[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

das pas bij 1000post mijn jongen :)

Vanaf deze post dus nog 501posts tegaan... doe je best ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 30670 op 10-06-2005 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 62457 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:15:
is voro deze monitor ergens een icc profile beschik baar? of iemand enig idee hoe ik die dingen goed kan calibreren, want ik zit hier nu met 2 monitors die elk qua default kleur toon van mekaar verschillen
Op de cd staat bij mij gewoon een icm profile. Weet alleen niet of dat je kleurverschil uit de wereld helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antediluvian
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 17:42
Zijn er mensen die begin april besteld hebben en hun monitor al ontvangen hebben.

Ik begin namelijk een beetje mijn geduld te verliezen. Momenteel staat de verwachtte afleverdatum: op 16/6/2005 maar ik geloof er niets meer van. 45 dagen levertijd kon ik nog mee leven maar ik wacht nu al meer dan 65 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 22:41
Zelf mijn monitor 8 april besteld (in productie vanaf 13 april) en heb nog niets ontvangen. Afleverdatum staat eveneens op de 16e, maar dat zal morgen wel de 17e zijn …

Word zelf ook een beetje moe van het wachten. Vorige week werd mijn medio juni aangeven als verwachte leverdatum, heb vandaag een nieuwe mail gestuurd om even na te vragen hoe het er mee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

Antediluvian schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:50:
Zijn er mensen die begin april besteld hebben en hun monitor al ontvangen hebben.

Ik begin namelijk een beetje mijn geduld te verliezen. Momenteel staat de verwachtte afleverdatum: op 16/6/2005 maar ik geloof er niets meer van. 45 dagen levertijd kon ik nog mee leven maar ik wacht nu al meer dan 65 dagen!
Het is dan ook 45 werkdagen dat men bedoeld oftewel 9 weken + nog wat feestdagen enzo en je komt al gauw aan 10 weken. Daar komt dan ook nog bij dat dat de verwachte levertermijn is, kan dus evengoed veel langer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143913

Mijn bestelling gedaan op 1/4 en nog steeds niets ontvangen.
Betreffende die 45 dagen, moet je wel beginnen te rekenen vanaf de dag dat voor Dell de betaling in orde was. In mijn geval was dit 6 april.

Dus ik zit ongeveer ook al 47 dagen te wachten....ze hadden mij beloofd (per mail) dat het voor week 22 of week 23 ging zijn. Dus hopelijk ontvang ik volgende week iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65423

Wat zijn de ervaringen met games? Ik speel met veel plezier CS-source op een 710T, 1280 * 1024 op een radeon 9700 pro. Aangezien mijn xp2500@3200 wat te warm werd heb ik die teruggeklokt en heb zodoende wat van de high settings naar medium moeten zetten in source.

Maar wat nou als ik deze monitor aan mijn 9700 hang. Is het lekker speelbaar als je hem scaled naar een lagere resolutie? Ik las dat je zonder interpolatie kunt kiezen uit de opties (fill, aspect en 1:1). Wat zijn daar de ervaringen mee? vooral van mensen met de wat oudere high end kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07

Priet

To boldly do what no one has..

Ik speel 'm op 1024x768, gaat prima met de zwarte balkjes aan de zijkanten :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 22:41
Eindelijk goed nieuws! Naar aanleiding van een mailtje naar Dell kreeg ik het volgende antwoord:

Geachte heer XXXXXXX,

Vriendelijk dank voor uw e-mailbericht.

Wij hebben enkele dagen geleden vernomen van onze fabriek te Ierland dat alle bestellingen van april, voor de 24 inch Flatpanel, vanaf 14 juni worden verscheept. In uw geval betekent dit dat uitlevering of eind van deze week plaats vindt of begin van volgende week. Een exacte afleverdatum is helaas nog niet bekend, omdat de verscheping nog niet daadwerkelijk heeft plaats gevonden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Dell B.V.

Donata Pereira - Customer Care Representative
Customer Care
Home & Small Business.
Phone: +31 (0) 20-6744200 / +32 (0) 2-7131565
Fax: + 31 (0) 20-6744782 / +32 (0) 2 - 7131557

Zou het dan toch nog gebeuren voor het eind van de maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665

Anoniem: 65423 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:50:
Wat zijn de ervaringen met games? Ik speel met veel plezier CS-source op een 710T, 1280 * 1024 op een radeon 9700 pro. Aangezien mijn xp2500@3200 wat te warm werd heb ik die teruggeklokt en heb zodoende wat van de high settings naar medium moeten zetten in source.

Maar wat nou als ik deze monitor aan mijn 9700 hang. Is het lekker speelbaar als je hem scaled naar een lagere resolutie? Ik las dat je zonder interpolatie kunt kiezen uit de opties (fill, aspect en 1:1). Wat zijn daar de ervaringen mee? vooral van mensen met de wat oudere high end kaartjes.
Ik heb bijna hetzelfde systeem. XP2800+ op ~2200Mhz met een Ati Radeon 9700 pro. Ik draai halflife nu op 1280x768 (16:10) of zoiets en heb tussen de 40-100 fps als ik css speel. Dan speel ik hem dus op aspect wat vertaalt word naar het complete beeld. Hoewel het niet echt scherp is kan ik het gewoon spelen en aangezien ik binnen enkele weken toch een nieuw systeem aanschaf (x2, g70 olee :p ) kan ik er mee leven. Mocht je fanatiek cs-er zijn dan kan je hem altijd nog op 1:1 zetten, veel zwart erom heen maar wel haarscherp zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Huneker schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:54:
Eindelijk goed nieuws! Naar aanleiding van een mailtje naar Dell kreeg ik het volgende antwoord:
....
Zou het dan toch nog gebeuren voor het eind van de maand?
Zojuist ff gebeld, en ik kreeg dat ook bevestigd! :*)

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik hoop dat ze dat 'verschepen' niet letterlijk nemen. Vanuit Ierland met de boot lijkt me wat omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

Een boot is zo gek nog niet... kunnen ze ook de 50+ monitors van de inkoopactie in een hoekje erbij zetten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 16:41
Anoniem: 62133 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:19:
Een boot is zo gek nog niet... kunnen ze ook de 50+ monitors van de inkoopactie in een hoekje erbij zetten })
Vergeet et maar. Wij waren eerst :(
:P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142554

Yohan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:51:
[...]

Vergeet et maar. Wij waren eerst :(
:P
ik deel deze mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Speed_Sheep schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:01:
[...]

Zojuist ff gebeld, en ik kreeg dat ook bevestigd! :*)
Grmmbll, net een Samsung 193P besteld omdat het me nu echt te lang ging duren en ik toch echt een extra monitor nodig had.

Naja, m'n status is nog niet veranderd, staat nu op de 17e. De Samsung krijg ik vrijdag. Eens kijken wie er wint :P.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mrknowitall schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Grmmbll, net een Samsung 193P besteld omdat het me nu echt te lang ging duren en ik toch echt een extra monitor nodig had.

Naja, m'n status is nog niet veranderd, staat nu op de 17e. De Samsung krijg ik vrijdag. Eens kijken wie er wint :P.
Geld over? :P

Maar het topic valt eigenlijk een beetje dood. Zijn er niet nog wat eigenaars die prachtige pics kunnen schieten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Metal schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:34:
[...]

Maar het topic valt eigenlijk een beetje dood. Zijn er niet nog wat eigenaars die prachtige pics kunnen schieten? :)
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/dell_2405fpw_pixels1406.jpg
Clickable!

Als je goed kijkt kan je de pixels tellen :+

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:57:
[...]

[afbeelding]
Clickable!

Als je goed kijkt kan je de pixels tellen :+
Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt >:)
Nice pic though.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Yohan schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt >:)
Voor echt grote foto's wel ja ;). In dit geval is het doordat het veel dezelfde kleur is maar 102.64 KB, dat zou ik bijna nog als icon kunnen gebruiken, en de "thumb" is precies de helft van het originele formaat, dus geen karteltjes :). In zo'n geval is een thumb amper de moeite.
Nice pic though.
4x optische zoom is leuk ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:52:
[...]

Voor echt grote foto's wel ja ;). In dit geval is het doordat het veel dezelfde kleur is maar 102.64 KB, dat zou ik bijna nog als icon kunnen gebruiken, en de "thumb" is precies de helft van het originele formaat, dus geen karteltjes :). In zo'n geval is een thumb amper de moeite.

[...]

4x optische zoom is leuk ja :P
Kan je ook pics maken zonder die 4 x optische zoom: van het scherm+bureau dus ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Metal schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:11:
[...]

Kan je ook pics maken zonder die 4 x optische zoom: van het scherm+bureau dus ;) :P
Dat wil je niet, het is een troep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Metal schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:34:
[...]

Nee, maar je zal toch wat moeten :(.

Ondertussen kan ook het topic wel omgedoopt worden in " Het grote [24" TFT]Dell 2405FPW frustratie topic " :/

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53614

We zijn met ze allen een heerlijke Haat-Liefde verhouding aan het opbouwen. Ik denk dat de haat zal overslaan naar liefde, als ik de doos aan het open maken ben. ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 53614 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:17:
We zijn met ze allen een heerlijke Haat-Liefde verhouding aan het opbouwen. Ik denk dat de haat zal overslaan naar liefde, als ik de doos aan het open maken ben. ooit
Ware liefde komt pas na aansluiting en een grondige pixeltest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tijd voor een 3e deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC