Komende week sneeuw! Dus lekker spass haben auf der mtb. Wellicht ook nog een dagje spelen in de Ardense heuvels.
Maakt iemand een nieuw topic btw?
Maakt iemand een nieuw topic btw?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wat een plaatjes maakt die kerel! Daar zou je heel wat fg showcases van kunnen maken.KeX schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:58:
Ik wil, voor zover nog niet bekend, graag de site van Marco Toniolo met jullie delen. Dit is een bekende hoofdzakelijk fietsfotograaf met geweldige mountainbike foto's op zijn site.
http://www.marcotoniolo.com/photos/index.php/cat/502
Overigens ook hele gave snowboard foto's
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 26005
De oh-zo-bekende 'spastische neukbeweging' ken je al? Nouja, heel simpel gezegd bewaar je je evenwicht middels die beweging. Maar toch, een paar tips:Ghostrider schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:17:
Ik was vandaag ffe op pad in de duinen met een paar maten, Van duinen afrijden jumps, trappetjes etc. Kom ik een bejaarde tegen op een breed pad geeft ze me zo 2 slagen tegen me lichaam. Normaal zeg ik altijd gedag tegen de medemens maar wat dit persoon bezielt?.
[afbeelding] Zo ziet hij er tegenwoordig uit. Mijn manuel/wheelies zijn nogsteeds aardig waardeloos extra tips mogen altijd
Gisteren toen ik op mijn XC fiets reed door het bos/duinen zei iedereen vriendelijk gedagDuinen zijn fijn
Bedankt, ik heb atm niet zo'n heel breed stuur ik ga lekker oefenen
Asus Zenbook i7 256gb
Whatever.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Whatever.
Anoniem: 70360
Bij Math Salden hebben ze (nieuwe) alu frames voor weinig,
Nogmaals, wie wil mag het wielrentopic layoutje gebruiken. Maar ik open hem niet, want ik ben aarslui en dan mag ik bij elke scheet weer die SP aanpassenmeendering schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:26:
Wie gaat er een nieuw topic openen?
Ik heb momenteel niet echt goede ideën....
[ Voor 32% gewijzigd door Jazzper op 12-03-2006 00:37 ]
[ Voor 62% gewijzigd door The_Scarabial op 12-03-2006 16:30 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq