Een computer verebruikt niet steeds even veel. Doe maar eens en test door een grote hoeveelheid kleine filetjes te copieren naar een andere partitie.
Verwijderd
Ook bij mij werkt die xiron niet naar behoren. Bij ingestelde timer neemt hij soms op en soms niet.
Nog ergerlijker vind ik de timermogelijkheden waar je alleen maar kan kiezen tussen : alle dagen, wekelijks of eenmalig. Ieder videorecorder heeft de mogelijkheid om minstens ook nog van maandag tot vrijdag op te nemen.
Heb ook de indruk dat er verschillende toestellen onder dezelfde naam worden verkocht.
Heb dus een xiron rw3dd die er anders uitziet dan de hier op het forum afgebeelde exemplaren. Ik heb ook 10 timers en geen 8? Mijn AB ziet er ook heel anders uit.
Nog ergerlijker vind ik de timermogelijkheden waar je alleen maar kan kiezen tussen : alle dagen, wekelijks of eenmalig. Ieder videorecorder heeft de mogelijkheid om minstens ook nog van maandag tot vrijdag op te nemen.
Heb ook de indruk dat er verschillende toestellen onder dezelfde naam worden verkocht.
Heb dus een xiron rw3dd die er anders uitziet dan de hier op het forum afgebeelde exemplaren. Ik heb ook 10 timers en geen 8? Mijn AB ziet er ook heel anders uit.
Verwijderd
Gisteren bij de Mediamarkt Den Haag DVD recorder gekocht :
HE DVR881 voor 102 euro (99 euro +3 euro verw.bijdr.)
http://service.shop.nl
Staat nu voor het eerst op te nemen
Het lukte eerst niet maar na een +RW in de recorder zelf gewist te hebben doet ie het nu
Wat minder mogelijkheden maar wel lekker goedkoop
http://service.shop.nl
Staat nu voor het eerst op te nemen
Het lukte eerst niet maar na een +RW in de recorder zelf gewist te hebben doet ie het nu
Wat minder mogelijkheden maar wel lekker goedkoop
Bij de GAMMA (In Nieuwegein) staat een aanbieding van de HE DVX3138H speler, een DivX speler voor 64,95. Leuke prijs voor een uitgebreide DivX speler, echter via www.shop.nl kost ie maar 39.95 
Gisteren dat ding gekocht en uitgeprobeerd. In de handleiding staat niets over subtitles bij DivX, dus maar het internet gerpobeerd... Geen resultaat. Echter, via de website van Elyxio (de oorsponkelijke merknaam van het apparaat) gevonden dat er een firmwareupdate is voor een ouder type waarme SMI bestanden worden ondersteund. En, warempel: dit apparaat ondersteunt SMI subs bij DivX
Hij speelt ook XVID af, met of zonder AC3. WMA doet ie helaas niet...
Er zitten verschillende aansluitingen op, waaronder SCART, Composite Video en VGA. Ook digitale uitgangen en 6 audio kanalen.
Ben erg tevreden tot nu toe, zeker voor deze prijs!
Gisteren dat ding gekocht en uitgeprobeerd. In de handleiding staat niets over subtitles bij DivX, dus maar het internet gerpobeerd... Geen resultaat. Echter, via de website van Elyxio (de oorsponkelijke merknaam van het apparaat) gevonden dat er een firmwareupdate is voor een ouder type waarme SMI bestanden worden ondersteund. En, warempel: dit apparaat ondersteunt SMI subs bij DivX
Er zitten verschillende aansluitingen op, waaronder SCART, Composite Video en VGA. Ook digitale uitgangen en 6 audio kanalen.
Verwijderd
Kwaliteit vd opname id 2uurs-stand is erg goedVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:26:
Gisteren bij de Mediamarkt Den Haag DVD recorder gekocht :
Divx speelt ie ook af
Ik had alleen een paar keer bij het inschakelen groen beeld maar
na aan en uitdoen ging dat weer weg???
Hij is aangesloten via de meegeleverde scart op rgb scartingang vd tv
geeft hij ook de naam van de MP3s weer op het display?Roelos schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:37:
Deze aanbieding is er al een tijdje, maar toch nog maar even hier plaatsen..
[afbeelding]
99 Euro bij de Halforts.
VDO DAYTON CD/MP3 1404
Tuner/CD/MP-3 combinatie. Uitgevoerd met o.a. RDS/EON.
Bass Boost system (BBS)
Muziekvermogen: max. 4 x 40 Watt
Multicolor LCD
Telephone mute
RDS/EON
Opzich niet enorm goedkoop, maar hier zit wel een aux-in aan de achterkant (2 tulp-stekkertes) en dat staat niet in de beschrijving in de folder of op de halforts-site. Ik heb mijn ipod er op aangesloten het werkt prima!
Prima geluid en bedieningsgemak!
Is het gemakkelijk om in een CD vol met MP3s te navigeren?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Slikt dat apparaat ook DVD+R en DVD+RW? en kan je er DVD's met mp3 mee afspelen? Zo ja dan is het wel heel erg interessant.Robbemans schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:42:
Bij de GAMMA (In Nieuwegein) staat een aanbieding van de HE DVX3138H speler, een DivX speler voor 64,95. Leuke prijs voor een uitgebreide DivX speler, echter via www.shop.nl kost ie maar 39.95
en wat voor speakeraansluitingen zijn het, tulp? ik heb nl een JVC set en dat zijn gewoon draadjes...
ziet er wel geinig uit ja, maar kan ie ook DVD+R aan? (bij de meeste elcheapo spelertjes wel nl, maar als ik de specs zie, weet ik het niet zeker:)Robbemans schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:42:
DIVX-speler
Type: DVX3138H
Door de vele aansluitingen en mogelijkheden is deze DIVX speler een echte "alles-kunner". Voorzien van de laatste codec, 5.1 output en real-time VGA output is dit de meest uitgebreide DIVX-speler beschikbaar.
Merk: HE
Media: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R, DVD-RW, HDCD, KOKDAK Afbeelding CD, SVCD, VCD
Aspect Ratio: 16:9 breedbeeld, 4:3 LB, 4:3 PS
Beeld output systeem: PAL, NTSC
Beeldformaten: AVI, DVIX, JPEG, KODAK Afbeelding CD, MPEG2, MPEG1, MPEG4
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb alleen +R en +RW geprobeerd, en die slikt ie prima. Ik heb geen -R en -RW discs.LuNaTiC schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:03:
[...]
ziet er wel geinig uit ja, maar kan ie ook DVD+R aan? (bij de meeste elcheapo spelertjes wel nl, maar als ik de specs zie, weet ik het niet zeker:)
[...]
Linkje naar de handleiding met afbeeldingen van de aansluitingen: http://www.elyxio.com/ftp/88.pdf
De styling moet je mooi vinden, maar goed. Voor 39,95
Het enige minpuntje dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de DVD tray. Deze is nogal dun en kan door onvoorzichtigheid willicht wat makkelijker afbreken.
@Expecho:
Ik zal vanavond ff een DVD met MP3s proberen. Kijken hoe ie met 4 GB aan mp3 omgaat. Kijk ook effe op de bovenstaande link voor de aansluitingen. Audio is (o.a.) tulp.
[ Voor 32% gewijzigd door Robbemans op 02-08-2005 10:23 ]
Verwijderd
Iemand die turion bij de lidl bekeken waarover hierboven gesproken wordt?
Kan m op de site niet vinden namelijk was wel benieuwd naar de specs..
Dit moet 'm zijn. Hij's eerder in de aanbieding geweest, maar werd nu met korting verkocht bij de opening van dat nieuwe filiaal in Almere Buiten:Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:11:
Iemand die turion bij de lidl bekeken waarover hierboven gesproken wordt?
http://www.lidl.co.uk/gb/...a_Traveller_Notebook_826T
Geen idee of ze hem nog hebben trouwens.
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Bij de Praxis hier in Kerkrade hebben ze een beamer in de aanbieding.
Een Marquant MMB1, meer info hier
http://www.aximax.nl/cata...mmb1-beamer-p-102380.html
Kan alleen nergens uithalen of deze ook breedbeeld aankan.
De prijs is wel erg aantrekkelijk nml €275
Iemand ervaring met deze Beamer
searisk
Verwijderd
Weinig kans dat ie dus op andere plaatsen in het land ook verkocht wordt?.. specs zien er goed uit namelijk.mvdklip schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:45:
[...]
Dit moet 'm zijn. Hij's eerder in de aanbieding geweest, maar werd nu met korting verkocht bij de opening van dat nieuwe filiaal in Almere Buiten:
http://www.lidl.co.uk/gb/...a_Traveller_Notebook_826T
Geen idee of ze hem nog hebben trouwens.
Verwijderd
Heeft iemand deze ook bij andere praxissen zien liggen? Voor 275 kan er weinig mis gaan. Maar ik vind de afstand Enschede kerkrade toch iets te grootdarmit schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:14:
Verwijderd
Maar wat wil je dan voor 275,-? Er zit zelfs een tuner in voor dat geld.Frank|A schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:01:
Een 320000 pixels lcd module? en dan 800x600 resolutie? Dat kan niet. 320000 is net iets meer dan 640x480. Ik zou er niet aanbeginnen, dit kan niks zijn.
Verwijderd
Een laserprinter bij Mycom, voor E 79,95, zit te twijfelen of ik ´m zal kopen. Lijkt me geen slechte aanbieding, wat jullie?
Natuurlijk is die printer de moeite waard 
79 euro, een toner alleen al kost rond de 70 euro.
Wij hebben er hier 2 liggen van toen deze in reclame was in de carrefour. Wel kregen wij het andere model, de samsung ML-1510 ipv van de 1610 die in het boekje stond
.
Hij installeert heel makkelijk, geen zooitje van drivers en tooltjes die er automatisch bij worden geinstalleerd. Hij print ook heel snel tov onze oudere laserprinter.
Een koopje.
79 euro, een toner alleen al kost rond de 70 euro.
Wij hebben er hier 2 liggen van toen deze in reclame was in de carrefour. Wel kregen wij het andere model, de samsung ML-1510 ipv van de 1610 die in het boekje stond
Hij installeert heel makkelijk, geen zooitje van drivers en tooltjes die er automatisch bij worden geinstalleerd. Hij print ook heel snel tov onze oudere laserprinter.
Een koopje.
[ Voor 68% gewijzigd door 0X55AA op 03-08-2005 16:57 ]
Kijk net bij de mycom, maar je moet wel een pc of laptop kopen gelijk met de printer.
In goedkope laserprinters zit volgens mij bij aankoop nooit een helemaal volle toner, verder is het wel een goede aanbieding, goedkoopste in de pricewatch is 90euro. http://tweakers.net/pricewatch/119315
Ik zie het niet staan oop de site van Mycom, waar staat dat precies?Wortelsoft schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:55:
Kijk net bij de mycom, maar je moet wel een pc of laptop kopen gelijk met de printer.
[ Voor 41% gewijzigd door Nijntje op 03-08-2005 17:04 ]
als je meer info opvraagt staat het in het rijtje erbij.
http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=93382&productType=1
http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=93382&productType=1
Verwijderd
Het blijkt idd alléén geldig bij aankoop van een pc/ notebook.
Echter is dit een zéér misleidende aanbieding, aangezien deze voorwaarden in vrijwel onleesbare lettertjes in de folder staat, zie foto!!
Kortom Mycom zijn oplichters!! Dat soort misleidingen kan ik écht héél boos over worden!!

Kortom Mycom zijn oplichters!! Dat soort misleidingen kan ik écht héél boos over worden!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 20:44 ]
ja dat is bijna crimineel ja.,.. en dan sta je daar in de winkel lachen ze je bijna uit dat je zo stom bent dat je dat niet weet/ gelezen hebt !
http://specs.tweak.to/12504
Lache man! De verkoper vertelde dat dit er natuurlijk niet voor niets zo klein in vermeld stond en zei "Ik vind het knap dat U het gezien heeft!" Ik kreeg de printer dan ook gewoon mee voor de prijs van 79,95. Toch weer de beste deal. Mycom is TOP!
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
kweetniet waarom maar hier geloof ik dus geen bal van... niets persoonlijks hoor, maar heb jij hier misschien voordeel bij dit te zeggen?bobsnl schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:12:
Lache man! De verkoper vertelde dat dit er natuurlijk niet voor niets zo klein in vermeld stond en zei "Ik vind het knap dat U het gezien heeft!" Ik kreeg de printer dan ook gewoon mee voor de prijs van 79,95. Toch weer de beste deal. Mycom is TOP!
Verdacht veel Mycom posts in z'n post history...autodidact schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:21:
[...]
kweetniet waarom maar hier geloof ik dus geen bal van... niets persoonlijks hoor, maar heb jij hier misschien voordeel bij dit te zeggen?
Bij de mediamarkt te alphen aan den Rijn hebben ze een dikke laptop in de aanbeiding:
Microstar (medion) laptop:
Prijs: 888 Euro
Vna de week 1 gekocht voor familielid. Zeer relaxed dingetje alles erop en eraan voor een ongelooflijk lage prijs!
Microstar (medion) laptop:
- 1.6Ghz centrino
- Wireless 54
- 533Mhz Bus
- 1024MB DDR2 geheugen
- 100GB HD
- Gigabit ethernet
- Tv-Out
- DVD DL brander
- Afstandsbedieing
- Analoge TV Tuner
- BlueTooth
- Firewire
Vna de week 1 gekocht voor familielid. Zeer relaxed dingetje alles erop en eraan voor een ongelooflijk lage prijs!
[ Voor 10% gewijzigd door lampie1979 op 04-08-2005 04:49 ]
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Verwijderd
Over die Mycom printer:
Ik ben gewoon afgelopen maandag middag om 13.00 (het moment waarop de winkel opende en de aanbieding in ging) naar Mycom in Eindhoven gegaan (en met mij nog 20 anderen). En ik kreeg gewoon zo'n printer mee voor 79 euro. En twee andere mensen (die voor en achter mij in de rij stonden) ook.
Ik denk trouwens wel dat ze inmiddels al lang op zijn, want er stonden er maar een stuk of 8.
Trouwens, prima printer! En zo lekker klein! En dat gat waar de toner in moet is zo groot! Die printer is helemaal leeg van binnen?!?!
Ik ben gewoon afgelopen maandag middag om 13.00 (het moment waarop de winkel opende en de aanbieding in ging) naar Mycom in Eindhoven gegaan (en met mij nog 20 anderen). En ik kreeg gewoon zo'n printer mee voor 79 euro. En twee andere mensen (die voor en achter mij in de rij stonden) ook.
Ik denk trouwens wel dat ze inmiddels al lang op zijn, want er stonden er maar een stuk of 8.
Trouwens, prima printer! En zo lekker klein! En dat gat waar de toner in moet is zo groot! Die printer is helemaal leeg van binnen?!?!
is dit een filiaal aanbieding of zijn er mensen die dit ding ook ergens anders in het land hebben gespot?darmit schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:14:
Ben gisteren in tilburg bij de praxis geweest en deze kende of wist niets van dit ding.
ik click vol verwachting maar op mijn scherm staat geen 275 euri maar wat anders...

Dude, LEES, hij heeft het over de Praxis, die site alleen ter info...autodidact schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:11:
ik click vol verwachting maar op mijn scherm staat geen 275 euri maar wat anders...
[afbeelding]
Ik denk dat het een filiaalaanbieding is en dat ze er gewoon vanaf moeten. Hier in Eindhoven heb ik ze ook wel zien liggen, maar niet voor die prijs... Kan ook nog showmodel zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door Martijn op 04-08-2005 10:24 ]
mijn collega heeft net de laatste 2 gereserveerd in KerkradeMartijn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:24:
[...]
Dude, LEES, hij heeft het over de Praxis, die site alleen ter info...
Ik denk dat het een filiaalaanbieding is en dat ze er gewoon vanaf moeten. Hier in Eindhoven heb ik ze ook wel zien liggen, maar niet voor die prijs... Kan ook nog showmodel zijn...
De projectie-afstand van die beamer is 1,4 tot 4 meter. Wat gebeurt er als je boven die 4 meter zit, wordt het beeld dan wazig ofzo? Ik vind 4 meter namelijk niet zo heel erg veel. Er staat ook niet bij hoeveel lawaai hij maakt. Of wat de afmetingen zijn, hij ziet er erg groot uit. Ik ben bang dat je toch gaat irriteren aan dit apparaat op een gegeven moment, omdat je bijvoorbeeld overdag niet kunt kijken of dat het zwart verre van zwart is.
Mensen 1 aanrader. Neem geen marquant troep. Marquant gebruikt echt troep aan componenten etc.
Zelf meegemaakt met een autoversterker, boxen, mp3speler. Nooit meer Marquant voor mij!
Zelf meegemaakt met een autoversterker, boxen, mp3speler. Nooit meer Marquant voor mij!
Damn..stoer ding, heb helaas net al een laptop besteld, maargoed die kan ik eventueel nog altijd terugsturen.Lampie1979 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 04:47:
Bij de mediamarkt te alphen aan den Rijn hebben ze een dikke laptop in de aanbeiding:
Microstar (medion) laptop:http://www.univ-orleans.f...an_GNU_Linux-MD95345.html
- 1.6Ghz centrino
- Wireless 54
- 533Mhz Bus
- 1024MB DDR2 geheugen
- 100GB HD
- Gigabit ethernet
- Tv-Out
- DVD DL brander
- Afstandsbedieing
- Analoge TV Tuner
- BlueTooth
- Firewire
weet je toevallig hoe zwaar dat ding is, en tot wanneer die aanbieding geld?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Voor wie de dvd hdd recorder (DHR5000) kocht bij lidl en deze regiovrij wenst te hebben doe het volgende.
Open de tray, druk meerdere keren op de nul toets (7 keer). Voila ineens verschijnt er in het beeld dat de recorder regio vrij is.
Krijg je de melding niet ?? dan druk je te snel achter elkaar. Zet de tv op Nederland 1 en druk op de nul. Rechts bovenin verschijnt het kanaalnummer, wanneer die ook STEREO aangeeft druk je weer op nul. Dat is de juiste werkende snelheid.
Overigens is dit apparaat identiek aan de LG RH-4920.
suc6
Open de tray, druk meerdere keren op de nul toets (7 keer). Voila ineens verschijnt er in het beeld dat de recorder regio vrij is.
Krijg je de melding niet ?? dan druk je te snel achter elkaar. Zet de tv op Nederland 1 en druk op de nul. Rechts bovenin verschijnt het kanaalnummer, wanneer die ook STEREO aangeeft druk je weer op nul. Dat is de juiste werkende snelheid.
suc6
Ik had hetzelfde met m'n Medion DVD speler (speler, dus geen recorder), daar was het ook laatje open en een aantal toetsen indrukken. Hebben meer spelers/recorders dit?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:25:
Voor wie de dvd hdd recorder (DHR5000) kocht bij lidl en deze regiovrij wenst te hebben doe het volgende.
suc6
Verwijderd
Kleine KTV met teletekst voor nog geen 50 euro!
Video/dvd combi E 99.-
Hoe lang duurt het voordat aldi/lidl deze in de winkel heeft?

http://www.penny.de/01ang...sp?neumarkt=1607&cache=no
Video/dvd combi E 99.-
Hoe lang duurt het voordat aldi/lidl deze in de winkel heeft?
http://www.penny.de/01ang...sp?neumarkt=1607&cache=no
Je ziet iets in een duitse supermarkt, en verwacht dat er iemand iets zinnigs over kan zeggen mbt in het assortiment verschijnen van de Aldi en/of Lidl

Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Dat is een kweste van tijd.
Als je in de grensstreek woont kan je er langs rijden.
Zo goedkoop heb ik nog nergens een nieuwe tv gezien...
Als je in de grensstreek woont kan je er langs rijden.
Zo goedkoop heb ik nog nergens een nieuwe tv gezien...
Verwijderd
Uhm in de specs in de link die je geeft staat celeron ipv centrino..Lampie1979 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 04:47:
Microstar (medion) laptop:http://www.univ-orleans.f...an_GNU_Linux-MD95345.html
- 1.6Ghz centrino
- Wireless 54
- 533Mhz Bus
- 1024MB DDR2 geheugen
- 100GB HD
- Gigabit ethernet
- Tv-Out
- DVD DL brander
- Afstandsbedieing
- Analoge TV Tuner
- BlueTooth
- Firewire
1.6 celeron is wel net iets anders als een centrino

Tis een Centrino, gister langsgeweest. Ze hadden er nog 8 liggen.PnD schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:36:
1.6 celeron is wel net iets anders als een centrino
Mooie laptopie, voor simpel desktop gebruik heel handig, zeker vanwege de 100GB hd en 1024MB.
Heb em niet gekocht omdat ik viavia een betere kan regelen, maar anders had ik er wel een meegenomen.
Bedenk wel, er lag ook een Toshiba voor 999 (prijs stond 1099 maar verkoper gaf aan dat ie goedkoper was), waar iets minder geheugen & kleinere HD in zat (512MB ipv 1024 & 60 ipv 100GB), maar wel een Radeon 9600/9700. Mocht je dus beetje willen gamen, zou ik daarvoor gaan.
Signature?
weet je misschien hoe groot de scherm was?Lampie1979 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 04:47:
Microstar (medion) laptop:Prijs: 888 Euro
- 1.6Ghz centrino
- Wireless 54
- 533Mhz Bus
- 1024MB DDR2 geheugen
- 100GB HD
- Gigabit ethernet
- Tv-Out
- DVD DL brander
- Afstandsbedieing
- Analoge TV Tuner
- BlueTooth
- Firewire
15 of 15,4
Signature?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ik moet er morgen weer werken, dan zal ik het ff opzoeken voor je. Zal voortaan de aanbiedingkjes van alphen in de gaten houden omdat er hier veel moois voorbijkomtYellowNeck schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:51:
[...]
Damn..stoer ding, heb helaas net al een laptop besteld, maargoed die kan ik eventueel nog altijd terugsturen.
weet je toevallig hoe zwaar dat ding is, en tot wanneer die aanbieding geld?
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Verwijderd
Bij Mediamarkt Utrecht is er nu een Hitachi Beamer PJ-LC7 voor 599,-

Specs
Lamp
Vermogen 165 Watt
Type UHB
Lampduur 2000 uur
Lichtopbrengst 1500 Lumen
Lens
Zoomverhouding 1:1.2
Zoom motor gestuurd
Focus handmatig
Beeld
Beeldverhouding 4:3
Contrast ratio 400:1
Resolutie SVGA (800 x 600)
Projectieformaat 1 - 5 m
Projectieafstand 1,4 x 7,4 m
Horizontale frequentie 15 - 91 kHz
Verticale frequentie 50 - 120 Hz
Aansluitingen
Ingangssignaal video PAL, PAL-M, PAL-N, SECAM, NTSC, NTSC 4.43
Ingangen HDB 15-pin, RCA, S-Video
Uitgangen VGA
Overig
Projectietechniek LCD
Energieverbruik 240 Watt
Keystone correctie
Geluidsniveau 33 dB
Geschikt voor plafondmontage
Gewicht 2,25 kg
Afmetingen (B x H X D) 28,5 x 7,3 x 20,2 cm
Kleur(en) zilver
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 7,3 x 28,5 x 20,2 cm
site hitachi met specs

Specs
Lamp
Vermogen 165 Watt
Type UHB
Lampduur 2000 uur
Lens
Zoom motor gestuurd
Focus handmatig
Beeld
Projectieformaat 1 - 5 m
Aansluitingen
Uitgangen VGA
Overig
Projectietechniek LCD
Energieverbruik 240 Watt
Keystone correctie
Geluidsniveau 33 dB
Gewicht 2,25 kg
Kleur(en) zilver
Introductie model 2005
site hitachi met specs
is dit iets?
http://www.lidl.nl/nl/ind...15.p.5_Luidsprekersysteem
//btw,. ik heb mijn zakgeld vandaag aan een deurstopper gespendeerd bij de Lidl.. geweeeeldig hor
//btw,. ik heb mijn zakgeld vandaag aan een deurstopper gespendeerd bij de Lidl.. geweeeeldig hor

[ Voor 37% gewijzigd door assass op 08-08-2005 16:55 ]
Dit is net zoiets als dat je een paar conservenblikken pakt en daar draadjes aanhangt en die in je kamer zet.assass schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:55:
is dit iets?
Niet echt geweldig dus.
Overdrijven is ook een vak.megaleo schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:04:
[...]
Dit is net zoiets als dat je een paar conservenblikken pakt en daar draadjes aanhangt en die in je kamer zet.
Niet echt geweldig dus.
Met zulke onzin ben je absoluut niet geloofwaardig, en geef je totaal niet het idee dat je die dingen ook maar ooit in het echt gezien hebt.
Ik heb ook wel eens gehoord dat er van die goedkope trust speakertjes geluid uit kwam dat iedereen verbaasde. En geloof me ik durf trust eigenlijk niet aan te raken.
Maar als je er geen echte ervaring mee hebt met deze speakers zelf, geef dan geen reactie en zowel geef dan een wat meer betrouwbare reactie. Hoe, wat, waar, wanneer en hoe lang. Smaken verschillen, voor de een voldoet ie perfect, en voor de ander is zelfs een set van xxx euro nog te min.
Dus wat meer onderbouwing graag, dan hebben de mensen in dit topic er ook nog wat aan.
Geloof mij nou maar.XthinkZ schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:49:
[...]
Overdrijven is ook een vak.
Met zulke onzin ben je absoluut niet geloofwaardig, en geef je totaal niet het idee dat je die dingen ook maar ooit in het echt gezien hebt.
Ik heb ook wel eens gehoord dat er van die goedkope trust speakertjes geluid uit kwam dat iedereen verbaasde. En geloof me ik durf trust eigenlijk niet aan te raken.
Maar als je er geen echte ervaring mee hebt met deze speakers zelf, geef dan geen reactie en zowel geef dan een wat meer betrouwbare reactie. Hoe, wat, waar, wanneer en hoe lang. Smaken verschillen, voor de een voldoet ie perfect, en voor de ander is zelfs een set van xxx euro nog te min.
Dus wat meer onderbouwing graag, dan hebben de mensen in dit topic er ook nog wat aan.
Ik heb bij een speciaalzaak in dit soort apparatuur gewerkt dus ik weet wel waar ik over praat.
Dat wil dus niet zeggen dat jij een gefundeerd oordeel kunt geven over dit setje. Ja, het is spotgoedkoop maar de kwaliteit ervan is wellicht meer dan goed genoeg voor veel mensen. En die weten trouwens zelf ook wel dat je van zo'n setje niet de kwaliteit van een set van 500 euro kunt verwachten.megaleo schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:43:
[...]
Geloof mij nou maar.
Ik heb bij een speciaalzaak in dit soort apparatuur gewerkt dus ik weet wel waar ik over praat.
Voor 50 euro kan het nooit een miskoop zijn. Het is toch op zn minst een 5.1 setje die heus wel lekker zn werk zal doen bij een filmpje oid. Een vriend heeft zoiets maar dan in 2.1 formaat, daar komt een bas uit zeg
meestal doen die setjes het bij films wel aardig, maar laten ze het met muziek wel beetje afweten, wegens gebrek van mid-lage tonen. Mochten ze echt niet bevallen: terug brengen. Aldi doet daar niet moeilijk over.Erkandude schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:05:
Voor 50 euro kan het nooit een miskoop zijn. Het is toch op zn minst een 5.1 setje die heus wel lekker zn werk zal doen bij een filmpje oid. Een vriend heeft zoiets maar dan in 2.1 formaat, daar komt een bas uit zeg
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Lijkt me toch wel lastig om een luidspeaker gekocht bij de Lidl terug te brengen bij de Aldi!PASware schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:32:
[...]
meestal doen die setjes het bij films wel aardig, maar laten ze het met muziek wel beetje afweten, wegens gebrek van mid-lage tonen. Mochten ze echt niet bevallen: terug brengen. Aldi doet daar niet moeilijk over.
Overigens de Lidl doet ook niet moeilijk!
bij Mediamarkt is nu een bluetooth headset voor 22 euro te koop (Ergenic BT 001) iemand hier ervaring mee? normale bluetooth headsets kosten stukken meer dus heb het idee dat het een prul is.
Ik heb ervaring met die Ergenic bluetooth headset. Ik heb hem destijds gekocht voor 24,95, maar binnen een paar dagen weer teruggestuurd omdat de verbinding steeds wegviel. Nou kan dit ook aan mijn telefoon gelegen hebben (SE K700i schijnt lastig te zijn met bluetooth), maar het apparaat was verder ook erg onhandig in gebruik en zat niet lekker op m'n oor.
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Vandaag de nieuwe folder van het Kruidvat binnen gehad stond een universele afstandsbediening 8-in-1 met lcd scherm voor €6.99.
http://www.kruidvat.nl/do...tentcode=KRUIDVATMAGAZINE (pagina 4)
Iemand ervaring met een merkloze universele afstandbediening.
Voor 7 euro voor een uab met lcd ga ik niet eerst vragen om ervaringen, maar ren ik naar de kruidvat om er zelf een te testenarthurkaaij schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:05:
Vandaag de nieuwe folder van het Kruidvat binnen gehad stond een universele afstandsbediening 8-in-1 met lcd scherm voor €6.99.
[ Voor 3% gewijzigd door XthinkZ op 08-08-2005 23:43 ]
ik zie op diezelfde bladzijde in de Kruidvat folder ook een bluetooth carkit voor 59.95. Kan dat wat zijn voor dat bedrag? Waar zit bijvoorbeeld het display? En werkt deze via de radio? Is hij gemakkelijk te verwijderen i.v.m. diefstal?
Iemand al ervaringen?
Iemand al ervaringen?
wat betreft die lidl 5.1
valt er aan de hand hiervan wat te zeggen?
http://www.mysilvercrest.de/en/artikel.php?a=10
valt er aan de hand hiervan wat te zeggen?
http://www.mysilvercrest.de/en/artikel.php?a=10
Ik ben er dus een wezen halen, en het is zeker een leuk ding:XthinkZ schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:42:
[...]
Voor 7 euro voor een uab met lcd ga ik niet eerst vragen om ervaringen, maar ren ik naar de kruidvat om er zelf een te testen.
* Verlicht LCD met tijd en geselecteerd apparaat.
* Met LCD kan je zoeken op merknaam om je apparaat in te stellen, dus niet meer in lijsten opzoeken welke code het ook alweer was.
* Automatische apparaat zoekfunctie als het zoeken op merk niet lukt
* Oplichtende knoppen van het apparaat die je gebruikt (TV, DVD, CD, enz).
Geen geld dus.
[ Voor 3% gewijzigd door XthinkZ op 09-08-2005 15:34 ]
Verwijderd
silvercrest 5.1 van de lidl: deze heb ik gekregen met kerstmis vorig jaar.
- positief: mooi geluid enzo voor die prijs.
- negatief: reset jou instellingen als je het ding uitzet. dus elke keer moet je de instellingen tegoei zetten als je het ding aanzet. afstandbediening reageert slecht. wat nog erger is, pak na 30 sec reageert het ding helemaal niet meer op de afstandbediening. dus vanaf je het ding aanzet moet je zeer snel al je instellingen instellen.
- positief: mooi geluid enzo voor die prijs.
- negatief: reset jou instellingen als je het ding uitzet. dus elke keer moet je de instellingen tegoei zetten als je het ding aanzet. afstandbediening reageert slecht. wat nog erger is, pak na 30 sec reageert het ding helemaal niet meer op de afstandbediening. dus vanaf je het ding aanzet moet je zeer snel al je instellingen instellen.
"Bass" ...........Erkandude schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:05:
Een vriend heeft zoiets maar dan in 2.1 formaat, daar komt een bas uit zeg

Boenk boenk boenk dreun dreun dreun ja
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Wat zijn we vriendelijk zeg vandaagExirion schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:44:
[...]
"Bass" ...........
Boenk boenk boenk dreun dreun dreun jaZoiets als die Logitech crap setjes.
Net als je opmerking in het andere topic (post hier je....)
Het leven is leuker als je eens iets goed kan zeggen

Aan de anderen: als je vindt dat het setje goed klinkt, des te beter! Je hebt voor weinig geld iets kunnen kopen waar je tevreden van bent! Beter dat dan apparatuur van +1000 euro te kopen en nog te blijven zagen...
dit moest er even uit
Verwijderd
Deze heb ik vandaag gekocht. Het apparaat werkt goed. Er zit een kleine, maar duidelijke display op. Hij werkt niet via de radio. Het apparaat werkt via de bluetooth ontvanger/zender van je mobiele telefoon. Dit betekent dat de mogelijkheden ook sterk afhangen van de bluetooth mogelijkheden van je telefoon. Ik heb bijvoorbeeld een Sony Ericsson P800; deze kan geen telefoonnummers weergeven via bluetooth; dus op de display zie je niet de binnenkomende nummers. Ook werkt bij deze telefoon het downloaden van het telefoonboek niet.arene schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:09:
ik zie op diezelfde bladzijde in de Kruidvat folder ook een bluetooth carkit voor 59.95. Kan dat wat zijn voor dat bedrag? Waar zit bijvoorbeeld het display? En werkt deze via de radio? Is hij gemakkelijk te verwijderen i.v.m. diefstal?
Iemand al ervaringen?
Er zit een folder in het pakket waarop staat aangegeven bij welk type telefoon functies wel of niet werken.
Altijd handig... een folder IN het pakket.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:45:
[...]
Er zit een folder in het pakket waarop staat aangegeven bij welk type telefoon functies wel of niet werken.
Verwijderd
Is er iemand die iets weet van de SilverCrest DVD-speler die ze morgen bij de Lidl in de verkoop gaan doen? Ben heel benieuwd naar dat ding en wil um eigenlijk gaan halen. Zit DTS op, 5.1 Dolby en speelt verder alles. In de folder staat dat het typenummer KH6778 is, maar kan dit niet op de site van SilverCrest terugvinden.
Iemand ervaring met SilverCrest DVD-spelers?
Iemand ervaring met SilverCrest DVD-spelers?
kheb het ding zelf niet maar de specs zien er niet verkeerd uit hoor.. maar jah het geluid zelf moet je altijd zelf oordelen...assass schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:11:
misschien hier wat meer info?
http://www.mysilvercrest.de/en/kategorie.php?k=15
Verwijderd
Weet iemand of je met de afstandsbediening van de kruidvat ook zenders kunt zoeken op de tv.
We hebben pas nieuwe zenders gekregen en ben de originele afstandsbediening kwijt.
Anders moet ik voor 60 euro een nieuwe kopen.
We hebben pas nieuwe zenders gekregen en ben de originele afstandsbediening kwijt.
Verwijderd
Heb um ook gehaald. Werkt goed en duidelijk. Heb alleen de tv ingesteld, want de dvd staat niet in de lijst en die dev search begrijp ik niet.
Ligt aan je TV, als je televisie Menu gestuurd is, dan kan het vaak wel.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:14:
Weet iemand of je met de afstandsbediening van de kruidvat ook zenders kunt zoeken op de tv.
Is er alleen 1 speciale knop om zenders te zoeken zoals vaak bij oude modellen, dan wordt dat moeilijk.
Geloof niet alles wat ze je wijsmaken, ik had hetzelfde met mijn AB, volgens die Harry bij de Media Markt zou alleen de duurste van 45 euro werken. Ik kijken naar de specs van de goedkope van 19 euro, toch eigenwijs geweest om die te kopen, en ja hoor, die deed het perfect.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:14:
Kortom: niet altijd hoeft een dure beter te zijn dan een goedkope
Interesssant.. iemand hem al gekocht?Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:57:
Bij Mediamarkt Utrecht is er nu een Hitachi Beamer PJ-LC7 voor 599,-
[afbeelding]
Specs
Lamp
Vermogen 165 Watt
Type UHB
Lampduur 2000 uur
Lens
Zoom motor gestuurd
Focus handmatig
Beeld
Projectieformaat 1 - 5 m
Aansluitingen
Uitgangen VGA
Overig
Projectietechniek LCD
Energieverbruik 240 Watt
Keystone correctie
Geluidsniveau 33 dB
Gewicht 2,25 kg
Kleur(en) zilver
Introductie model 2005
site hitachi met specs
Verwijderd
Tis welk type tv je hebt, ik heb een matchline van de oude serie en daar is een knopje install/menu voor nodig wat gewoon niet op alle vervangers zit. Maar originele ab's van de bekende merken zijn ook niet zo verschrikkelijk duur hoor. Philips levert die dingen rond de 50 euro en Sony geloof ik ook. Tsja als je dat duur vind .... Voor mij is het een eerste levensbehoefte en al die programmeerbare 4 in 1 huppeldepup zooi is het vaak net niet, heb er heel wat geprobeerd, maar sommige functies doen het toch niet, of niet helemaal (teletext functies b.v.)greatgonzo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:14:
[...]
Geloof niet alles wat ze je wijsmaken, ik had hetzelfde met mijn AB, volgens die Harry bij de Media Markt zou alleen de duurste van 45 euro werken. Ik kijken naar de specs van de goedkope van 19 euro, toch eigenwijs geweest om die te kopen, en ja hoor, die deed het perfect.
Kortom: niet altijd hoeft een dure beter te zijn dan een goedkope
Best cheap, maar is het ook goed? Wat kost eigenlijk een abonnement om alles te kunnen ontvangen zoals Canal+ etc. ?Digitale satelliet ontvanger
Set bestaat uit: digitale receiver met afstandsbediening, Ø 57 cm. stalen antenne, Twin LNB + houder, 20 meter coaxkabel, bevestigingsarm, satelliet locator, wandhouder en een scartkabel
Geschikt voor de ontvangst van vrije digitale kanalen
Voorgeprogrammeerd voor Astra, Astra II, Eutelsat HotBird, Hisoasat, Türksat en Amos Sirius
Signaalmeter voor het optisch en akoestisch uitlijnen van de satelliet
4.500 Zendergeheugenplaatsen
Ondersteunt MPEG-2 + DVB
Radio ontvangst
On Screen Display (OSD)
2 x Scartaansluiting
Kinderbeveiliging
Niet geschikt voor CI module
€ 89,99
http://www.lidl.nl/nl/ind...itale_satelliet_ontvanger
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dat kan dus niet met dat setje, want CI wordt niet ondersteund en aangezien je voor nederlandse tv-kanalen moet betalen (onze overheid vond het wijs om alles door Canal+ af te laten handelen) kun je dit setje het beste laten schieten. Tenzij je van duitse en/of britse tv houdt, want die zijn meestal wel free-to-air.
Over LIDL-set:
Is leuk, maar niet geschikt voor CanalDigitaal-abonnement. Er kan nl. geen CI-module in.
Misschien is er met de firmware wat te doen, zodat je er bv. een emu-firmware wel de boel kan zien.
(zit ik nog in mijn edit-scherm en wordt ff opgehouden: save ik hem heeft Prince_Of_Darkness heb ook al goed verwoord).
Is leuk, maar niet geschikt voor CanalDigitaal-abonnement. Er kan nl. geen CI-module in.
Misschien is er met de firmware wat te doen, zodat je er bv. een emu-firmware wel de boel kan zien.
(zit ik nog in mijn edit-scherm en wordt ff opgehouden: save ik hem heeft Prince_Of_Darkness heb ook al goed verwoord).
[ Voor 23% gewijzigd door DikkieDick op 15-08-2005 13:42 ]
aka pluim003
Hmm, das duidelijk dus. Blijf ik toch voorlopig maar bij m'n digitale UPC-ding.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Hoi,
welk type wagen heb je?
Ik heb een bluetooth headset en werkte prima in peugeot 306.
Sinds ik een Opel Zafira heb, klagen mijn correspondenten over een irriterende echo.
Schijnt vaker voor te komen bij mono-volumes.
Vandaar dat ik benieuwd ben in die carkit van het kruidvat.
thx
welk type wagen heb je?
Sinds ik een Opel Zafira heb, klagen mijn correspondenten over een irriterende echo.
thx
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:45:
[...]
Deze heb ik vandaag gekocht. Het apparaat werkt goed. Er zit een kleine, maar duidelijke display op. Hij werkt niet via de radio. Het apparaat werkt via de bluetooth ontvanger/zender van je mobiele telefoon. Dit betekent dat de mogelijkheden ook sterk afhangen van de bluetooth mogelijkheden van je telefoon. Ik heb bijvoorbeeld een Sony Ericsson P800; deze kan geen telefoonnummers weergeven via bluetooth; dus op de display zie je niet de binnenkomende nummers. Ook werkt bij deze telefoon het downloaden van het telefoonboek niet.
De Lidl schotel set ontvanger lijkt verdacht op de volgende:
http://www.comag-ag.de/ht...ver/com-dwl-cmg-sl65.html
Hier vind je ook de handleiding.
http://www.comag-ag.de/ht...ver/com-dwl-cmg-sl65.html
Hier vind je ook de handleiding.
A life lived in fear is a life half lived
tja, FTA receivers zijn leuk, maar na 5min ben je erop uitgekeken...
als je serieus iets met je schotel wil gaan doen moet je toch echt een receiver met CI-interface hebben...
als je serieus iets met je schotel wil gaan doen moet je toch echt een receiver met CI-interface hebben...
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
Ik vond in de kruidvat folder de volgende DVD Speler..
Heeft deze nou een _hardware_ Dolby 5.1 decoder?DVD-speler 5.1
LET OP: DIT ARTIKEL IS VANAF DINSDAG TE BESTELLEN
Met spiegeldisplay
De prijs is inclusief 3,- Euro verwijderingsbijdrage.
Deze dvd-speler is eenvoudig aan te sluiten. Heeft een ingebouwde Dolby Digital AC+3 decoder en ondersteunt verschillende talen en ondertiteling. Deze stylvolle dvd-speler speelt:
- DVD
- CD
- CD-R
- CD-RW
- MP3
- Dolby Digital 5.1
- DTS
- Virtual surround sound
- Afstandbediening
hoe wil je het anders doen?-Daniël- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:24:
Ik vond in de kruidvat folder de volgende DVD Speler..
Heeft deze nou een _hardware_ Dolby 5.1 decoder?
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
ik zag gisteren in een foldertje van een bouwmarkt (Praxis geloof ik) een sat. set met smartcard interface incl. een canaldigitaal pakket voor 250 euro. Misschien ook wel een leuke aanbieding.Jimbolino schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:08:
tja, FTA receivers zijn leuk, maar na 5min ben je erop uitgekeken...
Alleen voor de mensen die niks van satelliet TV afweten, let wel op dat het richten van de schotel echt milimeterwerk is. Bovendien moet je vrij zicht naar het zuiden hebben en dan 30 graden de lucht in. Er mag dus geen boom oid tussen staan. Dat is dus niet iets wat je zo even doet. Mn pa wilde toevallig laatst zo'n setje van Lidl halen voor bij de caravan, maar aangezien FTA toch niet interessant genoeg was heeft ie een tweedehands setje gekocht met canaldigitaal pakket. Aangezien die van te voren niet goed geinformeerd had is het echt een ramp om dat ding af te stellen. Thuis hebben we nergens goed zicht op de satelliet (allemaal bomen).
Let dus goed op voor je zomaar impulsief zo'n setje koopt
Aan je receiver overlaten
Maar nee, ik denk niet dat deze DVD Speler zelf DD5.1 aan kan. Wat hij wel kan, is het signaal via optical link naar een DD receiver sturen, welke het decode.
Ik kan me niet voorstellen dat je hier een setje 5.1 boxjes aan hangt en dat je dan DD geluid hebt.
Maar goed, dinsdag ff langs de winkel en dan bekijken hoe hij eruit ziet.
Tijd voor een nieuwe sig..
Ik heb die DVD speler een aantal weken geleden gekocht voor mijn vriendin. We hebben hem niet veel gebruikt, maar wat ik heb gezien is dat hij het goed doet.
De afstandsbediening reageerd lekker snel, het beeld is goed, er zitten best wat instel mogelijkheden op. Prima DVD speler voor dat geld. En hij ziet er ook niet goedkoop uit.
De afstandsbediening reageerd lekker snel, het beeld is goed, er zitten best wat instel mogelijkheden op. Prima DVD speler voor dat geld. En hij ziet er ook niet goedkoop uit.
Verwijderd
Ik heb 'm weer teruggebracht naar het Kuidvat:Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:58:
Hoi,
welk type wagen heb je?
thx
[...]
Teveel functies werkten niet in combinatie met mijn P800; wat ik al meldde: welke functies in combinatie met welke telefoon werken staat op een folder in het pakket; terecht merkte iemand al op dat dit niet bepaald handig is. Ik had zelf nog de ijdele hoop dat dit misschien wel mee zou vallen.
Terugbrengen was trouwens minder makkelijk dan ik gedacht had; sinds 2 maanden is er bij het Kruidvat een nieuwe regeling die inhoudt dat spullen met een prijs van boven de 50 euro niet meer teruggebracht kunnen worden. Na overleg met de bedrijfsleidster heb ik m'n geld wel teruggekregen.
Ik heb vandaag die bluetooth koptelefoon bij de lidl gehaald.
De geluidskwaliteteit is perfect en hij zit goed op je hoofd en is lekker ligt.
Alleen doet mijn wireless netwerk verbinding het niet meer als de koptelefoon aan staat (zit denk ik op de zelfde frequentie)
En als ik film kijk loopt het geluid een aantal miliseconde achter op de tv, dit is met mediaplayer classic wel te verhelpen door het geluid aan paar miliseconde te verschuiven maar met televisie kijken is er nogsteeds dat hinderlijke verschil. Ik weet nog niet of ik 'm ga houden, mischien kan ik beter een goede annaloge koptelefoon halen...
Alleen doet mijn wireless netwerk verbinding het niet meer als de koptelefoon aan staat (zit denk ik op de zelfde frequentie)
En als ik film kijk loopt het geluid een aantal miliseconde achter op de tv, dit is met mediaplayer classic wel te verhelpen door het geluid aan paar miliseconde te verschuiven maar met televisie kijken is er nogsteeds dat hinderlijke verschil. Ik weet nog niet of ik 'm ga houden, mischien kan ik beter een goede annaloge koptelefoon halen...
probeer je wireless netwerk eens op een ander kanaal te zetten?Lennart_1337 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:23:
Ik heb vandaag die bluetooth koptelefoon bij de lidl gehaald.
We gaan even terug in de tijd! In April had de Aldi een Medion DvD-HD recorder a 299,- in de aanbieding. Zoals bekend zijn er wat problemen met dat apparaat en zo ook met de mijne. Voor de aanschaf heb ik contact met Medion support gehad, ze gewezen op een site waar deze problemen besproken werden en mij werd verzekerd dat het apparaat nu geen gebreken had. Niets bleek minder waar. In het kort beloofde Medion NL van alles, zouden zelfs naar Duitsland zijn geweest, er zou bezoek van Sampo zijn geweest en bla bla bla. Maar geen oplossing. Vandaag maar weer eens gebeld, de "supportmedewerker" weer het hele verhaal uitgelegd en verteld over deze site en de area450 maar het enige wat hij zei was "het apparaat voldoet aan de normen en de mensen op die site's zijn meestal allemaal pubers zonder verstand"
Genoeg gewacht dus! Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ik terug naar de Aldi en het hele verhaal verteld, de bedrijfsleidster kende het probleem en het verhaal en zei "breng hem morgen maar retour, dan krijgt u uw geld terug". Dank U!
Op naar BCC morgen
Genoeg gewacht dus! Nu de Lite-on bij BCC in de aanbieding was ik terug naar de Aldi en het hele verhaal verteld, de bedrijfsleidster kende het probleem en het verhaal en zei "breng hem morgen maar retour, dan krijgt u uw geld terug". Dank U!
Op naar BCC morgen
ik heb zon oud 5in1 woudloper apparaat gepakt uit oude koffer (zaklamp, bril vergrootglas, lampje, kompas) en heb ff gegoogled waar astra zat. beetje richten natte vingeren en binnen minuut beeld hoor. ff met tikjes afstelle en knalle maar..Palomar schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:21:
[...]
ik zag gisteren in een foldertje van een bouwmarkt (Praxis geloof ik) een sat. set met smartcard interface incl. een canaldigitaal pakket voor 250 euro. Misschien ook wel een leuke aanbieding.
Alleen voor de mensen die niks van satelliet TV afweten, let wel op dat het richten van de schotel echt milimeterwerk is. Bovendien moet je vrij zicht naar het zuiden hebben en dan 30 graden de lucht in. Er mag dus geen boom oid tussen staan. Dat is dus niet iets wat je zo even doet. Mn pa wilde toevallig laatst zo'n setje van Lidl halen voor bij de caravan, maar aangezien FTA toch niet interessant genoeg was heeft ie een tweedehands setje gekocht met canaldigitaal pakket. Aangezien die van te voren niet goed geinformeerd had is het echt een ramp om dat ding af te stellen. Thuis hebben we nergens goed zicht op de satelliet (allemaal bomen).
Let dus goed op voor je zomaar impulsief zo'n setje koopt
valt dus wel mee
CISSP! Drop your encryption keys!
Veel digitale receivers hebben een veldsterkte meter aan boord, is niet zoi handig als eentje die je er tussen hangt aan de LNB. Verder maakt de kwaliteit van het geheel veel uit. Ook bomen moet je niet zo over inzitten. mij ouders wonen in het bos en hebben perfect beeld met de satteliet.
Dit topic is gesloten.