Luccus schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:21:
[...]
Krijg je een foutmelding te zien? Wat werkt er precies niet? Dat webmail zuigt vind ik. Af en toe traaaaag....
[...]
offtopic:
Sjeeh, nog een! Tot komende week dan of zo, ik moet nog wat eerstejaars vakken doen
Nouja, bij Mozilla krijg ik bij de instellingen van de TUe site met elke combinatie van username en wachtwoord te zien dat deze niet klopt. En als ik Outlook op wil starten zegt deze dat ie geen verbinding kan maken met een of ander netwerk (eigenlijk start outlook helemaal niet op, deze loopt gelijk vast, maar als ik in de taakbalk op 'Cancel Server Request' druk krijg ik de melding 'Unable to open your default e-mail folders. Server not available' en dan sluit outlook weer af).
Wie ben jij in het Practicum rooster (groep en nummer)? Of hoef je geen practicum meer te doen?
DrEvil1986 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:59:
Ik moet zeggen dat die fan 100% meevalt. Een andere laptop die ik heb die loopt echt constant 100% te loeien, en loopt regelmatig vast ivm overhitting.
Deze wordt wel warm, maar niet dusdanig heet.
En die P 1.6ghz die is a. niet zo snel als deze CPU b. waarschijnlijk niet zo energie zuinig...
misschien stonden prestaties en batterijduur voorop boven eventuele geluiden?
Maar is dat geluid dan echt zo erg bij jullie? Ik hoor idd het ding wel aanslaan, maar echt last van het geluid heb ik niet. Daar is het te zacht voor.
Ohja, nog een paar dingetjes:
-Warcraft III en frozen throne lopen natuurlijk netjes.
-Splinter Cell 2 ook.
-3d01: ~9850 3dm03 ~2600
Nou, ik moet zeggen dat deze laptop ook flink warm kan worden

. Persoonlijk is dit mijn eerste laptop, maar ik zou het toch echt heet noemen.
Zelf heb ik alleen Age Of Empires geinstalleerd en op MSN gaming zone gespeeld, dat gaat natuurlijk allemaal lekker...AoE heeft dan ook maar een 75 MHz CPU nodig ofzo

.
Verder alleen wat programma's, heb even een DVD bekeken met PowerDVD 6.0 Pro, dat ging wel goed.
Zelf heb ik ook even dat SpeedSwitchXP gedownload, is wel handig. Voor browsen en winamp heb ik natuurlijk geen 1.8 GHz nodig

.
[
Voor 52% gewijzigd door
Verwijderd op 28-08-2005 00:00
]