Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.049 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
@tvdleur: Mooie tv man voor dat geld, en dan te bedenken dat ik een 28inch grote CRT Sony heb die 1,5 jaar geleden €750 was |:( Maar ik kreeg er toen wel een gratis PS2 bij 8)7

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

BARACUS schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:13:
[...]

Dat filmpje met de vliegende computer :9~ jetzt ins Ihren Aldi klonk nog nooit zo cool 8)
Maar kon je de harde schijf nu loskoppelen aan de bovenkant, wat was dat???

Alleen altijd zo jammer dat het megabeesten zijn, als ze ook eens budget systemen gingen leveren.
Ja je kan er een Externe HD bijkopen van 250 GB en die kan je bovenin aansluiten.
Ik open ff een nieuw topic hierover...

Edit:
Anoniem: 91841 in "Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH..."

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 91841 op 16-11-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
tvdleur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:18:
[...]

Het is echt plastic (klinkt dat waardeloos :P ). De onderste balk (met jewel logo (blauw = signaal, oranje = standby, roze is menu / config) zitten de speakers in verstopt, maar verwacht hier niet al te veel van... het is afdoende. de chromen strip zijn de tv knopjes in verwerkt.

met de AB kan je gewoon 2 voor kanaal 2 indrukken, 3 voor 3, of 2 + 0 voor 20. Het schakelen tussen kanalen duurt even, een seconde, maar went vanzelf. Ik heb zoiets dat ik dat wel voor lief neem voor 649 ;)
Misschien is kunststof een beter woord :P maar zoals je al zei ziet deze er niet zo goedkoop plastic achtig uit zoals bijv. de aldi lcd van vorige week ;) Misschien toch maar even naar de winkel afreizen want de webshop is buiten gebruik. Dat 1 sec. zappen is doodnormaal :) doet mijn crt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

BARACUS schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:37:
[...]

Misschien is kunststof een beter woord :P maar zoals je al zei ziet deze er niet zo goedkoop plastic achtig uit zoals bijv. de aldi lcd van vorige week ;) Misschien toch maar even naar de winkel afreizen want de webshop is buiten gebruik. Dat 1 sec. zappen is doodnormaal :) doet mijn crt ook.
mn philips 55 cm van 12 jaar oud deed dat niet ;) Owja, hij is ook nog HDTV ready :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoWang
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-05 15:00
Ik heb de dvd/divx speler van de aldi ook gekocht. Mooi dingetje met veel functies moet ik zeggen. Ik heb er een aantal schijfjes, geheugenkaarten en usb apparaten aangehangen en hier even de resultaten:

- Gewone dvd film gaat (natuurlijk) perfect.
- DVD+RW met divx/xvid/mpeg1/mpeg2/mp3/wmv: Je kreeg alles behalve de wmv's te zien in de browser en de rest werd ook keurig afgespeeld evt. met de srt subs die volgens mij wel dezelfde bestandsnaam moeten hebben. Het is wel zo dat als je bijv de avi's aan het spelen bent dat hij dan bij het einde van de ene naar de volgende avi springt en niet de mp3'tjes of mpg'tjes die ertussen staan afspeelt.
- MMC card met jpg/mp3/avi/mp4 in verschillende mappen uit mijn telefoon: Allemaal keurig weergegeven in de browser en afgespeeld, alleen had ik bij de mp4 geen geluid, omdat dit word gecodeert als AMR door mijn telefoon wat blijkbaar niet herkend wordt door de speler.
- SD card met jpg rechtstreeks uit camera: Gaat perfect, alleen werden de avi's in MJPEG niet afgespeeld, camera's die in mpeg1 opnemen zullen wel werken.
- USB stick met avi/jpg/mp3/mpg: Alles keurig afgespeeld.
- Archos GMini XS200 20gb: Wordt niet herkend. De speler geeft wel 'usb attached' aan, maar helaas. Deze speler wordt in windows net als de usb stick gewoon herkent als externe schijf, dus eigenlijk vreemd dat deze het niet doet. Misschien dat de dvd speler maar tot een bepaalde grootte ondersteund?

Ik had hem via S-Video aangesloten op mijn tv-kaart op mijn pc om te testen (namelijk een cadeautje voor mijn ouders), maar hierop kreeg ik in eerste instantie geen beeld. Toen via composite aangesloten en ik had beeld. In de setup moet je blijkbaar instellen welke uitgang je wilt gebruiken, deze op S-Video gezet, toen dus wel beeld op zowel composite als S-Video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:05
tvdleur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:55:
Heb ook al zitten zoeken naar een jewel website, maar daar kom ik niet uit... Computerland koopt volgens mij grote bulk in... Voor zover ik na kon gaan maakt jewel voornamelijk LCD schermen voor grote fabrikanten en op bestelling eigen model TV's en dergelijke met een eigen naampje erop. Ach, met 2 jaar pickup and return zal het allemaal wel...

Maargoed, meer foto's, ik heb ze net ff snel gemaakt:

De dikke zwarte rand komt door de DVD van monsters&co. Andere DVD's hebben wel volledig scherm zoals de mediacenter wallpaper ook laat zien, maar ik had ff niet iets anders zo snel voor handen...
Valt hier ook nog een btje op te gamen? ben namelijk opzoek naar een scherm voor de xbox360, maar aangezien jij je pc erop hebt aangesloten zou je t mischien kunnen testen dmv een pc game?
Ik speel voornamelijk race en shooters.
Alvast bedankt voor de moeite

[ Voor 3% gewijzigd door jaguarxj16 op 16-11-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:42
@LoWang

Hij zou jou Archos wel moeten herkennen, maar het duurt een tijdje. Ik heb zelf een 40 gig externs schijf eraan hangen. Het leek of hij het niet herkende. Maar na een minuut ofzo kreeg ik alle bestanden te zien. Het duurt een tijdje voordat het geladen is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

jaguarxj16 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:22:
[...]

Valt hier ook nog een btje op te gamen? ben namelijk opzoek naar een scherm voor de xbox360, maar aangezien jij je pc erop hebt aangesloten zou je t mischien kunnen testen dmv een pc game?
Dr zit een standaard compaq 510 SFF aan met mediacenter. Daar zit geen high end videokaart in, dus testen zal niet gaan lukken. de responsetijd is 16 ms volgens de manual, duss... het zal niet anders moeten zijn dan een monitor die 16 ms heeft lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
tvdleur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:42:
[...]

mn philips 55 cm van 12 jaar oud deed dat niet ;) Owja, hij is ook nog HDTV ready :*)
Die oude dingen van mij ook maar dat ging wel altijd erg slordig met ruis en sneeuw :P Ik vind 1 sec zaptijd werkelijk iets onbelangrijks. Hd ready is toch gewoon downscalen zonder het kwaliteitseffect, vraag me af of normale tv's geen hd kunnen omzetten :? Heb je misschien nog een pic van de afstandbediening en een close up van de speakers en behuizing zodat we het heel goed kunnen zien :>
jaguarxj16 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:22:
[...]

Lijkt me veilig om te zeggen dat deze budget schermen gelijkwaardig presteren, bij de mycom topic werd er prima gegamed.

[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 16-11-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LoWang schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:58:
- Archos GMini XS200 20gb: Wordt niet herkend. De speler geeft wel 'usb attached' aan, maar helaas. Deze speler wordt in windows net als de usb stick gewoon herkent als externe schijf, dus eigenlijk vreemd dat deze het niet doet. Misschien dat de dvd speler maar tot een bepaalde grootte ondersteund?
Had je die HDD wel aan de voeding gehangen (dus niet voeding alleen via USB) ?
De meeste HDD's draaien niet op alleen de officiele USB stroom (de meeste moederborden leveren meer dan het vereiste minimum vermogen waardoor ze het daarop dan weer wel doen)

Bedankt voor de review verder :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

Anoniem: 91841 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:57:
[...]

Fuck hey.!!
Dat zijn specs..!!
http://www.medion.de/flash/md8800/#

Wat denken we ervan, vraag me alleen af watvoor moederbord erin zit...
Die Hardeschijf...wordt die al in dat ding bovenop geplaatst...of gewoon in de kast?
En als die in de kast zit...zit er dan een lege bak bovenin waar je nog een harde schijf kan plaatsen...Of hoe zit dit? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73567

Anoniem: 160502 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:09:
Ik heb zojuist de dvd-speler LT 80796 bij de Aldi gehaald. Top dat ie divx/xvid/mpeg4 ondersteunt! Daar ging het mij vooral om.
Enige minpunt is dat ie niet regiovrij is: weet iemand hoe ik 'm regiovrij kan maken? :)
Zou ik ook graag willen weten ;)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:10:
[...]

Die Hardeschijf...wordt die al in dat ding bovenop geplaatst...of gewoon in de kast?
En als die in de kast zit...zit er dan een lege bak bovenin waar je nog een harde schijf kan plaatsen...Of hoe zit dit? Iemand?
Er zijn nog 2 PCI plaatsen vrij..
Die bak bovenop is alleen voor je evt. externe HD... Er zit er dus gewoon een HD in de pc.
Ik hoop dat er nog plek vrij is denk het wel ..!!

Er is nog 1 geheugen bank vrij in totaal 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 12:34
In Duitsland is die Aldi pc al bijna te koop, 1 klant heeft er al eentje te pakken
lees hier:
http://www.discountfan.de...vom-16-November-2005.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joey6666 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:00:
In Duitsland is die Aldi pc al bijna te koop, 1 klant heeft er al eentje te pakken
lees hier:
http://www.discountfan.de...vom-16-November-2005.html
Voor de medion pc graag hier verder praten..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160306

quote:
pnoob schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:02:
@gerard0610 & Krucher77
Hier hetzelfde probleem weet niet waar het aan ligt. USB-stick eraan gehangen, met foto's in de root en in mappen, krijg alleen een leeg overzicht van de USB-stick.
Ook geprobeerd om externe harde schijf eraan te hangen, met externe voeding, maar dit werkt ook niet. In de handleiding staat dat alleen USB-sticks gelezen kunnen worden, denk dus niet dat er een harde schijf aan gehangen kan worden.
De rest doet het trouwens wel prima.
Anoniem: 160306 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:16:
[...]

Vreemd, want ik begrijp dat Krucher77 wel de JPG van de USB stick kan lezen maar niet zijn MP#.

Wel doen mijn SDcard het met JPG foto's.

Hoe zijn de ervaringen op dit punt bij de anderen?
Ik heb van iemand een andere USB stick geleend en nu doet hij inderdaad prima (MP3, avi, JPG etc.) :)

Al blijf ik het vreemd vinden dat mijn USB stick het wel doet op de PC en niet p de nieuwe DVD speler van Aldi. Weet iemand waarom dit kan? :'( (beide zijn USB2 overigens).

Misscien een tip voor de anderen die hier een probleem mee hebben. B)

Groet
Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoWang
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-05 15:00
brama schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:05:
[...]

Had je die HDD wel aan de voeding gehangen (dus niet voeding alleen via USB) ?
De meeste HDD's draaien niet op alleen de officiele USB stroom (de meeste moederborden leveren meer dan het vereiste minimum vermogen waardoor ze het daarop dan weer wel doen)

Bedankt voor de review verder :)
No thanks :)

De archos gmini xs200 is een 20gb harddisk mp3 speler en werkt dus op zijn batterij, hij pakt overigens geen stroom van de usb poort, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Misschien dat ik eens wat langer moet wachten zoals JoEEE zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En regiovrij maken van de Lifetec DVD-speler doe je zo:

power on
open tray
press clear
press 1.3.6.9 and 0
close tray
power off

to confirm:
power on
press setup
press 1.3.7.9.

Dit heb ik al bij mijzelf thuis gedaan en dat werkt... Nu moet ik alleen nog mijn externe USB harde schijf aan de praat zien te krijgen. Verder is het echt een perfect dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Pff heb problemen met de externe HD. Vanmiddag speelde hij nog films af, maar nu doet hij het niet. De HD wordt wel gedetecteerd en krijg een lijst te zien. Ik denk dat de firmware verbeterd moet worden.

[ Voor 14% gewijzigd door karakedi op 16-11-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Mr. Furious schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:21:
Nu moet ik alleen nog mijn externe USB harde schijf aan de praat zien te krijgen. Verder is het echt een perfect dingetje.
Heb je 'm wel al proberen aan te sluiten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Niet online
Anoniem: 114732 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:57:
[...]

Heb je 'm wel al proberen aan te sluiten??
Huh...???? Probeer je nu grappig te zijn of denk je echt dat ik niet weet hoe ik een usb-kabeltje in een usb-poortje moet proppen???

Anyway; ik heb dus mijn usb-disk (schijfje van ongeveer 6 gig met wat mp3-jes en xvid's, fat32 geformatteerd en aparte stroomvoorziening) aan de DVD-speler hangen. Dan druk ik op de USB Card knopje op de afstandbediening (lampje van usb op DVD-speler brand en ook mijn USB-disk gaat draaien) en dan geeft -ie op de TV aan USB-mode. And that's it.... Ik wacht zelfs zolang dat de DVD-speler uit zichzelf uitgaat. Overigens werken XVID/DIVX vanaf een SD-card wel allemaal goed...

Maar een ramp is het niet. Deze speler staat toch op mijn slaapkamer en de DVD's met XVID/DIVX speelt hij tot zover zonder problemen allemaal af. En voor de rest heb ik bij mijn TV in de woonkamer en voor bij mijn projector al 2 gemodde XBOX-en en een HTPC; ik ben dus al voorzien.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lidl, vanaf do, 24-11
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_5036/$file/05_5036_b.jpg
DivX DVD-speler met cardreader
* 7.2 card reader voor: SD/MS/MS pro/MMC/SM/CF I/CF 2
* Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
* Dolby Digital 5.1 en DTS
* Automatische power off
* Kinderbescherming
* Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
* In zilver of zwart
64,99 *
*Attentie - Het kan zijn dat dit artikel, ondanks zorgvuldige bevoorrading, snel uitverkocht is. Wijzigingen en (druk-)fouten voorbehouden.

Deze heeft geen USB volgens mij? mwah, da's wel minder van de lidl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Furious schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:23:
[...]
Huh...???? Probeer je nu grappig te zijn of denk je echt dat ik niet weet hoe ik een usb-kabeltje in een usb-poortje moet proppen???
Nee serieus
Het had gekunt dat je nog geen tijd had gehad om 'm aan te sluiten. Maar ik begrijp dat dat dus niet het geval is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Niet online
Anoniem: 114732 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:28:
[...]

Nee serieus
Het had gekunt dat je nog geen tijd had gehad om 'm aan te sluiten. Maar ik begrijp dat dat dus niet het geval is. ;)
Ah, okay :)
Maar ik snap nu officieel niks meer van dat hele USB-gebeuren, want nu ineens doet dat kreng het wel..... Misschien heeft dat ding verschillende pogingen nodig om te snappen dat er een usb-device aan hangt...?????

Maar goed, hij herkent dus wel een USB-harde schijf (af en toe??) en hij kan zelfs vloeiend de XVIDS hier vanaf spelen. Dat was mijn grootste zorg (behalve het aan de praat krijgen); of de USB verbinding wel snel genoeg zou zijn voor het vloeiend afspelen van films. En dat is die dus.

Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat hij elke keer wanneer ik de USB-disk inplug hij deze ook meteen herkent.... We blijven puzzelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160502

power on
open tray
press clear
press 1.3.6.9 and 0
close tray
power off

to confirm:
power on
press setup
press 1.3.7.9.

Dit heb ik al bij mijzelf thuis gedaan en dat werkt... Nu moet ik alleen nog mijn externe USB harde schijf aan de praat zien te krijgen. Verder is het echt een perfect dingetje.
Bedankt zeg!! Het is mij nu ook gelukt!! Nu is ie echt perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 20:54
Vandaag weer even bij de mediamarkt in eindhoven geweest nu hadden ze de Time DRA 2000 wel op voorraad, heb hem dus meteen gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.time-ce.com/ned/entertainment/dvd/dra2000dvdrec_bestanden/DRA-2000_200x200.jpg
http://www.time-ce.com/ne...ent/dvd/dra2000dvdrec.htm

Werkt echt ideaal.

Opnemen op dvd+rw zonder problemen
srt bestanden herkent hij ook als ondertiteling
tot nu toe speelt hij alle media die ik geprobeerd heb behalve .ogv bestanden
via USB stick werkt perfect, geen problemen mee gehad
USB hdd werkte niet bij mij, zie wel dat het een maxtor schijf is, maar niet de bestanden erop (denk omdat ik meerdere partitities erop heb)

Opnemen naar USB hdd is volgens mij niet mogelijk.
en afstandsbediening doet het niet 100% bij mij, maar dat kan ook aan de batt. liggen

Voor 99,- zeker geen miskoop. Als ik bekijk dat ik voor 35 euro meer dan die bij de aldi een dvd recorder erin heb zitten.

Wanneer er interesse is wil ik best een uitgebreiddere review schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
@Mr. Furious

Welke bestandsindeling heeft je externe HD? fat32 of ntfs?Ik sta al de hele avond te kloten :(

[ Voor 20% gewijzigd door karakedi op 16-11-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ralpy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:43:
reutel de reutel ;)

Wat ik me afvraag is of dvd's kokend uit het apparaat komen? Ik heb eens zo'n aristona ding gehad en daar kwamen ze echt heet uit, na een paar dvd's moet je werkelijk pannelappen gebruiken. Wonderbaarlijk omdat dit funest is voor dit soort media. Mijn computer heeft er ook last van maar die staat ook altijd aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Niet online
JoEEE schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:02:
@Mr. Furious

Welke bestandsindeling heeft je externe HD? fat32 of ntfs?Ik sta al de hele avond te kloten :(
FAT32

Zoals ik al eerder aangaf is dit een klein schijfje van 6 gig (1 partitie) welke ik voordat ik ging rommelen met de DVD-speler eerst dus in FAT32 heb geformateerd. Voor de test staan er een stuk of 20 DIVX / XVID films (vooral anime) op verdeeld over verschillende directories. Ook staan er een stuk of 40 MP3-tjes op in ook weer verschillende directories.

En hij ziet alles.... Ik heb overigens ook enkele MP4-jes geprobeerd aangezien er op de doos staat dat hij ook Nero Digital (h264/aac) ondersteunt, maar deze speelt hij niet af. De teller loopt wel, maar ik krijg geen beeld of geluid; ik zie alleen de blauwe achtergrond. Maar goed, dit kan ook aan de bestanden zelf leggen en niet percé aan de speler.

Waarom is het trouwens voor de meeste DVD-spelers met MP3 ondersteuning geen MP3 shuffle?? CD's speelt hij wel in willekeurige volgorde af...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
ok bedankt

DAn ga ik mijn externe HD ook in fat32 omzetten. Weetje ook hoe je van 2 partities weer eentje maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Ralpy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:43:

Voor 99,- zeker geen miskoop. Als ik bekijk dat ik voor 35 euro meer dan die bij de aldi een dvd recorder erin heb zitten.

Ind ook een erg mooi ding, alleen die speelt dan weer geen DivX af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 20:54
Erkandude schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:44:
[...]

Ind ook een erg mooi ding, alleen die speelt dan weer geen DivX af.
jawel hoor.. tot nu toe alle bestanden die ik geprobeerd heb, behalve ogv.
Ook mp3's en jpeg enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74839

JoEEE schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:27:
@LoWang

Hij zou jou Archos wel moeten herkennen, maar het duurt een tijdje. Ik heb zelf een 40 gig externs schijf eraan hangen. Het leek of hij het niet herkende. Maar na een minuut ofzo kreeg ik alle bestanden te zien. Het duurt een tijdje voordat het geladen is denk ik.
Geeft ie bij jou dan ook eerst Geen Schijfje? Want ik heb er 250 gig externe HD van Iomega eraan hangen en die geeft die waarschuwing. Ik zit nu dus te wachten totdat ie het misschien wel gaat doen.

Edit: Ik heb nu al 5 minuten gewacht, het schiet nog niet echt op :( Er staan verder geen partities op, de schijf zelf zit overigens wel bijna vol. Hij wordt wel herkent, tenminste, hij gaat aan als je de DVD speler op USB modus zet. Het zou wel heel balen zijn als dit niet gaat lukken...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 74839 op 16-11-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Er komt vast wel een firmware update waarmee 1 en ander gefixt wordt. Overigens hoeven de subtitle's niet dezelfde namen te hebben als de films. Je kan ze ook zelf selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Yup bij mij geeft hij ook eerst geen schijfje aan. NA een minuut ofzo krijg ik de lijst te zien. MAar als ik iets wil afspelen. doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Niet online
En ik ben er achter hoe de USB-disk binnen een paar tellen wordt gedetecteerd (bij mij tenminste.... ;) )

Ik ga er bij deze beschrijving vanuit dat de USB-device al ingeplugd zit in de DVD-speler.

Na het aanzetten van de DVD-speler even wachten totdat het display aangeeft No Disc. Hierna druk je op je afstandsbediening op de knop USB/CARD. Nu start de USB-disk op en zie je op de TV USB Mode verschijnen. Nadat de USB-disk draait druk je op je afstandsbediening op de knop CARD SELECT en op het display van de DVD-speler verschijnt het woord usb. Nu moet je even wachten (waarschijnlijk afhankelijk van de hoeveelheid spul op de disk -> nog niet verder getest) en er verschijnt een verkenner waarin je alles gewoon kan starten.

Ik heb dit ook getest met een USB-stick en ook daar werkt dit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als mensen hun ervaringen qua grootte en wachttijden zouden kunnen posten zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik ben nu maar even een filmpje gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Furious schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:21:
En ik ben er achter hoe de USB-disk binnen een paar tellen wordt gedetecteerd (bij mij tenminste.... ;) )

Ik ga er bij deze beschrijving vanuit dat de USB-device al ingeplugd zit in de DVD-speler.

Na het aanzetten van de DVD-speler even wachten totdat het display aangeeft No Disc. Hierna druk je op je afstandsbediening op de knop USB/CARD. Nu start de USB-disk op en zie je op de TV USB Mode verschijnen. Nadat de USB-disk draait druk je op je afstandsbediening op de knop CARD SELECT en op het display van de DVD-speler verschijnt het woord usb. Nu moet je even wachten (waarschijnlijk afhankelijk van de hoeveelheid spul op de disk -> nog niet verder getest) en er verschijnt een verkenner waarin je alles gewoon kan starten.

Ik heb dit ook getest met een USB-stick en ook daar werkt dit bij.
Wat ik hierbij krijg:
DVD speler aan (HD is aangesloten en begint meteen te draaien)
No Disc
na usb/card knop: USB modus
na Card Select knop: Enkel een doorgestreept rondje op mn tv en nog steeds No Disc op mn scherm :( USB stick werkt overigens wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

power on
open tray
press clear
press 1.3.6.9 and 0
close tray
power off

to confirm:
power on
press setup
press 1.3.7.9.
Werkt inderdaad perfect. Dank je!

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58778

Hele leipe vraag, maar zit er op die afstandbediening van die Lifetec DVD speler een knop waarmee je het volume harder en zachter kunt zetten?

• Mr. Furious
  • Niet online
Anoniem: 74839 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:33:
[...]
Wat ik hierbij krijg:
DVD speler aan (HD is aangesloten en begint meteen te draaien)
No Disc
na usb/card knop: USB modus
na Card Select knop: Enkel een doorgestreept rondje op mn tv en nog steeds No Disc op mn scherm :( USB stick werkt overigens wel perfect.
Tsja, ik heb alleen deze USB-diskdrive en de stick en daarbij werkt het dus zoals ik heb beschreven....

Wat me wel is opgevallen bij het 'activeren' van mijn stick is dat ik niet te snel na het drukken op de USB/CARD knop op de CARD SELECT knop moest drukken, want dan krijg ik ook dat rondje.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de DVD-speler voor elke stap een 'initialisatie-moment' neemt en dat je dus bij elke stap wat geduld moet hebben. En we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat er zoveel duizenden usb-devices zijn dat er altijd wel wat verschillen zitten in timing en signalen die deze apparaten geven. En waarschijnlijk kan dit budget-apparaat niet alles aan. Er blijft dus een element van geluk inzitten...

Ik kan overigens morgens wel eens een grotere harde schijf in de USB-drive plaatsen en kijken hoe dat gaat, want misschien is de grootte ook van belang.

Zoals ik al eerder zei: we blijven puzzelen ;)

• Harold123
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-02 16:21
Anoniem: 58778 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:57:
Hele leipe vraag, maar zit er op die afstandbediening van die Lifetec DVD speler een knop waarmee je het volume harder en zachter kunt zetten?
Zit er niet op, geluid gaat via je tv of via je dolbysetje

• karakedi
Bij mij doet hij het weer. Heb de hele HD geformateerd en 1 film erop gezet. Alleen het geluid is niet goed, je hoort hele tijd bubbel achtig iets. Dit heb ik opgelost door eerst de film vooruit te spoelen en daarna weer terug

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Even ter informatie de Lifetec LT80796 van de Aldi werkt met de Mediatek MT1389DE chipset.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sjaool/lt80796small.jpg

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

sjaool schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:39:
Even ter informatie de Lifetec LT80796 van de Aldi werkt met de Mediatek MT1389DE chipset.

[afbeelding]
en dat allemaal nog zo laat.. tijd voor een afsplitsing naar een ander nieuw topic?

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Hehehe, kan er nou eenmaal niks aan doen maar mag zo nu en dan nog wel eens wat losschroeven.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Uit de conrad mail:

Koda luidsprekersysteem av746 5.0

Een hoogwaardige verwerking en heldere sound kenmerken dit 5.0-systeem. Solide kast, uitgebalanceerde klank, fraai ontwerp en goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs!

Uitvoering:
2 frontspeakers met elk 1 x 6,5"-woofer, 1 x 4" center en 1 tweeter
2 rearspeakers met elk 1 x 4" center en 1 tweeter
1 centerspeaker met 2 x 4"-woofers en 1 tweeter
Luidspreker klemterminals (center, rear) c.q. vergulde luidsprekerklemmen voor de voorste luidsprekerboxen.

Technische specificaties:
Front:
Belastbaarheid (sinus/muziek) 40/100 W
Impedantie 4 Ω
Frequentie 45 - 20.000 Hz
SPL 87 dB
Afm. (bxhxd) 210 x 790 x 235 mm
Gewicht 7,5 kg.
Rear:
Belastbaarheid (sinus/muziek) 20/40 W
Impedantie 4 Ω
Frequentie 100 - 20.000 Hz
SPL 83 dB
Afm. (bxhxd) 145 x 230 x 130 mm
Gewicht 3,5 kg.
Center:
Belastbaarheid (sinus/muziek) 30/60 W
Impedantie 4 Ω
SPL 85 dB
Afm. (bxhxd) 400 x 145 x 130 mm
Gewicht 3,3 kg.

Prijs 99,-

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/xl/3000_3999/3400/3400/3409/340998_BB_00_FB.EPS.jpg

Is dat wat? Ziet er wel goed uit....

Anoniem: 160502

sjaool schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:39:
Is dat goed?

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:23
zandpaddo schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:33:
Uit de conrad mail:

Koda luidsprekersysteem av746 5.0

Een hoogwaardige verwerking en heldere sound kenmerken dit 5.0-systeem. Solide kast, uitgebalanceerde klank, fraai ontwerp en goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs!

Uitvoering:
2 frontspeakers met elk 1 x 6,5"-woofer, 1 x 4" center en 1 tweeter
2 rearspeakers met elk 1 x 4" center en 1 tweeter
1 centerspeaker met 2 x 4"-woofers en 1 tweeter
Luidspreker klemterminals (center, rear) c.q. vergulde luidsprekerklemmen voor de voorste luidsprekerboxen.

Front:
Belastbaarheid (sinus/muziek) 40/100 W
Impedantie 4 Ω
Frequentie 45 - 20.000 Hz
SPL 87 dB
Afm. (bxhxd) 210 x 790 x 235 mm
Gewicht 7,5 kg.
Rear:
Belastbaarheid (sinus/muziek) 20/40 W
Impedantie 4 Ω
SPL 83 dB
Afm. (bxhxd) 145 x 230 x 130 mm
Gewicht 3,5 kg.
Center:
Belastbaarheid (sinus/muziek) 30/60 W
Impedantie 4 Ω
SPL 85 dB
Afm. (bxhxd) 400 x 145 x 130 mm
Gewicht 3,3 kg.

Prijs 99,-

[afbeelding]

Is dat wat? Ziet er wel goed uit....
voor 12 euro meer kan je ook deze krijgen bij Conrad

ELTAX DOLBY SURROUND SET UNIVE
5.0 systeem
Behuizing in beuken
Solide behuizing, uitgebalanceerd geluid en mooi design, kwaliteit voor een lage prijs!

Bestaande uit centerspeaker (magnetisch afgeschermd 120/70 W), 2 frontspeakers (180/80 W) en 2 rearspeakers (60/40 W)
Frequentiebereik 2-weg center 80 - 20.000 Hz, 3-weg front 45 - 20.000 Hz, 2-weg rear 70 - 20.000 Hz
Geschikt voor versterker 4 - 8 Ω
Center met 2 x 100 mm woofer en 25 mm tweeter, front met 2x 165 mm woofer (basreflex) en 25 mm tweeter, rear met 100 mm woofer en 19 mm tweeter. Afm. (bxdxh) center 145 x 182 x 400 mm, front 220 x 250 x 835 mm, rear 144 x 182 x 228 mm.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cjaggi/hoi.JPG

deze is 111 euro, ik vraag me af hoe deze klinkt... zou een leuke vervanging zijn voor setje van mn buurjongen

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• BARACUS
Eltax klinkt verassend goed voor de prijs, de afwerking is ook goed te noemen voor de prijs.
Ze trekken wel zwaar dus er moet een flinke versterker aan hangen, niet zo'n 20 watt dingetje ;)
Ik weet niet hoe dit type exact klinkt ik heb alleen ervaring met 2 andere types :)

[ Voor 20% gewijzigd door BARACUS op 17-11-2005 11:50 ]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 14:58
Mr. Furious schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:38:
[...]

Maar goed, hij herkent dus wel een USB-harde schijf (af en toe??) en hij kan zelfs vloeiend de XVIDS hier vanaf spelen. Dat was mijn grootste zorg (behalve het aan de praat krijgen); of de USB verbinding wel snel genoeg zou zijn voor het vloeiend afspelen van films. En dat is die dus.
USB 1.1 is max 12 mbit/s, DVDvideo op de hoogste kwaliteit (binnen de standaard) is 8~10 mbit/s, mpeg4 wordt meestal juist met een lage bitrate opgenomen (want dat is de kracht van mpeg4)
dus daar is de usb aansluiting altijd wel voldoende voor.
Anoniem: 114732 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:05:
Als er geen harde schijf aan kan worden gehangen breng ik 'm meteen terug, daar heb ik m namelijk voor gekocht. :(
Ik weet dat je op de Quartek een laptop kan aansluiten, en dan zelf kan kiezen welke driver de USB aansluiting van de DVDspeler moet gebruiken, voor usb sticks of voor externe harde schijven (zoiets).

Speelt deze Lifetec trouwens ook Ogg Vorbis liedjes af?
Volgens mij zou die Mediatek chip dat wel moeten ondersteunen!

@Ralphy, kun je testen of de Time dvdrecorder Ogg vorbis afspeelt?

[ Voor 43% gewijzigd door Jazco2nd op 17-11-2005 12:13 ]

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Had gehoopt dat er hier mensen waren die mij hier meer informatie over kunnen geven.
Dit i.v.m. firmwareupdates, tweaken e.d.

Weet wel dat er een heleboel spelers van deze chipset gebruik maakt.

Anoniem: 80654

sjaool schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:08:
[...]

Had gehoopt dat er hier mensen waren die mij hier meer informatie over kunnen geven.
Dit i.v.m. firmwareupdates, tweaken e.d.

Weet wel dat er een heleboel spelers van deze chipset gebruik maakt.
Zie o.a. http://groups.yahoo.com/group/mt13x9/
en http://groups.yahoo.com/group/mtksourceproject/

• Mr. Furious
  • Niet online
Jazco2nd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:07:
[...]

USB 1.1 is max 12 mbit/s, DVDvideo op de hoogste kwaliteit (binnen de standaard) is 8~10 mbit/s, mpeg4 wordt meestal juist met een lage bitrate opgenomen (want dat is de kracht van mpeg4)
dus daar is de usb aansluiting altijd wel voldoende voor.
Theoretisch maximum..... Een USB-controller hoeft niet gelijk te zijn aan een andere USB-controller....

En mpeg4 mag dan wel een gemiddeld lage bitrate hebben in vergelijking met mpeg2 (DVD), maar dat betekent niet dat dat dus een constante bitrate is. Een fragment met veel ruis en beweging zal op dat moment veel meer bandbreedte vragen dan een fragment van een strakblauwe lucht.

Ik heb dus bijvoorbeeld al een mpeg4 film gevonden die in bepaalde scenes hapert via de USB-aansluiting. Draai ik de zelfde scene vanaf een DVD+R dan loopt alles wel soepel. Maar het overgrote deel draait wel soepel vanaf de USB-disk.

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

BARACUS schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:47:
[...]
Heb je misschien nog een pic van de afstandbediening en een close up van de speakers en behuizing zodat we het heel goed kunnen zien :>
okee, bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/ab1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/ab2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/behuizing.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/behuizing1.jpg

• Deff
  • Laatst online: 13-09-2020
Inmiddels in prijs verlaagd naar € 599,-. :) :)
Zit er ook teletekst op?

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

teletekst? yep.... 599 nu? sjonge... dat was 1 week wachten: 50 euro verdienen... :(

[ Voor 66% gewijzigd door tvdleur op 17-11-2005 17:04 ]

• jaguarxj16
@tv deleur

Zit er op deze tv een component of vga aansluiting? kan hier niet iets over vinden, en jij hebt m.
Alvast bedankt

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

jaguarxj16 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:15:
@tv deleur

Zit er op deze tv een component of vga aansluiting? kan hier niet iets over vinden, en jij hebt m.
Alvast bedankt
1 pagina terug staan de specs, maar voor jou nogmaals ;) :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/specs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/IMG_3961.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door tvdleur op 17-11-2005 17:20 ]

• jaguarxj16
Bedankt voor de moeite! er zit dus helaas geen component of vga aansluiting op.
Daar gaat mn goedkope hd scherm voor mn xbox360:(

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

jaguarxj16 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:06:
Ehm volgens mij wel een vga aansluiting hoor ;) kijk maar ff links op het plaatje anders ff bij de specs

[ Voor 3% gewijzigd door B0MBACI op 17-11-2005 18:18 ]

• Deff
  • Laatst online: 13-09-2020
Ben bijzonder geintresseerd in deze lcd-tv maar heb nog een paar vraagjes;
Teletekst zit er dus op, heeft hij ook een teletekstgeheugen? (zo ja, hoeveel pagina's).
Zit er een muurbeugel bij en weet iemand of hier ook een muurbeugel op kan welke je tegen de muur of van de muur af kan draaien?
Als er zo'n beugel op kan welke kan ik dan het beste kopen en voor welke prijs?

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

jaguarxj16 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:06:
Ehm :? Ik weet niet hoor... maar lees en kijk je wel goed? Zie ook een pagina terug op de foto's... hoe denk jij dat ik een pc erop heb zitten dan?
Deff schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:39:
Ben bijzonder geintresseerd in deze lcd-tv maar heb nog een paar vraagjes;
Teletekst zit er dus op, heeft hij ook een teletekstgeheugen? (zo ja, hoeveel pagina's).
Zit er een muurbeugel bij en weet iemand of hier ook een muurbeugel op kan welke je tegen de muur of van de muur af kan draaien?
Als er zo'n beugel op kan welke kan ik dan het beste kopen en voor welke prijs?
teletekst geheugen zou ik niet weten (gebruik het nooit: www.tvgids.nl ;) ) maar kan er in de manual ook niets over vinden.

Een standaard 10 x 10 cm muurbeugel kan er op. Deze word niet bijgeleverd. Ik heb een vogels EFW 6205 gekocht (79,95 bij mediamarkt) en, zoals je op mijn foto's kon zien, kan hij inderdaad hangen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door tvdleur op 17-11-2005 18:48 ]

• jaguarxj16
tvdleur schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:46:
[...]

Ehm :? Ik weet niet hoor... maar lees en kijk je wel goed? Zie ook een pagina terug op de foto's... hoe denk jij dat ik een pc erop heb zitten dan?

[...]
Mischien heb je de pc er via dvi op zitten?
Bij de product specification staat alleen:
RGB in
DVI in
Geen vga in, maar als jij t zecht tvdleur dan geloof ik t ;)
Ga dan toch binnekort maar naar computerland in utrecht

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

jaguarxj16 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:39:
[...]

Mischien heb je de pc er via dvi op zitten?
Bij de product specification staat alleen:
RGB in
DVI in
Geen vga in, maar als jij t zecht tvdleur dan geloof ik t ;)
Ga dan toch binnekort maar naar computerland in utrecht
staat achter RGB: d-sub 15 pin. Dat is een standaard vga ingang ;) Gewoon ff naar utrecht gaan, enneh neem 600 euro mee :P

• jaguarxj16
Heel erg bedankt!! Ik wist niet dat RGB: d-sub 15 pin een vga ingang was. Ga nu zeker binnekort naar utrecht.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 09:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tijd voor een deeltje 11 jongens, dit is weer vol genoeg :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.