Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Volgens mij is het overigens handiger een AVH-mod te mailen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Anoniem: 131548
Ik heb een 'slecht' beeld op rtl 4 zowel bij bekijken als opnemen, dit beeld is retestrak als de recorder uitstaat, ik denk dus aan een vorm van interferentie, echter hoe los je zulks op ? RTL4 wordt in deze regio op kanaal C12 uitgezonden, dus VHF, maar instellingen zijn verder niet mogelijk.
Ideeen ? Als je de helpdesk mailed krijg je namelijk standaard te horen > stuur maar op !
We zitten hier in het subforum Lieve Adjes. Het topic dat je nu na bijna een half jaar kickt, hoorde hier eigenlijk al niet thuis... maar jouw reactie is hier al helemaal niet op zijn plaats.
Voor inhoudelijke vragen over audio- en videoapparatuur moet je in Audio, Video & HiFi Forum zijn, en in dit geval in het topic [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 11][/rml]. Lees nog wel eerst even de FAQ van dat subforum, want anders ga je daar ook dingen doen die er niet thuishoren.
Niet alles hoeft op slot; we willen daar in LA zoveel mogelijk vanaf. Gewoon dit topic links laten liggen is het devies.
[ Voor 11% gewijzigd door Superdeboer op 24-12-2005 15:17 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Anoniem: 131548
Ik heb er dit maal best lang over nagedacht waar te posten, de een wilde destijds al een apart topic, de ander niet. Het algemene topic werd teveel vervuild, de ander vond van niet. Aandacht voor je vraag is er niet in zo'n groot subforum en een nieuwe draad durfde ik niet eens (!) dus kickte ik deze aangezien het wel het juiste apparaat betreft ....
Weer niet goed, ik wordt er moedeloos van.
Prettige kerstdagen iedereen.
Nou kom nou... er wordt uiterst vriendelijk gereageerd en uitgelegd waarom het op de verkeerde plek is.Anoniem: 131548 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:03:
Weer niet goed, ik wordt er moedeloos van.
Dat is nergens voor nodig, in Audio, Video & HiFi Forum kan je deze vraag wel stellen hoor, zolang je maar wel een beetje ok topic opent (dus je hebt geprobeerd het op te lossen en je geeft in je topic duidelijk en specifiek je vraag en wat je gedaan hebt aan).n een nieuwe draad durfde ik niet eens (!)
Het is niet zo dat we niet willen dat mensen topics openen ofzo hoor.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp