Het grote rijbewijs topic - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.859 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

@GC_Stef

Gefeliciteerd! :) maar wat was het nou, een homofiele baliemedewerker of een baliemedewerkster? ;)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-07 20:15
JeRa schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:17:
@GC_Stef

Gefeliciteerd! :) maar wat was het nou, een homofiele baliemedewerker of een baliemedewerkster? ;)
Transsexueele homofiele baliemedewerker? >:)

Ik mag over 2 weken weer afrijden, voor de 3e keer. Als ik het dan niet haal ga ik naar een andere rijschool. Iemand nog opties in omgeving rotterdam?

Weet iemand mij trouwens te vertellen wat er gebeurd als ik aangehouden word op het rijden zonder rijbewijs? Ik hoor wisselende verhalen van 10jaar rijontzegging tot waarschuwingen?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

JeRa schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:17:
@GC_Stef

Ehm, eerste was een hij, en gay. (ideaal, werkte perfect in mijn voordeel :Y)).
De baliemedewerkster die mij toen hielp was dus wel gewoon dame :D

Wat betreft het rijden zonder rijbewijs:
Forse bekeuring. Mocht het vaker voor komen binnen een korte periode (geen idee hoe kort) kan je idd een rij ontzegging krijgen. Laat het iig maar never nooit te nimmer aan je rijschool horen...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 21-02-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Whaha Stef gefeliciteerd man!

Waar heb jij afgereden dan?
Whiej gisteravond gereden en zometeen weer wat cruisen!

O o o CLB wil 'n eigen auto >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks CLB,
ik heb in Den Bosch af moeten rijden.
Jij ook nog gefeliciteerd! :*)

Ik heb wel al een eigen auto'tje, en net op mijn werk maar even nieuwe bandjes voor besteld (2 stuks, €76,16) met personeelskorting, want de huidige banden met een glad weg dek is een no-no.
Wel al in 2 dagen voor 50 eurie's getankt, en ik vrees dat het morgen of donderdag nog wel een keer zal moeten gebeuren, rij ook nog veel te sjonnie in dat rexje van me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 10:18
Ik ben vanmorgen ook geslaagd voor mijn rij-examen :D
Wel de 2e poging maar dat mag de pret niet drukken. Ik had volgens mijn rij-instructeur de baas van het CBR in Arnhem als examinator, welke trouwens na 15 minuten al zei dat we wel weer terug naar het CBR konden want hij had het alweer gezien. Eenmaal bij het CBR terug vertelde hij me dat ik geslaagd was :D

Arrows are made to fly, so are aeros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, veel geslaagden opeens hier! Gefeliciteerd allemaal jongens! :D
Ik weet hoe blij jullie nu zijn, ik zat die paar dagen erna ook meer uren in de auto dan dat ik thuis was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, als ik er zo over na denk heb ik ook meer rond gereden per dag dan geslapen snachts :D
In 3 dagen tijd (maandag t/m eind vandaag, moet nog tanken dalijk) ong. 300 euro aan de rex kwijt geraakt. 100e benzine, nieuwe carterontluchtingsfilter, nieuwe bandjes voor (waar ik fikse korting op het gehad gelukkig) en dan nog een setje goede pedaaltjes...zonde, maar het is gewoon zo leuk |:( _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:47:
Zo, veel geslaagden opeens hier! Gefeliciteerd allemaal jongens! :D
Volgens de statistieken zullen er enkele zakkers moeten volgen :P
Ik heb gelukkig mijn examentijd kunnen veranderen van 08.00 uur naar 14.00 uur. Scheelt toch weer flink wat fietsers die je sneller over het hoofd ziet :X

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 13:18
Het domme vind ik zelf dat ze nadat ze ff in de auto blijven zitten naar je toe komen, en dan eerst fijn met je de "bespreekkamer" in gaan. Dan bladibladibla en uiteindelijk: je bent geslaagd. Zeg dat dan direct!!!

38,5 uur, 2000 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-07 13:44
Vandaag om 13.05 voor de eerste keer examen gedaan.

Pittig doorgereden, en alles ging perfect, dus geslaagd. :9

Gemeentehuis gesloten.....morgen pas ophalen dus.

[ Voor 20% gewijzigd door XtremeDesign op 22-02-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Ascathon schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:13:
Het domme vind ik zelf dat ze nadat ze ff in de auto blijven zitten naar je toe komen, en dan eerst fijn met je de "bespreekkamer" in gaan. Dan bladibladibla en uiteindelijk: je bent geslaagd. Zeg dat dan direct!!!

38,5 uur, 2000 euri
Ligt een beetje aan de examinator. Sommigen zeggen het al voor je uberhaupt de auto uit bent. Die van mij was er een van het andere type, dus eerst overleggen met instructrice, daarna naar binnen, toen begon ie ook nog dingen op te noemen die niet zo goed gingen :X Ik dus al helemaal in de stress, begint ie opeens m'n foto op een document te plakken, geeft ie dat aan mij..."Oh ja, had ik je al gefeliciteerd?" :+

Proficiat @ ^^ :)

[ Voor 7% gewijzigd door .daan op 22-02-2006 17:02 ]

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Mijn instructeur bleef gewoon in het café zitten en was alleen meegegaan naar het voorgesprek met de examinatrice :) na de rit gingen we naar binnen naar de 'bespreekkamer' en kreeg ik van haar te horen dat ik geslaagd was.

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Laatst online: 22-07 13:44
JeRa schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:04:
Mijn instructeur bleef gewoon in het café zitten en was alleen meegegaan naar het voorgesprek met de examinatrice :) na de rit gingen we naar binnen naar de 'bespreekkamer' en kreeg ik van haar te horen dat ik geslaagd was.
Bij mij hetzelfde, instructeur bleef in de kantine van het CBR gebouw tijdens het rijden, terug van het rijden met examinator en instructeur naar de "bespreekkamer" en daar de uitslag.

"Ik ga je feliciteren, je bent geslaagd".

Verder geen minpunten van hem gehoord over de rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spanning is leuk als je naar het bespreekkamertje loopt :P Ik was er zelf niet zo van overtuigd dat ik geslaagd was dus ik was wel lekker nerveus toen we de auto uitstapten ;)

Gelukkig feliciteerde hij me wel direct toen we zaten :P

Verwijderd

Ik ben afgelopen maandag 18 geworden. En heb vandaag m'n theorie gehaald met 1 fout (heerlijk :D). Nu maar snel m'n rijbewijs halen, iemand nog tips?

• Duinkonijn
  • Laatst online: 13:04

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:47:
Ik ben afgelopen maandag 18 geworden. En heb vandaag m'n theorie gehaald met 1 fout (heerlijk :D). Nu maar snel m'n rijbewijs halen, iemand nog tips?
Rustig blijven.... en kijken dat zijn de 2 key spelers..

heb vandaag van me instructeur te horen gekregen, dat ik een oudere examinator heb.

Zijn 2 grootste hobbies zijn tweevoudige opdrachten en het Amsterdams haven gebied

Ben benieuwd :P

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat zijn tweevoudige opdrachten? Klinkt lastig :X

offtopic:
Wordt het niet tijd voor een nieuw deel? :? Als niemand er bezwaren tegen heeft wil ik best even een nieuw deel openen

[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 23-02-2006 14:25 ]

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

RoD schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:23:
Wat zijn tweevoudige opdrachten? Klinkt lastig :X

offtopic:
Wordt het niet tijd voor een nieuw deel? :? Als niemand er bezwaren tegen heeft wil ik best even een nieuw deel openen
heeft te maken met meerdere rij banen.

b.v. de eerste rechts en dan links... kan het wel ff uit tekenen :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heeft er inderdaad mee te maken dat je dan alvast op de goede baan gaat staan.

Voorbeeldje:

Je voegt uit op 'n snelweg met twee banen maar je moet daarna gelijk links.

Dan moet je dus alvast op de linkerbaan (van de 2) gaan rijden zodat je gelijk linksaf kunt slaan
en niet nog moet tussenvoegen vanaf de rechterrijbaan. Opzich niet moeilijk, je moet gewoon goed
luisteren wat ze zeggen en je daaraan alvast aanpassen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1d98043990afd1f77f52f49389d6b469/full.jpg

de eerste rechts en dan links

houd dus in dat je op Plek A moet gaan staan, en niet op B/C

• Jan Jaap
  • Laatst online: 13:58
In dit geval is dat natuurlijk al wel heel duidelijk, maar het kan ook dat er pas een paar honderd m verder pijlen te zien zijn. Je moet dan toch al een of twee baantjes meer naar links gaan rijden..

Anoniem: 92012

Vandaag precies 2 weken geleden + 1 dag m'n rijbewijs gehaald. Moest afrijden in Harderwijk (veluwe, voor de mensen die het niet weten ;) ). Best wel fijn om dan om 10.45 af te mogen rijden, lekker rustig op de weg :9. Paar kleine foutjes gemaakt maar genoeg om in 1x geslaagd te zijn. Theorie ook in 1x gehaald met 5 fouten. Ik had in totaal 44 lessen van 1 uur.

Edit: dat voorbeeld noemde mijn instructeur altijd "rijstrokentechniek"

Kan me nog herinneren dat de instructeur nogal 'gemene' opdracht gegeven, maar tegelijkertijd ook dom van mij :P , had. Ik rijd dus binnen de bebouwde kom en kom op een T-splitsing waar je rechtsaf moet (met bord aangegeven). Ok, ik afslaan stukje na de bocht zegt hij we gaan even straatje keren (in 3x steken). Bleek er dus net na die bocht een bord te staan "verboden te keren", terwijl ik die wel had gezien. Ik legde op dat moment dus niet helemaal de link met keren en het bord :X. Gelukkig was dat boven examenniveau. Die les waren we bezig met allerlei borden volgen, hij geeft aan waar je heen moet maar kan ook een weg in waar je dus niet in mag en dat moet je op tijd zien.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 92012 op 23-02-2006 15:08 ]

• Impry
  • Laatst online: 17-07 13:24

Impry

Rallymedia.nl

Ascathon schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:13:
Wij liepen met z'n 3-en tegelijk naar binnen waarna hij mij meteen feliciteerde.
Als ze gaan overleggen is het meestal al wat minder, alhoewel je instructeur de examinator nog wel eens weet over te halen. Omdat je bijv. normaal nooit moeite hebt met invoegen, maar door zenuwen wel.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Duinkonijn schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:48:
[afbeelding]

de eerste rechts en dan links

houd dus in dat je op Plek A moet gaan staan, en niet op B/C
Aha, duidelijk. Soort van voorsorteren dus.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.