Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.281 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:32:
Waarvoor gebruik je het als ik vragen mag? Heb je niet genoeg usbpoorten op je pc ??
Ik bijvoorbeeld heb zo'n ding in de slaapkamer liggen om:

- Bluetooth GPS module op te laden
- PDA opladen
- Ipod opladen

Voordeel is je geen computer aan hoeft te laten staan of in de buurt hoeft te hebben.

verder heb ik hier liggen:

- USB telefoon tiptel 115
- USB cardreader
- USB cradle voor m'n PDA
- Ipod die via de usb opgeladen moet worden
- USB wireless toestenboord/keyboard
- USB Printer
- USB Bleutooth dongle
- USB floppy drive
- USB externe 3,5 Inch harddisk behuizing
- USB philips webcam
- USB netwerkkabel

:D. Tja dan zijn zelfs 8 usb poorten op mijn pc soms zelfs te weining.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 12-09-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:39

sf2

Help me out!

Kennen jullie merk: Universum?
Universum Home Cinema voor € 99.00 bij quelle. een linkje hieronder.

http://www.quelle-interna...-1/m-18065/o-0/index.html

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voor zo ver ik weet kun je Universum onder het rijtje Provision, Finlux etc. schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 14:18

DeKrijt

NERD and proud of it

19inch TFT yakumo ook aangeschaft bij de Kruidvat. Zaterdagmorgen vroeg mijn bed voor uitgekomen. Maar het is zeker de moeite waard. Ze hebben er maar 1!!!!!! (op 40.000 inwoners!) Maar gelukkig was ik de eerste.

Kwaliteit van het beeld is goed, helder en wat is ie groot! Vooral met Photoshop en dergelijke is dit erg prettig werken. En bovendien is het design ook nog goed.

Mocht je toevallig toch bij de Kruidvat zijn voor een bus deo en ze hebben nog een scherm staan => meteen meenemen! ;)

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen december heb ik een mp3 speler gekocht bij de aldi. Maar hij gaat steeds meer stuk :o Als ik heb uitzet gaat hij enthousiast weer aan. Alle menuutjes kan ik in behalve het playmode menu. En als ik naar een volgend nummer wil gaat hij uit :)
Kortom ik wil gebruik maken van mijn 3 jaar garantie die ik erbij kreeg. Is het makkelijk om zoiets te ruilen bij de Aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:10:
Kortom ik wil gebruik maken van mijn 3 jaar garantie die ik erbij kreeg. Is het makkelijk om zoiets te ruilen bij de Aldi?
Vraag het ze zelf? :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik wel van plan ja :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is altijd zo nutteloos om vragen op een forum te dumpen terwijl het antwoord een kwestie van 1 telefoontje is 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:29:
[...]

Het is altijd zo nutteloos om vragen op een forum te dumpen terwijl het antwoord een kwestie van 1 telefoontje is 8)7
Erg he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen december heb ik een mp3 speler gekocht bij de aldi. Maar hij gaat steeds meer stuk :o Als ik heb uitzet gaat hij enthousiast weer aan. Alle menuutjes kan ik in behalve het playmode menu. En als ik naar een volgend nummer wil gaat hij uit :)
Kortom ik wil gebruik maken van mijn 3 jaar garantie die ik erbij kreeg. Heeft iemand ervaring met het ruilen bij de Aldi? Doen ze moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:32:
Heeft iemand ervaring met het ruilen bij de Aldi? Doen ze moeilijk?
Vraag het ze zelf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:32:
Kortom ik wil gebruik maken van mijn 3 jaar garantie die ik erbij kreeg. Heeft iemand ervaring met het ruilen bij de Aldi? Doen ze moeilijk?
je kunt echt nietmeer ruilen na 3/4 jaar.. bel medion (als ie daar van is) en claim je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Als je iets bij ALDI koopt krijg je er normaal een garantiekaart bij. Daar staat op wie je moet contacteren en wat je moet doen om garantie te claimen. In je super op de buurt gaat men je dus niet kunnen verderhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:29:
[...]

egoist :r

wrm zou hij dat niet mogen vragen... mss had iemand daar wel een slechte ervaring mee(met dat gerantie gebeuren omdat ze daar niet altijd even makkelijk zijn)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Misschien moet je het woord even opzoeken in het woordenboek. Dan kun je lezen dat de betekenis van het woord in deze context als een tang op een varken slaat. Ik heb er immers geen enkel belang bij dat hij wel of niet dingen post op het forum of wel of niet naar Aldi belt. Wel mag ik als forumgebruiker een medeforumgebruiker erop wijzen dat hij zijn postgedrag niet echt bijdraagt aan de kwaliteit van het forum en dat hij best zelf iets mag ondernemen ipv maar lukraak op het forum te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:45:
Als je iets bij ALDI koopt krijg je er normaal een garantiekaart bij. Daar staat op wie je moet contacteren en wat je moet doen om garantie te claimen. In je super op de buurt gaat men je dus niet kunnen verderhelpen.
ah ok, dat scheelt weer een ritje ;)
Exirion schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:28:
[...]

Wel mag ik als forumgebruiker een medeforumgebruiker erop wijzen dat hij zijn postgedrag niet echt bijdraagt aan de kwaliteit van het forum en dat hij best zelf iets mag ondernemen ipv maar lukraak op het forum te posten.
Als je nou eens niks zegt met die onzinreacties van je, dan klinkt dat wat je zegt over kwaliteit ook nog geloofwaardig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:58:
Als je nou eens niks zegt met die onzinreacties van je, dan klinkt dat wat je zegt over kwaliteit ook nog geloofwaardig..
Als jij nou eens de FAQ doorleest en je aan etiquette houdt dan zijn mijn opmerkingen niet nodig. Dus hou je gelul maar lekker voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:41
-Nvm-

[ Voor 100% gewijzigd door Frash op 13-09-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*we zitten weer op tweakers :') altijd gezeik hier over etiquette :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:59:
[...]

Als jij nou eens de FAQ doorleest en je aan etiquette houdt dan zijn mijn opmerkingen niet nodig. Dus hou je gelul maar lekker voor je.
De faq snap ik niet en van jou nog minder. Etiquette, kom op man.. Ik vraag gewoon iets.. Dus verstoor dit topic nou niet met je voorspelbare tweaker gelul.

Maargoed, keep fighting the power brother!!

• SgtStrider
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:45:
Ik had volgende bericht eerder gepost, maar ik moest naar dit topic verhuizen, dus ga ik hier verder. Dit was de originele post:

Hoi,

Ze hebben bij de mediamarkt Zoetermeer een aanbieding voor een Techwood 42" scherm 4000 bit http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/157/

Ze hebben me verteld dat dit een vestel scherm is (type 4205, maar daar kan ik weinig over vinden, wel over de 4210). Heeft iemand ervaringen met dit scherm of met een vestel scherm? Is dit een leuke aanbieding voor de prijs of kan ik beter een iets duurder scherm kopen met het oog op kwaliteit.

Alvast bedankt voor de reacties.

Nog meer reacties van kenners?
Om maar even te reageren:

Het is een Samsung panel, geleverd door samenwerking van Technics en Kenwood, geen Vestel. De resolutie is niet gigantisch hoog, maar het beeld is echt werkelijk fantastisch (superscherp!).
Dit zeg ik omdat ik hem zelf ook interessant vind, en ik werk zelf bij MediaMarkt Zoetermeer ;)

We hebben er nog een paar staan overigens, dus enige snelheid is geboden als je er nog 1 wilt.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:47:
De faq snap ik niet en van jou nog minder. Etiquette, kom op man.. Ik vraag gewoon iets.. Dus verstoor dit topic nou niet met je voorspelbare tweaker gelul.

Maargoed, keep fighting the power brother!!
Pubers.... :z

• SgtStrider
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Over dat ruilen; dat kan je zelf ook wel bedenken. Nee dus. Doen ze na 2 weken al niet meer. Garantie geldt natuurlijk nog wel.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• JvS
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Laten we maar weer ontopic gaan. Exirion heeft in principe wel gelijk. Als je wil weten hoe een bedrijf over ruilen doet, kan je dat het best aan het bedrijf zelf vragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Bij de Mediamarkt in Almere wat PDA's in de aanbieding:

- Palm Tungsten E met Kirrio GPS en ViaMichelin software voor 149,- euro
- HP Ipaq's met Tomtom GPS en software voor 299,- en 399,- euro
- Toshiba PDA 64MB RAM, 16MB ROM voor 75,- euro

Verdere details heb ik helaas niet onthouden, ik liep er maar toevallig langs.
Het zijn in ieder geval allemaal laatste exemplaren.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

• Jofels
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-01-2024
Harddiskrecorder HDDVR100H

Te koop bij Mediamarkt € 280

HE http://www.service.shop.nl/

Afbeeldingslocatie: http://www.service.shop.nl/GetImage.aspx?ItemId=4&ContentId=1061&FieldName=Picture
Hardeschijf: 80 Gb
Media: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD+R, DVD+RW, HDCD, KOKDAK PICTURE CD, SVCD, VCD, DVD-R, DVD-RW
DVD-regio: Regio vrij
Afspeelstatus disc: Multi-angle, Programmeren, Repeat, Slow, Step, Versneld vooruit/ achteruit, Zoeken, Zoom
Scart aansluiting: 2 x
Stereo input (rood/wit): 1 x
Stereo output: 1 x
Beeldformaten: AVI, DVIX, JPEG, KODAK PICTURE CD, MPEG2, MPEG4
Aspect Ratio: 16:9 breedbeeld, 4:3 LB, 4:3 PS
Beeld input systeem: NTSC, PAL
Beeld output systeem: PAL
Geluidssysteem: AC-3, Dolby Digital, Dolby Surround, Stereo, Virtual Surround, Pro Logic II, DTS, MPEG2
Muziekformaten: Audio CD, HDCD, MP3, Muziek-DVD

vervangbare harde schijf !!
Divix met ondertitteling .srt !!
Tuner niet al te best :(
opname van digitale tuner perfect via scart in.
time shift werkt goed

Jofels

Verwijderd

Mischien kun kun je gewoon de tuner van je TV gebruiken en via de video uitgang van je TV (meestale scart nr3) opnemen, kun je natuurlijk alleen wel opnemen wat je ziet.

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31
As zaterdag tussen 8 en 9 is er een hd-recorder van Philips in de aanbieding bij V&D. Prijs €299,-
Type weet ik niet precies meer. Iemand de prijzencircusfolder thuis?

• mvdklip

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ruuddie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:03:
[...]

Topic not found?
Ik ben ook wel benieuwd of dit een fatsoenlijk ding is.
WTF? Dat topic is inderdaad verdwenen. Daar stonden best wel nuttige dingen in. Het gaat inderdaad om de 725 en hij is zaterdag 24 september tussen 8:00 en 10:00 voor 299,- te krijgen bij de V&D. Na 10:00 kost ie 349,- (als ze hem dan nog hebben natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Iemand ervaring met de TopCom 2100 mAh NiMH accu's die nu bij de Aldi liggen? Om de prijs hoef je het niet te laten: €2,29 voor eeb setje van vier AA...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Jaeger schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:10:
Bij de Aldi vanaf 8 juni:

[afbeelding]

Draagbare DVD-speler
per stuk
199.-
• DVD-speler en 7 inch
beeldscherm in één
• 12 en 220 Volt aansluiting
• met geïntegreerde luidsprekers
• werkt op 12 Volt (sigarettenaansteker)
en 220 Volt
• compatible met DVD+R, DVD+RW, DVD-R,
DVD-RW, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD,
audio-CD, foto-CD, MP3 en WMA
• inclusief net- en autoadapter,
transporttas, bevestigingstas voor
autohoofdsteun, stereo hoofdtelefoon
en IR-afstandsbediening
• kan ook op de TV worden
aangesloten
• aansluitingen: video uit-/ingang,
audio uit-/ingang, digitale audio in-/
uitgang, hoofdtelefoonaansluiting
met volumeregeling

Zou dit wat zijn? Of is dit compleet niks?
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Medion apparatuur van de Aldi, maar ik denk niet dat dit een medion is :(

Edit:

Ik heb hem zelf maar gekocht :)
Mijn eerste impressie: Redelijk mooi design!
handige accesoires erbij, alles zit erop en eraan!
Eerst teste ik hem met een gewone dvd, hij laadde snel.
Toen probeerde ik het even met een DVD+R, het laden duurde iets langer maar na het laden deed hij het perfect! Ik heb nog niet de tijd gehad om hem uitvoerig te testen want ik krijg hem pas echt als de uitslag binnen is van het centraal examen :(
Maar mijn eerste indruk is positief!
lijkt me een mooi ding, maar een gemis dat hij geen divx en aanverwante formats ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
ben morgen om 10.00 bij e V&D te vinden, iemand enig idee wat er met dat topic is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebbie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:33:
ben morgen om 10.00 bij e V&D te vinden, iemand enig idee wat er met dat topic is gebeurd?
hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Westereen schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:45:
[...]

Ik heb een kast zonder USB op de voorkant en dit ding staat mooi op mijn bureau en dan plug je er toch net even wat sneller een USB stich / mp3 speler erin ;)
Idem, idem en idem.

Leuk spulletje, die Silvercrest USB mini-hub. Werkt nagenoeg perfect.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LIDL aanbieding in België:

Link

Home Cinema Systeem

# DVD-speler:

* weergave van CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R(W), DVD+/-R(W), MP3, WMA, Kodak Picture-CD, JPEG, DivX, Xvid
* ondersteunt PAL Progressive Scan (via scart)

# Videorecorder met 6 koppen

* HiFi-stereo
* opnamemechanismus via VPS, Show View of via manuele input
* standard- en long play-functie
* DVD-speler en videorecorder zijn onafhankelijk van mekaar te gebruiken
* eenvoudig kopiëren van DVD's op VHS-videocassettes
* snel-opname met 1 druk op de knop
* automatische zenderzoekfunctie
* On Screen Display

# AV-ontvanger/5.1. luidsprekersysteem

* 5 satelliet-luidsprekers met elk 60 Watt RMS
* 1 passieve subwoofer met 120 Watt RMS
* uitgangspiekvermogen versterker: 420 Watt (TLL)
* ondersteunt de soundformaten Dolby Digital, DTS, Dolby Prologic en Prologic II

# RDS-radio

* AM/FM digitale radio met 50 programmageheugens
* met RDS voor aanduiding van de zender

# aansluitingen vooraan: audio/video IN (cinch)
# aansluitingen achteraan: 5.1 luidsprekeruitgang, S-Video OUT, 2x scart, digitale audio-uitgang (optisch), antenne IN en OUT, FM/AM-antenne IN
# incl. 6 euro recyclagebijdrage
# 3 jaar garantie

€249

Iemand een idee of dit een goeie deal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sony NW-HD1

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/images/product%20catalog/normal/106008.jpg

Bij halfords hier in Eindhoven voor € 179,- (bij de link staat 199 maar hier in het krantje 179)

Geïntegreerd geheugen van 20 GB op de harde schijf
Zeer lange afspeelduur van maximaal 30 uur, met ingebouwde Li-on-batterij
Met behulp van de unieke G-sensor-technologie van Sony is de geïntegreerde HDD altijd beschermd, zelfs tegen lichte schokken.
Groot (1,5 inch) LCD-scherm met 7 lijningangen en groene verlichting
SonicStage® 2.1-software voor het eenvoudig beheren van muziek en overdrachten.
Ondersteunt de gangbare digitale audiocompressieformaten: ATRAC / MP3 / WMA / WAV
Geschikt voor het opslaan van audio-, beeld- en gegevensbestanden (Word, Powerpoint, ATRAC, MP3, JPEG, MPEG, enz.)
Snelle overdracht van muziek en gegevens via een Hi-Speed USB 2.0-verbinding
Superlichte behuizing, geheel van magnesium, van slechts 110 gram
Nieuwe oplaad- en opnamestandaard

Aanbieding Halfords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Laatst online: 14-11-2022
Ruuddie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:03:[...]
Topic not found?
Ik ben ook wel benieuwd of dit een fatsoenlijk ding is.
Topic gevonden. Was gemerged met een ander door iemand?!
De url: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/962453

[ Voor 34% gewijzigd door Jerrycan op 26-09-2005 14:34 ]

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
Donderdag 29 september heropent de LIDL in halsteren. Ze hebben Targa DRH-500 in de aanbieding, die identiek schijnt te zijn aan de LG RH-4920. Specificaties: http://www.targa.nl/cms/targa_2_646.php?produkt_id=367

120 GB Harddisk, brandt dvd-r.

Gaat weg voor 250 ipv 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
V&D:

Linksys wireless MP3/mediaadaptor , http://www1.linksys.com/p...?grid=33&scid=38&prid=554 voor 29,99 eur

Daarnaast kun je stickers plakken voor extra korting (5%, meer geven ze niet op electronica), waardoor je op 28,49 eur uitkomt...

Alleen 11Mbit maar goed, voor mp3 en jpg, en voor die prijs, hoor je mij niet ;)

• mvdklip
DJSmiley schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:47:
V&D:

Linksys wireless MP3/mediaadaptor , http://www1.linksys.com/p...?grid=33&scid=38&prid=554 voor 29,99 eur

Daarnaast kun je stickers plakken voor extra korting (5%, meer geven ze niet op electronica), waardoor je op 28,49 eur uitkomt...

Alleen 11Mbit maar goed, voor mp3 en jpg, en voor die prijs, hoor je mij niet ;)
Ik zou je euro's nog maar even in je zak houden:

http://reviews.designtechnica.com/review1538.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mên, wat is het stil hier.. is iedereen dood ofzo ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:38:
Mên, wat is het stil hier.. is iedereen dood ofzo ?? :?
Ik denk dat er verder weinig te melden is of zo. :P

Die Linksys wireless media adapter ligt nu trouwens ook voor zo'n 30 euro bij de Dixons voor de mensen die hem toch willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Bij de Trekpleister een dvd/video combi voor maar 60 euro..voor mijn moeder..

http://trekpleister.redir...ne_103_pagina_2_groot.jpg

Kan de recorder op de site van clatronic (www.clatronic.de) niet vinden en verder ook geen informatie over de speler vinden..

Iemand goede/slechte ervaringen met het merk toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Bij de blokker:
Provision DVD Recorder met DivX functie € 149,-

http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week40/ (laatste pagina (p24))

Lijkt me een aardige aanbieding? Heb alleen geen ervaring met dit merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
PnD schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:05:

Kan de recorder op de site van clatronic (www.clatronic.de) niet vinden en verder ook geen informatie over de speler vinden..

Geen ervaring mee, maar wat denk je zelf? Als je een dvd en een videorecorder nodig hebt en je wilt hier weinig geld voor uittrekken...dit_is _wel_heel_erg_goedkoop!!! Oftewel, wees blij dat je deze combinatie voor zo weinig geld kan aanschaffen. Maar verwacht niet dezelfde kwaliteit als van A-merken. Wil je dit wel, dan moet je minimaal 5x zoveel uitgeven... :|

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Vulcan750 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Geen ervaring mee, maar wat denk je zelf? Als je een dvd en een videorecorder nodig hebt en je wilt hier weinig geld voor uittrekken...dit_is _wel_heel_erg_goedkoop!!! Oftewel, wees blij dat je deze combinatie voor zo weinig geld kan aanschaffen. Maar verwacht niet dezelfde kwaliteit als van A-merken. Wil je dit wel, dan moet je minimaal 5x zoveel uitgeven... :|
Ja kan weinig goeds vinden op internet van dit merk :)
leek me wel leuke aanbieding, maarjah dan maar even verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf do, 13-10

Portable DVD speler
DVD's kijken waar én wanneer u maar wilt!

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_4690/$file/05_4690_b.jpg

* Met 3-in-1 kaartlezer (MMC/SD/MS)
* Speelt DVD+/- RW/ SVCE/VCD/CD/CD-R/CD-RW
* Ondersteunt: DIVX, FotoCD, Mpeg1/MP3/MP4
* PAL/NTSC-systeem, OSD (On Screen Display), Zoomfunctie
* Hoofdtelefoonaansluiting met volumeregeling
* Incl. o.a. Composite s-video kabel, progressive YUV kabel,
* Scartadapter, AC-adapters (100V-240V) en afstandsbediening
* Aansluitingen:

1 x Video - OUT
1 x Dual Stereo
1 x S/PDIF digitaal

* Incl. € 3,- verwijderingsbijdrage

€ 89,-

http://www.lidl.nl/nl/ind...013.p.Portable_DVD_speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:19:
vanaf do, 13-10

Portable DVD speler
DVD's kijken waar én wanneer u maar wilt!

[afbeelding]

* Met 3-in-1 kaartlezer (MMC/SD/MS)
* Speelt DVD+/- RW/ SVCE/VCD/CD/CD-R/CD-RW
* Ondersteunt: DIVX, FotoCD, Mpeg1/MP3/MP4
* PAL/NTSC-systeem, OSD (On Screen Display), Zoomfunctie
* Hoofdtelefoonaansluiting met volumeregeling
* Incl. o.a. Composite s-video kabel, progressive YUV kabel,
* Scartadapter, AC-adapters (100V-240V) en afstandsbediening
* Aansluitingen:

1 x Video - OUT
1 x Dual Stereo
1 x S/PDIF digitaal

* Incl. € 3,- verwijderingsbijdrage

€ 89,-

http://www.lidl.nl/nl/ind...013.p.Portable_DVD_speler
eeeuh niet bijzonder? Zonder scherm ook nog eens? Zag laatst bij media markt een dvd speler voor 49 .. en lekker klein .. okay.. wel zonder kaart lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
srry verkeerde ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Stfnlln op 05-10-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinow schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:08:
Bij de blokker:
Provision DVD Recorder met DivX functie € 149,-

http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week40/ (laatste pagina (p24))

Lijkt me een aardige aanbieding? Heb alleen geen ervaring met dit merk.
Ik vraag me ook af of dit wat is, is de tunner die erin zit stereo, weet iemand dit misschien. Heeft iemand er al ervaringen mee
Ik alleen ervaring met een dvd speler van provision, deze werkt perfect, speelt alles af behalve divx.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dinow schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:06:
[...]

Ja kan weinig goeds vinden op internet van dit merk :)
leek me wel leuke aanbieding, maarjah dan maar even verder zoeken :)
Is het nou serieus ook een recorder ? Dat zou wel vet zijn. Geld voor een HD-recorder heb ik niet, en heb nog wat lege banden liggen. Zo klote is die beeldkwaliteit van VHS nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

W00fer schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

Is het nou serieus ook een recorder ? Dat zou wel vet zijn. Geld voor een HD-recorder heb ik niet, en heb nog wat lege banden liggen. Zo klote is die beeldkwaliteit van VHS nou ook weer niet.
Er staat recorder in het foldertje, maarjah dat merk weerhoud me een beetje van kopen :)

edit: een dvd-speler heb je ook van het merk allibaba en deze doen het ook goed, maarjah nu wil je natuurlijk wel goede kwaliteit als je opneemt, ik denk toch dat dat meer met het merk te maken heeft als je het over kwaliteit heb. dus dat weerhoud me een beetje..

[ Voor 25% gewijzigd door MarcoKL op 06-10-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
Volgens mij is die provision recorder al een paar keer langsgekomen in dit topic (of de vorige).
Weet niet meer precies wat het oordeel was. Misschien kun je zelf even de topics nalopen

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even PHOCUS 160-4 dvd-recorder

De klok loopt te snel, 1 collega die ook zo'n app. heeft, heeft het ook opgemerkt, ik zie nog geen nieuwe update, zijn wij de enige met dit 'probleem'

(hij staat op auto, net zoals de video)

Thanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Define te snel ?
Ik stel hem af en toe gelijk met Teletekst, maar heb ook het vermoeden dat hij per maand 1 a 2 minuten voor gaat lopen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:31:
Ik vraag me ook af of dit wat is, is de tunner die erin zit stereo, weet iemand dit misschien. Heeft iemand er al ervaringen mee
Ik alleen ervaring met een dvd speler van provision, deze werkt perfect, speelt alles af behalve divx.
Ik heb hem hier. Dit is dezelfde actie als een half jaartje geleden. Niet goedkoper geworden, wel exact dezelfde speler.

Er zit geen stereo-tuner in, maar mocht je een digitale decoder hebben, kun je wel gewoon stereo ontvangen. Analoog niet helaas.

DivX speelt hij ook goed, maar die functie gebruik ik eigenlijk nooit.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Smarron schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:21:
[...]
Ik heb hem hier. Dit is dezelfde actie als een half jaartje geleden. Niet goedkoper geworden, wel exact dezelfde speler.

Er zit geen stereo-tuner in, maar mocht je een digitale decoder hebben, kun je wel gewoon stereo ontvangen. Analoog niet helaas.

DivX speelt hij ook goed, maar die functie gebruik ik eigenlijk nooit.
maar kwaliteit van het opgenomen beeld? is die beetje oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:21:
Define te snel ?
Ik stel hem af en toe gelijk met Teletekst, maar heb ook het vermoeden dat hij per maand 1 a 2 minuten voor gaat lopen.
Nou ik kom wel op 2 minuten per week ....
De klok staat op auto en ik dacht dat dat betekende dat ie naar teletext 'kijkt' zoals mn video die altijd gelijk loopt.

Vraag naar de helpdesk, antwoord : welke software en wat is de koopdatum ? Tsaj dat schiet lekker op, dat waren geen invulvelden en lijken me ook niet belangrijk voor dit probleem. (overigens is er maar 1 soft-update vzv ik weet, die van 26/07, dus dat was nie tzo moeilijk gokken)

Collega was een maand op vakantie en kwam op 10 minuten ongeveer b.t.w.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Leuke aanbieding:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_41/OFF04.HTM
Draadloze contactdozenset, per set: 17.99
• 4 schakelaars/contactdozen
waarvan 1 met dim-functie
plus 1 afstandsbediening met
o.a. master schakelaar
• bereik ca. 40 mtr

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_41/BILD04.JPG

Heb een goedkoper setje van de Action, 3 schakelaars+ 1ab van 10 euro. Maar hiervan doen 2 schakelaars het al niet meer :( En dit is nog wel een ingeruild setje, bij het eerste setje gaf er 1 schakelaar het na een week al op.

Maar deze van de aldi is een andere set, dus misschien wat beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
schaduw schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:39:
Leuke aanbieding:
o.a. master schakelaar
• bereik ca. 40 mtr

[afbeelding]

Heb een goedkoper setje van de Action, 3 schakelaars+ 1ab van 10 euro. Maar hiervan doen 2 schakelaars het al niet meer :( En dit is nog wel een ingeruild setje, bij het eerste setje gaf er 1 schakelaar het na een week al op.

verlengsnoer zonder snoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

dinow schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:40:
maar kwaliteit van het opgenomen beeld? is die beetje oke?
Ik heb het tot nu toe alleen nog op 3 uur geprobeerd. Die kwaliteit was acceptabel, ik schat dikke VHS-kwaliteit. 2 uur komt denk ik al erg in de buurt van DVD-kwaliteit. Ik heb hem overigens voor sport-uitzendingen gekocht, ik neem er geen films mee op, dan kijk ik liever een DVD.

Ik moet wel zeggen (heb ik geloof ik al eerder hier gezegd) dat ik de afspeelkwaliteit van mijn Panasonic DVD-speler mooier vond dan de Provision. Die heb ik een tijdje naast elkaar gezet. Maar onafhankelijk van elkaar is het prima beeld.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Leuke aanbieding:
o.a. master schakelaar
• bereik ca. 40 mtr

[afbeelding]

Weet iemand waarom hier altijd zo'n vage dure 14v (?) batterij in moet?
Een paar penlites zou toch ook moeten werken :?

Ik zou het action ding maar terug brengen voor geld, Aldi heeft lekker 3 jaar garantie dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:05:

Die combi lijkt veel op de Funai DPVR 5600

http://www.funai.de/products/dvd_vcr_combo/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Philips video's = Funai :)
Funai maakt of maakte 90% van alle videorecorders de laatste paar jaar, ook grote merken.
Ik zal er maar niet teveel van verwachten maar 60 euro is natuurlijk wel erg weinig. Ik denk dat het ding wel veel herrie zal maken etc. was bij mijn lidl video ook. Trekpleister geeft wel geld terug althans was bij mij een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vormgeving is bijna 100% hetzelfde.
Hoe bevalt die video van de Lidl?
En wat heb je terug gebracht bij de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:07:
De vormgeving is bijna 100% hetzelfde.
Hoe bevalt die video van de Lidl?
En wat heb je terug gebracht bij de TP?
De lidl video was 90 euro en die is teruggegaan. Het ding maakte herrie en de beeldkwaliteit was te slecht voor dat geld. Bij tp heb ik zo'n stuurwiel computer met duckhunt etc. teruggebracht, zo'n pistool werkt niet op 100hz tv's :)

Maar ja 60 euro is zo weinig een miskoop kan bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

oeh en kijkt u eens op pagina 5:
http://www.blokker.nl/dbi.../folder_week41/index.html

is dat een Dremel-wannabee? Slechts € 9.99, draadloos, oplaadbaar en 60 delig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

schaduw schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:40:

Haalt hij ook de 60 rpm, of zijn de batterijen heeeeeel snel leeg?
:?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

60 rpm zal ie zeker wel halen ja ;) maar voor 10 euro mag je niet klagen, niet nadenken maar kopen. Heel handig voor de kleine mods en draadloos nog ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Coach4All schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:19:
[...]

Haalt hij ook de 60 rpm, of zijn de batterijen heeeeeel snel leeg?
Zolang dat ding maar aan de adapter werkt :) ik heb ooit eens een baardtrimmer/tondeuze gehad die dus alleen kon opladen aan de adapter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb precies dezelfde een tijdje geleden al ergens anders gekocht. Volgens het label draait 'ie 10.000 RPM. En bij een lege accu doet hij het op de lader (6V 300mA) ook, in ieder geval onbelast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop toch nog eens een leuke viderec. te vinden Baracus.
Geen Panasonic of Grundig die zijn zo kapot.
Er wordt helaas veel troep gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:28:
Er zou toch wel een video prijzenfestival moeten beginnen onderhand, over 1 of 2 jaar kun je ze alleen nog maar bij de speciaalzaak vinden voor rare prijzen. Maar als je Panasonic al troep vindt dan is dit helemaal niks. Misschien dat je met wat ongeluk een slechte ervaring hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een luxe Grundig met sat. tuner en Panasonic loopwerk.
Weinig gebruikt en snel toch kapot.
Ja ik heb spijt dat ik toen geen toen Philips heb gekocht.
Zag eens SVHS voor 600-700 gulden in de uitverkoop bij S&F, helaas niet gekocht.
Mijn ouders willen een nieuwe voor hun oude banden.
We hebben rondgekeken maar nog geen aantrekkelijke video gezien.
Als iemand een goede weet laat het dan even horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:37:
Ik had een luxe Grundig met sat. tuner en Panasonic loopwerk.
Weinig gebruikt en snel toch kapot.
Ja ik heb spijt dat ik toen geen toen Philips heb gekocht.
Zag eens SVHS voor 600-700 gulden in de uitverkoop bij S&F, helaas niet gekocht.
Mijn ouders willen een nieuwe voor hun oude banden.
We hebben rondgekeken maar nog geen aantrekkelijke video gezien.
Als iemand een goede weet laat het dan even horen.
Als het alleen voor oude banden is waarom zet je het dan niet gewoon over op dvd? Dan kun je het achterlijke gedoe met vhs banden achter je laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

BARACUS schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Als het alleen voor oude banden is waarom zet je het dan niet gewoon over op dvd? Dan kun je het achterlijke gedoe met vhs banden achter je laten ;)
Zou hij daar (als hij het zelf wilt doen) geen kwalitatief goede videorecorder voor nodig hebben dan?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
schaduw schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:40:

Ik heb dat ding zojuist gekocht, maarreh.. Tjah het is wel een goedkoop ding. En erg snel vind ik hem niet draaien. En als je hem ergens tegen houd, stopt hij bjina gelijk met draaien, je kunt er geen kracht op uitoefenen. Misschien moet ik hem helemaal opladen, maar als ik hem in het stopcontact steek, dan doet hij precies hetzelfde...
Maar kan dus ook komen omdat ik hem niet opgeladen heb, er zal al stroom in dat ding zeg maar.

[ Voor 8% gewijzigd door eX0duS op 10-10-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het Parool heeft ooit getaan dat Polectro in Amsterdam-West veel leuke aanbiedingen heeft.
Iemand ervaring met deze zaak?
Bedankt voor het meedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat denk je/verwacht je voor die prijzen van tegenwoordig .....
Das met alle producten zo geweest, de eerste cd-spelers draaien soms nog, snap je ....
5 jaar gelee kostte een 'beetje' video nog 900 piek ! En nee, ook toen al was philips niet de beste keuze (omdat ik lees dat je daar spijt van hebt), die turbodrive loopwerkjes waren extreem gevoelig.

(wel grappig trouwens dat je refereert aan panasonic/grundig, namelijk precies dezelfde loopwerken)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Leuke aanbieding:
o.a. master schakelaar
• bereik ca. 40 mtr

[afbeelding]
Dezelfde set in duitse aldi 14,99 incl batterij. (voor mensen die aan de grens wonen) (vanaf 13 okt)
http://germany.aldi.com/product_02/product_415.html

Als je wat geld over hebt haal je gelijk een joekel van een plasma. 1.499,– * :9
Afbeeldingslocatie: http://germany.aldi.com/images/data_product/1191856813433a4d9ba8a27.jpg
http://germany.aldi.com/product_02/product_411.html

[ Voor 18% gewijzigd door Sunrise op 10-10-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet iemand of dit setje bij Aldi via IR of Radiogolven bestuurd wordt?
Draadloze contactdozenset

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_41/BILD04.JPG

o.a. master schakelaar
• bereik ca. 40 mtr

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

40 meter gaat volgens mij niet met IR. Waarom wil je dit weten?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

timow schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:27:
40 meter gaat volgens mij niet met IR. Waarom wil je dit weten?
Omdat m'n stopcontacten niet op de meest gangbare plaatsen zitten en achter meuk van elektronica en draden verstopt zitten O-)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook zo'n ding, maar dan van blokker. Ze hebben een groot bereik, maar ik kocht 2 sets en die kan je niet op eigen kanaal zetten. Dus dan wil je je lamp uitzetten beneden en gaat jouw pc (of die van de buren :-) ) uit.

Zal wel radiografisch werken. Maar ben nog nie tevreden want die dingen moeten ook onder stroom staan om het signaal van de AB te kunnen ontvangen. Dus hoeveel dat kost op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Coach4All schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

Zou hij daar (als hij het zelf wilt doen) geen kwalitatief goede videorecorder voor nodig hebben dan?
Zoals ik begrijp in ZIJN video kapot en willen zijn ouders een andere, of die nu kapot is?
Een slimme henkie leent even een video van een kennis ;) of koopt er 1 bij de kijkshop en brengt die binnen 16 dagen netjes terug :*)
Je koopt voor 150 euro al een Aristona dvd recorder, waarom zou je dan nog met videorecorder moeilijk lopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanaf ca. 2002 worden er geen goede videorecorders meer gemaakt. Hiervoor waren
de loopwerken bij de betere modellen/merken gegoten uit 1 blok, en werden er niet goedkope plastic tandwieltjes gebruikt.

Wat je het beste kan doen, is naar een audio/video zaak gaan die zelf ook repareren, en daar vragen naar een gereviseerde videorecorder (uit ca. eind jaren 90). Die gaat dan *echt* stukken langer mee. Zo'n reparateur weet wel welke modellen degelijk zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is kapot en die van mijn ouders eet bandjes :)

Gisteren is de thuiswinkel 10-daagse begonnen.
Neckermann geeft 10% korting op alles volgens haar website.
Tft`s zijn dan nog veel te duur maar wellicht hebben ze iets anders wat je kan gebruiken.
Akties van andere webwinkels in het kader van de thuiswinkel 10-daagse heb ik nog niet gezien.

Voor wie het aandurft bij Block hebben ze een Hiteker dvdspeler voor 29.50
-de weekfolder staat online

www.block.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is 2de hands niet eens zo`n slecht idee.
Of een nieuwe video kopen bij een zaak met overjarige modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gos Brama, wat een knappe tip zeg, een occ. van eind jaren negentig is gereviseerd zonder meer beter dan praktisch alles wat je nieuw koopt tegenwoordig ... top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Er staat er nu een Oasis-Media mp3-spelertje in de MediaMarkt folder:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/10887php4LIdoa.JPG

40pleuro's voor een 512mp3 spelertje is niet veel :) Iemand hier nog ervaring mee?
Ik denk dat ik m koop iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dan ik ook maar ff iets van de mediamarkt showe :P

Iemand ervaring met de JVC TH S11 :?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.gorter81/temp/th-s11.jpg

Ok, er is natuurlijk veel beter te krijgen, maar dit kan me ook wel voldoen.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 15:45
Neok_ schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:50:
Er staat er nu een Oasis-Media mp3-spelertje in de MediaMarkt folder:
[afbeelding]

40pleuro's voor een 512mp3 spelertje is niet veel :) Iemand hier nog ervaring mee?
Ik denk dat ik m koop iig..
Ik heb ´m als mp3 chart. Van binnen is het een S1 mp3 player. Kwaliteit is redelijk. Je hebt ze met FM en zonder. FW mods en details hier: Link

Geluid is redelijk, equalizer is niks, schermpje en bediening is redelijk te doen, verbruik is ok,
usb mass storage compatible, logo´s etc aan te passen (zie eerdere link)

Features die je tegen kan komen:
- als ie aan USB zit kan je switchen en ook de radio/mp3 speler gebruiken ipv als HDD
(ook als er geen batterij in zit)
- password protected disc
- Voice Operated Recording (.act bestanden of .wav)
- Speed control bij afspelen
- niet altijd: 7 kleuren led
- zelden: telephone book
- zelden: text file reader

Dus een redelijk apparaat. Robuust en betrouwbaar. Geluid is niet top (ook niet met duurde oortelefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben nu ook een 160 GB externe harde schijf van LaCie (Porsche Design) bij Media Markt in de aanbieding voor slechts 99 euro.

Goeie koop, lijkt me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:48:
Ze hebben nu ook een 160 GB externe harde schijf van LaCie (Porsche Design) bij Media Markt in de aanbieding voor slechts 99 euro.

Goeie koop, lijkt me...?
Ligt voor 160 bij Dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:48:

Goeie koop, lijkt me...?
Ik heb een paar maanden terug voor 20 euro meer de 250GB versie ervan gekocht, voor zo weinig meer geld toch flink wat meer ruimte. Weet niet of hij nu nogsteeds die prijs is. Er zit trouwens een Seagate in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitalmind schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

Ik heb een paar maanden terug voor 20 euro meer de 250GB versie ervan gekocht, voor zo weinig meer geld toch flink wat meer ruimte. Weet niet of hij nu nogsteeds die prijs is. Er zit trouwens een Seagate in.
en waar was dat, want 99 euro voor 160GB is volgens de pricewatch al erg goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:12:
[...]

en waar was dat, want 99 euro voor 160GB is volgens de pricewatch al erg goedkoop
Oei mijn fout :( bij dynabyte hebben ze voor 160 euro de 250gb, deze was een paar weken terug 150 in de aanbieding. Ik haalde even de cijfers door elkaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 13-10-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
FunkySmell schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:07:
[...]

Dezelfde set in duitse aldi 14,99 incl batterij. (voor mensen die aan de grens wonen) (vanaf 13 okt)
http://germany.aldi.com/product_02/product_415.html

Als je wat geld over hebt haal je gelijk een joekel van een plasma. 1.499,– * :9
[afbeelding]
http://germany.aldi.com/product_02/product_411.html
Enig idee of dit scherm een hogere resolutie heeft dan 852*480? Ik wil eigenlijk een 42" LCD TV die minstens 720p resolutie ondersteund (of betergezegt: heeft).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.