Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
En dat is 1001.
Wat mij betreft mag ie naar een nieuwe en als toevoeging voor de startpost zou ik MAXWELL renderer nog willen opperen http://www.maxwellrender.com/
Wat mij betreft mag ie naar een nieuwe en als toevoeging voor de startpost zou ik MAXWELL renderer nog willen opperen http://www.maxwellrender.com/
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik wil er best een maken, maar dat wordt dan wel een copy paste van huidige TS
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat was eventueel ook mijn plan. Niks mis mee imho, want ik vind die TS prima in elkaar geknutseld en bevat genoeg info
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Raar inderdaad... Kan het liggen aan compression (jpg ofzo)? Verder, behalve opacity moet je ook je specular en glossiness slots van dezelfde map voorzien, zodat die ook op 0 staan buiten de maan zelf (als je dat nog neit gedaan hebt natuurlijk). En ik weet niet of je de maan self-illumination hebt gegeven maar als dat zo is -> ook weer die map gebruiken, zodat je lucht rond de maan geen licht geeft.Menesis schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:33:
Ik heb een probleempje met een opacity map icm planes
In het plaatje hieronder zie je dat de maan niet helemaal klopt (linksboven), terwijl de optacitymap toch echt uit 100% zwart bestaat... Hoe kan ik dit oplossen?
[afbeelding]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
aha, bedankt! dat van het kopieren van maps zal ik eens even toepassen
Mixed Reality dev
Gooi in je opacity-slot een mask, en daarin 2 x je opacity-map. Werkt meestal welMenesis schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:33:
Ik heb een probleempje met een opacity map icm planes
In het plaatje hieronder zie je dat de maan niet helemaal klopt (linksboven), terwijl de optacitymap toch echt uit 100% zwart bestaat... Hoe kan ik dit oplossen?
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.