GVD wat haat ik die kerel van het CBR zeg.. wat een zak... echt ALLES ging perfect, nog beter als een goede les en ja hoor laat ie mij zakken. Hij vond dat ik sneller moest rijden, dan hadden we nog 1 of 2 stoplichten kunnen meepakken. Van die kut fietsers die half op de weg fietsen voor een zebrapad, daar had ik gewoon moeten inhalen, terwijl er gelijk na het zebrapad een t splitsing was en daarna een weg versmalling... en ik zag net dat hij mij ook een o op fileparkeren had gegeven, maar daar heeft die niks over gezegd en ik bij God geen idee wat hij bedoeld.. echt ik dacht kat in het bakkie alles ging zo fucking goed...
GVD ik baal echt ENORM, straks ben ik op vakantie en tegen die tijd dat ik terug kom kan ik 1 weekje lessen voordat de rijschoolhouder weggaat, dus dan ben ik er 2 maand tussen uit (minimaal)... hopelijk kan ik over 2 weken als nog over nieuw proberen. Ik ben ook nog in discussie gegaan met die man, omdat ik vond dat hij onredelijk was, ik vond het gewoon te gevaarlijk en hij zei serieus letterlijk 'het gaat erom, als die fietsers achter je vallen maakt het niks uit, als ze maar niet voor je vallen'
Hij woont hier vlakbij en gister is hier in de buurt ingebroken, mijn ma zei ook al, waarschijnlijk was het gewoon bij hem
. Zei voor de rest ook niks tijdens de rit, dus heb ik maar het woord genomen. Zo frustrerend, als ik nou een voorrangsfout had of een ingreep oid.. maar hij zei dat ik gewoon goed had gereden MAAR dat ik sneller moest beslissen e.d... volgende keer zou ik desnoods wel een paar fietsers bijna omver rijden als het net kan, dan ben ik iig vlot genoeg
GVD ik baal echt ENORM, straks ben ik op vakantie en tegen die tijd dat ik terug kom kan ik 1 weekje lessen voordat de rijschoolhouder weggaat, dus dan ben ik er 2 maand tussen uit (minimaal)... hopelijk kan ik over 2 weken als nog over nieuw proberen. Ik ben ook nog in discussie gegaan met die man, omdat ik vond dat hij onredelijk was, ik vond het gewoon te gevaarlijk en hij zei serieus letterlijk 'het gaat erom, als die fietsers achter je vallen maakt het niks uit, als ze maar niet voor je vallen'
Hij woont hier vlakbij en gister is hier in de buurt ingebroken, mijn ma zei ook al, waarschijnlijk was het gewoon bij hem