Wat heb ik eerst een waar-de-loze instructeur gehad. Hij leerde me alles verkeerd....

...
Nam soms vanuit zijn passagiersstoel het stuur over zodat ik naar vliegtuigen kon kijken op de afrit Aalsmeer/Hoofddorp :?:?
Dan ben je toch niet zuiver in je koppie als instructeur?) 
Ook een keer trapte hij op de rem toen hij boos was op mij, en dat nog in een
60-km/u zone waar een meute auto's achter me ook op de rem moest gaan staan.
Na 30 lessen (wat dus weggeooid geld was) is hij op staande poot ontslagen en kon ik alles bijna van begin af aan weer leren op de juiste manier. Hierdoor vele honderden euro's weggeooid dus

..
Hij had me toen nog geeneens bijzondere verrichtingen geleerd, en de juiste volgorde van handelen bij een kruispunt.
Afijn, eindelijk een instructrice gekregen die me hardstikke goed geholpen heeft, en die niet gestressed is als die stuntpillot die ik eerst had.
Helaas door die grappen van "Jan, de o ze -niet-stressbestendige stuntpiloot" heb ik dus ook mijn theorie niet meer kunnen halen, en dus ook opnieuw moeten doen na een jaar. Maar dat is in 1 keer na een jaar wel gelukt
Binnenkort ga ik weer eens voor de 3e keer praktijkexamen doen, en dan haal ik het. Vorige keerr was ik bijna geslaagd :D:D. Had en aardige examinator, maar door de hitte buiten werd ik helemaal tja.... afgeleid, en dan zak je dus op een gelijkwaardig kruispunt toen de instructrice op de rem ging staan toen Opa met de brommer langs tufde

.
Nu ga ik het halen, zeker weten

..............
En als ik mijn roze papiertje heb ga ik eindelijk eens 4 mooie dames (sommige weten misschien wel wie

) meenemen in Pa's Audi naar de bioscoop ofzo...