Ook bij de MediaMarkt, in Den Haag.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:12:
[...]
en waar was dat, want 99 euro voor 160GB is volgens de pricewatch al erg goedkoop
vanaf 20/10 bij de Lidl ( http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20051020.index hee, ze hebben nu 4 regio's!)
5.1 Luidspreker-Systeem 59,99
2.1 luidspreker-systeem 29,99
256 MB Memorystick 29,99
Draadloze muis en toetsenbord 19,99
Hoofdtelefoon met microfoon 14,99
USB webcam 14,99
Draadloze pocketmuis 12,99
Draadloze optische muis 12,99
24-in-1 Geheugen-kaartlezer 12,99
USB 2.0 hub 8,99
Alle producten+specs zijn terug te vinden op http://www.mysilvercrest.de/en/kategorie.php?k=1
2.1 luidspreker-systeem 29,99
256 MB Memorystick 29,99
Draadloze muis en toetsenbord 19,99
Hoofdtelefoon met microfoon 14,99
USB webcam 14,99
Draadloze pocketmuis 12,99
Draadloze optische muis 12,99
24-in-1 Geheugen-kaartlezer 12,99
USB 2.0 hub 8,99
Alle producten+specs zijn terug te vinden op http://www.mysilvercrest.de/en/kategorie.php?k=1
[ Voor 11% gewijzigd door schaduw op 13-10-2005 12:06 ]
My thoughts exactly.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:16:
Gos Brama, wat een knappe tip zeg, een occ. van eind jaren negentig is gereviseerd zonder meer beter dan praktisch alles wat je nieuw koopt tegenwoordig ... top !
Er is nog wel een goede, de Panasonic HV61. Over het algemeen is de rest inderdaad zooi.
Maar met een nieuwe heb je wel 6 koppen, stereo, en allelei foefjes.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Omruilen = enkel eerste 30 dagen van de aankoopVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:10:
Afgelopen december heb ik een mp3 speler gekocht bij de aldi. Maar hij gaat steeds meer stukAls ik heb uitzet gaat hij enthousiast weer aan. Alle menuutjes kan ik in behalve het playmode menu. En als ik naar een volgend nummer wil gaat hij uit
Kortom ik wil gebruik maken van mijn 3 jaar garantie die ik erbij kreeg. Is het makkelijk om zoiets te ruilen bij de Aldi?
Herstellen = tijdens de garantie
Verwijderd
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Er staat wel bij dat hij HD-ready is, en volgens mij houdt dat onder andere in dat het scherm dan minimaal 720-native aan moet kunnen. Dus waarschijnlijk heeft deze plasma iets van 1280x720.Plague schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Enig idee of dit scherm een hogere resolutie heeft dan 852*480? Ik wil eigenlijk een 42" LCD TV die minstens 720p resolutie ondersteund (of betergezegt: heeft).
Nee, dat houdt in dat hij kan HD signaal kan downscalen (voor mijn part naar 320 * 240Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:13:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Er staat wel bij dat hij HD-ready is, en volgens mij houdt dat onder andere in dat het scherm dan minimaal 720-native aan moet kunnen. Dus waarschijnlijk heeft deze plasma iets van 1280x720.
Over de resolutie zegt dit totaal nada.
Deze specs zijn van een 42" tevion en in deze thread staat meer info over HD Ready mbt deze tv.Plague schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Enig idee of dit scherm een hogere resolutie heeft dan 852*480? Ik wil eigenlijk een 42" LCD TV die minstens 720p resolutie ondersteund (of betergezegt: heeft).
Tijdens het zoeken naar die specs kwam ik deze 42" tv tegen voor 1299,-Amazing 10,000:1 contrast ratio
1,500 cd/m2 brightness
Free tilting wall bracket
Fully inclusive 3 year manufacturers warranty worth over £500
HDTV ready
2 x 10W NICAM speakers
Also includes:
42" (106cm) plasma display manufactured by LG in 16:9 format
852 (H) x 480 (V) pixel resolution
Full HDTV compatibility (480p, 720p, 1080i) via DVD input including HDCP decoding.
Over 160º horizontal/vertical viewing angle
16.7 million colours.
Full dual TV tuners manufactured by Samsung for full Picture-in-Picture functionality.
Multi-picture function and full split-screen viewing
99 TV channels
Optimal solution 1280 x 1024 over VGA.
2 x 10W built-in speakers
NICAM Stereo Sound
On-screen display menu
Full Teletext with 100 page memory
Automatic channel search
Sleep timer
Picture freeze function
Size: 1045 x 640 x 88mm (without stand) 1045 x 700x 240mm (with stand)
Approx. weight 50kg
Remote control (batteries included)
Customer helpline available
Three year warranty
Plasma TVs are fragile and must be kept upright at all times - please arrive at store with a suitable vehicle that will accommodate the TV upright in the box (1175 x 855 x 380mm boxed). We recommend you have the wall bracket installed by a professional, please also check the suitability of the wall carefully.

Te bestellen (niet in verdiept) in de medionshopKontrastwerte von 10000:1 (1% DPL) und höchster Helligkeit von 1100cd/m2
Volle HDTV-Kompatibilität (480p, 576p, 720p, 1080i) am DVI-I Eingang inklusive HDCP- Entschlüsselung
Doppeltuner - verfolgen Sie 2 verschiedene Fernsehprogramme gleichzeitig
TOP Videotext mit 2100 Seiten Speicher
Splitscreen / Multipicture Funktion
Hochwertiges Aluminium Gehäuse
Integrierte Stereo-Lautsprecher
Lüfterloses All-In-One Plasma TV
106cm Bildschirmdiagonale
Blickwinkel: 160º
Physikalische Auflösung 852 x 480
Bildschirmfüllende Darstellung sowohl bei Panoramadarstellung, Vollbilddarstellung, 16:9 Modus, als auch im 4:3-Modus
Auto-Zoom, User-Zoom 40-140%
Multipicture- Funktion: 1 Hauptprogramm Live (Bildmitte)16 Programme als kleine Bilder um das Live-Bild angeordnet mit fortlaufendem Update
99 Programmspeicherplätze
Automatischer Sendersuchlauf
Systeme: PAL / SECAM / NTSC / FBAS / RGB / S-Video / YUV / HDTV
OSD (On Screen Display)
Integrierte Stereo- Lautsprecher 2 x 5 Watt RMS
Multifunktions IR-Fernbedienung (Batterien im Lieferumfang enthalten)
Netzbetrieb AC 230V~50Hz / 60Hz
Anschlüsse
75 Ohm Antennenanschluss
DVI - I (mit HDCP- Entschlüsselung für Video oder für PC) / VGA
D-Sub 9pol für Softwareupdate
Videoanschlüsse
Euro Scart 1 (in: Composite Video, RGB, Audio L / R; out: Composite Video, Audio L/R)
Euro Scart 2 (in / out Composite Video, Audio L / R)
Composite Video / YUV in (Progressive) (Cinch)
S-Video in (Mini DIN)
Audio Anschlüsse
Stereo Audio in für Composite Video in (Cinch) / YUV (Cinch)
Stereo Audio in PC (Cinch)
Stereo Audio in S-Video (Cinch)
Stereo Line out (Cinch)
Lieferumfang
Netzkabel
Scart Kabel
Antennenkabel
DVI-I Kabel -> D-Sub 15-pin
Abmessungen und Gewicht
Abmessungen ohne Tischfuß: ca.1041 x 637 x 114mm (B x H x T)
Abmessungen mit Tischfuß : ca.1041 x 725 x 204mm (B x H x T)
Gewicht ohne Tischfuß ca. 34kg
Gewicht mit Tischfuß ca. 37,7kg
Garantie
24 Monate Garantie
[ Voor 26% gewijzigd door Sunrise op 13-10-2005 14:10 ]
Hoe kan een tv met zo'n resolutie nou 720P gebruiken?FunkySmell schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:42:
[...]
Deze specs zijn van een 42" tevion en in deze thread staat meer info over HD Ready mbt deze tv.
[...]
Tijdens het zoeken naar die specs kwam ik deze 42" tv tegen voor 1299,-
[afbeelding]
[...]
Te bestellen (niet in verdiept) in de medionshop
of zelfs 1080i, wat een onzinPWM schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:36:
[...]
Hoe kan een tv met zo'n resolutie nou 720P gebruiken?
Ik zag toevallig in het Makro krantje de Lenco CS-180 autoradio-met-dvdspeler staan. Deze speelt mp3tjes af van DVD, dus 4.3GB aan mp3's! Voor 165 inc. btw.. actie loopt vanaf 11 oktober, en ik kijk vanavond even of ze ze nog hebben.
edit
Ze hadden er nog 2, maar zo te zien beiden teruggebrachte exemplaren. Het zag er niet vertrouwenswekkend uit, en mijn ervaring met Lenco autoradio's is al niet best. Dus toch maar niet gekocht.
edit
Ze hadden er nog 2, maar zo te zien beiden teruggebrachte exemplaren. Het zag er niet vertrouwenswekkend uit, en mijn ervaring met Lenco autoradio's is al niet best. Dus toch maar niet gekocht.
[ Voor 32% gewijzigd door brama op 14-10-2005 19:17 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Kocht jouw moedertje vroeger geen broeken en schoenen op de groei?
Zo'n tv is voorbereid op 'morgen'.
En lekker WK voetbal kijken op HDTV volgend jaar met digitale decoder, ik wacht eigenlijk op een tv met digitale tuner die de meeste methodes ondersteund. Heb je een dure tv met nog steeds zo'n half gaar kastje.
Maar goed genoeg geleuterd, zo'n tv is een aanschaf voor de toekomst (hdtv, hddvd-blueray-spelcomputers en mediacentres).
Voorbereid is wel leuk, maar de fysieke resolutie van dat ding is slechts 852 x 480. Dat is bij lange na niet genoeg om ook maar enige vorm van HDTV te laten zien zoals het bedoeld is. Die resoluties zijn toch echt stukken hoger. Hij geeft misschien wel mooi beeld maar geen HDTV beelden.
Ik heb zo'n beetje de hele thread gelezen en de (mijn) conclusie is ongeveer dat ie toekomstig HD materiaal zonder problemen zal afspelen maar het wel downscaled, verder was iedereen te spreken over de tv op enkele na die een defecte gekocht hadden.
Iemand had zijn computer erop aangesloten en een HD film laten spelen en was zeer onder de indruk, de vga resolutie ligt hoger maar of ie dat nu downscaled of niet is mij niet duidelijk.
(aangezien die minder pixels heeft kan het eigenlijk niet anders dan downscalen)
)
Iemand had zijn computer erop aangesloten en een HD film laten spelen en was zeer onder de indruk, de vga resolutie ligt hoger maar of ie dat nu downscaled of niet is mij niet duidelijk.
(aangezien die minder pixels heeft kan het eigenlijk niet anders dan downscalen)
Nou heb ik HD film materiaal op mijn svga beamer gezien en ik moet zeggen dat het wel 3x zo mooi is als een gewone dvd, veel meer detail, je hoeft niet perse HD afspeel mogenlijkheden te hebben om ervan te kunnen genieten. (Ik heb 't gequoted stukje nog eens gelezen en jij zegt hetzelfdeVoorbereid is wel leuk, maar de fysieke resolutie van dat ding is slechts 852 x 480. Dat is bij lange na niet genoeg om ook maar enige vorm van HDTV te laten zien zoals het bedoeld is. Die resoluties zijn toch echt stukken hoger. Hij geeft misschien wel mooi beeld maar geen HDTV beelden.
[ Voor 51% gewijzigd door Sunrise op 14-10-2005 01:32 ]
Volgens mij moet je toch eens beter lezen wat er bedoeld wordt voordat je blaat.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:29:
Kocht jouw moedertje vroeger geen broeken en schoenen op de groei?
Zo'n tv is voorbereid op 'morgen'.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Daar gaat het niet om! Als zij een tv verkopen met resolutie 640x480 dan kan je niet zeggen dat hij 720p en 1080i ondersteund, dat is gewoon niet zo. Ik betaal geen 1200,- om een net niet tv te hebbenFunkySmell schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:14:
Nou heb ik HD film materiaal op mijn svga beamer gezien en ik moet zeggen dat het wel 3x zo mooi is als een gewone dvd, veel meer detail, je hoeft niet perse HD afspeel mogenlijkheden te hebben om ervan te kunnen genieten. (Ik heb 't gequoted stukje nog eens gelezen en jij zegt hetzelfde)
Verwijderd
Vanaf 24 oktober bij lidl. Ik weet niet of dit aantrekkelijk is?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 19:47 . Reden: verkeerde datum ]
300GB schijf staat in pricewatch v/a 120 euro. Redelijke prijs voor een 300GB HDD + USB case dus, maar niet bijzonder.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:39:
Vanaf don, 20 oktober bij lidl. Ik weet niet of dit aantrekkelijk is?
[afbeelding]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ik zou eerder voor een lacie gaan van 250gb voor minstens dezelfde prijs, ziet er toch wat frisser uit dat dit plastic ding
Wel eerlijk dat ze zeggen dat hij 283gb is,Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:39:
Vanaf 24 oktober bij lidl. Ik weet niet of dit aantrekkelijk is?
[afbeelding]
Ze zullen bij vorige aanbiedingen wel teveel boze klanten hebben gehad die de zooi kwamen terug brengen
deze aanbieding kwam ik tegen in het Lidl krantje.
http://www.lidl.nl/nl/ind...013.p.Portable_DVD_speler
Nu is mijn vraag zit hier nou wel of geen beeldscherm bij?
en hoe is de kwaliteit.89 euro is wel heel goedkoop. 79 bij onze lidle hier (ook heel vreemd)
en hoe is de kwaliteit.89 euro is wel heel goedkoop. 79 bij onze lidle hier (ook heel vreemd)
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Specificaties: OSD (On Screen Display)Smuggler schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:29:
deze aanbieding kwam ik tegen in het Lidl krantje.
Dus neem aan dat er wel 'n beeldscherm in zit ja
Is idd wel heel erg goedkoop ja, mja ikzelf heb nog geen portable dvd-spelertje nodig
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 15-10-2005 15:32 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dat is waarschijnlijk het zwart/wit schermpje met informatie over hoeveel tijd er verstreken is, welk chapter, etc.CLB schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:32:
[...]
Specificaties: OSD (On Screen Display)
Dus neem aan dat er wel 'n beeldscherm in zit jaAnders ga je toch gewoon in de Lidl zelf kijken?
Is idd wel heel erg goedkoop ja, mja ikzelf heb nog geen portable dvd-spelertje nodig
Nee, er zit geen beeldscherm in!!!
Het is puur alleen een DVD-Speler, een beetje hetzelfde idee als een Discman, want bij een Discman zitten ook geen boxen
Het is puur alleen een DVD-Speler, een beetje hetzelfde idee als een Discman, want bij een Discman zitten ook geen boxen
OSD (On Screen Display) betekent niet dat er een display bij zit, maar maar dat je het menu op het scherm zit!!! Ik denk niet dta er een scherm bij zit. Deze dingen hebben meestal een scherm dat openklapt, zoals bij een laptop. Maar omdat hier de dvd bovenin zit is er dus geen opklapbaar scherm mogelijk. Er had ook vast wel informatie bijgestaan over het idspley (afmetingen, resolutie, etc.) als er ene scherm in zat....CLB schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:32:
[...]
Specificaties: OSD (On Screen Display)
Dus neem aan dat er wel 'n beeldscherm in zit jaAnders ga je toch gewoon in de Lidl zelf kijken?
Weer wat geleerd en was eigenlijk f*cking dom van mij, nja merci guys
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
bedankt allemaal
lekker portable zo eigenlijk
lekker portable zo eigenlijk
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Verwijderd
Iedereen weet toch dat een geheugen nooit precies de aangegeven capaciteit is ... een flashcard van 512mB is ook net onder de 500.
@Koffie : De Phocus DVD Recorder > klok 'probleem'
Na nog wat ge-email kreeg ik een RM nummer aangezien het apparaat dan 'stuk' is. Beetje botte actie m.i. Op eigen kosten app. naar Venlo sturen, met alle risico's van dien op schade e.d. Ik zet de klok elke maand wel 3 minuutjes terug ....
@Koffie : De Phocus DVD Recorder > klok 'probleem'
Na nog wat ge-email kreeg ik een RM nummer aangezien het apparaat dan 'stuk' is. Beetje botte actie m.i. Op eigen kosten app. naar Venlo sturen, met alle risico's van dien op schade e.d. Ik zet de klok elke maand wel 3 minuutjes terug ....
Verwijderd
Die LIDL USB hub, heeft die een eigen voeding? Zo ja, dan is het een ideale Ipod oplader. Ik heb vorige week 2 USB hubs (met voeding) bij de Kruidvat gekocht voor 12 euro per stuk. Ik zag ze vandaag ook nog liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 16:22 ]
Hij werkt met RF. Werking is wel ok. Ik vind alleen de units vrij fors, en de handleiding ontbreekt bij mij.Osdorp-Dude schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:10:
Weet iemand of dit setje bij Aldi via IR of Radiogolven bestuurd wordt?
[...]
Iemand die er even eentje voor me kan inscannen?
Ik zal inderdaad ook het stroomverbruik eens meten.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Iedereen hier wel, maar de gemiddelde consument niet.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:10:
Iedereen weet toch dat een geheugen nooit precies de aangegeven capaciteit is ... een flashcard van 512mB is ook net onder de 500.
Ja met eigen voeding (werkt ook wel zonder voeding). Ik heb dit al eens eerder gepost ook met foto'sVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:19:
Die LIDL USB hub, heeft die een eigen voeding? Zo ja, dan is het een ideale Ipod oplader. Ik heb vorige week 2 USB hubs (met voeding) bij de Kruidvat gekocht voor 12 euro per stuk. Ik zag ze vandaag ook nog liggen.

Hey een vraagje, hoe is die webcam van silvercrest bij de lidl. Zijn de specs een beetje goed, want heb weinig verstand van webcams.
Heb hem zelf niet, maar volgens mij valt hij gewoon onder een 'goedkoop simpel webcammetje'Quadesh schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:54:
Hey een vraagje, hoe is die webcam van silvercrest bij de lidl. Zijn de specs een beetje goed, want heb weinig verstand van webcams.
maarjah wat verwacht je anders van zo'n prijs.
misschien dat ik hem van de week ga halen, eerst maar es gaan bekijken in de winkel
Verwijderd
In hetzelfde krantje stond een DVD speler + boxen voor 60 euro. Damn man...Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:51:
Vanaf morgen bij het Kruitvat
[afbeelding]
Is dat wat dan........
Verwijderd
Das dezelfde Phocus DVD-recorder als in het begin van deze draad en dezelfde alswaar me klokkie te snel van loopt .....
Maar ik ben verder dik tevree, heb alleen 369,-- betaald ....
Voor die prijs heb je een Pioneer HD-recorderVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:53:

Tot nu toe heb ik niks anders dan ellende gelezen over die B-merk HD-recorders....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En......Fawlty Towers 3 DVD box voor maar 13,99!!Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:58:
[...]
In hetzelfde krantje stond een DVD speler + boxen voor 60 euro. Damn man...
* Gutteguttegut gaat uit zn werk even lang het Kruidvat.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
mijn ex heeft hem met een ander merkje..best goede beelden was verrast.. en infrarood werkt redelijk mits je er niet te ver vanaf zit.Quadesh schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:54:
Verwijderd
Heeft iemand uit een vorige aanbieding ervaringen met deze homecinema set? Is niet duur?!Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:51:
Vanaf morgen bij het Kruitvat
[afbeelding]
Is dat wat dan........
Verwijderd
Ik bedoel deze Home Cinema Set. Heeft iemand hier al ervaring mee?Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:58:
[...]
In hetzelfde krantje stond een DVD speler + boxen voor 60 euro. Damn man...
Die ouwe zwarte philips "ipod" is nu 150 euro bij de dixons onlineshop, 20gb. Niet slecht.
verkeerd gelezen d8 echte zwarte ipod de U2BARACUS schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:22:
Die ouwe zwarte philips "ipod" is nu 150 euro bij de dixons onlineshop, 20gb. Niet slecht.
[ Voor 25% gewijzigd door B0MBACI op 17-10-2005 22:03 ]
Je wilt toch niet zeggen dat je zo wild werd dat je pas op de dixons site zag dat het de philips was?B0MBACI schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:59:
[...]
verkeerd gelezen d8 echte zwarte ipod de U2maar je had over philips
Verwijderd
Gelezen ja, maar zelf ondervonden ?Exirion schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:05:
[...]
Voor die prijs heb je een Pioneer HD-recorder
Tot nu toe heb ik niks anders dan ellende gelezen over die B-merk HD-recorders....
(160 GB) - DVD-MP3 en DIVX, niet te vinden bij de a-merken .... (zeker voor die prijs)
Voor DIVX support heb je ook de LG doet bij de mediamarkt in AMS-ZO EUR 299,-- (80GB) en da's toch aankomend A-merk. De 160GB versie is dacht ik in prijs vergelijkbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:27:
[...]
Gelezen ja, maar zelf ondervonden ?
(160 GB) - DVD-MP3 en DIVX, niet te vinden bij de a-merken .... (zeker voor die prijs)
[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 18-10-2005 14:03 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Hij is dus al een keer langsgekomen, voor dezelfde prijs.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:48:
weet iemand misschien welk merk dit cheap-ass home cinema setje is? en welk type:
[afbeelding]
is te koop bij kruidvat voor 59,99 (als je em op hun site besteld 62,99 euro)
maar ze geven weer es bar weinig informatie
Alleen kon er toen geen informatie gepost worden over dit type, wel over het type Adelina HTS-2308/A terwijl we hier nu weer het type Adelina HTS-2402/A hebben net als toen.
Verwijderd
Zou me niet verbazen als het dezelfde software is in een ander kastje, anyway ik heb de mijne in april gekocht en toen was er niets vergelijkbaars .... het gaat zo snel he, je kan beter niets kopenfranssie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:02:
[...]
Voor DIVX support heb je ook de LG doet bij de mediamarkt in AMS-ZO EUR 299,-- (80GB) en da's toch aankomend A-merk. De 160GB versie is dacht ik in prijs vergelijkbaar.
Pioneer kan het ook allemaal maar dan met 80GB voor die prijs. Dat heb ik dan toch echt liever want dat ding zit qua bediening en kwaliteit goed in elkaar.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:27:
Gelezen ja, maar zelf ondervonden ?
Bass-vibration-headset

(Wel Lidl Belgie).

Heeft de moeder van m'n vriendin vandaag gehaald, krijg hem vrijdag. Lijkt me een goed ding voor weinig geld!met microfoon
versterkt de vibratie van de bassen voor een realistische klankbeleving!
regelbare basvibratie en geluidssterkte
stereo koptelefoon met ingebouwde microfoon (vrij wendbaar)
frequentiebereik: 20 Hz-20 kHz
impedantie: 2,2 KOhm
extra voeding voor vibratiefunctie via USB of batterijen
lengte kabel: 2,5 m
batterijgebruiksduur: ca. 30 u
max. vermogensopname: 1 W
incl. 1,5 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie
(Wel Lidl Belgie).
Oei dat ding ken ik nogDennahz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:44:
Bass-vibration-headset
[afbeelding]
[...]
Heeft de moeder van m'n vriendin vandaag gehaald, krijg hem vrijdag. Lijkt me een goed ding voor weinig geld!
(Wel Lidl Belgie).
Je zult er wel koppijn door krijgen na een tijdje.
Heeft iemand die Home Cinema set van 59.99 Kruidvat al in huis? Ik kan dit type helemaal niet op internet terug vinden eigenlijk.
Maar de specs lijken me wel okay!
Merk: Adelina HTS-2402/A
Maar de specs lijken me wel okay!
Merk: Adelina HTS-2402/A
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
http://www.lidl.nl/nl/ind...20051024.p.19_LCD_Monitor
kan iemand zo zeggen of dit TN- of MVA/PVA- paneel is. welk merk is het eigenlijk?
300 pleuro voor een scherm bij lidle...
kan iemand zo zeggen of dit TN- of MVA/PVA- paneel is. welk merk is het eigenlijk?
300 pleuro voor een scherm bij lidle...
http://specs.tweak.to/12504
Voor dat geld kan je ook een Acer 19" TFT AL1912S halen. €289,- bij paradigit.
en die is beter want? mn vraag is dus wat extra info bout the screen van lidl, niet andere tft schermpjes... no offenceErkandude schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:22:
Voor dat geld kan je ook een Acer 19" TFT AL1912S halen. €289,- bij paradigit.
http://specs.tweak.to/12504
BARACUS schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:47:
[...]
Oei dat ding ken ik nogEen hele tijd terug dachten we dat het een usb aansluiting was maar het is alleen voor de stroom. Dat ding vibreert abnormaal maf op je kop, je zult wat beleven
![]()
Je zult er wel koppijn door krijgen na een tijdje.
Maar hoe ist geluid?
Ik had hem weer teruggebracht omdat het mij om de usb aansluiting ging die er dus niet op zat.
Ik heb hem dus niet ingespeeld en kan me een verschrikkelijk dreunende bass herinneren
[ Voor 10% gewijzigd door BARACUS op 18-10-2005 19:16 ]
Morgen gaat in Eindhoven een MediaMarkt open. Ik heb helaas nog geen foldertje gezien, maar heeft iemand anders die soms? Wat zijn de aanbiedingen??
Hij lag net op de mat:
Hp NX6110 Notebook voor 555
HE 55 cm KTV voor 99
Philips 28pw8620 breedbeeld voor 333
Samsung 910 MP LCD tv + pc LCD voor 399
Acer AL2671 66 cm LCDtv voor 699
Philips 32PF3320 81cm LCDtv voor 1199
HE dvd speler voor 29
Aristona DVD-rec voor 129
Sony DVD-hdd rec Hx 717 voor 444
Vestel Ht300 divx HomeCinema voor 89
JVC THS11 HomeCinema voor 149
Yamaha av-105 Homecinema voor 399
Optische muis voor 5
Logitech webcam voor 15
Freecom DL dvd writer usb2.0 voor 88
Qmotion 24040 PC voor 366
HP 17" TFT 25 ms voor 199
Lexmark Z617 Printer voor 44
Sitecom Draadloos Lan kit (router + 2 PCcards) voor 49
Kodak Printerdock voor 79
HP PSC 1315 voor 77
Lacie USB HDD 160 gb voor 99
Lexmark p315 printer voor 89
Fujitsu Scaleo Pix incl 17" TFT voor 1099
Fujitsu Amilo M 1437 voor 1199
Olympus C370 3 MP Camera voor 99
Kodak Z700 4MP camera voor 179
Sony Cybershot DSC P200 7.2 MP voor 288
JVC GR-D 225 Dig. Camcorder voor 259
Canon MV 790 Dig. Camcorder voor 299
Oasis-Media 512 mb mp3speler voor 39
Apple Ipod 20 gb 158 gram voor 222
Garmin L3 nav syst. voor 299
Scanmagic 617 Portable DVD voor 119
Alcatel One Touch 153 prepaid voor 33
Philips Dect 5112 voor 66
Nokia 2600 + Vestel LCDTV icm telfort 200 2 jaar voor 0
Braun Elek. Tandenborstel voor 9
Braun koffiezetapparaat voor 15
Whirlpool vaatwasser voor 199
Deawoo koelkast voor 88
HE Friteuse voor 17
Severin Stofzuiger voor 19
Zanussi Wasmachine voor 249
Aeg Condensdroger voor 377
Div Cd's + DVD's
Hij lag net op de mat:
Hp NX6110 Notebook voor 555
HE 55 cm KTV voor 99
Philips 28pw8620 breedbeeld voor 333
Samsung 910 MP LCD tv + pc LCD voor 399
Acer AL2671 66 cm LCDtv voor 699
Philips 32PF3320 81cm LCDtv voor 1199
HE dvd speler voor 29
Aristona DVD-rec voor 129
Sony DVD-hdd rec Hx 717 voor 444
Vestel Ht300 divx HomeCinema voor 89
JVC THS11 HomeCinema voor 149
Yamaha av-105 Homecinema voor 399
Optische muis voor 5
Logitech webcam voor 15
Freecom DL dvd writer usb2.0 voor 88
Qmotion 24040 PC voor 366
HP 17" TFT 25 ms voor 199
Lexmark Z617 Printer voor 44
Sitecom Draadloos Lan kit (router + 2 PCcards) voor 49
Kodak Printerdock voor 79
HP PSC 1315 voor 77
Lacie USB HDD 160 gb voor 99
Lexmark p315 printer voor 89
Fujitsu Scaleo Pix incl 17" TFT voor 1099
Fujitsu Amilo M 1437 voor 1199
Olympus C370 3 MP Camera voor 99
Kodak Z700 4MP camera voor 179
Sony Cybershot DSC P200 7.2 MP voor 288
JVC GR-D 225 Dig. Camcorder voor 259
Canon MV 790 Dig. Camcorder voor 299
Oasis-Media 512 mb mp3speler voor 39
Apple Ipod 20 gb 158 gram voor 222
Garmin L3 nav syst. voor 299
Scanmagic 617 Portable DVD voor 119
Alcatel One Touch 153 prepaid voor 33
Philips Dect 5112 voor 66
Nokia 2600 + Vestel LCDTV icm telfort 200 2 jaar voor 0
Braun Elek. Tandenborstel voor 9
Braun koffiezetapparaat voor 15
Whirlpool vaatwasser voor 199
Deawoo koelkast voor 88
HE Friteuse voor 17
Severin Stofzuiger voor 19
Zanussi Wasmachine voor 249
Aeg Condensdroger voor 377
Div Cd's + DVD's
[ Voor 84% gewijzigd door zandpaddo op 19-10-2005 10:40 ]
Gloeiende, dat had me een hoop typwerk bespaard
Best lelijke aanbiedingen bij Mediamarkt Eindhoven eigenlijk, kheb niets nodig en veel dingen zijn nog boven het budget.
Zo is die HD-DVD recorder 2x teveel. Als hij nu 222 was dan had ik hem direct gehaalt.
Die TV 99 euro is wel ZEKER mooi, maar ik heb al een tv.
Misschien ga ik nog maar eens nadenken over die Philips Jukebox bij Dixons webshop.
Zo is die HD-DVD recorder 2x teveel. Als hij nu 222 was dan had ik hem direct gehaalt.
Die TV 99 euro is wel ZEKER mooi, maar ik heb al een tv.
Misschien ga ik nog maar eens nadenken over die Philips Jukebox bij Dixons webshop.
Verwijderd
Er staat ook een hp laptop bij voor € 555,-!!
Is dat wat?
Laptop HP NX6110 (Cel-M 360; 256MB; 40GB; Combo; 15"TFT; WXP Home)
Is dat wat?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 12:53 ]
NX6110 is op zich wel een goede laptop. Het is wel een simpele laptop, maar voldoende voor internet, office e.d.
Goedkoopste in de pricewatch is €669 dus het is zeker een goede prijs.
Misschien dat 512mb ipv 256mb nog iets is om over te denken.
Goedkoopste in de pricewatch is €669 dus het is zeker een goede prijs.
Misschien dat 512mb ipv 256mb nog iets is om over te denken.
PSN: Shiver23
Koopje toch? Ik zou er inderdaad ook een extra geheugenstripje van 256 of 512Mb bijzetten. Dat kost je zo'n 30 tot 50 euro...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:52:
Er staat ook een hp laptop bij voor € 555,-!!
Is dat wat?![]()
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Verwijderd
W00fer schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:43:
...Zo is die HD-DVD recorder 2x teveel. Als hij nu 222 was dan had ik hem direct gehaalt..

b.t.w. vorige poster, ik wist niet dat pioneer divx/xvid ondersteunde, bij mijn weten geen enkel A-Merk ....
Verwijderd
Mijn/Die headset van de Lidl was na 4 maanden kapot (ook de microfoon dus..), is er al een keer eerder geweest.
Mijn Philips set ondersteunt het ook, ik heb het alleen nog niet geprobeerd. Ook mp3 dvd's, daar hebben sommige setjes ook problemen mee.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:16:
[...]
ja voor 222 wil ik er ook wel 4 ....
(maar ik neem aan dat je een grapje maakt)
b.t.w. vorige poster, ik wist niet dat pioneer divx/xvid ondersteunde, bij mijn weten geen enkel A-Merk ....
[ Voor 1% gewijzigd door Rudi Vader op 20-10-2005 07:37 . Reden: typo ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
offtopic:
[quote]BARACUS schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:15:
[...]
Ik had hem weer teruggebracht omdat het mij om de usb aansluiting ging die er dus niet op zat.
Ik heb hem dus niet ingespeeld en kan me een verschrikkelijk dreunende bass herinneren
op de hoogste stand danst dat ding letterlijk over je schedel
een soort zuignap gevoel. Op standje 0 klinkt het gewoon goed voor het geld, kan niet echt een cijfer geven.[/quote]
Dat beloofd wat
Post morgen m'n bevindingen wel even (Of overmorgen). Is nu niet meer te koop zeker
[quote]BARACUS schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:15:
[...]
Dat beloofd wat
Post morgen m'n bevindingen wel even (Of overmorgen). Is nu niet meer te koop zeker
Volgende week bij de aldi: tv van mtlogic met ingebouwde dvd/divx speler voor 189. Interesant voor dat geld.. ALs het beeld ook nog goed is.. is helemaal leuk.
2 jaar geleden nog een divx/dvd speler gekocht van kiss voor 195 .. zonder scherm.
2 jaar geleden nog een divx/dvd speler gekocht van kiss voor 195 .. zonder scherm.
hoe is die breedbeeld philips van €333 de 8620 dus? lijkt me wel leuke vervanger voor ons 12 jaar oude 55cm 4:3 beestje
¯\_(ツ)_/¯
waar is die aanbieding?beschuitfluiter schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:34:
hoe is die breedbeeld philips van €333 de 8620 dus? lijkt me wel leuke vervanger voor ons 12 jaar oude 55cm 4:3 beestje
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb de draadloze muis van de lidl aangeschaft:
http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draadloze_optische_muis
en http://www.mysilvercrest.de/en/artikel.php?a=2&av=1

Hij werkt op zich prima, alleen de 'Hotkey Ms Office function' (de knop midden bovenop de muis) doet helemaal niets. Hij is niet te programmeren via de meegeleverde software. Iemand ervaring hiermee, hoe krijg ik deze knop aan de praat?
http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draadloze_optische_muis
en http://www.mysilvercrest.de/en/artikel.php?a=2&av=1

Hij werkt op zich prima, alleen de 'Hotkey Ms Office function' (de knop midden bovenop de muis) doet helemaal niets. Hij is niet te programmeren via de meegeleverde software. Iemand ervaring hiermee, hoe krijg ik deze knop aan de praat?
[ Voor 12% gewijzigd door schaduw op 20-10-2005 18:48 . Reden: plaatje erbij ]
Die Philips 3320 is nauwelijks HDTV te noemen. Bij 420p houdt ie op.beschuitfluiter schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:49:
http://www.mediamarkt.nl/.../store_flash/168_opening/
folder, en dan rechtsonder
Ik ben nog steeds aan het kijken naar DVD/HDD recorders. Nu heb je de volgende drie:
1. Die van Phocus. Bevat een 160 GB HDD. Is/was te koop bij kruidvat, maar je kan um ook tegen ietsjes meer kopen op de site van hen zelf. Wat goedkoper vind je 'm ook hier.
2. Die van Sampo bij Kijkshop. Heeft ook een 160 GB HDD. Wat goedkoper, staat bij dat ie een interne tv tuner heeft, maar is dat niet logisch? Dat moeten ze allemaal toch wel hebben, of vrijwel ... is toch niets speciaals?
3. De LG RH7500. Link is ook van Pixmania zoals de tweede link van de Phocus. Deze heeft maar een 80 GB HDD, maar ja, LG klinkt wel een stuk beter...bekender iig.
Iemand enig ervaring met (een van) deze?
1. Die van Phocus. Bevat een 160 GB HDD. Is/was te koop bij kruidvat, maar je kan um ook tegen ietsjes meer kopen op de site van hen zelf. Wat goedkoper vind je 'm ook hier.
2. Die van Sampo bij Kijkshop. Heeft ook een 160 GB HDD. Wat goedkoper, staat bij dat ie een interne tv tuner heeft, maar is dat niet logisch? Dat moeten ze allemaal toch wel hebben, of vrijwel ... is toch niets speciaals?
3. De LG RH7500. Link is ook van Pixmania zoals de tweede link van de Phocus. Deze heeft maar een 80 GB HDD, maar ja, LG klinkt wel een stuk beter...bekender iig.
Iemand enig ervaring met (een van) deze?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Je kunt 2 dingen doen (mijn mening).
- Wacht nog eventjes want die dingen worden snel goedkoper en dan heb je een merk wat meestal toch wel wat betere kwaliteit levert.
- Haal die van de Kijkshop en als het niks is breng je hem terug binnen 16 dagen.
Je bent ongeduldig dus doe optie2. Dan heb je in ieder geval geen brak ding wat je niet kunt terug brengen of met veel gezeur en verzendkosten. Bevalt deze wel dan heb je de goedkoopste te pakken
interne tuner, die lui die dat invoeren snappen niks of de chinese vertaling is raar, niet op letten
- Wacht nog eventjes want die dingen worden snel goedkoper en dan heb je een merk wat meestal toch wel wat betere kwaliteit levert.
- Haal die van de Kijkshop en als het niks is breng je hem terug binnen 16 dagen.
Je bent ongeduldig dus doe optie2. Dan heb je in ieder geval geen brak ding wat je niet kunt terug brengen of met veel gezeur en verzendkosten. Bevalt deze wel dan heb je de goedkoopste te pakken
interne tuner, die lui die dat invoeren snappen niks of de chinese vertaling is raar, niet op letten
[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 20-10-2005 20:06 ]
Ik heb Hier net alles gelezen en het lijkt heel positief.BARACUS schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:05:
Je kunt 2 dingen doen (mijn mening).
Maar jij zou wel voor een merk als LG gaan tov de andere twee? Ik bedoel, het is maar 20 euro verschil of zo, dus daar lig ik niet wakker van. Ik wil wel kwaliteit. Ookal is het 'maar' 80 GB, daar zal ik wel voldoende aan hebben. Wil ik wat bewaren, brand ik wel op DVD...
Ook wil ik het gebruiken om 2000-systeem (Philips video banden) te branden op DVD...maar dat terzijde...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
die LCD tv van Samsung die ze bij de mediamarkt hebben is dat wat ? heb even zitten rondkijken op internet maar kon er niks over vinden..
www.vdzande.com
Goed, ik heb hem dus gehaald vanochtend.. En het geluid klonk heel vreemd, rechts was harder dan links en het was niet de balans.Dennahz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:44:
Bass-vibration-headset
[afbeelding]
[...]
Heeft de moeder van m'n vriendin vandaag gehaald, krijg hem vrijdag. Lijkt me een goed ding voor weinig geld!
(Wel Lidl Belgie).
Ik ff audition opgestart en van een mp3tje ff het linker kanaal ge-invert. Toen klonk het prima!
Terugbrengen heeft geen zin, behalve dat ik misschien mijn geld terug krijg. Ik ga nu ff open maken en de draden goed solderen.
*edit: Zo weer gefixed
[ Voor 4% gewijzigd door Chilly_Willy op 20-10-2005 23:58 ]
Coïtus ergo sum
Tja LG daar heb ik eigenlijk geen mening over noch positief noch negatief. Je ziet natuurlijk goede merken ook brakke apparaten maken en merkloos kan soms enorm goed zijn. Het makkelijke van de kijkshop is dat je hem sowieso terug kan brengen na testen. Als je dan rare dingen tegenkomt kun je nog altijd naar de andere kijken. Wat goede kwaliteit is ligt ook aan jou, dure apparaten hebben vaak ook een hoop foefjes die je misschien wel of niet gebruikt. Maar zo te horen ga je echt voor budget. Zoek een beetje op wat voor functies alle apparaten hebben, bijv kunnen opnemen en een ander bestand afkijken etc. die erg handig kunnen zijn.Boy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:34:
[...]
Ik heb Hier net alles gelezen en het lijkt heel positief.
Maar jij zou wel voor een merk als LG gaan tov de andere twee? Ik bedoel, het is maar 20 euro verschil of zo, dus daar lig ik niet wakker van. Ik wil wel kwaliteit. Ookal is het 'maar' 80 GB, daar zal ik wel voldoende aan hebben. Wil ik wat bewaren, brand ik wel op DVD...
Ook wil ik het gebruiken om 2000-systeem (Philips video banden) te branden op DVD...maar dat terzijde...
video 2000
[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 20-10-2005 22:38 ]
Bij Lidl Soest vandaag zoveel computerspullen verkocht. Ik vind het opzich nog nieteens allemaal zo goedkoop en toch gaat het als een trein. Voor komende maandag staat een 19" tft scherm en 300 GB externe harddisc. Heb al verschillende klanten gehad die willen reserveren, maar daar doen we niet aan.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
Is die JVC THS11 HomeCinema bij de Media market voor 149 wat ? of kan ik beter een ander setje aanschaffen ?
Mijn moeder overweegt er 1 te gaan halen,.. kan echter op internet niet veel info vinden en heb er zelf niet zoveel verstand van.
Mijn moeder overweegt er 1 te gaan halen,.. kan echter op internet niet veel info vinden en heb er zelf niet zoveel verstand van.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 23:03 ]
Ik heb zelf paar weken geleden deze tv gekocht en is inmiddels door mij omgeruild voor een nieuwe 4:3 tv van hetzelfde merk. De tv had last van ernstige verticale vervormingen, geen enkele rechte lijn werd ook daadwerkelijk als recht afgebeeld. Deuren, kozijnen en pilaren waren nooit echt 'recht' zoals je het zou verwachten. Bij sommige beeldinstellingen had de tv last van het 'viskom-effect'.beschuitfluiter schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:34:
Ook qua geluid klonk het allemaal een beetje hol. Zelf anders instellen mocht helaas niet baten.
Bij de winkel hebben we een 2de exemplaar bekeken en ook die had vervorming. Kan zijn dat ik toevallig 2 defecte/slecht ingestelde apparaten heb gezien maar zou toch met een zeer scherp oog die tv gaan bekijken. Zorg dat je wat verschillende kanalen en scherminstellingen(16:9/breedbeeld/superzoom etc.)krijgt te zien en let op de randen.
Succes.
[ Voor 4% gewijzigd door Westlake op 21-10-2005 00:26 ]
Volgende week hier bij ons in België deze aanbieding
http://www.lidl.be/be/hom...rga_DVD-Recorder_DR-5100X
wat denken jullie ervan ?
http://www.lidl.be/be/hom...rga_DVD-Recorder_DR-5100X
wat denken jullie ervan ?
Verwijderd
Werk al 6 jaar niet meer in het 'bruingoed' maar toen al waren alle philips beeldbuizen (destijds pw serie weet niet of dat nog zo is) 'niet recht' , dus het verbaasd me niets poster hierboven ....
Ik doe het nog steeds met 4:3 , reeds toen ook al werd breedbeeld geadviseerd, vind het aanbod nog steeds mager (ja vanaf dvd ...) krijgen we straks met hdtv ook weer ....
Ik doe het nog steeds met 4:3 , reeds toen ook al werd breedbeeld geadviseerd, vind het aanbod nog steeds mager (ja vanaf dvd ...) krijgen we straks met hdtv ook weer ....
Wie hebben nog meer de 5.1 Luidspreker-Systeem van lidl. 3 van de 6 uitgangen werken bij mij. Plaats voor 2 speakers en de woofer. De rest kan ik niet aansluiten. Heb ik dit alleen?schaduw schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:05:
vanaf 20/10 bij de Lidl ( http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20051020.index hee, ze hebben nu 4 regio's!)
EDIT: Of komt het omdat ik het aan mijn laptop aansluit?
[ Voor 6% gewijzigd door Cabo op 21-10-2005 19:54 ]
Vaag, draadje zat los ofzoChilly_Willy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:08:
[...]
Goed, ik heb hem dus gehaald vanochtend.. En het geluid klonk heel vreemd, rechts was harder dan links en het was niet de balans.
Ik ff audition opgestart en van een mp3tje ff het linker kanaal ge-invert. Toen klonk het prima!
Terugbrengen heeft geen zin, behalve dat ik misschien mijn geld terug krijg. Ik ga nu ff open maken en de draden goed solderen.
*edit: Zo weer gefixed![]()
Het geluid is nu goed ?
Kan je die niet aansluiten aan de versterker, of aan de laptop? Ik heb namelijk hetzelfde luidsprekersysteem, en ik kan een van de zes speakerkabels niet aansluiten aan de versterker omdat deze niet past.Caboman schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:10:
Wie hebben nog meer de 5.1 Luidspreker-Systeem van lidl. 3 van de 6 uitgangen werken bij mij. Plaats voor 2 speakers en de woofer. De rest kan ik niet aansluiten. Heb ik dit alleen?
EDIT: Of komt het omdat ik het aan mijn laptop aansluit?
Ze hadden de + en - draden van de linker driver verkeerdom gesoldeerd.. Ik heb ze ff omgedraaid en nu is het goed. En ik heb al een eerder een trillende hoofdtelefoon gehad, maar die trilde veel harder. Op "normal" voel ik hem bijna niet. Ach het geluid is ook niet helemaal top, maar wat wil je voor 14,95. Bij MyCom is een Sennheizer headset in de aanbieding.. 79,95, dus dat scheelt nogal.Dennahz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:27:
[...]
Vaag, draadje zat los ofzo
Het geluid is nu goed ?Vriendin neemt hem vanavond mee dus zal hem gelijk ff testen met wat hardcore en metal enzo (Diepe bass en gitaren enzo).
Coïtus ergo sum
Ik snap er niks van. Van de 6 uitgangen doen 3 het. Ik kan 3 boxen gewoon niet aansluiten. De andere drie uitgangen komt geen geluid uit. Ik weet niet wat ik moet doen, als ik morgen geen oplossing heb ik ga hem morgen misschien terugbrengen, of maandag.Zr40 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:39:
[...]
Kan je die niet aansluiten aan de versterker, of aan de laptop? Ik heb namelijk hetzelfde luidsprekersysteem, en ik kan een van de zes speakerkabels niet aansluiten aan de versterker omdat deze niet past.
EDIT:

Ik heb mijn boxen zo aangesloten, de laaste 3 uitgangen doen het niet. Ik hoor wel soort ZOOM geluid, maar verder niks. Misschien weet iemand raad.
EDIT:
Of misschien ligt het aan dat mijn laptop geen 5.1 output heeft? Dan ook mijn dvd speler ook niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Cabo op 21-10-2005 22:32 ]
Dat doen mijn boxen ook, als er geen geluid afgespeeld wordt.Caboman schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:15:
[...]
Ik heb mijn boxen zo aangesloten, de laaste 3 uitgangen doen het niet. Ik hoor wel soort ZOOM geluid, maar verder niks. Misschien weet iemand raad.
Probeer je laptop eens aan te sluiten op de bovenste kolom, ipv de tweede? Zet de versterker input wel op aux. (via dat kleine knopje boven de volumeknop, of de 'input sel'-knop op de afstandsbediening.)
Ik heb ook die headset van de lidl gehaald, maar als ik de Viberation gebeuren aanzet merk ik geen verschil, behalve het ledje dat gaat branden.
Verders klinkt hij best goed voor zo'n goedkoop ding.
Maar ik gebruik hem toch hoofzakelijk voor skype, als ik normaal muziek wil luisteren via een hoofdtelefoon pak ik mijn sennheiser wel.
Verders klinkt hij best goed voor zo'n goedkoop ding.
Maar ik gebruik hem toch hoofzakelijk voor skype, als ik normaal muziek wil luisteren via een hoofdtelefoon pak ik mijn sennheiser wel.
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
Ik zie ze alleen v/a 200 euro, heb je misschien linkje?brama schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:16:
[...]
300GB schijf staat in pricewatch v/a 120 euro. Redelijke prijs voor een 300GB HDD + USB case dus, maar niet bijzonder.
Verwijderd
300 GB € 117,95 (alleen de schijf): pricewatch: Maxtor DiamondMax 10, 300GB (7200rpm, ATA133, 16MB)Caboman schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:06:
[...]
Ik zie ze alleen v/a 200 euro, heb je misschien linkje?
Compleet zijn ze inderdaad pas vanaf € 200,- verkrijgbaar. Maar je kan natuurlijk ook een losse hardeschijf à € 120,- & USBbehuizing à € 30,- kopen.
Maar dan kan je ook net zo makkelijk naar de lidl lopen dus...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 18:38 ]
Ja heb 1 met usb nodig voor me laptop, ik zou hem maar ibgroep wil lesgeld zien
Ah, bij mij ist prima geluid anders! Lekkere bassChilly_Willy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:15:
[...]
Ze hadden de + en - draden van de linker driver verkeerdom gesoldeerd.. Ik heb ze ff omgedraaid en nu is het goed. En ik heb al een eerder een trillende hoofdtelefoon gehad, maar die trilde veel harder. Op "normal" voel ik hem bijna niet. Ach het geluid is ook niet helemaal top, maar wat wil je voor 14,95. Bij MyCom is een Sennheizer headset in de aanbieding.. 79,95, dus dat scheelt nogal.
* Dennahz dik tevreden
Krijg net een mailtje van de MM, weet alleen niet precies wat ik eruit op moet maken.

Website zelf wilde niet laden, vandaar m'n vraag hier.

Website zelf wilde niet laden, vandaar m'n vraag hier.
Signature?
Een telefoon en een minibrommertje gratis bij een abonnement.
PSN: Shiver23
Dit topic is gesloten.