Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.282 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

i2Paq schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:52:
We gaan even terug in de tijd! In April had de Aldi een Medion DvD-HD recorder a 299,- in de aanbieding. Zoals bekend zijn er wat problemen met dat apparaat en zo ook met de mijne. Voor de aanschaf heb ik contact met Medion support gehad, ze gewezen op een site waar deze problemen besproken werden en mij werd verzekerd dat het apparaat nu geen gebreken had. Niets bleek minder waar. In het kort beloofde Medion NL van alles, zouden zelfs naar Duitsland zijn geweest, er zou bezoek van Sampo zijn geweest en bla bla bla. Maar geen oplossing. Vandaag maar weer eens gebeld, de "supportmedewerker" weer het hele verhaal uitgelegd en verteld over deze site en de area450 maar het enige wat hij zei was "het apparaat voldoet aan de normen en de mensen op die site's zijn meestal allemaal pubers zonder verstand" :?

Genoeg gewacht dus! Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ik terug naar de Aldi en het hele verhaal verteld, de bedrijfsleidster kende het probleem en het verhaal en zei "breng hem morgen maar retour, dan krijgt u uw geld terug". Dank U! _/-\o_

Op naar BCC morgen :Y)
Erg goed om te horen dat je het apparaat toch nog terug kunt brengen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
http://www.lidl.be/be/ind...Digitaal_satellietsysteem

Wat kan je nu eignelijk met zo'n setje? Valt er nog iets intressants te plukken uit de lucht waar je niet nog een extra abbonement voor nodig hebt? Wat zijn de minpunten van het setje zelf? Ontbreken er nog broodnodige specs?

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.05_4702/$file/05_4702_b.jpg

Digitaal satellietsysteem
met afstandsbediening
bestaat uit:
digitale satellietontvanger (28 x 45 x 17 cm) met afstandsbediening
offset satellietantenne ø 57 cm
twin-LNB voor digitale en analoge ontvangst
wandbeugel, sat-finder, 20 m coaxkabel, scartkabel, vensterkabel en 2 F-stekkers
werking ontvanger:
software update via satelliet Astra 19°
4.500 programmageheugenplaatsen
9 favorietenlijsten
800 pagina's Super-Fast-Videotext
omschakeling beeldscherm-formaat 4:3/16:9/Letterbox, OSD (On-Screen-Display)
voorgeprogrammeerde satellieten/posities: Astra I, Astra II, Eutelsat HotBird, Hispasat, Türksat en Amos Sirius
signaalmeter voor het richten van de antenne
automatische zenderzoekfunctie
multifunctionele timerfunctie (8x)
radio-ontvangst, SWAP-functie, sleep timer, OSD- en LED-display
aansluitingen:
2x Euroscart
digitale audio uitgang coaxiaal en optisch
S-VHS-uitgang
F-aansluiting (IN/OUT)
SAT-uitgang voor aansluiting van analoge receiver
Plug & Play
incl. 6 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Ziet er wel grappig uit, maar nergens staat of het een FTA ontvanger is of dat er een CA slot inzit. Als het een FTA ontvanger is, ontvang je BVN en een heleboel duitse zenders maar dan houdt het geloof ik wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Houden jullie in de gaten dat dit een topic is voor enkel Audio & Video aanbiedingen, dus niet voor klopboren en complete computers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Lizard schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:23:
Ziet er wel grappig uit, maar nergens staat of het een FTA ontvanger is of dat er een CA slot inzit. Als het een FTA ontvanger is, ontvang je BVN en een heleboel duitse zenders maar dan houdt het geloof ik wel op.
We hebben een digitale ( DVB ) Free To Air reciever in ons vakantiehuisje in Hongarije staan en ontvangen daarmee o.a de volgende kanalen gratis vanaf de Astra satelliet ;
1 ) BVN Nederlandse Wereld Omroep ( Is een mix van Ned 1,2 & 3 en de belgische zenders. )
2 ) BBC world
3 ) CNN international
4 ) SKY News
5 ) CNBC Europe
6 ) Eurosport
7 ) KiKa kinderkanal
8 ) ZDF
9 ) RTL
en nog 131 kanalen......

Tip zie pagina 5 aan de linkerzijde :)

[ Voor 38% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 20-08-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:34:
[...]

We hebben een digitale ( DVB ) Free To Air reciever in ons vakantiehuisje in Hongarije staan en ontvangen daarmee o.a de volgende kanalen gratis vanaf de Astra satelliet ;
1 ) BVN Nederlandse Wereld Omroep ( Is een mix van Ned 1,2 & 3 en de belgische zenders. )
2 ) BBC world
3 ) CNN international
4 ) SKY News
5 ) CNBC Europe
6 ) Eurosport
7 ) KiKa kinderkanal
8 ) ZDF
9 ) RTL
en nog 131 kanalen......

Tip zie pagina 5 aan de linkerzijde :)
korte antwoord: niet intressant dus :D thanks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Karwei hebben ze een schotelset voor 249,- met smartcard,aansluitmateriaal en 3 maanden gratis abonnement.
Pagina 11 van de folder op www.karwei.nl
Geldig t.m. 28 aug.
Met een klantenkaart kan je ook nog sparen voor korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]i2Paq schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:52:
.... Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ......

Even vooruit in de tijd. Volgende week stukkie over de grens deze LiteOn in de aanbieding:

http://www.real.de/contai...ebot=21638&objectMore=721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

poohbeer schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:44:
[...]

korte antwoord: niet intressant dus :D thanks voor de info
sommige commerciele zenders kom je gewoon aan het betalen.. dat is niet anders. Maar ik denk dat je gewoon Ned 1-3 kann ontvangen erbij geloof ik (en misschien wel rtl 4...maar dat weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de nieuwe kruidvat laptop al gezien? 899 euri, verdere informatie op www.kruidvat.nl

ps: zie nu dat de hema ook een laptop aanbieding heeft, precies dezelfde specs voor 699. Welke is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moulin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 12:40
.... Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ......

Even vooruit in de tijd. Volgende week stukkie over de grens deze LiteOn in de aanbieding:

http://www.real.de/contai...ebot=21638&objectMore=721
En waar zit er een Real winkel die goed te bereiken is vanuit Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier können Sie sich einen real,- Markt in Ihrer Nähe suchen. Geben Sie einfach in das Textfeld Ihre Postleitzahl (bitte vollständig) oder Ihren Wohnort an und einen Umkreis in Kilometern, in dem gesucht werden soll.

http://www.real.de/set/se...en&cms_param=&cms_param2=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:49:
iemand de nieuwe kruidvat laptop al gezien? 899 euri, verdere informatie op www.kruidvat.nl

ps: zie nu dat de hema ook een laptop aanbieding heeft, precies dezelfde specs voor 699. Welke is beter?
Die van de Kruidvat is iets hoger gespecificeerd, nl 1.5GHz ipv 1.4 en 60GB ipv 40. Verder vermoed ik dat de Hema shared video heeft en die van de Kruidvat heeft een ATI Radeon Mobility x600.

De garantie van de Kruidvat laptop is trouwen wel erg slecht: slechts 1 jaar. Dat zou ik zelf nooit kopen.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruidvat is in elk opzicht klote om iets terug te brengen, na 1 dag als er al iets kapot is moet je het gelijk opsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moulin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 12:40
De laptop van de hema ziet er goed uit. Nu bestaat de mediamarkt in Utrecht een jaar. Ze hebben daarom een laptop in de aanbieding:
  • Fujitsu Siemens Amilo L 7300
  • 15"XGA TFT
  • Intel Celeron M 360 (1,4 Ghz)
  • 512 MB Geheugen
  • DVD Dual Speler
  • 64 Mb Video
Prijs: 599,-

Het zou nog wel eens om de zelfde laptop als die van de Hema gaan. Bij de Hema staat er geen type nummer bij.

ps. we zouden het hier eigenlijk niet over laptops mogen hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door moulin op 23-08-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
moulin schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:53:
Het zou nog wel eens om de zelfde laptop als die van de Hema gaan. Bij de Hema staat er geen type nummer bij.
Inderdaad. Mijn zusje heeft hem in middels bij de Hema gekocht en baalt van twee dingen:

1) Bij de Mediamarkt staat ie 100,- euro goedkoper
2) In de folder staat "2 jaar garantie pick-up en return", maar in de voorwaarden die bij de laptop zaten, staat:

Warranty Type and Duration
2 years Bring-in Service if bought in Albania, Austria, Belgium, Bosnia, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Denmark, Greece, Luxembourg, Macedonia, Poland, Romania, Serbia and Montenegro, Slovakia, Slovenia, Turkey.

Exceptions
- 2 years Collect & Return Service if bought in Estonia, Finland, Germany, Latvia, Lithuania, Sweden
- 1 year Collect & Return Service if bought in Great Britain, Ireland, Italy, the Netherlands, Spain, Portugal.
- 1 year Bring-in Service if bought in Armenia, Azerbaijan, Bahrain, Belarus, Egypt, Georgia, Hungary, Israel, Ivory Coast, Jordan, Kazakhstan, Kuwait, Moldavia, Morocco, Norway, Oman, Pakistan, Quatar, Russia, South Africa, Switzerland, Tajikistan, Tunisia, Turkmenistan, Ukraine, Uzbekistan.

Ze gaat hem dus terugbrengen (verpakking is ongeopend) en kijken of ze die van de MM kan scoren.

[ Voor 1% gewijzigd door mvdklip op 23-08-2005 11:02 . Reden: onbedoelde smiley ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vanaf donderdag heeft VI-computers (voormalig Vobis :X ) de speakerset Aiwa UZ-US501 in de aanbieding voor €59,-. Het gaat om een 5.1 set met "bijgeleverde DTS en Dolby Digital Encoder". Zelf heb ik niet erg veel verstand van dit soort zaken, maar dit ziet er opzich wel aantrekkelijk uit.

Zie ook de folder. en de site van awai.

Iemand die meer van dit setje afweet of een reden kan bedenken het absoluut niet te doen? €59 is imho namelijk geen geld.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Famoso schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:49:
Vanaf donderdag heeft VI-computers (voormalig Vobis :X ) de speakerset Aiwa UZ-US501 in de aanbieding voor €59,-. Het gaat om een 5.1 set met "bijgeleverde DTS en Dolby Digital Encoder". Zelf heb ik niet erg veel verstand van dit soort zaken, maar dit ziet er opzich wel aantrekkelijk uit.

Iemand die meer van dit setje afweet of een reden kan bedenken het absoluut niet te doen? €59 is imho namelijk geen geld.
vobis bestaat nog gewoon hoor..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Famoso schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:49:

Van wanneer tot wanneer is deze folder geldig?
Hier in de buurt geen VI-computers :X
Maar het is inderdaad geen geld voor zo'n setje. Helaas een beperkt aantal ingangen, maar een mooi systeem om op mijn PS2 en/of DVD-speler aan te sluiten!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
mvdklip schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:01:
[...]

Inderdaad. Mijn zusje heeft hem in middels bij de Hema gekocht en baalt van twee dingen:

2) In de folder staat "2 jaar garantie pick-up en return", maar in de voorwaarden die bij de laptop zaten, staat:

2 years Bring-in Service if bought in Albania, Austria, Belgium, Bosnia, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Denmark, Greece, Luxembourg, Macedonia, Poland, Romania, Serbia and Montenegro, Slovakia, Slovenia, Turkey.

Exceptions
- 2 years Collect & Return Service if bought in Estonia, Finland, Germany, Latvia, Lithuania, Sweden
- 1 year Collect & Return Service if bought in Great Britain, Ireland, Italy, the Netherlands, Spain, Portugal.
- 1 year Bring-in Service if bought in Armenia, Azerbaijan, Bahrain, Belarus, Egypt, Georgia, Hungary, Israel, Ivory Coast, Jordan, Kazakhstan, Kuwait, Moldavia, Morocco, Norway, Oman, Pakistan, Quatar, Russia, South Africa, Switzerland, Tajikistan, Tunisia, Turkmenistan, Ukraine, Uzbekistan.

Ze gaat hem dus terugbrengen (verpakking is ongeopend) en kijken of ze die van de MM kan scoren.
Lekker van de Hema. Valt waarschijnlijk onder het kopje drukfouten. Des al niet te min zal inleveren geen probleem mogen opleveren.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Shiver23 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

Maar het is inderdaad geen geld voor zo'n setje. Helaas een beperkt aantal ingangen, maar een mooi systeem om op mijn PS2 en/of DVD-speler aan te sluiten!
25-08 tot 10-09 :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Shiver23 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

Volgens je profiel woon je in Enschede. In Hengelo zit een VI-computers vlakbij het station, recht tegenover de Rabobank.

dus, tot zover offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 00:30
Zag de UZ-US501 5.1 Speakerset ook bij de Paradigit voor 59,-

Er staat het volgende bij:

- Voor tv, pc of spelcomputer
- Optische ingang
- USB ingangen
- Analoge ingang
- LCD Display
- Draadloze afstandsbediening

Afbeeldingslocatie: http://www.lgpc.cz/img-items/48283-big.jpg

Van de aiwa site:
• 5.1 channel produces amazing surround sound
• digital cinema sound ensures a full cinema experience
• no sound card required- simply plug in and play
• built-in Dolby Digital / dts / Dolby Pro Logic II decoder for maximum sound presence
• built-in dual centre speakers save space around your pc
• plug a standard audio player into the analogue input jack
• headphone theatre mode creates a three dimensional sound experience on your headphones
• built-in multi-amplifier
• usb direct connection to pc (including notebook pcs)

amplifier
100w output power • inputs: usb x1, optical digital x1, analogue x1 • lcd display • wireless remote control

speakers
front speaker with built-in dual centre speaker • anti resonance aluminium enclosures • bass reflex port for subwoofer

accessories
usb cable • wireless remote control

weight
subwoofer: approx. 5.8kg • front/centre: approx. 650g x2 • rear: approx. 350g x2
Linkje: http://www.eu.aiwa.com/en/productnew.php?name=UZ-US501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Op de site van VI-computers stond Hengelo niet :)
Maar gelukkig is die ook bij Paradigit. Die zit vlak bij mij in de buurt.

edit: daar is die ook 59,-
Ik zie trouwens geen Center speaker. Hoe kan dit ooit 5.1 zijn dan?

[ Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 23-08-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Is hij bij paradigit nu ook €59 dan? Ik zie hem op de site namelijk voor €79 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:53

BNX

mvdklip schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:01:
[...]

Exceptions

Meestal hebben deze filialen net zoals Kruitvat en Trekpleister een speciale regeling met de fabrikant...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend het SilverCrest 5.1 Speakersetje bij Lidl gehaald...en ik ben erg te spreken over het geluid!

De speakers zijn magnetisch afgeschermd (daarom is de doos zo zwaar) en kunnen dus zonder problemen bij je monitor in de buurt staan.

Ik heb geen problemen met het instellen met de afstandsbediening hij doet het zelfs van heel schuinn opzij nog goed, ook na 30 sec..hij blijft gewoon werken. Je bent inderdaad wel je instellingen kwijt als je de speakerset helemaal uit zet (is dat niet normaal bij dit soort sets?). Daar heb je natuurlijk geen last van wanneer je hem op stand-by set. Ik gebruik voor het gemak gewoon de software van mijn geluidskaart voor het instellen van de juiste volumes per speaker.

+ punten:

* Zeer goedkoop voor wat je krijgt
* Zuiver hoog en laag, ook bij het afspelen van MP3s (Ik ben zelf een Sony stereo set met een paar gruwelijk grote speakers gewend). Midden kan je opschroeven met de equalizer van WinAmp etc.
* Behoorlijke hoeveelheid bas maar niet overheersend.
* Display met: volume aanduiding (0 tot 80), 5.1 of 2.1 Ch mode aangave
* 5.1 ingang maar ook "normale" stereo ingang
* Mooi uiterlijk voor zo'n cheap setje
* wordt geleverd met veel kabels, zodat je hem zonder problemen op elke bron aan kan sluiten, er zaten zelfs 3 kabels bij met mini-jack(3.5mm) pluggen zodat hij eenvoudig aan mijn geluidskaart kon worden aangesloten.

- punten:

* Hij houdt niet van veel bas in het input signaal..dan kraakt het geluid. Geen extra Bas erin draaien dus maar het volume van de Subwoofer omhoog zetten.

Meer kan ik vooralsnog niet bedenken.

Deze speakerset wordt ook onder de merknaam "Typhoon" verkocht, kijk HIER maar eens. Er zijn voldoende testberichten te vinden over deze set.
NeonZ

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:18:
Ik heb dit weekend het SilverCrest 5.1 Speakersetje bij Lidl gehaald...en ik ben erg te spreken over het geluid!

De speakers zijn magnetisch afgeschermd (daarom is de doos zo zwaar) en kunnen dus zonder problemen bij je monitor in de buurt staan.

Ik heb geen problemen met het instellen met de afstandsbediening hij doet het zelfs van heel schuinn opzij nog goed, ook na 30 sec..hij blijft gewoon werken. Je bent inderdaad wel je instellingen kwijt als je de speakerset helemaal uit zet (is dat niet normaal bij dit soort sets?). Daar heb je natuurlijk geen last van wanneer je hem op stand-by set. Ik gebruik voor het gemak gewoon de software van mijn geluidskaart voor het instellen van de juiste volumes per speaker.

+ punten:

* Zeer goedkoop voor wat je krijgt
* Zuiver hoog en laag, ook bij het afspelen van MP3s (Ik ben zelf een Sony stereo set met een paar gruwelijk grote speakers gewend). Midden kan je opschroeven met de equalizer van WinAmp etc.
* Behoorlijke hoeveelheid bas maar niet overheersend.
* Display met: volume aanduiding (0 tot 80), 5.1 of 2.1 Ch mode aangave
* 5.1 ingang maar ook "normale" stereo ingang
* Mooi uiterlijk voor zo'n cheap setje
* wordt geleverd met veel kabels, zodat je hem zonder problemen op elke bron aan kan sluiten, er zaten zelfs 3 kabels bij met mini-jack(3.5mm) pluggen zodat hij eenvoudig aan mijn geluidskaart kon worden aangesloten.

- punten:

* Hij houdt niet van veel bas in het input signaal..dan kraakt het geluid. Geen extra Bas erin draaien dus maar het volume van de Subwoofer omhoog zetten.

Meer kan ik vooralsnog niet bedenken.

Deze speakerset wordt ook onder de merknaam "Typhoon" verkocht, kijk HIER maar eens. Er zijn voldoende testberichten te vinden over deze set.
NeonZ
Wat kost het setje dan ? Ik kan het op www.lidl.nl niet vinden namelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Shiver23 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:16:

Als je mijn post leest staat daar dit:
built-in dual centre speakers save space around your pc
Famoso schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:21:
Is hij bij paradigit nu ook €59 dan? Ik zie hem op de site namelijk voor €79 staan.
Is vanaf 25 Augustus (morgen dus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SyphOn schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:24:
[...]
Als je mijn post leest staat daar dit:
[...]

[...]

Is vanaf 25 Augustus (morgen dus) ;)
Ik had het inderdaad gezien.
Ik ga vanmiddag na werk meteen even langs. Normaal hebben ze die aanbiedingen die dag ervoor al wel in de winkel.
Ik vraag me alleen af in hoeverre een center speaker in de zijspeakers gewenst is. Hij zit normaal gesproken niet voor niets in het midden.....Beetje 4,5.1 setje.
Maar ja, gaat mij net name om de DPLII decoder voor mijn PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 12-09 21:02
-edit- verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door m3gA op 24-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Shiver23 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:07:
[...]

Ik ga vanmiddag na werk meteen even langs. Normaal hebben ze die aanbiedingen die dag ervoor al wel in de winkel.
Ik vraag me alleen af in hoeverre een center speaker in de zijspeakers gewenst is. Hij zit normaal gesproken niet voor niets in het midden.....Beetje 4,5.1 setje.
Is die speakerset voor 59 of 79? 59 vind ik wel een mooie prijs.
Op de site staat 79 :|

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 24-08-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Setje is 59 bij Paradigit. Zelfde aanbieding als VI-computers. (Zelfde winkelketen volgens mij.)

[ Voor 61% gewijzigd door Shiver23 op 24-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Shiver23 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:23:
Setje is 59 bij Paradigit. Zelfde aanbieding als VI-computers. (Zelfde winkelketen volgens mij.)
Het is geen regioaanbieding? Dan ga ik ''m morgen halen :9
woon in rotterdam

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 24-08-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:24:
[...]

Volgens mij 50 Euro (ik heb nog een paar dingen tegelijk gekocht dus ik kan me het exacte bedrag niet meer herinneren). Er stond nog een behoorlijke stapel..niemand durft het aan voor die prijs :) .

Hij staat inderdaad niet meer op de site van Lidl..dus fiets er gewoon even langs..er staan er vast nog wel een paar.

NeonZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:24:
[...]

Shiver23 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:07:
[...]

Caboman schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

Is die speakerset voor 59 of 79? 59 vind ik wel een mooie prijs.
Op de site staat 79 :|
JEZUS! Is het in ofzo om elk bericht te quoten, zelfs als het gewoon de post ervoor geschreven is!? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb het setje gehaald vanavond net voor sluitingstijd.
Het ziet er allemaal netjes uit. Stevige behuizingen voor de speakers en de subwoofer.
Hij heeft niet heel veel vermogen maar gaat hard genoeg voor een film en spel.
Ik heb helaas nog geen geschikt spdif kabeltje, dus heb surround nog niet kunnen testen. Maar hij is goed in te stellen om het geluid goed te regelen. Binnen stappen van 20 cm je afstand tot de front en rear speakers. Volume van front, rear en sub is ook apart te regelen.

Geluid klinkt niet vol, maar dat is ook niet te verwachten. Voor het geld gewoon een leuk setje met ingebouwde decoder. Zelfs al zat deze er niet in, dan was het nog een goede prijs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Shiver23 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:04:
Ik heb het setje gehaald vanavond net voor sluitingstijd.
.
Even een praktische vraag; is het een grote/zware doos? Kan je er makkelijk mee tram/metro/trein in of kun je beter gaan lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb hem achter op de fiets meegenomen.
Heel praktisch is het niet, maar de doos is best hanteerbaar :)
45x42x36 cm ongeveer

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 24-08-2005 21:13 ]

• SyphOn
Over welk setje gaat het nu?

Die van AIWA of dat setje van de LIDL ?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aiwa

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:39

houthakker

Poehé

Er staat nu op de lidl site dat er over 1,5 week een sat receiver met emmbedded common interface en 2ci sleuven voor 129 euro. Kan iemand achterhalen welke receiver dit is?

Specs

Verwijderd

Genoeg gewacht dus! Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ik terug naar de Aldi en het hele verhaal verteld, de bedrijfsleidster kende het probleem en het verhaal en zei "breng hem morgen maar retour, dan krijgt u uw geld terug". Dank U! _/-\o_

Op naar BCC morgen :Y)
Ook ik heb problemen met mijn Medion: slecht geluid, pieptoon bij time-shift opnamen, verlopende klok en sind kort soms een mislukte opname doordat er niets van de kleuren klopt (paars en blauw beeld). Ik heb gisteren Medion gebeld en ze vertelden me alleen het beeldprobleem te kennen. Ik moest de recorder maar een keer resetten, dan zou het allemaal weer moeten werken. Niet dus. Na het lezen van jou ervaringen heb ik de recorder vanmorgen onder de arm genomen en ben teruggegaan naar de Aldi. Helaas trof ik geen welwillende bedrijfsleider. Ik moest mijn apparaat maar opsturen naar Medion. Hij wilde wel de Aldi service dienst bellen (wanneer hij even tijd had) en zei mij dan terug te bellen. Ik verwacht daar gezien de houding van deze meneer niet veel van. Medion weer gebeld. Ik krijg waarschijnlijk een ander exemplaar. Ik wacht even het telefoontje van Aldi af, maar ik ben bang dat de recorder opgestuurd moet worden. Ik ben ook bang dat dit niet de eerste keer zal zijn gezien de gelezen ervaringen :( Heb je een tip voor me?

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Heb vandaag het Aiwa setje gekocht bij Paradigit in Rotterdam voor €59. Bevalt tot nu toe goed, kan imho best hard, iig hard genoeg voor mij :P Geluidskwaliteit is ook goed, verder weinig op aan te merken eigenlijk :)

Verwijderd

Voor alle DVD/HDD-recorder fans, die iets goedkoops zoeken.
Bij de MediaMarkt in Groningen zag ik de volgende DVD-recorder met 80GB HD voor 299 eurie.

PS
Hij kan ook DivX afspelen.

Zie hier onder de specs:

http://www.lenco-audiovideo.com/index2.php?lang=en

http://www.stl.nl/id3812/pdf/HDVR-80.pdf

http://www.lenco-audiovid...s/HDVR-80/HDVR-80_DUT.pdf

Edit:

Hier een link met reacties: Lenco HDRV-80 DVD HDD recorder: advies gevraagd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 18:27 ]

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Shiver23 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:04:

Ik heb helaas nog geen geschikt spdif kabeltje, dus heb surround nog niet kunnen testen. .
Als je het boekje had gelezen had je gezien dat de DD en DTS ook werkt via de USB aansluiting. Heel erg vet om te horen :9~

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heb inmiddels toslink kabeltje gehaald.
Ik moet zeggen dat er wel een goed geluid uit komt! Tot op heden alleen maar 2 kanaals geluid van de tv erop gezet, maar dit een DVD klinkt echt stukken beter. Gaat ook stukkie harder nu :)
Echt geen geld voor zo'n uitgebreid setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:25:
[...]

Ook ik heb problemen met mijn Medion: slecht geluid, pieptoon bij time-shift opnamen, verlopende klok en sind kort soms een mislukte opname doordat er niets van de kleuren klopt (paars en blauw beeld). Ik heb gisteren Medion gebeld en ze vertelden me alleen het beeldprobleem te kennen. Ik moest de recorder maar een keer resetten, dan zou het allemaal weer moeten werken. Niet dus. Na het lezen van jou ervaringen heb ik de recorder vanmorgen onder de arm genomen en ben teruggegaan naar de Aldi. Helaas trof ik geen welwillende bedrijfsleider. Ik moest mijn apparaat maar opsturen naar Medion. Hij wilde wel de Aldi service dienst bellen (wanneer hij even tijd had) en zei mij dan terug te bellen. Ik verwacht daar gezien de houding van deze meneer niet veel van. Medion weer gebeld. Ik krijg waarschijnlijk een ander exemplaar. Ik wacht even het telefoontje van Aldi af, maar ik ben bang dat de recorder opgestuurd moet worden. Ik ben ook bang dat dit niet de eerste keer zal zijn gezien de gelezen ervaringen :( Heb je een tip voor me?
Ik was een weekje in Friesland, sorry dus. Print het eea. van Arrea450 even uit en neem dat mee. Ook gewoon wat meer druk zetten op die bedrijfsleider en aangeven dat dit gewoon niet door de beugel kan. In het slechtste geval opsturen en afwachten. Er op staan dat hij Aldi hoofdkantoor belt.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
poohbeer schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:47:
http://www.lidl.be/be/ind...Digitaal_satellietsysteem

Wat kan je nu eignelijk met zo'n setje? Valt er nog iets intressants te plukken uit de lucht waar je niet nog een extra abbonement voor nodig hebt? Wat zijn de minpunten van het setje zelf? Ontbreken er nog broodnodige specs?

afbeelding

Digitaal satellietsysteem
met afstandsbediening
[KNIP]
Het ziet er best leuk uit. Zijn er al mensen die dit gekocht hebben bij de lidl en hun ervaring willen delen :? Dit setje icm canaldigital (€2,50 p/m) lijkt mij interessanter dan elke maand 12 euro neer tellen voor kabel ontvangst. Alleen geen discovery channel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

ik geloof dat je nog een aparte irdeto-cam erbij moet kopen, aangezien canaldigitaal geen gebruik meer maakt van seca...

weet trouwens iemand iets over de ruiswaarden van de LNB?

[ Voor 21% gewijzigd door Jimbolino op 29-08-2005 23:58 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

Shiver23 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:16:

speakers
front speaker with built-in dual centre speaker • anti resonance aluminium enclosures • bass reflex port for subwoofer

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:08:
[...]

Ik was een weekje in Friesland, sorry dus. Print het eea. van Arrea450 even uit en neem dat mee. Ook gewoon wat meer druk zetten op die bedrijfsleider en aangeven dat dit gewoon niet door de beugel kan. In het slechtste geval opsturen en afwachten. Er op staan dat hij Aldi hoofdkantoor belt.

Succes!
Bedankt voor je reactie. Ik heb het apparaat gisteren (tegen beter weten in) op de bus gedaan naar Medion. Als het apparaat weer niet goed (wat ik verwacht) bel ik zelf naar een Alid regiokantoor. Ik heb inmiddels een tel nummer in Ommen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
Bedankt voor je reactie. Ik heb het apparaat gisteren (tegen beter weten in) op de bus gedaan naar Medion. Als het apparaat weer niet goed (wat ik verwacht) bel ik zelf naar een Alid regiokantoor. Ik heb inmiddels een tel nummer in Ommen gevonden.
Ik was het wachten ook meer dan zat op een moment, 2x het apparaat terug gestuurd naar Medion. Ze worden daar overigens ook steeds arroganter als je blijft bellen over de problemen en dat ze niet opgelost zijn met het omruilen van de doos...

Je moet geluk hebben met Medion producten. Als het product meteen doet wat het moet doen en als het je meteen bevalt dan kan je het houden. Bevalt het je niet meteen voor 100% dan onmiddelijk terug naar de winkel en geld terug vragen. Wachten op updates, zowel hardware als software heeft geen zin bij Medion.

Medion is een dozenschuiver, ze produceren zelf helemaal niets, dus het is eigenlijk een extra schijf tussen consument en producent. De producent verwijst je naar Medion met problemen en Medion kan zelf niets doen dus blijven ze je van het kastje naar de muur sturen.

Ik ga ze nog wel even bellen dat het 3e apparaat ook niet goed was en dat Aldi zo coulant is geweest om het apparaat terug te nemen. Ik kan niet anders zeggen dat in tegenstelling tot Medion de mesnen van Aldi wel duidelijk zijn. Bij het regiokantoor kreeg ik te horen dat als het apparaat al 2x is terug geweest dat het dan genoeg is en je het geld terug kan krijgen.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Laatst online: 10-09 19:03
Aldi Best 0499-367000
Aldi Culemborg 0345-472911
Aldi Drachten 0512-5892 00
Aldi Ommen 0529-4593 08
Aldi Roermond 0475-384700
Aldi Roosendaal 0165-583800
Aldi Zaandam 075-6517411
Aldi Groenlo heb ik geen nummer van kunnen vinden.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep
  • Laatst online: 13-09 14:20

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Jimbolino schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:58:
ik geloof dat je nog een aparte irdeto-cam erbij moet kopen, aangezien canaldigitaal geen gebruik meer maakt van seca...

weet trouwens iemand iets over de ruiswaarden van de LNB?
Ff je huiswerk doen hoor. IRDETO is eruit gegaan, SECA is de standaard, en degenen die een IRDETO-2 kaart van Euro1080 (HDTV) hebben die krijgen het signaal (op verzoek) via de IRDETO-2.

LNB is naast de reciever belangrijkste onderdeel, maar als je de 80 cm schotel erbij neem is het niet essentieel eentje het lage ruiswaarden te hebben, zeker niet als je op de ASTRA1 zit. Een verstandig iemand koopt echter een goede LNB met lage ruiswaarden om een zo optimaal mogelijke ontvangst te hebben. Die zijn een tientje of 3 dus zal je de kop niet kosten.
Vergeet niet: geen één reciever, TV/LCD/plasma kan van een slecht signaal iets goeds maken.

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had volgende bericht eerder gepost, maar ik moest naar dit topic verhuizen, dus ga ik hier verder. Dit was de originele post:

Hoi,

Ze hebben bij de mediamarkt Zoetermeer een aanbieding voor een Techwood 42" scherm 4000 bit http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/157/

Ze hebben me verteld dat dit een vestel scherm is (type 4205, maar daar kan ik weinig over vinden, wel over de 4210). Heeft iemand ervaringen met dit scherm of met een vestel scherm? Is dit een leuke aanbieding voor de prijs of kan ik beter een iets duurder scherm kopen met het oog op kwaliteit.

Alvast bedankt voor de reacties.

Nog meer reacties van kenners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
PeepPeepPeep schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:01:
[...]

Ff je huiswerk doen hoor. IRDETO is eruit gegaan, SECA is de standaard, en degenen die een IRDETO-2 kaart van Euro1080 (HDTV) hebben die krijgen het signaal (op verzoek) via de IRDETO-2.
Mag ik hieruit concluderen dat het setje van de Lidl wel geschikt is voor ontvangst via CanalDigital :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 17:21
Zie de FAQ van Canal Digital:
Vraag: Moet ik een seca of een irdeto-ontvanger aanschaffen?
Antwoord: Beide systemen worden ondersteund door CANALDIGITAAL, echter het SECA codeersysteem wordt als standaard gehanteerd. Nieuwe diensten worden dan ook uitsluitend nog voor SECA decoders aangeboden. CANALDIGITAAL adviseert u om voor een SECA-decoder te kiezen.

Oftewel, hij zou het moeten doen.
Dit setje icm canaldigital (€2,50 p/m) lijkt mij interessanter dan elke maand 12 euro neer tellen voor kabel ontvangst. Alleen geen discovery channel meer...
Dan betaal je toch 7,45 euro per maand. Is ten slotte nog steeds veel goedkoper en krijg je tevens ook National Geographic en Talpa (als je daar al op zit te wachten).

[ Voor 31% gewijzigd door Muttley op 31-08-2005 18:42 ]

An 11 is a 10 that swallows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Muttley schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:36:
Zie de FAQ van Canal Digital:
Vraag: Moet ik een seca of een irdeto-ontvanger aanschaffen?
Antwoord: Beide systemen worden ondersteund door CANALDIGITAAL, echter het SECA codeersysteem wordt als standaard gehanteerd. Nieuwe diensten worden dan ook uitsluitend nog voor SECA decoders aangeboden. CANALDIGITAAL adviseert u om voor een SECA-decoder te kiezen.

Oftewel, hij zou het moeten doen.
[...]

Dan betaal je toch 7,45 euro per maand. Is ten slotte nog steeds veel goedkoper en krijg je tevens ook National Geographic en Talpa (als je daar al op zit te wachten).
Aha, dankje. Ik heb me rot lopen zoeken naar die irdeto ondersteuning. Dat er nog een abbo van 7,45 is heb ik inderdaad geizen. 5 euro is wel wat duur voor DC en NGC, maar het abbo van 2,50 ziet er interessant uit. Bedankt voor je info Muttley :).

Verwijderd

Kzie net bij de Makro, op de laatste pagina van de kantoor folder een 42" Phocus (???) plasma, met speakers voor 1188,- en zonder voor 1069,-.

De specs zijn niet super, maar tis wel een leuk prijsje. Is Phocus ook nog wat??

(sorry, geen link mogelijk)

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Wat vinden jullie van deze vooraankondiging?
"ALDI-SÜD" bietet 05.09.05 , regional einen Digitalen Twin-Sat-Receiver mit 80 GB Festplatte, Time Shift Funktion und EPG."
Ik kan het plaatje niet goed lezen, maar volgens mij zit alles erop en eraan voor € 199.

Verwijderd

Ff een tussendoorvraagje....
Weet iemand misschien wanneer Aldi weer met een aanbieding komt voor een PC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:58:

[...]

Ik kan het plaatje niet goed lezen, maar volgens mij zit alles erop en eraan voor € 199.
Jammer voor je, maar de Nederlandse Aldi valt onder Aldi Nord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik zal even mijn ervaring posten mbt de satelliet-installatie van Lidl-Nederland.

De muurbeugel was niet recht op het plaatje gelast, dus om die beugel waterpas te krijgen, moest ik de plaat ietsje scheef aan de muur zetten. Verder is de muurbeugel kleiner dan de schotel, dus als je huis toevallig op 19.2 graden staat, moet je een plankje tussen de muurbeugel en de muur zetten.

Schotel in elkaar schroeven en uitrichten mbv de satfinder was een fluitje van een cent. Ging echt razendsnel.
De kabelset die Lidl erbij aanbood, moet je niet kopen, want daar heb je niets aan; haal beter bij de bouwmarkt een goede kabel en connectoren.

Dan de ontvanger. Daar ben ik wat minder tevreden over. Hij gaat bij mij soms zomaar uit, plus dat-ie een groot aantal zenders niet pakt (en met satfinder ertussen doet-ie het wel, rara :?). Er is geen handleiding meegeleverd (zelfs ff nagevraagd) en het menu is niet erg logisch en nogal beperkt vind ik.
Omdat ik veel zenders mis (waaronder BVN), wil ik maandag de receiver omruilen. Mochten er dan weer zenders ontbreken, dan breng ik hem terug.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 02:09:
Jammer voor je, maar de Nederlandse Aldi valt onder Aldi Nord.
dat weet 'ie ook wel :) ff over de grens zit süd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfdiesel schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:00:
Ik was het wachten ook meer dan zat op een moment, 2x het apparaat terug gestuurd naar Medion. Ze worden daar overigens ook steeds arroganter als je blijft bellen over de problemen en dat ze niet opgelost zijn met het omruilen van de doos....
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe (Deense) Medion DVD recorder gekregen. Dat was wel snel trouwens, want ik had mijn apparaat maandag op de bus gedaan. De postbode was zelfs donderdag al langs geweest. Maar raad eens... precies hetzelfde probleem met het geluid. Ik heb de raad van Golfdiesel opgevolgd (dank je!) en mijn MD speler aangesloten op de digitale uitgang en inderdaad dan is het geluid wel goed. Vanmorgen Medion gebeld en de medewerker erkende (na - blijkbaar - lang overleg met een collega) dat dit een bekend probleem was maar vertelde erbij dat dit probleem zich alleen voor zou doen bij tv signalen die via de coax ingang binnenkomen. Het zou aan de capturekaart van het apparaat liggen en daar was niets aan te doen. Nou... dat geloof ik niet want ook bij het afspelen van een cd was het geluid via de lijn-uit en digitale uitgang erg verschillend. Maar goed, ik heb hem vriendelijk bedankt en direct Aldi Ommen gebeld. Ik kan mijn apparaat terug brengen en krijg mijn geld terug. Ik heb inmiddels een Sony HX710 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:02
over de liddl LNB: mijn oude (alps) LNB was stuk, deed het in ieder geval erg slecht voor zenders via de mtv transponder. De lidl LNB heeft deze nu vervangen en werkt prima.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Wortelstok schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:58:

[...]

Let op!! In Duitsland zijn de meeste zenders FTA te ontvangen, en worden dus veel receivers verkocht zonder CI-sloten. Die zie ik hier ook niet bij staan...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Ik lees net in het blaadje van Trekpleister dat ze een DVD/DIVX speler van Mitsui te koop hebben.
Helaas kan ik het typenummer nummer niet lezen... (http://www.trekpleister.nl/magazine/) en dan pagina 4.

Zelf heb ik al een aantal jaar een Revoy 3200 DX divx speler maar er komen nu tegenwoordig steeds meer merken met een Divx speler op de markt. Zijn er tegenwoordig nog veel verschillen in kwaliteit of niet.

Je leest wel eens dat ze Divx ondersteunen maar bijvoorbeeld niet los selecteerbare ondertiteling.

Hebben mensen deze Mitsui Divx speler ook en zo jah wat zijn hun ervaringen... ik zit namelijk te twijfelen om er eentje te kopen voor mn vriendin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:04:
Ik lees net in het blaadje van Trekpleister dat ze een DVD/DIVX speler van Mitsui te koop hebben.
Helaas kan ik het typenummer nummer niet lezen... (http://www.trekpleister.nl/magazine/) en dan pagina 4.

Zelf heb ik al een aantal jaar een Revoy 3200 DX divx speler maar er komen nu tegenwoordig steeds meer merken met een Divx speler op de markt. Zijn er tegenwoordig nog veel verschillen in kwaliteit of niet.

Je leest wel eens dat ze Divx ondersteunen maar bijvoorbeeld niet los selecteerbare ondertiteling.

Hebben mensen deze Mitsui Divx speler ook en zo jah wat zijn hun ervaringen... ik zit namelijk te twijfelen om er eentje te kopen voor mn vriendin...
Blokker heeft er ook een. (Laatste pagina). Hier staat wel een merk+typenummer bij. Heb er verder niet echt verstand van; maar ik kijk toch meer DVD's dan Divx. Misschien kun je van die blokker ook meenemen in je vergelijk; aangezien deze ook nog een 10 euro goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Volgens mij had die van de Blokker geen 5.1 geluidsuitgang(en). Voor de lage bedragen van tegenwoordig van DVD-spelers geef ik liever een paar luttele eurootjes meer uit voor een DVD speler met alles erop en eraan (voor een iets hoger laag bedrag ;))...

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 12:25
Priet schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:51:
Volgens mij had die van de Blokker geen 5.1 geluidsuitgang(en). Voor de lage bedragen van tegenwoordig van DVD-spelers geef ik liever een paar luttele eurootjes meer uit voor een DVD speler met alles erop en eraan (voor een iets hoger laag bedrag ;))...
wat bedoel je met 'alles erop en eraan' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Digitale uitgang, 5.1 analoge uitgang, fatsoenlijke afstandsbediening en voldoende andere features. Een mooi design is natuurlijk ook leuk meegenomen. Omdat de prijzen inmiddels zo laag zijn is er bijna geen reden meer om niet even verder te kijken naar een model dat dit soort snufjes ondersteund.

Neem bijvoorbeeld de modellen van Cyberhome. Dit zijn spelers tussen de €50,- en €100,-

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:04:
Komende week in Duitsland

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_36/BILD001.JPG

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_36/OFF001.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
weet er iemand hoe lang het geleden is dat er een autoradio bij de LIDL of ALDI geweest is, want ik had er iig wel intresse in.. houd alleen niet zo van wachten...

weet iemand heeeel misschien binnen hoeveel tijd dat ik zo'n autoradio kan verwachten?

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:42

Clush

Do as I say...

ik denk niet dat hij die bedoelt... dit lijkt me een budget-pc (hoewel de prijs er niet bij staat), terwijl 'de pc's van de aldi' vaak vrij mooie specs hebben. ik dacht trouwens gehoord te hebben dat je die pc's ook direct bij medion kon bestellen... weet niet of dat nog consequenties heeft voor de prijs...

[ Voor 3% gewijzigd door Clush op 06-09-2005 04:13 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:04:
beetje laat, maar bij de lidl:
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clusharaw schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 04:12:
[...]

ik denk niet dat hij die bedoelt... dit lijkt me een budget-pc (hoewel de prijs er niet bij staat), terwijl 'de pc's van de aldi' vaak vrij mooie specs hebben. ik dacht trouwens gehoord te hebben dat je die pc's ook direct bij medion kon bestellen... weet niet of dat nog consequenties heeft voor de prijs...
Dit kan, jazeker. Op de website van medion, heeft dit bedrijf ook een webshop. (Ik link naar een computer; de links op de medionshop zijn nogal deeplink gevoelig.. Gewoon het menu gebruiken aan de linkerkant) Je moet wel een adres in Duitsland hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

bij Kruidvat is op 10 sept een 19 inch Yakumo TFT scherm te koop voor € 239,-:
http://www.kruidvat.nl/do...=KRUIDVATMAGAZINE&Flash=7
Staat geen type bij maar ik vermoed dat het de Yakumo TFT 19 SLi is die op
http://www.yakumo.com/pro...php?pid=1&ag=TFT-Displays
staat.
€ 239,- is niet veel geld voor een 19 inch scherm, maar is het de moeite waard ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hvangent schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:32:
bij Kruidvat is op 10 sept een 19 inch Yakumo TFT scherm te koop voor € 239,-:
http://www.kruidvat.nl/do...=KRUIDVATMAGAZINE&Flash=7
Staat geen type bij maar ik vermoed dat het de Yakumo TFT 19 SLi is die op
http://www.yakumo.com/pro...php?pid=1&ag=TFT-Displays
staat.
€ 239,- is niet veel geld voor een 19 inch scherm, maar is het de moeite waard ????
16ms responstijd (kan nog net voor games..) en 450:1. Ziet er goed uit; zeker voor die prijs! :) De goedkoopste in de pricewatch met 16ms is 267 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

-Daniël- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:53:
[...]

16ms responstijd (kan nog net voor games..) en 450:1. Ziet er goed uit; zeker voor die prijs! :) De goedkoopste in de pricewatch met 16ms is 267 euro.
Hmm, ik zie dar er ook een 19inch SL is met 25 ms responstijd, zou me niet verbazen als het dit type is wat Kruidvat in de aanbieding heeft. (aanbieding staat overigens op pagina 7 van het Kruidvat Magazine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
En heeft iemand er al een gekocht? Zo ja, bevalt hij? Hoe zit het met dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Weet iemand of dit wat is en of die gevoed wordt :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Zo te zien niet.
Ik had laatst een sitecom gekocht, die niet gevoed werd, maar wel een voedingsaansluiting opzat. Wellicht is dat bij deze ook zo.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het TVE 5DVR 400 ofwel xirion blokker apparaat:

Ik heb hem een keer in de niet-spaar stanby-modus(zie setup menu) aan laten staan en kwam tot de ontdekking dat hij echt heel erg heet geworden was de volgende ochtend. Ik kan me voorstellen dat het apparaat bij zo'n hitte bijv. vast gaat lopen.. In de spaarmodus wordt ie in standby niet warm, maar is de tijdsweergave op de display afwezig.

Sowieso: Wordt jullie TVE Xirion apparaat ook zo ontzetten heet als hij aan staat en opneem/weergeeft? Vooral rechts achter (voeding) wordt hij heel erg warm.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 06:47:
Xiron DVD recorder:

Het is mij nu twee keer overkomen dat ik de recorder 'snachts aan heb laten staan en hem de volgende dag niet meer kon bedienen, niet met de AB of met de knoppen op de voorzijde van de recorder (aan/uit of eject, no response). De enige remedie is de stekker er uit en er in doen.
Is iemand bereid om zijn/haar recorder een nachtje aan te laten staan (in beide gevallen stond hij in "watch TV" mode) en te melden of het resultaat het zelfde is?

Alvast dank!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 19:59 ]

Verwijderd

-Daniël- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:36:
[...]

Dit kan, jazeker. Op de website van medion, heeft dit bedrijf ook een webshop. (Ik link naar een computer; de links op de medionshop zijn nogal deeplink gevoelig.. Gewoon het menu gebruiken aan de linkerkant) Je moet wel een adres in Duitsland hebben..
Het klopt wel dat ik niet naar de Budget versie kijk. Ik wacht op de "echte" aanbieding van de Aldi. De pc van de Lidl is alleen in regio 2. Maar is het niet zo dat aldi meestal als tegenaanbieding ook snel weer een pc in de aanbieding gooit!?

• witchdoc
GGS_106 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:42:
500mA is hetgeen je USB host zou moeten kunnen leveren. USB hubje heeft eigenlijk nooit voeding (nodig) maar de apparaten die je eraan connecteert wel indien ze dus meer dan die 500mA trekken.

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

hvangent schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:08:
Hmm, ik zie dar er ook een 19inch SL is met 25 ms responstijd, zou me niet verbazen als het dit type is wat Kruidvat in de aanbieding heeft. (aanbieding staat overigens op pagina 7 van het Kruidvat Magazine)
Ik kan die met 25ms niet vinden, zou wel aantrekkelijk ding zijn als die 16ms klopt.
Prince_of_Darkness schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:27:
En heeft iemand er al een gekocht? Zo ja, bevalt hij? Hoe zit het met dode pixels?
De aanbieding geld alleen op aanstaande zaterdag...

• XXfrankieXX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 22:04

XXfrankieXX

Who, me?

hvangent schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:08:
[...]

Ik heb die TFT 19 SL gevonden, maar hij lijkt niet helemaal op die van het plaatje van de kruitvat (het merkje staat in het blauw) en deze heeft een contrasverhouding van 500:1. Volgens mij bedoelt kruitvat toch de SLI uitvoering (en moet ik kijken of ik nog ergens aan € 239 euro kan komen).

[ Voor 3% gewijzigd door XXfrankieXX op 08-09-2005 17:29 ]

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:36
XXfrankieXX schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:27:
[...]

Ik heb die TFT 19 SL gevonden, maar hij lijkt niet helemaal op die van het plaatje van de kruitvat (het merkje staat in het blauw) en deze heeft een contrasverhouding van 500:1. Volgens mij bedoelt kruitvat toch de SLI uitvoering (en moet ik kijken of ik nog ergens aan € 239 euro kan komen).
Bovendien weegt dat ding 8 a 9 kilo terwijl die van het Kruidvat maar 5,5 is. Lijkt me dus die nieuwe!

• WiLLoW_TieN
Ebbie schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:47:
[...]

Bovendien weegt dat ding 8 a 9 kilo terwijl die van het Kruidvat maar 5,5 is. Lijkt me dus die nieuwe!
Volgens mij is de voet wel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:56:
[...]

Volgens mij is de voet wel anders
Bij Kruidvat om meer info gevraagd, die verwezen me naar de leverancier (Fa Faveo) en deze konden mij vertellen dat het om de SLi uitvoering gaat, met ingebouwde adapter. Responsetijd 16ms en alleen een D-SUB aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
hvangent schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:11:
[...]

Bij Kruidvat om meer info gevraagd, die verwezen me naar de leverancier (Fa Faveo) en deze konden mij vertellen dat het om de SLi uitvoering gaat, met ingebouwde adapter. Responsetijd 16ms en alleen een D-SUB aansluiting
Ga jij er morgenvroeg 1 halen ? En laat je ons dan zo gauw mogelijk wat weten ?
* kuch *

[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-09-2005 19:17 ]

Verwijderd

hallo allemaal

vandaag dat scherm gekocht bij het kruidvat
mooi scherm type sli en reactie tijd is 16 ms

lijkt me een goede deal

gr bas

Verwijderd

Hey ,ben hier nieuw.

Bij de aldi is as maandag een luidspreker set te koop,die wil ik graag hebben .Maar ik woon in regio 2 en niet 3.
Wie kan het voor mij kopen en versturen naar mij.Betaal de verzendkosten.

Mail naar mij

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:00:
hallo allemaal

vandaag dat scherm gekocht bij het kruidvat
mooi scherm type sli en reactie tijd is 16 ms

lijkt me een goede deal

gr bas
Ow dan heb je meer gelluk als ik, heb eerst staan w88 bij een kruidvat die niets had, de volgende had er maar 2, terwijl ik er als 6e aankwam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:33:
Hey ,ben hier nieuw.
Bij de aldi is as maandag een luidspreker set te koop,die wil ik graag hebben .Maar ik woon in regio 2 en niet 3.
Wie kan het voor mij kopen en versturen naar mij.Betaal de verzendkosten.
Mail naar mij
Lidl bedoel je!! Aldi heeft weinig leuke aanbiedingen meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Laatst online: 31-08 23:46
GGS_106 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:42:
Die heb ik zojuist gekocht, werkt zowel met voeding als zonder perfect...
In het doosje vind je:
-Usb Hub
-Usb kabel
-Adapter
-Handleiding

Zal straks even een paar pics maken...

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/2904/1-totaal-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/5858/2-usbkabel-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/6781/3-adapter-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/9546/4-bovenkant0klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/5189/5-totaal-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/5391/6-totaal-klein.jpg
8)7 Alles clickable :P

[ Voor 71% gewijzigd door Westereen op 12-09-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor gebruik je het als ik vragen mag? Heb je niet genoeg usbpoorten op je pc ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Laatst online: 31-08 23:46
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:32:
Waarvoor gebruik je het als ik vragen mag? Heb je niet genoeg usbpoorten op je pc ??
Ik heb een kast zonder USB op de voorkant en dit ding staat mooi op mijn bureau en dan plug je er toch net even wat sneller een USB stich / mp3 speler erin ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.