[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 15:18
nieuw via e-bay ;)
2 weken terug op donderdag geloof ik gekocht...
vorige week dinsdag in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

http://www.inkoopacties.net/ia/cr3cblw5/1

dat behoeft geen verdere uitleg dacht ik zo :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142554

had ik al neer gezet :S beter opletten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

dude, ik ga niet even voor zoiets het hele topic lezen ... 400 post, begin maar.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
shaidar schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:56:
dude, ik ga niet even voor zoiets het hele topic lezen ... 400 post, begin maar.
Is dezelfde pagina nog :> Maar wel jammer dat deze inkoopactie 50 euro duurder is vanwege kleinere inkoop ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goed, bestelling afgezegd en er 1 over gekocht van iemand anders.

Vanavond er om en vanavond pics.

K*T Dell na 2 maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckyBoy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 20:22
Heeft iemand hier ervaring met het spelen van games op dit scherm?
Ik vraag me af wat voor een systeem je nodig hebt voor het spelen in 1920 x 1200.. Ik zelf heb een x800 pro en barton xp 2500 @ 3200.. gaat dit lukken met Doom 3 bv., of moet ik dan alles op "low quality" zetten?
Ik vind de hoge resolutie van dit scherm eigenlijk een nadeel voor games.. Ik zou liever een scherm zien met een resolutie van 1300 x 800 ofzo..
Hoe zit het met ondersteuning van games voor breedbeeld?.. Als ik op een 4:3 resolutie moet spelen dan hoeft het van mij voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

BuckyBoy schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:21:
Heeft iemand hier ervaring met het spelen van games op dit scherm?
So far so good tot nu toe, hoewel ik nog niet veel games heb gespeeld :)
Ik vraag me af wat voor een systeem je nodig hebt voor het spelen in 1920 x 1200.. Ik zelf heb een x800 pro en barton xp 2500 @ 3200.. gaat dit lukken met Doom 3 bv., of moet ik dan alles op "low quality" zetten?
Er van uit gaande dat je 1GB RAM in je sys hebt zou dat moeten lukken, alleen niet met AA en AF aan.
Mijn systeem (zie sig) doet zo ongeveer alles wat je ertegenaan wilt gooien op 1920x1200 met 4xAA en 8xAF ;)
Ik vind de hoge resolutie van dit scherm eigenlijk een nadeel voor games.. Ik zou liever een scherm zien met een resolutie van 1300 x 800 ofzo..
Geloof me, dat wil je niet met een 24" beeldscherm vlak voor je neus.... pixxxelllzzz... :/
En ik neem aan dat als je 1000 Euro kunt besteden aan een scherm, je ook wel een leuk gespecificeerd systeem eraan kunt hangen...
Hoe zit het met ondersteuning van games voor breedbeeld?.. Als ik op een 4:3 resolutie moet spelen dan hoeft het van mij voorlopig nog niet.
Begint te komen, zeker bij de nieuwere games, maar veel oudere games ondersteunen native geen breedbeeld. Vaak is dit wel te verhelpen door een ini-bestandje in de gamedir aan te passen met de gewenste reso.
Op 4x3 heb je trouwens sowieso een beeldoppervlak dat even groot is als dat van een 21" TFT, dus nog steeds reusachtig ;)

<edit>
Die ms site met HDTV downloads is trouwens niet vooruit te branden. 6kb/s :/

[ Voor 17% gewijzigd door Cheetah op 25-05-2005 19:03 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckyBoy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 20:22
thx :)
FirefoxAG schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:33:
[...]
Geloof me, dat wil je niet met een 24" beeldscherm vlak voor je neus.... pixxxelllzzz... :/
En ik neem aan dat als je 1000 Euro kunt besteden aan een scherm, je ook wel een leuk gespecificeerd systeem eraan kunt hangen...
ja het probleem is een beetje dat ik nu een AGP 8x kaart heb en dus niet kan overstappen naar athlon 64 s939, omdat er (op dit moment?) geen moederborden zijn met agp slot.
Begint te komen, zeker bij de nieuwere games, maar veel oudere games ondersteunen native geen breedbeeld. Vaak is dit wel te verhelpen door een ini-bestandje in de gamedir aan te passen met de gewenste reso.
Op 4x3 heb je trouwens sowieso een beeldoppervlak dat even groot is als dat van een 21" TFT, dus nog steeds reusachtig ;)
Dus dit scherm geeft netjes zwarte balken bij 4:3 resoluties? (Ik heb gehoord dat sommige breedbeeld schermen dan automatisch het beeld uit gaan rekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
BuckyBoy schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:47:
thx :)

[...]

ja het probleem is een beetje dat ik nu een AGP 8x kaart heb en dus niet kan overstappen naar athlon 64 s939, omdat er (op dit moment?) geen moederborden zijn met agp slot.

[...]

Dus dit scherm geeft netjes zwarte balken bij 4:3 resoluties? (Ik heb gehoord dat sommige breedbeeld schermen dan automatisch het beeld uit gaan rekken)
MSI k8n neo 2 platinum is socket 939 en AGP hoor. Zijn wel meer mobo's met deze specs. :>
edit: linkje > http://www.msicomputer.co...8N_Neo2_Platinum&class=mb
--------------------------------------------------------------------
Asus A8v http://www.asus.nl/products/mb/socket939/a8v-d/overview.htm

Beetje beter zoeken voortaan he :P

[ Voor 23% gewijzigd door Satch op 25-05-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 13:28
Kun je instellen. Je kunt uit 3 opties kiezen:

- Fullscreen
Hele scherm wordt gebruikt, er wordt niet gekeken naar de aspect ratio.

- Aspect
Het beeld wordt vergroot naar de maximale grootte zonder de verhoudingen tussen hoogte en breedte aan te passen

- 1:1
Je krijgt zwarte balken rondom, er wordt niets vergroot of verkleind

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Zoals Metal hierboven al zei is de K8N Neo2 Platinum met nForce3 ultra (S939) een hele goeie. Mijn X800XT PE is ook een AGP videokaart ;)
DFI brengt zeer binnenkort ook een AGP based S939 mobo uit... deze is een tijdje terug geintroduceerd en als ik me niet vergis reeds verkrijgbaar in de VS.
Dat kun je gewoon instellen ja :)
Je kunt kiezen of hij 4:3 en 5:4 beeld oprekt naar (16:10) fullscreen of gewoon de native aspect ratio aanhoudt. Anders zou ik heel wat minder snel voor deze monitor gekozen hebben idd ;)

<edit>
Paul was me voor :Y)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Laatst online: 07-05 10:36

pilsjesman

GEEN icon !

Hmmm moeilijk moeilijk...

Zal ik nou de Dell halen of 2x 19" voor ongeveer dezelfde prijs?

Ik heb een game/surf pc en een audio pc (Reason etc.) die ik erop wil aansluiten.
In principe zou dat moeten lukken via dvi en dsub in geval van die Dell.

Zijn er ook mogelijkheden om keyboard en muis aan te sluiten op de usb hub in de monitor en op een manier mogelijk om 2 pc's te besturen, of kan dit echt niet anders dan met een kvm switch?

Ik ga nog even nadenken/dromen over mijn keuze :z

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 06-06 01:33
BuckyBoy schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:21:
Valt best wel mee hoor. Het scherm kan best wel goed interpoleren. Bovendien draaide ik voordien op mijn 21" CRT altijd spellen met 1600x1200. Dus als een spel echt niet naar widescreen wil en strechen is geen gezicht kan ik nog altijd op native 1600x1200 spelen (makkelijk met een 1900x1200 scherm). Je krijgt dan wel zwarte balken links en rechts maar het beeld is zelfs dan nog groter dan een 21" CRT biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In werkelijkheid is hij nog belachelijker dan het lijkt op foto's :)

Hier naast 22" broertje :

Afbeeldingslocatie: http://thermo.vizzzion.org/pimpscherm3

Nog wat dichter bij

Afbeeldingslocatie: http://thermo.vizzzion.org/pimpscherm4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 06-06 01:33
pilsjesman schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:06:
Hmmm moeilijk moeilijk...

Zal ik nou de Dell halen of 2x 19" voor ongeveer dezelfde prijs?
Ik ben misschien partijdig omdat ik al zo'n 24" scherm heb staan maar ik zou zeker 1 x 24" nemen ipv 2 x 19" als je het geld kunt missen. Ik heb nu ook een 19" TFT naast mijn 24" en hij lijkt wel een dwerg ;)
Zijn er ook mogelijkheden om keyboard en muis aan te sluiten op de usb hub in de monitor en op een manier mogelijk om 2 pc's te besturen, of kan dit echt niet anders dan met een kvm switch?
Ik gebruik zelf ook twee computers op een scherm zonder KVM switch. Ik gebruik de twee ingangen van de Dell samen met een switching USB hub. Ik hoef alleen een knopje op de hub in te drukken en het scherm over te schakelen en ik zit op de andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Misschien niet helemaal de bedoeling maar:
Zijn er mensen hier op GoT die dit scherm hebben en rond Leiden wonen waar ik misschien is kan komen kijken?? Twijfel eraan of ik hem ga kopen en wil heel graag het scherm eerst in actie zien voordat ik zon groot bedrag uitgeef. :) O-)

nevermind

[ Voor 4% gewijzigd door Satch op 26-05-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

[huilmode over levering aan]
Sinds gisteren kan ik mijn dagelijkse check rondje niet meer uitvoeren. De orderwatchlink wil niet erg. Handmatig mijn ordernummer in voeren krijg ik ook "The page cannot be displayed", ik kan niet eens het nummer invoeren. Zowel thuis als hier op het werk, beide verbinding via XS4all.

Meer mensen met dit probleem ?
[/huilmode over levering uit]

[ Voor 3% gewijzigd door mrknowitall op 26-05-2005 10:12 ]

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145311

Heb scherm net aangekregen, ziet er prachtig uit. Ook geen dode pixels :D

Ik heb wel net gemerkt dat mijn muis blijkbaar een kleine vertraging heeft opgedaan. Kan iemand anders dit bevestigen? Misschien is hij gewoon van slag omdat hij verschoten is van het grote scherm, ik weet het niet.

Ook lijkt het scherm mij uitgerokken in de hoogte...de resolutie staat thans op 1920x1200.

Nu nog ff zoeken naar een kleurcalibratieprogramma want die zijn wat flauw. De helderheid vind ik ok, is niet zo overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Huigie is de enige in dit topic die ik over lag gehoord heb in games (UT). Hij heeft hem er zelfs weer voor weg gedaan.

Standaard vraag van de wachtenden : wanneer heb jij je scherm besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145311

Ok dit is raar. Het scherm maakt een vrij hoog fluitend lawaai. Ik probeer het te verhelpen door het scherm aan en uit te zetten, maar dit maakt het alleen erger :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143913

Besteld op 1 april, nog steeds niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53614

Orderdatum 4/15/2005, Uw order is in productie 4/21/2005 08:44

Huidige datum 5/26/2005, Ik verwacht hem dus over 2 weken, ik ging uit van een leverperiode van 4 weken maar ik heb hem bijgesteld tot 6 weken. De productieddatum is het belangrijkste in ieder geval, orderdatum maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53614 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:38:
Orderdatum 4/15/2005, Uw order is in productie 4/21/2005 08:44

Huidige datum 5/26/2005, Ik verwacht hem dus over 2 weken, ik ging uit van een leverperiode van 4 weken maar ik heb hem bijgesteld tot 6 weken. De productieddatum is het belangrijkste in ieder geval, orderdatum maakt niet zoveel uit.
heb het zelfde maar alleen ik heb hem toen 10 besteld.. maar kun je vergeten de 26 zal wel langer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Mmm, vanmorgen maar een 2e mailtje aan gewaagd, nu wel een antwoord gekregen :
Goedemiddag meneer *mrknowitall*,

Ik heb het even nagekeken in het systeem en daar staat vermeld dat hij in produktie is wat betekend dat hij binnenkort afgeleverd gaat worden, mocht u hem in de loop van de lopende week nog niet hebben ontvangen laat het mij dan even weten.

Gr

karima
Nog steeds productie dus, en dat betekend geen zak. Ik ben bang dan ik Karima weer kan gaan mailen eind volgende week ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn bestelling is reeds in productie sinds 6 april......

ik denk dat ze er een 240inch TFT van aan het maken zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrknowitall schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:48:
Mmm, vanmorgen maar een 2e mailtje aan gewaagd, nu wel een antwoord gekregen :

[...]

Nog steeds productie dus, en dat betekend geen zak. Ik ben bang dan ik Karima weer kan gaan mailen eind volgende week ;).
heb jij ook z'n problemen bij karima om die aan de telefoon te krijgen. heb zeker sind na de bestelling 20x gebeld krijg maar steeds die voice mail :S ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Anoniem: 142554 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:03:
heb jij ook z'n problemen bij karima om die aan de telefoon te krijgen. heb zeker sind na de bestelling 20x gebeld krijg maar steeds die voice mail :S ...
Eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd. 2x een mail gestuurd, en op de laatste wel antwoord gehad.
Het meeste volg ik in dit topic. Het is dat ik niet meer op orderwatch kon komen dat ik er weer een mail aan heb gewaagd.

* mrknowitall hoopt dat z'n volgende post is : "ik heb hem binnen met 0 dode pixels" ;).
Anoniem: 143913 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:55:
mijn bestelling is reeds in productie sinds 6 april......

ik denk dat ze er een 240inch TFT van aan het maken zijn >:)
Lol, of ze zijn al die weken bezig met dat dode-pixel-weg-wrijf-truukje :P.

[ Voor 24% gewijzigd door mrknowitall op 26-05-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrknowitall schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:10:

Lol, of ze zijn al die weken bezig met dat dode-pixel-weg-wrijf-truukje :P.
looool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142700

Nou, de mijne staat in ieder geval in Eindhoven (Best) nu sinds gisteravond volgens de UPS tracker. Orderdate was 6 april en sinds eergisteravond (24e) stond hij op status 5, verzonden, inmiddels dus 50 dagen na bestelling. Maar ik heb nog steeds het idee dat orders niet op volgorde van bestellingsdatum worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 20:04
Anoniem: 142700 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:48:
Nou, de mijne staat in ieder geval in Eindhoven (Best) nu sinds gisteravond volgens de UPS tracker. Orderdate was 6 april en sinds eergisteravond (24e) stond hij op status 5, verzonden, inmiddels dus 50 dagen na bestelling. Maar ik heb nog steeds het idee dat orders niet op volgorde van bestellingsdatum worden afgeleverd.
Klopt, je kunt die account managers van Dell omkopen >:)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 10:11
Moet je voor de gein es die Orderwatch site refreshen een paar keer achter elkaar.

Verwachtte afleverdatum: 5/30/2005
dan weer
Verwachtte afleverdatum: 5/31/2005
dan weer
dan weer
etc etc

Klopt geen zak van :)

Update: Nu (later op de dag) doet die site dat niet meer overigens :?

[ Voor 12% gewijzigd door skinnieh op 26-05-2005 16:23 ]

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skinnieh schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:21:
Moet je voor de gein es die Orderwatch site refreshen een paar keer achter elkaar.

dan weer
dan weer
dan weer
etc etc

Klopt geen zak van :)

Update: Nu (later op de dag) doet die site dat niet meer overigens :?
nu heb je hem stuk gemaakt :(

maar dat is bij iedereen.. ram wazzig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88227

Ik zit er ook sterk aan te denken om het Dell Scerm(pje) aan te schaffen. Maar ik weet niet of iemand het toevallig vandaag al heeft gezien, het scherm is overnacht eventjes E 400,- (E 1664,81) duurder geworden !!!!!!!!! :(
Dat zal zeker wel te maken hebben met de populariteit van het scherm !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Anoniem: 88227 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:24:
Ik zit er ook sterk aan te denken om het Dell Scerm(pje) aan te schaffen. Maar ik weet niet of iemand het toevallig vandaag al heeft gezien, het scherm is overnacht eventjes E 400,- (E 1664,81) duurder geworden !!!!!!!!! :(
Idd :/ Enige manier om hem dan nog goedkoop te krijgen is via de IA die nu bezig is :X 875euro daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Anoniem: 88227 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:24:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
En toen ik een maand geleden mijn 2e wilde verkopen voor 1000,- werd ik uitgelachend!!!
1000,- lijkt me nu opeens nietmeer zo gek :D _/-\o_ :+
Maar ik ben blij dat ik ze allebei nog heb.. is toch wel heel fijn 8)

Nu kan iedereen die hem al heeft hem verkopen mét winst en dan word de wachtrij bij Dell korter..

Wel grappig dat ze het artikel erboven in de aanbieding hebben gezet en de 24" duurder hebben gemaakt.. ze hopen zeker dat iedereen nu die andere wil gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

DELL - LET OP: minimaal 45 dagen levertijd. Dell Ultrasharp 2405FPW 24-inch breedbeeld LCD-flat-panelbeeldscherm.
Prijs, 1668 euro idd. Dell heeft de website ff aangepast. OMFG, wat hebben de IA-mensen met 822 euro een dikke mazzel.

En ja, 25% korting nu is dus 1249 oid. Dell is goed bezig, qua hardware dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:14
Jeetje ik had meteen tien van die schermen moeten kopen! Had ik ze nu mooi met winst kunnen verpatsen ;)
Ik heb er 940 euro voor betaald en het is een van m'n beste aankopen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel bizzar dat het scherm 1600 euro kost op de NL Dell site en 1200 euro op de BE Dell site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 13:28
Ik denk dat dat komt omdat er veel te veel mensen verwijzen naar die 25% korting :+ De ene wel en de andere geen korting geven als men met bewijs aankomt dat hett wel kan staat wat vreemd richting klat.

Met deze stap kunnen ze toch aan die korting voldoen (misschien komt hij zelfs weer op de site te staan :+ ), en nog zijn ze even duur of goedkoper als de concurentie die tevens nog een generatie achterloopt :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Hmm ga ik hem misschien toch kopen via de inkoopactie.. Twijfels... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
Metal schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:33:
Dan raad ik je aan snel te beslissen, het geld moet binnen zijn tegen volgende week woensdag.
Mijne is vandaag overgeschreven. Nu maar hopen dat ik er geen spijt van krijg :)
En dat de levertermijn een beetje binnen de perken blijft. De recente prijsstijging is imho een reactie op de te grote vraag wat wel eens naar een lange wachttijd kan wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kien_ming
  • Niet online
Anoniem: 145311 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:47:
Ok dit is raar. Het scherm maakt een vrij hoog fluitend lawaai. Ik probeer het te verhelpen door het scherm aan en uit te zetten, maar dit maakt het alleen erger :s
Wat ik bij mijn vorige CRT monitor had, is dat de stroomkabel er niet goed in zat. Hierdoor maakte hij ook een fluitend geluid. Misschien moet je dit maar ff controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Metal schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:33:
Ik twijfel ook, hoewel het opzich wel veel geld is, is het een koopje voor zo'n monitor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Kien_ming schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:45:
[...]

Wat ik bij mijn vorige CRT monitor had, is dat de stroomkabel er niet goed in zat. Hierdoor maakte hij ook een fluitend geluid. Misschien moet je dit maar ff controleren.
Het zal eerder de ingebouwde adaptor zijn denk ik. Mijn vriend z'n viewsonic 17 inch TFT doet dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Mijn excuses voor dit offtopic geblaat maar:
Ik mag van mijn pa niet zomaar 900 euro overmaken voor die inkoopactie. Aangezien hij het niet voor 100 % vertrouwd. Wat kan ik nou tegen hem zeggen om te overtuigen? Ik ben al aan het zoeken naar reacties van mensen die hem ontvangen hebben via de vorige inkoopactie. :)

@hieronder: ik ga het geld lenen, want ik heb niet zo 1,2,3.. 900 euro :P

[ Voor 12% gewijzigd door Satch op 27-05-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnieh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 10:11
Dat die 900 euro je eigen geld is (neem ik even gemakshalve aan) en dat je zelf wel uitmaakt wat je ermee doet? Rebel with a cause! :)

@Metal: Dan heeft je pa gelijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door skinnieh op 27-05-2005 21:59 ]

SKiNNiEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Die organisatoren hebben in hun vorige inkoopactie ter waarde van een mooi huisje aan schermen gekocht en doorverzonden. Ik denk dus wel dat ze zo'n klein beetje betrouwbaar zouden kunnen zijn.
Je weet dan ook nog hun bankrekeningnummer, echte naam, en woonplaats.

En als ze ons dan al eventueel mogelijk zouden kunnen in het ergste geval oplichten, zijn we toch al met een twintigtal gedupeerden, je staat niet alleen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:20
Metal schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 21:08:
Mijn excuses voor dit offtopic geblaat maar:
Ik mag van mijn pa niet zomaar 900 euro overmaken voor die inkoopactie. Aangezien hij het niet voor 100 % vertrouwd. Wat kan ik nou tegen hem zeggen om te overtuigen? Ik ben al aan het zoeken naar reacties van mensen die hem ontvangen hebben via de vorige inkoopactie. :)

@hieronder: ik ga het geld lenen, want ik heb niet zo 1,2,3.. 900 euro :P
Ik ben een deelnemer aan de eerste IA en kan alleen maar positieve ervaringen meedelen. Maar ja, of dat je pa overtuigt? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142826

Heb ook meegedaan aan de eerste IA, heb ook de organisator ontmoet tijdens het ophalen. Is echt een aardige gozer dus _/-\o_
Bovendien zit ie bij een maat van me op school dus je kan altijd ff naar hem toegaan en ik denk nie dat ie voor da geld met zn universitaire opleiding gaat stoppen.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 142826 op 27-05-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop maar dat de prijs weer naar beneden duikt zodra de wacht tijden weer wat korter worden.
Anders moet ik maar sterk na gaan denken over zo'n Apple cinema display 23".
Dat is alleen 1 hele " minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142826

Of je doet mee aan de IA (Of je koopt een nieuwe videokaart, want da stuk antiek van jou kan toch niet zo'n resolutie draaien :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 142826 op 27-05-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Anoniem: 88227 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 22:30:
Ik hoop maar dat de prijs weer naar beneden duikt zodra de wacht tijden weer wat korter worden.
Anders moet ik maar sterk na gaan denken over zo'n Apple cinema display 23".
Dat is alleen 1 hele " minder.
Naar het schijnt is de 2405fpw ook superieur qua specs zoals contrast, helderheid, 'zwartheid', kleuren... Het is een paneel van de nieuwste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142826 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 22:37:
Of je doet mee aan de IA (Of je koopt een nieuwe videokaart, want da stuk antiek van jou kan toch niet zo'n resolutie draaien :P )
Ik neem aan dat je het tegen mij had, maar mijn huisgenoot heeft het dell scherm, draait prima ! :)
Dus zo antiek is ie nog niet. Stond er zelf ook wel van te kijken!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 88227 op 28-05-2005 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22173

CyberMonkey schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:43:
Dan raad ik je aan snel te beslissen, het geld moet binnen zijn tegen volgende week woensdag.
Mijne is vandaag overgeschreven.
snel beslissen idd, ik heb net ook besloten om toch maar mee te doen (en direct te betalen). fingers crossed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

ik heb hem ook maar gekocht via de IA, en meteen overgemaakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn bestelling is van 3 naar 2 gegaan??!??!?!?!!??!?!?

Meer Informatie
Orderdatum: 11/05/2005
Verwachtte afleverdatum: 02/06/2005

Pre-Productie 21/05/2005 12:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
M55 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:10:
ik heb hem ook maar gekocht via de IA, en meteen overgemaakt... :)
Ik ook :*) Kan echt niet wachten :P
Nu maar hopen dat hij een beetje snel geleverd wordt en ik geen dode pixels heb. :)

@hieronder: Jah ik heb hem kunnen overtuigen met verschillende redenen. :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Satch op 29-05-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Is uw vader geplooid onder de overvloed van argumenten ivm hun betrouwbaarheid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antediluvian
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:56
Anoniem: 142554 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:58:
mijn bestelling is van 3 naar 2 gegaan??!??!?!?!!??!?!?

Meer Informatie
Orderdatum: 11/05/2005
Verwachtte afleverdatum: 02/06/2005

Pre-Productie 21/05/2005 12:36
Verwacht maar niet te veel van die afleverdatum. Ik hen namelijk op 11/04/2005 bestelt en heb nog altijd niets ontvangen. Mijn afleverdatum stond gisteren op 31/05/2005 maar momenteel staat er zelfs geen afleverdatum vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-- dubbel --

[ Voor 121% gewijzigd door Anoniem: 22173 op 29-05-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Prijs is nu in België dan ook naar tegen de 1700 euro gestegen. Als de inkoopactie een beetje snel verloopt hebben we het scherm tegen bijna de helft van de marktwaarde in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665

Man wat ben ik blij dat ik hem meteen in het begin besteld had. Ik vond de 2 weken levertijd toen al lang! Het blijft m'n beste investering op computergebied ooit. Het feit dat hij nu 1700 euro kost vind ik op zich niet vreemd, het scherm had in principe dat meteen als introductieprijs kunnen hebben aangezien het verreweg superieur was aan de andere schermen in dezelfde prijscategorie. Ik zelf was al van zo'n bedrag uitgegaan en was dus aangenaam verrast met de lage prijs. Wat betreft de inkoopactie voor deze monitoren, ik hoop dat jullie ze ook echt allemaal uitgleverd krijgen, hoewel ik het minder eens ben met de manier van inkoopacties (tenzij het voor producten gaat die niet op een andere manier verkrijgbaar zijn). Anyway volgende aankoop athlon x2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

MazeWing

The plot thickens...

Heb ik ff geluk dat ik afgelopen dinsdag van dell een offerte heb gekregen met 25% korting op de oude prijs (947 euro in het totaal dus) en ze er 30 dagen aan vast zitten! \o/

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Anoniem: 665 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:52:
Wat betreft de inkoopactie voor deze monitoren, ik hoop dat jullie ze ook echt allemaal uitgleverd krijgen, hoewel ik het minder eens ben met de manier van inkoopacties (tenzij het voor producten gaat die niet op een andere manier verkrijgbaar zijn). Anyway volgende aankoop athlon x2 :D
Mensen krijgen de kans om schermen goedkoop in te kopen, legaal aangekocht bij de fabrikant. Wat is er dan zo fout aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Anoniem: 665 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:52:
Man wat ben ik blij dat ik hem meteen in het begin besteld had. Ik vond de 2 weken levertijd toen al lang! Het blijft m'n beste investering op computergebied ooit. Het feit dat hij nu 1700 euro kost vind ik op zich niet vreemd, het scherm had in principe dat meteen als introductieprijs kunnen hebben aangezien het verreweg superieur was aan de andere schermen in dezelfde prijscategorie. Ik zelf was al van zo'n bedrag uitgegaan en was dus aangenaam verrast met de lage prijs. Wat betreft de inkoopactie voor deze monitoren, ik hoop dat jullie ze ook echt allemaal uitgleverd krijgen, hoewel ik het minder eens ben met de manier van inkoopacties (tenzij het voor producten gaat die niet op een andere manier verkrijgbaar zijn). Anyway volgende aankoop athlon x2 :D
Wat is er mis met de manier van inkoopacties dan? Dat ze eerder geleverd worden? ( dat is gewoon omdat grote bestellingen voorgaan. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Metal schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:35:
[...]

Dat ze eerder geleverd worden? ( dat is gewoon omdat grote bestellingen voorgaan. :) )
Hopen we althans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 08-06 20:04
Metal schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:35:
[...]

Wat is er mis met de manier van inkoopacties dan? Dat ze eerder geleverd worden? ( dat is gewoon omdat grote bestellingen voorgaan. :) )
Dat zou ik zeer gemeen vinden :( :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb inmiddels m'n scherm binnen, eindelijk! M'n account mgr verzekerde me dat bulk bestellingen niet voorgaan, ze staan allemaal in de zelfde queue.

Eerste indrukken: Heel netjes, nog wel even wennen, beeldkwaliteit is toch wel merkbaar minder dan m'n oude CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142700 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:20:
Heb inmiddels m'n scherm binnen, eindelijk! M'n account mgr verzekerde me dat bulk bestellingen niet voorgaan, ze staan allemaal in de zelfde queue.

Eerste indrukken: Heel netjes, nog wel even wennen, beeldkwaliteit is toch wel merkbaar minder dan m'n oude CRT.
wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 11:11

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat zeg je nu?? wat voor CRT had je dan eerst? Beeld kwaliteit is toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n account mgr verzekerde me dat bulk bestellingen niet voorgaan, ze staan allemaal in de zelfde queue.
dat heeft ie dan verkeerd. bulkzendingen worden door de corporate accounts afdeling afgehandeld, en die hebben hun eigen queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

t'Is nu wel te hopen dat die prijsstijging maar tijdelijk is om de bestellingen wat te remmen. Ging mij normaal gezien binnenkort dit scherm ook kopen, maar aan deze prijs zal het dan toch niet zijn. Als ze al winst maakten door die aan 947 te verkopen, welke winst hebben ze nu dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53614

Alle aandacht ligt nu wel op deze schermen en op Dell, dus dat is ook al winst die ze pakken. Ik denk niet dat ze enorm veel winst maken op die 947 euro die ze nu vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53614 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:37:
Alle aandacht ligt nu wel op deze schermen en op Dell, dus dat is ook al winst die ze pakken. Ik denk niet dat ze enorm veel winst maken op die 947 euro die ze nu vangen.
de huidige prijs is € 1.664,81

weet iemand trouwens of winxp-64 de USB-hub en de kaartlezer al herkent?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 22173 op 30-05-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Anoniem: 115173 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:24:
t'Is nu wel te hopen dat die prijsstijging maar tijdelijk is om de bestellingen wat te remmen. Ging mij normaal gezien binnenkort dit scherm ook kopen, maar aan deze prijs zal het dan toch niet zijn. Als ze al winst maakten door die aan 947 te verkopen, welke winst hebben ze nu dan niet!
het lijkt me idd dat ze een agressieve prijsvoering gebruiken en zeer kort inspelen op de marktsituatie. Waarschijnlijk is de prijs binnen een maand al weer flink gezakt.

De 20 inch variant is in een maand tijd van 666 naar 780 naar 570 ofzo geschommeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Laatst online: 25-11-2021
Online geeft de orderwatch mij ook geen verwachteleverdatum meer.

Via Dell Customer Care is mij dit keer aangeven dat mensen met een productiedatum van rond 13/04/2005 nu een verwachte leverdatum van 08/08/2005 hebben. :'(

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 14:13

Stewie!

Keen must die!

Haha 4 maanden erbij :P
Doen ze lekker bij Dell :)
Goed dat business klanten voorrang hebben B)

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 30-05-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 12-03 13:25
Hallo,

Ik zit er dus aan te denken om het beeldscherm wat ik nu heb ( de Iiyama E511S 20.1 inch TFT,16ms) te vervangen voor de Dell 2405FPW 24 inch.

Maar nu gaat het mij om het volgende, Ik game heel veel, en met name call of duty,nu doe ik dat met mijn huidige scherm in 1600x1200 en dat gaat perfect omdat dat de native resolutie is van het scherm.

Ik heb even gekeken in het spel zelf maar daar staat bij opties NA 1600x1200 de resolutie 2048x1536
dus niet de native resolutie van 1920x1200.

Ik vraag me dus af of ik met dit scherm wel goed het spel call of duty kan spelen,ik heb altijd begrepen dat als je het spel niet in de native resolutie speelt dat het dan gaat blurren etc.

het gaat er mij om dat ik het spel caal of duty dus perfect op het scherm krijg.
Er zit een X800XT in mijn systeem voor het geval je dat wil weten

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50
1920x1200 is widescreen. Call of duty zal deze resoluties wel niet ondersteunen, alleen 4:3 dus. Er zijn natuurlijk wel patches te zoeken die dit probleem wellicht oplossen, maar het wordt op de hoogste resolutie niet blurry, maar de poppetjes worden uitgerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Le_Freak ! schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:23:
Hallo,

Ik zit er dus aan te denken om het beeldscherm wat ik nu heb ( de Iiyama E511S 20.1 inch TFT,16ms) te vervangen voor de Dell 2405FPW 24 inch.

Maar nu gaat het mij om het volgende, Ik game heel veel, en met name call of duty,nu doe ik dat met mijn huidige scherm in 1600x1200 en dat gaat perfect omdat dat de native resolutie is van het scherm.

Ik heb even gekeken in het spel zelf maar daar staat bij opties NA 1600x1200 de resolutie 2048x1536
dus niet de native resolutie van 1920x1200.

Ik vraag me dus af of ik met dit scherm wel goed het spel call of duty kan spelen,ik heb altijd begrepen dat als je het spel niet in de native resolutie speelt dat het dan gaat blurren etc.

het gaat er mij om dat ik het spel caal of duty dus perfect op het scherm krijg.
Er zit een X800XT in mijn systeem voor het geval je dat wil weten
als het goed is kan je volgens mij op de 2405 instellen dat hij 1600x1200 weergeeft en dan de zijkanten zwart laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27

Mentalist

[avdD]

Idd, instellen op "Aspect Ratio", heb ik ook. Ik speel de meeste games prima op 1600*1200 met zwarte balken links en rechts op m'n XFX 6600GT Extreme gamers edition. Pas als je nog lager gaat zal het blurren omdat 1600*1200 ook "native" is, alleen gebruik je niet alle pixels. B.v. 1280*960 zal wel opgerekt worden, maar ziet er ook nog prima acceptabel uit.

Tenzij je met "fill" mode gaat spelen, maar dan is je beeld opgerekt (dikke poppetjes), en wie wil dat nou? :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 14:13

Stewie!

Keen must die!

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:21:
Idd, instellen op "Aspect Ratio", heb ik ook. Ik speel de meeste games prima op 1600*1200 met zwarte balken links en rechts op m'n XFX 6600GT Extreme gamers edition. Pas als je nog lager gaat zal het blurren omdat 1600*1200 ook "native" is, alleen gebruik je niet alle pixels. B.v. 1280*960 zal wel opgerekt worden, maar ziet er ook nog prima acceptabel uit.

Tenzij je met "fill" mode gaat spelen, maar dan is je beeld opgerekt (dikke poppetjes), en wie wil dat nou? :P
Is wel makkelijker mikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 23:07
DaMorpheus schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:29:
[...]

Is wel makkelijker mikken ;)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

Vraagje: weet iemand een link naar de (online) manual van deze monitor?
Kan bij Dell en google niets vinden.. of ik heb nog niet genoeg koffie op. :Z

Dank Snel Schaap !!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 62133 op 31-05-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Laatst online: 25-11-2021
Alsje, de User Guide

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Orderdatum 6 april
Verzonden 25 mei
Ontvangen 27 mei

M'n vorige monitor was een Dell 17" CRT, niet bijzonder spectaculair, maar het grote merkbare verschil is het minder smooth lopen van subtiele kleurgradiënten en de wat "hardere" anti-aliasing, waarschijnlijk omdat de pixels op een LCD wat prominenter zijn, bij een CRT bestaan vaste pixels niet echt omdat ze gewoon door het fotonenkanon als rijen eruit worden gespoten, afhankelijk van je ingestelde resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Komt daar dan nog bij dat de 2405fpw een redelijk grote pixelpitch heeft. Niet te dicht zitten is dus de boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 00:24
Is er eigenlijk een ICC of ColorSync profiel beschikbaar voor dit panel? Heb hier wat problemen de kleuren goed te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:21:

okee :-) maar in het spel zelf kan ik wel de resolutie 2048x1536 kiezen, als ik die nu kies (wat niet de native res. is wat gebeurt er dan op het scherm qua blurren en strakheid, soepelheid ?

Wil ik heel graag weten want ik vindt het verder een masterlijk schempje :9~

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Het kiezen van een resolutie groter dan de native is zinloos. Dan bereken je teveel pixels en het resultaat zal nergens naar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

CyberMonkey schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:17:
Komt daar dan nog bij dat de 2405fpw een redelijk grote pixelpitch heeft. Niet te dicht zitten is dus de boodschap.
Hmm, voor de 2e keer: De pixelpitch van 0.27 mm is heel erg normaal voor een TFT scherm. Je kan er gewoon met je neus bovenop zitten. Enige is dat dit niet handig is uit praktische overwegingen: je ziet je hele scherm dan niet ;)
Le_Freak ! schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:21:
in het spel zelf kan ik wel de resolutie 2048x1536 kiezen, als ik die nu kies (wat niet de native res. is wat gebeurt er dan op het scherm qua blurren en strakheid, soepelheid ?
Precies hetzelfde als wanneer je een te hoge desktopreso insteld: het beeld wordt "groter" dan je beeldscherm, en je moet scrollen om alles in beeld te krijgen. M.a.w. je moet met je muis over het scherm bewegen om iedere keer slechts een deel van het beeld te zien, net als in een word document.
Kort samengevat: nutteloos, zeker in games.

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
FirefoxAG schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:27:
[...]
Hmm, voor de 2e keer: De pixelpitch van 0.27 mm is heel erg normaal voor een TFT scherm. Je kan er gewoon met je neus bovenop zitten. Enige is dat dit niet handig is uit praktische overwegingen: je ziet je hele scherm dan niet ;)

.
Ik zal dan wel zeer abnormaal zijn met mijn Iiyama 17 inch TFT met pixelpitch van 0.264. Maargoed, veel verschil is het idd niet.
Wat rondzoeken leert me dat de huidige 19 inch TFT's blijkbaar een pp van 0.294 gebruiken? Dan is de pp van de 2405 idd niet zo groot. Ik vreesde al voor redelijk grote pixels, maar dat is dus niet het geval. Zoveel te beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer Informatie
Orderdatum: 1/04/2005
Verwachtte afleverdatum: 6/06/2005

Uw order is in productie 6/04/2005 09:34

Nog steeds weinig verandering in, behalve de opgeschoven afleverdatum.

Ik denk dat ik bestelling ga annuleren :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 11:11

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 143913 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:35:
Meer Informatie

Dat lijkt me toch echt zonde.. Je wacht nu al lang, en die (paar)weekjes kunnen er toch nog wel bij. Het is zo'n mooi scherm. als je hem niet meer wilt, verkoop hem dan. Je bent hem binnen een half uur kwijt en kan nog een leuke winst maken ook.... just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143913 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:35:
Meer Informatie

uhh, 6/06/2005 is over 5 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6/6 is idd binnen 5 dagen.

Maar binnen 5 dagen zal die afleverdatum waarschijnlijk op 11/6 of 12/6 staan :( (het blijft gewoon opschuiven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 09:55
Anoniem: 143913 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:26:
6/6 is idd binnen 5 dagen.

Maar binnen 5 dagen zal die afleverdatum waarschijnlijk op 11/6 of 12/6 staan :( (het blijft gewoon opschuiven)
Ik had zelfde gezeik met opschuiven, maar vorige week opeens klaar voor verzending... :) Schermpjes zijn nu binnen, ga vanmiddag maar es kijken. :P

Overigens besteld eind april icm laptop.

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
FirefoxAG schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:27:
[...]

[...]
Precies hetzelfde als wanneer je een te hoge desktopreso insteld: het beeld wordt "groter" dan je beeldscherm, en je moet scrollen om alles in beeld te krijgen. M.a.w. je moet met je muis over het scherm bewegen om iedere keer slechts een deel van het beeld te zien, net als in een word document.
Kort samengevat: nutteloos, zeker in games.
Maar als ik met het scherm dus in 1600x1200 ga spelen en aan beide zijden dus een zwarte balk heb speel ik toch ook niet in de native resolution ?
Want de native is die 1920x nog wat, als ik dan in 1600 x1200 speel gaat het dan niet alsnog blurren of ghosting vertonen

Specs

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.