Echt, "I Rest My Case"Anoniem: 105262 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:22:
Het pakket wat er allemaal bij die Aldi cam is mee gegeven is best netjes, maar ja, je krijgt er een crappy cam bij en dat is echt heel jammer.
Dan kan je toch echt beter een 'ouder' modelletje A-merk digitale camera kopen.
Zoals die Canon A520, in de pricewatch staat deze nu voor 188 euro, koop je setje goeie batterijen bij, een CF kaart van 512 mb is ong. 35 euro, ben je misschien 2 tientjes duurder uit, heb je wel een goeie cam en de extra opties die ook bij de Aldi hebt...
Oh en ervaringen die ik heb met een Aldi cam;
het heeft mn vakantiefoto's van mijn vriend en mij samen in Parijs redelijk verpest
Waarom?
-Ruis
-Brakke onscherpe foto's
-Geen mooie plaatjes mee te schieten
Voorbeeldje;
[afbeelding]
En dit komt niet omdat ik deze foto heb geresized!
Ligt eraan hoe je zelf denkt over kwaliteit, maar digitale camera's zijn echt geen aanrader om die van een onbekend merk te kopen...
Je kan inderdaad gewoon een goede 3-4 megapix camera halen voor minder dan 200 euro en dan de rest er bij kopen.
Ook al die leuke dingetjes die Aldi erbij gooit, accu's geheugenkaartjes, hoesjes, dockstations, ect. is allemaal heel fijn, maar das WEER een truuk om te laten blijken dat het een goede aanbieding is. Doe je het voor de foto's, dan moet je gewoon een A-Merk hebben, anders baal je gewoon achteraf.
En dat meen ik echt, ik heb dus op de foto afdeling van de MediaMarkt gewerkt, en als ik een stuiver kreeg voor elke persoon die aan komt lopen met de bewering dat Aldi een betere aanbieding heeft, en later met gekrengde trots bij ons komt om toch maar die Canon of Nikon te halen, dan hoefde ik niet meer te werken...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca