@Palomar: zo'n kettingreinigingsapparaatje heb ik ook, maar ben er recentelijk een beetje vanaf gestapt. Het maakt inderdaad de ketting ongekend goed schoon, maar imho een beetje te goed. Bij de racer viel het wel mee, maar op een of andere manier kreeg ik nooit meer de MTB ketting goed gevet (Pedro's) na een ontvetter-sessie. En de komst van een nieuwe asfvaltvretertje vond ik een goed moment om de mating van smering als belangrijker te achten dan de mate van blinkendheid. Met een doek krijg ik hem goed genoeg schoon.
Zo, heb verder zelf de Specialized toertocht in Gulpen gedaan vandaag. 70km over keihard bevroren grond, had af en toe wel een fully onder m'n kont willen hebben! Verder heerlijk gefietst, voor het eerst een bevroren Camelbak mogen ervaren, veel geglibberd en gegleden, tot op de laatste kilometers een bijna compleet schone fiets gehad (wel wat anders dan vorig jaar
) en af en toe lekker geragd met wat amateurbikers die ik tegenkwam. 3:30 deed ik erover, incl 3 keer verkeerd fietsen...
Circa 20 km/u bruto
Topdagje! Wel compleet lam nu...
Zo, heb verder zelf de Specialized toertocht in Gulpen gedaan vandaag. 70km over keihard bevroren grond, had af en toe wel een fully onder m'n kont willen hebben! Verder heerlijk gefietst, voor het eerst een bevroren Camelbak mogen ervaren, veel geglibberd en gegleden, tot op de laatste kilometers een bijna compleet schone fiets gehad (wel wat anders dan vorig jaar

Topdagje! Wel compleet lam nu...
[ Voor 7% gewijzigd door bassGunner op 08-01-2006 17:11 ]