[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakWouter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
Abbadon: bedankt voor het opmeten :)
Met name de bovenrand-hoogte (bij de allerlaagste stand van de voet) verbaast me, want in de review hier op Tweakers staat een minimale hoogte van 54,6 cm. Maar het is mooi dat dit minder blijkt te zijn!

Yohan:
Yohan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:28:
Ik heb vandaag ook mijn exemplaar besteld, levertijd volgens de offerte is 7-10 dagen, volgens de mevrouw 23 dagen :?

Anyway, de korting geldt gewoon nog :)
welke korting heb jij het over? Is het voldoende om dit bij bestelling te noemen (of evt. de genoemde prijs van 948,-) of moet je een kortingscoupon of zo hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
TweakWouter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:03:
Yohan:

welke korting heb jij het over? Is het voldoende om dit bij bestelling te noemen (of evt. de genoemde prijs van 948,-) of moet je een kortingscoupon of zo hebben???
De korting van 25% ten opzichte van de normale prijs, waarmee hij 762 exc.btw kost. Geen bon voor nodig, is gewoon een lopende aanbieding.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
SatCP schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:31:
Ondertussen heeft UPS hier een leuke collectie dozen binnengebracht. Eindelijk! :)

Ik ga nu wat testen op dead pixels. Foto's volgen vanavond wel.
Kom net terug van pauze en zag de UPS bus al staan. De dozen staan naast mijn bureau _/-\o_

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakWouter
Yohan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:23:
[...]

De korting van 25% ten opzichte van de normale prijs, waarmee hij 762 exc.btw kost. Geen bon voor nodig, is gewoon een lopende aanbieding.
Mmmm, heb net nog even de website van Dell.nl van A to Z doorlopen, maar zie deze actie nergens staan :o
Maar ik zal gewoon maar eens gaan bellen (en bestellen ?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
TweakWouter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:02:
[...]

Mmmm, heb net nog even de website van Dell.nl van A to Z doorlopen, maar zie deze actie nergens staan :o
Maar ik zal gewoon maar eens gaan bellen (en bestellen ?!)
Jep, het scherm is van de site gehaald omdat de levertijd 45 dagen is.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingen van een enkel scherm zijn er ondertussen al voldoende geplaatst. Daar ga ik me dus niet meer mee bezig houden... Toch nog een afbeelding. Alvast m'n excuses voor de brakke kwaliteit van de afbeelding, maar ik kon enkel beschikken over een matige compact camera en de belichting op zolder was vreselijk (beneden hadden we niet genoeg vrij bureauoppervlak :P).

Forget about triple head. This is the real deal 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/productsurvey/842/350.jpg

Helaas mogen ze niet allemaal op mijn bureau blijven staan. De collega's vechten nu al op leven en dood om hun exemplaar. Desalniettemin is zo'n muur van 24" schermen bijzonder indrukwekkend. Op foto zegt het niet zoveel. Als je hier staat moet je voortdurend je mond toe duwen om niet te gaan kwijlen, hehe :)

Dode pixels? Zeven schermen besteld en je moet al bijzonder optimistisch zijn om geen enkele dode pixel te verwachten in deze vele miljoenen pixels. We werden er dan ook niet van gespaard. Vijf schermen zijn pixelperfect bevonden, maar elk van de twee resterende schermen heeft één dode rode subpixel. Gelukkig dicht bij de rand en op plaatsen waar je zelden geconcentreerd naar kijkt. Op een 50cm van het scherm is de dode subpixel eigenlijk alleen zichtbaar op een hel rode achtergrond. Bij andere kleuren moet je al echt weten waar de dode subpixel is en er naar zoeken. Jammer? Misschien wel, maar we hebben ook 5 perfecte schermen en de ene dode subpixels is nauwelijks storend te noemen. Voor thuis zou ik een dode subpixel als bijzonder storend ervaren. Voor op het werk is zulk een scherm - zelfs inclusief het defectje - gewoonweg een droom.

Eerste subjectieve indrukken? De scherpte is zoals verwacht van een LCD-scherm buitengewoon goed. Via de analoge interface merk ik wel wat schaduwartefacten - maar die zijn mogelijk toe te schrijven aan de belabberde beeldkaart waarmee ik getest heb. Op digitaal vlak is alles haarscherp.

Sommige personen beweren dat de backlight van de Dell met een bijzonder lage frequentie knippert. ik kan dat absoluut niet waarnemen. Zelfs met een mechanische stroboscoopmeter kon ik geen lage frequentie in de backlight vaststellen waar bij CRT schermen - zelfs op 100Hz duidelijk wel sprake is van knipperen (met behulp van de stroboscoopmeter). Wat wel zo is, is dat de backlight naar de randen en vooral de hoeken van het scherm toe duidelijk in sterkte afneemt. Op een witte achtergrond is dit zeer goed zichtbaar.

Opmerkelijk is het diepe zwart dat het scherm weet te produceren - zelfs op de (te) hoge standaard helderheidsinstelling. Ik ben gewend van bij TFT-schermen zwart als een grijs te ervaren dat bovendien sterk verandert met de kijkhoek. Hier is zwart is nagenoeg perfect zwart bij normaal daglicht. Ik kan het hier niet totaal verduisteren, maar mij lijkt dat zelfs in het donker het scherm een bijzonder acceptabel zwartniveau weet neer te zetten.

De kijkhoek is trouwens ook een mooi punt van het scherm. Hoewel er vast schermen zijn met een grotere kijkhoek valt op dat de Dell perfect leesbaar blijft onder zeer scherpe hoeken. De kleuren worden wel iets fletser door de contrastafname, maar het blijft indrukwekkend. Vergelijk dit met een laptopscherm en je zou willen dat er een Dell 2405 aan je laptop hing... Of misschien toch maar niet gezien de mobiliteit ;)

Het OSD is netjes vormgegeven, maar in mijn opinie bijzonder onhandig te navigeren. Ik ben jog-dial en joystick navigatie gewend en dan is de in-line oplossing van Dell wel serieus wennen tot frustrerend toe.

De geïntegreerde kaartlezer is bijzonder handig en kwam al goed van pas om de foto's op de pc te zetten omdat de kabel van de camera weer eens zoek was.

Naast elkaar gezet valt wel een aanzienlijk kleurverschil op tussen de verscheidene schermen. Dell heeft de schermen niet gecalibreerd en dat merke je wel. Een scherm was zelfs zo groenig dat het zelfs niet meer prettig bekijken was. Gelukkig valt alles wel bij te regelen, maar om de schermen haarfijn te calibreren zul je toch een calibartiespider moeten gebruiken - of veel tijd spenderen. Als iemand trouwens een goed programma of kleurtestpartonen weet om de schermen te calibreren zonder spider, dan mag ie me dat altijd vertellen.
De kleurechtheid zal waarschijnlijk wel nooit tippen aan een top-CRT-scherm, maar dit scherm is dan ook niet gericht op grafici waarvoor elke afwijkling ten opzichte van de kleurkaarten een ramp is.

De vermeende lag heb ik (nog) niet kunnen testen wegens tijdsgebrek. Bovendien is het hier niet echt de bedoeling dat we games spelen :P

Samegevat kan ik eigenlijk enkel stellen: indrukwekkend. Zeker gezien de in principe wel belachelijk lage prijs. Er zullen altijd wel mensen zijn die vallen over de imperfecties van dit scherm. Zij moeten dan maar bij hun CRT-schermen of extreem dure Eizo LCD-schermen blijven... Voor de andere mensen kan ik dit scherm - indien binnen budget - van harte aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakWouter
Zojuist ook het scherm besteld. Hierbij gesproken met Karima Lahmar.
Levertijd is 45 werkdagen, dus 9 weken!
(betaling met credit card zou evt. enige bespoediging kunnen opleveren, werd gezegd)

In eerste instantie zei Karima dat de 25% korting actie afgelopen was per eind april, maar met mijn verwijzing naar deze site en de post van Yohan (dank dus daarvoor _/-\o_ ) heb ik toch ook deze monitor voor 762,- ex. BTW (dus 906,78 incl. BTW, en dit is inclusief verzendkosten) kunnen bestellen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Yohan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:19:
Mijn videokaart heeft alleen een VGA-uitgang. Is het verstandig een videokaart met DVI aan te schaffen; oftewel welk verschil zal ik merken bij gebruik van DVI?
Als je van plan ben spellen ermee te gaan spelen is een snelle grafische kaart sowieso absoluut aanbevolen. Het is natuurlijk "heel slecht" om op 960x600 te gaan spelen op je nieuwe Dell en lagere resoluties zien er niet uit (640x480 :X) :P
Voor de beeldkwaliteit is het overigens ook bijna altijd beter, zeker op zo'n resolutie, om met een DVI-kabel te werken.

Maar om nu een DVI-enabled grafische kaart te kopen, alleen maar om de DVI-aansluiting te kunnen gebruiken? Sja, dat weet ik eigenlijk niet :)
Ik had net voor de aanschaf van deze 24" al een behoorlijke grafische kaart (Radeon X800XL) gekocht, omdat ik wist dat ik een andere monitor zou gaan kopen, maar anders zou ik die ook wel gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
TweakWouter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:06:
(betaling met credit card zou evt. enige bespoediging kunnen opleveren, werd gezegd)

In eerste instantie zei Karima dat de 25% korting actie afgelopen was per eind april, maar met mijn verwijzing naar deze site en de post van Yohan (dank dus daarvoor _/-\o_ ) heb ik toch ook deze monitor voor 762,- ex. BTW (dus 906,78 incl. BTW, en dit is inclusief verzendkosten) kunnen bestellen! :*)
Ik was 36 euro meer kwijt :o das dan vast inclusief dode-pixelgarantie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Lol, dat is ook mijn contact persoon, met credit card besteld, en het duurde maar een week voor ik de opdrachtbevestiging kreeg :S. Erg snel dus :p.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
YES! Gisteren binnengekomen!!!

Even heel kort mijn ervaringen tot nu toe...

HUGE! Zo groot als een medium breedbeeld TV zeg maar. Het is nog wel even wennen dat grote schermoppervlak. Contrast en kleuren zeer goed. Alleen als je er (te) dicht bij zit zie je aan de randen het contrast wat minder worden door de kijkhoek. Misschien maar even een wat dieper buro kopen dus.

Ik had 1 dode subpixel :( maar na ca 15 seconden masseren was ie niet meer te zien. Ik hoop dat dat zo blijft. Helaas zie ik heel af en toe het bekende screendoor effect op dit scherm, maar ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt. Verder valt me de keurige afwerking op, het ziet er uit als een product van topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2405 is er nog steeds niet, maar zodra ik hem heb moet
ik hem versturen.

Dus kan iemand misschien het volgende opmeten:
als je de alleen de monitor (dus niet de poot) zou willen versturen,
hoe groot is ie dan inclusief het piepschuim wat erom hoort?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pnieuwla schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:31:
YES! Gisteren binnengekomen!!!
wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
29 maart orderdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 24" besteld op 1 april (en neen het was geen aprilgrap).

In orderwatch staat het volgende:
Orderdatum: 1/04/2005
Verwachtte afleverdatum: 16/05/2005
Uw order is in productie 6/04/2005 09:34

Verwachtte afleverdatum schuift dagelijks op (gisteren was het nog 13/05)

Mailtje naar Dell gedaan. Scherm zou pas in augustus geleverd kunnen worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

augustus?!? mijn moed zakt richting schoenen en de broekriem gaat steeds losser zodat hij richting afzakken staat. Ik hou goede hoop op Juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33
Ze zeiden in april ook dat degene die hem in maart hadden besteld hem in juni/juli zouden krijgen. Dont ask me why, maar dat klopt geowon niet. Ik heb hem toen rond de 20e van april ontvangen. Dus ik denk dat jullie hem wel in Juni of eind mei zullen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:25

Jrz

––––––––––––

De mijne is de 22e ofzo binnengekomen, maar ik was op vakantie.
Scherm is erg mooi.. pixelperfect, enige minpuntje is dat hij volgens mij iets scheef hangt naar rechts..
Ik moet nog kijken of ik dat kan fixen, of dat ik een nieuwe voet moet hebben..

Kleuren zijn erg goed.
Ben erg tevreden ondanks de lange levertijd

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw mensen ik kan niet meer wachten heb hem vandaag maar besteld.

@pnieuwla: masseren?????????? uitleg graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:23:

Als je niet meer kan wachten en je hebt hem vandaag besteld heb je een probleem. Je zult echt moeten wachten hoor.. Ongeveer 9-12 weken. :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:23:

Jah leg mij dat ook eens uit, lijkt me gewoon voorzichtig bij de dooie subpixel beetje drukken :?

Trouwens kan iemand mij vertellen hoe lang de DVI kabel is die je erbij krijgt ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Met masseren bedoel ik inderdaad voorzichtig over de plek waar de dooie pixel zit wrijven. Ik wist niet wat ik zag: de iets donkerdere pixel werd tijdens het wrijven net zo licht als de rest. Ergens gelezen in dit of vorige topic.

De DVI kabel is ongeveer 2 meter, misschien ietsje korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:32:
Dus kan iemand misschien het volgende opmeten:
als je de alleen de monitor (dus niet de poot) zou willen versturen,
hoe groot is ie dan inclusief het piepschuim wat erom hoort?
De doos waarin het scherm komt heeft als afmetingen 75cm x 30cm x 50cm (bxhxd). Het scherm zelf zit geklemd tussen 2 blokken piepschuim met dezelfde breedte en diepte (75cm x 50cm - iets minder omdat de kartonnen doos er nu niet rond zit) en de 2 stukken zijn in het totaal 24cm hoog. Je kan hier echter wel nog 4cm af doen door wat uitsteeksels (waarin de voet vastgestoken wordt) weg te snijden van het piepschuim.

Hoe dan ook, je wint niet zoveel ruimte omdat niet de hoogte van de doos, maar de breedte en diepte de grootte hoofdzakelijk bepalen.
CycloneX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:51:
Trouwens kan iemand mij vertellen hoe lang de DVI kabel is die je erbij krijgt
Ik heb even alle kabels opgemeten:
• D-SUB/VGA: 185cm
• DVI: 200cm
• USB: 190cm
• Power: 195cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Heeft er iemand nog een manier gevonden om het naar rechts afhangen van de monitor te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakWouter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:03:
Abbadon: bedankt voor het opmeten :)
Met name de bovenrand-hoogte (bij de allerlaagste stand van de voet) verbaast me, want in de review hier op Tweakers staat een minimale hoogte van 54,6 cm. Maar het is mooi dat dit minder blijkt te zijn!
Let wel even op dat als je het scherm kantelt (voor- of achterover) het dan hoger of lager komt te staan. Dus zit wat variatie in afhankelijk van of je hem voorover klapt (en dus van onderen wilt bekijken, dan is hij erg laag) of een beetje achterover gekantelt (wat gebruikelijk is, dan is hij wat hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Yohan schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:53:
Heeft er iemand nog een manier gevonden om het naar rechts afhangen van de monitor te verhelpen?
Ik heb gewoon even redelijk wat kracht in de andere richting gezet en nu staat ie wel mooi waterpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen, damm wat een heerlijk scherm :D.
Moet nog wel ff wennen aan de grote :P.
Gewoon super , en geen dooie pixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teklop
  • Laatst online: 08:41
Wie o wie heeft zijn scherm via 4launch al binnen?
Ze zouden begin deze week een zending binnenkrijgen en meteen doorsturen ...

Teklop

[ Voor 40% gewijzigd door teklop op 12-05-2005 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teklop
Sukkels daar bij 4Launch :(
Na een maand wachten:

>>>>
Ik heb helaas slecht bericht over de Dell TFT Monitor 2405FPW. Dell had ons gegarandeerd dat deze verstuurd zouden zijn naar ons. Nu komen ze hierop terug. Er zou toch iets zijn tussengekomen. We zouden de monitoren nu alleen weer in kleine batches kunnen afnemen.
In de afgelopen weken is ons duidelijk geworden dat onze order dermate groot is dat er conflicten binnen Dell zijn ontstaan. Dell wil de monitoren eigenlijk alleen zelf verkopen aan de eindgebruiker. Ze hebben vernomen dat onze order voor de wederverkoop bedoeld is. Om dit te dwarsbomen doen ze nu waarschijnlijk zo moeilijk. Onze prijzen waren zo goed, dat mensen beter bij ons konden kopen, dan bij Dell zelf. Onze interne contactpersoon had de order geregeld buiten de normale verkoopkanalen van Dell om. Mogelijk is dit ook een probleem geweest.
Aangezien Dell nu wéér haar beloftes niet nakomt hebben we besloten onze volledige order te annuleren. Dat betekent dus dat we uw bestelling niet meer kunnen uitleveren. We vinden het echt heel erg jammer hoe dit heeft moeten lopen. Vol enthousiasme hebben wij de monitoren verkocht. We hebben er ook diversen voor ons zelf besteld. Erg jammer dat het nu zo moet lopen. Ik hoop dat u begrip op kunt brengen voor de situatie. Alle aanbetaalde bedragen zijn direct teruggestort en ik zal alle orders annuleren. Toch hopen we dat we u in de toekomst nogmaals van dienst mogen zijn.
Wanneer u de monitor alsnog bij Dell zelf wilt bestellen dan kan ik al aangeven dat de levertijd minimaal 45 dagen is. Hopelijk kunnen ze dat dan wel waarmaken....

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

teklop schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:42:
Na een maand wachten:

>>>>
Ik heb helaas slecht bericht over de Dell TFT Monitor 2405FPW. Dell had ons gegarandeerd dat deze verstuurd zouden zijn naar ons. Nu komen ze hierop terug. Er zou toch iets zijn tussengekomen. We zouden de monitoren nu alleen weer in kleine batches kunnen afnemen.
In de afgelopen weken is ons duidelijk geworden dat onze order dermate groot is dat er conflicten binnen Dell zijn ontstaan. Dell wil de monitoren eigenlijk alleen zelf verkopen aan de eindgebruiker. Ze hebben vernomen dat onze order voor de wederverkoop bedoeld is. Om dit te dwarsbomen doen ze nu waarschijnlijk zo moeilijk. Onze prijzen waren zo goed, dat mensen beter bij ons konden kopen, dan bij Dell zelf. Onze interne contactpersoon had de order geregeld buiten de normale verkoopkanalen van Dell om. Mogelijk is dit ook een probleem geweest.
Aangezien Dell nu wéér haar beloftes niet nakomt hebben we besloten onze volledige order te annuleren. Dat betekent dus dat we uw bestelling niet meer kunnen uitleveren. We vinden het echt heel erg jammer hoe dit heeft moeten lopen. Vol enthousiasme hebben wij de monitoren verkocht. We hebben er ook diversen voor ons zelf besteld. Erg jammer dat het nu zo moet lopen. Ik hoop dat u begrip op kunt brengen voor de situatie. Alle aanbetaalde bedragen zijn direct teruggestort en ik zal alle orders annuleren. Toch hopen we dat we u in de toekomst nogmaals van dienst mogen zijn.
Wanneer u de monitor alsnog bij Dell zelf wilt bestellen dan kan ik al aangeven dat de levertijd minimaal 45 dagen is. Hopelijk kunnen ze dat dan wel waarmaken....

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

<<<
Oef das niet zo mooi. De argumenten van Dell zijn op zich wel redelijk, maar dat hadden ze bij het aannemen van de order gelijk moeten zeggen. Iedereen weet dat als iemand er meer dan 6 besteld dit niet voor hem zelf is. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik vraag me ernstig af of je zomaar een order kan verbreken zonder iets van schadevergoeding.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Na een maand wachten:
Ik vind het wel verstandig, moedig eigenlijk. Wel heel jammer voor de mensen die bij 4launch besteld hebben.
Dell blijft bij iedereen de levering maar vooruit schuiven, ook bij 4 launch dus. Zeker als ik lees dat mensen al betaald hebben moet dat heel frustrerend werken, hoeveel mailtjes zou 4launch al gehad hebben ?!

Dit is mijn eerste ervaring met Dell, ik kan begrijpen dat ze een inschattingsvraag hebben gemaakt van de vraag, zeker met de 2e voor 50% actie.
Wat ik niet begrijp is dat het allemaal zo knullig gaat. Mijn weborder van 26-3 is nooit in het systeem gekomen, mijn telefonische order van 4-4 is pas 13-4 een order geworden. Orderwatch doet gewoon huidige datum opgetels met een random nummer tussen 6 en 8, als ik een mailtje naar mijn contactpersoon stuur krijg ik geen antwoord.
Ik had de monitor dus gewoon al moeten hebben staan :(. Voorlopig laatste order bij Dell, maar gezien de prijs zal ik deze nog maar niet annuleren.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Ben ik het wel mee eens, ik kan me voorstellen dat je er als organisatie met een goed imago liever mee stopt dan dat je straks allemaal boze klanten krijgt die je imago naar de klote helpen. Wat dat betreft snap ik het argument van "de eer aan jezelf houden". Misschien heeft Dell ook wel aangedrongen op de annulering.... wie weet?

[ Voor 15% gewijzigd door Toink op 12-05-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dell lucht heeft gekregen van de toenmallig inkoop actie

en gezien heeft hoe goedkoop ben in kocht.

maar kan ook zijn dat ze onder 4launch hebben ingekocht. eentje heeft gecontrolleerd wat het voor bedrijf is en zag dat deze door verkocht werden en dit gemeld.

dell wilt geen concurrentie.. kunnen ze waarschijnlijk niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Never mind... wat bereik je ermee?

[ Voor 106% gewijzigd door Toink op 12-05-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 10-09 13:28
superduper schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:52:
[...]

Oef das niet zo mooi. De argumenten van Dell zijn op zich wel redelijk, maar dat hadden ze bij het aannemen van de order gelijk moeten zeggen. Iedereen weet dat als iemand er meer dan 6 besteld dit niet voor hem zelf is. Heel jammer.
O, dat is nieuw voor mij. Ik ken diverse bedrijven maar veel grotere aantallen voor hunzelf gekocht wordt. Ik denk zelfs dat dit voor Deel de grootste bron van inkomsten is. Kijk maar eens naar de mulitnationals en ministeries, die kopen echt niet bij Mycom of Computerland (om zo maar een paar willekeurige te noemen)

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een maand wachten:

...
<<<
Wat off topic, maar ik wil 4Launch wel een pluim geven voor hun snelle reacties op mails en levering. Heb daar een week of 4 geleden een pc besteld (onderdelen + assemblage) en 3 werkdagen later had ik 'm al in huis.

Nu mijn Dell scherm nog ...
(niet via 4Launch besteld ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

SatCP schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:34:

Ik heb even alle kabels opgemeten:
• D-SUB/VGA: 185cm
• DVI: 200cm
• USB: 190cm
• Power: 195cm
_/-\o_ thanx voor opmeten daar kan ik wat mee

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen even post wat zijn orderdatum was als hij de schermen binnen heeft gekregen, dan kunnen we misschien een patroon vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Volgens mij hadden al meerdere mensen geprobeert een patroon te herkennen, maar dit niet gevonden. Het in order plaatsen van een bestelling ging al vreemd: bij de één direct, bij de ander pas na een aantal dagen.

Maar goed: als iedereen die een scherm heeft zijn orderdatum én uiteindelijk leverdatum onderelkaar zet dan zien we misschien nog iets.

Dit alles om de tijd te doden voordat we allemaal ons scherm hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Wat nieuwe foto's van schermen van kersverse eigenaars zou ook de tijd aardig doden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als het kan een foto met het spell call of duty :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeld mijn Dell account manager, 24.000(!) stuks in backorder. mijn orderdatum 21-4, verwachtte levering > 20-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
24.000 stuks?!
Dat halen ze voor het einde van 2010 nog niet.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu word ik hier wakker met een order watch mailtje dat mijn bestelling klaar is voor verzending en dat ik hem aanstaande maandag kan verwachten ... W00t!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:24:
en nu word ik hier wakker met een order watch mailtje dat mijn bestelling klaar is voor verzending en dat ik hem aanstaande maandag kan verwachten ... W00t!!!
order-datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 15:51

thomaske

» » » » » »

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:24:
Ik wil de feestvreugde niet verpesten, maar je weet dat het maandag pinksteren is? :P

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

en de verzachting voor dit alles is dat ie dan dinsdag komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn orderbevestiging gekregen (orderdatum 9/05) en waneer ik ga gaan kijken naar de OrderWatch bij Dell staat bij levering 17/05 ???

Was dit bij de anderen ook zo (slechts ongeveer een week) ? Zal deze datum telkens opschuiven of was het bij de anderen zo dat er toch al van in het begin een langere wachttijd was aangegeven (een maand of zo).

Ik hoop natuurlijk dat dit slects een week is, maar ik geloof er niet echt in waneer ik dit forum bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Tomsworld schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:06:
Ik vraag me ernstig af of je zomaar een order kan verbreken zonder iets van schadevergoeding.
Bij serieuze vertragingen van meer dan twee maanden buiten machte van Dell (door bijvoorbeeld toeleveringsproblemen) kan een order kostenloos opgezegd worden. Ik weet niet sinds wanneer 4Launch besteld had, maar ik vermoed nog geen 2 maanden. Maar in dit geval waar duidelijk een enorme backlog is en Dell er geen schade aan ondervindt wanneer orders opgezegd worden (hoe meer opzeggingen hoe beter, dan dalen de leveringstijden wat positief is voor Dell's imago dat nu toch wel een flinke deuk heeft bij velen) is Dell waarschijnlijk wel flexibeler. Anders zou het zijn wanneer alleen 4Launch een grote bestelling van zulke schermen had geplaatst en niemand anders interesse heeft. Bij opzeg zit Dell dan ineens met een berg schermen in productie die geen afneem meer hebben.

Overigens, uit de informatie die we hebben blijkt dat Dell nogal opzichtig deed uitschijnen dat ze geen interesse hadden in levering aan 4Launch. Als je van een klant vanaf wil ga je niet nog een schadevergoeding vragen.
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:27:
Als iedereen even post wat zijn orderdatum was als hij de schermen binnen heeft gekregen, dan kunnen we misschien een patroon vinden.
Het patroon is duidelijk: Wachten... Meestal net iets langer dan een maand, maar als ik de verhalen zo lees dan lijkt hoe later je besteld hebt hoe later de schermen aankomen. In het begin van de actie werden de schermen zoals normaal bij Dell binnen 5 werkdagen geleverd. Later begon die tijd aanzienlijk op te lopen.

Mijn order is op 4 april geplaatst en op 10 mei stonden de schermen hier.

Maar een vuistregel kun je er niet op kleven. Er zijn ook enkelingen die later hebben besteld en die hun scherm binnen enkele weken hebben gekregen. Nog anderen hebben eind maart besteld en wachten nog steeds op hun scherm. Rare leveringsvolgorde die ze er bij Dell op na houden.

Hoe dan ook, de 45 dagen wachttijd die men nu rondstrooit lijkt me wel realistisch. Nu het scherm van de website is verdwenen en de aankoop ervan waarschijnlijk sterk terugvalt kan Dell rustig de backlog afwerken.
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:02:
Vandaag mijn orderbevestiging gekregen (orderdatum 9/05) en waneer ik ga gaan kijken naar de OrderWatch bij Dell staat bij levering 17/05 ???
Was dit bij de anderen ook zo (slechts ongeveer een week) ? Zal deze datum telkens opschuiven of was het bij de anderen zo dat er toch al van in het begin een langere wachttijd was aangegeven (een maand of zo).
Als je dit topic en de voorgaande aandachtig had gelezen dan wist je dat het scherm bij iedereen "binnen" enkele dagen klaar zou zijn maar deze datum telkens opschoof. Staar je dus absoluut niet blind op de datum die aangegeven wordt want die is absoluut onhaalbaar en is morgen waarschijnlijk weer al anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Hier nog enkele afbeeldingen voor de mensen die nog op het scherm wachten...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58422/full.jpg

File op het bureau...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/productsurvey/842/351.jpg

De bedieningstoetsen met links de indicatie van de geselecteerde ingang. Wanneer het scherm aan staat licht de gekozen ingang groen op. Dit is overigens een redelijk zachte verlichting zodat ze zeker niet storend werkt. Wanneer je PIP (Picture-in-Picture) hebt aanstaan lichten er natuurlijk twee op.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58501/full.jpg

De aansluitingen: Voor elk wat wils. Goed bedacht zijn de twee USB-aansluitingen helemaal links op de afbeelding. Die kun je gebruiken om een USB muis en toetsenbord aan te sluiten terwijl je de kabels toch nog onzichtbaar (nou ja, aan de monitor dan toch) kunt wegwerken via de kabelgoot in de voet. Zeker interessant voor mensen met een muis waaraan een (te) kort staartje zit. De PS/2 liefhebbers blijven natuurlijk in de kou staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/productsurvey/842/348.jpg

De monitor langs opzij bekeken met zicht op de geïntegreerde kaartlezer en de voet. Ook hier zijn twee USB-aansluitingen te vinden. Ideaal voor USB geheugensticks. De 2 aansluitingen zitten ver genoeg uit elkaar dat zelfs "dikkere" sticks probleemloos naast elkaar kunnen zitten. Goed bekeken van Dell om niet 4 USB-poorten aan de achterkant te maken waar ze moeilijk bereikbaar zouden zijn voor USB-sticks of alle 4 aan de zijkant waar toetsenborden en muizen lelijke kabels zichtbaar zouden laten.

[ Voor 3% gewijzigd door satcp op 13-05-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ze zijn onderweg _/-\o_
plots status 5

------------------------------
Meer Informatie
Orderdatum: 8/04/2005
Verwachtte afleverdatum: 16/05/2005
Werkelijke verzenddatum:
Naam transporteur: UPS
Status van levering Uw order staat bij onze koeriersdienst voor aflevering, Klikt u op de onderstaande details voor meer informatie

Pakbon (Elektronische kopie)

Uw order is verzonden
------------------------------

Ze zullen dus wellicht ten vroegste dinsdag op mijn bureau belanden... :9~
Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ok, voor wie niet meer kan wachten... ;) Ik ga nu m'n scherm te koop zetten, heb het er helemaal mee gehad nu. Voor films etc helemaal super maar ik kan er niet op gamen. Heb gisteren een MX518 gekocht om te zien of dat soelaas bracht maar helaas. Kan ik wel een nieuw mobo en pci-e kaartje gaan kopen om te zien of het dan beter gaat maar ik ben da gek, ga het risico niet lopen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HP f2304

Ik heb deze staan nu.....Lijkt me in dit topic wel gepast als een beetje 'tegengas' tegen Dell geweld
23" dus ietsje kleiner, maar wel met speakertjes voor TV gebruik, native reso 1920 1200

:)

Klik maar!!

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:gcarMnvxYJUJ:http://www.hp.com/hpinfo/newsroom/press_kits/2004/declaunch/images/f2304.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
ja, een een scherm een generatie terug qua specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS2K1 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:28:
ja, een een scherm een generatie terug qua specs...
8)7 Ding is net uit hoor, ik denk dat je deze bedoelt:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1086028846.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
niet op gamen?
Verklaar u nader? Ligt het aan je dell of aan jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Predje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:37:
niet op gamen?
Verklaar u nader? Ligt het aan je dell of aan jezelf?
Ik heb lag in UT, heb m'n systeem van voor naar achter getweaked en ik kom er niet van af en aangezien in regelmatig clanfights heb... Baal als een stekker want films kijken is zoooooooow super op dit scherm... :'(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huigie schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:45:
[...]

Ik heb lag in UT, heb m'n systeem van voor naar achter getweaked en ik kom er niet van af en aangezien in regelmatig clanfights heb... Baal als een stekker want films kijken is zoooooooow super op dit scherm... :'(
vreemd dat jij de eerst bent die dit zegt.

@satcp dierenbeul.. }:O mij maar lekker maken }) .. terwijl ik nog lang moet wachten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:30:
[...]

8)7 Ding is net uit hoor, ik denk dat je deze bedoelt:

[afbeelding]
nee deze specs:

- Image brightness 250 cd/m2 (dell = 500)
- Display (projector) image contrast ratio 500:1 (dell = 1000)

en volgens c:net
- The bad:Expensive; limited adjustability; mediocre image quality.

en de HP is nog duurder ook...

tja... geen concurent dus helaas (want zie er graag wel verschijnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Huigie schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:45:
[...]

Weird.. we hebbem toch een enigsins vergelijkbaar systeem.. ik heb er geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Predje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 00:29:
[...]

Weird.. we hebbem toch een enigsins vergelijkbaar systeem.. ik heb er geen last van..
Op welke resolutie speel je?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry voor de late reply maar dat was 11 april, en het was een order voor 2 monitoren, gheh mjah pinksteren, ach boeie dan dinsdag hehe :) gelukkig niet 7 juli zoals eerst op mijn verwachte levertijd stond

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

SatCP schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:45:
[...]

Bij serieuze vertragingen van meer dan twee maanden buiten machte van Dell (door bijvoorbeeld toeleveringsproblemen) kan een order kostenloos opgezegd worden. Ik weet niet sinds wanneer 4Launch besteld had, maar ik vermoed nog geen 2 maanden. Maar in dit geval waar duidelijk een enorme backlog is en Dell er geen schade aan ondervindt wanneer orders opgezegd worden (hoe meer opzeggingen hoe beter, dan dalen de leveringstijden wat positief is voor Dell's imago dat nu toch wel een flinke deuk heeft bij velen) is Dell waarschijnlijk wel flexibeler. Anders zou het zijn wanneer alleen 4Launch een grote bestelling van zulke schermen had geplaatst en niemand anders interesse heeft. Bij opzeg zit Dell dan ineens met een berg schermen in productie die geen afneem meer hebben.

Overigens, uit de informatie die we hebben blijkt dat Dell nogal opzichtig deed uitschijnen dat ze geen interesse hadden in levering aan 4Launch. Als je van een klant vanaf wil ga je niet nog een schadevergoeding vragen.
Ik doelde wel op de andere richting.

Je besteld als klant een scherm bij 4Launch tegen een redelijk prijs, enkele weken later krijg je de melding jouw scherm kan niet geleverd worden blabla.

Je hebt een verkoopsovereenkomst tss 2 partijen die voor een normale prijs is afgesloten. Volgens mij is 4Launch in gebreke als hij zomaar tegen zijn klanten zegt wij leveren niet. Voila je geld terug en daarmee afgelopen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Tomsworld schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:12:
Je hebt een verkoopsovereenkomst tss 2 partijen die voor een normale prijs is afgesloten. Volgens mij is 4Launch in gebreke als hij zomaar tegen zijn klanten zegt wij leveren niet. Voila je geld terug en daarmee afgelopen.
Het zou me verbazen mocht 4Launch zich niet ingedekt hebben hiertegen in hun algemene voorwaarden. Als winkel kun je toch nooit met 100% zekerheid garanderen dat een artikel dat je zelf niet op stock hebt leverbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

nog 23 van 25 te gaan .. dus wees er snel bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik snap niet waarom Dell de productiecapaciteit niet opvoert. Dat is toch niet onverantwoord als je 24.000 stuks achter ligt? Dit zou een goudmijntje voor ze kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Denk dat het niet aan Dell ligt maar aan Samsung, die gewoon niet meer kan produceren.
Ze maken ook nog meer schermen dan alleen die 24" en waarschijnlijk hebben ze deal met Dell dat ze flink goedkoop kunnen afnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-12-2023

Kon je er nu ook 1 los bestellen met -25%?
De oorspronkelijke -25% was op te 2 tegelijk inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Huigie schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 00:40:
[...]

Op welke resolutie speel je?
1920x1200, holy shit details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
zakutera schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:46:
[...]

Kon je er nu ook 1 los bestellen met -25%?
De oorspronkelijke -25% was op te 2 tegelijk inkopen.
Dat was de (nieuwe) actie die in de dell folder van eind april stond ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Predje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:56:
[...]

1920x1200, holy shit details
Kijk eens of je lag hebt op een lagere resolutie(als je wil)... Ik heb juist op de native res. het minste last van lag.

Latency van 6800 weer op 248 gezet, muis weer op 125Hz...mijn trukendoos is echt leeg nu. Ik ga vanavond nog 1 poging wagen en dat is een clean install XP doen op m'n backupschijf

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinjin
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-01 11:48
voor die resolutie, probeer de nieuwe 73.00 drivers eens download

deze lost ook eindelijk de sli op widescreen bug op (blue line)
tot nu toe zijn de tests positief, alleen EQ2 schijnt wat problemen te hebben

[ Voor 12% gewijzigd door Sinjin op 13-05-2005 11:44 . Reden: linkje fout ]

12 van de 7 mensen hebben leesproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Sinjin schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:43:
voor die resolutie, probeer de nieuwe 73.00 drivers eens download

deze lost ook eindelijk de sli op widescreen bug op (blue line)
tot nu toe zijn de tests positief, alleen EQ2 schijnt wat problemen te hebben
Installeer ik die vanavond in de clean install...

btw: wat een smerige specs heeft jouw systeem zeg... })

edit:
toch maar niet...
* Huigie heeft z'n scherm verkocht...

[ Voor 7% gewijzigd door Huigie op 13-05-2005 16:42 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=5196631215

nouw nouw ut gaat al snel 16 van de 25 nog over..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Wtf, heb jij er 5 gekocht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw ik had ze wel gekocht ..als ik ze allemaal kon aansluiten tegenlijk. kon ik de beemer weg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Lijkt me door de rand geen vervanging voor een beamer :)

Maar het zou niet eens zulke slechte handel zijn, volgens mij kom je voor €1100 ook nog best van die dingen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}) offtippic

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zojuist ontvangen mijn orderbevestiging:

Orderdatum: 10/05/2005
Verwachtte afleverdatum: 18/05/2005

Grapje, zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeft geen grapje te zijn, de meeste mensen die in april besteld hebben krijgen nu in 1 keer een verschuiving naar status 5.
Dus misschien een grote zending?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Mijn orderdatum is 9-5-2005 en mijn afleverdatum staat nog altijd op 17-5-2005.
I keep crossing my fingers :)
Misschien door het annuleren van 4launch dat ze een groot deel voor de NL backlog kwijt zijn (misschien werken ze per land, ik heb geen flauw idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teklop
Het scherm staat weer op de Dell site ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Voor 1248 en dikke levertijd ja.. Toch blij dat ik op eBay heb gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 14-05-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58565/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58567/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58566/full.jpg

(links zie je de ander..maar die is nog ingepakt)

[ Voor 36% gewijzigd door Tom op 14-05-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:53:
Voor 1248 en dikke levertijd ja.. Toch blij dat ik op eBay heb gekocht.
Je kan toch proberen de 25% (tweakers) korting te krijgen via telefonische bestelling :D
de levertijd neem ik er graag bij.

Heeft iemand trouwens ervaring met die 2e ebay verkoper

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=5196644761

@ Tomsworld = hopelijk gefixt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:10:
[...]

Je kan toch proberen de 25% (tweakers) korting te krijgen via telefonische bestelling :D

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...wItem&item=5196644761
Link geeft: Pagina niet gevonden (er is blijkbaar wat uit je url zie 3 puntjes)

[ Voor 7% gewijzigd door Tomsworld op 14-05-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:10:
[...]

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=5196644761

@ Tomsworld = hopelijk gefixt
100% positieve feedback na 118 deals lijkt me toch een aardige garantie voor betrouwbaarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Yohan schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:42:
Zojuist ontvangen mijn orderbevestiging:

Orderdatum: 10/05/2005
Verwachtte afleverdatum: 18/05/2005

Grapje, zeker? :)
Vandaag heeft men de afleverdatum verschoven naar 19/05. Ach, dan donderdag maar.

Dat systeem werkt echt totaal niet hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Yohan schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:09:
[...]

Vandaag heeft men de afleverdatum verschoven naar 19/05. Ach, dan donderdag maar.

Dat systeem werkt echt totaal niet hé?
haha ik wil je niet ontmoedigen.. maar wedden dat je hem donderdag ook niet hebt..
Morgen staan er weer gewoon 22/05 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, ze zijn binnen!!! _/-\o_
2*24 in productie op 8/4, deze morgen binnen(stonden al gans het weekeind in Rijsel...)

Het is zeker het wachten waard!!

Hopelijk komen die van jullie ook sebiet toe. ;)

groeten Jean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
6 weken wachttijd dus voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIE!!!! heb ze een uurttje geleden binnen gekregen, en alleij de schermen zijn dode pixel vrij

ben ontzetend blij, en godverdomme wat zijn die dingen groot vergeleken met de vorige 17", VRIJHEID!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
beter! heb hem vandaag opgehaald! 0 dode pixels, en zo super groot! wat een mega scherm dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:45:
WIE!!!! heb ze een uurttje geleden binnen gekregen, en alleij de schermen zijn dode pixel vrij

ben ontzetend blij, en godverdomme wat zijn die dingen groot vergeleken met de vorige 17", VRIJHEID!!!
Congrat's :Y)
Ik zit te twijfelen tussen een mooie 19 inch tft á 400 euro of deze geile dell van 950 euro.
Het gigantische beeld, picture in picture en de composite aansluitingen zijn ook zeer mooi maar ik weet nog niet of het me 450 euro waard is. :)
Iemand die me kan overtuigen dit scherm te kopen?? (hopelijk komt er weer een inkoopactie)
/me Metal start's saving a lot of euro's

[ Voor 12% gewijzigd door Satch op 18-05-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Metal schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:02:
Iemand die me kan overtuigen dit scherm te kopen??
BUY OR DIE!!!!! :+
Geloof me dit scherm is het dubbel en dwars waard.. er is momenteel GEEN scherm dat met deze reus kan concurerren..
Alleen de levertijd is dramatisch veel velen.
Hij is ook het wachten waard, maar weet waar je aan begint.. als je om een nieuw scherm staat te springen dan moet je deze NIET bestellen.. heb je tijd en wil je het ultieme.. dan moet je deze kopen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.