\o/
ik heb hem \o/
Het begin was niet helemaal goed, ik reed het terein af van het cbr (eindhoven) naar links. Direct zag ik iemand van rechts al niet

Dat was dus binnen 1 minuut

Daarna had ik nog wat probleempjes met vlot doorrijden, ik reed nogal wat 40 waar ik 50 mocht zonder dat het onoverzichtelijk was. Dat kwam later wel goed
En wat later waren er twee rotondes op de rondweg. Hierbij moest ik linksaf, dus ik ga links voorsorteren en ga daarna naar rechts op de rotonde (om zo toch nog goed voor te sorteren). Ik kijk dan heel erg goed naar rechts omdat ik niemand wil snijden (maar dat kan toch niet want anders zijn die andere rechts fout voorgesorteerd). In ieder geval, ik liet mijn gas los en 1x was er iemand daardoor nogal pissig geworden

Maar dat hoorde ik achteraf van mijn examinator
Verder geen commentaar. De (enige?) bijzondere verrichting fileparkeren ging goed. Ik vond dat het niet geweldig ging omdat ik de les ervoor nog dichter achter de andere auto zat, maar de examinator vond het perfect. Mooi, ik dus helemaal happy

Vlak daarna was er nog een weggetje waarbij plotseling een tegenligger kwam, en ik hoorde achteraf van mijn instructeur dat hij vond dat ik dat geweldig opgelost had (wachten in een bocht).
Zelf vond ik het niet geweldig gaan, ik heb lessen gehad waarbij het veel beter ging. Aan de andere kant, ik deed niks echt fout. Ik heb geen ingrepen gehad en de probleempjes die ontstonden had ik goed opgelost. Daarnaast had ik geen snelweg, dus geen invoegen. Vond ik wel jammer, aangezien ik dat juist veel geoefend heb na mijn vorige examen
Intussen heb ik ook al mijn roze papiertje opgehaald bij het gemeentehuis (ik heb me daar laten afzetten) en vervolgens naar huis gelopen. Ik had graag willen rijden maar me vader heeft de auto voor een dagje Frankrijk voor zijn werk. Grmbl, maargoed. Dan maar vanavond even stukje toeren
46 lessen, 2 praktijkexamens en 1 theorieexamen, geboorteuitreksel, roze papiertje en wat pasfoto's. Totale kosten, 2150 euro ongeveer.