vraag is eigenlijk: werkt de connectie functie en software lekker? Mij lijkt het een groot voordeel als je rustig op je pc kan kiezen welke apparaten hij moet leren. Dit ipv van 3 cijferige getallen opzoeken die standaard gepreprogrameerd in de afstandsbediening staan, welke dus niet allemaal toereikend zijn.
Kan je echt via de software gewoon kiezen dit apparaat en dit apparaat etc.. En dat ze dan ook helemaal werken alle sub menu'tjes en functies van de originele afstandsbediening (vooral van toepassing op audio remote)
Ik zou dus graag die database gebruiken die zo groot lijkt te zijn. Maar mocht iemand zo vriendelijk zijn om uit te zoeken of deze apparaten daar toe behoren. Alvast heel erg bedankt, als ze namelijk allemaal aanwezig zijn weet ik zeker dat ik hem haal.

...... euh bestel op internet
- Samsung LE26R51B
- Samsung Digitale Kabel ontvanger.
- Sony Audio Decoder Amplifier ht-sl700
- Xbox 360 (Media Center Extender)
- Sony DVD speler dvp ns585p