Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.277 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

lol, daar mag je niet eens op rijden |:(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
beschuitfluiter schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:41:
lol, daar mag je niet eens op rijden |:(
Jawel hoor, maar alleen op priveterrein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Caboman schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:49:
Hey bedankt, hij doet het _/-\o_
:D
eindelijk thnx
Hoor je nog steeds een zoem (bromtoon) ?

Zag 't vanmiddag liggen maar kon niet zien hoe lang de kabels zijn van de achter-speakers, weet jij dat misschien ?

Is het geluid redelijk ? (wil het alleen gaan gebruiken voor games maar voor dat geld koop je ook bijna een x530 van logitech alleen die is helaas zonder afstandsbediening of volume knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:14
FunkySmell schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:56:
[...]

Hoor je nog steeds een zoem (bromtoon) ?

Zag 't vanmiddag liggen maar kon niet zien hoe lang de kabels zijn van de achter-speakers, weet jij dat misschien ?

Is het geluid redelijk ? (wil het alleen gaan gebruiken voor games maar voor dat geld koop je ook bijna een x530 van logitech alleen die is helaas zonder afstandsbediening of volume knop)
die kabels zijn ongeveer 5/6 meter lang (niet zo heel lang dus). Het geluid is ok. Ik moet je wel zeggen dat ik niet echt kieskeurig ben wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Kentut schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:31:
[...]

die kabels zijn ongeveer 5/6 meter lang (niet zo heel lang dus). Het geluid is ok. Ik moet je wel zeggen dat ik niet echt kieskeurig ben wat dat betreft.
Oh dat is voor mij lang zat, minimaal 4 meter nodig, bedankt voor de informatie.

Nog geen antwoord gehad over die bromtoon, dat is voor mij wel hinderlijk, iemand meer info over die bromtoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
Blokker:
Black & Decker accuboormachine voor nog geen 10 eur.

(www.blokker.nl en dan de speelgoedbijlage linksonder, pagina 4)

Afbeeldingslocatie: http://www.djsmiley.com/got/pics/blokker.jpg
Ik snap alleen niet wat dat ding bij speelgoed doet, of issie geheel van plastic en issut geen echte?

Scheer en Foppen:
DVD Speler incl 5.1 za.ochtend voor 29,70 eur.

http://www.scheerenfoppen.nl/files/folder2-big.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door DJSmiley op 25-10-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Sick Nick

Drop the top!

Ja, zo'n speelgoedboortje zal je wat aan hebben :+ Die plastic bitjes zullen niet veel uithalen ben ik bang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
DJSmiley schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:37:
Blokker:
Black & Decker accuboormachine voor nog geen 10 eur.

(www.blokker.nl en dan de speelgoedbijlage linksonder, pagina 4)

[afbeelding]
Ik snap alleen niet wat dat ding bij speelgoed doet, of issie geheel van plastic en issut geen echte?

Scheer en Foppen:
DVD Speler incl 5.1 za.ochtend voor 29,70 eur.

http://www.scheerenfoppen.nl/files/folder2-big.jpg
Kijk eens goed naar de de boor, je ziet toch zo dat het van plastic is en je dan nog afvragen waarom het bij het speelgoed staat :o . Ik moest wel even lachen zeg echt een goeie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
FunkySmell schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:54:
[...]

Oh dat is voor mij lang zat, minimaal 4 meter nodig, bedankt voor de informatie.

Nog geen antwoord gehad over die bromtoon, dat is voor mij wel hinderlijk, iemand meer info over die bromtoon ?
Bromtoon?

Ik ben echt blij dat ik 'm heb gekocht. Er komt echt goed geluid uit en ben tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
quote:
Caboman schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:15:
[...]
Ik heb mijn boxen zo aangesloten, de laaste 3 uitgangen doen het niet. Ik hoor wel soort ZOOM geluid, maar verder niks. Misschien weet iemand raad.

Dat doen mijn boxen ook, als er geen geluid afgespeeld wordt.

Probeer je laptop eens aan te sluiten op de bovenste kolom, ipv de tweede? Zet de versterker input wel op aux. (via dat kleine knopje boven de volumeknop, of de 'input sel'-knop op de afstandsbediening.)
Zoem / bromtoon maar jij hebt daar dus geen last van ? kijken of er nog een doosje ligt vanmiddag. :)

Edit:
Aangesloten en het klinkt wel redelijk, jammer dat je niet afzonderlijk het volume kan regelen van de fronts en de rears.

Prima voor games maar voor de muziek zou ik 'm niet kopen, klinkt een beetje schel, zal nog wat meer luisteren en er later op terug komen.

Edit 2:
Breng 'm terug, toch niet tevreden mee. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sunrise op 26-10-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

31 Oktober hebben ze stuntprijzen bij de lidl, onder andere deze TARGA 30" LCD TV (denk dat het dit model is qua specs te zien) http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_454.php?produkt_id=323
599 Euro maar :?

Na wat zoek werk, lijkt het erop dat lidl 1 jaar geleden ook een actie heeft gehad met deze schermen, echter voor heel wat meer geld ;)
Naar mijn idee nog steeds een leuk scherm voor weinig geld.

[ Voor 37% gewijzigd door n00bs op 26-10-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 21:33

Brothar

meester

n00bs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:01:
31 Oktober hebben ze stuntprijzen bij de lidl, onder andere deze TARGA 30" LCD TV (denk dat het dit model is qua specs te zien) http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_454.php?produkt_id=323
599 Euro maar :?

Na wat zoek werk, lijkt het erop dat lidl 1 jaar geleden ook een actie heeft gehad met deze schermen, echter voor heel wat meer geld ;)
Naar mijn idee nog steeds een leuk scherm voor weinig geld.
Heb je wat meer info ?
Op de site van Lidl vind ik er niets over.

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Brothar schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:36:
[...]
Heb je wat meer info ?
Op de site van Lidl vind ik er niets over.
Ik kreeg het via de normale reclame blaadjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

n00bs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:56:
[...]

Ik kreeg het via de normale reclame blaadjes :)
Je hebt toevallig geen scanner? :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik heb wel een blaadje gehad maar niks aktie :(
Potverdikkie ik pijp de filiaalhouder om dat ding voor 600 euro te krijgen :9 30 inch voor 600 euro :o
Straks is het zeker weer in 1 regio :r

Iemand scan dat ding in dan ga ik morgen schooien bij mijn filiaal, ik verstop me desnoods tussen de appelsap pakken zodat ik eerste ben de volgende ochtend >:)

[ Voor 43% gewijzigd door BARACUS op 26-10-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

BARACUS schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:18:
[...]

Jawel hoor, maar alleen op priveterrein :P
en laat me pa nou net groot-grond bezitter zijn.. :P. Maar wel leuk dingetje, vraag me alleen af hoe MM/Telfort erbij komt om ze erbij te doen?? (ik bedoel een mp3speler ligt nog enigszins in het verwachtingspatroon, maar een brommertje??)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:06
foutje

[ Voor 91% gewijzigd door jaguarxj16 op 26-10-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Sport_Life schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:28:
[...]

en laat me pa nou net groot-grond bezitter zijn.. :P. Maar wel leuk dingetje, vraag me alleen af hoe MM/Telfort erbij komt om ze erbij te doen?? (ik bedoel een mp3speler ligt nog enigszins in het verwachtingspatroon, maar een brommertje??)
oh zie je wel vaker hoor, althans ik zie het hier bij de lokale telecom boer ook alleen dan met t-mobile, denk dat de ze een bepaald publiek willen aanspreken of ze hebben die dingen over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Gutteguttegut schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:08:
[...]
Je hebt toevallig geen scanner? :Y)
Het is maar op 1 locatie in NL zie ik die aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:11:
[...]

Het is maar op 1 locatie in NL zie ik die aanbieding
en welke locatie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:18
Misschien handig voor mensen (zoals ik) die altijd met te weinig stopcontacten zitten:
http://www.lidl.nl/nl/ind...w.20051027.p.Contactdozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
digitalmind schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:03:
Misschien handig voor mensen (zoals ik) die altijd met te weinig stopcontacten zitten:
Topdingen _/-\o_ ik heb 4 zwarte liggen van die "2 naast elkaar rijen" Kun je eindelijk al die adapter blokken voor je computer in 1 doos kwijt. Durven ze bij de speciaalzaak of doe het zelf zaak zo 30 euro voor de te vragen :/ Ook een aan/uit knop handig voor de sluipstroom, de nieuwe stroomtarieven :/

[ Voor 11% gewijzigd door BARACUS op 27-10-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
BARACUS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:10:
[...]

Topdingen _/-\o_ ik heb 4 zwarte liggen van die "2 naast elkaar rijen" Kun je eindelijk al die adapter blokken voor je computer in 1 doos kwijt. Durven ze bij de speciaalzaak of doe het zelf zaak zo 30 euro voor de te vragen :/ Ook een aan/uit knop handig voor de sluipstroom, de nieuwe stroomtarieven :/
check ook even www.electronica-online.nl

Daar kost dat spul erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Ik weet niet of er voor Belgie een aparte topic bestaat:

Vanaf volgende week in de Belgishe Aldi's
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_44/OFF01.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

digitalmind schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:03:
Heb jij meer informatie over de kwaliteit etc? want ik heb JUIST NU een stekkerdoos MET beveiliging nodig! maar zat eigenlijk te kijken naar de Belkin GOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

Heb jij meer informatie over de kwaliteit etc? want ik heb JUIST NU een stekkerdoos MET beveiliging nodig! maar zat eigenlijk te kijken naar de Belkin GOLD
Gewoon 1 halen je kunt het toch terug brengen. Ik vind de kwaliteit goed maar of de beveiliging nu prima werkt weet ik niet. Uit een test bleek dat elk merk stekkerdoos zo'n beetje niet goed werkte. Ik heb een aardlekschakelaar dus heb daar verder geen ervaring mee (misschien een hele domme opmerking). Als het hier klapt dan gaat die altijd uit, de stekkerdoos heeft nooit zichzelf uitgezet ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door BARACUS op 27-10-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BARACUS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:28:
[...]

Gewoon 1 halen je kunt het toch terug brengen. Ik vind de kwaliteit goed maar of de beveiliging nu prima werkt weet ik niet. Uit een test bleek dat elk merk stekkerdoos zo'n beetje niet goed werkte. Ik heb een aardlekschakelaar dus heb daar verder geen ervaring mee (misschien een hele domme opmerking). Als het hier klapt dan gaat die altijd uit, de stekkerdoos heeft nooit zichzelf uitgezet ofzo.
Ik heb juist problemen met piekspanningen!!! die wil ik er natuurlijk uit filteren en ik weet niet of dit lidl ding dit kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:34:
[...]

Ik heb juist problemen met piekspanningen!!! die wil ik er natuurlijk uit filteren en ik weet niet of dit lidl ding dit kan :?
Even onder mijn bureau gekeken, er zit een sticker op :)
overbespanningsbescherming en thermobeveiliging 3500 watt max belasting 230volt 16 A
Ik denk dus geen filter

Hey ik heb net even met lidl gebeld maar die konden niks zeggen. Waar woon jij ergens?
Ik wil die lcd hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ben ik ook erg benieuwd naar...n00bs?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BARACUS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:41:
[...]

Even onder mijn bureau gekeken, er zit een sticker op :)
overbespanningsbescherming en thermobeveiliging 3500 watt max belasting 230volt 16 A
Ik denk dus geen filter

Hey ik heb net even met lidl gebeld maar die konden niks zeggen. Waar woon jij ergens?
Ik wil die lcd hebben >:)
Piekspanningsbeveiliging: lijkt dus wel op dat die beveiligd is, maar die Belkins hebben ook 1 of ander filter zie hier: Belkin Gold
Productkenmerken :
• Levert optimaal beveiligde netvoeding via een robuuste kabel van 3 meter
• Oplichtende LED’s geven aan dat uw apparatuur geaard en beveiligd is
• Tot 75dB EMI/RFI-ruisfiltering
• Maximale piekstroom van 90.000 A
Die LIDL actie is in Leiden van die Targa 30" LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
http://www.mediamarkt.be/MM_new/pdf/oostakker1.pdf
http://www.mediamarkt.be/MM_new/pdf/oostakker7.pdf

Staan nu in aanbieding in de mediamarkt bij ons. Die van 888 en de plasma van 1111 lijken mij enorm intressant. Maar ik vind er helemaal niets van. Iemand die mij er iets meer kan over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:48:
[...]

Piekspanningsbeveiliging: lijkt dus wel op dat die beveiligd is, maar die Belkins hebben ook 1 of ander filter zie hier: Belkin Gold
Doet me erg denken aan de audio hocus pocus met demagneteseren van cd's en moleculen die op 1 rij staan. Schone energie door elektromagnetische en radiofrequente storingsfilters :?
Dat zo'n doos afslaat als er een enorme piek komt lijkt me handig maar stroom schoonfilteren?
Gek dat ik nu nooit hoor van een fabrikant of verzekeringsmaatschappij dat ik mijn stroom moet filteren, die zijn altijd als de kippen erbij met allerlei voorwaarden. Als je echt onbruikbare stroom hebt moet je volgens mij eerder even bij het electriciteitsbedrijf gaan klagen.

[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 27-10-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:18
n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

Ik heb er gelijk maar 3 gehaald van die 2 x 6, tja, wat kan ik zeggen? Hij doet het :+
Geen idee of de beveiliging het doet, daarvoor heb ik hem nog niet lang genoeg, en ik ga niet voor me lol piekspanningen en kortsluitingen creeëren :D

Bouwkwaliteit is een beetje zozo, het zijn simpele plastic bakken, maar het werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funky smell,

ff iets heel anders,

ik zag bij "heb jij nog vintage app?"- topic dat je 3 x een AM 2600 AKAI versterker hebt,

heb je ook de manual/elektrische schema hiervan?
Ik ben nl op zoek naar het volledige elektrische schema want mijn AM 2600 is kaduc en ik wil hem graag repareren....
:O

groet bollywoody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
BARACUS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:11:
[...]

Doet me erg denken aan de audio hocus pocus met demagneteseren van cd's en moleculen die op 1 rij staan. Schone energie door elektromagnetische en radiofrequente storingsfilters :?
Dat zo'n doos afslaat als er een enorme piek komt lijkt me handig maar stroom schoonfilteren?
Gek dat ik nu nooit hoor van een fabrikant of verzekeringsmaatschappij dat ik mijn stroom moet filteren, die zijn altijd als de kippen erbij met allerlei voorwaarden. Als je echt onbruikbare stroom hebt moet je volgens mij eerder even bij het electriciteitsbedrijf gaan klagen.
Veel van die storingen worden veroorzaakt door je eigen apparatuur en radio-golven. Met de juiste apparatuur kun je je stopcontact (of beter, de elektrische bedrading in je huis) ook gewoon gebruiken als antenne.

Ik weet niet precies hoe ze het filteren, maar ik gok erop dat er een aantal ferrietkernn/kralen/ringen inzitten. Diezelfde dingen die je ook vind op de kabel van je monitor, sommige USB-kabels, laptop-stroomkabels, 100Hz CAI-kabels, etc, etc

Geen hokusspokus, maar hoeveel het nu echt doet?

Overigens, met betrekking tot je opmerking over verzekeringsmaatschappijen. Ik las laatst een onderzoek dat in de VS meer als 50% van de elektrische apparaten voortijdig de geest geeft door 'vuile' stroom. Ik heb in Nederland op de TV ook wel een paar keer een programma gezien waarbij mensen en zelfs een hele straat klaagde dat elektrische apparatuur het maar een paar maanden uithield.

[ Voor 15% gewijzigd door Klaus_1250 op 27-10-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Ben erg benieuwd naar het scherm van de lidl..
Weet iemand de prijs van vorig jaar?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

gezien bij Informatique

MSI Radeon RX800SE 256MB

van € 239,00 voor € 139,-

Philips 190S6FS, 19" TFT

van € 369,00 voor € 299,-

enz.. enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Klaus_1250 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:45:
[...]

Veel van die storingen worden veroorzaakt door je eigen apparatuur en radio-golven. Met de juiste apparatuur kun je je stopcontact (of beter, de elektrische bedrading in je huis) ook gewoon gebruiken als antenne.

Ik weet niet precies hoe ze het filteren, maar ik gok erop dat er een aantal ferrietkernn/kralen/ringen inzitten. Diezelfde dingen die je ook vind op de kabel van je monitor, sommige USB-kabels, laptop-stroomkabels, 100Hz CAI-kabels, etc, etc

Overigens, met betrekking tot je opmerking over verzekeringsmaatschappijen. Ik las laatst een onderzoek dat in de VS meer als 50% van de elektrische apparaten voortijdig de geest geeft door 'vuile' stroom. Ik heb in Nederland op de TV ook wel een paar keer een programma gezien waarbij mensen en zelfs een hele straat klaagde dat elektrische apparatuur het maar een paar maanden uithield.
Dus jij denkt dat zo een belkin wel een uitkomst is? kijk is het namelijk toch weer 35 Euro. of kan ik net zo goed een goedkoper model halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Klaus_1250 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:45:
[...]

Maar dan vraag ik me weer af wat een transformator in al je apparatuur doet, die zet het stroom ook weer om. Als het echt zo belangrijk is en veel voorkomt dan zullen de top merken zoiets toch wel inbouwen en flink mee adverteren? Schijnbaar is de stroom goed genoeg om zonder enige bescherming jarenlang garantie te kunnen krijgen. Ik blijf het een beetje een vreemd verhaal vinden maar ik zeg niet dat het onzin is :) je hebt ook kraanwater filters, tja....

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 27-10-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
jefjef schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:31:
gezien bij Informatique

MSI Radeon RX800SE 256MB

Philips 190S6FS, 19" TFT

van € 369,00 voor € 299,-

enz.. enz...
offtopic:
heeft het nut om een x800 in een amd xp 2000 met 1gb ram te zetten

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

jefjef schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:31:
gezien bij Informatique

MSI Radeon RX800SE 256MB

..
Ik heb nu een Radeon 9800 Pro, zou dit een verbetering zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

i2Paq schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:43:
[...]

Ik heb nu een Radeon 9800 Pro, zou dit een verbetering zijn?
Nee achteruitgang...
Er staat toch duidelijk SE achter. SE versie zijn altijd crap versies. Zoek anders op THG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een van de modellen bij de Lidl is een Master-slave geval, ook voor 6,99

Copy past van electronica-online.nl (die voor een hoop dingen wel goedkoop zijn)
Master - Slave Stekkerdoos - € 109.50 incl. BTW
Master - Slave Stekkerdoos met Overspanningsbeveiliging.

voor plaatje zie de behulpzame Osdorp-gozert hieronder, ik heb de zwarte versie thuis liggen (ook nog niet getest).

[ Voor 12% gewijzigd door Quantor op 28-10-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Quantor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:04:
[...]

Een van de modellen bij de Lidl is een Master-slave geval, ook voor 6,99

Copy past van electronica-online.nl (die voor een hoop dingen wel goedkoop zijn)
Master - Slave Stekkerdoos - € 109.50 incl. BTW
Master - Slave Stekkerdoos met Overspanningsbeveiliging.
Welke is de master-slave versie dan? dat is namelijk wle handig voor mij :) dan ga ik die namelijk zo halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

n00bs schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:10:
[...]

Welke is de master-slave versie dan? dat is namelijk wle handig voor mij :) dan ga ik die namelijk zo halen.
Dat zijn deze:

Afbeeldingslocatie: http://img485.imageshack.us/img485/6894/100d05007tj.jpg

Heb er zelf ook een gehaald gisteren alleen nog niet getest. Ze lagen er behalve in het blauw ook in wit en zwart.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Tip:
Op woensdag 2 november een universele afstandsbediening bij Aldi voor maar € 5.99
Heb ik een paar weken terug bij Aldi Duitsland gehaald en werkt perfekt, zeker voor dat geld. Je kunt hem zelfs teachen met een originele afstandsbedienig.
Afbeeldingslocatie: http://img500.imageshack.us/img500/935/bild102jt.jpg
• geschikt voor aansturing van
8 verschillende audio-/videotoestellen
zoals TV, CD, DVD, satelliet
• geïntegreerde leerfunctie
• voorgeprogrammeerd voor eventuele
vervanging van andere
afstandsbedieningen
• met teletekstfunctie, show-view-touch
en mutefunctie
• incl. batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb je een wat betere foto van de knoppen?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Die ga ik halen :D Teachen werkt ook echt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Ja, aanleren werkt goed, wel in de originele remote control verse batterijen stoppen voor maximale signaalkwaliteit. Er zit een boekje bij met honderden apparaatcodes van vele merken apparatuur, waarvan er altijd wel eentje werkt. Je kunt 8 apparaten vrij programmeren. Bovendien zit er een macro funktie op, waarmee te commandoreeksen onder één toets kan zetten.
Die van mij is dus Duitstalig, die van de NL Aldi zal wel NL of Engels zijn ;)

Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/333/ab2et.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Henk007 op 29-10-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Bij alle esso tankstations hebben ze nu een landelijke actie met een dvd-speler voor 50,- ( en een travel-thermoskan (10,-) ), bij inlevering van 2 actiebonnen die je krijgt bij elke tankbeurt.
Merk van de dvd-speler ben ik helaas vergeten (probeer ik nog ff te vinden). Was iets van yakumo of hitachi meen ik.

Prijs voor de dvd speler is niet erg laag te noemen, maar opvallende hieraan is dat het een erg compact model is die op een DC-adapter werkt, dus al laag voltage heeft. In ieder geval voor mensen die graag achteraf dvd in hun auto bouwen is dit misschien een erg goedkope oplossing!

Speler ondersteund iig dvd+/-/R/RW en ook JPEG en MP3. Géén Divx/Xvid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Henk007 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:33:
Ja, aanleren werkt goed, wel in de originele remote control verse batterijen stoppen voor maximale signaalkwaliteit. Er zit een boekje bij met honderden apparaatcodes van vele merken apparatuur, waarvan er altijd wel eentje werkt. Je kunt 8 apparaten vrij programmeren. Bovendien zit er een macro funktie op, waarmee te commandoreeksen onder één toets kan zetten.
Die van mij is dus Duitstalig, die van de NL Aldi zal wel NL of Engels zijn ;)

[afbeelding]
ik had een metallic alles in een afstand bediening een tijd geleden bij de aldi gekocht.. maar mooi dat die dus NIET overweg kon met de kiss dvd/divx speler.. ja hallo.
Zal deze et beter doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Op hoeveel toeren draait die harde schijf die erin die Fujitsu Siemens M1437 van de Media Markt zit en is hij nu echt zo geruisloos als ze zeggen met die speciale functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
henkleerssen schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:40:
[...]

ik had een metallic alles in een afstand bediening een tijd geleden bij de aldi gekocht.. maar mooi dat die dus NIET overweg kon met de kiss dvd/divx speler.. ja hallo.
Zal deze et beter doen?
Even gekeken in het boekje met codes. Helaas, Kiss staat er niet bij. Dat wil niet zeggen dat het niet gaat werken overigens. Je kunt via code search ook zoeken naar een werkende code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Henk007 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:35:
[...]

Even gekeken in het boekje met codes. Helaas, Kiss staat er niet bij. Dat wil niet zeggen dat het niet gaat werken overigens. Je kunt via code search ook zoeken naar een werkende code.
jaa was met dat medion geval ook... en leren functie heeft die ook.. heeft allemaal niet mogen helpen met dat medion ding iig. maar misschien wel met deze...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 20:58
Volgens mij is de afstandsbediening de medion md 80383. De handleiding van de medion ab. vind je op http://download1.medion.de/downloads/anleitungen/80383md.pdf

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Henk007 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:35:
[...]

Zou je ook in het boekje kunnen kijken of de Pioneer CU-XR020 afstandsbediening nagebootst kan worden? Die van mij is namelijk kapot, en heeft enkele zeer specifieke functies die nooit op andere universele afstandsbedieningen te vinden zijn. Alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door schaduw op 31-10-2005 13:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:48:
[...]

[...]
Ik weet niet of je al iets gehaald hebt maar deze is voor 10 euro niet duur en precies hetzelfde als de Belkin volgens mij :)

http://www.vicomputer.nl/...gory_id=16&product_id=714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
schaduw schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Zou je ook in het boekje kunnen kijken of de Pioneer CU-XR020 afstandsbediening nagebootst kan worden? Die van mij is namelijk kapot, en heeft enkele zeer specifieke functies die nooit op andere universele afstandsbedieningen te vinden zijn. Alvast bedankt!
In het codeboekje staan geen afstandsbedieningen genoemd. Wel staan er diverse codes in ook voo r Pioneer apparaten. Niet per type uitgeplitst trouwens. Overigens zitten niet alle merkspecifieke funkties erop, maar door de aanleerfunktie zijn ze wel na te bootsen.
Het is inderdaad de 80383, zoals door Not-Disclosed wordt genoemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Henk007 op 31-10-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mei heb ik een DVD recorder van Medion bij de Aldi gekocht, de MD 42183. Maar bij het opnemen van een videoband op een DVD recordable loopt het geluid op de DVD niet synchroon met het beeld. In het begin van de film merk je nog niets, maar aan het einde wel. Inmiddels heb ik contact gehad met Medion, en ze zeiden: stuur maar op. Ik ben heel benieuwd of meer mensen dit probleem hebben.

Groeten,
Cindy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ondersteund die afstandbediening ook Yamada players? want dan lijkt me die wel handig, en al zou die het niet doen... 5,99 is nou ook nie zo duur :)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Had hem nog niet langs zien komen hier: vanaf morgen de HE DVR-1000H met 80GB harddisk in de aanbieding voor 199,- euro. Met ingebouwde TV-tuner en ondersteuning voor DivX. Volgens mij best een mooie prijs.

Hij staat helaas niet op http://www.hollandelectro.nl, kijk op http://www.praxis.nl in de online folder.

[ Voor 10% gewijzigd door mvdklip op 01-11-2005 20:25 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Goede vriend van me was daar gisteren naar op zoek, het is een Lenco recorder.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Koffie schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:38:
Goede vriend van me was daar gisteren naar op zoek, het is een Lenco recorder.
Dit is 'm zo te zien:

http://www.lenco.de/lib/p...?arti=hdvr-80&language=en

Staat voor 299,- bij de Wehkamp, dus dan is de Praxis toch 100,- euro goedkoper:

http://www.wehkamp.nl/win...ma=&ZoekMethode=&BAC=&LC=

[ Voor 23% gewijzigd door mvdklip op 01-11-2005 22:13 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of die Lenco een beetje de moeite waard is? Hoe is het met de kwaliteit, gebruikersvriendelijkheid, etc. Het lijkt mij een mooie aanbieding, maar ja, goedkoop kan ook duurkoop blijken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ah shit..ben ik vergeten langs de aldi te rijden voordak naar school ben gegaan :( Hopelijk hebben ze ze zo nog..
Zal mijn bevindingen hier nog wel posten :)

Gaat dus ook om de afstandsbediening trouwens :)

[ Voor 15% gewijzigd door PnD op 02-11-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Laatst online: 05-09 18:06
De afstandsbediening is nu bij de Nederlandse Aldi in de aanbieding voor 5,99. Ik heb er net eentje gehaald. Hoe die werkt weet ik nog niet.

edit:
Dat stond hier al, sorry O-) Hij was in ieder geval ruim aanwezig in zowel zwart als zilver

[ Voor 29% gewijzigd door djmartyn op 02-11-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb die DVD-recorder net gekocht bij de praxis, en het is niet dezelfde als die in het krantje stond.
Heb hem meegekregen voor 169euro er hing een blaadje bij dat ie niet dezelfde mogelijkheden had en dat je er niet mee op dvd kon branden.
Ik heb even op de doos gelezen en daar stond wel op dat je er mee kunt branden beetje vaag dus.
Maar de harde schijf is wel verwisselbaar.
Er zit een tray in enzo.
Verder heb ik er nog niks mee kunnen doen want hij ziet de schijf dus niet het kan zijn dat je hem in de computer moet hangen en hem dan eerst moet formateren.
er zit een 80gb schijf bij van hitachi 7200rpm en in het boekje stond ook dat het aparaat zeer waarschijnlijk niet erg fijn werkt met seagate harde schijven.
En er zit een usb aansluiting op de recorder maar mijn computer zag hem wel, maar ging iets mis met de installatie, maar dat kan ook komen omdat de schijf nog niet geformateerd is.
Als ik meer weet over de kwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid post ik het wel mits iemand mij voor is natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 02-11-2005 12:34 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:39

houthakker

Poehé

Nu een dvd speler bij de Kruidvat:

http://www.internetvoorde...pageProduct&ProdID=14212&

Iemand ooit van dat merk gehoord? Of een site ervan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik heb vandaag de HE DVX 3854 H. DVD/Divx player bij de Praxis gekocht voor 39,95.

Alle dvd's deden erop, waarvan er veel niet op mijn andere dvd speler deden, dus dat was erg mooi.
Ik brandde even een divx, oftewel een avi, met een .srt(ondertiteling) met dezelfde naam om te kijken of dat goed werkt. Hij deed het goed alleen geen ondertiteling, en ik heb geen idee hoe je dat moet selecteren, of misschien op een andere manier branden?

In het boekje staat er iig niks over, misschien iemand die hier ervaringen mee heeft? Of met een andere divx-speler?

Bvd,
Yass

*PS - Weet iemand wat HE inhoudt?? Home Electronics misschien? Ik kan namelijk geen site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
HE staat voor Holland electronics.
Dit is hun website: http://www.service.shop.nl/index.aspx
Staat niet echt veel informatie op hoor.

Ik heb de dvd recorder wat uitvoeriger getest, ik had de harde schijf niet goed vastgeklikt in de recorder.
Hij kan inderdaad geen dvd's branden maar er zit wel een usb kabel bij en je computer ziet hem gewoon als harde schijf.
Gewoon kopieren en plakken dus.
Ik heb ook een divx film geprobeerd met ondertiteling en dat ging perfect.
Als je tv kijkt via het apparaat neemt ie automatisch op (timeshift) je kan hem tijdens de aflevering/serie/wedstrijd dan gewoon op pauze zetten en daarna gewoon verder kijken waar je gebleven bent, dit gaat tot maximaal een uur.
Opnemen gaat heel makkelijk gewoon op record drukken ik weet nog niet of het ook zo makkelijk werkt met instellen voor een later tijdstip.
Ik weet verder even niks over het apparaat te vertellen als er verder nog vragen zijn probeer ik daarop wel antwoord te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Heb de afstandsbediening van de aldi :D
1ste 2 apparaten diek geinstalleerd heb, werken met de codes al perfect!

Daewoo tv en Aristona tv..

Nog even verder pielen met de rest van mijn apparaten :)

edit: Het leren heb ik nog niet aan de praat..nog niet veel geprobeerd ook..Wel al mijn tv en dvd speler werkend :) Nu mijn yamaha receiver nog..

edit2: het leren werkt ook :) Gewoon top universele afstandsbediening voor 6 eurie :D

[ Voor 39% gewijzigd door PnD op 02-11-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:03:

Ik heb de dvd recorder wat uitvoeriger getest, ik had de harde schijf niet goed vastgeklikt in de recorder.
Hij kan inderdaad geen dvd's branden maar er zit wel een usb kabel bij en je computer ziet hem gewoon als harde schijf.
Als je tv kijkt via het apparaat neemt ie automatisch op (timeshift) je kan hem tijdens de aflevering/serie/wedstrijd dan gewoon op pauze zetten en daarna gewoon verder kijken waar je gebleven bent, dit gaat tot maximaal een uur.
Opnemen gaat heel makkelijk gewoon op record drukken ik weet nog niet of het ook zo makkelijk werkt met instellen voor een later tijdstip.
Ik weet verder even niks over het apparaat te vertellen als er verder nog vragen zijn probeer ik daarop wel antwoord te geven.
Hoezo hij kan geen DVD's branden??? Vanaf harddisk niet? Of niet direct op schijf opnemen?? Beetje wazig...
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:52:
Hey,
Ik heb vandaag de HE DVX 3854 H. DVD/Divx player bij de Praxis gekocht voor 39,95.

Alle dvd's deden erop, waarvan er veel niet op mijn andere dvd speler deden, dus dat was erg mooi.
Ik brandde even een divx, oftewel een avi, met een .srt(ondertiteling) met dezelfde naam om te kijken of dat goed werkt. Hij deed het goed alleen geen ondertiteling, en ik heb geen idee hoe je dat moet selecteren, of misschien op een andere manier branden?

In het boekje staat er iig niks over, misschien iemand die hier ervaringen mee heeft? Of met een andere divx-speler?

Bvd,
Yass

*PS - Weet iemand wat HE inhoudt?? Home Electronics misschien? Ik kan namelijk geen site vinden.
http://www.ondertitels.in...er=asc&highlight=dvx+3854
Of was jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:08:

Hoezo hij kan geen DVD's branden??? Vanaf harddisk niet? Of niet direct op schijf opnemen?? Beetje wazig...
Hij kan geen dvd's branden op de doos staat van wel, maar op de website stond ook van niet.
En bij de praxis hadden ze een retificatie opgehangen dat ze met de verkeerde recorder hadden geadverteerd.
Hij kan uiteraard wel op de hd opnemen, en je kan daarna heel makkelijk met de usb kabel een filmpje kopieren op je pc, en het bestandssysteem was direct af te spelen op de computer.
Kan ook zijn omdat ik bijna alle drivers heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Hey,

Bvd,
Yass

Op de afstandbediening moet een subtitle knopje zitten daar druk je op anders weet ik het ook niet.
DNS666 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:03:

Zeg je nu dat de hd recorder ook divx speelt??? Dat is wel heel erg vet voor die prijs :9 lekker makkelijk films en muziek over de usb pompen :)

[ Voor 43% gewijzigd door BARACUS op 02-11-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, maar dan zegt ie: Niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het krantje van de Aldi staat deze digitale camera aangeboden:
Traveler Slimline X5 voor €199,-

Afbeeldingslocatie: http://www.traveler-service.com/upload/cameras/Trav_X5_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.traveler-service.com/upload/cameras/Trav_X5_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.traveler-service.com/upload/cameras/Trav_X5_3.jpg

Extra's
5,25 Mp,
2 accu's,
512 mb SD-card,
3x optische zoom,
sluitertijd 1/2 - 1/1000 sec.,
docking station & software

Ondersteunde resoluties:
2.560 x 1.920 pixels
2.048 x 1.536 pixels
1.280 x 960 pixels
640 x 480 pixels

De site geeft nog niks weer over dit product.
Heeft iemand ervaring met deze camera?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
DNS666 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:16:
[...]
Hij kan geen dvd's branden op de doos staat van wel, maar op de website stond ook van niet.
En bij de praxis hadden ze een retificatie opgehangen dat ze met de verkeerde recorder hadden geadverteerd.
Hij kan uiteraard wel op de hd opnemen, en je kan daarna heel makkelijk met de usb kabel een filmpje kopieren op je pc, en het bestandssysteem was direct af te spelen op de computer.
Kan ook zijn omdat ik bijna alle drivers heb geinstalleerd.
Deze dus waarschijnlijk?:

http://www.hollandelectro...x?ItemId=3&ContentID=1042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ja dat is hem ik kreeg de link niet te zien kon hem dus niet kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zouden die beter zijn dan, omdat ze de naam CANON hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online

Bvd,
Yass

Ik heb deze ook vandaag gekocht. Paar films getest met .srt, en die werken gewoon goed.

Verder een leuk apparaatje! Geen a/v sync problemen tot nu toe, slikt al mijn divxjes tot nu toe, en spoelt ook fatsoenljk vooruit en achteruit.

Ik heb mijn eerste exemplaar echter al meteen moeten terugbrengen omdat de afstandsbediening het niet deed verder dan ca. 10-15cm van de speler af 8)7 Ook met nieuwe batterijen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
Kost die HD recorder nou bij elke praxis 169 ipv 199 euro?

Is de tuner stereo en het beeld goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:27:
Dan neem jij toch een ALDI cam, met crappy ccd en slechte lenzen. Canon is in het algemeen gewoon de top. Voor de goedkopere camera's en de duurdere. Maar jij bent zeker hier de fotoexpert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Kitano schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:57:
Kost die HD recorder nou bij elke praxis 169 ipv 199 euro?

Is de tuner stereo en het beeld goed?
In Bergen op Zoom stond ie gewoon voor 200...
Vind het zonder een dvd-brander niet interessant, ga niet mijn recorder naar mijn pc slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:27:
Nee, omdat ze NIET de naam Aldi hebben.

Buiten de genoemde Canon camera's zijn er plenty andere merken van naam die wél een goede camera kunnen leveren voor dat geld. Maar koop nou niet zo'n Aldi cam.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:06:
[...]

Dan neem jij toch een ALDI cam, met crappy ccd en slechte lenzen. Canon is in het algemeen gewoon de top. Voor de goedkopere camera's en de duurdere. Maar jij bent zeker hier de fotoexpert?
dat heb ik niet gezegt, maar ik vroeg een reden waarom de aldi camera slechter is. Die heb ik nog steeds niet gekregen B) (crappy ccd en slechte lenzen schiet ik niets mee op, noem het verschil ofzo eens tussen de lenzen etc etc. waarom is die van de aldi slecht?) ik ben zeker geen foto expert, als het ding leuke plaatjes kan schieten is het voor mij goed genoeg :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:03:
dat heb ik niet gezegt, maar ik vroeg een reden waarom de aldi camera slechter is. Die heb ik nog steeds niet gekregen B)(crappy ccd en slechte lenzen schiet ik niets mee op, noem het verschil ofzo eens tussen de lenzen etc etc. waarom is die van de aldi slecht?) ik ben zeker geen foto expert, als het ding leuke plaatjes kan schieten is het voor mij goed genoeg :+
Goed,
Waarom zijn Aldi lenzen crap? omdat je niet weet waar ze vandaan komen, en in het verleden waren er genoeg aldi camera´s met plastic lenzen, die natuurlijk de meest baggere plaatjes maakte. Canon en vele andere echte foto merken maken óf hun lenzen zelf, óf ze laten het outsourcen aan merken zoals Carl Zeiss (Sony) of Leica (Panasonic). Lenzen zijn duur, vaak het duurste van de camera, en Aldi zal daar waarschijnlijk zo veel mogelijk op bezuinigen. WAT DUS NIET GOED IS!
Waarom zijn Aldi ccd chips slecht? Aldi en veel andere b-merken (Sweex, Trust) moeten het vooral hebben van veel megapixels, want dat staat zo mooi op het lijstje. Helaas heb je continue dat er te veel megapixels zitten op een te klein formaat ccd chip, bij deze merken, waardoor je onwijze verstoring van het licht krijgt. Nee, een goeie ouwe (a-merk) 3 megapix is dat nog aanzienlijk beter.

In de foto wereld is het simpel. A-merk is A-merk, goedkoop is duurkoop.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Allemaal leuk de Aldi camera afzeiken maar zeg het dan gewoon goed. In het verleden bleken deze camera's wat problemen te hebben of qua kwaliteit tegen te vallen volgens de (veeleisende?)hobbyisten ( waren toen een stuk duurder volgens mij). Het blijft natuurlijk slecht vergelijken omdat de Aldi camera WEL met een compleet pakket komt. Koop jij een canon met extra accu, 512mb, dock, tasje, 3 jaar garantie dan ben je ook snel 150-200-300 euro EXTRA kwijt. Mensen die niet super veeleisend zijn zullen hier geen buil aan vangen, 200 euro voor zo'n pakket is niet duur. Soms laten mensen het klinken alsof je alleen onscherpe en groene foto's ermee kunt maken ;) Ga alleen niet denken omdat het 6 megapix is dat het net zo goed zal zijn als een 6 megapix van een bekend merk dat 2 keer zo duur is :P Als het uiteindelijk toch shit is breng je hem lekker terug binnen 30 dagen :7 De 1 was vroeger ook tevreden met een 1000 euro camera met de duurste filmrolletjes en de andere had zo'n wegwerp ding, het is maar hoe fanatiek je bent en hoeveel poen je hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door BARACUS op 03-11-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:18:
[...]

Goed,
Waarom zijn Aldi lenzen crap? omdat je niet weet waar ze vandaan komen, en in het verleden waren er genoeg aldi camera´s met plastic lenzen, die natuurlijk de meest baggere plaatjes maakte. Canon en vele andere echte foto merken maken óf hun lenzen zelf, óf ze laten het outsourcen aan merken zoals Carl Zeiss (Sony) of Leica (Panasonic). Lenzen zijn duur, vaak het duurste van de camera, en Aldi zal daar waarschijnlijk zo veel mogelijk op bezuinigen. WAT DUS NIET GOED IS!
Waarom zijn Aldi ccd chips slecht? Aldi en veel andere b-merken (Sweex, Trust) moeten het vooral hebben van veel megapixels, want dat staat zo mooi op het lijstje. Helaas heb je continue dat er te veel megapixels zitten op een te klein formaat ccd chip, bij deze merken, waardoor je onwijze verstoring van het licht krijgt. Nee, een goeie ouwe (a-merk) 3 megapix is dat nog aanzienlijk beter.

In de foto wereld is het simpel. A-merk is A-merk, goedkoop is duurkoop.
Akkoord,

Maar geldt dit ook voor de bovengenoemde camera? Ik bedoel: het totaalpakket en de kwaliteit voor €199,-. Is dit iets waar je over moet klagen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Dr. Strangelove schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:13:
Buiten de genoemde Canon camera's zijn er plenty andere merken van naam die wél een goede camera kunnen leveren voor dat geld. Maar koop nou niet zo'n Aldi cam.
Mensen zijn zo gefocust op die 'koopjes' van Aldi en consorten dat ze niet eens verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind die 199 euro voor een derderangs camera helemaal niet zo goedkoop. Voor m'n vriendin heb ik laatst een compacte Pentax camera (Optio 50) met 512MB SD meegenomen voor in totaal net geen 200 euro. Het ding is erg klein en maakt nette foto's. Hoesje/tasje zit er standaard bij.

Zoiets kun je VEEL beter kopen dan die Medion meuk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Exirion schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:09:
[...]

Mensen zijn zo gefocust op die 'koopjes' van Aldi en consorten dat ze niet eens verder kijken dan hun neus lang is. Ik vind die 199 euro voor een derderangs camera helemaal niet zo goedkoop. Voor m'n vriendin heb ik laatst een compacte Pentax camera (Optio 50) met 512MB SD meegenomen voor in totaal net geen 200 euro. Het ding is erg klein en maakt nette foto's. Hoesje/tasje zit er standaard bij.

Zoiets kun je VEEL beter kopen dan die Medion meuk.
Je kunt beter zeggen, ga je de 2e accu, dock werkelijk gebruiken?
Als het antwoord nee is dan kun je beter voor een karig uitgevoerd merk pakket gaan.
Als je de extra meuk wel nodig hebt dan zit je weer in een totaal andere prijsklasse met een merk.

Ik geef graag toe dat aldi koopjesjagers zich blindstaren op een geweldig compleet pakket wat ze uiteindelijk toch niet gaan gebruiken. Dan kun je beter iets anders halen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pakket wat er allemaal bij die Aldi cam is mee gegeven is best netjes, maar ja, je krijgt er een crappy cam bij en dat is echt heel jammer.
Dan kan je toch echt beter een 'ouder' modelletje A-merk digitale camera kopen.
Zoals die Canon A520, in de pricewatch staat deze nu voor 188 euro, koop je setje goeie batterijen bij, een CF kaart van 512 mb is ong. 35 euro, ben je misschien 2 tientjes duurder uit, heb je wel een goeie cam en de extra opties die ook bij de Aldi hebt...

Oh en ervaringen die ik heb met een Aldi cam;
het heeft mn vakantiefoto's van mijn vriend en mij samen in Parijs redelijk verpest :'(
Waarom?
-Ruis
-Brakke onscherpe foto's
-Geen mooie plaatjes mee te schieten
Voorbeeldje;
Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/gjbdjong/parijs/medium/PHOT0048+%28Large%29.JPG
En dit komt niet omdat ik deze foto heb geresized!

Ligt eraan hoe je zelf denkt over kwaliteit, maar digitale camera's zijn echt geen aanrader om die van een onbekend merk te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens diverse fora op internet is de Aldi camera dezelfde als:
- Minolta E50
http://www.dpreview.com/n...1701konicaminolta_e50.asp
- Voigtländer Virtus D5
http://www.voigtlaender.d...A3CEF37B9C1256F7E002919C2
- BenQ DCE53
http://benq.nl/Products/DigiCam/index.cfm?product=478

Wat je verder met deze informatie doet, moet natuurlijk ieder voor zich weten...

En hier nog een linkje naar de website van de fabrikant:
http://www.traveler-servi...atart=187&lang=4&client=4

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:05:
[...]

Akkoord,

Maar geldt dit ook voor de bovengenoemde camera? Ik bedoel: het totaalpakket en de kwaliteit voor €199,-. Is dit iets waar je over moet klagen?
waarschijnlijk wel.

bovendien: als je voor een gelijksoortige prijs een merk camera (bijvoorbeeld:canon powershot A520) koopt, dan weet je zeker dat je een goede hebt. Je hoeft dus niet te klagen, maar de kans is groot dat je na je koop toch een 'echte' wilt. sterker nog, je mag na al deze waarschuwingen zelfs niet meer klagen! :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
PnD schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:05:
Heb de afstandsbediening van de aldi :D
1ste 2 apparaten diek geinstalleerd heb, werken met de codes al perfect!

Daewoo tv en Aristona tv..

Nog even verder pielen met de rest van mijn apparaten :)

edit: Het leren heb ik nog niet aan de praat..nog niet veel geprobeerd ook..Wel al mijn tv en dvd speler werkend :) Nu mijn yamaha receiver nog..

edit2: het leren werkt ook :) Gewoon top universele afstandsbediening voor 6 eurie :D
Mij lukt het leren nog niet. Het lichtje blijft maar knipperen. Wat heb je precies gedaan om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:22:
Het pakket wat er allemaal bij die Aldi cam is mee gegeven is best netjes, maar ja, je krijgt er een crappy cam bij en dat is echt heel jammer.
Dan kan je toch echt beter een 'ouder' modelletje A-merk digitale camera kopen.
Zoals die Canon A520, in de pricewatch staat deze nu voor 188 euro, koop je setje goeie batterijen bij, een CF kaart van 512 mb is ong. 35 euro, ben je misschien 2 tientjes duurder uit, heb je wel een goeie cam en de extra opties die ook bij de Aldi hebt...

Oh en ervaringen die ik heb met een Aldi cam;
het heeft mn vakantiefoto's van mijn vriend en mij samen in Parijs redelijk verpest :'(
Waarom?
-Ruis
-Brakke onscherpe foto's
-Geen mooie plaatjes mee te schieten
Voorbeeldje;
[afbeelding]
En dit komt niet omdat ik deze foto heb geresized!

Ligt eraan hoe je zelf denkt over kwaliteit, maar digitale camera's zijn echt geen aanrader om die van een onbekend merk te kopen...
Dooie pixel op de Mona Liza?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmartyn schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:44:
[...]

Mij lukt het leren nog niet. Het lichtje blijft maar knipperen. Wat heb je precies gedaan om het werkend te krijgen?
Het knipperen van het lichtje heb ik ook, maar vervolgens doet hij het wel! :D Gewoon wat langer ingedrukt houden wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:29:
[...]

Het knipperen van het lichtje heb ik ook, maar vervolgens doet hij het wel! :D Gewoon wat langer ingedrukt houden wil ook wel eens helpen.
En hoever liggen ze van elkaar en in wat voor licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:30:
[...]

Ik heb deze ook vandaag gekocht. Paar films getest met .srt, en die werken gewoon goed.

Verder een leuk apparaatje! Geen a/v sync problemen tot nu toe, slikt al mijn divxjes tot nu toe, en spoelt ook fatsoenljk vooruit en achteruit.

Ik heb mijn eerste exemplaar echter al meteen moeten terugbrengen omdat de afstandsbediening het niet deed verder dan ca. 10-15cm van de speler af 8)7 Ook met nieuwe batterijen.
Hey, goed nieuws! Het is dus wel mogelijk! Maar hoe doe je het dan, want als ik een divx erin doe, met .srt met zelfde naam dan krijg ik het eerste venster en dan moet je met enter op het ebstand drukken, en dan staat er initializing... en dan begint de film, maar waar kan ik die .srt selecteren? als ik op subtitle druk staat er niet mogelijk:S en aan het begin staat er maar 1 bestand...

Help me aub!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmartyn schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:42:
[...]

En hoever liggen ze van elkaar en in wat voor licht?
Gewoon, zoals beschreven 15 tot 50 mm. En hier werkt het zowel bij daglicht als bij kunstlicht (eettafel-lamp)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.