Ik ben erg benieuwd hoe kpn op deze klachten gaat reageren. Ik werk op de helpdesk van kpn-adsl en daar kan je echt niets doen aan een contractsverlenging dan zeggen dat het het geval is en jij er ook niets meer of minder van kan maken. Je moet ook niet een helpdesk bellen met zulke gevallen, dat schiet niet op. Gewoon die brief sturen.
Ik moet zeggen dat ik dit echt totaal niet gewend ben van kpn, uiteraard wordt er altijd wel door een of andere verkoop-dude of muts een direct-adsl verbindinkje aangesmeerd zonder duidelijk te zeggen dat er geen mail bij zit, datzal je altijd houden, maar dit heeft wel veel weg van opzettelijk mensen niet informeren over gevolgen van een contractsverlenging... Het geeft wel een behoorlijk vies nasmaakje.
Een stuk duurder zijn, arrogant met snelheden en prijzen, ach.. Dat kan wel naar mijn mening, ze kunnen dat wel maken.. Het is naar mijn ervaring het netwerk met een bijzonder snelle afhandelingen van storingen, een goede helpdesk (voor kpn isp klanten) en een kwalitatief goede verbinding en een goede en degelijke naam (ik heb mijn beide ouders aan de d-dsl geholpen, omdat ik daarvan weet dat het niet duur is en dat je als je de helpdesk belt tenminste wel gewoon gestructureerd en netjes geholpen wordt, op een enkele helpdeskmedewerker hier en daar na uiteraard

).
Ik weet wel dat de afdeling klantenreacties altijd redelijk coulant met klachten omgaat (soms naar mijn mening zelfs té als ze gratis een monteur naar een arrogante klant met een grote bek over de adsl verbinding maar gewoon met een brakke kut pc sturen). Ik ben benieuwd hoe het met Igorrai afloopt.
Overigens Igorrai, je kan hier wel lopen schelden, maar wanadoo adviseert je niet voor niets om dit schriftelijk te doen.
Het conflict begint trouwens irritante proporties aan te nemen. De helpdesk van wanadoo lijkt klanten die via het netwerk van kpn werken niet meer te willen helpen en stuurt alle klanten (onterecht!) naar de installatiehulp toe met de melding "zeg maar dat het gewoon nooit gewerkt heeft, dan moeten ze je helpen", ook rustig als de dsl lijn er al een jaar ligt ofzo... En dat noemt zich "professionele helpdesk", vragen of de klant voor jou wil liegen... (die je zogenaamd zou missen als je direct-adsl hebt.. Als er een ding wel goed geregeld is bij ddsl, dan is het wel gewoon de helpdesk...).
Het is wel een stuk goedkoper, maar ik vraag me af of ik het zou willen hebben...
[
Voor 26% gewijzigd door
JvS op 01-08-2005 22:52
]