Het grote rijbewijs topic - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
* LifeTecH is ook nog steeds druk bezig met rijlessen.

Heb er al een les of 18 opzitten en gaat nog niet echt heel lekker. Bijzondere verrichtingen gaan wel goed, alleen het kijken nog beter doen. Het rijden zelf gaat minder, mijn kijkgedrag is niet goed. Maar gelukkig kan mijn nieuwe instructeur heerlijk uitleggen, dus dat komt wel goed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaDot schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:30:
Gister weer rijles gehad(19e) maar het ging niet echt lekker. Ik merk dat ik niet genoeg voor me kijk. maar te dicht op de auto zeg maar. ik scan niet goed genoeg wat er komen gaat en daardoor miste ik een paar keer een bord enzo. Zijn er meer mensen die hiermee problemen hebben?

Ik had ook dat ik een inrit naar links moest nemen, terugschakelen naar de 1 en toen zat ik in de 3. Vervelend maar kan natuurlijk gebeuren
Ja hoor, ik had dat ook in de eerste 15-20 uur. Heb vaak genoeg doodlopende straatjes ingereden en dat soort ongein. Moest zelfs op m'n examen op het laatste moment een baantje opschuiven omdat ik zo'n verrijdbare wegbaken pas op het laatste moment zag :X

En met dat schakelen komt ook wel goed. Op een gegeven moment ben je gewoon minder bezig met de auto en meer met de omgeving. Komt goed allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Nou, morgen ga ik dan... Om 1 uur... iemand nog waardevolle tips :? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik ga donderdagochtend in apeldoorn mn bromfietscertificaat (proberen te) halen! Ik heb gelukkig morgen vrij, dus kan ik nog ff leren, en dan ertegenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:50

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:26:
[...]

Ja hoor, ik had dat ook in de eerste 15-20 uur. Heb vaak genoeg doodlopende straatjes ingereden en dat soort ongein. Moest zelfs op m'n examen op het laatste moment een baantje opschuiven omdat ik zo'n verrijdbare wegbaken pas op het laatste moment zag :X
Had ik vorige week ook nog. Stond er zo'n enorme knipperende pijl een wegversmalling aan te geven. Pijl zag je al vanaf een kilometer afstand ofzo, tijd genoeg dus om alvast naar links op te schijven. Ik zag dat ding dus pas toen ik er 50 meter vanaf was, toen kwam ik pas op het idee dat ik wel eens een stuk op zou kunnen gaan schuiven :X
proller schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:36:
Succes! :)
headhunternl schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:47:
Ik ga donderdagochtend in apeldoorn mn bromfietscertificaat (proberen te) halen! Ik heb gelukkig morgen vrij, dus kan ik nog ff leren, en dan ertegenaan!
Jij ook succes :P

[ Voor 15% gewijzigd door _Ernst_ op 27-09-2005 20:50 ]

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Belangrijke tip: Zorg dat je slaagt :+

Gewoon goed kijken en proberen hetzelfde te rijden als bij je lessen, dan moet het wel goed komen. Succes iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Gewoon net doen alsof je geen examen doet en gewoon rijden zoals jij denkt dat het goed is. Dus als er een auto heel vreemd op de weg staat, en je kan er niet om heen, dan moet je geen gekke dingen gaan doen omdat het een examen is. Dat soort dingen had ik ook op m'n examen en als je dan je niet druk maakt, komthet allemaal wel goed. Ook geen uitgebreide gesprekken voeren met de examinator, want dan leidt (?) je alleen maar af. Althans dat had ik me ook voorgenomen.

Succes iig voor jou en headhunternl.

/me justawitte heeft nog steeds z'n rijbewijs niet kunnen ophalen :(
Ze hadden een foutje gemaakt in mijn gegevens, waardoor ik het niet mee kreeg (het papier waar je mee naar de gemeent moet) en dat ligt nu al een week bij hun zonder dat er iets mee is gebeurd. En na heel wat telefoontjes deze week is er eindelijk eens wat gedaan, en misschien is het eind deze week eindelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

justawitte schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:27:
[...]

/me justawitte heeft nog steeds z'n rijbewijs niet kunnen ophalen :(
Ze hadden een foutje gemaakt in mijn gegevens, waardoor ik het niet mee kreeg (het papier waar je mee naar de gemeent moet) en dat ligt nu al een week bij hun zonder dat er iets mee is gebeurd. En na heel wat telefoontjes deze week is er eindelijk eens wat gedaan, en misschien is het eind deze week eindelijk goed.
Dat vond ik vandaag bij mij opvallend goed gaan, binnen 5 stond ik weer buiten met m'n roze papiertje in een hoesje :P

Wel grappig hoe ze hem terplekke in elkaar zetten: blacko rijbewijs, foto erop, plaklaagje eroverheen, door de printer heen, handtekening erop en klaar :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
_Ernst_ schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:17:
[...]

Dat vond ik vandaag bij mij opvallend goed gaan, binnen 5 stond ik weer buiten met m'n roze papiertje in een hoesje :
Het ligt nu nog steeds bij het cbr. Niet meer waar ik heb afgereden, maar het hoofdkantoor in Assen. Ik ben allang blij dat het niet kwijt is geraakt onderweg, want ze zouden het vorige week dinsdag vanuit Leeuwarden naar Assen sturen en het is vandaag in Assen aangekomen, lekker vlot allemaal :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

Duinkonijn

Huh?

vanmiddag voor het eerst een afspraak gemaakt met een rijschool om een intest te doen.

moet volgende week woensdag om 14:00 :*)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijinstructeur belde vanavond af om de afspraak naar morgenavond 8 uur te zetten :)

Hopelijk gaat het allemaal goed komen net als de eerste keer rijden :D

• Nik

Nik

* Nik gaat nu pinnen... En dan even wachten op mijn instructeur, even anderhalf uur voorrijden, en dan naar het echte examen :) Woei :D

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:37

Meneer aard

Porsche rulez!

proller schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:00:
* Meneer aard gaat nu pinnen... En dan even wachten op mijn instructeur, even anderhalf uur voorrijden, en dan naar het echte examen :) Woei :D
Succes :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Nik

Nik

:w

houdoei :D

• Nik

Nik

En geslaagd :D

* Nik gaat nu auto rijden... alleen :D :w

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

proller schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:07:
En geslaagd :D

* Paitor gaat nu auto rijden... alleen :D :w
Je kijkt vast net zo blij als in je icon :P
en feli natuurlijk!

[ Voor 9% gewijzigd door Paitor op 28-09-2005 15:11 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

7 uur ben ik aan de beurt :*)

2de rijles. ben benieuwd wat ik ga doen vanavond.

Verwijderd

't zelfde als vorige keer maar dan beter :+

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:47
Succes en gefeliciteerd jongens!

Ik ben de 17de geslaagd :+

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Heb vanmiddag m'n theorie gehaald :P 5 fout, waaronder een paar domme fouten (WA verzekering en bepaald verkeersbord)
Maar boeien, ik heb hem :D A.s. vrijdag m'n praktijk aanvragen. Heb nu 7 lessen van 120 min. gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Impry op 28-09-2005 17:46 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Verwijderd

Mja ..

ik schat mijn rijles percentage van daarnet op 70 / 30 % .

oftewel 70% ging goed, 30% ging kut. dat was dus weer de koppeling op laten komen en met afremmen de koppeling optijd intrappen. Ik heb ook gezegd ik niet eerder nog op de weg wil als ik deze techniek onder de knie heb. Dus de volgende keer gaan we ook op een parkeerplaats oid oefenen met deze technieken.

Verders wel goed, had nog sjans met een andere dame ook achter het stuur :D

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Beetje offtopic misschien, maar nu heb ik dinsdag leuk mijn rijbewijs gehaald, maar hoe zit het dan met de verzekering? Kan ik nu gewoon in de auto van m'n moeder gaan rijden en ben ik dan wel verzekerd of moet ik me daar nog voor verzekeren? Vanmiddag als me moeder thuis is wilden we dat ff uitzoeken, maar misschien dat hier iemand is die daar iets over kan zeggen :P

Last.fm

• Gizz
  • Laatst online: 11:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

_Ernst_ schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:52:
Beetje offtopic misschien, maar nu heb ik dinsdag leuk mijn rijbewijs gehaald, maar hoe zit het dan met de verzekering? Kan ik nu gewoon in de auto van m'n moeder gaan rijden en ben ik dan wel verzekerd of moet ik me daar nog voor verzekeren? Vanmiddag als me moeder thuis is wilden we dat ff uitzoeken, maar misschien dat hier iemand is die daar iets over kan zeggen :P
Zolang je moeder er meer in rijdt dan jij ben je verzekerd. Maar in de praktijk kunnen ze natuurlijk nooit echt controleren wie het meest rijdt, dus ben je altijd verzekerd :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Gizz schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:16:
[...]

Zolang je moeder er meer in rijdt dan jij ben je verzekerd. Maar in de praktijk kunnen ze natuurlijk nooit echt controleren wie het meest rijdt, dus ben je altijd verzekerd :)
Ok dat is mooi dan :)

Last.fm

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:10:
Mja ..

ik schat mijn rijles percentage van daarnet op 70 / 30 % .

oftewel 70% ging goed, 30% ging kut. dat was dus weer de koppeling op laten komen en met afremmen de koppeling optijd intrappen. Ik heb ook gezegd ik niet eerder nog op de weg wil als ik deze techniek onder de knie heb. Dus de volgende keer gaan we ook op een parkeerplaats oid oefenen met deze technieken.

Verders wel goed, had nog sjans met een andere dame ook achter het stuur :D
krijg je vanzelf wel onder de knie, het is gewoon een kwestie van gevoel, remmen, bij laag toerental koppeling intrappen, je leert het vanzelf :)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Paitor

Paitor

Beetje gas geven bij het oplaten komen van de koppeling, works like a charm for me.
En met afremmen, kan je relatief vroeg de koppeling intrappen.
In het begin kijk je nog of je ong. 20 rijd, later hoor je het wel aan de motor...

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Morgen eerste!! :D Heb er zin in ;)

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ik ga bij het afremmen altijd koppelen als ik lager kom als 1000 toeren. Scheelt natuurlijk ook per auto, ik rijd in een Polo 1.9 TDI.

Bij het optrekken wil het nog wel eens werken om inderdaad een beetje gas te geven tijdens het op laten komen v.d. koppeling. En ook de koppeling even stilhouden op het aangrijpingspunt.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

Als ik moet remmen voor een stoplicht trap ik direct altijd al de koppeling in, niet bij een bepaald aantal toeren of een versnelling. Tis een reflex geworden eik', wel handig want bij een noodstop is de koppeling ook wel handig :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Ik deed dat ook altijd, tot ik las dat moderne auto's, zodra je de rem intrapt of het gaspedaal loslaat, de brandstoftoevoer naar de motor direct onderbreken en de motor dus enkel toeren maakt op de wielen en dus niets meer verbruikt. Als je echter direct de koppeling intrapt blijft je motor stationair (900 tpm) draaien en verbruikt hij dus wel (een beetje) brandstof.

• Paitor

Paitor

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:57:
Ik deed dat ook altijd, tot ik las dat moderne auto's, zodra je de rem intrapt of het gaspedaal loslaat, de brandstoftoevoer naar de motor direct onderbreken en de motor dus enkel toeren maakt op de wielen en dus niets meer verbruikt. Als je echter direct de koppeling intrapt blijft je motor stationair (900 tpm) draaien en verbruikt hij dus wel (een beetje) brandstof.
Das bij diesel al altijd het geval, 9/10 lesauto's is een diesel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Niet online
Jippie vandaag eerste keer autorijles gehad *D

Eerst maar op het platte land waar het rustig is beetje rijden, kennismaken met de auto enzo.. 50 rijden, grote weg op... 80 rijden... naar Almelo toeren, beetje rond rijden en weer terug naar huis.. 2 uurtjes gereden *D

Ging opzich goed, 'k kijk nog niet helemaal goed enzo en geef te weinig gas 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Mafkees op 30-09-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Vanochtend m'n examen afgesproken. Maandag 7 november om 8.55 :) Vooraf nog een klein uurtje lessen en dan op naar 't echte werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Niet online
Impry schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:59:
Vanochtend m'n examen afgesproken. Maandag 7 november om 8.55 :) Vooraf nog een klein uurtje lessen en dan op naar 't echte werk :D
Hoe schat je je eigen kansen in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor

Paitor

MarkOV schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:55:

Ging opzich goed, 'k kijk nog niet helemaal goed enzo en geef te weinig gas 8)7
geloof mij, nog helemaal niet goed komt dichter in de buurt :)
Dacht na 12 lessen ook dat ik er kijk-technisch wel was.
Zie nu wel ietsje meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

MarkOV schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:03:
[...]

Hoe schat je je eigen kansen in? :P
Op dit moment 60% kans op slagen, over een maand waarschijnlijk 80% á 90% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

ik heb net 14 lessen gehad, en afgelopen donderdag geslaagd voor mijn theorie met 5 foutjes :P Maar we hebben nog een les of 16 te gaan en dan gaan we ook examen doen :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 11:40
vandaag 7e les gehad:
Voor de 2e keer op de snelweg geweest :)
Meer vaardigheden gebruikt met achteruit rijden(recht, bocht, omkeren en wegrijden)
Voor de rest iets rustiger met de koppleing doen en dan komt het wel goed :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:10

weebl

YARR!

Venxir schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:42:
vandaag 7e les gehad:
Voor de 2e keer op de snelweg geweest :)
Meer vaardigheden gebruikt met achteruit rijden(recht, bocht, omkeren en wegrijden)
Voor de rest iets rustiger met de koppleing doen en dan komt het wel goed :)
pas met de 7e les voor de tweede keer op de snelweg :?

Ik ging met de tweede les al op de snelweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

weebl schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:45:
[...]

Verschilt per rijschool, ik heb ook eerst al de bijzondere verrichtingen afgewerkt en het nemen van kruispunten en rotondes, daarna ben ik pas de snelweg op gegaan. Zal de 10e les (had toen wel iedere keer dubbele lessen van 2x 50 min) geweest zijn schat ik :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weebl schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:45:
[...]

Ik zelfs al met m'n proefles :P
Ben al 24 dagen blij met m'n rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Goh wat stoer allemaal hoe snel we allemaal wel niet al op de snelweg gingen, de ene instructeur doet dat de eerste les, de ander de 10e les, who gives a fuck...

Enuh... ik ben maandag ochtend geslaagd voor mijn herkansing. :D
Kben de hele week al aan het rijden, allemaal ritjes doen voor alles en iedereen echt tof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Niet online
Novah schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:29:
Goh wat stoer allemaal hoe snel we allemaal wel niet al op de snelweg gingen, de ene instructeur doet dat de eerste les, de ander de 10e les, who gives a fuck...

Kben de hele week al aan het rijden, allemaal ritjes doen voor alles en iedereen echt tof..
Ach ja, op de snelweg mag je het snelst dus iedereen wil 't graag :P

Ik had zelf ook al bedacht dat ik mensen op en neer ga rijen als ik mn bewijs heb :P Autorijden is gewoon tof, zeker in het begin als je je papiertje net hebt :P

PS: Gefeli ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Novah schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:29:
Gefeliciteerd! Goed bezig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 11:17

Wok

Dakloos...

MarkOV schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:22:
Autorijden is gewoon tof, zeker in het begin als je je papiertje net hebt :P

PS: Gefeli ;)
Niet alleen dan hoor ;) Heb zelf inmiddels ruim vijf en half jaar mijn papiertje en ik vind het nog steeds tof (ook met 60.000 zakelijke km's per jaar :X ) :)

Maar idd... als je net je papiertje hebt doe je niets liever dan autorijden. Op een gegeven moment zwakt dat echter wel weer af, totdat je je eerste eigen auto koopt... Dan gaat het weer heel hard met de kilometers en dus ook met je financiën met de brandstofprijzen van tegenwoordig :X (en ook met de bekeuringen... 6 stuks in 6 maanden tijd toen ik mijn eigen auto had :X )

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Paitor schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:45:
Beetje gas geven bij het oplaten komen van de koppeling, works like a charm for me.
En met afremmen, kan je relatief vroeg de koppeling intrappen.
In het begin kijk je nog of je ong. 20 rijd, later hoor je het wel aan de motor...
Tegenwoordig moet dat wel...Een diesel is geen diesel meer wat het geweest is..Komt door al die lichtere vliegwielen etc, waardoor de motor sneller in toeren zakt bij idle belasting dan gewoon een ouderwetse diesel.

Als ik in mijn tante`s auto rijd (laguna 1.9 cdi) dan trek ik gewoon weg met 1200 toeren maar als ik bv in de landrover van een maat van me rijd gewoon met idle weg trekken, en dan ben ik soms sneller weg als die laguna..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40
Pfff, vandaag afrijden om 14.55....
Zat net in de bus en viel bijna flauw, snel maar een boterham en wat drinken naar binnen gemikt.
Zullen de zenuwen wel zijn :?

Iemand nog tips voor, voor en tijdens het afrijden ?
Bijv. een relaxed blues/jazz cdtje opzetten tijdens het rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Laatst online: 16-09 15:52
OutSIdeR schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:43:
Iemand nog tips voor, voor en tijdens het afrijden ?
Bijv. een relaxed blues/jazz cdtje opzetten tijdens het rijden ?
Gewoon praten met je examinator. En dan niet over het rijbewijs. Ik had het bijv over dat ik geslaagd was voor me vwo, en wat ik daarna ging doen enzo. De eerste keer (2e keer geslaagd) praatte ik niet met iemand, hij praatte alleen maar met mijn instructeur. Niks qua afleiding zegmaar en dat is nogal vermoeiend rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

blackangel schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:04:
Gewoon praten met je examinator. En dan niet over het rijbewijs. Ik had het bijv over dat ik geslaagd was voor me vwo, en wat ik daarna ging doen enzo. De eerste keer (2e keer geslaagd) praatte ik niet met iemand, hij praatte alleen maar met mijn instructeur. Niks qua afleiding zegmaar en dat is nogal vermoeiend rijden :)
Inderdaad. Het is echt onwijs vervelend als iedereen stil is in de auto.
Bij mij mocht de radio heel zachtjes aan en de examinator begon gewoon lekker te kletsen. Dat was de 1e en 3e keer althans. :P
De 2e keer was de stilte _tergend_.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dat had ik juist niet. Mijn examinator en instructeur waren lekker aan het kletsen, maar ik had liever dat ze stil waren :P
Hij stelde af en toe wat vragen over school en werk, maar gelukkig was het daarna allemaal stil. En het heeft gewerkt, want deze jongen is in 1x geslaagd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Idd, ik had ook liever stilte dan dat gelul aan m'n kop :p Verschilt per persoon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:17:
Oh, dat had ik juist niet. Mijn examinator en instructeur waren lekker aan het kletsen, maar ik had liever dat ze stil waren :P
Hij stelde af en toe wat vragen over school en werk, maar gelukkig was het daarna allemaal stil. En het heeft gewerkt, want deze jongen is in 1x geslaagd :D
Dat heb ik dus ook. examinator, en instructeur waren zwaar in gesprek, en ik was chill aan het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 15-09 22:56
Waarom hadden jullie je instructeur bij je in de auto :?

Ik ben alleen met de examinator op weg gegaan. Ook wel gesprekken mee gevoerd, maar die afleiding was minimaal...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:17:
Ik ben er dan weer zo een die blij is dat ze juist wel wat praten.

Gisteren eerst de hele dag gelest voor e achter b, met daarna examen. Aan het begin van het examen was ik weer eens veels te zenuwachtig (en daardoor keek ik veels te weinig) , maar gelukkig begonnen ze daarna wat te praten en kreeg ik wat irritante fietsers om me heen als afleiding :+ Daardoor gingen de zenuwen redelijk weg en ging het ook weer stukken beter en ben ik dus toch geslaagd :P

Kreeg ook bij het eindgesprek te horen dat als ik nog een paar bochten zo had gereden ik daar toch wel een opmerking over had gehad, en als ik het daarna niet had verbeterd ik niet geslaagd was :)
Hankey schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:52:
Kun je vaak zelf bepalen. Ik heb bij mijn gewone rijbewijs geen instructeur mee gehad, terwijl ik dat gisteren dus wel had. Net wat je zelf/instructeur het handigst vind.

[ Voor 14% gewijzigd door redwing op 04-10-2005 11:53 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alleen met de examinator op weg gegaan. Ook wel gesprekken mee gevoerd, maar die afleiding was minimaal...
Hij zat achter me en drukte soms een knie in m'n rug als ik niet goed genoeg keek. ;) Verder praatte hij wel wat met de examinator, zodat ik me op de weg kon concentreren. En ik vond het gewoon wat relaxter, dat je niet opeens met iemand die je totaal niet kent in de auto zit.

Het heeft geholpen trouwens, ik heb m'n roze papiertje in een keer gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Mmmk, ik mocht het ook zelf aangegeven en ik heb gekozen om alleen te gaan. Mijn instructrice ging ook doorgaands alleen mee als de leerling het al 1 of meerdere keren niet gehaald had, zodat ze zelf kon zien wat er precies fout ging. Ik heb em overigens ook in 1 keer gehaald, 1,5 jaar geleden ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online

Eigenlijk zou ik ook zonder instructeur gaan rijden. Maar de examinator die ik kreeg is nogal een vervelend persoon, hij zou sommige mensen laten zakken die een hele goede (bijna) foutloze rit achter de rug hadden. Kijk maar naar mijn eerdere verhaal over mijn examen. Mijn instructeur wou graag meerijden omdat alle mensen (van zijn rijschool) die bij die examinator dit jaar examen hadden gedaan waren gezakt. Terwijl het soms zeer onterecht was. Het grote probleem was voor hem ook dat hij bij al die personen niet had meegereden en dus ook niet in bezwaar kon gaan bij die persoon. Want je hebt het verhaal van je leerling tegen de examinator. Dus had hij aan mij gevraagd of het erg was als hij (mijn instructeur) mee reed zodat hij, als ik zakte, wist hoe die persoon examens aflegd, en of het terecht was of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Dat is idd. wel een goede reden ja. Ik had gelukkig een vrij relaxte examinator. Ik heb zelfs aan het begin een klein foutje gemaakt (vergeten richting aan te geven), maar heb me daar goed van hersteld en de rest gewoon goed gedaan, dus deed hij verder niet moeilijk. De enige opmerking die ik achteraf kreeg was dat ik nog meer om mij heen moest kijken (wat ik nu dus ook zo veel mogelijk doe)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

justawitte schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:50:
Eigenlijk zou ik ook zonder instructeur gaan rijden. Maar de examinator die ik kreeg is nogal een vervelend persoon, hij zou sommige mensen laten zakken die een hele goede (bijna) foutloze rit achter de rug hadden. Kijk maar naar mijn eerdere verhaal over mijn examen. Mijn instructeur wou graag meerijden omdat alle mensen (van zijn rijschool) die bij die examinator dit jaar examen hadden gedaan waren gezakt. Terwijl het soms zeer onterecht was. Het grote probleem was voor hem ook dat hij bij al die personen niet had meegereden en dus ook niet in bezwaar kon gaan bij die persoon. Want je hebt het verhaal van je leerling tegen de examinator. Dus had hij aan mij gevraagd of het erg was als hij (mijn instructeur) mee reed zodat hij, als ik zakte, wist hoe die persoon examens aflegd, en of het terecht was of niet.
Daarnaast is het handig als jij zakt. Dan weet jouw instructeur precies waar het aan lag en kan hij dat nog eens doornemen in de komende lessen tot je volgende examen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
_the_crow_ schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:11:
[...]
Daarnaast is het handig als jij zakt. Dan weet jouw instructeur precies waar het aan lag en kan hij dat nog eens doornemen in de komende lessen tot je volgende examen. :)
Da's waar, had ik ook aan zitten denken. Maar m'n instructeur zei dat als ik iets verkeerd doe op mijn examen en ik kon niet goed vertellen wat, dan zou hij de examinator ff aanschieten en het die vragen. Dan weet hij ook meteen wat er goed/fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Ik moet aanstaande dinsdag examen doen. Nu was ik tijdens m'n TTT nogal nerveus. En heb dus het een en ander aardig verne*kt toen...Hoop dat ik iets relaxter blijf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
als het goed is heb je tijdens die TTT wel geleerd wat je zwakke punten zijn en heb je daar aan gewerkt in de lessen voor je examen. Gewoon zelfvertrouwen hebben zonder arrogant te rijden, zeg maar.

Mijn TTT ging ook erg slecht en ik had een bijna-ongeluk tijdens mijn eerste examen. Niet erg tof dus en de zenuwen voor mijn tweede examen waren weken vantevoren al bijzonder hoog. Een week voor het examen word ik erg ziek, over de 40 graden koorts. Kan me nog heel goed herinneren dat ik op een moment los begon te komen van mijn lijf, en het kon me niets schelen. Kortom is was behoorlijk ziek.
Mijn ma had met mijn instructeur overlegd en als ik geen koorts meer zou hebben, zou ik maar rijden. Examen verzetten gaat niet zomaar, zeg maar. (Hoewel het in mijn geval wel had gekund)
Ik was dus enorm ziek op de dag van het examen, voelde dat ik weer hoge koorts had en mijn buik werkte zeg maar niet mee.
Door de koorts was ik wel rustig en niet zenuwachtig, waardoor ik (quote) 'bijzonder inzichtelijk gereden' heb. Nou prima. Papiertje ophalen, en vervolgens naar bed gegaan om nog een paar dagen uit te zieken :)

Op de foto op mijn rijbewijs kun je (voor wie mij een beetje kent) echt ook zien dat ik erg ziek was. Zat te trillen van uitputting op dat krukje daar bij de fotograaf ..

Maar goed ik heb mijn papiertje :) Altijd handig als je met je ouders op een verjaardag zit en erachter komt dat zij allebei net te veel gedronken hebben om nog te rijden. Zo'n boete is toch sneu geld, zeg maar.

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Nou, ik word morgen om 1200 opgehaald. En ik knijp hem best wel nu... Ik ben blij dat ik pas om 1300 moet en dus eff een uurtje in kan rijden vooral om de zenuwen weg te krijgen. Want tijdens de les gaat het echt supergoed. Ik zie alles, en de instructeur zegt bijna niks over m'n rijgedrag, af en toe alleen nog wat tips.

Afgelopen zaterdag had ik mijn laatste les, en we hebben bijna een uur op de snelweg gezeten. Want dat vond ik toch nog best lastig. Maar nu gaat het supergoed. Zelfs met cruisecontrol leren rijden >:). Das echt tof. Je hoeft niks te doen behalve te sturen.

Ik hoop dat ik m'n zenuwen in bedwang kan houden, en dan gewoon net zo proberen te rijden als tijdens een les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

weebl schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:04:
Nou, ik word morgen om 1200 opgehaald. En ik knijp hem best wel nu... Ik ben blij dat ik pas om 1300 moet en dus eff een uurtje in kan rijden vooral om de zenuwen weg te krijgen. Want tijdens de les gaat het echt supergoed. Ik zie alles, en de instructeur zegt bijna niks over m'n rijgedrag, af en toe alleen nog wat tips.

Afgelopen zaterdag had ik mijn laatste les, en we hebben bijna een uur op de snelweg gezeten. Want dat vond ik toch nog best lastig. Maar nu gaat het supergoed. Zelfs met cruisecontrol leren rijden >:). Das echt tof. Je hoeft niks te doen behalve te sturen.

Ik hoop dat ik m'n zenuwen in bedwang kan houden, en dan gewoon net zo proberen te rijden als tijdens een les.
Je zegt zelf dat het tijdens je lessen zo goed gaat, dus waarom zou je je druk maken? Tuurlijk, examen is spannend, ik was ook zenuwachtig...maar rij gewoon zoals je in de les ook doet, ga iig niet ineens veel krampachtiger op de verkeersregels letten. Daar raak je maar van in se stress en dat kan je daardoor meer punten kosten dan een klein foutje wat je anders gemaakt zou hebben.

Succes :)

@hieronder: Nice :)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

En dan nu :P Na 3 weken in het bezit te zijn van een rijbewijs.... heb ik dan....

EEN AUTO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor

Paitor

proller schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:18:
En dan nu :P Na 3 weken in het bezit te zijn van een rijbewijs.... heb ik dan....

EEN AUTO :D
Zou het een honda prelude zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Laatst online: 16-09 22:01
Mijn theorie examen staat gepland op dinsdag 25 oktober.......

En als ik het haal dan een snelcursus inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Nou... Ik ga nu naar school, waar ik dus om 1200 op word gehaald...

Ik doe heel erg me best om kalm te blijven, maar ik vind het toch best spannend.

Whish me luck...

Vanavond een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om 13.30 theorie :|

Maar na 3 cursus avondjes, hoop ik dat het lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Daantjuh schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:15:
[...]
Je zegt zelf dat het tijdens je lessen zo goed gaat, dus waarom zou je je druk maken? Tuurlijk, examen is spannend, ik was ook zenuwachtig...maar rij gewoon zoals je in de les ook doet, ga iig niet ineens veel krampachtiger op de verkeersregels letten. Daar raak je maar van in se stress en dat kan je daardoor meer punten kosten dan een klein foutje wat je anders gemaakt zou hebben.
Dat werkt volgens mij inderdaad prima. Ik heb het ook zo gedaan, in die auto zitten met de instelling 'boeit mij dat wat als ik zak, doe ik het nog een keer' en met wat kleine foutjes gewoon geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Paitor schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:21:
[...]

Zou het een honda prelude zijn? :+
Nee een Honda Prelude 2.0i van de 5e generatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vandaag mn eerste les :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Succes !!

En laat even weten hoe het gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

\0/

Ik ben geslaagd :*)

Alleen is het gemeentehuis hier in wijdemeren maar van 8:30 tot 12:30 open...

Dan ga ik morgenochtend er maar even langs.

De rit ging best goed, op een auto die ik voorang had moeten verlenen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

gefeli !

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:19:
om 13.30 theorie :|

Maar na 3 cursus avondjes, hoop ik dat het lukt...
En Geslaagd
1ste keer
en 2 fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
XtremeDesign schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:33:
[...]

Succes !!

En laat even weten hoe het gegaan is.
Ben klaar was echt leuk! Goeie kerel en niet duur. hij kan ook goed uitleggen enz dus het schoot een btje op. FF amsterdam onveilig gemaakt :P

en aan de gene die geslaagd zijn gefeliciteerd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

weebl schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:04:
\0/

Ik ben geslaagd :*)

Alleen is het gemeentehuis hier in wijdemeren maar van 8:30 tot 12:30 open...

Dan ga ik morgenochtend er maar even langs.

De rit ging best goed, op een auto die ik voorang had moeten verlenen na.
Gefeli, morgen lekker toeren dus :)

grensgeval ook geproficiteerd!

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Gefeliciteerd allemaal!

Moet een super gevoel zijn om je rijbewijs te hebben :)

Ik ben druk aan het leren voor mijn theorie, aldoor proef examens aan het maken en heb aldoor maar enkele foutjes, gaat wel goed naar mijn idee dus.

Zijn de proef examens uit het (Verjo) boek een beetje te vergelijken met het echte examen bij het CBR of zijn deze heel anders?

[ Voor 64% gewijzigd door XtremeDesign op 18-10-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Daantjuh schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:41:
[...]

Gefeli, morgen lekker toeren dus :)

grensgeval ook geproficiteerd!
Bedankt. Morgen weet ik nog niet... Donderdag moet ik m'n zusje naar een schoolfeest brengen. Lekker pimpen met m'n rijbewijs dus.
XtremeDesign schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:25:
Gefeliciteerd allemaal!

Moet een super gevoel zijn om je rijbewijs te hebben :)

Ik ben druk aan het leren voor mijn theorie, aldoor proef examens aan het maken en heb aldoor maar enkele foutjes, gaat wel goed naar mijn idee dus.

Zijn de proef examens uit het (Verjo) boek een beetje te vergelijken met het echte examen bij het CBR of zijn deze heel anders?
Bedankt voor de felicitatie. Over het algemeen lijken de examens uit dat boek erg op die van het CBR. Dus ik denk dat het je wel lukt als je die goed kan maken.

Succes alvast.

[ Voor 9% gewijzigd door weebl op 18-10-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, alle voorgaande, en mensen die nog moeten (T+P) alsnog en alvast gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Ik heb hem vanochtend gehaald bij het gemeentehuis hier. Het lijkt erop dat ze weer een nieuwe versie hebben, aangezien "RIJBEWIJS" er nu met paarse letters op staat in plaats van roze. Maargoed, dit zal wel de laatste versie met roze papier zijn voordat die nieuwe komt 1 september volgend jaar. Toch leuk om nog een echte roze te hebben.

Ik zal hier denk ik niet echt supervaak meer komen, dus iedereen succes met theorie en praktijk examens en veel plezier met autorijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heeft er iemand ervaring met de rijbewijsconcurrent? Het is een soort organisatie die werkt met zelfstandige rijscholen. De prijzen zijn vrij laag; €25 p/u en je betaalt nooit examengeld.

Maar goed, voor niks gaat de zon op; en ze kunnen het zo mooi vertellen als ze willen. Maar zijn er hier mensne die er daadwerkelijk ervaring mee hebben?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 00:14
je betaald -geen- examengeld? dat kan niet kloppen, examen kost zo 180 euro, en dat zouden ze even 'gratis' weggeven?

voor 25 euro, hebben ze zelf net 10 euro per uur loon, dan geloof ik niet dat het goede instructeurs zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Denk dat het examen dan in de uurprijs verwerkt zit?
Ik heb ook gewoon een 35 lessen pakket gekocht, nooit een rekening voor het examen gezien :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Gizz schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:36:
Denk dat het examen dan in de uurprijs verwerkt zit?
Ik heb ook gewoon een 35 lessen pakket gekocht, nooit een rekening voor het examen gezien :)
Ik was ook begonnen met een pakket waar het examen al in zat, maar daar betaalde je dan ook gewoon voor, 190 euro voor het praktijk examen. Wat betaalde jij dan voor jou 35 lessen pakket? Ik denk wel meer dan 875 euro? :)

Dus 25 euro/uur les inclusief een examen à 180 euro lijkt me vrij onmogelijk eerlijk gezegt...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

_Ernst_ schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:41:
[...]
Dus 25 euro/uur les inclusief een examen à 180 euro lijkt me vrij onmogelijk eerlijk gezegt...
Mij ook, vandaar mijn vraag. De site waar het over gaat is trouwen deze
Ik denk dat ik hier maar niet mee in zee ga. Het lijkt me dat het uit de lengte of de breedte moet komen, dus er zal dan wel bezuinigd worden op andere dingen.

Nu ik het goed lees, zie ik dat het een vanaf prijs is:
Je betaalt NOOIT examengeld
Een gratis proefles ter kennismaking
Voor ieder budget een rijlespakket met BudgetPakket
Altijd je eigen instructeur
Rijles vanaf € 25,- per uur of € 10,- per maand
Maar eens informeren dan wat het echt kost.

[ Voor 26% gewijzigd door reuzekind op 20-10-2005 22:48 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 12:29

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat heb ik eerst een waar-de-loze instructeur gehad. Hij leerde me alles verkeerd.... :r...
Nam soms vanuit zijn passagiersstoel het stuur over zodat ik naar vliegtuigen kon kijken op de afrit Aalsmeer/Hoofddorp :?:?:? Dan ben je toch niet zuiver in je koppie als instructeur?) :(
Ook een keer trapte hij op de rem toen hij boos was op mij, en dat nog in een 60-km/u zone waar een meute auto's achter me ook op de rem moest gaan staan.

Na 30 lessen (wat dus weggeooid geld was) is hij op staande poot ontslagen en kon ik alles bijna van begin af aan weer leren op de juiste manier. Hierdoor vele honderden euro's weggeooid dus :r..
Hij had me toen nog geeneens bijzondere verrichtingen geleerd, en de juiste volgorde van handelen bij een kruispunt.

Afijn, eindelijk een instructrice gekregen die me hardstikke goed geholpen heeft, en die niet gestressed is als die stuntpillot die ik eerst had.
Helaas door die grappen van "Jan, de o ze -niet-stressbestendige stuntpiloot" heb ik dus ook mijn theorie niet meer kunnen halen, en dus ook opnieuw moeten doen na een jaar. Maar dat is in 1 keer na een jaar wel gelukt :)

Binnenkort ga ik weer eens voor de 3e keer praktijkexamen doen, en dan haal ik het. Vorige keerr was ik bijna geslaagd :D:D. Had en aardige examinator, maar door de hitte buiten werd ik helemaal tja.... afgeleid, en dan zak je dus op een gelijkwaardig kruispunt toen de instructrice op de rem ging staan toen Opa met de brommer langs tufde :).

Nu ga ik het halen, zeker weten ;)..............
En als ik mijn roze papiertje heb ga ik eindelijk eens 4 mooie dames (sommige weten misschien wel wie :P) meenemen in Pa's Audi naar de bioscoop ofzo... :) *D

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

_Ernst_ schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:41:
[...]

Ik was ook begonnen met een pakket waar het examen al in zat, maar daar betaalde je dan ook gewoon voor, 190 euro voor het praktijk examen. Wat betaalde jij dan voor jou 35 lessen pakket? Ik denk wel meer dan 875 euro? :)

€900, maar ik heb korting gekregen omdat het een klant van m'n vader was :P
BTW heb ik in ieder geval niet hoeven te betalen, of ik verder nog korting heb gekregen weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafkees
  • Niet online
Ik betaal nu € 32,- per les wat betekend dat je zo'n € 800,- kwijt bent aan lessen (uitgaand van 25 lessen, redelijk gemiddeld geloof ik). Daarnaast dus nog examens, weet niet wat dat precies kost :)

Morgen 7e en 8e les :+ :D
edit: vandaag dus :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mafkees op 21-10-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Heb vanmiddag theorie examen gedaan, en geslaagd !!

5 foutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

MarkOV schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:29:
Ik betaal nu € 32,- per les wat betekend dat je zo'n € 800,- kwijt bent aan lessen (uitgaand van 25 lessen, redelijk gemiddeld geloof ik). Daarnaast dus nog examens, weet niet wat dat precies kost :)

Morgen 7e en 8e les :+ :D
edit: vandaag dus :P
Voor mij is het dik 2 jaar geleden maar 25 lessen is volgens mij behoorlijk onder het gemiddelde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 11:17

Wok

Dakloos...

The Legend schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:54:
[...]

Voor mij is het dik 2 jaar geleden maar 25 lessen is volgens mij behoorlijk onder het gemiddelde :?
Is iss onder het gemiddelde. Dat ligt geloof k op 30 a 35 lessen :)

Zelf trouwens na 18 lessen in 1 keer geslaagd 8) (maar dat is alweer 5,5 jaar geleden :P

[ Voor 6% gewijzigd door Wok op 26-10-2005 00:41 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Wok schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:41:
[...]

Is iss onder het gemiddelde. Dat ligt geloof k op 30 a 35 lessen :)

Zelf trouwens na 18 lessen in 1 keer geslaagd 8) (maar dat is alweer 5,5 jaar geleden :P
Vroeger was het 20-30 lessen nu hebben ze de norm (aldus maat van em die werkt bij een rijschool voor groot spul en klein spul) opgekrikt, idd wat Wok ook zegt.

Me doet ook met met 18 lessen en 1x geslaagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag precies twee jaar in het bezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik heb nu een week of 4 mijn rijbewijs en al aardig wat gereden, rijden = 8)

Ik merk wel dat het in de praktijk toch een stuk losser gaat dan met rijles, hell no dat ik over mijn linker schouder ga kijken als ik alleen nog maar richting aangeef bijvoorbeeld :P

Gister in de automaat van mijn oma gereden (kleine suzuki :P) en dat reed toch ook wel lekker rlx, linker voet onder je stoel en gassen maar :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
The Legend schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:54:
[...]

Tja, dat ligt eraan hoe lang ze duren :P
Ikzelf heb totaal 30 uur gelest (15x2 uur)
Ik hoor van sommigen hier in de omgeving dat ze er wel eens 50 uur over doen, denk per persoon, per rijschool verschillend.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Zo, ik ben geslaagd :D

Geschiedenis:

27-07-05 1e les
05-09-05 Theorie gehaald, 1 fout
18-10-05 Tussentijdse toets gehaald, vrijstelling
28-10-05 Rijexamen gehaald

33 uur gereden (zat in het pakket).

Nu nog langs de gemeente... zal wel maandagavond worden.

Ik hoorde van mijn collega's dat als je langs de gemeente gaat dat je extra geld moet betalen om het rijbewijs direct mee te krijgen en anders dat je een paar dagen moet wachten. Is dit zo? (Rotterdam).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Tentacle1 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:09:
Ik hoorde van mijn collega's dat als je langs de gemeente gaat dat je extra geld moet betalen om het rijbewijs direct mee te krijgen en anders dat je een paar dagen moet wachten. Is dit zo? (Rotterdam).
Eindhoven en Veldhoven is dat iig niet. Daar krijg je hem gewoon gelijk mee.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

zelfs in het 'kleine' Sassenheim (zo'n 16k inwoners) kreeg ik em zo mee, met gratis felicitaties ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.