Het grote rijbewijs topic - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.876 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Joepho schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:41:
ik ga nu over 5 mins weg om 13h bij rijschool zijn en om 13h30 afrijden :)
succes

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:57
Meneer aard schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:21:
[...]

Nee geen ferrari, maar een porsche 924 2.0 liter turbo (170 pk) :+ Maar agh kan um altijd nog @ verzekering van pa zetten en dan als een porsche verzekering geloof iets van all-risk paar honderd euro /jaar.
Daar zit toch een audi motor in?
Had m'n broer ook, kreeg hem niet bij Unive verzekerd, toen maar naar centraal beheer...
Kijk uit voor warme start problemen bij een 924 hoor!

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Thnx en jahoor weer een weggebruiker erbij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, feli!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:42

Meneer aard

Porsche rulez!

EJVL schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:54:
[...]

Daar zit toch een audi motor in?
Had m'n broer ook, kreeg hem niet bij Unive verzekerd, toen maar naar centraal beheer...
Kijk uit voor warme start problemen bij een 924 hoor!
Zit een audi 100 motor in, maar die warme start problemen waren bekend, maar kwil eerst dat hele blok opnieuw in elkaar zetten + andere olie e.d. gebruiken.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net examen gedaan. ik had de hele tijd ruzie met de koppeling, veel slippen enzo. gebeurt me anders nooit. dacht al: dit wordt nix.

en idd, gezakt. paar foutjes hier en daar maar dat vond hij allemaal niet zo erg. beetje laat gereageerd op een brommer, dat vond hij wel erg. maar ik ben vooral gezakt op overmatig slippen met de koppeling steeds.

vervolgens rijden we weg bij het CBR, en mijn instructrice zit achter het stuur. (voor het eerst vandaag, ik had die auto bij de anwb van de parkeerplaats gereden) zegt ze: "erm, dat slippen snap ik nou wel ja."
ikke: :?
zij: "die platen zijn bijna versleten man, had dat ff gezegd"
ikke: :D :'( :( :( :(

ja zeg wist ik veel, dacht gewoon dat ik m'n dag niet had :|

tsja. was ik wel geslaagd zonder dat geslip? zou kunnen. boeit ook niet meer.

ik was van plan om die trut die bij de anwb de organisatie regelt eens goed de waarheid te vertellen, maar ze was er niet. waren alleen maar een paar secretaresses, en die kunnen het ook niet helpen, dus ben er maar niet over begonnen.

maar wat was ik kwaad zeg. en ik heb nu ff gruwelijk de pest in.

dat was de 4e keer (poging 2 en 3 zelf verneukt, poging 1 en 4 twijfelachtig).
op naar het BNOR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:34:
net examen gedaan. ik had de hele tijd ruzie met de koppeling, veel slippen enzo. gebeurt me anders nooit. dacht al: dit wordt nix.

en idd, gezakt. paar foutjes hier en daar maar dat vond hij allemaal niet zo erg. beetje laat gereageerd op een brommer, dat vond hij wel erg. maar ik ben vooral gezakt op overmatig slippen met de koppeling steeds.

vervolgens rijden we weg bij het CBR, en mijn instructrice zit achter het stuur. (voor het eerst vandaag, ik had die auto bij de anwb van de parkeerplaats gereden) zegt ze: "erm, dat slippen snap ik nou wel ja."
ikke: :?
zij: "die platen zijn bijna versleten man, had dat ff gezegd"
ikke: :D :'( :( :( :(

ja zeg wist ik veel, dacht gewoon dat ik m'n dag niet had :|

tsja. was ik wel geslaagd zonder dat geslip? zou kunnen. boeit ook niet meer.

ik was van plan om die trut die bij de anwb de organisatie regelt eens goed de waarheid te vertellen, maar ze was er niet. waren alleen maar een paar secretaresses, en die kunnen het ook niet helpen, dus ben er maar niet over begonnen.

maar wat was ik kwaad zeg. en ik heb nu ff gruwelijk de pest in.

dat was de 4e keer (poging 2 en 3 zelf verneukt, poging 1 en 4 twijfelachtig).
op naar het BNOR :P
Had je niet gewoon met jou instructrice naar de examinator kunnen gaan en zeggen dat de koppelings platen niet meer al te goed waren? Dan had ie hetr misschien wel ff voor je kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee. je bent als kandidaat verantwoordelijk voor een goede auto.

en ik heb een overeenkomst met de anwb waar natuurlijk oa in staat dat de anwb voor mij zorgt voor een goed auto. ik kan dus hooguit de anwb in gebreke stellen, maar daar schiet ik niets mee op. ik heb rijbewijsgarantie dus mijn volgende lessen+examen zijn toch al gratis.

en verder is het natuurlijk helemaal niet zeker dat ik wel geslaagd zou zijn met een stel goede koppelingsplaten. de kans was natuurlijk wel wat groter geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:31

_Ernst_

Mark It Zero!

Morgenvroeg 9:50 TTT, ben benieuwd :)

Afgelopen zaterdag ging rijles tenminste weer goed (in tegenstelling tot een week ervoor), lekker gereden :)
Heb wel een vette instructeur, die gast heeft een radio/cd/mp3 speler in z'n lesauto gezet, lekker de hele tijd In Search Of Sunrise 4 op gehad 8)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat altijd Radio 10 Gold aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bromfietscertificaat is toch ook een soort van rijbewijs? O-)

Misschien dat hier mensen goede raad hebben :)

Woensdag heb ik theorie-examen, echter ik heb het gevoel dat ik volledig ga zakken :/

Ik heb de oefenexamens op cdrom gemaakt:

examen 1: 6 fout
examen 2: 2 fout
examen 3: 2 fout
examen 4: 10 fout
examen 5: 2 fout
examen 6: 8 fout

4 van de 6 ben ik dus geslaagd, die andere 2 dus niet.

Morgen eens flink hard leren (heb trouwens nog ook PTA ANW ;( )

Natuurlijk maak ik mij druk om niets, als ik goed leer zal ik wel slagen. Heeft iemand hier goede tips om met een goed gevoel op examen te gaan? Waar ik mij het meeste druk over maak zijn de vragen. Worden die ongeveer hetzelfde als bij de oefen-examens (cdrom) gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43

2mb

* 2mb is van plan deze zomer ook rijlessen te gaan nemen. :)
Doen er hier ook mensen die ANWB Rijcursus? Hoe bevalt dat/is dat beter dan lessen bij een reguliere rijschool?

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:05:
nee. je bent als kandidaat verantwoordelijk voor een goede auto.

en ik heb een overeenkomst met de anwb waar natuurlijk oa in staat dat de anwb voor mij zorgt voor een goed auto. ik kan dus hooguit de anwb in gebreke stellen, maar daar schiet ik niets mee op. ik heb rijbewijsgarantie dus mijn volgende lessen+examen zijn toch al gratis.

en verder is het natuurlijk helemaal niet zeker dat ik wel geslaagd zou zijn met een stel goede koppelingsplaten. de kans was natuurlijk wel wat groter geweest.
Ok, das dan gewoon een kut streek van die anwb. Gelukkig dat het je verder geen cenmt kost, maar het is wel gewoon rot. Maargoed wanneer mag je nu weer examen gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, kutstreek wil ik het niet noemen. doen ze echt niet met opzet natuurlijk :P
tis wel ontzettend slordig en vooral gigantisch dom.

ik mag over 3 weekjes weer. deze keer dus naar het BNOR. ben benieuwd. heb het er met een paar examinators over gehad vandaag, de een zegt: is exact hetzelfde examen, maar dan in ambtenarentempo. en de ander zegt dat een je bij het bnor bijna altijd slaagt. we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2mb schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:27:
* 2mb is van plan deze zomer ook rijlessen te gaan nemen. :)
Doen er hier ook mensen die ANWB Rijcursus? Hoe bevalt dat/is dat beter dan lessen bij een reguliere rijschool?
ikke. vergelijken met een reguliere rijschool kan ik niet echt natuurlijk.

op zich is zo'n anwb rijopleiding een goed idee. je rijdt 2 weken en na die 2 weken is er 50 procent kans dat je meteen je rijbewijs hebt.

je krijgt ook les in een simulator, ik kreeg daar wel een goede indruk van. 50 rotondes oefenen in een kwartier enzo. of 50 keer invoegen achter elkaar. etc...

als je zakt kan je gemiddeld in 3 weken weer examen doen.

instructeurs zijn (voorzover ik kan beoordelen) ook best goed.

MAAR: de organisatie is een chaos. zomaar een bloemlezing:
-lege tank voor het examen
-versleten remmen
-ineens moeten lessen in een ander merk auto
-examen doen in een auto met gare koppeling
-niet uitgevoerde onderhoudsbeurten
-verschoven roosters
-instructeurs die niet ingeroosterd zijn
-etc...

ik ben nu overigens 4x gezakt. maar de slagingspercentages liggen wel zo rond het gemiddelde, meestal er boven.

//ohwja: tis redelijk prijzig. maar dat zijn wel meer rijscholen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:47:
ik mag over 3 weekjes weer. deze keer dus naar het BNOR. ben benieuwd. heb het er met een paar examinators over gehad vandaag, de een zegt: is exact hetzelfde examen, maar dan in ambtenarentempo. en de ander zegt dat een je bij het bnor bijna altijd slaagt. we zien wel
Eén van de voordelen is dat je examinator bij BNOR je ook meer kansen geeft te laten zien dat je het kan. Als je een fout maakt wordt bij een dergelijk examen eerder dezelfde situatie nogmaals opgezocht om je de kans te geven jezelf te verbeteren. Zo ook met speciale verrichtingen naar verluidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Net mijn TTT gehad, ging niet zo heel goed. Een stel van die dingen die niet lekker gingen, bijvoorbeeld op een lekker brede 3 baans rotonde ZONDER strepen. Ik moest in de middelste baan blijven, maarja dat lukte dus niet echt goed..
En ik moet verder vooruitkijken, ik pakte op een gegeven moment de meest linkerbaan voor links af, maar ik moest dus de meest rechter baan hebben, maar die had ik niet gezien..

Maar volgens mijn instructeur gaat het wel lukken bij het examen over een maand, dus daar hoop ik ook op. Gelukkig wel vrijstelling van de bijzondere verrichtingen :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooizo!

bedoel je die rotonde vlakbij veldhoven, bij de mac drive?
daar letten ze niet zo erg op als je daar een foutje maakt. veel examenroutes gaan er wel overheen, maar da's meer om bij de volgende rotonde te komen, kleine turborotonde op een verhoging, en da's pas echt een onding.

wie was je examinator eigenlijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ja die was het volgens mij ja, met de nabespreking gaf hij die als voorbeeld bij dat ik op de plaats op de weg moest letten

Examinator weet ik niet, eigenlijk zou ik ene Piet Paulus ofzo krijgen, maar die was er niet, dus dat werd op het laatste moment gewijzigt naar een andere gast, wel een aardige kerel. Beter dan die Paulus volgens mijn instructeur, dus dat was opzich niet zo erg :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieter paulus heet die man. lijkt als 2 druppels water op chiel montagne. heeft een nogal "apart" gevoel voor humor maar ik mag hem wel. hij schijnt behoorlijk streng te zijn maar hij had me toen wel terecht laten zakken.

je weet niet wie je nu dan wel had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Nee, heeft zich wel voorgestelt enzo, maar ben ik helemaal vergeten, was ik waarschijnlijk te zenuwachtig voor om te onthouden.

Over de humor van PP klopt wel ja, zei mijn instructeur ook, je moet ook geluk hebben dat ie in een goede bui is, anders zegt ie helemaal niks.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brief in de bus van de anwb.

dat bnor zit in bumblefuck oirschot!
daar ben ik al minstens 10 jaar niet meer geweest. lekker zo afrijden in een vreemde omgeving 8)7

ik dacht dat het juist de bedoeling was om mensen op hun gemak te stellen bij dat bnor :D :D

//hmmz, dat adres blijkt van een of andere leger-instelling te zijn. een kazerne of keuringsinstelling ofzo. altijd gezellig.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

In Oirschot zit idd een kazerne :)
Ik heb ook zo'n cursus gedaan bij de ANWB, best tevreden over. Wel een keer ruim een uur bezig geweest een lampje te vervangen van de auto, in mijn tijd 8)7 Geen gereedschap ofzo bij zich. :+
Ook een keertje naar zo'n spottersplek geweest bij schiphol, hebben we daar een half uur vliegtuigjes staan kijken. B)

Enige minpuntje: toen ik gezakt was, was het kleinste pakket wat ik kon nemen eentje van 5,5 uur, terwijl ik maar iets van 2 uurtjes nodig had.. :/

[ Voor 41% gewijzigd door Animal Mother op 24-05-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de keus is blijkbaar beperkt, want ik krijg ook steeds pleisterpakketten van 5,5 uur.
maarja, die hoef ik dan ook niet te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:12:
de keus is blijkbaar beperkt, want ik krijg ook steeds pleisterpakketten van 5,5 uur.
maarja, die hoef ik dan ook niet te betalen
Wat en hoeveel heb jij eigenlijk _wel_ zelf betaald als ik vragen mag :? :P

Zie nu iedere keer posts van je dat je ben gezakt maar dat je niet hoeft te betalen, schijnt wel een voordelig pakket te zijn?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nix voordeligs aan, tis alleen maar voordelig als je vaak zakt :Y)

je betaalt een toeslag van 300 of 400 euro ofzo bovenop je cursusgeld voor die rijbewijsgarantie.

cursusgeld hangt zoals je weet af van je intest. ik had niveau G, da's dus een dikke 2000 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

ik had 1 niveau hoger, betaalde iets van 1900 euro. Maar na 2 keer zakken ben ik toch een stuk duurder uit dan jou, zonder rijbewijsgarantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

whee~ net geslaagd voor m'n theorie...

Die vent kwam binnen lopen met een veel te groot aantal zakkers... en was echt,

2... 3... 4...(*hopen hopen hopen*) 5... 7... 8...(HERE WE GO!) 11... YES! (zat op 9)

5 fouten.

Afbeeldingslocatie: http://namu.anime-empire.net/album/albums/nokia/Afb340.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Namu op 24-05-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Feli :>

Het is dan idd net de zwakste schakel. En maar mensen opstaan voor je totdat er een handje vol overblijft. Ik zat ergens in de 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feli!

maarrem bij ons werden gewoon de uitslagblaadjes rondgedeeld, al dan niet voorzien van theoriecertificaat.

ik blijf er trouwens bij dat spieken makkelijk is daaro. en ze pakken het ook waardeloos aan. spiek je 2 keer dan krijg je 2 waarschuwingen, maar heb je 1 vraag te veel fout dan zak je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:38:
feli!

maarrem bij ons werden gewoon de uitslagblaadjes rondgedeeld, al dan niet voorzien van theoriecertificaat.

ik blijf er trouwens bij dat spieken makkelijk is daaro. en ze pakken het ook waardeloos aan. spiek je 2 keer dan krijg je 2 waarschuwingen, maar heb je 1 vraag te veel fout dan zak je...
Door het grote aantal zakkers (meer zakkers dan slagers, in mijn geval was de verhouding 2/3 - 1/3) is het helemaal niet voordelig te spieken. De kans dat je een zakker naast je hebt zitten, is groter dan een slagende examenkandidaat.

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's inderdaad waar ja. kan je nog bij meerdere mensen spieken en de antwoorden vergelijken, maar dat wordt te opzichtig :P

overigens is dat theorie-examen maar een raar systeem eigenlijk. vage manier van formuleren, vage vragen. ik zou zeggen: inzichtsvragen zijn overbodig, inzicht kan je testen bij het praktijkexamen (of eventueel een apart inzichtsexamen met een eigen norm).

blijft over een set regels, het RVV in feite. daarvan zou ik zeggen: maak een serie hele heldere en hele duidelijke vragen over de regels, en daarvan mag je er 0 fout hebben.

immers: dat je een paar van die inzichtsvragen fout hebt kan ik begrijpen, maar dat je niet weet wat zo'n wit rond bord met rode rand betekent zou wat mij betreft al meteen een reden tot zakken moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Okay, ik ga aanstaande maandag naar Arnhem voor mijn Theorie...
Theorie boekje aardig wat doorgewerkt enzo, ga zo nog wat oefen examens maken...
Maar ff een vraagje (ben het zo 1-2-3 niet tegen gekomen in de topics)... wat moet ik nou precies mee nemen naar t examen?

M'n Identiteits bewijs..
Een pasfoto..
Een uittreksel uit het gemeente register
'een ondertekende theorie examen kaart' WTF is dat? :? :| en hoe kom k er aan??

Moet k verder nog wat mee nemen behalve m'n geluk? (eerst maar eens naa ropzoek gaan :+ )

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 secs zoekwerk: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=25

enne, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:03:
'een ondertekende theorie examen kaart' WTF is dat? :? :| en hoe kom k er aan??
Die krijg je daar als je je spullen inlevert (of die houden ze zelfs meteen in...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:+
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:07:
[...]

Die krijg je daar als je je spullen inlevert (of die houden ze zelfs meteen in...)
Dus daar hoef k verder niks voor te doen.. gewoon naar bali miep lopen en de rest van de zooi inleveren (op m'n geluk na dan :P als k dat ooit nog kan vinden hier :| ).

okay dan :)
Nog maar een hoop oefenen nu en morgen.. en maandag ochtend voor t examen.. of kan k dat beter niet doen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je zelf weten. die paar regels zijn (hopelijk?) toch niet het probleem. het gaat erom dat je kan omgaan met de verneukeratieve vraagstelling van het CBR. dat je moet stoppen voor een roodverkeerslicht en dat je 30 mag in een zone 30 snappen we allemaal wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:32
Bij mij waren er 4 van de 45 geslaagd... :X

En daar was ik niet bij.

[ Voor 32% gewijzigd door Chimera op 29-05-2005 00:19 ]

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

W0000000000000000000000000000000000000T

Woei Woei :) :) :) :) ;) >:) :*) :*) :*) :*)

na 43 lessen en 3 keer opgeweest vandaag eindelijk mijn rijbewijs gehaald !!!!!!!!

* heuveltje is helemaal happy :) :) :) :) :)

wel een heel stuk 50 gereden waar ik 80 mocht (na binnen 5 minuten 3 keer ehv in en weer uit te zijn gereden, was ik de tel kwijt of ik nu binnnen of buiten de bbk was) maar blijkbaar vond die man dat niet zon probleem :) :) :) B) B) B) B)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch niet bij het vliegveld in de buurt he? daar missen nogal wat (einde) bebouwde kom borden.

voorbeeld: ga vanuit woensel richting het vliegveld en je denkt dat je nog steeds in de BBK zit. rij vervolgens richting het flight forum (zuidwaards) en je denkt nog steeds dat je in de bebouwde kom zit. totdat je ineens een bord met "veldhoven" ziet staan :P

dat weten de examinatoren en ze mogen je er ook niet op afrekenen.

feli trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gefeli Heuveltje :)

Ik ben gisteren trouwens geslaagd voor m'n theorie :)
's ochtends nog ff gouw 2 proef examens gemaakt... de eerste 12 fouten en de 2e 14 fouten :|
Dus ik zat echt zwaar te zweten daar bij het CBR... maar met 4 fouten ben ik geslaagd :)
Praktijk word ook aangevraagd, dus eens kijken wanneer ik daarvoor naar Arnhem moet :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:14:
het gaat erom dat je kan omgaan met de verneukeratieve vraagstelling van het CBR.
Zo verneukeratief is die vraagstelling echt niet hoor. Ik heb het in 1 keer gehaald met 0 fout. Je moet gewoon de tijd nemen om de vragen goed te lezen (en daarvoor krijg je imo meer dan genoeg tijd)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:25:
[...]

Zo verneukeratief is die vraagstelling echt niet hoor. Ik heb het in 1 keer gehaald met 0 fout. Je moet gewoon de tijd nemen om de vragen goed te lezen (en daarvoor krijg je imo meer dan genoeg tijd)...
hij is wel verneukeratief, er zijn genoeg mensen die in principe de regels kennen en het inzicht hebben maar struikelen over de vraagstelling. je moet inderdaad goed lezen maar het is toch geen tentamen leesvaardigheid? het gaat erom dat je de theorie kent.

ik had hem trouwens ook de eerste keer, met 1 foutje dan. en dat was er meteen 1 waar zelfs de mensjes bij het CBR het niet altijd over eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Zoooooo,
net ook m'n rijbewijs gehaald. In 1 keer !

Tijd voor een feestje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:18:
toch niet bij het vliegveld in de buurt he? daar missen nogal wat (einde) bebouwde kom borden.

voorbeeld: ga vanuit woensel richting het vliegveld en je denkt dat je nog steeds in de BBK zit. rij vervolgens richting het flight forum (zuidwaards) en je denkt nog steeds dat je in de bebouwde kom zit. totdat je ineens een bord met "veldhoven" ziet staan :P

feli trouwens!
BEDANKT

En lol was idd in de buurt van het flightforum.
kwam opeens op achteraf wegje terecht, dat er wel uitzag als BBK. maar ik wist het niet meer zeker.
dacht "zal het voor de zekerheid maar rustig aandoen :)"

Net meteen me rijbewijs opgehaald. Mooi roze is niet lelijk :)

InNuedo jij ook gefeliciteerd
was idd mijn idee ook. tijd voor een feestje ! :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Morgen mag ik op examen, rijbewijs E achter B :) (dagcursus van 6 uur en om 8 uur beginnen :r )

Nog ff 1 reactie hierop:
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:18:

feli trouwens!
Staan daar ook niet van de oude buiten de bebouwde kom borden? Een blauw rechthoekig bord met witte strepen erdoor? Praktisch dezelfde als de moderne, alleen staat de plaatsnaam er niet in. Die vind je ook al niet meer terug in de theorieboeken terwijl je ze regelmatig ziet staan.

[ Voor 83% gewijzigd door Flake op 06-06-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
Vrijdag 10 juni moet ik op. Komende vrijdag dus. Heb al paar nachten niet geslapen. Ik maak me veel te druk erom! Moet nog 4 nachten slapen en nu kan ik al niet meer slapen.

Ben gewoon zo bang dat ik het niet red! |:(

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Morgen les 4 voor mij :) Heb er 3 gehad, en volgens mijn instructeur pik ik alles snel op, en kan ik vrij vlot examen gaan doen. Hij vind het zelfs goed dat ik 2x per week 1.5 uur les *dus 3 uur per week).

Theorie mag ik nu ook dan gaan halen, wordt een afspraak voor gemaakt (is er inmiddels al als het goed is, maar dat hoor ik dus morgen).

Wist niet dat autorijden zó leuk zou zijn :D
xtreme_lunatic schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:51:
Vrijdag 10 juni moet ik op. Komende vrijdag dus. Heb al paar nachten niet geslapen. Ik maak me veel te druk erom! Moet nog 4 nachten slapen en nu kan ik al niet meer slapen.

Ben gewoon zo bang dat ik het niet red! |:(
Als je al zo het examen in gaat is het beter om het niet te doen. Spaar je geld uit... Zorg gewoon dat je zeker je examen in gaat! Scheelt echt veel :)

[ Voor 39% gewijzigd door Nik op 06-06-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vash schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:41:
Morgen mag ik op examen, rijbewijs E achter B :) (dagcursus van 6 uur en om 8 uur beginnen :r )

Nog ff 1 reactie hierop:
succes! (en de rest natuurlijk ook)
[...]
Staan daar ook niet van de oude buiten de bebouwde kom borden? Een blauw rechthoekig bord met witte strepen erdoor? Praktisch dezelfde als de moderne, alleen staat de plaatsnaam er niet in. Die vind je ook al niet meer terug in de theorieboeken terwijl je ze regelmatig ziet staan.
nee. het is een gebied waar nu veel gebouwd wordt. ligt ook een nieuwbouwwijk in de buurt en er zijn veel "tijdelijke" wegen. tis er gewoon niet overzichtelijk.

zijn die oude borden trouwens nog wel geldig? in het RVV 1990 staat hij iig niet.

//ow enne: ik weet HEEL zeker dat die oude borden er niet staan. dat gebied+omgeving was 10 jaar geleden nog 1 groot bos.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Geslaagd. Wat een eitje zeg :7
Nu nog de motor :Y)

Maar wat de oude buiten-de-bebouwde-kom-borden betreft: In principe niet meer geldig, maar ze staan er nog steeds en duiden wel degelijk een einde bebouwde kom aan.

[ Voor 63% gewijzigd door Flake op 06-06-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
proller schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:31:
Morgen les 4 voor mij :) Heb er 3 gehad, en volgens mijn instructeur pik ik alles snel op, en kan ik vrij vlot examen gaan doen. Hij vind het zelfs goed dat ik 2x per week 1.5 uur les *dus 3 uur per week).

Theorie mag ik nu ook dan gaan halen, wordt een afspraak voor gemaakt (is er inmiddels al als het goed is, maar dat hoor ik dus morgen).

Wist niet dat autorijden zó leuk zou zijn :D

[...]

Als je al zo het examen in gaat is het beter om het niet te doen. Spaar je geld uit... Zorg gewoon dat je zeker je examen in gaat! Scheelt echt veel :)
Hmm ik les 4 uur per week, dat hangt toch gewoon van je zelf af en niet of je het snel oppikt of niet :P? Ik heb 4 uur in de week les :)

Hij sloeg inmiddels al een lessen achter elkaar niet meer af, alleen vind hij dat ik bij het optrekken eerst een beetje gas moet geven (1200 toeren bijvb) en dan op het aangrijpingspunt moet laten komen en wegrijden. Ik doe nu aangrijpingspunt en wat gas en dan kom je ook weg. Maar benzine auto's schijnen dan snel af te slaan, maar eerlijk gezegd heb ik zoiets van, dat zien we dan wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Mij werd geadviseerd om maximaal 1x per week te rijden (zou beter zijn op de één of andere manier). Toch mag ik nu lekker 2x per week :P Ondanks de drukte die ze daar hebben bij die rijschool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 16:18
bij theorie (auto en motor) zat ik allebei op lage nummer-stoelen, nummer 3 en 4 :)
Wist dus vrij snel dat ik hem gehaald had :)
Vandaag weer lekker gereden met de motor, wel een wind zeg. Binnenkort afrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img292.echo.cx/img292/2062/rbw2pj.jpg

tsja, misschien moeten we de rijopleiding maar gewoon integreren in het middelbaar onderwijs. zijn we van alle gezeik af: geen hoge kosten meer, geen beklemmende examens meer, etc...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Donder gauw een eind op. We hebben al kwalitatief de beste examens in de hele wereld, maar je kan overdrijven zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Laatst online: 18:23
Ik ben nog wel eens van plan m'n motorrijbewijs te gaan halen ... dus da's wel weer minder dan. Soms draven ze een beetje door inderdaad. Dit soort dingen leer je alleen maar door veel te rijden, niet door tesjes over het inschatten van risico's 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 16:18
voor je motor moet je dit 'grapje' al! :|
Theorie, voertuigbeheersing en verkeersdeelname!
Ik hoef alleen de laatste nog...

Het is gewoon geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33
Ik heb inderdaad het idee dat dit puur is om geld in zakje te krijgen. Het schijnt dat het financieel gezien niet zo heel goed gaat met het CBR.

Morgen trouwens mijn rijexamen, moet om 13.00 examen doen en om 12.00 neem ik nog een lesje. Heb er wel zin in! :)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Ik ga as maandag mn intake doen :D Hopen dat het wat wordt.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:04:
[afbeelding]

tsja, misschien moeten we de rijopleiding maar gewoon integreren in het middelbaar onderwijs. zijn we van alle gezeik af: geen hoge kosten meer, geen beklemmende examens meer, etc...
Dus als ik het goed begrijp heb je over een tijdje 6 examens:
4 voor de RIS
1 omdat de eindtoets van de RIS is opgedeeld in verkeersdeelname en verkeersveiligheid
1 theorie?

Elke keer naar het CBR, afrijden etc kost al 180 euro, theorie nog 's 50 euro (inclusief boeken)...wordt een duur geintje. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yupz. maar dan vergeet je nog ff dat de gemiddelde kandidaat 1 of 2 keer zakt :P
KASSA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Woei, ik ben geslaagd :Y)

Wel een beetje lucky trouwens. Met fileparkeren zat ik tegen de stoep (net), maar ik had wel goed gekeken. Ik had verder een twijfelachtig geval of ik nou wel of niet een paar lopers had moeten voorlaten, hij noemde het later nog wel, maar het kon net door de beugel.

Uiteindelijk dus een beetje lucky, maar wel in één keer geslaagd :) Rijbewijs maar meteen opgehaald, kostte hier in zwolle €56,21, hoorde dat dat in steenwijk maar 24 euro kostte. :/ maarjah :7

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
^^ Gefeliciteerd!

Morgen ochtend om 10.45 moet ik ook op. Ben echt al in spanning maar niet meer zo nerveus als in begin van de week. Ik ga het gewoon doen! 8)

Tweakers, wens mij succes! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
xtreme_lunatic schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:09:
^^ Gefeliciteerd!

Morgen ochtend om 10.45 moet ik ook op. Ben echt al in spanning maar niet meer zo nerveus als in begin van de week. Ik ga het gewoon doen! 8)

Tweakers, wens mij succes! :?
Bij deze :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Dankje! Als ik het niet haal zullen jullie het meteen horen. Als ik het wel haal duurt het wat langer want dan ga ik eerst wat rondjes rijden in me 205je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

xtreme_lunatic schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:24:
Dankje! Als ik het niet haal zullen jullie het meteen horen. Als ik het wel haal duurt het wat langer want dan ga ik eerst wat rondjes rijden in me 205je.
GTI? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo ik had vanochtend om 9 uur mijn rijexamen in Arnhem.

En gehaald :) Heb in totaal 28 lessen gehad en dit was de 2de keer dat ik examen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dutch3men schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:39:

En gehaald :) Heb in totaal 28 lessen gehad en dit was de 2de keer dat ik examen had.
Gefeli :)
Hoe ging het? eitje of toch wel lastig? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend gehoord dat ik op 23 juni om 14.00 in Utrecht mag afrijden \o/ Heb 16 lessen van 1,5 uur gehad nu, in totaal worden dat er denk ik 19 of 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Ik heb em vorig week woensdag gehaald.... in de spits om 8 uur 's morgens

Kijk, dat overtuigt van pure rij-kwaliteit :P

(zeg ik er natuurlijk niet bij dat het voor de 3e keer was :X 8)7 )

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:43:
[...]

Gefeli :)
Hoe ging het? eitje of toch wel lastig? :P
Was wel simpel al moes ik in het begin bij een kruispunt mijn kans pakken maar dat is een lastig stukje.
Ook ging ik 2x links inplaats van rechts maar goed daar mag je niet op zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
xtreme_lunatic schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:24:
Bij deze dan gefeliciteerd!!! :P

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Morgen weer rijles, met, jawel, voor de derde keer een nieuwe instructeur \o/ ... :/

Mijn eerste instructeur ging na een paar weken lessen weg bij mijn rijschool omdat hij voor zichzelf begon. Toen een andere gekregen die vorige week aankondigde dat dat de laatste les van hem zou zijn, omdat hij elders een betere baan kon krijgen. Nu dus morgen weer een nieuwe, ben benieuwd of dat ook weer een beetje een geschikte kerel word.

En over 2 weken af rijden, midden in mijn toetsweek op school (precies op de dag dat ik vrij heb, lang leve mijn fantastische planning 8))

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli \o/ :*
Dutch3men schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:39:

Feli \o/ :*
uberotto2086 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:19:
Jij ook feli :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uberotto2086 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:19:

Kijk, dat overtuigt van pure rij-kwaliteit :P
nee hoor. slagingspercentages verdeeld over de dag zijn (op een paar tienden na) allemaal hetzelfde.
vraag me niet hoe het komt, misschien zijn ze buiten de spits wat minder soepel.

neemt niet weg ik ook liever niet in de spits (of bij het uitgaan van scholen) wil afrijden :Y)

//ohw en gefeliciteerd natuurlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Scooper schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:24:
[...]

Bij deze dan gefeliciteerd!!! :P
Haha, jij bent nog eens een oplettende tweaker!

En inderdaad! Ik ben geslaagd! Heb hele dag rond gereden vrienden opgehaald en afgezet etc! Het is echt leuk om zelfstandig te rijden.

Het examen zelf was goed gegaan had geen enkele aanmerking zelfs. Voordat ze gingen zitten zeiden ze al: proficiat, je bent geslaagd!

Voor mensen die nog op moeten, je moet er echt niet veel bij voor stellen. Het duurde bij mij nog geen kwartier en ik was al weer terug! :)

@ rest die afgelopen tijd het examen gehaald hebben: gefeliciteerd!! :*)

[ Voor 6% gewijzigd door xtreme_lunatic op 11-06-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

heb de brief van het cbr in de bus gehad vandaag. 15 juli om 13:05 afrijden in rijswijk.

Spannend... Als ik um in een keer haal kan ik zelf naar m'n vakantie adres rijden (campzone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net geslaagd na 3x afrijden :D

Wel meteen bij het wegrijden al 1 inschattingsfoutje gemaakt toen ik fietsers wilde inhalen voor een scherpe (maar wel overzichtelijke) bocht. Een beetje hard er doorheen, maargoed wel geslaagd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002

Vuvuzela

My spire is forming

Morgen mag ik afrijden :) Ik hoorde dat ik een vrouwelijke examinatore heb, weet niet of dat goed is..
Heb een 10 daagse spoed-opleiding gevolgd :) het valt reuze mee met lange dagen etc. je bent als het goed is gewoon in 10 dagen klaar 8)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
En MCK? Gehaald?
Ik heb vandaag mn intake gehad, voor het eerst echt zelf gereden. Fantastisch vond ik het :D
7 Juli begin ik met 10 daagse cursus, inclusief slipcursus.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ja! ik heb het gehaald :) het was volgens de examinator een keurige rit 8)
Het liep ook allemaal goed, gewoon gereden als tijdens de lessen, proberen niet te stressen :) net het roze papiertke opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Gefeliciteerd! :D

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Gefeli! d:)b

Volgende week heb ik mijn examen, sinds de les van afgelopen zaterdag een stuk minder zin in gekregen :(
Afgelopen zaterdag namelijk voor de derde keer een nieuwe instructeur gekregen, en die vond dat ik het een _stuk_ minder goed deed als dat mijn vorige 2 instructeurs vonden... Op advies van de vorige had ik het examen aangevraagt, en vorige week zei hij nog dat ik, met nog een paar keer oefenen met rotondes, een heel goede kans maakte om het in 1 keer te halen.
Dit strookt nou niet bepaald met het advies van mijn nieuwe instructeur, volgens hem is de kans dat ik het ga halen _klein_ :( |:(

Al een brief gestuurd naar de rijschool voor opheldering en een verzoek tot eventueel geld terug als ik het examen niet haal...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

moooooi, theorie gehaald, 2 foutjes, allebei in de categorie "Stilstaan en parkeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

MCK schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:21:
Ja! ik heb het gehaald :) het was volgens de examinator een keurige rit 8)
Het liep ook allemaal goed, gewoon gereden als tijdens de lessen, proberen niet te stressen :) net het roze papiertke opgehaald :)
Gefeliciteerd ! :Y)

Ik heb alleen nog een vraag over dat "rijbewijs in 10 dagen". Hoe gaat dat met je theorie? Is het zo dat je pas die 10 daagse cursus kan doen als je al je theorie hebt?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Damn, ik moet dus 5 juli afrijden... we hebben nog maar zo kort...
Vandaag 2 uurtjes gereden, ik moet gewoon ff goed focussen, overal naar kijken, alles goed bekijken en inschatten. Ik denk echt dat met voetgangers, sommige rare fietsers mij problemen gaat opleveren.

Mn instructeur is echt overal op aan het hameren, kijken, spiegelen, kijken nog eens spiegelen, inschatten, beslissen, spiegelen... hij zegt dat dit het niveau moet zijn van het CBR... echt bijna niet bij te benen. Hij wil echt dat ik elke straatsteen in mn hoofd opneem en overal me van bewust ben.

Kben er niet zo positief over... kben bang dat ik voor 5 juli niet helemaal klaar ben...
Ik snap niet dat niet iedereen daar gek van word. Maar volgensmij wil mijn instructeur ook het niveau naar perfect verheven, zodat ik niet alleen voldoe aan het CBR maar ook de rest van mn leven schadevrij blijf rijden ofzo. Hijs echt insane... maar ik doe mn best alles bij te benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

reuzekind schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:08:
[...]
Gefeliciteerd ! :Y)

Ik heb alleen nog een vraag over dat "rijbewijs in 10 dagen". Hoe gaat dat met je theorie? Is het zo dat je pas die 10 daagse cursus kan doen als je al je theorie hebt?
Dankje :)
Ik had het van te voren.. Het is opzich wel mogelijk om het pas de 2/3/4e dag te halen maar dan rijles je niet echt efficiënt als je nog helemaal nix van de theorie weet.
Ik moest 'em zowiezo voor de TTT hebben.. en heb dus datum voor de 10 daagse gekozen zodat.. ALS ik zou zakken nog een 2e optie zou hebben. en dus niet alles zou moeten verschuiven :7

(ligt allemaal aan je rijschool natuurlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 14-06-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer eens examen gedaan, en weer eens gezakt. :( :( :(

examinator: "je miste op dat industrieterrein een paar weggetjes van rechts"
ikke: "eh nou, ik dacht dat dat gewoon uitritten waren"
examinator: "hmmz mwoach neuh"
:|
examinator: "je was ook vaak aan het zoeken enzo, viel nogal op. je moet beter kijken."
ikke: "jah. waren hele stukken bij waar ik nog nooit geweest was, dus vandaar"
instructeur: "precies. dit doet hij anders namelijk nooit"
examinator: "oh. jammer"
:|
ikke: "en verder?"
examinator: "en verder niks. de rest was allemaal goed. je bent gezakt op wat ik net zei."
en ja, dat is een min of meer letterlijke quote
:*)

ik had zoiets van: jammer, pech gehad. maar m'n instructeur was behoorlijk pissed off. en dan echt goed kwaad. maarja, je doet er niets aan he.
naja, over een paak weekjes nog maar eens proberen.

zo'n BNOR examen is trouwens precies hetzelfde als een gewoon examen. had ik niet verwacht na alle verhalen.
-de speciale rij-adviseur is gewoon ambtenaar nummer zoveel van hetzelfde type als die CBR dudes. (aardige man hoor, daar niet van)
-het speciale gesprek om je extra gerust te stellen is hetzelfde lulpraatje van 2 minuten als je op het CBR te horen krijgt.
-de zogenaamde speciale theoritische inzichtstest met foto's heb ik niet gehad.
-tijdens het rijden was er ook weinig te merken van dat zogenaamde "extra op je gemak maken". meneer's vocabulaire tijdens de rit bestond hoofdzakelijk uit de woorden "links" en "rechts".
-een kans om m'n fout te herstellen heb ik (ook volgens m'n instructeur) niet gehad.
-het duurde allemaal ook nauwelijks langer als een gewoon examen.

wat WEL verschilde: geen ogentest. denk dattie geen verrassend resultaat had verwacht bij examenpoging 5 :P

best triest eigenlijk. 5 keer gezakt, en eigenlijk lag het maar 2x echt aan mezelf ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* P.B. geslaagd voor theorie :7

13 van de 42 mensen waren geslaagd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:49:
/me geslaagd voor theorie :7

13 van de 42 mensen waren geslaagd :X
Congratz!

Bij mijn theorie, die ik gewoon in 1 keer heb gehaald, zat zo'n gast naast me die 7 pogingen nodig had om z'n theorie te halen. Kansloos. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik nog steeds in een euforische bui ben: Jeej, rijbewijs \o/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Net gehaald, of... :?
Gefeliciteerd dan :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

gefeliciteerd!

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

toen ik moest afrijden zag de examinator dat ik in ierland geboren was en dat intereseerde hem wel dus begon ie over allemaal dingen te praten ... hoe het daar was en hoe ik dan in frankrijk terecht was gekomen ... en op een gegeven moment begon ie ook naar het landschap te kijken en zo van "WOW hey dat is een mooi huis" of "Moet je die eens zien" hij heeft volgens mij meer naar huizen / landschap zitten kijken dan naar de weg :s ... maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:36:
[...]

Congratz!

Bij mijn theorie, die ik gewoon in 1 keer heb gehaald, zat zo'n gast naast me die 7 pogingen nodig had om z'n theorie te halen. Kansloos. :X
bij mij zat er eentje die na 5x nog 25 fout had, dat soort mensen moeten ze gewoon preventief geen rijbewijs geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 22:42

Meneer aard

Porsche rulez!

Spotter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:49:
[...]

bij mij zat er eentje die na 5x nog 25 fout had, dat soort mensen moeten ze gewoon preventief geen rijbewijs geven.
Precies, kijk je kan na 110 lessen (mijn instructeur had zo iemand :+ ) en 6x op gegaan uiteindelijk het rijbewijs gehaald. Of je dan blij moet zijn daar mee en je overige weggebruikers :X .

Tis tegenwoordig gewoon echt triest, iemand die het gewoon kan; lees aan een rijbewijs toe is wordt vierkant gezakt tegenwoordig @ CBR en diegene die zo belabberd rijden als iets die slagen met vlag en wimpel :? Dan kunnen ze van mijn zeker de pot op.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, dat hou je altijd bij examens. als je dat half uurtje goed rijdt slaag je, en maak je een grote fout (of een paar kleintjes) dan zak je.

punt is natuurlijk dat er geen volledige correlatie is tussen een goede rijvaardigheid en dat ene half uurtje goed rijden. maar wil je dat oplossen dat moet het hele idee van examens overboord, en zal je modulair moeten gaan testen. wat weer alleen objectief kan als je de rijopleiding in het middelbaar onderwijs stopt
(waar overigens 9 op de 10 rij-instructeurs overtuigd voorstander van zijn om voornamelijk inkomenstechnische redenen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen afrijden :Y)

Vanmiddag om 14.30 laatste les, nog even e.e.a. oefenen en ik hoop dat het lekker gaat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Gefeliciteerd! Vanaf vandaag maar met een grote boog om Utrecht dan. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:54:
Morgen afrijden :Y)

Vanmiddag om 14.30 laatste les, nog even e.e.a. oefenen en ik hoop dat het lekker gaat allemaal.
Succes! d:)b
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:46:
tsja, dat hou je altijd bij examens. als je dat half uurtje goed rijdt slaag je, en maak je een grote fout (of een paar kleintjes) dan zak je.
Ja inderdaad. Maar ik heb respect voor je doorzettingsvermogen en volgende keer slaag je gewoon joh. :) :>

Theorie is echt flink cashen voor het CBR. Jees, wat zakken daar veel mensen. :X

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.