botoo schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:22:
Geen pics KeX?

Klinkt iig als een aanslag op je doorzettingsvermogen, en wmb heb je het

gedaan

.
[edit]
Oja, voor ik het vergeet, op dit soort duurevenementen krijg je altijd een dipje (of wat meer dan één), uiteindelijk leer je dat een dip een tijdelijk iets is en dat je domweg ff door moet stoempen om weer uit je persoonlijke dalletje te komen.
* botoo is ondertussen bijna zo lomp dat ik een dipje soms niet eens meer registreer, 't is een kwestie van bij het begin beginnen en de finish is aan het einde

Jezelf goed blijven verzorgen (trainbaar!) maakt dat je fysiek en mentaal optimaal kan blijven presteren

.
Nope geen pics. Ik was al een soort drommedaris met alle foodies die ik meegsleept heb. Telefoon geld en piccashooter was geen ruimte voor. Ik begin langzamerhand weer een beetje peppi te worden. Ga zo eens een biertje doen, haha wedden dat ik na drie biertjes met dubble tong spreek.
Maar ik heb me vooral goed verzrgd en een beetje geexperimenteerd met de verschillende energy stuff. Verschillende repen, gelletjes en dergelijke meegenomen naast wat belegde bolletjes, sultana's en twee bananen. Ik zag er echt uit als een gebochelde bij de start met al die stuff in mijn koerstrui en windvangertje. Uiteindelijk met bijtappen ook nog een liter of vijf aan water opgeslurpt. Toen ik thuis kwam bleek ik vier kilo te zijn verloren aalleen vandaag. Maar goed dat zit ik nu deels bij te voeden.
Maar het was wel iets meer dan een dipje, die heb ik ook gehad

, maar de laatste sessie klimmen was echt te heftig. Een groot deel van de 900 hoogtemeters zitten in dat stuk en ik heb echt sterretjes gezien. Ben ook wel van de fiets afgeweest daar. Klaartje neemt eigenlijk nooit pauze en ik heb dat af en toe echt ff nodig om mijn eten goed weg te krijgen.
Maar leerzaam was het zeker, en ondanks de gemengde gevoelens ben ik eigenlijk best behoorlijk trots.
[edit]
Goed verzorgen is soms lastig. Weten dat je niet te veel moet drinken en niet te weinig is soms heel lastig als je je voelt alsof je die hele bidon wil leegdrinken. Ik weet dat ook dat discipline is maar dat is soms best zwaar. Ik ben echt n00b op echte duurevenementen en ik denk dat dit met een kleine zeven uur daar wel onder valt.
[
Voor 8% gewijzigd door
KeX op 30-07-2005 20:49
]