Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146079

PHOCUS DVD :

Er staat nu blijkbaar een volledige upgrade op alle sites (zowel Nl als Engelstalig... was gisteren nog niet het geval). Die kan gedownload worden voor mac/windows. Er zit een pdf. file bij met verdere instructies.
zie : http://www.phocusdvd.com/lang/NL/index.htm. Het is een .bin file van ongeveer 4997 kb. update versie : D2C_04_ 021 _20050627 SW-D2CHDPHOCUS05.

Iemand zin om hem te proberen en hier verslag uit te brengen of hij werkt ??? !!!! (want dat geluidsprobleem begint stilaan op mijn :X :X te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143714

Anoniem: 146079 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:36:
PHOCUS DVD :

Er staat nu blijkbaar een volledige upgrade op alle sites (zowel Nl als Engelstalig... was gisteren nog niet het geval). Die kan gedownload worden voor mac/windows. Er zit een pdf. file bij met verdere instructies.
zie : http://www.phocusdvd.com/lang/NL/index.htm. Het is een .bin file van ongeveer 4997 kb. update versie : D2C_04_ 021 _20050627 SW-D2CHDPHOCUS05.

Iemand zin om hem te proberen en hier verslag uit te brengen of hij werkt ??? !!!! (want dat geluidsprobleem begint stilaan op mijn :X :X te werken)
Thanks,

Deze software update had ik nog niet gezien!
Ik heb de versie 018 (volgens mij de 2e versie) erop staan en geen geluids uitval meer maar wel lip synchronisatie probleem (dus geluid en beweging van de lippen loopt niet gelijk), dit is pas zichtbaar na zo'n 15 minuten. In de readme file echter geen woord over lip synchronisatie probleem. Ik zal vandaag deze nieuwe versie uittesten! (ik weet echter niet wat ik erger vind, geluidsuitval elke 20 min of na 15 minuten je ergeren dat het geluid niet gelijk loopt met de beweging van de lippen)!

Update:
Ik had beloofd onder sotware update versie 018 ook nog even naar de tuner van de DVD speler te kijken (niet onbelangrijk) of dan ook het synchronisatie probleem zichtbaar is: goed nieuws voor wie via de tuner van de DVD speler kijken, hier kan ik tot nu toe geen lip synchronisatie probleem zien.

Opmerking:
Omdat ik een digitale tuner bezit en via deze tuner het beeld altijd beter is, kijk is dus altijd via deze tuner en om te kunnen opnemen loopt deze tuner over mijn DVD speler (gebrek aan scart aansluitingen op mijn TV).

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 143714 op 03-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, beide zijn even ergerlijk en zouden eigenlijk niet mogen voorkomen (nee felisio, zelfs niet op toestellen van deze prijsklasse!). Laat maar horen of het werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phocus DVD recorder;

Update versie 021 gelukt (op Sony cd-r 700MB met nero 16x).
Op het eerste oog nog geen veranderingen (kan nog niets zeggen over synchronisatie en geluid).
Wordt vervolgd:
Nog steeds via scart ingang scart1 (dus een digitale tuner) na 15 minuten een lip synchronisatie probleem. (via de DVD tuner kijken tot nu toe geen problemen).
Nu zal een slimmerik zeggen dat kan aan de digitale tuner liggen, ja dat kan maar als ik aan de DVD recorder zelf zit (dus ik kom niet aan de digitale tuner), door een ander kanaal of bron te selecteren en dan weer terug ga naar scart1 het synchronisatie probleem weg is voor 15 minuten en dan weer merkbaar is.

Hieronder de update veranderingen van Phocus zelf:

Phocus Electronics software release for DVHD 160-4

version: D2C_04_021_HDVX_PHOCUS_CDUPDATE.bin
file size: 5.113.576 bytes
release date: 01-07-2005

New software release solves the following issues:

- Recurrent sound drop
- multi DVD burning error
- black screen when recording
- timer recording failure
- VPS failure
- Edit program positions

It has the following new features:

- 16 timer positions, was 8
- Resets night mode after stand by
- Easier program position procedure (press enter)
- Random Play (for MP3 and CD-DA (not Jpeg))
- New UI languages: Polish, Norwegian

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 143714 op 03-07-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phocus DVD recorder;

Update:
Lip synchronisatie probleem lijkt opgelost als je in de setup>audio de sampling frequentie van 48 kHz naar 96 kHz zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131991

Anoniem: 91013 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:42:
Xiron DVD recorder:

[...]

Niemand?
Nog niet geprobeerd, maar ik ben er inmiddels
achter dat _IK_ niet seniel ben !

Ik heb nu al meer dan 10x de timer gezet
terwijl er NIETS opgenomen is/wordt.

De eerste paar keer twijfelde ik aan
mezelf, maar het is nu ZO vaak gebeurd dat
ik zeker weet dat het aan de Xiron ligt.

Ook als je een dagelijks programma in de
timer hebt staan, en je hebt al een paar
dagen dat programma opgenomen:
zodra je gaat editen in de opgenomen
stukken doet de timer ook NIETS meer.
Je programmering blijft er wel in staan,
maar het lijkt of de Xiron een lege timer
heeft :( :(

Ik begin het een beetje kut-apparaat
te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91013

Xiron DVD recorder

Het wordt echt tijd dat er een web site komt waar oa. firmware en support te halen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36275

Vandaag is de nieuwe Aldi in Leek opengegaan (naast de praxis). Ze hebben van alles in de aanbieding. DVD/Video combi 150 pleuro, MP3/minisetje 40 euro etc. Ook een Topcraft Bandschuurmachine (10euro) + schuurbanden 12 voor 1 euro Topcraft elek tafelfiguurzaag (20 euro) en een draadloze schroevendraaier van Topcraft (4 euro).

De draadloze schroevendraaier werkt prima, en is aardig sterk, paar bitjes erbij. Heel handig voor 4 euro, met 3 jaar garantie :). Ik weet niet hoeveel er nog is, maar als je belang hebt klun je altijd nog ff kijken. Was om kwart voor 9 vanmorgen nog en heeeleboel.

Ik kan geen krantje posten want die is al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143714 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:28:
Phocus DVD recorder;

version: D2C_04_021_HDVX_PHOCUS_CDUPDATE.bin
file size: 5.113.576 bytes
release date: 01-07-2005

New software release solves the following issues:

- Recurrent sound drop
- multi DVD burning error
- black screen when recording
- timer recording failure
- VPS failure
- Edit program positions

It has the following new features:

- 16 timer positions, was 8
- Resets night mode after stand by
- Easier program position procedure (press enter)
- Random Play (for MP3 and CD-DA (not Jpeg))
- New UI languages: Polish, Norwegian
Da's nog eens goed nieuws! Alle totnogtoe vermelde problemen meteen opgelost door deze update :
Geluidsprobleem, zwarte scherm, ... en de RANDOM PLAY van mp3's waarover hier ook al geklaagd werd is er nu ook bij !! Deze recorder wordt nog een bestseller !!

Pech voor degenen die hem teruggebracht hebben ondertussen, ze zullen het zich beklagen.
Nu nog een update van die k :X tafstandsbediening... ;)

Behoort MAXELL ook tot de A-merken in cd-r's ?? Ik veronderstel van wel,
dan ga ik later ook een update uitvoeren.

@Frank : de instellingen moeten na update volledig opnieuw gemaakt worden. Maar blijven de reeds opgenomen programmas wel op de Harde schijf staan ??

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 146079 op 04-07-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99156

TVE DVD recorder van de gamma

Heeft iemand al ervaring met de TVE DVD recorder van de gamma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Anoniem: 99156 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:43:
TVE DVD recorder van de gamma

Heeft iemand al ervaring met de TVE DVD recorder van de gamma?
Is precies dezelfde als de Xirion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ziet hij er inderdaad wel uit.

Ik vind het jammer dat de kwaliteit van de recorder niet echt naar voren komt in deze topic. Dus hoe is de kwaliteit? Kijken en opnemen?

Hoe is het gebruikersgemak?

Is de recorder zijn geld waard?

En weet iemand of je een digitale tv kan aansluiten op de recorden? (UPC DIGITAL bijvoorbeeld?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146079 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:25:
[...]

@Frank : de instellingen moeten na update volledig opnieuw gemaakt worden. Maar blijven de reeds opgenomen programmas wel op de Harde schijf staan ??
Ja, alle opnames op de harde schijf blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99156 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:17:
Zo ziet hij er inderdaad wel uit.

Ik vind het jammer dat de kwaliteit van de recorder niet echt naar voren komt in deze topic. Dus hoe is de kwaliteit? Kijken en opnemen?

En weet iemand of je een digitale tv kan aansluiten op de recorden? (UPC DIGITAL bijvoorbeeld?)
Kun je even vermelden waar je op reageerd, dan is het wat makkelijker om antwoord te geven.

Wat bedoel je met digitale TV (zijn die er dan?) of bedoel je een decoder of plasma/LCD TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de TVE / XIRON DVD recorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phocus DVD/HDD recorder :

Net een upgrade gedaan en alles lijkt goed te zijn verlopen. geluidsprobleem is in elk geval opgelost :) !
Heb gewoon via de windows (write cd) wizard de .bin file op een Maxell CD-R (700MB) geschreven en vervolgens in de dvd recorder geschoven.
Een eerste versie, geschreven op cd-r via roxio (direct-cd) werd niet erkend door de dvd recorder (gaf 'bad disc' op display).... blijkbaar is de 'write a disc, not a session' dus niet zo belangrijk.
_/-\o_ Thanks Frank voor de try-out !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146674

bericht los van enige huidige promotie.heb van een vriend die bij elektrieker werkt gehoord dat de boxen die in de aldi-sets gaan van het merk panasonic zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TVE / Xiron DVD recorder:
Anoniem: 99156 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:17:

Aangezien dit mijn eerste DVD recorder is heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar ik moet zeggen dat het een zeer leuke recorder is.

De beeld kwaliteit is gewoon goed (ik kijk op een 55 cm TV), ik heb de recorder gekocht om zo nu en dan eens een filmpje op te nemen (ik zie het als een instap model en ik had de balen van mijn video recorder). Er bestaan ongetwijfeld recorders die qua beeld kwaliteit vele malen beter zijn maar zijn qua prijs ook vele malen duurder.
Zodra je gaat opnemen op de langste tijd, komen ongetwijfeld de gebreken naar boven ... maar of dit veel beter is bij de duurdere recorders?

Het benieningsgemak is OK, voor verbetering vatbaar maar over het algemeen in orde.
Zoals ik reeds eerder schreef zou het fijn zijn om een website te hebben waar men bijv. nieuwe firmware ter download aanbied.

I.m.h.o. de recorder is het geld waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91013 op 05-07-2005 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xiron DVD recorder:
Anoniem: 131991 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:45:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar ik ben er inmiddels
achter dat _IK_ niet seniel ben !

Ik heb nu al meer dan 10x de timer gezet
terwijl er NIETS opgenomen is/wordt.

De eerste paar keer twijfelde ik aan
mezelf, maar het is nu ZO vaak gebeurd dat
ik zeker weet dat het aan de Xiron ligt.

Ook als je een dagelijks programma in de
timer hebt staan, en je hebt al een paar
dagen dat programma opgenomen:
zodra je gaat editen in de opgenomen
stukken doet de timer ook NIETS meer.
Je programmering blijft er wel in staan,
maar het lijkt of de Xiron een lege timer
heeft :( :(

Ik begin het een beetje kut-apparaat
te vinden :(
Is het niet verstandig om gebruik te maken van de garantie, m.a.w. omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phocus DVD recorder:

Toch een lip-synchronisatie probleem met recorder bij aansluiting van een digitale decoder op scart.
Ik kom hier later op terug ("nog" niet te zien bij opname).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148904

Anoniem: 143714 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:27:
[...]

Bij mij geen probleem, wel gedacht aan + of - R(W) compatibiliteit?
Ik heb dezelfde machine en precies het zelfde probleem, alleen afspeelbaar op de phocus en niet op mijn andere spelers waarop wel _/+ rw afspeelbaar zouden moeten zijn.
Heeft iemand al een oplossing. Of doen we iets verkeerd.

groet Mirjam :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Anoniem: 148904 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:28:
[...]

Ik heb dezelfde machine en precies het zelfde probleem, alleen afspeelbaar op de phocus en niet op mijn andere spelers waarop wel _/+ rw afspeelbaar zouden moeten zijn.
Heeft iemand al een oplossing. Of doen we iets verkeerd.

groet Mirjam :O
SLuit je de DVD wel netjes? Anders zijn ze alleen maar leesbaar in de recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
Hey,
Kruitvat heeft vanaf dinsdag 12 Juli weer die Medion Ipod cloon:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wieli124/medion.jpg
//Edit: en ik begrijp er niks meer van :r maar ik ga hem wel kopen dinsdag :)

[ Voor 156% gewijzigd door mister_dog op 10-07-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

Phocus DVD Recorder :

Een lip-synchronisatie probleem, sje waar jullie al niet op letten .... maareh is dit structureel ? Ik bezit namelijk enkele originele dvd's alwaar het gewoon de schijf is, waren wel van een of andere gold-collectie, maar toch ... (vervelend als het je lievelingsfilm is !) m.a.w. zijn het niet de uitzendingen ofwel time-delay in de satteliet-decoder ofzo (ik verzin dat woord terplekke trouwens)

Heb van geen enkele storing last zoals tot heden gemeld, of het niet gemerkt, maar draai toch de update, al was het maar vanwege de random mp3 mogelijkheid.

Tsja, Die ab is niet alles, de ^ knop kan ik nog steeds niet gebruiken want daar regageert de kleur min van mn tv op, maar het schijnt dat dat aan de tv ligt, ofwel philips heeft zich niet aan frequentie-afspraken gehouden destijds ofzo.

Bedankt (o.a. Frank) voor je onderzoek uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Over die Phocus,
Vrijdag was mijn pa op bezoek die een Philips HDD recorder heeft (ook 160Gb) en deze vertelde mij dat ook hij niet een reeds opgenomen programma kon laten recoden om zo op 1 DVDtje te passen (dus een film van 2 uur op HQ krijgt hij ook niet meer op dics).
Blijkbaar dus niet iets wat alleen de goedkoopies hebben ?

Verder heb ik toch af en toe wel vreemde vastlopers/blauwe schermen. Misschien toch eens een scandisk draaien.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het enige wat ik gezien heb is dat als ik de recorder uitzet (tv keert terug naar eigen tuner ivm scart) en dan handmatig naar deze scart schakel ik een heel vervelend geluid heb met een zwart scherm met strepen, maar dit is geen normale handling, kwam er ook per ongeluk achter, zit mij best ....

(oke, ik heb een nieuw scartkabeltje geprobeert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Is het mischien niet handig om een topic over de dvd recorder te openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106242

B0MBACI schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:19:
Dat is het zeker. Ik zal als zeer tevreden bezitter van een Phocus DVD-recorder daarom de komende week een fatsoenlijke topicstart opzetten. Suggesties wat erin moet komen zijn welkom. De eerste opzet zal ik vanavond als topicstarter neerzetten.

Mogelijke onderwerpen:
- Foto's (maak ik met digicam)
- Links naar handleidingen
- Tips & Trucs
- Wensenlijstje
- Link naar site van Phocus
- Software Updates
- Bekende bugs
- Waar te kopen?
- ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 21:56

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik kwam dit bewakingscamera setje tegen van de Lidl.

http://www.lidl.nl/nl/ind....p.Draadloze_bewakingsset

Weet iemand of deze camera ook een infrarood stand heeft voor s'nachts?
Qua specificaties vind ik hem wel interesant, wil er een beetje mee gaan klooien op mijn pc en hd recorder, en afgelopen vrijdag is ook mijn auto beschadigd door vandalen dus ik ga hem ook daarvoor gebruiken.... mits dat ding ook fatsoenlijk s'nachts kan opnemen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Specht op 11-07-2005 10:29 ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phocus DVD

Tsja ik had een apart draadje geopend van/over de Phocus, maar werd keihard verwezen naar de 'supermarktdraad' , wellicht dat ze niet vermoedden hoeveel berichten erover zouden gaan .....

Anyway, betreffende die update zie ik steeds staan 'write a disc not a session' , ik neem aan dat ze bedoelen 'disc at once' en GEEN 'track at once' want dat zijn de keuzes die ik in Nero heb .... (session kom ik nergens tegen).

Kheb dus een data-cd met alleen dat .bin bestand gemaakt zeg maar.

Thanx.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 11-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:21
B0MBACI schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:19:
Ik had al een verzoek ingediend om het topic af te splitsen. En dat was zeker een goed plan volgens JvS. Maar aangezien ik zelf geen van beide recorders heb, wil ik zelf geen topic starten. En heb vervolgens het verzoek ingedient om alle topics over ie recorders uit deze topic te splitsen maar daar wordt niet meer op gereageerd.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik zag dit artikel in de folder van de lidl staan:

http://www.lidl.nl/nl/ind...iversele_batterij-oplader

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_2227/$file/05_2227_b.jpg
* Met timerfunctie (voor 3, 6, 9 of 15 uur laadtijd)
* Gelijktijdig laden van maximaal 4 batterijen
* Snellaad- en ontlaadfunctie
* Testfunctie met LED indicatie
* Geschikt voor NiCD en NiMH batterijen

5,49 *
Iemand ervaring met dit apparaat?

Wil een Nimh lader hebben voor m'n GP accu's, maar zou deze daar voldoende voor zijn? Wil er niet te veel geld vooruit geven. Aangezien m'n oude lader een Nickelcad. lader is, is die niet geschikt voor m'n accu's.

Hoor t wel

[ Voor 32% gewijzigd door GGS_206 op 11-07-2005 17:15 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
volgens mij is die lader dezelfde als de hema verkoopt. Ik weet het eigenlijk wel zeker voor 9,99 euro. Wat ik ervan weet is dat hij op zich goe laadt maar wel slechts vier tegelijk. Ook die twee blokbatterijen kunnen niet gelijktijdig met die andere vier worden opgeladen. Plus dat je zelf de laadtijden moet opgeven. Dat hoeft bij mijn (veel duurdere) HP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

4 tegelijk? Dat komt mij dan goed uit, aangezien ik 2 setjes van 4 heb.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16108

Werkt prima. Je moet hem alleen niet van 2 meter hoogte op de beton laten stuiteren... want dan is-ie onrepareerbaar kapot (wikkelingen IN de trafo afgescheurd). :)

Je moet zelf de laad-tijd van de batterijen instellen, wat als voordeel heeft dat batterijen nooit te weinig/te veel worden geladen. Nadeel is dat je wel zelf even dat knopje moet instellen voor jouw batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102772

GGS_106 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:14:
ik heb het aldi broertje, prima dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149171

Hallo,

Ik heb de DVD recorder van Phocus aangeschaft (ben er tevreden mee) en stuit op het volgende probleem. Bij het afspelen van een DIVX pakt hij de in de zelfde map bijgesloten srt-ondertitel wel, echter, de letters zijn te klein om fatsoenlijk te lezen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

b.v.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3352471825857782.JPG?0.6527417542597368
Volgende week bij het Kruidvat is de AldiPod (20Gb HD Medion MP3 speler) er ook weer. Nu voor € 189,- te koop. Ik heb dat ding, en hij is gewoon super.
- Bediening is in het begin even wennen met het touchpad.
- Je moet wel alle id3 tags op orde hebben.
- Er zit een wat minder koptelefoontje bij, je kan het er prima mee doen maar anderen klinken al snel beter.
- er zit een sd/mmc kaart lezer op
- Bij de mijne zat er een USB on the GO kabel bij (een kabel waar Apple je een poot voor uitdraait), dus fotocamera op je AldiPod aansluiten en foto's uit je camera naar je spelertje slurpen.

Edit thx 2 AgentSmith: Een vreselijke typo correctie ;) en een plaatje erbij

[ Voor 19% gewijzigd door Rudi Vader op 12-07-2005 22:18 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

@RudiVader:

Heb gelezen dat die mp3 speler maar 8 uur meegaat op 1 batterij. Kom je niet ver in je muziekcollectie. Ik mag trouwens hopen dat je het Kruidvat bedoelt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Anoniem: 55563 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:25:
@RudiVader:

Heb gelezen dat die mp3 speler maar 8 uur meegaat op 1 batterij. Kom je niet ver in je muziekcollectie. Ik mag trouwens hopen dat je het Kruidvat bedoelt ;).
8 uur klopt wel ongeveer maar ben jij nooit binnen 8 uur bij een stopcontact of pc met usb? Luister jij meer dan 8 uur onafgebroken? Ik vind 8 uur wel genoeg en heb me er nog nooit aan gestoord.
Acer heeft er ook 1 in die prijsklasse (te vinden voor rond de € 200,-) maar met minder mogelijkheden (heeft wel een goede radio), daar houd de batterij het 6 a 7 uur van vol (volgens wat reviews op kieskeurig.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Afbeeldingslocatie: http://194.178.178.79/files/magazine/magazine_94_pagina_1_klein.jpg
Clickable plaatje.

En weer een Medion Laptop in de aanbieding bij Trekpleister. Deze is lekker klein. Alleen stom van de trekpleister is dat ze de grootte van de hd er niet in gezet hebben en de resolutie van het 12" breedbeeld scherm (of ik begin kippig te worden). Van een Sis vga chip wordt ik nu niet echt vrolijk. Kaartlezer zit er wel in, Wlan en 512 MB intern geheugen en nog een dvd rewriter. Ook lepelen ze hem vol met software.
Ik gok op een 40 GB schijf en een 1024x600 oid. beeld.

edit: ik kom bij de meeste budget notebooks met een 12.1" breedbeeld scherm toch een 1280x800 resolutie tegen (o.a. jewelnotebooks).

[ Voor 12% gewijzigd door Rudi Vader op 13-07-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Van een Sis vga chip wordt ik nu niet echt vrolijk
Ik word van vooroordelen niet vrolijk.
SIS SiSM661MX -> http://www.sis.com/products/sism661mx.htm
Niks mis mee, alleen 128MB kan volgens mij niet met deze chipset.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Spice schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:07:
[...]

Ik word van vooroordelen niet vrolijk.
SIS SiSM661MX -> http://www.sis.com/products/sism661mx.htm
Niks mis mee, alleen 128MB kan volgens mij niet met deze chipset.
Het kunnen misschien vooroordelen zijn maar Sis heeft het altijd moeten afleggen tegen nVidia en Ati op grafisch gebied en Via op de rest van de chipset. Sis gaat meestal eerder voor budget dan snelheid. Niets mis mee maar als je al een Celeron M processor erin heb zitten, de budget variant van een chip die in multimedia niet sterk is. Met een grafisch chipje die budget is wordt het wel een optelsom van mindere componenten. Maar goed, smaken verschillen.
Maar als je bij www.sky.nl kijkt, kom ik zowaar de zelfde laptop tegen voor € 100,- duurder zonder dvd fikker en 'slechts' 256 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143714 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:51:
Phocus DVD recorder:

Toch een lip-synchronisatie probleem met recorder bij aansluiting van een digitale decoder op scart.
Ik kom hier later op terug ("nog" niet te zien bij opname).
Hierbij het bericht van Phocus op bovenstaand gemeld probleem;

Aan het probleem met de lipsynchronisatie werken wij op dit moment en
verwachten volgende week de update ervoor.

Met vriendelijke groet,

Phocus Electronics Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maken ze dan een update waarin de huidige ook verwerkt zitten ? Ik heb die laatste versie namelijk nog niet gedraaid en anders blijf ik aan de gang (aangezien je zenders ook steeds opnieuw moet instellen), dan wacht ik liever ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
GGS_106 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:14:
Ik zag dit artikel in de folder van de lidl staan:

http://www.lidl.nl/nl/ind...iversele_batterij-oplader

[afbeelding]

[...]

Wil een Nimh lader hebben voor m'n GP accu's, maar zou deze daar voldoende voor zijn? Wil er niet te veel geld vooruit geven. Aangezien m'n oude lader een Nickelcad. lader is, is die niet geschikt voor m'n accu's.

Hoor t wel
Ik heb em al een jaar, maar dan van de Aldi, doet t perfect, maar GP? kweenie, zou best kunnen, batterijen 18 uur laden om helemaal vol te krijgen, en ontlaadoptie zit er ook op.
alle batterijen kunnen er in, ook 9 volts, 2 stuks.
Wil morgen nog even kijken of er nog batterijen aanwezig zijn, die zijn ook uit de kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46

DyStiC

'Atta way, baby!

RudiVader schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:59:
[afbeelding]
Clickable plaatje.

En weer een Medion Laptop in de aanbieding bij Trekpleister. Deze is lekker klein. Alleen stom van de trekpleister is dat ze de grootte van de hd er niet in gezet hebben en de resolutie van het 12" breedbeeld scherm (of ik begin kippig te worden). Van een Sis vga chip wordt ik nu niet echt vrolijk. Kaartlezer zit er wel in, Wlan en 512 MB intern geheugen en nog een dvd rewriter. Ook lepelen ze hem vol met software.
Ik gok op een 40 GB schijf en een 1024x600 oid. beeld.

edit: ik kom bij de meeste budget notebooks met een 12.1" breedbeeld scherm toch een 1280x800 resolutie tegen (o.a. jewelnotebooks).
Volgens mij is het gewoon een MSI Megabook, lijkt op het type S250, deze heeft echter een Celeron 1,4 Ghz processor en maar 256MB, verder is hij exact het zelfde. Max resolutie is inderdaad 1280x800. Zeker niet duur, alleen jammer dat het geen Centrino is.
Check voor meer info dit topic eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Afbeeldingslocatie: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine_nl/200529/mainimage/1_afbeelding.jpg
En nog een laptop bij een drogist.
- 1.7 Mhz Centrino
- Wlan 802.11G.
- 512 Mb intern
- 60 Gb schijf
- Een allesbrander.

+ 128 MB Geheugenstick van Sony
+ Laptopmuis
+ Laptoptas

(p.s. En die Motorola telefoon is ook te gek!!!)

[ Voor 14% gewijzigd door Rudi Vader op 16-07-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Afbeeldingslocatie: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine_nl/200529/mainimage/2_afbeelding.jpg

Jawel, pagina 2. Ook vol met leuk speelgoed. Met o.a:

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_elektradvdspeler52.gif

De dvd-speler is eenvoudig aan te sluiten. Heeft een ingebouwde Dolby Digital AC+3 decoder en ondersteunt verschillende talen en ondertiteling. Deze stylvolle dvd-speler speelt:
- DVD
- CD
- CD-R
- CD-RW
- MP3
- Kodak picture
- JPEG-picture

- Dolby Digital uitgang
- Scart uitgang
- Inclusief kinderslot
- Afstandbediening

En ook hier een pc, maar je kan zien dat het een drogist is en geen pc winkel. De belangrijkste specs staan er niet bij. Geen processortype en snelheid o.a. .
- 80 GB schijf 5400 toeren
- 256 MB PC3200 geheugen
- DVD fikker (maar niet wat en hoe)
- een een 56k SoftModem (Wauw!!! ;) )
- Muis + toetsenbord
- 15" TFT scherm
- HP 3845 Deskjet printer.

Voor € 649,- maar of dat duur of goedkoop is.... ik weet het niet, daar ontbreken te veel belangrijke specs voor en de specs die gegeven worden zijn wat magertjes.

Een 1Gb mp3 memory stick speler, voor € 69,95

Die Nextbase dvd speler portable dvd speler met 5,6" scherm voor € 169,-, vind ik zelf niet echt interessant. Voor € 149,- heb je elders al spelers liggen met een 7"scherm en als je bij intertoys koopt krijg je er nog 15 dvd's ook bij voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_commodoremp4.gif

Nee, ik wordt niet gesponcerd door die toko :+ :+ . Het begint op spam te lijken, ik weet het. Nog een leuke voor de komende vakantie:

Commodore portable MPEG 4-speler
Geheugen 30 GB, rubberen handgrepen

Deze Commodore media player is een complete AV jukebox met vele functies en makkelijk in gebruik. U kunt nu uren genieten van mobiele entertainment, zoals muziek, foto's en video's. Met 30 GB geheugen is genoeg voor meer dan 8000 muzieknummers of 8 films (met mpeg 4 formaat). Het wordt geleverd met een koptelefoon. De capaciteit van de batterij is zeer hoog. U kunt 5 uur een video bekijken of 9 uur muziek luisteren.

Specificatie:
- Afspelen van audio, video en fotobestanden
- Direct programma's en films opnemen van televisie en de opgenomen programma's en films afspelen.
- Programma's en films direct afspelen op televisie
- Speelt de nieuwste video standaards af zoals o.a. MPEG4, DivX 5.0 en WMV 9
- Speelt de volgende muziek bestanden af: MP3, WMA, ADPMC en G726
- Kan de volgende foto bestanden weergeven: JPEG, GIF, BMP
- 30 GB is goed voor: 12000 liedjes, 60 films of meer dan 45000 foto's
- Het is ook mogelijk om gelijktijdig films, muziek en foto's op te slaan
- Beeldscherm: 3.6 Inch (9 cm)
- Batterij oplaadbaar
- USB 2.0
- Gewicht inclusief batterij: 325 gram
- Afmeting: 13.5 x 7.8 x 2.6 cm (lxbxd)

Bestel nu deze nieuwe MPEG 4-speler met 30 GB voor maar 379,00 euro.

Van € 594,-
Voor € 379,-

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi Vader op 16-07-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
kijk uit, Ik zat al te kijken naar dat apparaat, maar ik zou het niet doen..

Er is heel weinig info te vinden over het ding, en het topic dat ik er over vond was niet echt positief..

2/3 uur met 1 volle accu, vastlopers weet ik het..

Koop dan beter de (ietsjes duurdere) AV420 met 20 GB (nog veel) en veel betere kwaliteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
SgtCaffran schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:24:
kijk uit, Ik zat al te kijken naar dat apparaat, maar ik zou het niet doen..

Er is heel weinig info te vinden over het ding, en het topic dat ik er over vond was niet echt positief..

2/3 uur met 1 volle accu, vastlopers weet ik het..

Koop dan beter de (ietsjes duurdere) AV420 met 20 GB (nog veel) en veel betere kwaliteit :P
Het is al een beetje vreemd natuurlijk dat op de Commodoreshop coming soon staat, er al wel een firmware update is en dat hij nu al bij Kruidvat gedumpt wordt.

[ Voor 1% gewijzigd door Rudi Vader op 16-07-2005 21:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

weet iemand misschien welk merk dit cheap-ass home cinema setje is? en welk type:

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_hometheatre62.99.gif

is te koop bij kruidvat voor 59,99 (als je em op hun site besteld 62,99 euro)

maar ze geven weer es bar weinig informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 08:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Das de 3,- verwijderingsbijdrage die er online al bij zit ;) :P

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_bear
  • Laatst online: 20-06-2006
Kijk eens op deze link:

G-Hanz

G-Hanz Adelina HTS-2308/A

maar ook hier weinig informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

is de mp3 speler van de kruidvat wat van 1gb voor 69.99 halen of niet halen :?

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 138244 op 18-07-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Anoniem: 138244 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:47:
Komen allemaal uit dezelfde OEM fabiek in Taiwan. De habbi-babbi van de ene scheelt niets in kwaliteit dan een andere. Ga je voor merkloos, haal de goedkoopste en koop ene knappe koptelefoon, scheelt ook al aardig wat.
Ik verdenk bepaalde merken ook dat ze uit zo'n OEM fabriek komen, zoals die Packard Bell mp3 sticks. Ik zag ook ergens die Acer 20 Gb spelers ook onder een ander 'merk' liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch mee oppassen (denk ik)

Ik had zo'n bouwmarkt mp3 speler van 512mb voor pak em beet 40 euro vorig jaar en die heb ik op mijn pc nooit aan de praat gekregen.

Usb wilde gewoon niet communiceren, op een pc van een kennisje deed ie het wel, dus weggegeven, na een dag of 3 gezocht te hebben naar evt. oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:12

timovd

Voorsprong door techniek

Anoniem: 131548 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:37:

Ik had zo'n bouwmarkt mp3 speler van 512mb voor pak em beet 40 euro vorig jaar en die heb ik op mijn pc nooit aan de praat gekregen.

Usb wilde gewoon niet communiceren, op een pc van een kennisje deed ie het wel, dus weggegeven, na een dag of 3 gezocht te hebben naar evt. oorzaak.
Aankoopbon dus goed bewaren.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Anoniem: 131548 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:37:

Op die dingen zit gewoon garantie en binnen 8 dagen mag het gewoon terug. En nu? Heb je er nu wel 1 die werkt of doen ze het allemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

ik heb hem nu bevalt me goed je hebt toch 2 jaar garantie en gebruik hem owk als usb stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Phocus DVD/HDD recorder :

Mijn moeder heeft 'm al een paar keer laten blue-screenen. Klinkt alsof ze dat steeds op dezelfde manier doet, dus ik heb haar opgeroepen het eens exact te onthouden, zodat we het kunnen reproduceren. Stekker eruit, effe later er weer in en verder kunnen we weer. Nog geen updates gedaan, dus misschien is de betreffende fout zelfs al verholpen.

Iemand al gevonden hoe met de regio-instelling en macromedia om te gaan? Ik heb 't Phocus gemaild en 't formulier leek 't te doen, doch dan hult men zich daarover toch maar in stilzwijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102772

Afbeeldingslocatie: http://alpengeist.netwrite.nl/~gotting/weblog/images/aldiactie.jpg

alleen in de volgende filialen:
Afbeeldingslocatie: http://alpengeist.netwrite.nl/~gotting/weblog/images/aldiactie2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130698

dutch_bear schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:59:
Kijk eens op deze link:

G-Hanz

G-Hanz Adelina HTS-2308/A

maar ook hier weinig informatie
Via een andere link wat meer info:

HTS-2308/A

Is dit wel dezelfde als bij de kruidvat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RudiVader schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:06:
[...]

Op die dingen zit gewoon garantie en binnen 8 dagen mag het gewoon terug. En nu? Heb je er nu wel 1 die werkt of doen ze het allemaal niet?
Een tweede deed het bij mij ook niet, dus ben ik ermee gestopt (met de 'vage' merken). Sony draait prima namelijk. De pc kreeg de schuld, echter alles met usb/firewire werkt hier verder prima dus ik weet het ook niet. Hoorde het van meerdere mensen (achteraf) allen met XP, de andere pc was nog met windows 98, maar het lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Was gewoon bedoelt als een -let op- antwoordje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deze aanbieding is er al een tijdje, maar toch nog maar even hier plaatsen..

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/images/product%20catalog/big/102330.jpg

99 Euro bij de Halforts.

VDO DAYTON CD/MP3 1404
Tuner/CD/MP-3 combinatie. Uitgevoerd met o.a. RDS/EON.
Bass Boost system (BBS)
Muziekvermogen: max. 4 x 40 Watt
Multicolor LCD
Telephone mute
RDS/EON

Opzich niet enorm goedkoop, maar hier zit wel een aux-in aan de achterkant (2 tulp-stekkertes) en dat staat niet in de beschrijving in de folder of op de halforts-site. Ik heb mijn ipod er op aangesloten het werkt prima!
Prima geluid en bedieningsgemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
als je toch je ipod erop gaat aanlsuiten kun je net zo goed een autoradio nemen die gewoon zijn ingangen heeft aan de voorkant.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die spoeling is veel dunner en zeker voor 99 euro ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Anoniem: 131548 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:43:
Die spoeling is veel dunner en zeker voor 99 euro ....
Denk je nog echt ook dat iedereen snapt wat jij bedoelt?

Ik neem aan dat jij bedoelt dat bepaalde onderdelen(spoelen) op deze autoradio niet van behoorlijke kwaliteit zijn, er er dus niet meer dan 4x5 watt rms uit zal komen?

[ Voor 3% gewijzigd door ToFast op 20-07-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 16:36
ToFast schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:51:
[...]

Ik neem aan dat jij bedoelt dat bepaalde onderdelen(spoelen) op deze autoradio niet van behoorlijke kwaliteit zijn, er er dus niet meer dan 4x5 watt rms uit zal komen?
hahaha, das toch echt een nederlandse uitdrukking hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Weet iemand nog zaken met goedkope DVD-recorders? M'n videorecorder heeft het zojuist namelijk begeven... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wildfire schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:43:
Weet iemand nog zaken met goedkope DVD-recorders? M'n videorecorder heeft het zojuist namelijk begeven... :(
Zou het in de lucht hangen? De mijne stopt er net 10 minuten gelden mee...

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 30-05 13:22
Bij de Mediamarkt (in Almere althans) staat een Lite-On DVD-Recorder voor 119,- euro.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
ToFast schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:51:
[...]

Hij bedoelt dus dat je dan veel minder keus heb. Normale Nederlandse uitdrukking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

sjolmers schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:04:
[...]

Zou het in de lucht hangen? De mijne stopt er net 10 minuten gelden mee...
Zou best kunnen, 't is een samenzwering! :P

Maar goed, ik neem niet al te vaak op dus een goedkope DVD recorder is dan voor mij goed genoeg. Morgen de Mediamarkt in Breda maar 's bellen, kijken of ze ook nog zo'n Lite-On hebben staan. Als dat zo is haal ik die wel, zeker voor zo'n bedrag kies ik liever voor Lite-On dan een Cyberhome, Vestel, Yamakawa, Mustek of een vergelijkbaar goedkoop merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx Rudivader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Lidl - 256MB Memorystick

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.05_2556/$file/05_2556_b.jpg

* Leest 7.700 Kbyte/sec.
* schrijft: 7.000 Kbyte/sec.
* Hi-Speed USB

€ 24,99

(alleen regio's 2 en 3)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 21-07-2005 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 27-05 10:29
jezus...waarom in godsnaam dan maar 256 MB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb ondertussen een LG DR6621 DVD-recorder (+/- R/RW) op de kop getikt voor E154,95 -- da's een zeer nette prijs!

Maar dan wel niet bij een Aldi/Lidl/bouwmarkt/etc, dus dan hoort het niet echt meer in dit topic thuis... ik had 'm bij de BCC in Breda :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 21-07-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 138244 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:47:
Hier in Hoorn al uitverkocht :( ik had hm wel even willen testen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 02-06 21:33
.... foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Hugo op 22-07-2005 21:57 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:42
http://www.lidl.nl/nl/ind...0728.p.Energiekostenmeter

Kan me nog wel een topic herinneren dat mensen wilden weten wat hun PC o.i.d. aan energie slurpt.

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Laatst online: 23:05
mcb1 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:56:
http://www.lidl.nl/nl/ind...0728.p.Energiekostenmeter

Kan me nog wel een topic herinneren dat mensen wilden weten wat hun PC o.i.d. aan energie slurpt.
Ja die had ik ook al gezien.

Lijkt me inderdaad wel leuk om te weten, dus ik ga er volgende week ook 1 halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109394

Bij quelle.nl hebben ze een lcd-tv voor een mooie prijs, maar is de tv zelf ook van mooie kwaliteit?

Op internet kan ik er geen extra specs over vinden en ook geen reviews. Ik kan zelfs de fabrikant op internet nergens vinden. Wie maakt dit ding?
Dus wilde ik het hier eens proberen. Kent iemand dit apparaat? Of zijn er ervaringen?

Belangrijk voor mij is of ik er via DVI een computer op aan kan sluiten. Hij heeft een DV-ingang, maar of daar de DVI van een pc op kan?

Hieronder de specificaties zoals deze op quelle.nl staan, dit is ook het enige dat ik op internet kan vinden. http://www.quelle-interna...-3/m-11111/o-0/index.html
Prijs is €799,95 voor de 26" en €1099,- voor de 32". Met daarbij 4 jaar garantie.

UNIVERSUM LCD-breedbeeldtelevisie

* Voorbereid voor HDTV (high definition television) - de TV van de toekomst met super beeldkwaliteit
* Met 68 cm zichtbare beelddiagonaal
* Slechts 11 cm diep!
* Resolutie (pixel): 1280 x 720 WXGA
* Beeldhelderheid: 550 cd/m²
* Contrastverhouding: 900:1
* Kijkhoek tot 170º
* Kabel/hyperbandtuner met 100 mogelijke programma's
* Automatische zenderinstelling/-weergave
* Teletekst met 10 pagina's opslagcapaciteit
* Kinderbeveiliging en sluimerfunctie
* Aansluitingen: DV-ingan, S-video-in, AV-in, audio-uit, hoofdtelefoon, 2x Scart
* Max. vermogen: 100 watt
* Afm. incl. voet ca.: B/H/D 80/45/26 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Heeft iemand anders hier al gehoord van een laptop aanbieding bij het kruidvat. Deze zou 999 euro zijn. Centrino 1.6 ghz, 512 mb, dvd brander 60 gig 14 inch. Foto komt er zometeen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnkamikaze
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-04-2020
komt er binnenkort weer een TV in de aanbieding? Heb er een nodig voor op kamers namelijk..

en die van de Aldi blijkt best goed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:51:
Heeft iemand anders hier al gehoord van een laptop aanbieding bij het kruidvat. Deze zou 999 euro zijn. Centrino 1.6 ghz, 512 mb, dvd brander 60 gig 14 inch. Foto komt er zometeen aan.
Amd 64 3+ met 15 inch voor 799,-- bij dynabyte ....

Kruidvat heeft die pc's toch nooit (regio A'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123864

Bij de trekpleister hebben ze nou een leuke autoradio van medion in de aanbieding 159.99 met bluetooth. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

spawnkamikaze schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:05:
komt er binnenkort weer een TV in de aanbieding? Heb er een nodig voor op kamers namelijk..

Voor een kleine televisie, moet je bij de Belcompany zijn. Die hebben vanaf morgen (28-07-05)een aanbieding:

Philips 37CM, met ingebouwde DVD speler(speelt ook MP3 af)
voor 99,- euro.

Niet veel in mijn ogen, zag precies dezelfde staan voor 199,- in de folder van de harendse smid deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 15:30
Weer een DVD harddisk recorder bij de lidl in de aanbieding volgende week

http://www.lidl.nl/nl/ind...050804.p.DVD-HDD_recorder

deze is het.

http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_646.php?produkt_id=367

zo te zien niet geschikt om op te nemen op dual layer en + DVD

Gelijktijdig afspelen en opnemen

Met 120 GB harde schijf en 3-in-1 geheugenkaartlezer
Eenvoudig en snel kopiëren van harde schijf naar DVD
Weergave van vrijwel alle CD- en DVD-formats, MP3, JPEG, VCD, SVCD en Kodak Picture CD
Tot 95 uur opname op HDD
Tot 4 uur opname DVD-R, DVD-RW)
Aansluitingen: Audio, Composite, S-Video, antenne, 2x scart, Audio Digital out (optisch en coax)
Afm. hxbxd: 6,9 x 43 x 37,7 cm.
Incl. afstandsbediening, AV-kabel, scartkabel, antennekabel en DVD-RW
Incl. € 3,- verwijderingsbijdrage

349,- *

[ Voor 11% gewijzigd door dirk38 op 28-07-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-06 15:48
Anoniem: 123864 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:02:
Bij de trekpleister hebben ze nou een leuke autoradio van medion in de aanbieding 159.99 met bluetooth. Iemand ervaring mee?
Ik heb die autoradio gisteren aangeschaft, enige probleem waar ik tegenaan liep was dat de aansluiting van mijn antenne van de auto anders was dan die van de autoradio, die van de autoradio was te lang heb toen wat plastic weggesneden een schroef er tussengeplaatst voor de geleiding en heb nu prima ontvangst.
cd's speelt ie goed af, gekopieerde ook al heeft ie wel even nodig om de toc te lezen volgens mij.
seconde of 10 weet niet of dit normaal is.
mp3 cd weet ik nog niet, had er geen in de auto liggen.
Bluetooth functie werkt prima had ik zonder al te veel problemen opgezet en geluids kwaliteit is naar mijn mening goed.
Muziek vond ik ook goed klinken, maar misschien vind je het zelf wat minder, kan hier niet zo goed over oordelen heb namelijk geen vette subwoofer of speakers in mijn auto zitten.
Het is niet slechter dan wat ik met mijn andere autoradio had, was 1 van de goedkopere vdo dayton's volgens mij.
Hopelijk heb je voldoende informatie, misschien kan ik er over een aantal dagen er wat meer over vertellen, op de verpakking stond dat hij esp had, dat had ik met mijn vdo niet in ieder geval, dus hij zou niet moeten schokken met elke bult maar daar kom ik nog wel achter.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 20:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Hmm, geen adres of tel-nummer te vinden, alleen dat ze "Exclusively available in many Lidl stores of Europe" zijn.

Toch: 0049-(0)1805-699100 (0,12 €/Min.)

[ Voor 9% gewijzigd door i2Paq op 28-07-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Tijdje geleden waren er lifetech speakers te koop , van die zuilluidsprekers.. Voor 25 euro 2 stuks (!)

Dacht dat moet wel rommel zijn maar damn wat klinken die goed zeg.. helaas waren ze al uitverkocht...

Bij de aldi.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 28-07-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106525

spawnkamikaze schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:05:

Volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 18:48
dirk38 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:49:
Weer een DVD harddisk recorder bij de lidl in de aanbieding volgende week

Met 120 GB harde schijf en 3-in-1 geheugenkaartlezer
Eenvoudig en snel kopiëren van harde schijf naar DVD
Weergave van vrijwel alle CD- en DVD-formats, MP3, JPEG, VCD, SVCD en Kodak Picture CD
Tot 95 uur opname op HDD

349,- *
'k Heb het idee dat je hier niet veel met kwaliteiten voor hd-opnames in kan stellen. 95 uur op 120GB lijkt me niet veel, als je bv. ziet dat je 450 uur kwijt kan op 160GB (zal uiteraard niet al te beste kwaliteit zijn).

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60146

De energiemeter van de Lidl doet het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Laatst online: 23:05
Anoniem: 60146 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:08:
Ja ik heb hem inmiddels ook gekocht en het is een prima apparaatje.

Ook leuk om te zien dat het ook de spanning, stroom etc weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 60146 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:08:
Zag gisteren berichtje hierover, en gelijk maar de 2 laatste gehaald. Nog behoorlijk uitgebreide instellingen voor zo'n goedkoop ding!

Wel cheap genoeg dat je 3 batterijtjes nodig hebt om het te kunnen gebruiken ook al heb je genoeg stroom voorhanden 8)7

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 30-05 13:22
Weet niet of het een goede aanbieding is, maar overmorgen (maandag 1 aug) hebben ze bij de Lidl in Almere Buiten een 30" (75cm) LCD-Breedbeeld TV voor 799,- euro (ze zeggen zelf dat ie eerst 1899,- euro kostte):

- 75cm beelddiagonaal
- 170 graden kijkhoek (hor en ver)
- 1280 x 768 pixels
- ingebouwde PAL/SECAM tuner
- beeldformaten: 16:9, 15:3, 4:3 en 5-voudige panoramazoom
- 2 afneembare boxen
- hoogwaardige, gepolijste aluminium behuizing
- 5-band equalizer
- PIP (Picture in Picture)-functie voor externe aansluitingen (geen tweede tuner dus!)
- 100 voorkeuzezenders
- Teletekst met 252 pagina geheugen
- Multi stereo, NICAM en A2
- Response time: 16ms
- Wandmongage mogelijk (wandhouder niet inbegrepen)
- Incl. afstandsbediening, scartkabel, scart-cinch adapterkabel, antenne- en videokabel
- Afm. 92x50,5x20,3cm
- Gewicht ca 20kg
- Incl. 8,- euro verwijderingsbijdrage

Het gaat om een heropening van het filiaal op het Globeplein. De winkel gaat om 8:00 open, maar reken er maar wel op dat het al eerder druk zal zijn.

Ze hebben trouwens ook een 1,8GHz AMD Turion laptop voor 1119,-, maar dat hoort hier eigenlijk niet in het topic thuis.

Edit: FWIW er staan er nog een stuk of 5. Ik dacht dat het toch wel redelijk goedkoop was, maar blijkbaar loopt het geen storm... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door mvdklip op 01-08-2005 20:28 . Reden: ahum... morgen is het zondag en overmorgen is het maandag ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Ik heb ook die energiemeter aangeschaft maar schommelt het wattage bij jullie ook zo,
als ik me computer en monitor aan heb(idle) dan zou je verwachten dat die ongeveer op dezelfde stand blijft staan maar hier gaat die heen en weer tussen 90 en 150 watt :(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.