Het grote mountainbike topic (deel 4) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Komende week sneeuw! Dus lekker spass haben auf der mtb. Wellicht ook nog een dagje spelen in de Ardense heuvels. :)

Maakt iemand een nieuw topic btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

als iemand de layout van het wielrentopic wil overnemen (De startpost) wil ik er wel een MTB versie van maken. Maar ik open volgende deel niet, je blijft updaten hehe :p

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik wil, voor zover nog niet bekend, graag de site van Marco Toniolo met jullie delen. Dit is een bekende hoofdzakelijk fietsfotograaf met geweldige mountainbike foto's op zijn site.

http://www.marcotoniolo.com/photos/index.php/cat/502

Overigens ook hele gave snowboard foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:12

botoo

💀 too old to die young

http://www.marcotoniolo.com/photos/showphoto.php/photo/351
Is een mooi sfeerplaatje, niet de mooiste foto maar wel indrukwekkend :),

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
KeX schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:58:
Ik wil, voor zover nog niet bekend, graag de site van Marco Toniolo met jullie delen. Dit is een bekende hoofdzakelijk fietsfotograaf met geweldige mountainbike foto's op zijn site.

http://www.marcotoniolo.com/photos/index.php/cat/502

Overigens ook hele gave snowboard foto's
Wat een plaatjes maakt die kerel! Daar zou je heel wat fg showcases van kunnen maken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26005

Ghostrider schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:17:
Ik was vandaag ffe op pad in de duinen met een paar maten, Van duinen afrijden jumps, trappetjes etc. Kom ik een bejaarde tegen op een breed pad geeft ze me zo 2 slagen tegen me lichaam. Normaal zeg ik altijd gedag tegen de medemens maar wat dit persoon bezielt?.
[afbeelding] Zo ziet hij er tegenwoordig uit. Mijn manuel/wheelies zijn nogsteeds aardig waardeloos extra tips mogen altijd :)

Gisteren toen ik op mijn XC fiets reed door het bos/duinen zei iedereen vriendelijk gedag :) Duinen zijn fijn
De oh-zo-bekende 'spastische neukbeweging' ken je al? Nouja, heel simpel gezegd bewaar je je evenwicht middels die beweging. Maar toch, een paar tips:
- Armen gestrekt, knietjes gebogen. Zo heb je 'de ruimte' voor aanpassen tijdens de manual.
- Rem heeeeeeel licht aan laten lopen. Een goed doseerbare rem helpt enorm. Denk hydraulisch.
- Een breed stuur is niet noodzakelijk meer evenwicht, het wil vaak tegenwerken. Ik rij zelf met een smal stuur en dat bevalt prima.
- Oefen, oefen en oefen nog wat. Het duurt zeker flink wat maanden wil je fatsoenlijk wheelies en manuals kunnen maken. Niet laten afschrikken, het is nou eenmaal zo en het is heerlijk om uiteindelijk (goed) te kunnen. Daarna word je een egotripper omdat het allemaal zo makkelijk is. Kijk maar naar mij.

Succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:35

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bedankt, ik heb atm niet zo'n heel breed stuur ik ga lekker oefenen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen had gisteren wederom pech... :/

Dat getik in mn crank was niet de crank... maar het was wat anders.
Mn linker Eggbeater is dus aan gort, de hele lagering is los gekomen. End-cap die de kogels tegenhoud was helemaal stuk. Weet niet of het nog te repareren is. :(
Zo niet, ga ik wel weer fietsen met SPD.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Iets anders. Ik zoek nog een MTB frame ergens tussen de 19-21" met 1 1/8" balhoofd. Meer eisen heb ik niet (oh ja zo cheap mogelijk, boeit me niet welk merk). Ik zie op martkplaats/etc wel dingen voorbij komen, maar vaak in de andere kant van het land. Hebben jullie enig idee wat die grap gaat kosten met TPG? Je lapt voor het gewicht (onder de 5kg) 5,50 maar ik vermoed dat de maten dwars gaan liggen voor pakketpost. * Jazzper zoekt nog ff verder naar cheap ass alu framepje.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wie gaat er een nieuw topic openen?
Ik heb momenteel niet echt goede ideën.... :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70360

Bij Math Salden hebben ze (nieuwe) alu frames voor weinig,
noname alu frame voor 99 euro.
Ik kan je geen directe link geven wegens java gedoe, maar salden.nl -> webshop -> frames & opbouw -> ATB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik ga morgen kijken bij een oude, stalen edoch coole Gary Fisher frame. Ik twijfelde tussen een kinesis alu noname frame of die GF. Ik ben gek op stalen bikes en sowieso heeft GF meer charme dan noname dus ik denk dat ik al om ben of het frame moet wel erg afgeragd zijn. Hij is denk ik wel iets te klein voor mij maar niets wat een lange zadelpen niet kan oplossen en dan ben ik lekker wendbaar :)

ooh en:
meendering schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:26:
Wie gaat er een nieuw topic openen?
Ik heb momenteel niet echt goede ideën.... :/
Nogmaals, wie wil mag het wielrentopic layoutje gebruiken. Maar ik open hem niet, want ik ben aarslui en dan mag ik bij elke scheet weer die SP aanpassen :p

[ Voor 32% gewijzigd door Jazzper op 12-03-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 14:13

The_Scarabial

MTB for life!

ik wil wel een nieuwe openen en ontwerpen, maar nu even niet :P, ga eerst ff biken :D

edit: nou dat biken ging dus niet door, ik ben achter een zeer klotenprobleem gekomen

de inbus bout in de bovenste as van het plaatje is geknapt, waardoor er enorm veel speling in de achtervork zit :|

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eaman/IM000363crop.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door The_Scarabial op 12-03-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
Zal niormaal wel niet hier moeten, maar toch maar even op wijzen.

Bij de Lidl hebben ze dus fake-camelbacks te koop vanaf 20-03

Ik heb voor mijn kids zo'n goedkoop ding (wel van Xenos) en ben er best wel tevreden over.

Hier is de link
Rugzak met drankreservoir

Er staat daar ook een plaatje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Working aan een nieuwe sp, zal vanavond online komen :D