Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:53

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 105262 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:22:
Het pakket wat er allemaal bij die Aldi cam is mee gegeven is best netjes, maar ja, je krijgt er een crappy cam bij en dat is echt heel jammer.
Dan kan je toch echt beter een 'ouder' modelletje A-merk digitale camera kopen.
Zoals die Canon A520, in de pricewatch staat deze nu voor 188 euro, koop je setje goeie batterijen bij, een CF kaart van 512 mb is ong. 35 euro, ben je misschien 2 tientjes duurder uit, heb je wel een goeie cam en de extra opties die ook bij de Aldi hebt...

Oh en ervaringen die ik heb met een Aldi cam;
het heeft mn vakantiefoto's van mijn vriend en mij samen in Parijs redelijk verpest :'(
Waarom?
-Ruis
-Brakke onscherpe foto's
-Geen mooie plaatjes mee te schieten
Voorbeeldje;
[afbeelding]
En dit komt niet omdat ik deze foto heb geresized!

Ligt eraan hoe je zelf denkt over kwaliteit, maar digitale camera's zijn echt geen aanrader om die van een onbekend merk te kopen...
Echt, "I Rest My Case" _/-\o_ .
Je kan inderdaad gewoon een goede 3-4 megapix camera halen voor minder dan 200 euro en dan de rest er bij kopen.

Ook al die leuke dingetjes die Aldi erbij gooit, accu's geheugenkaartjes, hoesjes, dockstations, ect. is allemaal heel fijn, maar das WEER een truuk om te laten blijken dat het een goede aanbieding is. Doe je het voor de foto's, dan moet je gewoon een A-Merk hebben, anders baal je gewoon achteraf.

En dat meen ik echt, ik heb dus op de foto afdeling van de MediaMarkt gewerkt, en als ik een stuiver kreeg voor elke persoon die aan komt lopen met de bewering dat Aldi een betere aanbieding heeft, en later met gekrengde trots bij ons komt om toch maar die Canon of Nikon te halen, dan hoefde ik niet meer te werken...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Voor de mensen met een grote mond mbt de uitspraak van mij en nog een ander die de Aldi cam afkraakten, check de foto's hier en op andere fora :?

Voor dat geld is zoals gezegd wel wat beters te krijgen. De Aldi cams zijn WAY ovepriced, goedkope CCD erin, goedkope lenzen (slecht lensstelsel, lensfouten etc) trage electronica en ga maar door. Ik zie er geen logica in om hetzelfde geld uit te geven als je voor dat geld ook zekerheid kan krijgen met cams die getest zijn op dpreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

Hello,

Heeft iemand enig id of de volgende aanbieding van de Aldi wat is?
Lijkt mij wel een leuke aanbieding...gaat vanaf 9 november in..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peter21/Aldi/Pict0002.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 00:53

XanderDrake

Build the future!

Ik wil trouwens wel even aanduiden dat ik niet hier zit om Aldi af te kraken. Zoals ik al zei, in de fotowereld is het simpel, goed = goed, slecht = slecht.
Maar dat geldt niet voor alles.
Ik heb een Medion Laptop (zie sig, onder Viator ;) ) en daar ben ik echt 1,5 jaar onwijs tevreden mee geweest! Toendertijd zaten er allemaal functies op, die nu wel standaard zijn, maar waar je toen echt 3000 euro voor opzij moest zetten. Nu vind ik em alleen wat zwaar en warm, maar toch -> top spul!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij de LIDL in Leiden hebben ze of hadden ze vanaf de 31e zoals ik al eerder zei voor 599 ofzo ook een LCD scherm 30" http://www.targa.nl/cms/targa_2_454.php?produkt_id=323

Xander> je hebt gelijk, ik koop ook regelmatig bij de Aldi of Lidl, zo hebben ze soms ook gewoon Maede verrekijkers of telescopen. Dit is gewoon een zeer goed merk :)
Het is zeker niet allemaal rommel, maar met digitale camera's, HDD videorecorders en dat soort spullen kan je gewoon beter niet daar kopen, meestal is het Z kwaliteit voor een A-B prijs.

[ Voor 52% gewijzigd door n00bs op 03-11-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Bij Dynabyte heb je een Acer voor 700 met op het eerste gezicht dezelfde functies. Alleen ziet die er wel wat mooier uit qua design :X Dit ding hebben ze volgens mij nog in het oude DDR ontworpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BARACUS schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:15:
Bij Dynabyte heb je een Acer voor 700 met op het eerste gezicht dezelfde functies. Alleen ziet die er wel wat mooier uit qua design :X Dit ding hebben ze volgens mij nog in het oude DDR ontworpen :+
Idd. dit lijkt op dat merk Schneider ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-04 17:15

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

@nOObs

Dat kwam omdat de Lidl daar (Molenwiek)verbouwt is en het een openings aanbiedeing was, net als die pc.

Atari 4 ff'r 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 23:44
Anoniem: 12215 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:55:
[...]

Gewoon, zoals beschreven 15 tot 50 mm. En hier werkt het zowel bij daglicht als bij kunstlicht (eettafel-lamp)
Ok, en wat voor merk afstandsbediening komen de codes vandaan? Ik heb het getest met een tv en hifiset afstandsbediening van sony.

Edit:
Het is al gelukt! Bovendien kon het ding al bijna alle toetsen van m'n tv, dvd, stereo en xbox _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door djmartyn op 04-11-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BOnus schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:24:
@nOObs

Dat kwam omdat de Lidl daar (Molenwiek)verbouwt is en het een openings aanbiedeing was, net als die pc.
klopt :) maar misschien hebben ze die spullen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 22:53
Exirion schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:09:
[...]

Mensen zijn zo gefocust op die 'koopjes' van Aldi en consorten dat ze niet eens verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind die 199 euro voor een derderangs camera helemaal niet zo goedkoop. Voor m'n vriendin heb ik laatst een compacte Pentax camera (Optio 50) met 512MB SD meegenomen voor in totaal net geen 200 euro. Het ding is erg klein en maakt nette foto's. Hoesje/tasje zit er standaard bij.

Zoiets kun je VEEL beter kopen dan die Medion meuk.
Hele nette prijs voor een Pentax Optio 50! Dezelfde camera wordt trouwens ook in andere "jasjes" verkocht. O.a. als Acer CE-5330 (heb ik op internet gezien voor 130 euro) en Ricoh Caplio RR530. (in plaatselijke fotozaak voor 159 euro) 512Mb SD kaartje erbij voor 30 euro en je haalt de 199 euro van de Aldi niet eens! Aldi en bijv. de Lidyl hebben soms best leuke aanbiedingen, maar veel mensen stormen er met de ogen dicht naar toe... |:(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 123806 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:43:
[...]

Hey, goed nieuws! Het is dus wel mogelijk! Maar hoe doe je het dan, want als ik een divx erin doe, met .srt met zelfde naam dan krijg ik het eerste venster en dan moet je met enter op het ebstand drukken, en dan staat er initializing... en dan begint de film, maar waar kan ik die .srt selecteren? als ik op subtitle druk staat er niet mogelijk:S en aan het begin staat er maar 1 bestand...

Help me aub!!!
Ik heb er niets voor gedaan. Ik heb een DVD met daarop een aantal films (.avi) en subtitles (.srt). De filenames zijn het zelfde op de extensie na uiteraard. Als je de film nu start, krijg je meteen de subtitles erbij (blauwe achtergrond, witte letters).

Misschien ligt het aan het masteren van je image? Tegenwoordig maak ik (onder linux) de images aan met UDF support maar ook iso9660, met Joliet opties aangezet.

Oh ja..wat wel vervelend is: Als je een DVD/CD hebt waar ook images opstaan (bijv. de cover), dan start de dvd-speler standaard op met de image browser! Het kostte me even wat moeite om uit te vinden hoe je van daaruit naar de films kunt browsen. Dit doe je door een aantal keren naar links te navigeren tot je een v/d icoontjes rechts onderin selecteert. Vanuit hier kun je dan naar het 'play' (driehoekje) icoontje gaan.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123806

Nou ik heb 1 film gebrand met een .avi en .srt met dezelfde naam op een cd, bijv film.avi en film.srt en een andere cd met anderefilm.avi en anderefilm.srt in een map anderefilm, toen deed ie het wel, en idd ook witte subs met blauw achtergrond(is dit ook te veranderen?)

Maar is dat dus het probleem? ze moeten in een map zitten met ookw eer dezelfde naam? en neit gewoon los op de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:34
Ik ben net bij de Praxis (Dordrecht) langs geweest om zo'n HE DVD recorder op te halen. Er stond er nog 1 in de vitrine voor 199 euro en er stond niet bij dat de advertentie verkeerd zou zijn. Zonder vragen gewoon meegenomen, in de veronderstelling dat het de HDDVR100H zou zijn (dus ZONDER DVD brander, alleen opnemen op hardeschijf).
Nu maak ik de doos open en zit er een HDD80HT in, dus MET DVD brander (+RW) !! Op zich een leuke verassing, zeker omdat er voorop aansluitingen zitten voor S-Video, AV2, en DV !! Nadeel is wel dat de hardeschijf niet verwijderbaar is.

Ik zal eens rondzoeken naar informatie over dit model en gebruikerservaringen.

<Edit>

Ik kan op het modelnummer niets vinden, ook op de site van HE staat hij niet. Iemand een idee of hij ook onder een ander merk verkocht wordt? Het is het apparaat zoals op de afbeelding in de Praxis folder, alleen wat daar zilver is is bij mij zwart, het hele apparaat is zwart.

[ Voor 19% gewijzigd door croxz op 03-11-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158745

Pee schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:55:
Ik ben net bij de Praxis (Dordrecht) langs geweest om zo'n HE DVD recorder op te halen. Er stond er nog 1 in de vitrine voor 199 euro en er stond niet bij dat de advertentie verkeerd zou zijn. Zonder vragen gewoon meegenomen, in de veronderstelling dat het de HDDVR100H zou zijn (dus ZONDER DVD brander, alleen opnemen op hardeschijf).
Nu maak ik de doos open en zit er een HDD80HT in, dus MET DVD brander (+RW) !! Op zich een leuke verassing, zeker omdat er voorop aansluitingen zitten voor S-Video, AV2, en DV !! Nadeel is wel dat de hardeschijf niet verwijderbaar is.

<Edit>

Ik kan op het modelnummer niets vinden, ook op de site van HE staat hij niet. Iemand een idee of hij ook onder een ander merk verkocht wordt? Het is het apparaat zoals op de afbeelding in de Praxis folder, alleen wat daar zilver is is bij mij zwart, het hele apparaat is zwart.
ik snap het hele verhaal niet.. er staat in de folder iets van 199, en jij krijgt een beter dvd recorder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Pee schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:55:

<Edit>

Tis een Lenco met het type nummer HDD80HT

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:43
Anoniem: 16108 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:29:
Volgens diverse fora op internet is de Aldi camera dezelfde als:
- Minolta E50
http://www.dpreview.com/n...1701konicaminolta_e50.asp
- Voigtländer Virtus D5
http://www.voigtlaender.d...A3CEF37B9C1256F7E002919C2
- BenQ DCE53
http://benq.nl/Products/DigiCam/index.cfm?product=478

Wat je verder met deze informatie doet, moet natuurlijk ieder voor zich weten...

En hier nog een linkje naar de website van de fabrikant:
http://www.traveler-servi...atart=187&lang=4&client=4
Mijn moeder kocht een jaar of twee terug een zg. 5MP cam van de Aldi; dat ding bleek ook een gerebrande Toshiba te zijn.

Toshiba of niet, het ding leverde brakke platen op van het niveau zoals hierboven gepost, ook bij andere users. Ik heb toen een review van de betreffende Toshiba gelezen en ik was enigszins verbaasd dat die cam veel betere platen opleverde. Mijn conclusie is dus dat de cams niet alleen rebranded zijn, maar dat er in de betreffende batch ook bezuinigd wordt op een aantal elementen, zoals de lens. Dat hoeft het logistiek niet veel duurder te maken maar levert wel een goedkoper eindproduct op.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Ik heb bv. de kodak z700, 4mp, 5x optische zoom, super snel gekocht voor 177,- euro bij de MM. Incl. tasje (6 euro kijkshop) en 512mb kaart (40 euro) kom je net boven de 200 euro uit.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v345/chemicalpiet/kikker.jpg

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 123806 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:27:
Nou ik heb 1 film gebrand met een .avi en .srt met dezelfde naam op een cd, bijv film.avi en film.srt en een andere cd met anderefilm.avi en anderefilm.srt in een map anderefilm, toen deed ie het wel, en idd ook witte subs met blauw achtergrond(is dit ook te veranderen?)

Maar is dat dus het probleem? ze moeten in een map zitten met ookw eer dezelfde naam? en neit gewoon los op de cd?
Ik heb de films niet in aparte directories gezet; gewoon alles in de root.
Misschien was de naam toch niet helemaal hetzelde bij je eerste film(s)? Let op dat de DVD-speler waarschijnlijk case-sensitive is, dus hoofdletters moeten ook hetzelfde zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 159213 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:13:
Hello,

[afbeelding]
Helderheid is wel ok, maar contast is toch echt te laag. De resolutie is ook niet optimaal en geen hdtv aansluiting, dus ik denk zonde geld. Hoeveel inch is deze? Kan ik niet terugvinden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Shiver23 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:31:
[...]

Helderheid is wel ok, maar contast is toch echt te laag. De resolutie is ook niet optimaal en geen hdtv aansluiting, dus ik denk zonde geld. Hoeveel inch is deze? Kan ik niet terugvinden.
Vreemd, ik dacht dat ik had gelezen dat het 26inch was. Het zal ook wel anders kan het dus WEL een goede koop zijn als deze groter is :)

Komop zeg, hd aansluiting bla bla het is maar 700 euro. Als ze de gore kast nou eens fatsoenlijker hadden gemaakt was het wel iets geweest. Je koopt zo'n ding toch een beetje voor het patser factor maar ik zou mijn lach niet kunnen inhouden als iemand vol trots zegt dat deze een lcd tv heeft gekocht en dit ding tevoorschijn komt ;) Wel jammer want ik zat echt te wachten op de Aldi om een leuke lcd aanbieding te doen. Een paar jaar terug hadden ze een medion voor erg weinig voor die tijd (2000 of 2500) en die zag er toch heel leuk uit. Wel erg typisch met Aldi spul dat Medion over het algemeen wel goed spul is en mtlogic(=audiosonic) vrij matige zut is. Je ziet gewoon dat de koopjes van de Aldi niet meer zulke koopjes zijn omdat andere winkels ook lage prijzen hanteren. Normaal gesproken zou dit ding dan 550/600 euro kosten waardoor het een koopje was.

effe de Acer, ook niet de mooiste ooit maar zeker niet lelijk.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/mobile01-1d420941c2ec8a6b96202af4bac24284.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 04-11-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

700 voor een 26inch met die specificaties is echt geen goede aanbieding.
Is wel even 1500 gulden.
Voor iets meer heb je bijvoorbeeld zoiets.
Samsung
800:1
1366x768
componentingang
2x15watt geluid

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Of Samsung LE27T51BX (27") € 753,06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het afspelen van muziek-dvds op de HE DVX 3854 H dvd-speler van Praxis? Bij mijn exemplaar lopen een aantal muziek-dvd's namelijk niet erg lekker; o.a. The Eagles - Hell freezes over, Eric Clapton - 24 nights, Fleetwood Mac - Live in Boston, Billy Joel - The ultimate collection doen het niet. Andere muziek-dvds leveren daarentegen geen enkel probleem op. Media blijkt niet de boosdoener; het probleem doet zich voor bij dvd+r, dvd-r en originele dvds. Met films (op dezelfde merken dvds) heb ik nog geen enkel probleem gehad.

Verder is het een puik apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-04 21:47
brama schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:07:
[...]

Ik heb de films niet in aparte directories gezet; gewoon alles in de root.
Misschien was de naam toch niet helemaal hetzelde bij je eerste film(s)? Let op dat de DVD-speler waarschijnlijk case-sensitive is, dus hoofdletters moeten ook hetzelfde zijn etc.
Bij veel spelers mogen er ook geen spaties in filenamen voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123806

Nee het klopt, hij speelt het nu wel weer goed af, had ze eerst met Nero naar de brandlijst gesleept en toen pas gerenamed, blijkt dus dat je ze eerst moet renamen.

Alleen ik vind de ondertiteling best lelijk, wit met blauw achtergrond, is dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 123806 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:27:
Nee het klopt, hij speelt het nu wel weer goed af, had ze eerst met Nero naar de brandlijst gesleept en toen pas gerenamed, blijkt dus dat je ze eerst moet renamen.

Alleen ik vind de ondertiteling best lelijk, wit met blauw achtergrond, is dit te veranderen?
Geen idee.. ik zit er over te twijfelen om dat ding open te schroeven om te kijken welke chipset etc er in zit. Misschien dat het ding daarmee te herleiden is tot een ander merk waar bijv. firmware voor beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 20:27
Naar aanleiding van deze topic heb ik ook maar zo'n Afstandsbediening van de Aldi gekocht...
Na ff snel in het code boekje gezocht te hebben, heb ik mijn TV en videorecorder aan de praat.
Ik wil de videorecorder (Grundig gv-401 vpt) als tuner gebruiken, aangezien die in de TV kapot is...
Nu kan ik dus met deze afstandsbediening zo'n beetje alles regelen op deze videorecorder, behalve... (je raadt het al) de instellingen van de zenders !!
Ik kan wel een info-menu op beeld krijgen met een overzicht van de zenders, maar blijkbaar kan je het kanaal hiermee niet instellen :'(
Mocht iemand hier deze videorecorder hebben of een manier weten om deze functie toe te voegen op de afstandsbediening...alle informatie is welkom !!
Ohja, ter informatie : ik heb natuurlijk ook al elke toets in "shift"-modus geprobeerd... maar helaas 8)7

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158745

MichielioZ schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:53:
Naar aanleiding van deze topic heb ik ook maar zo'n Afstandsbediening van de Aldi gekocht...
Na ff snel in het code boekje gezocht te hebben, heb ik mijn TV en videorecorder aan de praat.
Ik wil de videorecorder (Grundig gv-401 vpt) als tuner gebruiken, aangezien die in de TV kapot is...
Nu kan ik dus met deze afstandsbediening zo'n beetje alles regelen op deze videorecorder, behalve... (je raadt het al) de instellingen van de zenders !!
Ik kan wel een info-menu op beeld krijgen met een overzicht van de zenders, maar blijkbaar kan je het kanaal hiermee niet instellen :'(
Mocht iemand hier deze videorecorder hebben of een manier weten om deze functie toe te voegen op de afstandsbediening...alle informatie is welkom !!
Ohja, ter informatie : ik heb natuurlijk ook al elke toets in "shift"-modus geprobeerd... maar helaas 8)7
als je de oude afstandsbediening nog hebt, kan je de nieuwe de functie laten leren.. moet je ff de boekje doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:31:
[...]

Het scherm is 68 cm...Hoeveel inch is dat? Geen id...

Maar niet doen dus... ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159213 op 04-11-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 159213 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:13:
[...]

Maar niet doen dus... ?
26inch, nee niet doen spendeer je 700 euro maar aan de diverse andere keuzes. Er staan heel wat topics over de diverse modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 13:22
Is de DVD recorder van praxis nog ergens in het land te krijgen?

Vandaag de laaste dag, in Tiel is de recorder uitverkocht.

wil je nog een speler, in Tiel hebben ze gister nog een pallet vol binnengekregen en de overige aanbiedingen zijn ook volop verkrijgbaar. (alleen van de DVD recorder hebben ze er maar 3 totaal gehad 8)7 )

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 159213 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:13:
[...]

Maar niet doen dus... ?
Check dit, paar postings boven je n00bs in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."

Even groot in beeldformaat en van Samsung! voor maar 50 Euro meer... :z

[ Voor 13% gewijzigd door n00bs op 05-11-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

n00bs schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:11:
Bij de LIDL in Leiden hebben ze of hadden ze vanaf de 31e zoals ik al eerder zei voor 599 ofzo ook een LCD scherm 30" http://www.targa.nl/cms/targa_2_454.php?produkt_id=323

Xander> je hebt gelijk, ik koop ook regelmatig bij de Aldi of Lidl, zo hebben ze soms ook gewoon Maede verrekijkers of telescopen. Dit is gewoon een zeer goed merk :)
Het is zeker niet allemaal rommel, maar met digitale camera's, HDD videorecorders en dat soort spullen kan je gewoon beter niet daar kopen, meestal is het Z kwaliteit voor een A-B prijs.
Die 30" Targa hebben we ook een half jaar in ons bezit gehad. Helaas 2 weken geleden uit ons huis gehaald door vriendelijke medelanders samen met de kluis en mijn ixus(die mis ik nog het meeste btw) maar ik denk dat het voor 600 een perfecte tv is. De nadelen(die er natuurlijk zijn) vond ik geen audio out+minder geluid en maar 2 scarts. Voor de rest waren we er zielsgelukkig mee.PIP+teletextgeheugen, scherp beeld, lekker design, toen wij hem kochten waren de philips nog gewoon dik 2 ruggen.Nu moeten we even kijken wat we ervoor terug gaan kopen, aan de ene kant ziet 600 voor de zelfde er lekker uit maar hebben we samen zo iets van de 37" en 42" tv's zijn nu oor onze knip betaalbaar en hanteer ik al sinds mijn eerste breedbeeld het motto "more is best"
Plus dat de huidige topmodellen van de bekende merken contrast een stuk verveterd hebben.
Maar ik denk dat als je nu 700 euro uit te geven hebt voor een tv, deze tv samen met digititale televisie een van de betere keuzes is.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Anoniem: 159213 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:13:
Hello,

[afbeelding]
Ik denk het niet, wij hebben hem zien staan en hebben nu ook sterke behoefte aan een nieuwe lcd-tv.
Maar deze is het net niet, in onze ogen toch iets te klein, te weinig aansluitingen en bijna geen teletextgeheugen en toch de hoofdprijs.
Nee deze zal ik lekker laten staan want er komt binnen no time wel weer een betere aanbieding!

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 13:50
Na de scapino aanbieding die
hier te vinden was (Medion pocket pc met navigatie voor € 185,- bij Scapino)
Is hier de aanbieding van Blokker te vinden met een soort TomTom One achtige oplossing voor € 279,-. De hele Benelux van Navteq wordt geleverd en alle hoofdwegen van Europa.

[ Voor 2% gewijzigd door Rudi Vader op 06-11-2005 12:07 . Reden: typo's ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Is er hier al iemand die de Divx/dvd speler bij de Lidl heeft gehaald. Hij is vanaf vandaag in de aanbieding maar ik heb er nog nergens iets over gelezen. Weet iemand iets meer over het type? Ervaringen misschien?

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Levi schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:42:
Is er hier al iemand die de Divx/dvd speler bij de Lidl heeft gehaald. Hij is vanaf vandaag in de aanbieding maar ik heb er nog nergens iets over gelezen. Weet iemand iets meer over het type? Ervaringen misschien?
DivX? Dat zie ik er nergens bijstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTRace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01-2018
Ook ik kocht afgelopen week een AB van de aldi; het is inderdaad de Medion MD 80383, in zwart of grijs(achtig zilver) te krijgen.

Ik heb mijn AKAI stereo-video (modelletje uit 1993) recorder gevonden via de codes, mijn (oude) Thomson televisie ook via de codes en een midi Onkyo set uiteindelijk met de oude AB geprogrammeerd. Het werkt allemaal geniaal, met name de AKAI kan ik tot de kleinste details bedienen. Het aanzetten van de hele zooi (luister via de midiset naar geluid (dus aanzetten, zorgen dat AUX aanstaat), TV aan+mute+AV kanaal, bedien verder via de video (die eerst aan moet, dan naar TV/VCR moet schakelen) het zappen) was een kriem, nu gaat het via een macrootje in één keer!

Geniaal, en dat voor 5,99 euri. Ik overwoog zo'n Kameleon 6in1 (80 euro) of 10in1 (100 euro via DLD) te kopen maar gaf deze Medion/Aldi actie een paar eurootjes om te kijken of 't werkte, en ik ben dik tevreden!

spul, kabels, beeld, geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

CTRace schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:13:

Geniaal, en dat voor 5,99 euri. Ik overwoog zo'n Kameleon 6in1 (80 euro) of 10in1 (100 euro via DLD) te kopen maar gaf deze Medion/Aldi actie een paar eurootjes om te kijken of 't werkte, en ik ben dik tevreden!
Inderdaad, fantastisch.
Alleen jammer dat die krengen het bij mij nog geen jaar uit houden.
De contactjes van de onderkant van de toetsjes vervagen na verloop van tijd (de meest gebruikte).
Maar opzich geen punt daar de aldi elk jaar zo'n rond dezelfde tijd ze weer heeft of anders de lidl maar die laatste was niet met leerfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:04

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik zal nu wel te laat zijn voor die Aldi afstandsbediening. Is iemand bekend of en waar die dingen gewoon regulier te koop zijn? Ik zal vanmiddag nog langs een paar Aldi's gaan, maar dat kan ik nu wel shaken natuurlijk.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 12:39

M_V

Hej mensen, ik ben op dit moment op zoek naar een 256Mb MP3 speler, je weet wel, die dingen die altijd overal in de aanbieding zijn, langwerpig en met een usb er direct aan.

Bij welke winkel zijn deze op dit moment een beetje goedkoop in de aanbieding? Ik heb ze bij de mediamarkt gezien voor 48, maar je ziet ze in allerlei krantjes regelmatig onder de 40, maar nu zie ik er dus weer nergens eentje. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56606

Nu bij Blokker, 34,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-05 14:00
Doordat ik ook interesse had in de aanbieding van de Aldi, post ik dit hier.

Ik heb een geweldig goede aanbieding gehad voor een LG RZ-26LZ55 (deze voor een prijs < € 700 incl. btw)
alleen is het bij een winkel waar ik weinig van terug kan vinden. Morgen zal ik telefonisch contact zoeken.

http://www.ict-shop.com
Kent iemand ze?

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 20:53

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

profweirdo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:52:
Doordat ik ook interesse had in de aanbieding van de Aldi, post ik dit hier.

Ik heb een geweldig goede aanbieding gehad voor een LG RZ-26LZ50 (deze voor een prijs < € 700 incl. btw)
alleen is het bij een winkel waar ik weinig van terug kan vinden. Morgen zal ik telefonisch contact zoeken.

http://www.ict-shop.com
Kent iemand ze?
Hoe kom je aan die aanbieding dan?
Want ik zie hem in hun online shop staan voor ruim 800 euro. Dus ik vraag me dan af wat jij er voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-05 14:00
ik heb een order geplaatst voor de L26RZ50, deze is niet meer te leveren en zij hebben mij terug gemaild met de prijs voor de L26RZ55 (van onder de € 700)

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie van deze aanbieding? Vanaf 16 November bij de Aldi:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peter21/Aldi/Pict0003.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 159213 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:30:

[afbeelding]
Op zich leuk idee, maar ik denk toch dat ik dan liever voor 50 Euro een zeer goede Sony DVD speler haal die er mooier uitziet en apart een kaartlezer ;)

En vergeet niet dat alle merken eindigend op TEC of TECH echt slechte merken zijn... net als Marquant en Sweex. Dan is die 150 piek toch wel veel geld...

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 09-11-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
n00bs schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:38:
[...]

Op zich leuk idee, maar ik denk toch dat ik dan liever voor 50 Euro een zeer goede Sony DVD speler haal die er mooier uitziet en apart een kaartlezer ;)

En vergeet niet dat alle merken eindigend op TEC of TECH echt slechte merken zijn... net als Marquant en Sweex. Dan is die 150 piek toch wel veel geld...
Lifetech komt gewoon van Medion hoor, netzoals Microstar ed. :)

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
n00bs schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:38:
[...]

Als je een divxspeler zoekt moet je niet bij een a-merk gaan kijken is mijn ervaring ;)
Mijn 2 jaar oude Yamada pruttelt nog lekker elke nieuwe film vooruit, echt fantastisch ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

mooi prijsje voor een amd athlon 64

http://www.lidl.nl/nl/ind...1110.p.Notebook_AMD_2_Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
BARACUS schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:04:
[...]

Als je een divxspeler zoekt moet je niet bij een a-merk gaan kijken is mijn ervaring ;)
Mijn 2 jaar oude Yamada pruttelt nog lekker elke nieuwe film vooruit, echt fantastisch ding.
Hebben thuis een philips dvd-737 staan, nog regelmatig updates qua firmware (codecs!!) subs support, en zeker weten een A merk. Dus toch beter zoeken...

[ Voor 51% gewijzigd door DexterBelgium op 09-11-2005 15:26 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BARACUS schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:04:
[...]

Wie wilt er nou een DivX speler? DivX, Xvid dat is zoooo 1990 ;)

Ik bedoel iedereen heeft tegenwoordig wel 4mbit of sneller, lekkere newsserver erbij, waarom zou je dan nog een divx downloaden? kwaliteit is toch altijd net ff minder, vooral het geluid. De extra's en het menu zijn pleite... ik vond divx leuk toen ik nog een trage verbinding had en weinig opslagruimte en nog geen dvd fikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
n00bs schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:40:
[...]

Ik bedoel iedereen heeft tegenwoordig wel 4mbit of sneller, lekkere newsserver erbij, waarom zou je dan nog een divx downloaden? kwaliteit is toch altijd net ff minder, vooral het geluid. De extra's en het menu zijn pleite... ik vond divx leuk toen ik nog een trage verbinding had en weinig opslagruimte en nog geen dvd fikker
Nieuwste films komen toch sneller langs op divx of ik kijk op de verkeerde plek. Ik vind de kwaliteit zo hoog ik weet niet waarom ik dvd's moet pakken, ik heb verder toch geen ultra mooie homecinema ofzo.
DexterBelgium schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:26:
[...]

Hebben thuis een philips dvd-737 staan, nog regelmatig updates qua firmware (codecs!!) subs support, en zeker weten een A merk. Dus toch beter zoeken...
Hmm in de tijd dat ik dat ding kocht was er ook een philips topic, er was van alles mis met dat ding en die kostte 200 euro. Ik ben toen maar voor de 80 euro yamada gegaan, geen codec updates nodig gehad "alles" speelt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:42
Ondersteunt deze dvd speler ook ondertitels??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 18:10

sanook

_/-\o_

Rudy_V schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:15:
Hej mensen, ik ben op dit moment op zoek naar een 256Mb MP3 speler, je weet wel, die dingen die altijd overal in de aanbieding zijn, langwerpig en met een usb er direct aan.

Bij welke winkel zijn deze op dit moment een beetje goedkoop in de aanbieding? Ik heb ze bij de mediamarkt gezien voor 48, maar je ziet ze in allerlei krantjes regelmatig onder de 40, maar nu zie ik er dus weer nergens eentje. Iemand?
As do, vr en za een zgn 'zolder opruiming' bij Mediamarkt R'dam centrum, met oa een 512Mb MP3 speler voor € 39,-

[ Voor 11% gewijzigd door sanook op 09-11-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 18:10

sanook

_/-\o_

xxx

[ Voor 100% gewijzigd door sanook op 09-11-2005 21:40 . Reden: dubeel geplaatst, mag verwijderd worden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105668

Wij hebben vanmiddag de LCD tv van de ALDI gekocht. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik weinig ervaring heb met LCD schermen, maar ik vind het een prachtding. Mooi vormgegeven, allerlei aansluitingen, 3 x AV. S-Video, VGA. De kwaliteit is ook er netjes, en het geluid is net als bij d meeste tv's redelijk. Bij de aldi in de bilt stonden er nog 3, zeker een aanrader mensen, dus rennen maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Iemand toevallig al meer informatie over die Portable DVD speler die je bij de Esso na 2 keer tanken voor €50,- kan kopen ?

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Koffie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:35:
Iemand toevallig al meer informatie over die Portable DVD speler die je bij de Esso na 2 keer tanken voor €50,- kan kopen ?
Grapje zeker? is dit compleet met scherm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 22:51

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nee, gewoon een cheap-ass dvd speler dit niet veel groter is dan een DVD zelf (zonder scherm dus).

[ Voor 12% gewijzigd door Koffie op 09-11-2005 23:25 ]

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:46
[...]

Met geluid ben ik het eens. Maar voor de rest?
Als je ziet hoeveel crappy kwaliteit DVDrips er uit komen door personen zelf geript. Dan download ik nog steeds liever een XViD film (wat sowieso minder ruimte in beslag neemt). In zulke gevallen (wat vaak is) is een XViD film van betere kwalitieit dat een DVDrip

Aap!

Anoniem: 90555

harmageddon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:47:
[...]

.... is een XViD film van betere kwalitieit dat een DVDrip
huh?

een dvdrip is toch juist meestal een xvid?

• Jimbolino
  • Laatst online: 19-05 09:12

Jimbolino

troep.com

Anoniem: 90555 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:11:
[...]
huh?
een dvdrip is toch juist meestal een xvid?
dvdrip betekend dat de source van dvd af komt, en zegt niks over de gebruikte codecs/bitrates

als je zeker wil zijn van kwaliteit moet je idd geen homemade troep downloaden maar gewone scene releases...
[...]

omdat mss niet alle films op dvd uit komen? en nog maar te zwijgen over de subtitles of hdtv rips, kortom als jij genoegen wilt nemen met je dure newsservers en het karige aanbod wat erop staat moet jij dat weten.

[ Voor 50% gewijzigd door Jimbolino op 10-11-2005 17:21 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
[...]

Jij woont in .nl zeker? Dankzij een doorgedreven politiek van monopolies, staatsbedrijven en andere pseudo-communistische praktijken |:( :r zitten we hier in .be echter met een situatie waar mijn abbo neerkomt op 10 gig (lopend gemiddelde over 30 dagen). Als je s nachts downed kan je wat meer, maar blij word ik er niet van. Daarvoor ( 6 mbit/192 up 10 gig (harde) limiet (over=smalband)) betaal ik dan 40 euro. Nog tien erbij voor mijn easynews abbo, en ik down zo veel mogelijk deftige xvid releases.

Ik kan wel hoger : 10 mbit / 30 gig, maar dat kost me 60 euro :X

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Anoniem: 31421

Iemand die iets meer weet over de HD - DVD recorder in Aldi Belgie?
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_46/P_OFF01.HTM
Welk type zou het exact zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-05 15:20

PnD

like in Pinda ^_^

Ziet eruit als een cyberhome..hoewel dat merk hebben ze nog nooit verkocht bij de aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Precies zoals Jimbolino zegt.
Dat is een wereld van verschil met of zonder codecs.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Volgende week kunnen de navigatie liefhebbers hun hart ophalen. Aldi en Lidl (Regio 1, noord oost Nederland) bieden allebei een navigatie systeem aan:

Aldi:Lidl:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/BILD01.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_5032/$file/05_5032_b.jpg
GPS navigatiesysteem met TMC-ontvangerSatelliet navigatiesysteem
• 320 MB, 64 MB on board +
256 MB geheugenkaart
• TMC-functie geeft alternatieve
route bij files
• 3,5" TFT-display met touchscreen
• ingebouwde MP3-speler
• kaartmateriaal van België, Nederland
en Luxemburg voorgeïnstalleerd
op geheugenkaart
• CD-rom met kaartmateriaal van België,
Nederland en Luxemburg en de
hoofdwegen van Europa meegeleverd
• kaartlezer voor SD
en MMC kaarten
• uitklapbare GPS-antenne
• accessoires:
TMC-antenne met zuignap,
USB-synchronisatiekabel,
autohouder met zuignap,
fietshouder, 12V autolaadkabel,
netadapter (stekker voor EU en
Verenigd Koninkrijk), tas,
stereo-oortelefoon,
geheugenkaart en softwarepakket
• ook geschikt voor fiets/ motorfiets/ voetganger
• 320 MB geheugen (64 MB intern + 256 MB op SD-kaart)
• Permanente actualisering van de verkeersgegevens via TMC in België en Nederland. Intelligente fileontwijking.
• Intel PXA 255 300 MHz processor
• Geïntegreerde 12-kanaals GPS-ontvanger voor absolute mobiliteit zonder lastige kabels
• Inclusief afstandsbediening voor eenvoudige bediening van navigatie Microsoft Windows CE .net 4.2 besturingssysteem
• Touchscreen TFT kleurendisplay, schermpen meegeleverd
• Ingebouwde MP3-speler
• Recentste kaarten van Benelux voorgeïnstalleerd op een SD-kaart van 256 MB; eveneens voorgeïnstalleerd: hoofdverkeersnet 25 Europese landen
• Werkt op Teleatlas
• Plug-and-play, direct klaar voor gebruik - Probleemloos te monteren in elk type voertuig - Uitbreidbaar met diverse Europese kaarten (meegeleverd op DVD, tegen betaling te activeren) - Voetgangersmodus
Eur 349.- Eur 349.-

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

RudiVader schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:27:
Volgende week kunnen de navigatie liefhebbers hun hart ophalen. Aldi en Lidl (Regio 1, noord oost Nederland) bieden allebei een navigatie systeem aan:

Aldi:Lidl:
[afbeelding][afbeelding]
GPS navigatiesysteem met TMC-ontvangerSatelliet navigatiesysteem
• 320 MB, 64 MB on board +
256 MB geheugenkaart
• TMC-functie geeft alternatieve
route bij files
• 3,5" TFT-display met touchscreen
• ingebouwde MP3-speler
• kaartmateriaal van België, Nederland
en Luxemburg voorgeïnstalleerd
op geheugenkaart
• CD-rom met kaartmateriaal van België,
Nederland en Luxemburg en de
hoofdwegen van Europa meegeleverd
• kaartlezer voor SD
en MMC kaarten
• uitklapbare GPS-antenne
• accessoires:
TMC-antenne met zuignap,
USB-synchronisatiekabel,
autohouder met zuignap,
fietshouder, 12V autolaadkabel,
netadapter (stekker voor EU en
Verenigd Koninkrijk), tas,
stereo-oortelefoon,
geheugenkaart en softwarepakket
• ook geschikt voor fiets/ motorfiets/ voetganger
• 320 MB geheugen (64 MB intern + 256 MB op SD-kaart)
• Permanente actualisering van de verkeersgegevens via TMC in België en Nederland. Intelligente fileontwijking.
• Intel PXA 255 300 MHz processor
• Geïntegreerde 12-kanaals GPS-ontvanger voor absolute mobiliteit zonder lastige kabels
• Inclusief afstandsbediening voor eenvoudige bediening van navigatie Microsoft Windows CE .net 4.2 besturingssysteem
• Touchscreen TFT kleurendisplay, schermpen meegeleverd
• Ingebouwde MP3-speler
• Recentste kaarten van Benelux voorgeïnstalleerd op een SD-kaart van 256 MB; eveneens voorgeïnstalleerd: hoofdverkeersnet 25 Europese landen
• Werkt op Teleatlas
• Plug-and-play, direct klaar voor gebruik - Probleemloos te monteren in elk type voertuig - Uitbreidbaar met diverse Europese kaarten (meegeleverd op DVD, tegen betaling te activeren) - Voetgangersmodus
Eur 349.- Eur 349.-
Ziet er goed uit! Weet iemand of een van deze bijvoorbeeld ook de standaard kaarten als Route 66/TomTom oid aan kan? Ik ben bang dat als ik een koop, over een jaar of twee zonder recente kaarten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 02:22

Wildfire

Joy to the world!

[...]

Ik bedoel iedereen heeft tegenwoordig wel 4mbit of sneller, lekkere newsserver erbij, waarom zou je dan nog een divx downloaden? kwaliteit is toch altijd net ff minder, vooral het geluid. De extra's en het menu zijn pleite...
Geluidskwaliteit minder? Er komt bijna geen Xvid DVD-rip meer uit zonder de originele AC3 audiotrack. Gewoon DD5.1 geluid, rechtstreeks vanaf de DVD. En een beetje ripper levert HQ rips af.

En het menu en de extra's, dat interesseert veel mensen niet. Het gaat immers om de film.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
-Daniël- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:08:
[...]

Ziet er goed uit! Weet iemand of een van deze bijvoorbeeld ook de standaard kaarten als Route 66/TomTom oid aan kan? Ik ben bang dat als ik een koop, over een jaar of twee zonder recente kaarten zit.
De ondersteuning van kaarten is bij Medion gewoon goed, ik weet het merk van het Lidl ding niet. Die zijn gewoon op de website te koop bij ze. Verder gebruikt de Medion een soort lite versie van Navigon (het oorspronkelijke pakket wat Engin van de ANWB was). Medion Navigator genaamd.
Waarschijnlijk draaien ze toch allebei op een Windows Mobile achtig besturingssysteem. Misschien zonder allerlei extra's zoals Excel en Outlook.
Tomtom zou ik er zeker niet op proberen. Hier zit een TMC module in en dat ondersteund Tomtom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Wat zou er mogelijk zijn met de - USB-poort die de aldi dvd/divx player van deze week ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Brokenrules schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:48:
Wat zou er mogelijk zijn met de - USB-poort die de aldi dvd/divx player van deze week ???
Dat staat er bij! :

• direct vanaf geheugenkaart:
- afbeeldingen en foto's bekijken
op televisie
- MP3-bestanden afspelen
- DIVX-films bekijken
- met USB-poort voor het afspelen <=========
van MP3- en WMA-bestanden,
afbeeldingen, foto's en DIVX-films
via USB-stick en MP3-speler
- ondersteunt geheugenkaarten:
Compact Flash Card I + II,
Micro Drive, Secure Digital Card,
Sony Memory Stick, Multimedia Card
en Smart Media Card

Wel interessant..ik heb net een divx player van de praxis gekocht voor 40 euro, maar heb idd wel eens regelmatig dat iemand langskomt met een usb drive, dan is dit dus wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een dvd speler voor in de auto. Liefst met twee schermen die aan de hoofdsteunen te bevestigen zijn, zodat de kids op de achterbank kunnen kijken? Heeft iemand de laatste tijd zoiets gezien voor een leuk prijsje? Welk merk/type is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45282

Brokenrules schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:48:
vraag me af welk type lifetec deze dvdspeler is weet iemand dat?

ik zou ook weleens willen weten hoe die achterkant er precies uitziet ik heb nu een standaard philips 5.1 setje maar ik wil graag divx ondersteuning erbij hebben.

Het gene waar ik nu mee zit is dat ik niet weet:

Of hij sub files afspeelt.
Verschillende divx films op een dvd afspeelt.
Regiovrij gemaakt kan worden.
wat voor 5.1 aansluiting hij heeft.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 15:34

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 31421 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:27:
Iemand die iets meer weet over de HD - DVD recorder in Aldi Belgie?
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_46/P_OFF01.HTM
Welk type zou het exact zijn?
Vanaf 14 november is de lite-on 5045 bij de Real ( www.real.de) in de aanbieding voor 299 Euro. Dan heb je een 160 GB harddisk voor dezelfde prijs.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160083

Dinsdag 15 november hebben ze bij lidl weer een radiotransmissieset in de aanbieding:

http://www.lidl.be/be/hom...115.p.Radiotransmissieset

Ik zou het willen gebruiken om video-banden die beneden worden afgespeeld, boven op een tweede tv te ontvangen. Tv boven heeft wel geen cinch-ingangen, wel scart ingang.
Kan je zo'n ontvanger enkel via scart aansluiten, want heb de indruk dat het via cinch moet.

Als je beelden wil doorsturen afkomstig van de videorecorder, neem ik aan dat je de uitgangs scart-poort van de videorecorder moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 23:37
Nu heeft een neef van mij onlangs de Quartek DVDspeler gekocht, ook MPEG4 ondersteuning en kaartlezer + USB.

Zo'n usb poort is reuze handig, sluit je externe hdd van 250 gb erop aan met je gehele foto-, muziek- en filmcollectie en je hebt een MediaCenter! :Y)

zie hier voor alle info daarover:
http://www.quartek-system.com/produits/dc_715dx.htm

Ik vraag me af of dit dezelfde is, die quartek kon volgens mij wel omgaan met .srt (ondertitels dus).
wat ik mis is ogg vorbis ondersteuning, dat doet mijn Yamada wel, maar die heeft geen kaartlezer/usb en dat is toch wel erg handig.

als deze duidelijke menus heeft (voor bladeren door je (verschillende) media) heeft EN subs, is dit toch wel een hele goede koop... welke chipset zou het zijn?

en ik las dat hij ook Nero Digital zou kunnen afspelen? dat kan ik haast niet geloven zoveel spelers zijn er nog niet die dat ook afspelen.... niet dat het iets nuttigs is... maar het zegt wel wat over hoe jong die chipset dan is.

EDIT:

Die Quartek is (misschien, dit moet je eerst in het echt zien vind ik) mooier, en kost 71 euro bij Pixmania http://www.pixmania.nl/nl...divx-speler-dc-715dx.html
je heb nog wel 9e verzendkosten....

verschillen:
Aldi kun je direct kopen, niet afhankelijk van levering en je heb 3 jaar garantie... hoef je niet op te sturen als wat misgaat...
Die van de Aldi lijkt ook Nero Digital te kunnen afspelen...

[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 12-11-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:58
Betekent dat ook dat je gewoon je pc op die usb-poort kunt aansluiten - en dat je dan "live" kunt afspelen via de dvd-speler? Wat dus een "dure tv-out" onnodig zal maken....... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 23:37
je kan bestanden afspelen, niet de output van je pc.

Op de quartek kon je een pc aansluiten om te wisselen tussen 2 type drivers... mass storage en nog 1 dacht ik, zie anders de handleiding van de Quartek (zie de link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45282 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:33:
[...]

vraag me af welk type lifetec deze dvdspeler is weet iemand dat?

ik zou ook weleens willen weten hoe die achterkant er precies uitziet ik heb nu een standaard philips 5.1 setje maar ik wil graag divx ondersteuning erbij hebben.

Het gene waar ik nu mee zit is dat ik niet weet:

Of hij sub files afspeelt.
Verschillende divx films op een dvd afspeelt.
Regiovrij gemaakt kan worden.
wat voor 5.1 aansluiting hij heeft.

iemand enig idee?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peter21/Aldi/Pict0003.JPG
Hier zie je de achterkant ook op staan...
Verder geen id wat ie kan of niet...alleen wat er als info bijstaat...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159213 op 12-11-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45282

Anoniem: 159213 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:48:
[...]

[afbeelding]
Hier zie je de achterkant ook op staan...
Verder geen id wat ie kan of niet...alleen wat er als info bijstaat...
bedankt dat wordt vroeg opstaan woensdag hehehe :P

voor het geld kan ik hem niet laten liggen toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 45282 op 12-11-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Erg onduidelijk.
Speelt ie Xvid af met subs. Hoe zit het met DVDmp3's en in shuffle mode.
Ik zou het liefst zoiets willen weten voordat ik hem koop en niet meer nog extra tijd kwijt moeten zijn om hem weer terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Jammer dat de usb niet aan de achterkant zit ( of ook zit) het is natuurlijk erg mooi als je een externe schijf eraan hangt met al je muziek en films :) Ik zit nu zelf ook te twijfelen, het is natuurlijk een nette oplossing. Alleen betwijfel ik of het searchen door die dikke brij makkelijk gaat met zo'n afstandbediening/menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160083

Anoniem: 160083 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:52:
Dinsdag 15 november hebben ze bij lidl weer een radiotransmissieset in de aanbieding:

http://www.lidl.be/be/hom...115.p.Radiotransmissieset

Ik zou het willen gebruiken om video-banden die beneden worden afgespeeld, boven op een tweede tv te ontvangen. Tv boven heeft wel geen cinch-ingangen, wel scart ingang.
Kan je zo'n ontvanger enkel via scart aansluiten, want heb de indruk dat het via cinch moet.

Als je beelden wil doorsturen afkomstig van de videorecorder, neem ik aan dat je de uitgangs scart-poort van de videorecorder moet gebruiken?
anyone? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Er staat bij dat er een scart adapter bijzit, dan neem ik aan dat je de boel op de tv scart kunt aansluiten. Er zullen dus wel zulke blokjes bijzitten want dat staat erbij, zo niet koop je deze voor een paar euro ;)
scart blokje

Maar is dit niet wat beter? Ik vind zo'n welltech China ding er nogal lelijk uitzien. Kijkshop is niet erg goedkoop dus moet goedkoper kunnen, geen idee of de kijkshop in Belgie zit.

kijkshop

philips

Misschien nog slimmer, koop een video die kosten ook geen drol meer :P je ziet ze af en toe voor 50 euro voorbij komen.

[ Voor 105% gewijzigd door BARACUS op 12-11-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 20:18
Ik zag gister bij de mediamarkt in eindhoven: DVD recorder voor 99 euro.

Merk: Time DRA 2000
www.time.nl kun je gebruiksaanwijzing downloaden.

heeft ook usb aansluiting en kan divx afspelen.

Lijkt me niet veel geld voor een stand alone dvd recorder. Ik ken het merk alleen helemaal niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Ralpy op 12-11-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Op de site staat alleen divx opnemen :? Time wordt ook verkocht bij Expert, lcd tv's, zijn niet eens zo slecht wel erg budget uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 20:18
BARACUS schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:56:
Op de site staat alleen divx opnemen :? Time wordt ook verkocht bij Expert, lcd tv's, zijn niet eens zo slecht wel erg budget uiterlijk.
De gebruiksaanwijzing op de site geeft wel aan dat hij dvd+r/rw kan opnemen en divx afspelen
http://www.time-ce.com/downloads/18.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86822

Weet iemand of die divx speler van de aldi ook ondertitels afspeelt?
Er staat niet expliciet bij dat hij xvid doet, maar dat gaat toch wel lukken? En als ik meerdere divxen op dvd zet, kan hij dat dan ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
wian schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:24:
Ik ben op zoek naar een dvd speler voor in de auto. Liefst met twee schermen die aan de hoofdsteunen te bevestigen zijn, zodat de kids op de achterbank kunnen kijken? Heeft iemand de laatste tijd zoiets gezien voor een leuk prijsje? Welk merk/type is aan te raden?
Je bedoelt zoiets :D :
Afbeeldingslocatie: http://www.scapino.nl/data/producten/WL-131-6085-00.jpg
Bij Scapino:

DRAAGBARE DVD SPELER MET 2 SCHERMEN
- speelt DVD, DVD+R(W), DVD-R(W), CD-R(W), AUDIO-CD, MP3, (S)VCD, JPEG en PHOTO-CD
- geintegreerde stereo speakers
- kinderslot
- 12 en 220 volt aansluiting
- 2 hoofdsteunbevestigingen
- afstandsbediening incl. batterijen
- AV kabel
- 3.5 mm AV in/out
- autoadapter
- netstroomadapter
- 2 stereo in ear hoofdtelefoons / oortelefoons
- handige draagtas
- 24 maanden volledige Medion garantie incl. helpdesk

Eur 199,95

Edit: Lekker he..... ik druk op verstuur bericht en denk: ' oh shit, kijken of hij er nog wel is'..... uitverkocht! Sorry

[ Voor 7% gewijzigd door Rudi Vader op 12-11-2005 19:31 . Reden: Uitverkocht tekst erbij zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad jammer, maar toch bedankt voor je hulp.

Heeft iemand ervaring met deze speler? Medion is volgens mij wel een aardig merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Anoniem: 159213 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:30:

[afbeelding]
Weet iemand de afmetingen van dit ding?
Hij lijkt best breed, hoop niet dat ie te breed is voor mn hifi/tv meubel (44.5cm breed).

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bij de Bart Smit geloof ik was een aanbieding, 35 euro voor een 512 mb mp3 stickje.
Best goedkoop al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73567

Hoi , ik zou ook graag wel is willen weten of die dvd speler subs etc aanken, lijk me wel een :P ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

nu met kerst en sinterklaas zijn er nog meer leuke aanbiedingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

die aldi-speler met USB!!!! WHAAAAA!!!!! :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 114732 op 13-11-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:29
Heb weer flink wat geld binnen gehaald dankzij m'n verjaardag (2 November), Dus ik ga Woensdag de DVD Speler van de Aldi maar even ophalen

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:46

Nicap

Tsssk....

W00fer schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:08:
Bij de Bart Smit geloof ik was een aanbieding, 35 euro voor een 512 mb mp3 stickje.
Best goedkoop al zeg ik het zelf.
Was je net te laat op IA.net 2GB voor 59.95

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.