Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
zoveelste die het vraagt, is het nou mogelijk SRT subtitles af te spelen met de dvd speler van de aldi?

En kun je met de Time DRA 2000 opnemen naar de USB harde schijf (in divx)?

[ Voor 3% gewijzigd door martieadams op 13-11-2005 22:18 ]

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:10
RudiVader schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:27:
Volgende week kunnen de navigatie liefhebbers hun hart ophalen. Aldi en Lidl (Regio 1, noord oost Nederland) bieden allebei een navigatie systeem aan:

Aldi:Lidl:
[afbeelding][afbeelding]
GPS navigatiesysteem met TMC-ontvangerSatelliet navigatiesysteem
• 320 MB, 64 MB on board +
256 MB geheugenkaart
• TMC-functie geeft alternatieve
route bij files
• 3,5" TFT-display met touchscreen
• ingebouwde MP3-speler
• kaartmateriaal van België, Nederland
en Luxemburg voorgeïnstalleerd
op geheugenkaart
• CD-rom met kaartmateriaal van België,
Nederland en Luxemburg en de
hoofdwegen van Europa meegeleverd
• kaartlezer voor SD
en MMC kaarten
• uitklapbare GPS-antenne
• accessoires:
TMC-antenne met zuignap,
USB-synchronisatiekabel,
autohouder met zuignap,
fietshouder, 12V autolaadkabel,
netadapter (stekker voor EU en
Verenigd Koninkrijk), tas,
stereo-oortelefoon,
geheugenkaart en softwarepakket
• ook geschikt voor fiets/ motorfiets/ voetganger
• 320 MB geheugen (64 MB intern + 256 MB op SD-kaart)
• Permanente actualisering van de verkeersgegevens via TMC in België en Nederland. Intelligente fileontwijking.
• Intel PXA 255 300 MHz processor
• Geïntegreerde 12-kanaals GPS-ontvanger voor absolute mobiliteit zonder lastige kabels
• Inclusief afstandsbediening voor eenvoudige bediening van navigatie Microsoft Windows CE .net 4.2 besturingssysteem
• Touchscreen TFT kleurendisplay, schermpen meegeleverd
• Ingebouwde MP3-speler
• Recentste kaarten van Benelux voorgeïnstalleerd op een SD-kaart van 256 MB; eveneens voorgeïnstalleerd: hoofdverkeersnet 25 Europese landen
• Werkt op Teleatlas
• Plug-and-play, direct klaar voor gebruik - Probleemloos te monteren in elk type voertuig - Uitbreidbaar met diverse Europese kaarten (meegeleverd op DVD, tegen betaling te activeren) - Voetgangersmodus
Eur 349.- Eur 349.-
Weet iemand welke gps chipsets in deze apparaten zit? Als het de sirfstar III is zoals in de Mio's, dan zou ik helemaal happy zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
Trunksmd schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:51:
[...]

Weet iemand welke gps chipsets in deze apparaten zit? Als het de sirfstar III is zoals in de Mio's, dan zou ik helemaal happy zijn
Op die Mio's zit een sirfstar 2 chip. Kijk hier maar. En dat zal bij deze niet anders zijn, denk ik.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 18:47
martieadams schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:18:
zoveelste die het vraagt, is het nou mogelijk SRT subtitles af te spelen met de dvd speler van de aldi?

En kun je met de Time DRA 2000 opnemen naar de USB harde schijf (in divx)?
opnemen op hdd via usb zou ik niet weten, opnemen op divx zal niet mogelijk zijn.
Ik ga hem vanmiddag kopen, dus ik weet het vanavond allemaal wel precies te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ralpy schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:46:
[...]

opnemen op hdd via usb zou ik niet weten, opnemen op divx zal niet mogelijk zijn.
Ik ga hem vanmiddag kopen, dus ik weet het vanavond allemaal wel precies te vertellen.
Als je tijd hebt om te posten dan kun je ook nu gaan winkelen, hup kopen jij :P
Als je werkelijk met de harde schijf kunt opnemen is het een wonderbaarlijk apparaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

hmmz, ik had die vorige dvd-speler van de aldi gekocht, die kon ook divx afspelen (en ook XviD)

deze kon oorspronkelijk geen srt's weergeven maar met een nieuwe firmware wel, misschien dat dat met die nieuwe dvdspeler ook zo zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 20:19
Ralpy schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:46:
[...]

ik vind het knap als je hem vandaag koopt, want hijs is toch pas echt 16 november pas in de winkel (aldi dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45282

op vcdhelp.com stond een review van een adli dvd speler dit zijn eigenlijk medion dvdspelers tenminste de chipset die erin zit, deze ondersteunde wel srt dus dat wordt morgen vroeg opstaan hahahah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:51
correctie: overmogen wordt het vroeg opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
andreict schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:44:
[...]

ik vind het knap als je hem vandaag koopt, want hijs is toch pas echt 16 november pas in de winkel (aldi dan he)
Hij had het over de mediamarkt dvd ;) Als die werkelijk op de usb schijf kan opnemen dan laat de Aldi maar verotten en koop de mediamarkt dvd voor een paar tientjes meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47906

Is er al iemand die weet wat voor type dvd speler het is bij de aldi...
Ben namelijk op zoek naar meer info (reviews). Maar krijg niets gevonden.
Niet op de site van lifetec, medion en tot op heden ook niets met googlen.
:(
Dus degene die me kan helpen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Kan ik dit gebruiken met een ethernetmodem om draadloos internet te krijgen?? Of moet er ook een router bij?
Of beter nie kopen???

Paradigit
Afbeeldingslocatie: http://xs55.xs.to/pics/05461/links.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 114732 schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:51:
Kan ik dit gebruiken met een ethernetmodem om draadloos internet te krijgen?? Of moet er ook een router bij?
Of beter nie kopen???

Paradigit
[afbeelding]
Als je een "antenne" aan je computer hebt hangen gaat dat wel lukken ja. Ik wil je alleen waarschuwen dat 11mbps bagger langzaam is als je snel internet hebt. Als je een beetje storing krijgt dan wordt het helemaal diepe ellende. Ga voor minstens een 56mbps :) kosten ook niet zo veel meer volgens mij. Ahm als het voor de lol is dan is het misschien wel aardig natuurlijk :) maar als je je hele huis wilt doorkruisen niet.

[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 14-11-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:15
Zou dit wat zijn?
Beeld-/geluidzender
Voorkom onnodig lange snoeren en signaalverlies!
Signaalfrequentie: 2,4 Ghz
Incl. adapters voor zend- en ontvangststation
Geschikt voor tv’s met scartaansluiting
Eenvoudig te installeren en te hanteren
Incl. audio-/video-aansluitkabels

€29,99
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_4684/$file/05_4684_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Of beter nie kopen???

Paradigit
[afbeelding]
Van NEGENTIG?!? euro afgeprijsd naar 17 euro.. Die jongens zijn niet lekker.. 11Mbit/s is absoluut niet 'state-of-the-art'.. Ik zou dit setje laten schieten.. Een gemiddels accesspoint voor hogere snelheden (55 Mbit/s) is wel wat duurder, maar voorkomt een hoop frustraties IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
JoEEE schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:48:
correctie: overmogen wordt het vroeg opstaan
Hoeft niet persé vroeg op te staan hoor. Hier in de buurt (Zuid-Limburg) liggen ze vaak nog 2 weken na de aanbieding.

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 20:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Of beter nie kopen???

Paradigit
[afbeelding]
Als je niet al te veeleisend bent is dit een heel mooi apparaat. :)
Het is niet snel, maar prima om mee te internetten. Als het goed is kun je je ethernet modem hier zo inprikken en gaan. Hangt er wel vanaf of er een router in je ethernet modem zit. Krijg je een extern of een intern ip op je computer(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

11Mbit is prima voor gewoon draadloos internet? Heb zelf jarenlang een 10mbit netwerk gehad en daar deed ik alles mee, ging prima. Bij m'n vriendin heb ik trouwens ook 11Mbit (Adhoc, kan blijkbaar niet 54Mbit :?) en werkt prima.. zelfs boven in de slaapkamer nog bereik. (1 streepje, maar dat is zeer netjes voor zo'n afstand @ 11 mbit).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29769

scorpion303 schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:11:
[...]

Van NEGENTIG?!? euro afgeprijsd naar 17 euro.. Die jongens zijn niet lekker.. 11Mbit/s is absoluut niet 'state-of-the-art'.. Ik zou dit setje laten schieten.. Een gemiddels accesspoint voor hogere snelheden (55 Mbit/s) is wel wat duurder, maar voorkomt een hoop frustraties IMHO.
Ik zie niet zo vaak AP's onder de 30 Euro en al helemaal geen Linksys AP's. Volg deze links voor de gebruikelijke prijzen ter vergelijking:
pricewatch: Linksys WAP11 (11Mbps)

11 Mbit is waarschijnlijk sneller dan jouw internet verbinding. Als je ver van het AccesPoint af zit zakt de snelheid en zou het welleens langzaam kunnen worden maar dat ligt er ook aan waar je het voor gebruikt (voor emailen en surfen is het altijd snel genoeg als je maar bereik hebt, bij het downloaden merk je het misschien).

Het enige wat nog een rol zou kunnen spelen is de beveiliging. De oudere AP's (zoals deze) zijn minder goed te beveiligen. Als je regelmatig van WEP-key wisselt is er niet zoveel aan de hand.
Je moet er wel rekening mee houden dat je een draadloze netwerkkaart erbij koopt voor in je PC.

Ik heb ook deze AP besteld zodat ik kan internetten bij mijn ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar kan ik die AP nou met enkel een ethernetmodem gebruiken? Of moet er persé ook een router bij??

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114732 op 14-11-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk ethernet modem heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:51
Kan ook al niet over die Aldi divx speler vinden, ook de oosterburen kunnen vanaf 21 november voor een tevion divx speler terecht, maar die is net weer anders dan dat ding dat hier te koop zal zijn.
Die in Duitsland heeft dan geen usb aansluiting maar ondersteund DVD audio plus een vga aansluiting
http://www.dvdboard.de/galerie/data/media/6/Tevion.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog geen ethernetmodem ;( , wil er eentje op marktplaats kopen ofzo. Zat te denken aan speedtouch 510. Maar dan wil ik graag weten of ik aan alleen een modem voldoende heb, of dat er ook een router op moet zitten.

edit: maar moet even kijken welke modem het beste met versatel family samengaat :S

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 114732 op 14-11-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941

een speedtouch 510 is een modem met ingebouwde router toch?
kheb die hier ook nog liggen me pa doet der niks meer mee d8 ik(cable internet hebben w enu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

eehmm. Als je een 2mbxx ADSL/Kabel lijntje heb liggen, dan is de 11mbxx router toch snel zat?
Helemaal als je alleen maar laptop draadloos wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Zenos had die ene dan al wel gepost maar vind dit toch wel grappig worden

Vanaf 21-11 bij LidlVanaf 16-11 bij Aldi
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_4684/$file/05_4684_b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/BILD06.JPG
Beeld-/geluidzenderDraadloos
zendsysteem
- Signaalfrequentie: 2,4 Ghz
- Incl. adapters voor zend- en ontvangststation
- Geschikt voor tv’s met scartaansluiting
- Eenvoudig te installeren en te hanteren
- Incl. audio-/video-aansluitkabels
• draadloos doorgeven van audio-
en videosignalen, ook door plafonds
en muren
• in zilverkleurig of zwart
€ 29,99€ 29.99

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160306

Anoniem: 45282 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:57:
[...]

bedankt dat wordt vroeg opstaan woensdag hehehe :P

voor het geld kan ik hem niet laten liggen toch?
Voor de mensen met revaring met het kopen van gewilde aanbiedingen bij Aldi:

"Als je vroeg op moet staan": Hoeveel tijd moet je voor de opening aanwezig zijn om nog een redelijke kans te maken dat de DVD speler bij Aldi (met DivX, USB etc.) nog niet uitverkocht is?

Bedankt
Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 18:47
andreict schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:44:
[...]

Het ging over iets anders, namelijk een dvd recorder van de mediamarkt.
Maar was er net geweest en was uitverkocht. jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732 schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:35:
[...]

Ik heb nog geen ethernetmodem ;( , wil er eentje op marktplaats kopen ofzo. Zat te denken aan speedtouch 510. Maar dan wil ik graag weten of ik aan alleen een modem voldoende heb, of dat er ook een router op moet zitten.

edit: maar moet even kijken welke modem het beste met versatel family samengaat :S
De meeste ethernet modems tegenwoordig ondersteunen NAT en zijn dus in principe een router, als je er een switch achter hangt kunnen alle computer op de switch internetten. Soms zijn er ethernetmodems die via PPPoA of PPPoE verbinding maken, als je dit hebt moet het Accespoint het ondersteunen om hier verbinding mee te maken maar dit gaat vaak niet vlekkeloos (ik geen idee hoe dat gaat met de WAP11).
Het is een beetje moeilijk om er uitspraken over te doen als je nog geen ethernetmodem hebt, je zou de accespoint kunnen kopen en je daarna verdiepen in welke ethernet modems geschikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:10
RudiVader schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:41:
[...]

Op die Mio's zit een sirfstar 2 chip. Kijk hier maar. En dat zal bij deze niet anders zijn, denk ik.
ik denk dat dit vergelijk over de oude mio's gaat, de mio 268/269 PLUS (+) heeft een sirfstar III, dat staat toch op de website van de fabrikant:
http://www.mio-tech.be/products/gps/269plus/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160306 schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:07:
[...]

"Als je vroeg op moet staan": Hoeveel tijd moet je voor de opening aanwezig zijn om nog een redelijke kans te maken dat de DVD speler bij Aldi (met DivX, USB etc.) nog niet uitverkocht is?

Bedankt
Gerard
half uurtje mits je in een klein plaatsje woont ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ik woon in amsterdam en me moeder gaat hem voor me halen dus :-)
denk dat ze wel om 8 uur daar mag staan :-P

is dit nou beter dan bv. een pioneer dv-2850??, of is het alleen maar dat ie een usb aansluiting heeft??
want ik ga hem aansluiten op een marantz sr-5500 dus ga hem ook gebruiken voor 7.1.
of zeggen jullie ga voor kwailiteit??

[ Voor 52% gewijzigd door ZandBak op 15-11-2005 11:55 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Ik ga morgen dat draadloos zendsysteem ding van de aldi wel ff kopen, ik kan pc -> tv aansluiten toch?
Daar is jammer genoeg niet meer info over te vinden.
Ik ga morgen ochtend wel ff kijken en ik laat het wel ff weten ofzo :)

[ Voor 44% gewijzigd door harmageddon op 15-11-2005 12:32 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 23:11
Ik ben toevallig net op zoek naar een draadloos A/V setje voor een tweede televisie, dus ik ga zeker die Aldi aanbieding in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Anoniem: 29769 schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:49:
[...]
11 Mbit is waarschijnlijk sneller dan jouw internet verbinding.
..
Als je ver van het AccesPoint af zit zakt de snelheid en zou het welleens langzaam kunnen worden ..
...
Het enige wat nog een rol zou kunnen spelen is de beveiliging.
offtopic:
Langzamer dan 11 Mbit/s Internet? we leven toch niet meer in het stenen tijdperk? :) 20Mbit/s is tegenwoordig aan de goedkope kant en je pakt nog eens een voetbalwedstrijdje mee..

Verder geef je zelf al aan dat de verbindingssnelheid afneemt, naarmate je verder van het accesspoint zit.. Hier heb je bij 55 Mbit/s ook al last van, maar bij 11 Mbit houd je al vrij snel bijna niks meer over.. Natuurlijk is dit voor het simpele mail en www-werk geen probleem, maar met de grote hoeveelheid data die hier tussen internet, de pc's en de xboxen worden uitgewisseld is dit geen reeele optie.. Verder was ik het beveiligingsaspect nog even vergeten, maar een WEP-only-accesspoint is hier (midden in de stad) geen optie.. Binnen no time zitten er tien studentjes je verbinding te misbruiken.. En dan kan je wel vaak van key veranderen, maar om dit nou om de 10 minuten te gaan doen, lijkt me niet echt handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51501

Nou heb ik dus die ALDI dvd/divx speler gezien.

Nou pretenderen ze dus dat je via die USB je divx kan bekijken... oke, nou is mijn vraag:

Is het mogelijk om via mijn computer (server) waar alle films en shit opstaat het daarvandaan, via usb - usb of usb - utp - usb of WHATEVER mijn films van mijn server door te lussen naar die dvd-speler...

zou dan wel een goedkope mediaplayer kunnen worden......:)

ik hoop dat het kan :)
maar als iemand daar duidelijkheid over kan verschaffen, dan graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
RudiVader schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:54:

en muren
€ 29,99€ 29.99
zien er wel grappig uit. kan je bijvoorbeeld die transmitter aansluiten op je pc op de audiouitgang ? weet iemand wat voor connectors er bij worden geleverd =?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 160306 schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:07:
[...]

Bedankt
Gerard
08:30 lijkt me redelijk veilig :P het scheelt gewoon per filiaal en per aanbieding. Soms ligt er na 3 weken nog spul en soms na 2 minuten niks meer. Je kunt ook op dinsdag gaan vragen net voor sluitingstijd of er iets te regelen valt. Je moet namelijk op je werk zijn de hele week ;)
Anoniem: 51501 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:58:
Nou heb ik dus die ALDI dvd/divx speler gezien.

Nou pretenderen ze dus dat je via die USB je divx kan bekijken... oke, nou is mijn vraag:

Is het mogelijk om via mijn computer (server) waar alle films en shit opstaat het daarvandaan, via usb - usb of usb - utp - usb of WHATEVER mijn films van mijn server door te lussen naar die dvd-speler...

zou dan wel een goedkope mediaplayer kunnen worden......:)

ik hoop dat het kan :)
maar als iemand daar duidelijkheid over kan verschaffen, dan graag...
Het blijft voor iedereen een gok want deze is nog nooit verkocht bij de Aldi. Ik zou zeggen als je computer werkt/gezien wordt alsof het een externe schijf is dan wel. Als ik bijv. mijn laptop in de usb van de desktop douw dan gebeurt er geen fluit ;)

[ Voor 40% gewijzigd door BARACUS op 15-11-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51501

BARACUS schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:44:
Het blijft voor iedereen een gok want deze is nog nooit verkocht bij de Aldi. Ik zou zeggen als je computer werkt/gezien wordt alsof het een externe schijf is dan wel. Als ik bijv. mijn laptop in de usb van de desktop douw dan gebeurt er geen fluit ;)
Nee dat begrijp ik.. maar als er een soort programma is die het op die manier kan doorgeven...
Als zoiets bestaat/kan dan moet toch allang een tweaker het gedaan hebben... maar kan er toch bar weinig van vinden...
lijkt me zo'n makkelijke oplossing....

en dat het bij deze een gok blijft, oke.. maar er zijn wel eerder van die dvd spelers verkocht waarbij er een USB aansluiting opzit... misschien dat het daarmee wel gelukt was.
vandaar dat ik het hier vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
zien er wel grappig uit. kan je bijvoorbeeld die transmitter aansluiten op je pc op de audiouitgang ? weet iemand wat voor connectors er bij worden geleverd =?
Heb ook zo'n soort setje en de video out van mijn VGA kaart + audio out van mijn audiokaart worden aangesloten op de transmitter. Vervolgens 9 meter en 2 kamers verderop de receiver op de scart van de TV en... films kijken, muziek luisteren, games meekijken (wireless toetsenbord redt het niet...)

[ Voor 4% gewijzigd door N0stradamus op 15-11-2005 16:22 ]

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]BARACUS schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:44:
[...]

08:30 lijkt me redelijk veilig :P het scheelt gewoon per filiaal en per aanbieding. Soms ligt er na 3 weken nog spul en soms na 2 minuten niks meer. Je kunt ook op dinsdag gaan vragen net voor sluitingstijd of er iets te regelen valt. Je moet namelijk op je werk zijn de hele week ;)

Bedankt.

Zoals je merkt is dit voor mij de eerste keer dat ik hier dat ik echt iets wil hebben.

Vraag: Is het vervolgens ren je rot (in de winkel) naar een van de bakken
of moet het aan iemand speciaals vragen.
Kortom: Hoe gaat zoiets in de praktijk?

Bedankt
Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65456

Iemand ervaring met de Mp3-cd autoradio met usb en memorycar reader die 17/11 in de lidl in België uitkomt. Het werk is onleesbaar. Misschien dat hij in Nederland al is geweest. Voor die prijs 89€ is dit niet slecht. Staat wel geen vermogen bij, hoop toch wel iets van een 20W RMS.

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.05_5040/$file/05_5040_b.jpg

link: http://www.lidl.be/be/hom....p.MP3-autoradio-recorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:20
Aangezien ik de DVD speler bij de Aldi in de gaten aan het houden ben keek ik net eens even bij de Belgische Lidl en daar kwam ik deze DVD speler tegen:

DVD/Div X-speler met geheugenkaartlezer
* met geïntegreerde 7 in 2 geheugenkaartlezer
* leest alle DVD-formaten (uitgezonderd DVD-audio en SA-CD), MP 3 en Kodak Picture
* afspeelformaten: DVD, DVD+R/-R, DVD+RW/-RW, VCD, S-VCD, JPEG, Picture CD, MPEG4, DivX
* audio: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, DVD-Audio en Nero Digital
* geheugenkaartenlezer 7 in 2 voor: CF1, CF2, SD, MS, MS Pro, MMC en SM
* ondersteunt DivX-versies: o.a. DivX 4.x, DivX 5.x en Multichannel DivX (AC3)
* afspeelbare datasnelheid tot 10 Mbit./sec.
* Progressive Scan uitgang, ondersteunt PAL en NTSC, AC-3 en DTS-decoder, Dolby Prologix II decoder, instelling van afstand en luidsprekergrootte
* video-uitgangen: S-video, 1x scart, 1x cinch, 3x component out
* audio-uitgangen: 1x cinch center, 1x cinch woofer, 2x cinch vooraan, 2x cinch achteraan
* digitale uitgangen: coaxiale uitgang, optische uitgang
* incl. afstandsbediening, scartkabel, audio/video-cinch verbindingskabel en Nero Digital CD
* zilver of antraciet
* ca. 43 x 23 x 5 cm
* incl. 4 euro recyclagebijdrage
* 3 jaar garantie
* per stuk €.55,-

Enige nadeel dat deze volgens mij geen USB-aansluiting heeft.
Welke is beter volgens jullie? Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 160306 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:08:
Zoals je merkt is dit voor mij de eerste keer dat ik hier dat ik echt iets wil hebben.

Bedankt
Gerard
Je sprint naar het midden van de winkel!! En slaat de eerste de beste Pauper tegen de grond die het gore lef heeft met z'n tengels aan die dvd-spelers te zitten!!!
Wat denken ze wel??!!

Je loopt naar de kassa, waar zo'n kansloos Aldi-figuur zit af te rekenen.

Je gooit 70 euro naar dat vrouwtje en koopt de DVD voor dat geld.

Dan leg je die player op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

Dat wijf helemaal flippen natuurlijk (mijn DVD wat doe je?)

Jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Wat ik wel weet is dat bij de aldi's in de buurt van nieuwbouwwijken de prullaria als eerst uitvliegen, mensen staan daar vaak in de rij voor koopjes. In volkswijken en/of 'achterbuurtwijken' heb je vaak meer kans om nog zoiets nog te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73567

Wij gaan um ook kopen morgen ;) ben benieuwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

hou deze in de gaten :)
voor een ieder die het onderste uit deze player wil halen is er de DivX Test CD!
http://www.mpeg-playcente...ums&file=viewtopic&t=4071

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73567

ey ac thank you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Rider
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 15:31
Anoniem: 65456 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:21:
Iemand ervaring met de Mp3-cd autoradio met usb en memorycar reader die 17/11 in de lidl in België uitkomt. Het werk is onleesbaar. Misschien dat hij in Nederland al is geweest. Voor die prijs 89€ is dit niet slecht. Staat wel geen vermogen bij, hoop toch wel iets van een 20W RMS.

[afbeelding]

link: http://www.lidl.be/be/hom....p.MP3-autoradio-recorder
Bedoel je: Het merk is onleesbaar?. Volgens mij is dat SilverCrest, een huismerk van LIDL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:01
weeraanmelden schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:16:
eehmm. Als je een 2mbxx ADSL/Kabel lijntje heb liggen, dan is de 11mbxx router toch snel zat?
Helemaal als je alleen maar laptop draadloos wil gebruiken.
Zag de aanbieding ook :). Maar ik wil eff zeggen op school hebben ze 54 mbits wlan, en ik haal iets mindere resultaten (11 mbits nic), dan de mensen met (54g nic) maar bijvoorbeeld op veel plekken haal ik netjes 500 KByte+. Dan hoor je mij niet klagen, en onthoud als je met 54g gaat werken dat je er dichterbij wil zitten om de hoge snelheid te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
@ericjanvanputten

Er zijn speciale kabels voor de verbinding tussen pc-pc (met bijbehorende software), maar ik denk niet dat een pc een harde schijf kan emuleren zonder speciale software. En aangezien je zegt gezocht te hebben denk ik niet dat het er (al) is.

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morgen half 9 aldi open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115225

RudiVader schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:27:
Volgende week kunnen de navigatie liefhebbers hun hart ophalen. Aldi en Lidl (Regio 1, noord oost Nederland) bieden allebei een navigatie systeem aan:

Aldi:Lidl:
[afbeelding][afbeelding]
GPS navigatiesysteem met TMC-ontvangerSatelliet navigatiesysteem
• 320 MB, 64 MB on board +
256 MB geheugenkaart
• TMC-functie geeft alternatieve
route bij files
• 3,5" TFT-display met touchscreen
• ingebouwde MP3-speler
• kaartmateriaal van België, Nederland
en Luxemburg voorgeïnstalleerd
op geheugenkaart
• CD-rom met kaartmateriaal van België,
Nederland en Luxemburg en de
hoofdwegen van Europa meegeleverd
• kaartlezer voor SD
en MMC kaarten
• uitklapbare GPS-antenne
• accessoires:
TMC-antenne met zuignap,
USB-synchronisatiekabel,
autohouder met zuignap,
fietshouder, 12V autolaadkabel,
netadapter (stekker voor EU en
Verenigd Koninkrijk), tas,
stereo-oortelefoon,
geheugenkaart en softwarepakket
• ook geschikt voor fiets/ motorfiets/ voetganger
• 320 MB geheugen (64 MB intern + 256 MB op SD-kaart)
• Permanente actualisering van de verkeersgegevens via TMC in België en Nederland. Intelligente fileontwijking.
• Intel PXA 255 300 MHz processor
• Geïntegreerde 12-kanaals GPS-ontvanger voor absolute mobiliteit zonder lastige kabels
• Inclusief afstandsbediening voor eenvoudige bediening van navigatie Microsoft Windows CE .net 4.2 besturingssysteem
• Touchscreen TFT kleurendisplay, schermpen meegeleverd
• Ingebouwde MP3-speler
• Recentste kaarten van Benelux voorgeïnstalleerd op een SD-kaart van 256 MB; eveneens voorgeïnstalleerd: hoofdverkeersnet 25 Europese landen
• Werkt op Teleatlas
• Plug-and-play, direct klaar voor gebruik - Probleemloos te monteren in elk type voertuig - Uitbreidbaar met diverse Europese kaarten (meegeleverd op DVD, tegen betaling te activeren) - Voetgangersmodus
Eur 349.- Eur 349.-
OK, maar welke is nou de beste? En wat zijn de voor-/nadelen t.o.v. zoiets? Voor mij is iig fileinfo een absolute voorwaarde..

Iemand een gedachte hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Anoniem: 115225 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:28:
[...]

OK, maar welke is nou de beste? En wat zijn de voor-/nadelen t.o.v. zoiets? Voor mij is iig fileinfo een absolute voorwaarde..

Iemand een gedachte hierover?
Die jij zelf noemt is niet meer te koop en heeft geen tmc (fileinfo). Mijn voorkeur gaat uit naar die van de Aldi omdat ik:
1e het merk Medion ken. Ik heb geen idee van het merk van de Lidl.
2e de ondersteuning van de software is goed (veel europese kaarten beschikbaar) en is een lite versie van het bekende Navigon
Overgens, ik heb zelf al een pocket pc met navigatie en ga hem dus helemaal niet halen maar dit zouden mijn afwegingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115225

OK bedankt, 'k ga hem morgen pakken.

Weet iemand hoe laat die toko open gaat?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 115225 op 16-11-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
[quote]Anoniem: 160306 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:08:
[...]

Bedankt.

Bedankt
Gerard
Beetje laat maar er stond nogal een vaag antwoord :/
De spulletjes staan altijd op pallets IN de winkel, je merkt vanzelf wel waar precies gewoon je voorganger volgen >:) meestal ergens in het midden.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 16-11-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

RudiVader schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:54:

Vanaf 21-11 bij LidlVanaf 16-11 bij Aldi
[afbeelding][afbeelding]
Beeld-/geluidzenderDraadloos
zendsysteem
en muren
€ 29,99€ 29.99
Kan je dit ding nu ook gewoon gebruiken om bijvoorbeeld televisie te kijken in je slaapkamer zonder COAX kabels naar de slaapkamer?

Of begrijp ik het gewoon helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
sorry ik moet je teleurstellen, je begrijpt het verkeerd. Het is alleen voor scart mogelijk :( . Wellicht dat je met een videorecorder (mits je die hebt ) die scart signalen kan doorsturen.. maar daar weet ik ook niet veel van }:O .

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:54

timovd

Voorsprong door techniek

Als je in de woonkamer een DVD speler hebt staan kun je op bv. je slaapkamer deze draadloos bekijen,

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold123
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-02 16:21
Heb de aldi dvd speler net opgehaald, gaat om de lifetec LT 80796.

Heb nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:44
Ik heb hem ook, en hij slikt al mijn dvd'tjes en zelfs XViD gecodeerde avi's :D Inclusief ondertitels :D Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:43

woutur

Klauwtjes uit!

Deze dvd speler ga ik ook voor mijn ouders aanschaffen. Mijn moeder flipt helemaal op het feit dat je foto's op de teevee kan laten zien. Dus die 7in1 cardreader is een fantastische bijkomstigheid.

Natuurlijk is het ook fijn dat je er vanalles in kan gooien (ik neem aan dat mp3's en dergelijken het allemaal doen)!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Yup werkt ook allemaal! Dat ding slikt werkelijk alles :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:54

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

En hoe zien de ondertitels bij DivX eruit? Kleine witte letters op een grijze balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Heb alleen XViD getest, en heb gewoon normale witte ondertitels zonder rare kleuren of andere vakken ofzo eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Crusher77 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:02:
Heb alleen XViD getest, en heb gewoon normale witte ondertitels zonder rare kleuren of andere vakken ofzo eromheen.
En dat is dan gewoon met een los SRT bestandje toch... klinkt goed!! Tis dat ik de Targa speler van de Lidl heb.. anders was ik nu wel heeeeeeeel snel naar de Aldi gereden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Haha ja gewoon .srt bestandje :) Had btw zelf ook al dvd-speler, een Bellagio van de Mediamarkt in Hengelo toen die opende. Kostte toen 30 euro. Najah, duurde eergister meer dan 5 minuten om 1 dvd'tje te laden :/ Dus toen maar deze gaan halen. Zoveel geld kosten ze toch niet meer _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Crusher77 op 16-11-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crusher77 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:52:
Yup werkt ook allemaal! Dat ding slikt werkelijk alles :9~
Zover ik nu gebrobeerd heb:
DVD=OK
RW=OK
SDcard=OK met foto's
DiVX=OK met kleine witte letters zonder grijs eromheen.

Probleem bij mij is dat ik met de USB. Als ik hem erin stop zie ik wel dat het LEDje aangaat en er na enige tijd een menuachtig iets komt maar er staat niets in. (uiteraard staat er wel iets op de USB stick, namelijk een kopie van de foto's van de SDcard, welke ik wel zie als ik de USB stick in de PC stop).

Vraag aan de collega koper(s): wat gaat er fout/ wat doe ik fout

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

Heb ik nog een vraagje over die Lifetec DVD-speler van de Aldi:
Kun je op die USB-ingang ook een externe harde schijf aansluiten?
Misschien een beetje domme vraag, maar zou wel handig zijn als het zou kunnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Is toch geen domme vraag.. vaak kan dat nl. niet bij dit soort apparaten zoals dvd-spelers of autoradio's met USB poorten. Een 2.5" externe HD zonder externe voeding zal wel niet lukken, maar misschien eentje met externe voeding wel!

En die cardreader... enig gevoel/idee hoe snel die is? Loopt ie op maximale USB2.0 snelheid? want dan zou een 2.2gb Microdrive een leuke optie zijn om te gebruiken als soort van harde schijf voor mp3-tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

hars73 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:16:
Is toch geen domme vraag.. vaak kan dat nl. niet bij dit soort apparaten zoals dvd-spelers of autoradio's met USB poorten. Een 2.5" externe HD zonder externe voeding zal wel niet lukken, maar misschien eentje met externe voeding wel!

En die cardreader... enig gevoel/idee hoe snel die is? Loopt ie op maximale USB2.0 snelheid? want dan zou een 2.2gb Microdrive een leuke optie zijn om te gebruiken als soort van harde schijf voor mp3-tjes
Ik heb er eentje met externe voeding dus ga hem denk ik toch maar halen als ze nog niet allemaal weg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Anoniem: 160306 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:09:
[...]
Probleem bij mij is dat ik met de USB. Als ik hem erin stop zie ik wel dat het LEDje aangaat en er na enige tijd een menuachtig iets komt maar er staat niets in. (uiteraard staat er wel iets op de USB stick, namelijk een kopie van de foto's van de SDcard, welke ik wel zie als ik de USB stick in de PC stop).

Groet
Ik heb het zojuis geprobeerd. Paar jpg'tjes op m'n USB stick gegooit en ook een mp3'tje. Stick erin gedrukt en op de USB/Card knop gedrukt op de AB. Vervolgens kreeg ik een menu met een browser voor m'n stick. Zag vervolgens de jpg'tjes wel, maar het mp3'tje niet. Daarna mijn mp3-speler geprobeerd, een Cowon iAudio X5. Deze herkende die helemaal niet. Maarjah, dat had ik ook al wel verwacht dat dat niet bugvrij zou zijn. Het gaat mij voornamelijk om de divx/xvid ondersteuning :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de dvd-speler van de Aldi ook net gekocht.
Hij speelt alles zoals beloofd, maar ik denk dat ik hem toch weer inruil..
Hij kan nl. geen mp3's in willekeurige volgorde afspelen. :'(
Mijn bedoeling was om er een externe harde schijf op aan te sluiten met heel veel mp3's er op, zodat ik hem als een soort jukebox kon gaan gebruiken, maar dit is dus niet mogelijk, of je moet steeds dezelfde nummers willen horen.

Weet iemand toevallig of de DC-715 DX van Quartek dit wel kan?
meer info over deze dvd-speler staat hier: http://www.quartek-system.com/produits/dc_715dx.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf 23 november...

Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/4530/save00178wg.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/16/save00186vk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/2216/save00204ea.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/6332/save00192ts.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Als ik mn iriver er op aan zou sluiten met een shitload van films er op. Kan ik dan er doorheen browsen en een XviD filmpje aan klikken en afspelen?
Dat zou ideaal zijn :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crusher77 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:23:
[...]
gerard0610 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:09:
[...]

Groet

Antw Krucher77
Ik heb het zojuis geprobeerd. Paar jpg'tjes op m'n USB stick gegooit en ook een mp3'tje. Stick erin gedrukt en op de USB/Card knop gedrukt op de AB. Vervolgens kreeg ik een menu met een browser voor m'n stick. Zag vervolgens de jpg'tjes wel, maar het mp3'tje niet. Daarna mijn mp3-speler geprobeerd, een Cowon iAudio X5. Deze herkende die helemaal niet. Maarjah, dat had ik ook al wel verwacht dat dat niet bugvrij zou zijn. Het gaat mij voornamelijk om de divx/xvid ondersteuning :9
Ik heb er MP3 en JPG's opgezet, vervolgens usb/card gedrukt, waarna ik inderdaad ook het menu krijg. Helaas zie ik nog MP3's nog JPG's. :-(

Wat doe ik dan toch fout?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

[afbeelding]
Dit ding is een access point. Dus een apparaat wat je op je lokale netwerk aansluit zodat draadloze apparatuur toegang tot je lokale (bedrade) netwerk krijgt. Een access point heeft nog niks met internet toegang te maken, alleen maar met toegang tot je lokale netwerk.

Dus als jij nog geen netwerk hebt liggen waarover je al toegang tot het internet hebt, zul je dat er ook nog bij moeten kopen :).

Kortom: een access point geeft alleen draadloze toegang tot je lokale netwerk. Je kan dan draadloos alle computers in je lokale netwerk bereiken.

Als je internet toegang wil hebben, zul je aan je lokale netwerk nog een router en een ADSL modem moeten hangen (of een router/ADSL modem ineen, zoals een getweakte Speedtouch).

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:20
@gerard0610 & Krucher77
Hier hetzelfde probleem weet niet waar het aan ligt. USB-stick eraan gehangen, met foto's in de root en in mappen, krijg alleen een leeg overzicht van de USB-stick.
Ook geprobeerd om externe harde schijf eraan te hangen, met externe voeding, maar dit werkt ook niet. In de handleiding staat dat alleen USB-sticks gelezen kunnen worden, denk dus niet dat er een harde schijf aan gehangen kan worden.
De rest doet het trouwens wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
martieadams schreef op woensdag 16 november 2005 @ 02:34:
sorry ik moet je teleurstellen, je begrijpt het verkeerd. Het is alleen voor scart mogelijk :( . Wellicht dat je met een videorecorder (mits je die hebt ) die scart signalen kan doorsturen.. maar daar weet ik ook niet veel van }:O .
Ik zoek een oplossing dat ik op een tweede TV (ook) andere zenders kan bekijken dan op de TV in de woonkamer.

Aangezien ik een digitale kabeldecoder van Samsung heb (2 SCART aansluitingen) zou dit toch moeten werken? Of zie ik dit verkeerd...?

Mijn oog was (tot op heden) gevallen op een Marmitek Gigavideo 70. Voor zover ik weet is dat voor mij de oplossing, maar als ik dit verkeerd zie hoor ik dit zeer graag natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er geen harde schijf aan kan worden gehangen breng ik 'm meteen terug, daar heb ik m namelijk voor gekocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160502

Ik heb zojuist de dvd-speler LT 80796 bij de Aldi gehaald. Top dat ie divx/xvid/mpeg4 ondersteunt! Daar ging het mij vooral om.
Enige minpunt is dat ie niet regiovrij is: weet iemand hoe ik 'm regiovrij kan maken? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 160502 op 16-11-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/BILD06.JPG

Is het mogelijk om alleen het tvsignaal door te geven vanuit het casema/ upc kastje op de muur???? Dus als vervanging voor coax-kabels???? :?

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 114732 op 16-11-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pnoob schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:02:
@gerard0610 & Krucher77
Hier hetzelfde probleem weet niet waar het aan ligt. USB-stick eraan gehangen, met foto's in de root en in mappen, krijg alleen een leeg overzicht van de USB-stick.
Ook geprobeerd om externe harde schijf eraan te hangen, met externe voeding, maar dit werkt ook niet. In de handleiding staat dat alleen USB-sticks gelezen kunnen worden, denk dus niet dat er een harde schijf aan gehangen kan worden.
De rest doet het trouwens wel prima.
Vreemd, want ik begrijp dat Krucher77 wel de JPG van de USB stick kan lezen maar niet zijn MP#.

Wel doen mijn SDcard het met JPG foto's.

Hoe zijn de ervaringen op dit punt bij de anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:50
Heeft er iemand de Ranex MP3 CD Klokradio van 29 euro bij de Gamma gekocht?

Zo ja, bevalt het een beetje?

[ Voor 3% gewijzigd door Mediacj op 16-11-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Tackleberry schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:03:
[...]

Ik zoek een oplossing dat ik op een tweede TV (ook) andere zenders kan bekijken dan op de TV in de woonkamer.

Aangezien ik een digitale kabeldecoder van Samsung heb (2 SCART aansluitingen) zou dit toch moeten werken? Of zie ik dit verkeerd...?

Mijn oog was (tot op heden) gevallen op een Marmitek Gigavideo 70. Voor zover ik weet is dat voor mij de oplossing, maar als ik dit verkeerd zie hoor ik dit zeer graag natuurlijk...
Kun je met een kabeldecoder niet 1 zender tegelijk kijken? Het klinkt net alsof je zegt dat je beneden rtl5 en boven rtl4 wilt kijken :? Als je het via de scart van de decoder doet moet dat Aldi ding toch ook werken :? of je nu een scart van een video als bron neemt of van een decoder maakt niks uit lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Albo schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:32:
..
Mijn bedoeling was om er een externe harde schijf op aan te sluiten met heel veel mp3's er op, zodat ik hem als een soort jukebox kon gaan gebruiken, maar dit is dus niet mogelijk, of je moet steeds dezelfde nummers willen horen.
..
Je zou eens naar de mogelijkheden van een omgebouwde xbox in combinatie met xbmc kunnen kijken.. Okay, een externe hardeschijf gaat niet werken, maar verder heb je voor weinig geld wel precies wat je zoekt (en nog veel meer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29173

Tackleberry schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:03:
[...]

De decoder kan maar 1 kanaal tegeijk decoden, als je meerdere TV's wilt moet je meerdere decoders of speciale decoders voor meerdere TV's.

De scart is alleen een output voor beeld en geluid en alle scarts geven kwa output hetzelfde weer. Je kunt het zien als 2 TV's op 1 tuner hangen, dan kun je ook maar 1 kanaal tegelijk bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
BARACUS schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:30:
Kun je met een kabeldecoder niet 1 zender tegelijk kijken? Het klinkt net alsof je zegt dat je beneden rtl5 en boven rtl4 wilt kijken :? Als je het via de scart van de decoder doet moet dat Aldi ding toch ook werken :? of je nu een scart van een video als bron neemt of van een decoder maakt niks uit lijkt mij.
Ik heb me zojuist even elders laten informeren. Ik zoek eigenlijk een apparaat wat je vóór je TV / videorecorder / kabeldecoder kunt plaatsen. Dus daar is dit niet geschikt voor.

Dan kom ik uit bij (bijvoorbeeld) Marmitek TV Anywhere. Deze kan direct op de antennedoos worden aangesloten.
Met ingebouwde TV-tuner, zodat u niet afhankelijk bent van de tuner van bv. uw videorecorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tackleberry schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:56:
Dan kom ik uit bij (bijvoorbeeld) Marmitek TV Anywhere. Deze kan direct op de antennedoos worden aangesloten.
[...]
Dat kan dus niet met dat ding van de Aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Nee dat is gewoon een 'beeld-kopieerder' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

Anoniem: 114732 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:10:
[afbeelding]

Is het mogelijk om alleen het tvsignaal door te geven vanuit het casema/ upc kastje op de muur???? Dus als vervanging voor coax-kabels???? :?
Vroeg ik ook al... blijkbaar dus niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Ik heb mezelf eens getracteerd op de volgende:

http://www.computerland.n...beschrijving&prodid=18412

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv2.jpg

Voor 649 euro best een leuke koop met alle aansluitingen erop en eraan. Het enige minpunt is het geluid intern, maar als je een stereo erop aansluit, of een dolbyset (uitgangen zijn aanwezig voor aansturing via interne versterker) dan is het heel goed te doen. Daarnaast is het design niet zo "plastic" achtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
tvdleur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:19:
Ik heb mezelf eens getracteerd op de volgende:

http://www.computerland.n...beschrijving&prodid=18412

[afbeelding]

Voor 649 euro best een leuke koop met alle aansluitingen erop en eraan. Het enige minpunt is het geluid intern, maar als je een stereo erop aansluit, of een dolbyset (uitgangen zijn aanwezig voor aansturing via interne versterker) dan is het heel goed te doen. Daarnaast is het design niet zo "plastic" achtig :)
Kun je misschien wat meer foto's plaatsen met daglicht en wat dichterbij?
Dat ziet er namelijk helemaal niet slecht uit voor zo'n prijs :9~

Heeft jewel een website, ik kan alleen de notebook site vinden. Ik wil even wat meer specs zien.

[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 16-11-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Heb ook al zitten zoeken naar een jewel website, maar daar kom ik niet uit... Computerland koopt volgens mij grote bulk in... Voor zover ik na kon gaan maakt jewel voornamelijk LCD schermen voor grote fabrikanten en op bestelling eigen model TV's en dergelijke met een eigen naampje erop. Ach, met 2 jaar pickup and return zal het allemaal wel...

Maargoed, meer foto's, ik heb ze net ff snel gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/IMG_3959.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/IMG_3960.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/IMG_3961.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/IMG_3965.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/IMG_3968.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvdleur/tv/specs.jpg

De dikke zwarte rand komt door de DVD van monsters&co. Andere DVD's hebben wel volledig scherm zoals de mediacenter wallpaper ook laat zien, maar ik had ff niet iets anders zo snel voor handen...

[ Voor 8% gewijzigd door tvdleur op 16-11-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Fuck hey.!!
Dat zijn specs..!!
http://www.medion.de/flash/md8800/#

Wat denken we ervan, vraag me alleen af watvoor moederbord erin zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:51
een extern usb hardeschijf doet het wel.Maar je moet een minuut wachten voordat het geladen is.Alsje een groter HD hebt duurt het langer denk ik.Heb zelf eentje van 40 gig. Ik vind het echt een top product.

[ Voor 23% gewijzigd door karakedi op 16-11-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Wat voor soort spul is de behuizing gemaakt, een soort sticker finish of echt plastic?
Is de onderste balk nu de speakers, beetje moeilijk te zien. Kun je met de afstandbediening ook gewoon 2 en 0 = 20 en 3 = 3 drukken voor de kanalen of moet je omslachtig zo'n -- knopje indrukken etc? Bij mijn mycom moest ik 03 indrukken voor kanaal 3 :X

Ik vind het er wel heel mooi strak uitzien, 27inch voor dat geld heb ik nog niet goedkoper gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Heb de dvd speler van de aldi ook gekocht :)
Prima dingetje is mijn eerste indruk, nu ff uitvogelen of ik mn irvier h340 er op aan de praat kan krijgen :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 91841 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:57:
[...]

Fuck hey.!!
Dat zijn specs..!!
http://www.medion.de/flash/md8800/#

Wat denken we ervan, vraag me alleen af watvoor moederbord erin zit...
Dat filmpje met de vliegende computer :9~ jetzt ins Ihren Aldi klonk nog nooit zo cool 8)
Maar kon je de harde schijf nu loskoppelen aan de bovenkant, wat was dat???

Alleen altijd zo jammer dat het megabeesten zijn, als ze ook eens budget systemen gingen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

BARACUS schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:08:
Wat voor soort spul is de behuizing gemaakt, een soort sticker finish of echt plastic?
Is de onderste balk nu de speakers, beetje moeilijk te zien. Kun je met de afstandbediening ook gewoon 2 en 0 = 20 en 3 = 3 drukken voor de kanalen of moet je omslachtig zo'n -- knopje indrukken etc? Bij mijn mycom moest ik 03 indrukken voor kanaal 3 :X

Ik vind het er wel heel mooi strak uitzien, 27inch voor dat geld heb ik nog niet goedkoper gezien.
Het is echt plastic (klinkt dat waardeloos :P ). De onderste balk (met jewel logo (blauw = signaal, oranje = standby, roze is menu / config) zitten de speakers in verstopt, maar verwacht hier niet al te veel van... het is afdoende. de chromen strip zijn de tv knopjes in verwerkt.

met de AB kan je gewoon 2 voor kanaal 2 indrukken, 3 voor 3, of 2 + 0 voor 20. Het schakelen tussen kanalen duurt even, een seconde, maar went vanzelf. Ik heb zoiets dat ik dat wel voor lief neem voor 649 ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.