[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Predje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:18:
[...]

BUY OR DIE!!!!! :+
Geloof me dit scherm is het dubbel en dwars waard.. er is momenteel GEEN scherm dat met deze reus kan concurerren..
Alleen de levertijd is dramatisch veel velen.
Hij is ook het wachten waard, maar weet waar je aan begint.. als je om een nieuw scherm staat te springen dan moet je deze NIET bestellen.. heb je tijd en wil je het ultieme.. dan moet je deze kopen.
Ik werk nu al een aantal jaar op een packard-bell crt 15 inch uit '99 dus dan kan zo'n 2 maanden wachten ofzo er ook wel bij :P Heb ik iets om naar uit te kijken :9
van 15 inch crt naar 24 inch tft, damm :D Dat is pas een verschil.
Ik neem wel aan dat ik minstens 5 jaar ermee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Metal schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:44:
[...]

Ik werk nu al een aantal jaar op een packard-bell crt 15 inch uit '99 dus dan kan zo'n 2 maanden wachten ofzo er ook wel bij :P Heb ik iets om naar uit te kijken :9
van 15 inch crt naar 24 inch tft, damm :D Dat is pas een verschil.
Ik neem wel aan dat ik minstens 5 jaar ermee kan doen?
Dat lijkt me wel, da's mijn doelstelling ook, ik was niet van plan ieder jaar een scherm van bijna 1000 euro te kopen..

Volgende stap die ik in gedachten heb is OLED of iets wat nog beter is, zodra het lekker goedkoop is. Daar wil ik dus wel ff op kunnen wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Mentalist op 18-05-2005 01:24 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62457

lijkt me wel he :) maar idd je weet niet wat je overkomt zeg, DAMN!! van 15" naar 24", alsof je je hele leven door een kokertje hebt moeten kijken en je nu eindelijk zonder koker de wereld mag aanschouwen, dat zal deze dell voor je zijn.

Ik raad hem je ten dubbelop aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik raad je hem ook dubbel aan :+
Dualscreen is ie nog vetter :P
Maargoed.. ik weet zeker dat je hier nog jaren mee vooruit kunt.. vergeet niet dan 17" momenteel standaard is.. 24" is gewoon veel voor vandaag de dag.. over 5 jaar zal dat misschien anders zijn.
Maar er staan momenteel geen nieuwe technieken te wachten die binnen 5 jaar standaard en betaalbaar zijn. En bovendien liegen de specificaties van het scherm er ook niet om.. zowaar eens zo goed en een "normaal" scherm.. kwa prijsverhouding dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 22:41
12 inch will be enough for everyone.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zo ken ik er nog één: "640K should be enough for anyone". Ik weet welhaast zeker dat er niets van die man terecht gekomen moet zijn. :P Laat ik ook eens wat doms zeggen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-07 18:23
Bovendien kan deze monitor HDTV resolutie aan, dus mocht in nederland 5 jaar eindelijk digitale uitzending in dit formaat beginnen, dan heb je meteen een goeie TV (wel weer een beetje klein dan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
pnieuwla schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:17:
Bovendien kan deze monitor HDTV resolutie aan, dus mocht in nederland 5 jaar eindelijk digitale uitzending in dit formaat beginnen, dan heb je meteen een goeie TV (wel weer een beetje klein dan) ;)
Niet alleen met uitzenden.. ik edit bijv ook veel HD format.. en dan is dual ook enorm fijn..
1 voor het werk en 1 voor fullscreen referentie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 23:27
pnieuwla schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:17:
Bovendien komt de nieuwe generatie consoles eraan (Xbox360, PS3) dus ook daar is het scherm erg leuk voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

En uiteraard kijk ik net weer een aantal dagen niet in dit topic :'(
IA misgelopen en nu dit weer... :'(

Sonicred, mocht je nog 1 van die monitoren wegdoen neem dan ff contact met me op >>> andygeerlings<at>lycos<punt>com

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Tom schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:09:
enzo

(links zie je de ander..maar die is nog ingepakt)
Heb je misschien een link naar die Enzo wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Even een vraagje aan jullie. Voor dezelfde prijs heb je een 32" LCD-TV, zou het te doen zijn om zo'n scherm op je PC aan te sluiten? Een 32" LCD-TV heeft een resolutie van ongeveer 1366 x 768 en een responstijd van 16ms, zou het vanop een meter afstand al mooi zijn? (desktop, games, video,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 08:26

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik denk dat je er dan erg aan gaat storen dat hij zo'n relatief lage resolutie heeft.
Als je de getallen zo ziet besef je het meschien niet maar het dell scherm heeft bijna 2,2 maal zoveel pixels en heeft een kleiner beeld oppervlak.

Ik raad je aan om gewoon eens even in de winkel (bv de mycom) te gaan spelen met zo'n LCD tv waar een computer op aan is gesloten en kijken hoe jij het zelft ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Anoniem: 78739 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:09:
Even een vraagje aan jullie. Voor dezelfde prijs heb je een 32" LCD-TV, zou het te doen zijn om zo'n scherm op je PC aan te sluiten? Een 32" LCD-TV heeft een resolutie van ongeveer 1366 x 768 en een responstijd van 16ms, zou het vanop een meter afstand al mooi zijn? (desktop, games, video,...)
Games en video is misschien te doen.. dan doe je normaal ook op een tv he ;)
En voor destop is het maar waar je genoegen mee neemt..
Ikzelf zou NOOIT een tv gebruiken voor destop werk.. wat heb je aan zoveel inch als je res toch HEEL laag blijft..
Nee zo`n heerlijke dell is voor destop veel, veel, veel, veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Anoniem: 78739 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:09:
TV != PC monitor
Voor de prijs van een goede CRT heb je ook een veel grotere TV... je moet een TV en computerbeeldscherm niet met elkaar vergelijken (tenzij het een computerbeeldscherm betreft dat tevens geschikt is als TV - zoals de Samsung tegenhanger van dit Dell scherm).
1366x768 @ 32" zorgt voor behoorlijk grote pixels... plus het standaard beeldformaat voor TV = 16:9, PC = 16:10 :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Nu vergelijk je appels met peren denk ik. Bij CRT monitoren/TV's is de techniek ook werkelijk iets anders, vooral het raster is anders, het beeld wordt anders opgebouwd. Ik denk dat bij LCD het verschil TV / monitor steeds kleiner gaat worden. OK, de dot pitch voor TV's zal wat groter blijven, puur omdat je meestal iets verder van je TV zit dan van je monitor. Ook de helderheid van TV's moet hoger zijn dan bij desktop werk.
Je ziet dat deze Dell in beide opzichten er een beetje tussenin zit. De dotpitch is redelijk groot voor een Desktop LCD, en de backlight is enorm helder. Hetzelfde paneel wordt ook gebruikt voor Samsung's eigen TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

pnieuwla schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:03:
Ik denk dat bij LCD het verschil TV / monitor steeds kleiner gaat worden. OK, de dot pitch voor TV's zal wat groter blijven, puur omdat je meestal iets verder van je TV zit dan van je monitor. Ook de helderheid van TV's moet hoger zijn dan bij desktop werk.
Ik denk inderdaad ook dat de technologie steeds meer naar elkaar toe zal gaan lopen, maar er zullen naar verwachting voorlopig wel enkele fundamentele verschillen tussen "gewone" LCD TV's en computermonitors blijven, te weten dotpitch en resolutie...
Je ziet dat deze Dell in beide opzichten er een beetje tussenin zit. De dotpitch is redelijk groot voor een Desktop LCD, en de backlight is enorm helder. Hetzelfde paneel wordt ook gebruikt voor Samsung's eigen TV.
De dotpitch van de Dell (en de Samsung) 0.27mm en dat is normaal voor een groot TFT computerbeeldscherm, maar klein voor een TV. Resolutie is 1920x1200 en dat is ook ongebruikelijk voor een LCD TV.
Het scherm dat Samsung aanbied is dan ook een 1080i HDTV/computerbeeldscherm met TV tuner. Als je een gewone LCD TV wilt hebben zijn grotere schermen voor minder geld beschikbaar... uiteraard met verlies van dotpitch en resolutie.

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mooie tussenoplossing zou dus zijn om een losse tv-tuner aan te schaffen bij deze Dell. Dan heb je de beste combi van tv en monitor?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:40
FirefoxAG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:10:plus het standaard beeldformaat voor TV = 16:9, PC = 16:10 :)
Dat maakt natuurlijk geen hol uit. Op de PC kun je elke verhouding draaien die je stoer vind. Als ik 2 van deze schermen naast elkaar zet heb ik toch ook geen 16:10 meer?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Yohan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:46:
Mooie tussenoplossing zou dus zijn om een losse tv-tuner aan te schaffen bij deze Dell. Dan heb je de beste combi van tv en monitor?
Of gewoon een goedkope videorecorder en dan via composiet ( gele, rode, witte) aan sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:46:
Dan blijft het scherm toch te klein om in de huiskamer met verschillende mensen naar te kijken... Je zou ook een TV-kaart kunnen kopen, dan kan je het via DVI bekijken (vanaf 3 meter afstand is het nog aangenaam op mijn 19" TFT). Ik wacht tot HDTV doorbreekt om dan een HDTV-kaart en een HDTV-TFT te kopen...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 19-05-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Anoniem: 78739 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:16:
[...]Ik wacht tot HDTV doorbreekt om dan een HDTV-kaart en een HDTV-TFT te kopen...
Met de Xbox360 / PS3 en dit scherm ben je helemaal op de (HDTV) toekomst voorbereid... hoeft bij mij toch maar in een slaapkamer, met als complement een DLP beamer ;)

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FirefoxAG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:34:
[...]
Met de Xbox360 / PS3 en dit scherm ben je helemaal op de (HDTV) toekomst voorbereid... hoeft bij mij toch maar in een slaapkamer, met als complement een DLP beamer ;)
Mja, ik ga er pas geld aan uitgeven als ik het ook daadwerkelijk kan gebruiken, dan heb je nog betere specs tegen lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Predje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:10:
[...]Maar er staan momenteel geen nieuwe technieken te wachten die binnen 5 jaar standaard en betaalbaar zijn. En bovendien liegen de specificaties van het scherm er ook niet om.. zowaar eens zo goed en een "normaal" scherm.. kwa prijsverhouding dan he ;)
Je moet je niet verkijken. 5 jaar is een enorm lange tijd in techniek-land en er zijn verschillende opvolgers al bekend. Hangt sterk van de markt en ontwikkelingen af wanneer die doorbreken (of helemaal niet), maar OLEDs worden al gebruikt en daar worden volgens mij op redelijk korte termijn al concrete resultaten verwacht (zie tweakers nieuws, regelmatig). Dat levert schermen met veel hoger contrast en zuiniger of lichtsterker op. Tuurlijk het 40" scherm dat in het nieuwsbericht genoemd wordt nog ontzettend duur zijn, maar over 2-3 jaar moet iets als een 32" OLED scherm best betaalbaar zijn (en kwalitatief goed).

Iets verder in te toekomst (wellicht hier inderdaad >=5 jaar) staan de schermen met nano-tubes al te wachten waardoor je een hele hoge resolutie (lage dotpitch) zou kunnen krijgen.

Zoals al vaak gezegd, kun je altijd wel wachten met dingen aanschaffen, omdat altijd nieuwe technieken om de hoek staan. Echter ooit zul je toch de keuze moeten maken om iets te kopen (neem ik aan). Je kunt dan altijd dingen meteen kopen: dan betaal je relatief veel geld voor producten die snel verouderen. Je kunt ook de kat even uit de boom kijken: betaal je veel minder voor een betere generatie producten. Je kunt ook wachten tot het 'budget' spul wordt als je weinig geld te spenderen hebt, maar dan koop je spullen meestal als er al nieuwe technieken in omloop zijn.

Wat voor mij de doorslag gaf om deze Dell op dit moment te kopen waren een aantal dingen (in volgorde van belangrijk naar minder belangrijk):
1. De specs waren voor het eerst (naar mijn gevoel) 'goed genoeg'. Dwz goede zwart nivo's, goede helderheid, goede kleurweergave, goede responsetijd, goede kijkhoek allemaal tegelijk. Voorgaande generaties hadden altijd met een of meer van deze specs moeite en waren 'zichtbaar' slechter dan CRT. Ik wilde geen compromis sluiten door mijn CRT in te ruilen voor iets waar ik relatief veel geld voor moest neertellen om er vervolgens op achteruit te gaan.
2. Ik had zojuist kennis gemaakt met LCD schermen (op het werk) en vond de scherpte toch wel erg prettig (hogere resolutie, grotere oog-scherm afstand en toch ook scherper leesbaar). Ik wilde dus wel een LCD scherm.
3. Ik wilde liefst een resolutie groter dan 1280x1024 hebben, omdat ik er anders te weinig 'real estate' zou winnen in vergelijking tot mijn CRT (1152x864 gebruikt). Dan kom je automatisch bij de 20" of groter uit. De resolutie van dit scherm (1920x1200) maakt bovendien zowel HDTV mogelijk (bonus).
4. Als je ten slotte bedenkt dat het scherm ongeveer evenveel kost(te) als een kleiner scherm van een vorige generatie van de concurrentie, plus de legio extra features van dit scherm, dan was de keuze snel gemaakt (omdat de prijs ook binnen mijn budget viel*).

* Nou ja, eigenlijk heb ik het budget iets opgerekt, maar door voor 'een beetje' meer geld 'veel meer' scherm te krijgen kan ik er langer mee doen en is het op de lange termijn dus helemaal niet duurder.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 19-05-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Goeie beargumentatie hierboven.
Ik hoop alleen vurig dat er geen dode (sub)pixels op mijn dure aankoop zitten; en mocht et onverhoopt wel zo zijn dat ik de Dellers dan kan overhalen 'em om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga toch nog twee of drie jaar wachten. Anderhalf jaar geleden heb ik een 19" TFT gekocht voor 750€ (voor dat bedrag heb je er nu twee), het is dus puur om budgettaire redenen dat ik deze nog ga houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 20-05-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 09:56
Gisteren is hier deze gave monitor binnen gekomen.

Mocht er interesse zijn, ik heb speciaal om W3ird N3rd gek te maken (hangt op zelfde IRC kanaal) een filmpje gemaakt. Als ik het geluid/spraak die alleen bedoeld voor W3ird er even uit haal kan ik het wel online gooien :D.

Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit erg goed vind, alleen er is 1 ding waar ik nog aan moet wennen, het scherm is nu zo groot (stond eerst een 19" kanon van Proview ;)) dat als ik er naar kijk ik niet in 1 oogopslag het hele scherm kan zien...

Zodra de factuur van die Ebay verkoop binnen is gaat ik een positieve review schrijven :)

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icheb schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:47:
dat als ik er naar kijk ik niet in 1 oogopslag het hele scherm kan zien...
Zet het wat verder. Maar dan heb je weer een kleiner scherm. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Gr8. 3 dode pixels. :r Zoiets is dan blijkbaar one out of a million maar dat is dan weer voor mij weggelegd. Ik zou haast zeggen dat wordt tijd voor een staatslot. Voor de rest een prima scherm trouwens.

[ Voor 59% gewijzigd door Toink op 20-05-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Probeer ze eens te wrijven Toink. Bij mij hielp dat in ieder geval wel! Gewoon zachtjes met een zachte doek over het stukje scherm met een draaiende beweging wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 09-07 15:09
Ik heb 2 van deze schermen nu thuis staan. De ene is (vooralsnog) pixelperfect, de andere heeft 2 dode subpixel (1 cold blauwe en 1 cold groene).
Die blauwe valt amper op, maar die groene geeft een lelijke paarse stip op mijn witte achtergrond, en zit ook nog eens vrijwel precies in het midden...

Voor de rest ben ik _ZEER_ te spreken over het scherm :) Groot, scherp (en dat met 10m VGA kabel :+ )... Ik heb al een HDTV-film zitten kijken (LotR:FotR) en heb UT gespeeld, en het ziet er allemaal perfect uit :)

Edit: dar wrijven: hoe lang moet dat dan ongeveer? Ik heb het bij beiden al wel een beetje gedaan, maar eigenlijk ben ik er toch wel huiverig voor, zo dik is die glasplaat niet :)
Ook zie je de vloeistof (?) eronder je spoor volgen om vervolgens weer weg te trekken.

[ Voor 21% gewijzigd door Paul op 20-05-2005 12:53 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Ik heb al tientallen schermen in mijn vingers gehad met dode pixels maar de truuk met het wrijven heeft er nog nooit één (blijvend) weggekregen. Zo-ook bij deze TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
[b][message=23419688,noline]Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 20 mei 2005 @
...

Edit: dar wrijven: hoe lang moet dat dan ongeveer? Ik heb het bij beiden al wel een beetje gedaan, maar eigenlijk ben ik er toch wel huiverig voor, zo dik is die glasplaat niet :)
Ook zie je de vloeistof (?) eronder je spoor volgen om vervolgens weer weg te trekken.
Ongeveer 15 seconde ofzo. De toplaag is inderdaad niet zo dik, en je ziet de kristallen inderdaad van kleur veranderen als je erover heen gaat. Niet te vaak doen zou ik zeggen.

quote'jes na wat google-werk:
It is also sometimes possible to literally massage a dead pixel back to life. You can try (at your own risk) gently rubbing the surface of the LCD screen in the location of a dead pixel, which sometimes will stimulate the pixel back to life. How hard you decide to rub is left to your discretion. If you cause any damage to the screen, that's your responsibility

Both mine and my brother's iBooks had a single dead pixel. On mine, a light and very carefull massage with a lint free cloth (spectacle cleaning cloth) did the trick. His took a couple more rubs. As with the above post, the keywords are LIGHT and GENTLE. If it doesn't fix it straigh away, just leave it a little while and try again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik heb m'n scherm ondertussen ook op m'n bureau staan :)

Kom je er opeens achter dat er best wat HDTV films zijn die maar een matige kwaliteit hebben.. Dat zag je op je 17" Eizo vissekom nog niet..

Maar het is wel mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33

Priet

To boldly do what no one has..

Ik kan die 1080i HDTV samples van microsoft.com niet eens fatsoenlijk zonder schokken draaien :X Tijd voor een nieuwe processor :P

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:41:
Ik heb m'n scherm ondertussen ook op m'n bureau staan :)

Kom je er opeens achter dat er best wat HDTV films zijn die maar een matige kwaliteit hebben.. Dat zag je op je 17" Eizo vissekom nog niet..

Maar het is wel mooi :9
Wil je misschien wat pics posten??
Vind het altijd cool om dat mooie scherm te zien bij iemand thuis :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Liever niet, ik heb niet zo'n nette werkkamer als de meeste mensen die pics posten :X

Hiervoor lag een hele berg kabels over m'n CRT monitor, die liggen nu allemaal ervoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Priet schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:02:
Ik kan die 1080i HDTV samples van microsoft.com niet eens fatsoenlijk zonder schokken draaien :X Tijd voor een nieuwe processor :P
Welke specs heb je? Videokaart en codecs kunnen ook veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan de 1080i filmpjes niet goed draaien met een AMD XP3000+ en een Geforce4 Ti 4200. ik vermoed dat het de videokaart is. Mijn Apple Powerbookje trekt die 1080i filmpjes al helemaal niet, maar het beeld zelf op de desktop is werkelijk prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:36:
Ik kan de 1080i filmpjes niet goed draaien met een AMD XP3000+ en een Geforce4 Ti 4200. ik vermoed dat het de videokaart is. Mijn Apple Powerbookje trekt die 1080i filmpjes al helemaal niet, maar het beeld zelf op de desktop is werkelijk prachtig.
Ik denk ook dat het aan de videokaart ligt, er wordt een Athlon 3000+ of Pentium 3 Ghz en 128 MB videogeheugen aanbevolen voor de 1080i filmpjes, je GF4 heeft waarschijnlijk 64 MB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Anoniem: 78739 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:24:
[...]
Welke specs heb je? Videokaart en codecs kunnen ook veel uitmaken.
Athlon XP 2500+
1024GB DDR RAM
GeForce 6600GT 128MB
En een 7200rpm schijf :)

Mij dunkt dat het dan ook niet aan m'n videokaart ligt ;)

Zie ook de specs op WMV HD Content Samples:

Minimum Configuration (to play 720p video)
2.4 GHz processor or equivalent
384 MB of RAM
64 MB video card
1024 x 768 screen resolution

Optimum Configuration (to play 1080p video with 5.1 surround sound)
3.0 GHz processor or equivalent
512 MB of RAM
128 MB video card
1920 x 1440 screen resolution
24-bit 96 kHz multichannel sound card

De 720p kan ik vloeiend afspelen (wel met 100% CPU load), maar de 1080i filmpjes schokken vrij veel in drukke scenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, misschien moet je er deze eens op zetten en gaan met die banaan, euh cpu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
heb net wmv hd contents (1080i) bekeken op mn 24" inch. helemaal geen schokken oid. gewoon haarscherp beeld :)

specs:
Athlon XP 3200+
GF6800GT
2x512 MB DDR400
2x Maxtor DMP9 80GB RAID0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142554

mensen ikke snap het effe niet goed...

heb vandaag orderbevesteging gekregen
ik keek in de pdf file en zie dit

orderdatum 11-5-2005
vezenddatum 20-5-2005
verwachte leverdatum 21-5-2005

betekent dat die morgen verstuurd wordt?!?!?!?!

(zie namelijk dat bij op de pagina van dell op 1 staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik heb net een film in 720p gekeken, en sja, is toch wel mooi.

Maar voor een desktop is het scherm naar mijn idee gewoon net te groot. Je hebt geen overzicht. Hopelijk is het een kwestie van gewenning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 09-07 17:52
Anoniem: 142554 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:04:
mensen ikke snap het effe niet goed...

heb vandaag orderbevesteging gekregen
ik keek in de pdf file en zie dit

orderdatum 11-5-2005
vezenddatum 20-5-2005
verwachte leverdatum 21-5-2005

betekent dat die morgen verstuurd wordt?!?!?!?!

(zie namelijk dat bij op de pagina van dell op 1 staat)
Verzenddatum betekent dat ie 'gisteren' verstuurd is, en nu onderweg naar je huisje is. Zal alvastmaar de stoel naast de deurklink zetten :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Termi schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:48:
[...]

Verzenddatum betekent dat ie 'gisteren' verstuurd is, en nu onderweg naar je huisje is. Zal alvastmaar de stoel naast de deurklink zetten :7.
Jep, en zorg dat je thuis bent want anders gaat je monitor naar iemand anders. Dan kom jij weer achteraan de wachtlijst en moet je weer 3 (!) dagen wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144812

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:40:
Ik heb net een film in 720p gekeken, en sja, is toch wel mooi.

Maar voor een desktop is het scherm naar mijn idee gewoon net te groot. Je hebt geen overzicht. Hopelijk is het een kwestie van gewenning..
Ik heb het scherm nu een paar dagen in huis. Desktop van deze omvang vind ik ideaal. Twee pagina's naast elkaar open als je documenten aan het bewerken bent bijvoorbeeld. Of lekker veel ruimte bij fotobewerking enz.

Wat van die 1080p filmpjes bekeken. Die zijn helemaal prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142826

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hvanmeurs/2405_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vraagje, als ik een dvd aan het kijken ben krijg ik em niet op fullscreen :? . ik speel em af met windows mediaplayer en aangezien ik op dvi zit kan ik niet bij de scaling optie in het menu van het scherm :( . hoe hebben jullie dat gedaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met PowerDVD lukt het bij mij wel alleen dan stretched hij de lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Yohan schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:39:
Jep, en zorg dat je thuis bent want anders gaat je monitor naar iemand anders. Dan kom jij weer achteraan de wachtlijst en moet je weer 3 (!) dagen wachten!!
't Lijkt me heel sterk dat UPS zo'n beslissing maakt met geaddresseerde goederen, heb je daar ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Zo, dat is echt wel een helder ding! Leuk achtergrondjes trouwens.

Zit ik dat met mn ProLite E431 ... Naja, is nog te nieuw (1j3m) om weg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Snap er nu geen drol meer van, persoon hierboven heeft een dag later besteld en de monitor is verzonden. Nu denk ik van, toch eens kijken hoe het met die van mij zit en jawel hoor de Order Status site zegt nu fijn dat mijn ordernummer en klantnummer combi niet bestaat (ik check hier al bijna 2 weken mijn bestelling mee).
Ik wacht nog altijd af, het is nu weekend dus ik kan toch niks doen :(

Monitor ziet er zo nice uit op alle foto's ;) kan niet wachten.

Edit: zal wel een glitch in de matrix zijn, ik check nu nog eens en zie dat afleverdatum 26-5-2005 is, maar nog niks verzonden (10-5-2005 besteld).

[ Voor 15% gewijzigd door scim op 21-05-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
ACM schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:59:
[...]

't Lijkt me heel sterk dat UPS zo'n beslissing maakt met geaddresseerde goederen, heb je daar ervaring mee??
Was enigszins cynisch bedoeld :>
Had namelijk nog nooit iemand gezien (in dit topic althans) die 9 dagen na orderdatum zijn scherm heeft ontvangen. Die orderstatus is meerdere malen volledig onbetrouwbaar gebleken. Wachttijd is momenteel 45 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
scim schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:02:
Edit: zal wel een glitch in de matrix zijn, ik check nu nog eens en zie dat afleverdatum 26-5-2005 is, maar nog niks verzonden (10-5-2005 besteld).
Bij mij exact hetzelfde: 10/5 en 26/5, die orderstatus kun je gewoon niet op aan. Blijft verschuiven, dus hou maar gewoon rekening met die 45 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

vraagje, als ik een dvd aan het kijken ben krijg ik em niet op fullscreen . ik speel em af met windows mediaplayer en aangezien ik op dvi zit kan ik niet bij de scaling optie in het menu van het scherm . hoe hebben jullie dat gedaan?
Dit vroeg ik me ook af. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je je beeld goed kan instellen zodat je zonder balk je (breedbeeld)film kan kijken....liefst ook met me Mpeg-decoder

@VincheZ: Waar heb je die coole wallpaper vandaan "ik" zoek nog een paar sites met mooie widescreen plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Termi @yohan

weten jullie dat zeker?

heb net nog op de status pagina gekeken. en staat nog steeds op 1 en staat Orderverwerking 21/05/2005 11:52 dat is alles :S..

is al weer verandert staat nu 26/05/2005 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 142554 op 21-05-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicemister
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05-2023

nicemister

Just b Nice

Had hiervoor een Ilyama Vision Master Pro 451. Zie het verschil:

Afbeeldingslocatie: http://www.faisalmirza.nl/forum/dell_old.jpg

Sunny day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Cool! Leuk die foto, mijn overstap is precies hetzelfde! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Langzaam maar zeker gaat het toch wennen. Van 17" CRT naar 24" TFT is gewoon een erg grote stap. En het is toch ook wel erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@VincheZ: Waar heb je die coole wallpaper vandaan "ik" zoek nog een paar sites met mooie widescreen plaatjes
Heb deze pagina gebruikt voor wallpapers:
http://interfacelift.com/wallpaper/resolutions.php?w=1920

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 142826 op 22-05-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Thanx Vinchez

@2405FPW owners: Is dit nu ook een vanvanging van een gewone bv. 72cm tv om naar film op kijken. Ik twijfel idd nog of ik nou een 32" lcd tv haal of deze... en dan nog film kijken op me ouwe bak ....
Wel weet ik na dell gebelt te hebben dat je nog steeds 25% korting kan krijgen als je dat effe vraagt,
dus dat maakt hem ook aantrekelijker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik heb er al 2 films op gekeken, geen problemen ondervonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Anoniem: 91626 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:45:
Thanx Vinchez

@2405FPW owners: Is dit nu ook een vanvanging van een gewone bv. 72cm tv om naar film op kijken. Ik twijfel idd nog of ik nou een 32" lcd tv haal of deze... en dan nog film kijken op me ouwe bak ....
Wel weet ik na dell gebelt te hebben dat je nog steeds 25% korting kan krijgen als je dat effe vraagt,
Korting?? Hoe, wie, wat, waar?

Overigens ondersteund DVI Single Link maximaal 1920x1080 @ 60 Hz, en niet 1920x1050 zoals in het openingsbericht staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Brent op 22-05-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Breepee schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:23:
[...]

Korting?? Hoe, wie, wat, waar?

Overigens ondersteund DVI Single Link maximaal 1920x1080 @ 60 Hz, en niet 1920x1050 zoals in het openingsbericht staat.
Dell had een tijdje terug een actie voor 2e scherm halve prijs, waardoor je dus per scherm 25% korting kreeg als je hem samen met iemand kocht en allebei de helft van het totaal bedrag betaalde. Nu kan je ook bellen en 1 scherm bestellen en de korting van 25% toch krijgen. :7
(Hopelijk blijft dat nog wel een paar maanden of komt er weer een inkoop actie) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 13:01
Anoniem: 91626 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:45:
Thanx Vinchez

ik heb hem naast mijn philips 16:9 CRT TV gehad en het beeld van de Dell is in vergelijk matig zolang je niet-progressief beeld materiaal gebruikt.
Ik heb zowel DVD als satelliet TV geprobeerd en raad de Dell voor die toepassing af. Als je alleen DVD wilt kijken kan het wel. Als ik via satelliet TV voetbal kijk op de Dell is het gras echt een digitaal drama. Bijkomend nadeel van de Dell is dat je nauwelijks instelmogelijkheden hebt m.b.t. beeldformaat. Er zijn 3 opties waarbij de 1:1 optie een erg klein plaatje geeft. Blijven de fixed AR en Fill optie over waarbij allleen de fill optie beeldvullend is. Deze zijn op zijn best vergelijkbaar met de 4:3 en 16:9 instellingen op mijn breedbeeld TV.
Samenvattend is de Dell voor DVD kijken m.i. een prima optie wanneer je hem ook voor je PC gebruikt. Wanneer je hem als dedicated DVD of TV scherm wilt gebruiken zou ik toch eerst naar schermen kijken die voor TV gebruik zijn bedoeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 13:01
kiddyl schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:36:
met BSPlayer draaien deze probleemloos op mijn P4 3.3 Ghz met zelfde type videokaart. Met Windows Media Player draait het probleemloos zolang ik niet full-screen draai terwijl dat laatste met BSPlayer ook geen probleem is. WMP geeft op full-screen soort tearing effect wat m.i. geen hardware beperking lijkt van de videokaart maar eerder een video codec probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Digitizers schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:42:
vraagje, als ik een dvd aan het kijken ben krijg ik em niet op fullscreen :? . ik speel em af met windows mediaplayer en aangezien ik op dvi zit kan ik niet bij de scaling optie in het menu van het scherm :( . hoe hebben jullie dat gedaan? :?
Wat bedoel je met fullscreen? Dat je met DVI niet bij de schalingsopties kan (van de monitor iig) is niet waar. Je kunt niet bij de schalingsopties als je de native resolutie (of wellicht een willekeurige 16:10 resolutie) ingesteld hebt.

Zet dus je desktop eerst op 1600:1200, pas dan de scaling in het on-screen display aan, zet daarna je desktop terug hoe je hem wil hebben. De schalings-keuze (1:1, aspect of fullscreen) is voor alle resoluties een keuze, dus als je die 1x instelt zoals je hem wilt hebben, is hij voor alle resoluties hetzelfde.

Andere vormen van scaling worden door de software of je videokaart gedaan, dus dan zul je elders moeten zoeken voor meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BartNL schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:47:
met BSPlayer draaien deze probleemloos op mijn P4 3.3 Ghz met zelfde type videokaart. Met Windows Media Player draait het probleemloos zolang ik niet full-screen draai terwijl dat laatste met BSPlayer ook geen probleem is. WMP geeft op full-screen soort tearing effect wat m.i. geen hardware beperking lijkt van de videokaart maar eerder een video codec probleem.
Eureka! Ik dacht dat dat tearing-achtige effect kwam doordat ik zo'n (relatief) oude videokaart gebruikte voor zo'n modern scherm. Maar nu blijkt inderdaad dat BSplayer het prima laat zien (op mijn XP2600+ met Ti4200) zonder tearing, terwijl de MS mediaplayer het niet goed doet.

Toch gek dat de MS player het MS formaat op een MS operating systeem niet goed kan afspelen, terwijl een ander dat wel kan :D Bedankt voor de tip _/-\o_

(edit: overigens moet het wel iets met het signaal te maken hebben denk ik, want als je het OSD opent tijdens het afspelen via MS mediaplayer met tearing op fullscreen, dan raakt het OSD ook in de war. Dat duidt volgens mij op het feit dat de Dell monitor niet goed wijs kan uit het signaal waardoor het OSD niet goed weergegeven kan worden. Wellicht heeft het nog iets te maken met het toepassen van reduced blanking...)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 22-05-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Priet schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:45:
Cool! Leuk die foto, mijn overstap is precies hetzelfde! :)
Mijn overstap is ook precies hetzelfde!!! Wat een toeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, als het alleen om de ervaring gaat: OMFG wat mooi en groot.

Ik ben net terug uit Griekenland waar ik 800 foto's DSLR heb gemaakt, verhouding 3:2 en deze zijn erg mooi op het scherm... en dusdanig beeldvullend dat ik me echt weer thuis voel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg goed beeldscherm, ik heb er 2 gekocht, maar 1 nadeel ondervind ik wel, is dat als ik mijn wacom gebruik, het relatief oppervlakte gestretcht word over de 2 monitoren, dus als ik op het tekenvlag ene cirkel maak, het een ovaal is op de monitoren. is hier ene programmatje voor? die bijv elke monitor zijn eigen buraublad laat weergeven oid? want om nou telkens mijn 2e monitor uittemoetenschakelen is natuurlijk ook niet iets wat je constand wilt blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 23:05
Ecteinascidin schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:48:
Nou, als het alleen om de ervaring gaat: OMFG wat mooi en groot.

Ik ben net terug uit Griekenland waar ik 800 foto's DSLR heb gemaakt, verhouding 3:2 en deze zijn erg mooi op het scherm... en dusdanig beeldvullend dat ik me echt weer thuis voel.
Fijn is dat hè :P Was voor mij ook voornaamste reden om over te stappen op dit scherm; 6MP pics fatsoenlijk kunnen zien en bewerken. Daarnaast is het gewoon ook een mooi scherm om te zien (hoewel dat persoonlijk is)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:43

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Anoniem: 62457 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:42:
Erg goed beeldscherm, ik heb er 2 gekocht, maar 1 nadeel ondervind ik wel, is dat als ik mijn wacom gebruik, het relatief oppervlakte gestretcht word over de 2 monitoren, dus als ik op het tekenvlag ene cirkel maak, het een ovaal is op de monitoren. is hier ene programmatje voor? die bijv elke monitor zijn eigen buraublad laat weergeven oid? want om nou telkens mijn 2e monitor uittemoetenschakelen is natuurlijk ook niet iets wat je constand wilt blijven doen
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van de juiste resolutie 1920/1200 (of legere maar dan de juiste verhouding zoals 960/600) op je videokaart instellen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143913

Mijn orderstatus is nog steeds niet gewijzigd. Enkel de verwachtte afleverdatum :|

Mijn accountmanager reageert zelfs niet op mails die ik hem stuur :(

Orderdatum: 1/04/2005
Verwachtte afleverdatum: 27/05/2005
Uw order is in productie 6/04/2005 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142700

Wie heeft een orderdatum van 5 april OF LATER en heeft het scherm inmiddels binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143913

maar aangezien er een wachttijd is van 45 dagen.....is er misschien nog hoop voor mij :D

besteld op 1 april, dus zit ik nu op dag 35 (weekend-en feestdagen niet meegerekend).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 09:48

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb net even met dell gebeld en zei dus dat ik had gelezen dat er 25% korting op het scherm zat. Die gast meteen "Zooo, wat heb je dat gelezen?" Ik zei op verschillende sites en fora. Hij zo "hmm ik zal eens even kijken of ie in de aanbieding is en of ik iets voor u kan doen" 1 minuut later zegt ie dat er inderdaad 25% korting op zit en hij me een offerte zal sturen.

Dit staat er op de offerte: Afbeeldingslocatie: http://img279.echo.cx/img279/7378/2405fpw0gx.th.gif

Dus het is 100% zeker dat er een kortingvan 25% is, maar geef het wel zelf aan!

[ Voor 4% gewijzigd door MazeWing op 24-05-2005 12:12 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Yohan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:19:
Mijn videokaart heeft alleen een VGA-uitgang. Is het verstandig een videokaart met DVI aan te schaffen; oftewel welk verschil zal ik merken bij gebruik van DVI?
Je kunt altijd eerst uitproberen wat je ervan vind en evt daarna nog eens een nieuwe videokaart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143913 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:35:
Mijn orderstatus is nog steeds niet gewijzigd. Enkel de verwachtte afleverdatum :|

Mijn accountmanager reageert zelfs niet op mails die ik hem stuur :(

Orderdatum: 1/04/2005
Verwachtte afleverdatum: 27/05/2005
Uw order is in productie 6/04/2005 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik net er onder zette. bij mij verandert ut elke keer dan 26 dan weer 27 dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:19:
[...]

Volgens mij is dat gewoon een kwestie van de juiste resolutie 1920/1200 (of legere maar dan de juiste verhouding zoals 960/600) op je videokaart instellen.
Nee hoor, als ik de 2e monitor in de bureaublad eigenschappen uitschakel door "het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor" uitvink. dan heb ik het neit, dan werkt alles prima. maar als de 2e monitor aangevinkt staat dan trekt het relatieve vlak door naar de 2e monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Niet online
Voor de mensen die nog graag een 24 inch dell willen aanschaffen; er is weer een nieuwe inkoopaktie gestart voor onder andere deze schermen ;)

Wees er wel snel bij >:)

Heb zelf meegedaan aan de vorige aktie en moet zeggen tot nu toe toppie geregeld allemaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Reset2003 op 24-05-2005 15:11 ]

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Anoniem: 142700 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:01:
Wie heeft een orderdatum van 5 april OF LATER en heeft het scherm inmiddels binnen?
Orderdatum : 14-04-05
Geleverd : 10-05-05

Zie ([rml]Sc0rPi0N in "[ 24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 2"[/rml])

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Grmmbll wat word ik hier weer vrolijk van :
Meer Informatie
Orderdatum: 13-4-2005
Verwachtte afleverdatum: 27-5-2005
Ik ben echt benieuwd wanneer de 3e ?! golf schermen van na de actie word verstuurd, het word onder tussen toch echt tijd.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reset2003 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:55:
Voor de mensen die nog graag een 24 inch dell willen aanschaffen; er is weer een nieuwe inkoopaktie gestart voor onder andere deze schermen ;)

Wees er wel snel bij >:)

Heb zelf meegedaan aan de vorige aktie en moet zeggen tot nu toe toppie geregeld allemaal.
http://www.inkoopactie.net/ia/cr3cblw5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Abbadon schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:54:
[...]
Fijn is dat hè :P Was voor mij ook voornaamste reden om over te stappen op dit scherm; 6MP pics fatsoenlijk kunnen zien en bewerken. Daarnaast is het gewoon ook een mooi scherm om te zien (hoewel dat persoonlijk is)
Overigens heb ik nog een klein extraatje ontdekt, de ingebouwde kaartlezer lust de geheugenkaarten rauw. Dus behalve een leuk kleurecht groot scherm waar je je foto's mee kan bekijken (je D70) trekt íe ook de foto's er op idd de Extreme3 snelheden van af, tegen de 20 Mb/s> Dat heb ik nog niet eerder gezien en dat wil ik in dit topic toch echt even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:48
Dat viel me ook op.

MMC van 256MB binnen 2 min volgepomd met muziek, waarbij dit met USB kabel toch al gauw 60 Min duurde :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 62457 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:42:
Als je ff de software van de wacom derop gooit; dan kan je een deel van het beeldscherm, een enkel beeldscherm of beide instellen

btw ik ben wel stinkend jaloers op die pimps hierzo... ik voel me klein met een dual 17" :9

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 62457 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:44:
[...]

Nee hoor, als ik de 2e monitor in de bureaublad eigenschappen uitschakel door "het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor" uitvink. dan heb ik het neit, dan werkt alles prima. maar als de 2e monitor aangevinkt staat dan trekt het relatieve vlak door naar de 2e monitor.
De beste oplossing is denk ik om je wacom op mousemode over te schakelen als je precies moet tekenen. dit kan via de driver of via de knopjes bovenaan de tablet (op intuos tablets iig).

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 09:21

Jrz

––––––––––––

Abbadon schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:54:
[...]

Volgens mij is het ''slechts' 2.3MP 30" ACD is 4MP ofzo :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 09-07 23:05
Oh ja joh? 8)7

Tuurlijk weet ik dat maar het gaat mij er om dat dit scherm een heel stuk groter is (2.3MP t.o.v. 1.3MP) dan m'n vorige scherm, dat maakt het wel zo fijn met zulke pics :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 09:21

Jrz

––––––––––––

Zelfde verschil als hier..
Ik snap niet dat mensen hem te groot vinden :D

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Abbadon schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:51:
Oh ja joh? 8)7

Tuurlijk weet ik dat maar het gaat mij er om dat dit scherm een heel stuk groter is (2.3MP t.o.v. 1.3MP) dan m'n vorige scherm, dat maakt het wel zo fijn met zulke pics :)
Gewoon in volle schermhoogte met alle toolbars er naast werken in C1/PS lijkt me idd heerlijk. Nu maar hopen dat het scherm goed te calibreren is.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Jrz schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:36:
Zelfde verschil als hier..
Ik snap niet dat mensen hem te groot vinden :D
Ik vind hem ook absoluut niet te groot hoor, maar mijn beamerscherm vind hem helaas te groot. Dat word namelijk nu gedeeltelijk door de Dell overlapt ;)
Ik hoop dat ze bij die IA ook aan Vesa monitorarmen gaan doen, want dan ga'k me toch wel inschrijven denk ik... Kan ik mijn Delletje naar beneden draaien bij beamerpleizier ;)

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

mrknowitall schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:36:
Gewoon in volle schermhoogte met alle toolbars er naast werken in C1/PS lijkt me idd heerlijk. Nu maar hopen dat het scherm goed te calibreren is.
Ja, dat is het... je moet alleen wel het geduld hebben om met de brightness, contrast en RGB color settings te spelen totdat het voldoet aan je wensen :)
Gezien ik net van een ander Samsung 19" panel kom kon ik de RGB instellingen bijna 1-op-1 overnemen om het scherm naar mijn smaak te krijgen. Brightness heb ik nu op 30% en da's nog heel erg helder :)

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 09-07 15:33
even 3 plaatjes voor de mensen die hem nog moeten binnenkrijgen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.aim24.nl/scherm_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aim24.nl/scherm_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aim24.nl/scherm_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
GS2K1 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:05:
even 3 plaatjes voor de mensen die hem nog moeten binnenkrijgen ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Datum besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

offtopic:
check je mail ;)