Erg goed om te horen dat je het apparaat toch nog terug kunt brengeni2Paq schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:52:
We gaan even terug in de tijd! In April had de Aldi een Medion DvD-HD recorder a 299,- in de aanbieding. Zoals bekend zijn er wat problemen met dat apparaat en zo ook met de mijne. Voor de aanschaf heb ik contact met Medion support gehad, ze gewezen op een site waar deze problemen besproken werden en mij werd verzekerd dat het apparaat nu geen gebreken had. Niets bleek minder waar. In het kort beloofde Medion NL van alles, zouden zelfs naar Duitsland zijn geweest, er zou bezoek van Sampo zijn geweest en bla bla bla. Maar geen oplossing. Vandaag maar weer eens gebeld, de "supportmedewerker" weer het hele verhaal uitgelegd en verteld over deze site en de area450 maar het enige wat hij zei was "het apparaat voldoet aan de normen en de mensen op die site's zijn meestal allemaal pubers zonder verstand"![]()
Genoeg gewacht dus! Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ik terug naar de Aldi en het hele verhaal verteld, de bedrijfsleidster kende het probleem en het verhaal en zei "breng hem morgen maar retour, dan krijgt u uw geld terug". Dank U!![]()
Op naar BCC morgen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum