Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.047 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ALDI/LIDL/Bouwmarkt: Aanbiedingen
Nieuwe aanbiedingen, nieuw topic!

Het is eens in de twee weken raak in AV: bouwmarkten, mediamarkten en vooral de Aldi en LIDL strooien bij 80% van de nederlandse huishoudens hun reclame in de bussen. Met als gevolg een stortvloed aan "is dit wat?" topics, door mensen die graag voor weinig een (veelal) speakersetje -al dan niet met DVD-speler willen kopen en zich afvragen welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Ze werden een tijdje toegestaan, maar het werd op een gegeven moment te erg.

Maar uiteindelijk zou je in AV wel dit soort vragen moeten mogen stellen. Dus vandaar dat we het voor de komende tijd in dit topic centraal gaan houden.
Dus ook al gaat de titel over ALDI's en LIDL's, dit topic is er ook voor de praxis/karwei/blokker enz enz enz. aanbiedingen.

Dus, dames en heren AV bezoekers: Elcheapo DVD spelertje op het oog, knallend speakersetje gespot: Overleg hier of het wat is, of laat andere mee profiteren van een aanbieding.

Links
Voorgaande Delen:Het andere aanbiedingstopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:21
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dannybroos/xiron.jpg

Ok, het is een recorder... En er staat nergens bij wat de recorder op kan nemen. Wel staat er een divx logo bij. Er staat wel een lijst met dingen die het apparaat kan afspelen. Ik vraag me dus af of de recorder divx kan opnemen. Zou best interessant zijn, uren lang goede kwaliteit op één dvd'tje! Maar ik ga er van uit dat het niet zo is... Maar wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Bij de praxis waren ze toch echt goedkoper hoor !!

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 11:36
Ik heb geen weet van een dvd-recorder die in DiVX kan opnemen, daar is zoveel rekenkracht voor nodig dat er geen enkele dvd-recorder op dit ogenblik in staat is om dat te doen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 28-05 09:04

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

cocico schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:08:
Ik heb geen weet van een dvd-recorder die in DiVX kan opnemen, daar is zoveel rekenkracht voor nodig dat er geen enkele dvd-recorder op dit ogenblik in staat is om dat te doen B)
Dat is toch niet meer dan een kwestie van een goede hardware matige encoder?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

DannyXP1600 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 03:33:
[afbeelding]

Ok, het is een recorder... En er staat nergens bij wat de recorder op kan nemen. Wel staat er een divx logo bij. Er staat wel een lijst met dingen die het apparaat kan afspelen. Ik vraag me dus af of de recorder divx kan opnemen. Zou best interessant zijn, uren lang goede kwaliteit op één dvd'tje! Maar ik ga er van uit dat het niet zo is... Maar wie weet meer?
Welke winkel is die advertentie van ?
Dat hij DivX zou kunnen opnemen lijkt me wel heel stug, denk eerder dat hij DivX kan afspelen :P

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:17
Ik vroeg me af, of dat wat je op hebt genomen op een DVD met zo'n recorder, je dit ook op je PC kunt afspelen (en bewerken)? Misschien is het wel een of ander wazig bestandsformaat.

[ Voor 26% gewijzigd door eX0duS op 06-06-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnkamikaze
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-04-2020
die neemt heus niet divx op.. hij speelt het gewoon af.. en anders is het denk ik crappy kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Aan de gebruikte kleuren en fonts te zien moet het BLOKKER zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 07:59

Hak

Ja klopt, het is een aanbieding van de Blokker. Ben benieuwd of deze ook een mono-tuner heeft zoals de Provision...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

Phocus dvd recorder 160GB Een vraag: De gebrande dvd werkt niet op andere apparaten. Dit is natuurlijk teleurstellend; je eigen opnames zijn dus alleen te bekijken op dit apparaat. Of heeft iemand een oplossing die ik over het hoofd heb gezien. Wie helpt me? (Verder best tevreden over deze recorder)

(kwam deze vraag tegen, en probeer hem te helpen via mail, iemand ideeen ?)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 06-06-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Heb je de DVD wel een finalize gegeven ? Wat voor type schijfjes heb je gebruikt ? Wat voor DVD speler ?
Beetje kort door de bocht om na (waarschijnlijk ?) 1 DVDtje als feit neer te zetten dat gebrande DVD's het niet in een andere speler doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacht ik dus ook koffie, dus ik heb hem een mail gestuurd met wat mogelijke oplossingen, mocht ie er op terugkomen dan ga ik graag met wat extra kennis 'het gesprek' in ;)

Ik kan ook de link van deze draad geven natuurlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52849

Weet iemand iets af van de kleuren tv van de aldi komende week ?
Een 70 cm 100 Hz mete en beeldbuis van Samsung, maar nergens kan ik een typenummer of merknaam vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143714

Anoniem: 131548 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:22:
Phocus dvd recorder 160GB Een vraag: De gebrande dvd werkt niet op andere apparaten. Dit is natuurlijk teleurstellend; je eigen opnames zijn dus alleen te bekijken op dit apparaat. Of heeft iemand een oplossing die ik over het hoofd heb gezien. Wie helpt me? (Verder best tevreden over deze recorder)
Bij mij geen probleem, wel gedacht aan + of - R(W) compatibiliteit?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 143714 op 06-06-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
ik ben echt benieuwd hoe goedkoop die recorders nog gaan worden. Tis toch ff wachten op een divx recorder mét harde schijf, voor weinig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Antwoord van de helpdesk :

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw interesse in Phocus producten.

Onze afstandsbediening werkt volgens rc code 5. Dit houdt in dat hij zich identificeert en het apparaat dient deze identificatie te respecteren. Als uw Matchline reageert op de Phocus afstandsbediening betekend dit dat uw Matchline de identificatie niet respecteert. Het is louter toeval dat het maar 1 toets is die correspondeerd met een functie.
Dit is een bekend probleem, rc code 5 is ontwikkeld om dit probleem te ondervangen.

En dus ligt het aan mn tv ??? Ik snap er niet veel van eigenlijk .....

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 06-06-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-04 16:28
@Simsim:
Al wat meer ervaring met de Vestel tv?

[ Voor 11% gewijzigd door Twilight op 06-06-2005 17:25 ]

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Xiron, ook dit zijn weer volgens google niet bestaande merken of ook wel rebranded merken naar een nog vager merk als de net zo vage fabriek die die dingen voor een paar dollar worden uitgepoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik zag in de MM folder de Daewoo dte 21 b4 s (55 cm KTV) voor 149 euro.

Kon alleen deze info vinden via een duitse lycos site;
0 Hz Fernseher mit 55 cm Real Flat Bildröhre im 4:3 Format, 2 x 45 Watt Musikleistung, TOP-Videotext mit 10 Seitenspeicher, Kindersicherung, Timer-Funktion, Sleep-Timer, Equalizer.
http://shopping.lycos.de/7367de1151360027.html

Zou dat wat wezen ter vervanging van mijn 4/5 jaar oude vestel 35 cm ktv? (Die's dan ook te koop, levert zoiets nog op eigelijk?

Zo'n LCD scherm vind ik ook wel mooi zoals je hier ook wel ziet, maar 200 euro is eigelijk wel mijn max en binnen dat budget zie je veel grundig of daewoo. Je ziet ook veel op marktplaats, philips tv's voor <200 (55 cm), maar die zijn dan wel 2e hands....

Eigelijk wil ik ook graag een mini ipod mja keuze's hè :P

[ Voor 26% gewijzigd door Waypoint op 06-06-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 19:55

timovd

Voorsprong door techniek

Anoniem: 131548 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:07:
Antwoord van de helpdesk :

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw interesse in Phocus producten.

Onze afstandsbediening werkt volgens rc code 5. Dit houdt in dat hij zich identificeert en het apparaat dient deze identificatie te respecteren. Als uw Matchline reageert op de Phocus afstandsbediening betekend dit dat uw Matchline de identificatie niet respecteert. Het is louter toeval dat het maar 1 toets is die correspondeerd met een functie.
Dit is een bekend probleem, rc code 5 is ontwikkeld om dit probleem te ondervangen.

En dus ligt het aan mn tv ??? Ik snap er niet veel van eigenlijk .....
offtopic:
lekker professionele helpdesk

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

timow schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:45:
[...]

offtopic:
lekker professionele helpdesk
Nou dat zou ik ook fout doen, heb jij nog nooit een foutje gemaakt dan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was me niet opgevallen, ik zocht dan ook naar een oplossing in die mail, niet naar een typefout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Twilight schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:25:
@Simsim:
Al wat meer ervaring met de Vestel tv?
Ja ondertussen wel. Ik moet zeggen dat er behoorlijk wat tijd in gaat zitten om de klueren en andere beeldinstellingen echt mooi te krijgen. Het is gauw te flets naar mijn smaak of wel weer wat anders. Maar na een par dagen heb ik hem nu wel goed en bevalt hij prima. (kan ook zijn dat ik begin te wennen). Moet wel toegeven dat het voor mij ook wennen is dat breedbeeld. Maar de automatische optie kiest meestal wel wat ik ook zou willen en anders met 1 toets even andere instelling kiezen. 2 tuners is leuk, maar gebruik het nog maar weinig. Het is een prima apparaat en zeker voor dat geld (799 bij de HEMA dus). Maar er zijn vast en zeker betere tv's te vinden. Al met al ben ik tevreden.
Trouwens erg veel info te vinden op een duitse site, daar verkocht als SEG Yokohama, zie hier http://forum.electronicwe...imexDESC_by1_bz0_bs0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
simsim schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:23:
[...]

Ja ondertussen wel. Ik moet zeggen dat er behoorlijk wat tijd in gaat zitten om de klueren en andere beeldinstellingen echt mooi te krijgen. Het is gauw te flets naar mijn smaak of wel weer wat anders. Maar na een par dagen heb ik hem nu wel goed en bevalt hij prima. (kan ook zijn dat ik begin te wennen). Moet wel toegeven dat het voor mij ook wennen is dat breedbeeld. Maar de automatische optie kiest meestal wel wat ik ook zou willen en anders met 1 toets even andere instelling kiezen. 2 tuners is leuk, maar gebruik het nog maar weinig. Het is een prima apparaat en zeker voor dat geld (799 bij de HEMA dus). Maar er zijn vast en zeker betere tv's te vinden. Al met al ben ik tevreden.
Trouwens erg veel info te vinden op een duitse site, daar verkocht als SEG Yokohama, zie hier http://forum.electronicwe...imexDESC_by1_bz0_bs0.html
Foutje dat was een ander forum, ik bedoelde deze: http://www.hifi-forum.de/viewthread-96-1438-4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Rider
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 12:13
vanaf 16 juni bij lidl:
Targa AMD Athlon 64 3500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
ben net ff weze kijke op de lidl site: niks gevonden: waar heb je die info vandaan? meer info plz

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Rider
Uit de folder. stond kleine preview. Zal m ff pakke

Komt ie:

Targa Desktop 3500+

Dual layer dvd brander
1024 mb ram
300 gb hd
wireless lan
bluetooth

vanaf 16 juni.

Ik woon in prov. Drenthe Dit zal wel weer regio aanbieding zijn. Tis maar dat je het weet :P

[ Voor 72% gewijzigd door Ghost Rider op 06-06-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 19:47
Nee in omgeving emmen is de aan bieding ook in de winkel te vinden, vrijdag ook al trouwens.

Het ligt een klein beetje aan de prijs (+/-1000) en wat voor videokaart erin zit ( X800XL O+ ) of het een leuke aanbieding is. Zou het trouwens een s939 zijn?

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
DracoplasM64 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:47:
Nee in omgeving emmen is de aan bieding ook in de winkel te vinden, vrijdag ook al trouwens.

Het ligt een klein beetje aan de prijs (+/-1000) en wat voor videokaart erin zit ( X800XL O+ ) of het een leuke aanbieding is. Zou het trouwens een s939 zijn?
inderdaad :) wat vreemd dat er dan nix over op de site staat... misschien heb ik niet goed gezocht, was voor het eerst op die site
*gaat nog ff kijke*

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Rider

vrijdag al? :? Ik woon vlak bij emmen

[ Voor 4% gewijzigd door Ghost Rider op 06-06-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik kan nergens gebruiks ervaringen voor die Daewoo DTY-21 B 4 S vinden. Ik wil hem voornamelijk voor films gebruiken, er zal wel een scart opzitten toch?

http://www.daewoo-electro...v_crt_prod.asp?idprod=382

& de handleiding;
http://www.daewoo-electro...cts/DTY-21B4%20S_VIPP.pdf

(MM voor 149 zoals ik al eerder zei) :)

Dubbele scartaansluiting, teletekst en van 35 cm naar 55... beeld zal wel okee zijn (ben geen beeld freak). Oftewel ik ga hem denk ik kopen :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Waypoint op 07-06-2005 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Rider

Ik denk dat dit m is:
http://www.lidl.at/at/hom...0608.p.TargaUltraAn643500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146299

Phocus dvd recorder 160GB vraag :
na alle vorige topics te hebben gelezen over het opnemen via de timer ,blijf ik met het volgende probleem zitten : als ik een progamma ingesteld hebt en de timer afsluit en daarna de recorder op standby zet , moet ik toch nog de recorder op standby drukken als deze daadwerkelijk gaat opnemen (in het display staat helobye en begint pas met de opname als ik op standby druk )
ook krijg ik in het blauwe on screen display de tekst GEEN STROOM en gaat er timer aftellen

ik heb een lcd tv met digitenne en kabelontvangst deze zijn beide op de recorder aangesloten als het hierboven beschreven gebeurt spring mijn lcd tv op een blauw scherm (lege zender) en pas als ik de decoder op standby druk krijg ik weer beeld !!

snap zelf even niet meer wat ik fout doe !!

elke hint of tip is welkom :) :O

ps : kom er net achter dat als de recorder opneemt ik geen digitenne beeld meer krijg ( wel het signaal van de kabel)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 146299 op 07-06-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Vlak voor de opname begint, gaat de DVD recorder in een soort half-slaap stand.
Er staat dan iets als hello of n o disc (in mijn geval), gewoon laten staan, hij gaat vanzelf opnemen.
Ik was ook even verward, maar blijkbaar gaat hij ruim van tevoren alvast aan.

Ook ik kan geen TV kijken via de tuner als ik uit een timer opneem, wat vreemd is, want als hij begint op te nemen (vanuit timer) terwijl de DVD speler aan staat, kun je wel gewoon meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Heeft iemand nog ervaring of wat dan ook met die Xiron DVD -Recorder?
Ik ga hem waarschijnlijk morgen halen, maar er is op het internet zo goed als niks ervover te vinden.
Het mooiste is namelijk dat ie divx afspeeld.

Ik laat wel weten als ik er zelf wat meer over te vertellen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus ik moet een timer programmeren en daarna kijken of ik via de tuner van de dvd beeld heb als ik de tv aanzet ? (om jullie te helpen)

Een combinatie die ik nooit verzonnen zou hebben, want ofwel ik ben niet thuis of ik kijk een andere bron en dan via de tuner van de televisie (wat met digitenne natuurlijk alleen met een duo-decoder/ontvanger kan)

Ik ga het ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:48

Klippy

Still Game

Ik ben laat, maar bij Aldi België vanaf vandaag dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_23/BILD01.JPG

32" LCD TV

- zichtbare beeldschermdiagonaal ca. 80 cm
- PIP/PIT/PAT functie via ingebouwde tweede tuner
- LG/Philips Panel
- 16:9 beeldformaat en formaatomschakeling 4:3
- Resolutie: 1366 x 768
- Helderheid: 500 cd/m2
- Contrastverhouding: 500:1
- Reactietijd: ca. 16 ms
- Gezichtshoek 170/170
- Digitale kamfilter
- 2 frontluidsprekers
- 2 x 8 Watt RMS
- HD Ready
- A2/Nicam Stereo
- Automatische volumeaanpassing (AVL)
- 4 + 1 geluidvoorinstelling (Flat, Hall, Music, Movie, Personal)
- Automatische zenderafstelling en opslag
- Programmeerbare inslaapfunctie (Sleep Timer)
- Kinderslot
- Programmawisseltoets (swap)
- 200 programmageheugenplaatsen
- 1000 pagina's toptext
- Meertalig OSD menu (incl. NL + FR)
- Aansluitingen: 3 x Scart, 1 x AV, 1 x S-Video-in, 1 x DVI, 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting, 75 OHM antenneaansluiting
- Afmeting: 993 x 105 x 556 mm (482 mm)
- Gewicht: 18,9 kg

3 jaar garantie
Incl. 11 EUR Recupel

voor €999,-

Nu moet ik dus eens snel gaan zoeken of dit een beetje goede specs zijn voor TV's.

Heb hier nog geen ervaring mee, dus ik ga even kijken. Als iemand meer info kan geven, graag.
Wil hem trouwens wel in het echt zien, lijkt zo een beetje lelijk :P

edit:

Ok ben weer wat wijzer, contrast is zo te zien niet echt geweldig, voor 200 euro meer zijn er volgens mij veel betere modellen te koop van echte merken, dus denk dat ik niet naar België hoef vandaag :P

[ Voor 9% gewijzigd door Klippy op 08-06-2005 07:05 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Bij de Aldi vanaf 8 juni:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/BILD02.JPG

Draagbare DVD-speler
per stuk
199.-
• DVD-speler en 7 inch
beeldscherm in één
• 12 en 220 Volt aansluiting
• met geïntegreerde luidsprekers
• werkt op 12 Volt (sigarettenaansteker)
en 220 Volt
• compatible met DVD+R, DVD+RW, DVD-R,
DVD-RW, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD,
audio-CD, foto-CD, MP3 en WMA
• inclusief net- en autoadapter,
transporttas, bevestigingstas voor
autohoofdsteun, stereo hoofdtelefoon
en IR-afstandsbediening
• kan ook op de TV worden
aangesloten
• aansluitingen: video uit-/ingang,
audio uit-/ingang, digitale audio in-/
uitgang, hoofdtelefoonaansluiting
met volumeregeling

Zou dit wat zijn? Of is dit compleet niks?
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Medion apparatuur van de Aldi, maar ik denk niet dat dit een medion is :(

Edit:

Ik heb hem zelf maar gekocht :)
Mijn eerste impressie: Redelijk mooi design!
handige accesoires erbij, alles zit erop en eraan!
Eerst teste ik hem met een gewone dvd, hij laadde snel.
Toen probeerde ik het even met een DVD+R, het laden duurde iets langer maar na het laden deed hij het perfect! Ik heb nog niet de tijd gehad om hem uitvoerig te testen want ik krijg hem pas echt als de uitslag binnen is van het centraal examen :(
Maar mijn eerste indruk is positief!

[ Voor 21% gewijzigd door Jaeger op 08-06-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/OFF03.HTM

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/BILD03.JPG

Digitale camera incl. 256 MB SD-card

voor 199,- euro
• met car-kit, 2 accu's
en netstroomlader
• super compact
• 5,25 megapixels
• 3x optische zoom
• 2,5'' kleurendisplay
• afmeting: LxHxD: 88 x 54 x 23 mm
• video- en audiofunctie
• autofocus
• automatische gevoeligheidsinstelling
• sluitertijd 1/2 - 1/1000 sec.
• flitssysteem met 3 functies
• USB-aansluiting
• incl. driver- en bewerkingssoftware,
USB- en videokabel, tasje
en polsbandje
Deze aanbieding staat nu op de aldi website. iemand ervaringen mee? is het een goede camera voor die prijs?

[ Voor 14% gewijzigd door quakerix op 08-06-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
5.25 Megapixel, wat is dat voor iets raars. Houd er rekening mee dat dit soort camera's stroom vreten bij de vleet en dat de lens niet je van het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145882

Ik ken nog iemand met een digitaal fototoestel van Traveler en hij is daar zeer tevreden van.

Vermits je een gewone adapter en adapter voor in de wagen bijkrijgt is er niet echt een probleem om hem tijdig van stroom te voorzien denk ik.

Een setje goede batterijen (bij voorkeur meer dan 2100mAh, liefst zelfs 2300 of meer) doet ook al wonderen en verlengt de gebruiksduur gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127999

Anoniem: 52849 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:34:
Weet iemand iets af van de kleuren tv van de aldi komende week ?
Een 70 cm 100 Hz mete en beeldbuis van Samsung, maar nergens kan ik een typenummer of merknaam vinden.
Hallo,

De TV wordt ook onder de merknaam audiosonic verkocht. Zie: http://www.audiosonic.nl

Ik heb hem nu een jaar, en best tevreden over.

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 11:12
Anoniem: 16728 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:15:
Xiron, ook dit zijn weer volgens google niet bestaande merken of ook wel rebranded merken naar een nog vager merk als de net zo vage fabriek die die dingen voor een paar dollar worden uitgepoept.
Volgens mij is Xiron een merk van Boxford / HE:

http://service.shop.nl/

Ik kan de recorder niet vinden op de site, maar het lijkt ook wel of ze nu alleen HE vermelden op die site terwijl ze nog veel meer merken hanteren.

Trouwens: ik zag dat ze op http://www.shop.nl/ nu al DVD-spelers voor 20,- euro hebben... Zo goedkoop heb ik ze nog niet eerder gezien. Trouwens ook een DivX speler voor 30,- euro... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 08-06-2005 21:30 . Reden: divx speler opgemerkt ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik heb vandaag die Xiron DVD-Recorder gekpocht, en ik ben er best positief over.
Beeldkwaliteit is goed, en een DVD-tje branden is simpel.

Wat wel een nadeel is, is dat ie nogal lang erover doet om een schijfje te laden.
Dicx functie nog niet getest, maar dat komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
@Koffie (uit vorige topic): de standaard software bij m'n Pinnacle TV-kaart doet ook aan afspelen terwijl nog opgenomen wordt.

Goed om NU te horen dat dat kennelijk niet bij alle time-shift apparaten kan, want ik gebruikte het nogal eens en sta op 't punt een andere kaart (waarschijnlijk Hauppauge PVR 150) te kopen. Weet iemand of 't daar kan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

Is die SD-memory card 512MB voor €39.99 iets, of kan ik beter een Sandisk nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 12:13
niet verkeerd volgens mij:

http://www.lidl.nl/nl/ind...terne_300_GB_harde_schijf

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/AT.05_4809/$file/05_4809_b.jpg

voor 169 euro O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 28-05 11:19

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 16728 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:48:
Is die SD-memory card 512MB voor €39.99 iets, of kan ik beter een Sandisk nemen ?
Ik heb hem voor mijn iPaq 6340 gekocht als opslag voor MP3's en hij werkt prima. Ook in mijn Nikon Coolpix 3200 heb ik geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens sommigen is sandisk juist rommel .... dit merk werd me tenminste op een forum heftig afgeraden toen ik geheugen voor mn navi nodig had.

Dane Elec (SD) is het geworden, voor mn camera gebruik ik lexar. (memorystick)

Misschien heb je er wat aan .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145836

Phocus dvd recorder:

Ok eindelijk blij met dat ding....maar ik zit nog steeds met een groot probleem, ook nog geen antwoord erover gehad van Phocus.

Ik vroeg me af of anderen dat probleem ook hebben en of ze misschien weten hoe het komt.

Als ik de dvd recorder een tijdje (uurtje ofzo) uit heb staan en schakel hem dan weer in, dan geeft de tv tuner zwart beeld (wel geluid). Hij kan dan ook niet opnemen.
Als ik hem dan weer aan en af zet is het meestal weer ok.

Het probleem is dus dat ik de timer dus ook niet kan gebruiken...want hij heeft geen tv signaal! En neemt dus niet op....erg raar...al van alles geprobeerd, antenne anders aangesloten, fabrieksinstellingen gereset---> geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Laatst online: 19-04 07:59

Hak

@Xthinkz
Klinkt interessant die Xiron dvd recorder. Ben vooral ook benieuwd naar je verdere bevindingen qua divx en subs. Heeft deze recorder wel een stereo tuner aan boord?

[ Voor 5% gewijzigd door Hak op 10-06-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131991

XthinkZ schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:39:
Heeft iemand nog ervaring of wat dan ook met die Xiron DVD -Recorder?
Ik ga hem waarschijnlijk morgen halen, maar er is op het internet zo goed als niks ervover te vinden.
Het mooiste is namelijk dat ie divx afspeeld.

Ik laat wel weten als ik er zelf wat meer over te vertellen heb.
Ik heb hem vorige week gekocht, en op zich werkt het apparaat
naar behoren, MAAR:

Als je langer dan 3 uur wilt opnemen op een dvd-r(w) wordt de
geluidskwaliteit BEHOORLIJK SLECHT.. Ik vind het dan niet prettig
meer om naar te luisteren (klinkt als de realplayer :-) )

En wat ik HOOGST IRRITANT vind: Op het moment dat je iets
in het timermenu hebt staan (en daar koop je zo'n apparaat voor:
om vantevoren je favo-programma's in te stellen) dan blijft er
CONTINU een irritant klok-icoontje in het midden van het beeld
staan!

DIT ICOONTJE IS ALLEEN WEG TE HALEN door de timer
helemaal leeg te halen.

De 'helplijn' kon me niet verder helpen, en ik denk erover
om hem terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:30

Smarron

The bend

Dan was die Provision van de Blokker dus toch zo slecht nog niet. :)

(Met digitale TV is het signaal gewoon stereo en het klokje is bij deze simpel weg te halen door op display te drukken).

* Smarron geniet dus nog steeds van z'n Provision. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 10-06-2005 17:31 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 131991 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:27:
[...]
Ik heb hem vorige week gekocht, en op zich werkt het apparaat
naar behoren, MAAR:

Als je langer dan 3 uur wilt opnemen op een dvd-r(w) wordt de
geluidskwaliteit BEHOORLIJK SLECHT.. Ik vind het dan niet prettig
meer om naar te luisteren (klinkt als de realplayer :-) )

En wat ik HOOGST IRRITANT vind: Op het moment dat je iets
in het timermenu hebt staan (en daar koop je zo'n apparaat voor:
om vantevoren je favo-programma's in te stellen) dan blijft er
CONTINU een irritant klok-icoontje in het midden van het beeld
staan!

DIT ICOONTJE IS ALLEEN WEG TE HALEN door de timer
helemaal leeg te halen.

De 'helplijn' kon me niet verder helpen, en ik denk erover
om hem terug te brengen.
Als het goed is kan je in het menu kiezen met welke kwaliteit audio er wordt opgenomen, misschien dat dat helpt (2 keuzes).
Anders vraag ik me af welke dvd speler wel goed geluid opneemt als je 3 uur op een DVD/RW propt.

Verder wil ik dit ook niks goedpraten ( ik heb dit apparaat voor 'm'n pa gehaald omdat hij zijn oude videobanden op DVD wilde zetten), maar die timer functie is handig als je hem instelt voor als je niet aanwezig kunt zijn om zelf het programma op te nemen. Misschien dat je hem later ooit nog kan firmware flashen.

Verder overwegend dat de goedkoopste DVD-Recorder die ik de afgelopen weken gezien heb 169 euro kosstte.
En deze maar 149 Euro(+ 3euro verwijderingsbijdrage) en tevens DIVX af kan spelen), dan is dat heel mooi meegenomen. Voor de rest doet ie wat ie moet doen, voor een hele mooie prijs.

DIVX Functie nog steeds niet getest, omdat ie bij mn pa thuis staat, maar ik verwacht dat ie niet veel anders doet dan die 50euro divx spelers die je nu kan kopen.

Die ondersteunen ook .srt subs, maar zodra je heel druk beeld krijgt (bijv. Idols reclame met al die lichten en dat metalen beeld)gaat het beeld haperen. Ik zal dat vandaag nog even testen of deze dat ook doet.

Als het aan mij lag had ik gewoon een LiteOn DVD-Recorder met 160GB Harde schijf gekocht, maar aangezien mijn pa dat allemaal niet nodig heeft, lijkt mij dit toch de beste keus te zijn voor hem.

edit:

Ik heb net de DIVX functie getest, en de beeldkwaliteit is super, ook heb ik het idee dat ie minder hapert dan de Provision DIVX speler. Bij die Idols test bleef hij net als de Provision hangen als het echt te druk wordt, maar in de praktijk komt dat bijna niet voor. overigens kan je even op vooruitspoelen drukken en hij gaat gewoon weer verder.

Een nadeel: hij pakt geen .srt subs. Ik weet niet of hij andere subs pakt, dat moet ik nog proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door XthinkZ op 10-06-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 11:12
XthinkZ schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:42:
[...]
Verder overwegend dat de goedkoopste DVD-Recorder die ik de afgelopen weken gezien heb 169 euro kosstte.
En deze maar 149 Euro(+ 3euro verwijderingsbijdrage) en tevens DIVX af kan spelen), dan is dat heel mooi meegenomen. Voor de rest doet ie wat ie moet doen, voor een hele mooie prijs.
Bij de MediaMarkt (althans in Almere) hebben ze een Vestel staan voor 129,- euro. Dat is de goedkoopste die ik tot nu toe gezien heb.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145836 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:13:
Phocus dvd recorder:

Als ik de dvd recorder een tijdje (uurtje ofzo) uit heb staan en schakel hem dan weer in, dan geeft de tv tuner zwart beeld (wel geluid). Hij kan dan ook niet opnemen.
Als ik hem dan weer aan en af zet is het meestal weer ok.
Tis me niet opgevallen, maar misschien krijgt hij wel signaal binnen, stuurt ie het alleen op de een of andere manier ff niet uit ?

Een timer opname heb je wel geprobeerd ?

Dr is weinig op te nemen, maar de drie keer dat ik hem gebruikt heb is het goed gegaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91013

Xiron DVD recorder:

Heeft iemand enig idee of ereen website is van Xiron voor firmware updates etc.?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 24-06-2005 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 131548 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:49:
[...]

Tis me niet opgevallen, maar misschien krijgt hij wel signaal binnen, stuurt ie het alleen op de een of andere manier ff niet uit ?

Dr is weinig op te nemen, maar de drie keer dat ik hem gebruikt heb is het goed gegaan ....
En werkt bij jou de timer dan ook zoals het hoort ?
Als ik een begin en eind tijd instel dan blijft hij maar opnemen totdat ik hem zelf stop zet.
Hij pakt de eindtijd dus helemaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91013 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:08:
Heeft iemand enig idee of ereen website is van Xiron voor firmware updates etc.?
Volgens de Blokker-Mevrouw is Xiron het eigen merk van
Blokker en zijn het Vestel-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Als het goed is kan je in het menu kiezen met welke kwaliteit audio er wordt opgenomen, misschien dat dat helpt (2 keuzes).
Anders vraag ik me af welke dvd speler wel goed geluid opneemt als je 3 uur op een DVD/RW propt.

Verder wil ik dit ook niks goedpraten ( ik heb dit apparaat voor 'm'n pa gehaald omdat hij zijn oude videobanden op DVD wilde zetten), maar die timer functie is handig als je hem instelt voor als je niet aanwezig kunt zijn om zelf het programma op te nemen. Misschien dat je hem later ooit nog kan firmware flashen.
[/edit]
Wat geluid betreft: klopt maar boven de 3 uur neemt 'ie het geluid toch in een verylowbitrate op!

Wat timer betreft : tuurlijk is dat handig, alleen als je 'tussendoor' een programma wilt
bekijken moet je eerst de programmas uit je timer overschrijven op een briefje,
je show bekijken, en daarna weer opnieuw de timer programmeren !
(Of de show bekijken met een klok in beeld :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xiron DVD recorder:
Een nadeel: hij pakt geen .srt subs. Ik weet niet of hij andere subs pakt, dat moet ik nog proberen.
[/edit]
Als je een XviD/DIVX etc. CD in de speler stopt verschijnt er een selectie scherm, je moet als eerste de sub selecteren (srt in mijn geval) en hierna de film spelen (werkt hier prima trouwens).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 24-06-2005 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaser2600 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:16:
[...]

En werkt bij jou de timer dan ook zoals het hoort ?
Als ik een begin en eind tijd instel dan blijft hij maar opnemen totdat ik hem zelf stop zet.
Hij pakt de eindtijd dus helemaal niet :?
Ehh ja, maar je stelt geen eindtijd in, maar hoelang die moet opnemen vanaf de begintijd > Dus 22.30 uur en dan 01.00 betekent eigenlijk tot 23.30 ....
Misschien heb je dat over het hoofd gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145836

Anoniem: 131548 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:49:
[...]

Het probleem ligt hem in het feit dat ie geen signaal doorgeeft en dat ik zwart beeld krijg....heeft niks met de timer te maken die werkt prima...alleen door het zwarte beeld heeft ie geen signaal om op te nemen. Dus volgens mij een fout in de tv tuner...denk dat ik er maar mee terug ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, ik dacht met name na je laatste post dat je vooral probs had met je timer (en aangezien je het ook nog eens over eindtijd had)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117252

mvdklip schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:05:
[...]

Bij de MediaMarkt (althans in Almere) hebben ze een Vestel staan voor 129,- euro. Dat is de goedkoopste die ik tot nu toe gezien heb.
Ik heb dit apparaat vanmorgen gekocht bij de Mediamarkt Hengelo en ben er tot nu toe tevreden over. Het heeft zo'n beetje de zelfde specificaties als de de Provison speler van Blokker/Praxis ( dus + R/RW opname en weergave, - R/RW weergave en geen DivX) , maar neemt goed op via DVD+RW (zowel Philips als TDK geprobeerd). Verder vind ik de bijgevoegde handleiding uitvoerig en helder en is ook het On Screen Menu goed uitgevoerd. De beeldkwaliteit is n.m.m. okay, voor huis, tuin en keukengebruik en voor mij persoonlijk ruim voldoende. Geluid is ook oke, wel monotuner. Het enige wat me (nog) niet lukt is hoe ik het apparaat kan laten opnemen van de tvhome digitale decoder. Je kunt als opnamebron o.a. "scart-in"kiezen, en volgens mij heb ik de verbinding tussen de decoder en de dvdrecorder goed aangesloten, maar als ik wil opnemen, neemt ie toch van de tuner (dus de kabeltv) op. Op mijn oude videorecorder kon ik als opnamebron "av"kiezen (het kanaal waarop de decoder was aangesloten) en dan nam ie het digitale decodersignaal prima op. Andere bronnen voor deze Vestel om van op te nemen zijn Composiet en S-video, maar die nemen verder niets op.

Nog maar even verder puzzelen dan :)

robbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143959

is de Q-motion pc van de AH goed en als iemand hem heeft wil die dan zijn ervaring posten?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:30

Smarron

The bend

Anoniem: 117252 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:45:
[...]

Ik heb dit apparaat vanmorgen gekocht bij de Mediamarkt Hengelo en ben er tot nu toe tevreden over. Het heeft zo'n beetje de zelfde specificaties als de de Provison speler van Blokker/Praxis ( dus + R/RW opname en weergave, - R/RW weergave en geen DivX) , maar neemt goed op via DVD+RW (zowel Philips als TDK geprobeerd). Verder vind ik de bijgevoegde handleiding uitvoerig en helder en is ook het On Screen Menu goed uitgevoerd. De beeldkwaliteit is n.m.m. okay, voor huis, tuin en keukengebruik en voor mij persoonlijk ruim voldoende. Geluid is ook oke, wel monotuner. Het enige wat me (nog) niet lukt is hoe ik het apparaat kan laten opnemen van de tvhome digitale decoder. Je kunt als opnamebron o.a. "scart-in"kiezen, en volgens mij heb ik de verbinding tussen de decoder en de dvdrecorder goed aangesloten, maar als ik wil opnemen, neemt ie toch van de tuner (dus de kabeltv) op. Op mijn oude videorecorder kon ik als opnamebron "av"kiezen (het kanaal waarop de decoder was aangesloten) en dan nam ie het digitale decodersignaal prima op. Andere bronnen voor deze Vestel om van op te nemen zijn Composiet en S-video, maar die nemen verder niets op.

Nog maar even verder puzzelen dan :)

robbie
Heb je de scart van de tv decoder naar de dvd-recorder aangesloten ? Dus niet alleen de normale kabel, maar ook de scart uit van de decoder naar de scart in van de recorder. Dan doet hij het met wat je zegt als je de source op scart zet. Dan zul je waarschijnlijk ook zien dat je gewoon stereo-geluid hebt tijdens het opnemen! 8) Ik heb de Provision van de Blokker.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt voor de tip ! ik dacht dat ik het via het een omweg moest doen, maar rechtstreeks is inderdaad de oplossing. Thanks ! :)

gr.rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21
Zeker niet, ik had ergens gelezen dat er een Maxtor inzit en die dingen zijn los al duurder.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xiron DVD recorder:

Klopt het dat als je TV kijkt via de tuner van de DVD recorder (knopje "WATCH TV" op de remote), dat teletext niet wordt doorgegeven?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 24-06-2005 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hein12
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:31
Anoniem: 91013 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:19:
Xiron DVD recorder:

Klopt het dat als je TV kijkt via de tuner van de DVD recorder (knopje "WATCH TV" op de remote), dat teletext niet wordt doorgegeven?
Ja dat klopt, ...... teletext wordt ook hier NIET doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Waarschijnlijk zit er dan dus geen teletekst op die tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100074

vraagje over een lidl aanbieding genaamd:

silvercrest MH-28: Digital Audio Player

Is dit ding het aanschaffen waard? Ik kan alleen maar duitse review sites hierover vinden, en mijn duits is slecht, ik haal er wel uit dat ze zeiken over de display en dat het apparaat fragiel is.. maarja lidl he..

http://www.pcwelt.de/test...player/113476/index1.html

Iemand hier ervaring ermee? nederlands versta ik toch wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Vanaf 14 juni is er bij kruidvat een databank te koop voor € 12.99
http://www.kruidvat.nl/do...ainimage/7_afbeelding.jpg

Er staat bij dat je ook gegevens kan uitwisselen onder xp, best leuk lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koffie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:52:
Waarschijnlijk zit er dan dus geen teletekst op die tuner
Je maakt gebruik van de teletekst decoder van je TV, het werkt in ieder geval wel op m'n video (daar zit ook geen teletekst op).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 13-06-2005 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een vraagje als het mag:

als je een DVD+RW wilt wissen op een dvdrecorder, dan heb ik de de optie tussen 1.Schijf wissen" of 2. "formatteren". Beide opties leiden tot hetzelfde resultaat, namelijk een lege RW. Maar maakt het voor de duurzaamheid van de RW nog wat uit welke optie je kiest ? Zou "wissen"de schijf minder belasten dan "formatteren" ?

thanks

robbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
In de Carrefour (Belgie) is er nu een Clicker MP3 speler te koop (tot morgen 14/6/05).

Hier ff de specs:
1Gb
SD/MMC kaartlezer
Dictafoon
LCD scherm
etc

LINK

Dit lijkt me wel een leuk mp3 spelertje, zeker omdat je kan uitbreiden met die sd/mmc kaarten (zoals die in men digi camera zitten). Alleen ik vind niks terug op internet, wel een paar winkels die deze verkopen.

Ik ga hem waarschijnlijk morgen halen (ze hebben er nog).
Dus als iemand hier ervaringen mee heeft, ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133684

Lidl heeft vanaf komende donderdag een Comag DVB sateliet receiver in de aanbieding. Het kastje heeft een ingebouwde CI-module voor de SECA codering. Kan ik dat ding dan gelijk gebruiken voor de ontvangst van de Nederlandse zenders of is ie daarvoor niet geschikt?

Hoop dat er iemand is (liefst met dezelfde ontvanger) die hierover uitsluitsel kan geven.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117252 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:57:
Nog even een vraagje als het mag:

als je een DVD+RW wilt wissen op een dvdrecorder, dan heb ik de de optie tussen 1.Schijf wissen" of 2. "formatteren". Beide opties leiden tot hetzelfde resultaat, namelijk een lege RW. Maar maakt het voor de duurzaamheid van de RW nog wat uit welke optie je kiest ? Zou "wissen"de schijf minder belasten dan "formatteren" ?

thanks

robbie
Duurt het formatteren langer dan het wissen van een schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 12:51

Part

Helemaal niets.....

Anoniem: 133684 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:48:
Lidl heeft vanaf komende donderdag een Comag DVB sateliet receiver in de aanbieding. Het kastje heeft een ingebouwde CI-module voor de SECA codering. Kan ik dat ding dan gelijk gebruiken voor de ontvangst van de Nederlandse zenders of is ie daarvoor niet geschikt?

Hoop dat er iemand is (liefst met dezelfde ontvanger) die hierover uitsluitsel kan geven.

Thanks!
Met een Canal Digitaal smartcard (a 70 euro) + 20 of 30 euro registratie kosten moet dat wel lukken.
Edit:
En vergeet de schotel niet met LNB, kabels, sat finder enz.

[ Voor 6% gewijzigd door Part op 13-06-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133684

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91013 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:30:
[...]

Duurt het formatteren langer dan het wissen van een schijf?
nee, duurt even lang ( eigenlijk heel kort, zo'n 15 seconden)

gr.
robbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117252 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:10:
[...]

gr.
robbie
Ik dacht heel even een parallel te trekken met het formatteren of wissen van een floppydisk, maar dat gaat nu niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:06
Er is een dvd speler in aanbieding bij aldi in Duitsland. Het gaat om deze dvd-speler. Weet iemand welke dvd speler dit is. Ik heb niks kunnen vinden op de site van medion.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 117252 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:10:
[...]

gr.
robbie
Misschien als de schijf leeg is duurt het evenlang, maar als ie vol is duurt formatteren wel lang, net als op de pc dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:05:Misschien als de schijf leeg is duurt het evenlang, maar als ie vol is duurt formatteren wel lang, net als op de pc dit het geval is.
Misschien is de methode dan wel te vergelijken met het formatteren of wissen van een floppydisk.
Als dit het geval is (en je maakt je druk om de levensduur van de DVD-RW) dan is de "schijf wissen" methode (ook wel "mag overschreven worden flag aanzetten") de beste keuze.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 14-06-2005 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xiron DVD recorder:

Het is niet echt belangrijk, maar het viel me op dat als de recorder wordt uitgeschakeld met de knop op de voorzijde, de blauwe LED gaat branden ... als je de recorder met de AB uitzet blijft de LED uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die de DivX (en afgeleide hiervan) functionaliteit van hun speler willen testen:
http://www.mpeg4-players.info/download/
Evan naar de onderzijde van de pagina scrollen, hier staan twee ISO's ter download.
Ik ben nu DivX.Test.CD.v1.1.ISO aan het downen en zal de Xiron eens flink aan de tand voelen.
Resultaten volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 117252 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:57:als je een DVD+RW wilt wissen op een dvdrecorder, dan heb ik de de optie tussen 1.Schijf wissen" of 2. "formatteren". Beide opties leiden tot hetzelfde resultaat, namelijk een lege RW. Maar maakt het voor de duurzaamheid van de RW nog wat uit welke optie je kiest ? Zou "wissen"de schijf minder belasten dan "formatteren" ?
Formatteren is alleen noodzakelijk als er nog geen geschikt filesysteem op de DVD staat, dus voor geheel nieuwe schijven of voor schijven die voor geheel andere doelen zijn gebruikt. Formatteren gebruik je ook om er 'zeker' van te zijn dat eventuele oude informatie die op de schijf stond is gewist of wanneer je de kwaliteit van de schijf wil controleren.
Als er eenmaal een geschikt filesysteem op de schijf staat kan bijna altijd worden volstaan met wissen, hierbij wordt de informatie niet écht gewist maar alleen de inhoudsopgave waarna de speler "denkt" dat de schijf leeg is en informatie kan worden overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 09-05 23:06
ik zie een aanbieding bij de praxis staan die mij wel aansprak.
We gaan op vakantie naar kreta "gerdersnorislos" en we zitten ongeveer 1,5/2 km met appartement van vrienden van elkaar vandaan

Nu is mijn vraag is iemand bekent met deze walkie talkies

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roelen/walkietalkie.JPG

er staat 4km maar dat is natuurlijk op een openveld en ik ga er nietvanuit dat wij op een open veld zitten :o

Iemand nog wat tips of info over dit ding, google wist er niet veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

Vergeet het maar. Ik heb ook een keer walkietalkies gekocht uit de USA (die geloof ik in het bereik wat minder zijn beperkt), maar zodra iemand thuis zat en ik in de auto verderop in het dorp hoorde ik alleen maar gekraak. Voor op het strand ed. is het super ("waar zitten jullie?", "hebben jullie nog zonnebrand?"), maar ik vrees dat je het in de stad niet haalt.

PS, die van mij is zelfs nog gerate op 5 mijl dus dat is zelfs meer!
Ik denk dat zoiets wel werkt, maar ik heb geen idee wat die kosten. En vergeet niet dat dit grapje je handen vol aan aaa-batterij'en kost dus koop metteen een setje oplaadbare!

Edit: Ik zie net dat die goede set maar 60 dollar kost. Net de huidige koers zit je dan op een euro of 40 ??. Dat valt nog wel mee! Daar zit een accu en oplader bij dus dan ben je goedkoper uit dan met die uit jouw advertentie en de kosten van batterij'en

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 93730 op 14-06-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxLaadvermogen schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:31:
[...]

Formatteren is alleen noodzakelijk als er nog geen geschikt filesysteem op de DVD staat, dus voor geheel nieuwe schijven of voor schijven die voor geheel andere doelen zijn gebruikt. Formatteren gebruik je ook om er 'zeker' van te zijn dat eventuele oude informatie die op de schijf stond is gewist of wanneer je de kwaliteit van de schijf wil controleren.
Als er eenmaal een geschikt filesysteem op de schijf staat kan bijna altijd worden volstaan met wissen, hierbij wordt de informatie niet écht gewist maar alleen de inhoudsopgave waarna de speler "denkt" dat de schijf leeg is en informatie kan worden overschreven.
Dank. Wat ik wel gemerkt heb is dat ik een opname van de dvdrecorder op de pc kan afspelen en via DVD decrypter tot een ISO kan maken en daarvan vervolgens weer een DVD kan branden die ook op een willekeurige losse DVD speler is af te spelen.Alleen als er meerdere opnames op de DVD+RW staan, dan maakt Decrypter weliswaar een ISO van de hele RW, alleen blijkt dan op nieuwe, weer teruggekopieerde ISO alleen bijv. de eerste aflevering te staan. Ik heb wel geprobeerd om op de recorder 2 opgenomen titels samen te voegen, dat lijkt ook goed te lukken, alleen blijkt dan bij het kopieerproces op de pc dat slechts de eerste titel wordt opgenomen en afspeelbaar is op een losse speler. Dus van opnames van langere duur, bijv., speelfilms, ( tot 2 uur ivm de kwaliteit)) kan ik gemakkelijk 1 volle dvd branden op de pc, maar van losse afleveringen lukt me dat (nog) niet. En DVD's maken van afleveringen van een half uur wordt een beetje kostbaar :)

Een vraagje: bestaat er ook software - of eventueel een website met uitleg - waarmee je RW's van een standalone dvdrecorder kunt bewerken tot een nieuwe, ook in losse dvdspelers leesbare DVD+R ?

Dank maar weer !

robbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

andreict schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:46:
Iemand nog wat tips of info over dit ding, google wist er niet veel van
Heb ze welgeteld één dag gehad en meteen weer weggezet op marktplaats. Wat een meuk! Slechte ontvangst, véél ruis....
Wil je een betaalbare PMR oplossing, dan kan ik je de porto's van Alan/Midland aanraden. Goede ontvangst van inderdaad paar km in open veld. Heb zelf paar 456Rs en een 451R en kan ze aanbevelen.

BTW vraag me af of die GMRS radios uit de US wel vergunningsvrij zijn hier.....

[ Voor 9% gewijzigd door BN op 14-06-2005 09:31 ]

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Bij de gamma portable dvd-speler 179 euro, als je die zaterdag koopt krijg je ook nog een tegoedbon van 10 euro.
linksonder, plaatje is erg groot (complete blz.) misschien kan iemand het knippen en uppen?

http://www.gamma.com/elements/dgn24_05_p0003.jpg

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 91013 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 06:57:
[...]

Misschien is de methode dan wel te vergelijken met het formatteren of wissen van een floppydisk.
Als dit het geval is (en je maakt je druk om de levensduur van de DVD-RW) dan is de "schijf wissen" methode (ook wel "mag overschreven worden flag aanzetten") de beste keuze.
Integendeel:

Meest opvallende vondst is dat veel rewritables pas na een paar brandpogingen in goede conditie raken. Een enkele schijf gaf zelfs onoplosbare problemen tijdens de eerste keer branden, terwijl de kwaliteit na een keer of vijf branden aanzienlijk verbeterde. Dezelfde verbetering trad op bij enkele CD-RW's die in de test werden meegenomen.

nieuws: Accuratesse DVD±RW-media onderzocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 117252 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:23:
[...]

Een vraagje: bestaat er ook software - of eventueel een website met uitleg - waarmee je RW's van een standalone dvdrecorder kunt bewerken tot een nieuwe, ook in losse dvdspelers leesbare DVD+R ?

Dank maar weer !

robbie
Als het goed is hoef je de DVD alleen te finalizen/afsluiten om het in een normale standalone DVD te kunnen afspelen.(bij Xiron index menu omhoog wijzen dan krijg je het afsluit menu)

Aangezien je een DVD/RW gebruikt, moet je even checken of die RW's zowiezo geslikt worden in je standalone DVD speler.'

Of bedoel je nou dat je kopietje wiltmaken van je DVD-RW naar een DVD+R?
Probeer anders gewoon Nero DVD copy zou ik zeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door XthinkZ op 14-06-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:16:
Integendeel:

Meest opvallende vondst is dat veel rewritables pas na een paar brandpogingen in goede conditie raken. Een enkele schijf gaf zelfs onoplosbare problemen tijdens de eerste keer branden, terwijl de kwaliteit na een keer of vijf branden aanzienlijk verbeterde. Dezelfde verbetering trad op bij enkele CD-RW's die in de test werden meegenomen.

nieuws: Accuratesse DVD±RW-media onderzocht
OK, ik zal dit even in 't achterhoofd houden voor het geval ik problemen krijg.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xiron DVD recorder:

OK, de test gedaan.

Div3/1000kbps/MP3 CBR/low motionV
Div3/1000kbps/MP3 CBR/fast motionV
Div3/3000kbps/MP3 CBR/low motionV
Div3/1000kbps/MP3 VBR/fast motionV
Div3/1000kbps/AC3/fast motionV
Div3/1000kbps/OGG/fast motionwordt niet getoond
Div3/1000kbps/WMA/fast motionnot supported

Div4/1000kbps/MP3 CBRV
Div4/3000kbps/MP3 CBRV
Div4/1000kbps/MP3 VBRV
Div4/1000kbps/AC3V
Div4/1000kbps/OGGwordt niet getoond
Div4/1000kbps/WMAnot supported

Div5/1000kbps/MP3 CBRV
Div5/3000kbps/MP3 CBRV
Div5/1000kbps/MP3 VBRV
Div5/1000kbps/AC3V
Div5/1000kbps/OGGwordt niet getoond
Div5/1000kbps/WMAnot supported
Div5/GMC/1000kbps/MP3 CBRV
Div5/BF/1000kbps/MP3 CBRV
Div5/QPEL/1000kbps/MP3 CBRnot supported
Div5/GMC/BF/1000kbps/MP3 CBRV

Xvid/1000kbps/MP3 CBRV
Xvid/3000kbps/MP3 CBRV
Xvid/1000kbps/MP3 VBRV
Xvid/1000kbps/AC3V
Xvid/1000kbps/OGGwordt niet getoond
Xvid/1000kbps/WMAnot supported
Xvid/GMC/1000kbps/MP3 CBRnot supporter
Xvid/BF/1000kbps/MP3 CBRV
Xvid/QPEL/1000kbps/MP3 CBRnot supported
Xvid/GMC/BF/1000kbps/MP3 CBRnot supported
Xvid/BVOP désact/1000kbps/MP3 CBRV

Track audio MP3 CBR singleV
Track audio MP3 VBR singleV
Track audio AC3 singlewordt niet getoond
Track audio WMA singlewordt niet getoond
Track audio OGG singlewordt niet getoond
Track audio MPC singlewordt niet getoond
Random audio by filewordt niet getoond
Random audio multi-filewordt niet getoond

Div3/1000 kbps/MP3 (2XCBR)V
xvid/1000 kbps/MP3 (2XCBR)V
Div4/1000 kbps/MP3 (2XCBR)V
Div5/1000 kbps/MP3 (2XCBR)V
Div5/1000 kbps/MP3 (2XVBR)V
Div5/1000 kbps/MP3 (VBR+CBR)V
Div5/1000 kbps/MP3 (128+192)V
Div5/1000 kbps/(2XAC3)V
Div5/1000 kbps/(2XWMA)not supported
Div5/1000 kbps/(2XOGG)wordt niet getoond
MPEG/1000kbps/(2XMP3)V

JPEGV
GIFwordt niet getoond
BMPwordt niet getoond
TIFwordt niet getoond
PNGwordt niet getoond
PCXwordt niet getoond

Ik moet nog even een aantal zaken uitzoeken (mijn Frans is niet zo goed 8)7 ) en zal op een later tijdstip wat aanpassingen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 24-06-2005 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
In de praxis folder staat een elro VC36 draadloze multimedia zender.

www.praxis.nl en dan blz: 8 rechtsonderin.

Heeft iemand ervaring met deze zender, ik wil de tv op de slaapkamer draadloos voorzien van tv-signaal.

Ik heb nu de philips vl1100/00 gehaald bij de kijkshop voor 59,95 maar ben er eigenlijk niet echt tevreden over, teveel ruis en de afstandbediening werkt er ook niet echt perfect op.

Ik heb ook gekeken naar de medion MD 9048 audio,

https://www.medionshop.nl/ --> consumenten electronica.
Maar deze ziet er een beetje speelgoedachtig uit.

Wie heeft er ervaring mee, want de aanbieding is opzicht niet verkeerd van de praxis :)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.