Flickr PSN ID= cheironnl
Wat voor tv heb jij dancheiron schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:49:
[...]
In de handleiding van mijn tv staat toch duidelijk dat hij HDTV 720 ondersteunt..
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Als je de BCC/Media Markt/whatever binnenloopt zul je TV's zien met het HDTV-compliant logo. Die ondersteunen de Europese HDTV standaard en zijn nu al te koop. Bij Media Markt laten ze zelfs het HDTV-testkanaal zien op die HD-TV's. De toestellen zijn er echt al, het zijn alleen de uitzendingen die nog ontbreken, maar daar zal wel verandering in komen.Anoniem: 34169 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:38:
[...]
Dat is nou juist het punt, er zijn nog helemaal geen HDTV's te koop.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 115248
Ah, maar ik hoop dus juist dat Mario Kart GP ook een andere speelstijl heeft als DD.Anoniem: 34169 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:43:
[...]
En wat is er zo cool aan simpele banen? IMHO gaat de speelstijl van MK:DD niet samen met dat soort banen.
Bij simpele banen denk ik eerder aan banen in snes-stijl: klein (rond de 30sec per lap is perfect wat mij betreft), en weinig gimmicks. Ik ben op de screens van GP nog geen kanonnen, sprongen over rivieren, andere weggebruikers of iets dergelijks tegengekomen. Ik ga er dus vanuit (misschien onterecht) dat GP weer wat meer terug gaat naar de SNES-stijl.
En ik vond baby park juist één van de leukere banen uit DD.
Nou, dat vind ik niet. In MK:DD liggen er op veel banen erg veel item-blocks. Teveel, vind ik. Een beetje strategie (waar zal ik die banaan droppen, vanaf waar heb ik de meeste kans bowser te raken met m'n schild) maakt het een stuk spannender. In DD kun je bijna aan de lopende band items blijven gebruiken.Same old, same old
Het zal wel te maken hebben met die 2p stand waarbij 1 speler de bijrijder bestuurt en zodoende niks anders te doen heeft als items droppen, maar ik vond de voorgaande delen toch beter in balans.
Helaas betekent HDTV ready inderdaad niet dat een TV ook HDTV-resoluties ondersteunen. Meestal wordt het binnenkomende signaal geschaald naar de native resolutie van de televisie. Om deze reden wil ik ook geen LCD TV/Monitor: één native resolutie is te weinig om alle HDTV resoluties te ondersteunen zonder lelijke scaling. Voor gamers is scaling erg nadelig. Het kost namelijk tijd waardoor de weergave van het signaal vertraagd is t.o.v. wat de spelcomputer uitstuurt. Veel forums over HDTV melden klachten van gamers in Japan en Amerika met plasma/LCD schermen. Een CRT kan wel native verschillende resoluties weergeven en zal dus voor games beter presteren.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:40:
Er zijn zeker wel tv's te koop die HDTV aankunnen. Kijk alleen al naar LCD tv's, die hebben toch heel vaak een veel hogere resolutie dan dat het PAL signaal is (meestal 1366 x 768). Volgens mij is het niet zo dat je alleen van HDTV kunt spreken als het op de maximale HDTV resolutie zit. Je ziet dan ook bij al die tv's de kreet "HDTV ready" staan.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Die LCD TV's kunnen zonder scaling (eventueel wel klein zwart balkje) de laagste HDTV resolutie aan.
En conventionele tv's zijn CRT's en kunnen dus ook verschillende resoluties aan. Nieuwere tv's zijn vaak in staat om ook die laagste HDTV resolutie weer te geven. (zonder dat ze daar het signaal voor hoeven aan te passen dus)
[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-05-2005 12:17 ]
Zou dit een enorme hint zijn of heb ik te veel hoopWho knows - maybe some company will surprise us with a completely new 3D stereo technology that comes free of any limitations and offers 3D enjoyment at an affordable price in the very near future. Until that day, however, PC gamers will have to live with the fact that their role in the increasingly realistic games they play is that of a guiding spectator, not a participant.
Hehe "I want to believe"Xrenity schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:31:
Tomshardware.com is toevallig (?) met een artikel over Stereoscopic 3d gekomen... De conclusie:
[...]
Zou dit een enorme hint zijn of heb ik te veel hoop
Zo kun je overal wel iets in lezen
Agree to disagree... | Sort that one out!
Stoer! Binnenkort maar even halenSur_G schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:01:
Ik weet niet of het al langs was gekomen maar Animal Crossing, die eerst zo fucking duur was is nu 25 euro bij Bartsmit/E-plaza.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 105012
Nou nee, dat kan dus niet, daarom ben ik ook maar terug gegaan en sterker proberen te worden, want anders ga ik weer dood, en weer, en weer, en weer, enz.... Dan wordt je nogal gek van die filmpjes.Captain N schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:47:
Weet iemand hoe je cutscenes in Paper Mario 2 kunt skippen, als dat uberhaupt kan? Ik ben nu bij de eindbaas en was daar dood gegaan, maar ik moet nu dus weer al die ellenlange filmpjes gaan kijken. Niet echt een hoge motivatie dus om het nog een paar keer te proberen
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik zou teruggaan en zo sterk worden dat je niet eens meer kan verliezen. Ben ik nu ook aan het doen... Heb je trouwens alCaptain N schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:26:
Pffff, ja behoorlijk. Ben nu voor de 2e keer doodgegaan, maar ik heb nu ECHT geen zin meer om nog een keer die filmpjes te gaan bekijken. Als het nou gewoon filmpjes waren, kon je even iets anders gaan doen ondertussen. Maar je moet ook nog eens steeds op A drukken om die tekst verder te laten gaan. ARGH! Irritant!! Ik vond Paper Mario een supertof spel, maar dit verneukt het eigenlijk behoorlijk moet ik zeggen
Vind dat ik het wel uitgespeeld heb

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Xrenity schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:31:
Mja ik ben ook bij de eindbaas maar heb het nooit meer gespeeld.
Vind dat ik het wel uitgespeeld heb
Sjonge jonge, mietjesWillybubba schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:42:
Zelfde... ik heb hem dan ook niet uitgespeeld wegens die filmpjes.
Ik zit nu te denken wat ik kan doen om sterker te worden: helemaal terug gaan naar Rogueport, om daar de Pit of 1000 Trials weer helemaal opnieuw te doen. Dan hopen dat ik daar niet in dood ga, anders tellen de levels die je gestegen bent ook niet mee. Dus als het mee zit ben ik dan na een uur of 5 repetitie van wat ik allang gehad heb en totaal niet boeiend meer vind 2 levels gestegen ofzo. Nou, laat dan maar zitten

Trouwens sowieso iets waar ik me altijd dood aan erger in RPG's. Als je gewoon het verhaal volgt, en alle vijanden die je onderweg tegen komt netjes doodmaakt voor ervaring, dan ben je nog altijd te slap om het spel uit te spelen. Je moet altijd dan nog net even wat extra vijanden doodmaken door nog een paar keer heen en weer te lopen over zo'n veld. Maar daar vind ik dus echt geen hol aan. Been there, done that... waarom moet dat nou altijd?
[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 03-05-2005 17:18 ]
Mijn foto's op Flickr.
Gewoon het geluid van de tv uitdoen, en een CD opzetten die je leuk vind.Captain N schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:15:
Ik zit nu te denken wat ik kan doen om sterker te worden: helemaal terug gaan naar Rogueport, om daar de Pit of 1000 Trials weer helemaal opnieuw te doen. Dan hopen dat ik daar niet in dood ga, anders tellen de levels die je gestegen bent ook niet mee. Dus als het mee zit ben ik dan na een uur of 5 repetitie van wat ik allang gehad heb en totaal niet boeiend meer vind 2 levels gestegen ofzo. Nou, laat dan maar zitten
Dat doe ik ook altijd in zulke situaties. Bijvoorbeeld toen ik voor de eerste de Pit of 100 trials deed en toen was doodgegaan ergens op de 80ste verdieping. (Grrrr).
Toen had ik niet echt veel zin om het nog een keer te proberen, om het voorzichtig te zeggen.
Maar als je dan gewoon een goede cd op hebt staan lijkt het ineens een stuk minder frustrerend. Ook die lange doorklikscenes lijken sneller te gaan. Etc.
Normaal gesproken heb ik juist altijd het geluid van het spel aanstaan. Over de boxen van m'n stereoinstallatie zelfs, omdat ik zoveel mogelijk "in" het spel wil zitten.
Maar als je iets tig keer achter elkaar over moet doen gaat het irriteren, die game-geluidjes. Zodra ik voorbij zo'n stukje ben gaat het geluid van het spel zelf onmiddelijk weer aan.
Verder is die pit doen wel een goed idee. Als je dat eenmaal gehaald hebt is het eindgevecht een stukje cake. Ik zou het wel in 2 etappes doen. Dus als je de eerste keer op de 70ste of 80ste verdieping bent eruit stappen, saven, en overnieuw beginnen.
Ben ik het trouwens wel mee eens. Maar ik wil het dan zo graag uitspelen dat ik het toch maar doe.Maar daar vind ik dus echt geen hol aan. Been there, done that... waarom moet dat nou altijd?
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 109280
Naast Zelda heb ik ook
Baten Kaitos (is dat leuk? nog niet geprobeerd)
MKDD
Metroid Prime
F-zero
Monkeyball 2
SSBM
en ik moet zeggen dat het merendeel me erg goed bevalt.
Monkeyball vind ik soms erg frustrerend, maar wel leuk
Meteen maar wat nieuwe pics erbij gooien- EA (Eiji Aonuma) wouldnt say that the new Zelda is a "dark" game... That impression just comes to mind, because Nintendo wanted to show fighting scenes in the trailers and, well, the guys you have to fight look "dark", of course.
- EA didnt want to go into detail, but it is possible that Link will have another sidekick like KORL or Navi.
- The new Zelda game will fit into the chronology of the past Zelda's... But again, EA doesnt want to go into detail, because the setting is, like he says, one of the big suprises the new game will offer. - Realism is an important piece of Zelda05, concerning the weight and mass of objects. Physics, anyone..?
- Many bossfights in the previous Zelda games happened in Dungeons... That will be different: Some of the biggest (!) bossfights in Zelda05 will happen outside.
- EA is thinking about characters, that are just coming out at night/day.
- It is possible to hijack EVERY mount from beaten enemies, even bosses.
- They want to integrate a water-road into the overworld, acessible with your boat. It's possible to reach far places faster then with your horse.
- The overworld will be huge, seamless kingdom.

Interview van 1up
Mijn foto's op Flickr.
Owk ik ben dus niet de enige !Captain N schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:23:
Die eerste pic doet me erg denken aan FF:CC... die ventjes vooral.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
-Xbox Gamertag: Dbongers

Dus als iemand nog een gamecube te koop heeft voor een zacht prijsje
Flickr PSN ID= cheironnl
Samsung lcd Lw22N23.
Zoals gezegd wordt HDTV compliant gebruikt met een resolutie van 1280*760 (even uit het hoofd hoor), en dat komt overeen met HD720.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tja, je kan op ebay kijken of op marktplaats, maar ik denk dat je geen buil kunt vallen aan een gamecube pak (Mariokart, of Re4)cheiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:21:
Ben nu toch maar voor een gamecube aan het kijken, want deze Zelda moet en zal ik spelen!
Hahaha, jij ook al.
OMG, niet EA!! Toen ik dat stukje had gelezen zag ik ineens bovenaan staan dat het een afkorting was
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wat een fantastische vent ja!
Sowieso valt het me op hoe overdreven "normaal" alles daar is. Vergelijk dat eens met de start van Ion Storm in de US en trek je conclusie
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Adviesprijs is 89,- en nedgame.nl vraagt volgens mij zelfs maar 69,- (zolang je 2 games of accesoires erbij koopt)cheiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:21:
Sta trouwens sinds gisteren eerste bij de got mkdd compo
Anoniem: 109280 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:13:
Wat is nou een supervette (liefst niet al te blije) partygame? Ik heb nl sinds gister nog 2 controllers erbij geleend, en het is echt een dolle boel
^^ met stom
Verder:
Super monkey ball 1 (of 2)
Timsplitters 2 (3waarschijnlijk ook)
Mario party (maar dat zal je dan wel "te blij vinden
En die kost maar 20€ bij de MediaMarkt.
Of was het nou 15...? Nah, iig een van die twee. Niet duur dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Vanitas op 05-05-2005 19:47 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heeeerlijk! Fysiek ouder worden# Het was min of meer al bekend, maar Link wordt, naarmate het spel vordert, groter. Hij groeit als het ware op.
# Link kan tijdens het lopen het gras om zich heen 'weghakken'.
# De zwangere vrouw, die je op één van de screens zag, woont in het dorpje en zal je 2 jaar later weer tegenkomen. Nu met de 2 jaar oude peuter op haar arm.
# Ganon zal een iets minder belangrijke rol in het spel innemen.
Hmm dat klinkt zeker leuk. Hopelijk pakt het ook goed uit, want als ik een puzzel niet kan oplossen omdat ik te klein ben (of juist te groot) nou nee. Maar aangezien het een zelda game is zal ik me om zulke dingen wel niet druk hoeven te maken. Het lijkt wel een beetje op Fable, maar hopelijk wordt je niet echt grijs in deze game. Dat vond ik zo dom aan Fable, dan loop je daar als opa een beetje monsters te hakken.
edit:
Het is maar net hoe je het leest. Je kan dit ook opvatten dat je gewoon na bepaalde gebeurtenissen ouder wordt.:
Er staat immer : "naarmate het spel vordert" niet "naarmate de tijd vordert".# Het was min of meer al bekend, maar Link wordt, naarmate het spel vordert, groter. Hij groeit als het ware op.
Dan zijn we niet veel verder dan OOT. Niet dat dat slecht is. Maar het is niet echt orgineel.
[ Voor 28% gewijzigd door Vanitas op 05-05-2005 20:18 ]
Waarschijnlijk zal er dan wel ergens een 2e ingang zijn
edit: "naarmate het spel vordert" je zal dus alle belangrijke dingen in een (toch enigzins bepaalde volgorde) moeten doen, voordat je verder kan (zowel groeien als ingame). Wat eigenlijk toch een beetje jammer is... maar ja anders word het wel moeilijk natuurlijk
[ Voor 20% gewijzigd door Dutchie! op 05-05-2005 20:21 ]
Ja dat is toch altijd zo in Zelda-spellen. Altijd zie je in het begin al allerlei voorwerpen en locaties waar je nog niet bij kunt komen omdat je nog geen hamer hebt/nog geen hookshot hebt/nog niet kunt krimpen ga zo maar door. In die nieuwe zelda zijn er dus in het begin stukken die je al wel kunt zien maar waar je dan nog te klein voor bent.Aap schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:19:Over dat fysiek ouder worden, geeft wel aan dat je een bepaalde vrijheid mist (waarschijnlijk).
Ongetwijfeld zul je pas groter worden als je alle belangrijke doelen waar je klein voor moet zijn al hebt gehaald. Ik geloof er niks van dat Link vanzelf zal groeien. Na elke 10 uur speeltijd ietsje groter ofzo, lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zal eerder gebeuren nadat je een belangrijk doel hebt gehaald.Stel ergens in een mooi groot veld, zit ergens een hol waar je als "kleine" link in kan en zo in een dungeon kan komen bijv. Stel dat je deze gewoon mist in het begin en groter word dan zou je later niet meer in die dungeon kunnen omdat je te groot bent.
Of je kan net als bij OoT terugreizen in de tijd om weer even klein te zijn.Waarschijnlijk zal er dan wel ergens een 2e ingang zijnof een dungeon is waar je niks bijzonders kan halen maar je kan dus wel bepaalde dingen bedenken wat misschien je vrijheid dan beperkt... ben iedergeval benieuwd
Dat is sinds ALLTP toch eigenlijk ook al wel standaard?Link kan tijdens het lopen het gras om zich heen 'weghakken'.
Niet echt een grote onthulling.
Ongetwijfeld kun je in de nieuwe Zelda ook stenen optillen. En bordjes omver hakken.
monkey ball 2 is idd erg leuk, die heb ik al. (al ligt het "blij-gehalte" daar volgens mijn vrienden al erg hoog, ik stoor me daar niet zo aan)Aap schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:56:
[...]
[...]
^^ met stom
Verder:
Super monkey ball 1 (of 2)
Timsplitters 2 (3waarschijnlijk ook)
Mario party (maar dat zal je dan wel "te blij vinden")
WarioWare heb ik al op GBA, dus dat vind ik niet echt een optie.
Timesplitters, kan die cooperative? kon ik zogauw niet op internet vinden. Alleen voor de deathmatch/tegen-elkaar-multiplayer doe ik het niet, daar heb ik unreal tournament op de pc voor (ik vind die actie veel sneller...)
WTF, bordjes omver hakken, damn wat geniaalAnoniem: 115248 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:29:
[...]
Dat is sinds ALLTP toch eigenlijk ook al wel standaard?
Ongetwijfeld kun je in de nieuwe Zelda ook stenen optillen. En bordjes omver hakken.
Ik vond dat punt ook een beetje dubieus. Misschien hebben ze wel een onkruid probleem in de nieuwe zelda. En dat ja als kleine link er niet bovenuit kan kijken.
- Mario Sunshine, ik kom gewoon niet verder.... Zwaar irritant
- Luigi's Mansion moet ik alleen de eindbaas nog. Vind alleen raar dat het spel vrij simpel is en dat de eindbaas opeens verschrikkelijk moeilijk is....
- Zelda Windwaker. Uitgespeeld leuk spel trouwens de rede waarom ik de cube gekocht heb.
- Mario Kart. Leuk om met zijn 2-3-4en te spelen.
En dan had ik niks meer
Dus ik heb wat spellen goedkoop op de kop getikt.
SSX3, Prince of Persia en F-zero GX.
Allemaal voor 10,- incl verzendkosten per stuk. Dus dat vind ik een leuk prijsje. De laatste twee moet ik nog binnen krijgen.
Maar zijn er nog meer spellen die ik moet hebben?
Paper mario wil ik graag hebben maar dan moet ik hem nog ff ergens goedkoop op de kop tikken.
Heeft SuperSmashBrothers:Melee een beetje leuke single player functie? Want heb niet echt vrienden die het leuk vinden om met me te spelen... (Heb iets te veel ervaring met spelletjes...)
Als Prince of Persia 1 goed bevalt koop ik nummer 2 ook.
Zijn er verder nog spellen die beetje in mijn straatje passen?
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag ?Xavier schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:58:
En dan had ik niks meer
Dus ik heb wat spellen goedkoop op de kop getikt.
SSX3, Prince of Persia en F-zero GX.
Allemaal voor 10,- incl verzendkosten per stuk. Dus dat vind ik een leuk prijsje. De laatste twee moet ik nog binnen krijgen.
Jah vind ik van wel.Heeft SuperSmashBrothers:Melee een beetje leuke single player functie?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Meeste willen het niet en sommige wel. Je moet maar net geluk hebben.
Ik had er eentje via Fok gekocht btw.
Denk dat ik SuperSmashBrothers dan ook maar eens ga bekijken.
btw ik heb ook Zelda four swords vond hem alleen beetje tegen vallen. Was wel erg simpel spel.
Ik heb wel alle karakters, en ik moet nog 2 of 3 levels.
Maar dat lukt me gewoon niet. Voorals sommige events, damn wat super lastig. Vooral omdat je dan met een karakter moet vechten die totaal nisk kan. Zoals Luigi.
Geen enkele GameCube mag zonder Metroid Prime of Resident Evil 4. Ze zijn heel anders dan de andere spellen in je lijstje, maar dit zijn IMHO de beste twee spellen op de GameCube.Xavier schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:58:
Zijn er verder nog spellen die beetje in mijn straatje passen?
Super Smash Bros. Melee is een echt multiplayer spel. Je kunt het in je eentje spelen, maar het kan volgens sommigen redelijk snel saai worden(ik had er in ieder geval geen last van). Prince of Persia 1 is een erg leuk spel. Het spel heeft echt een beetje een magisch sprookjesfeer en fantastische graphics. Deel 2 (en zo te zien deel 3 ook) is een beetje verpest door de sfeer die eigenlijk niet bij de Prince of Persia spellen past. Deel 1 is daardoor veel leuker dan deel 2.
Als je The Wind Waker leuk vindt dan zul je Beyond Good & Evil ook leuk vinden. Dat is één van de meest ondergewaardeerde spellen van de afgelopen jaren en zeer zeker de moeite waard.
Verder kan ik je o.a. MGS: Twin Snakes en Eternal Darkness aanraden. Ook toppertjes
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb een mailronde gedaan over SuperSmashBrothers, kijken wat er uit komt rollen.
Methroid Prime en Beyond Good & Evil zal ik de filmpjes ff gaan nakijken wat ik er van vind.
Welke van de Sonic games is eigenlijk de beste? Mijn zus heeft er eentje maar dat vind ze niks. Sonic op de Sega was altijd cool!
Geloof me, Metroid Prime is perfect voor de Gamecube. Dat spel zou ik nooit op de PC willen spelen, net zoals ik Unreal Tournament (in de PC vorm) nooit op een console zou willen spelen. Aanrader!Xavier schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 00:38:
RE4 en MGS zijn niet echt spellen die ik op een console speel... Weet niet wat dat is maar ik speel dat soort spellen veel liever op een PC.

Sonic op de Gamecube is helaas niet cool trouwens...
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 06-05-2005 00:54 ]
Mijn foto's op Flickr.
Resident Evil 4 is een compleet nieuw soort survival horror spel dat simpelweg niet op een PC te spelen is, omdat het nooit op de PC is uitgebracht. Daarbij betwijfel ik ook of het wel goed op een PC te spelen zou zijn, het is een echt typisch consolespel. Het is echt de compleet verkeerde reden om het spel niet te spelen. Als het nu een FPS of een RTS was zou ik het kunnen begrijpen. Dat soort spellen kun je inderdaad veel beter op een PC spelen dan een console. Metal Gear Solid en Resident Evil 4 zijn echter spellen die veel beter tot hun recht komen op een spelcomputer(o.a. vanwege de betere controllers). Vertrouw me als ik zeg dat RE4 niet op een console willen spelen maar op een PC hetzelfde is als een Ferrari winnen in een loterij, maar hem nooit komen ophalen omdat hij rood is.Xavier schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 00:38:
RE4 en MGS zijn niet echt spellen die ik op een console speel... Weet niet wat dat is maar ik speel dat soort spellen veel liever op een PC.
Aangezien je Metroid Prime nog niet kent moet ik je even waarschuwen, het is geen FPS maar een first-person adventure. Het spel wil nog weleens afgedaan worden als een FPS vanwege hoe het eruit ziet, maar het speelt compleet anders.
I beg to differBiG-GuY schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 01:03:
Metroid Prime 1 en 2 vind ik de beste spellen van de cube, de besturing is zo goed uitgewerkt, dat je er in n paar minuten al aan went
, ook voor die-hard pc-only gamers...
en de graphics zijn zo
, en het verhaal is ook lekker uitgewerkt
[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 06-05-2005 01:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ben je bezig om alle 120 shines te halen dan? Of kom je gewoon niet verder tijdens het uitspelen? Want dat uitspelen zou toch echt niet zoveel problemen hoeven opleveren volgens mij. Ik ben benieuwd waar je dan vastzit.Xavier schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:58:
- Mario Sunshine, ik kom gewoon niet verder.... Zwaar irritant
Was inderdaad wel opvallend moeilijker dan de rest. Maar met een keer of 5 proberen is hij toch wel te verslaan hoor.- Luigi's Mansion moet ik alleen de eindbaas nog. Vind alleen raar dat het spel vrij simpel is en dat de eindbaas opeens verschrikkelijk moeilijk is....
De Sonic Mega Collection.Welke van de Sonic games is eigenlijk de beste? Mijn zus heeft er eentje maar dat vind ze niks. Sonic op de Sega was altijd cool!
Dat zijn gewoon al die oude spellen die voor de megadrive zijn verschenen op één schijfje. Leuk om oude tijden te doen herleven.
De nieuwere Sonic-spellen vind ik allemaal bagger. Ik denk dat Sonic Heroes nog de beste van het stel is, maar zelfs dat is maar een heel matig spel.
Dat is een heel goed advies trouwens. In spelopzet een duidelijke Zelda-kloon. Maar tegelijkertijd zijn de sfeer en het verhaal zo totaal anders dat het nooit aanvoelt als een slap aftreksel. De clue is nogal voorspelbaar (wat heet, ik kreeg al een vermoeden toen ik de tekst achterop het doosje las.Als je The Wind Waker leuk vindt dan zul je Beyond Good & Evil ook leuk vinden. Dat is één van de meest ondergewaardeerde spellen van de afgelopen jaren en zeer zeker de moeite waard.
Ja daarom. Ik heb het idee dat de besturing dus klote is. Ik ben enorm gewend aan spellen als CS UT Q3A etc etc om te strafen en te aimen met een muis. En dan met een console beetje lopen kloten. Heb een keer een game gespeeld op de Cube dat je ook moet lopen en schieten tegelijk maar daar vond ik de besturing gewoon echt kut. Kon er gewoon niet aan wennen.Sijmen schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 00:43:
[...]
Geloof me, Metroid Prime is perfect voor de Gamecube. Dat spel zou ik nooit op de PC willen spelen, net zoals ik Unreal Tournament (in de PC vorm) nooit op een console zou willen spelen. Aanrader!
Dat idee heb ik met RE4 ook. Maar zijn er ergens ingame filmpjes van ofzo? Want op nintendo.com heb je alleen een intro en daar kan je nou niet echt zien hoe het spel gespeeld word.
[edit]Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 01:36:toon volledige bericht
[...]
Ben je bezig om alle 120 shines te halen dan? Of kom je gewoon niet verder tijdens het uitspelen? Want dat uitspelen zou toch echt niet zoveel problemen hoeven opleveren volgens mij. Ik ben benieuwd waar je dan vastzit.
Nee ik zit vast bij 3 levels waar ik een opdracht moet doen en alle 3 lukken gewoon niet...
[...]
Was inderdaad wel opvallend moeilijker dan de rest. Maar met een keer of 5 proberen is hij toch wel te verslaan hoor.
[...]
De Sonic Mega Collection.
Dat zijn gewoon al die oude spellen die voor de megadrive zijn verschenen op één schijfje. Leuk om oude tijden te doen herleven.
De nieuwere Sonic-spellen vind ik allemaal bagger. Ik denk dat Sonic Heroes nog de beste van het stel is, maar zelfs dat is maar een heel matig spel.
[...]
Dat is een heel goed advies trouwens. In spelopzet een duidelijke Zelda-kloon. Maar tegelijkertijd zijn de sfeer en het verhaal zo totaal anders dat het nooit aanvoelt als een slap aftreksel. De clue is nogal voorspelbaar (wat heet, ik kreeg al een vermoeden toen ik de tekst achterop het doosje las.), maar evengoed vertelt het spel toch nog een sterk verhaal.
Bij gamespot kan je dus reviews bekijken van de games. Gewoon filmpjes met mensen die hun mening vertellen over de game. Metroid Prime lijkt opeens een stuk intressanter netzoals Good & Evil. RE4 is niet echt mijn soort spel.
Dus Metroid Prime ga ik wel kijken of ik die ergens kan vinden. En dan later haal ik Good&Evil wel.
Anders heb ik 5 nieuwe spellen, beetje veel van het goede.
[ Voor 9% gewijzigd door Xavier op 06-05-2005 09:20 ]
MGS op de pc is brak manRE4 en MGS zijn niet echt spellen die ik op een console speel... Weet niet wat dat is maar ik speel dat soort spellen veel liever op een PC.
Ben ik het helemaal mee eens, ik was tot voor kort ook zo'n pc-only iemand (ja en handhelds, maar dat telt niet onder deze omstandigheden), omdat ik een console te duur vond voor de beperkte besturing.BiG-GuY schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 01:03:
Metroid Prime 1 en 2 vind ik de beste spellen van de cube, de besturing is zo goed uitgewerkt, dat je er in n paar minuten al aan went
, ook voor die-hard pc-only gamers...
en de graphics zijn zo
, en het verhaal is ook lekker uitgewerkt
Klinkt misschien raar, maar bij pc-spellen heb ik er altijd 3x zo veel lol aan om allerlei rare besturingsmethoden te bedenken. Ik heb zo'n Sidewinder Freestyle Pro, en UT spelen met dat kreng is toch nog een hele opgave
Ik bleef erbij dat console-games slecht te besturen waren, ik had bij een vriend wel eens crash bandicoot op een ps1 gedaan, en ik vond commander keen nog lekkerder spelen. Tot ik een keer een gamecube met Metroid Prime kon lenen. Ik had al verschillende filmpjes op tv gezien (schotel-tv dus ook "game-network", een engels/italiaanse zender met de hele dag door reviews en previews en muziek) en de variëteit in MP leek mij toch wel erg gaaf. Dus ik een poging doen die controller in de hand te krijgen, en vervolgens nog MP te leren spelen. Nou ging dat eerste met die GC-controller veel makkelijker dan met dat PS-onding, en het 2e heb ik niet eens meegekregen zo simpel
Natuurlijk zijn er wel een paar minpuntjes die nooit te verhelpen zullen zijn met een controller in een FPS/FPA, zoals het niet snel kunnen draaien (geef-maar-een-zwiep-aan-die-muis-effect) en het in multiplayer makkelijk mikken en lopen tegelijk. Gelukkig ligt de nadruk bij MP niet echt ergens op, al wordt het vechten later in het spel (behalve bij de eindbaas
Nog even over leuke multiplayer:
Ik heb nu zelf ongeveer een week een gamecube (70 euro, 2 controllers en memcard), en heb Monkeyball 2, F-zero, MKDD en SSBM als leuke multiplayerspellen bestempeld. Ik heb twee soorten vrienden, de "die blije spellen zijn niet tof"-vrienden (deze heb ik nu al een beetje anders laten denken nadat ze monkeyball hebben gespeeld), en de "gameplay, daar gaat het om"-vrienden. De eerste categorie is vooral goed voor F-zero en nu dus ook monkeyball, de 2e categorie speel ik juist MKDD en SSBM tegen. als je bij SSBM zo'n tournament met "winner-out" doet, heb je ook geen last van een dominator in het spel. MKDD blijft wel een knelpunt qua verschil in racekunsten, de persoon die de singleplayer speelt om de karts te unlocken is toch meestal wel veel beter dan de rest die gewoon komt om een avondje spelletjes te spelen. Dit is bij Monkeyball beter, omdat je van de singleplayer niets beter wordt in de multiplayer, omdat deze spelletjes totaal anders zijn. F-zero heeft zo'n lage learning-curve dat het hier ook vrij weinig uitmaakt. (die knop is voor gas geven, die voor turbo, met die bij je wijsvingers kun je schuiven, de rest is te ingewikkeld om zo uit te leggen dus zoek zelf maar uit). Vervolgens zijn ze zo onder de indruk van de snelheid van het spel dat ze vergeten de rest te vragen
Nee, in OoT en WW bijvoorbeeld sta je even stil als je met je zwaard hakt. Nu ren je gewoon stug door terwijl je met je zwaard heen en weer zwieptAnoniem: 115248 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:29:
Dat is sinds ALLTP toch eigenlijk ook al wel standaard?
Overigens is het zeer waarschijnlijk gewoon dat je na bepaalde events ouder wordt... Met de tijd zou wel stom/niet logisch zijn he
Uhm.... volgens mij is F-zero juist een spel met een van de hoogste learning-curves! Om het echt goed te kunnen dan iig.Anoniem: 109280 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:46:
F-zero heeft zo'n lage learning-curve dat het hier ook vrij weinig uitmaakt. (die knop is voor gas geven, die voor turbo, met die bij je wijsvingers kun je schuiven, de rest is te ingewikkeld om zo uit te leggen dus zoek zelf maar uit). Vervolgens zijn ze zo onder de indruk van de snelheid van het spel dat ze vergeten de rest te vragen
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 34169
De port was uberbrak ja. Het was echt té cheap gedaan, en ik heb het nog gekocht ookMaxBurn schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:45:
[...]
MGS op de pc is brak manRE4 gameplay is gewoon subliem.

Gelukkig wel de VR missies, dat maakte het wat minder erg.
Ik blijf MGS nog altijd beter vinden dan alle Splinter Cell delen bij elkaar trouwens. Sommigen zullen me nu wel schieten, maar Sam Fisher zuigt
Mijn foto's op Flickr.
* Captain N kan er niet helemaal bij
Mijn foto's op Flickr.
Ik ben ook van de Q3's en ET's en CS's maar ik moet zeggen dat je RE4 daar totaal niet mee kan vergelijken. RE4 is echt een spel uniek in zijn soort. Als je het dan bijvoorbeeld hebt over Metroid Prime dan moet ik je gelijk geven, dat spel kon mij niet echt boeien en dat kwam mede door de controls. (ik zal wel de enige zijn die MP niet veel aan vondXavier schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 08:21:
[...]
Ja daarom. Ik heb het idee dat de besturing dus klote is. Ik ben enorm gewend aan spellen als CS UT Q3A etc etc om te strafen en te aimen met een muis. En dan met een console beetje lopen kloten. Heb een keer een game gespeeld op de Cube dat je ook moet lopen en schieten tegelijk maar daar vond ik de besturing gewoon echt kut. Kon er gewoon niet aan wennen.
Dat idee heb ik met RE4 ook. Maar zijn er ergens ingame filmpjes van ofzo? Want op nintendo.com heb je alleen een intro en daar kan je nou niet echt zien hoe het spel gespeeld word.
So far my 2 cents
Tja, Metroid Prime 1 vond ik erg leuk, maar nooit uitgespeeld, maar toen ik Metroid Prime 2 speelde toen ging ik echt, spreekwoordelijk, dood. Ik vond het gewoon helemaal niet leuk. Be n er eigenlijk nooit achter gekomen waarom, maar ik kreeg nooit de aandrang om door te spelen. Resident Evil 4 leek me ook nooit een leuk spel, maar na zoveel goeie reactie's dacht ik bij mezelf: "Dit spel moet ik een kans geven." Er waren gewoon te hoge cijfers en te goeie reactie's, ook uit mijn klas klas, die voor de rest anti-Nintendo is.Captain N schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:33:
Ik snap nooit dat spellen die algemeen bekend staan als een van de beste games uit de geschiedenis niet door sommigen niet eens een kans gegeven worden.Hebben jullie niet het gevoel dat je iets mist als je MGS of MP nooit gespeeld hebt? Dat soort games MOET je toch gewoon een keer gespeeld hebben? Dat is net zoiets als dat je fan bent van fantasy boeken, maar nog nooit Lord of the Rings gelezen hebt. Of een filmfan bent, maar nog nooit een Star Wars film gezien hebben. Of van muziek houden, maar nog nooit een nummer van Queen geluisterd hebben...
* Captain N kan er niet helemaal bij
* Anoniem: 105012 is blij dat hij MP2:E eerst geleend had
Edit: Ooh ja, MGS:TTS rockt erg, dus heb ik eigenlijk wel een goeie reden om een PS2 te kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 06-05-2005 14:44 ]
MP is niet te vergelijken met Q3 e.d. FPS vs. Adventure ? ..Als je het dan bijvoorbeeld hebt over Metroid Prime dan moet ik je gelijk geven, dat spel kon mij niet echt boeien en dat kwam mede door de controls. (ik zal wel de enige zijn die MP niet veel aan vond
MGS:TTS is dus alleen beschikbaar op de GCAnoniem: 105012 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:40:Edit: Ooh ja, MGS:TTS rockt erg, dus heb ik eigenlijk wel een goeie reden om een PS2 te kopen.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
# Iliss Says:toon volledige bericht
May 5th, 2005 at 12:39 pm
Things are coming to light finally. Or shall I say they are surfacing.
Touch screens are the universal add on. Nintendo loves this concept from what I’ve seen so far. Gyros are great but this is really cool.
I can only imagine that price would become a factor but that is not my job. Gyros also though to be pricy. There are “prototypes” that work and the process is cheaper than I though, to my suprise.
How it’s possible.
Their are plastic substrate sealing problems with Flexable OLEDs because they move. There are also ways around these problems, I won’t get into them here though. It’s truely unbelieveable stuff though. I could see nintendo using this technology in “other” products also.
They have many ways of pulling off this revolution and the touch screen array seems to be the one I’m most excited about.
Why is it so revolutionary?
FOLED displays with a controllable button array embedded under the screen. The same way brail technolgy works but much simplier. The buttons are actually interactive “pressable” and “moveable” in real time. This way a button can follow or track your touch.Stay depressed or pop back up. The pressure and velocity of you “press” can also be measured. The buttons can literally be animated or moved around by the system also. This means it can also react to you also.
The taclicle feed back of buttons under the OLED or FOLED with this animat-able feature will also let the buttons have more characteristics, like 2d physics, texts that are animated, user-custimable interfaces. If your hands are too small you can move buttons with a cool drag and drop editor. Actualy some puzzels could have you reconfigure the button layout for in game tactics.
What really is impressive is their are graphics that are animated on the face of the controllers so you have visual cues and tactile feed back that are also interactive. The rumble feature could be done via button animation along with a wavy like motion maybe an up coming water race game. Features like this are completly controlled by the programmer and artist to an extent.
Another thing is Nintendo is going online and the touch screen will let you simply write your message instead of typing it.
The FPS fanitics are going to be happy also. Every thing you can do with a normal PC mouse can be done with this interface, effectively making joysticks less accurate.
From what I see nintendo really is pushing for a revolution in interactivity.
The GPU is still in production “tap out phase” I believe so basing your code on the current graphics chip will be a good bet since the tools are basicly the same. A big jump in polygon counts and shader routines are expected. From what I’ve seen from ati they intend on upping the shader pileline and transistor count in ways where less can do more, A’LA Xbox’s framebuffer munipulations. From what I’ve heard there are alot of things floating around from normal mapping to a polygon system similar to PRman’s infinit surface nurbs, this is all up to ati though. Nintendo has always been good about pushing to make effient graphics systems since the SNES. The console graphic systems will definitly not be weak. The current idea of a jump is going to be from shader technologies and a possible rethinking of the polygon display. The voxel maybe a thing of the past but there will be alot of realtime load balancing sub-division possible on these next batch of systems.
That is all for now. Touching is good but feeling really is better. That is all for now.
Het kan zijn dat je het achteraf toch niet zo boeiend vindt. Queen is ook niet mijn muziek bijvoorbeeld. Maar je kunt het toch haast niet maken om te zeggen dat je 'een gamer' bent, terwijl je nog nooit de - volgens velen - beste games ooit gespeeld hebt?Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:40:
[...]
Tja, Metroid Prime 1 vond ik erg leuk, maar nooit uitgespeeld, maar toen ik Metroid Prime 2 speelde toen ging ik echt, spreekwoordelijk, dood. Ik vond het gewoon helemaal niet leuk. Be n er eigenlijk nooit achter gekomen waarom, maar ik kreeg nooit de aandrang om door te spelen. Resident Evil 4 leek me ook nooit een leuk spel, maar na zoveel goeie reactie's dacht ik bij mezelf: "Dit spel moet ik een kans geven." Er waren gewoon te hoge cijfers en te goeie reactie's, ook uit mijn klas klas, die voor de rest anti-Nintendo is.
* Captain N is blij dat hij MP2:E eerst geleend had
Edit: Ooh ja, MGS:TTS rockt erg, dus heb ik eigenlijk wel een goeie reden om een PS2 te kopen.
Mijn foto's op Flickr.
maar ik kan het ook niet écht goed, dus hier maakt het niet zo veel uitCaptain N schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:45:
[...]
Uhm.... volgens mij is F-zero juist een spel met een van de hoogste learning-curves! Om het echt goed te kunnen dan iig.
sneller uit de bocht komen? who cares, als je maar sneller dan je buddy bent
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb mezelf nooit een echte gamer genoemdCaptain N schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:31:
[...]
Het kan zijn dat je het achteraf toch niet zo boeiend vindt. Queen is ook niet mijn muziek bijvoorbeeld. Maar je kunt het toch haast niet maken om te zeggen dat je 'een gamer' bent, terwijl je nog nooit de - volgens velen - beste games ooit gespeeld hebt?Zelda Ocarina of Time, Tetris, Goldeneye, Street Fighter II, Bomberman, Super Mario Bros. 3, een Megaman, Metal Gear Solid, Doom, Half-Life, Quake, een Command & Conquer.... dat zijn toch wel spellen die je echt een keer gespeeld moet hebben, of op z'n minst iig wel benieuwd zijn hoe het is... het wel een keer willen spelen. Het zijn de grondleggers van veel genres, pilaren in de gameswereld. Als je die games nooit gedaan hebt mis je heel wat in je algemene games-ontwikkeling
Ach ja, dat kan jij vinden, maar IGN wa er aardig postief over en ik heb een trailer gezien en dat zag er wel aardig uit hoor. En Metal Gear Solid 3 lijkt me ook gewoon heel leuk. Trouwens, dat is ook niet de enige reden dat ik ook een PS2 zijn kopen hoor, er zijn nog genoeg andere reden (Jak 3, Ratchet en Clank 3 en PES 4) om een PS2 te kopen. Ook is online geen onaatrekkelijk iets, hoewel dat niet het beste is qua werking.Anoniem: 34169 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:26:
Helaas zoog deel 2 en was deel 3 lang niet zo goed als deel 1...
Dat is inderdaad jouw ongezouten mening kennelijk. Heb je ze wel helemaal uitgespeeld of baseer je dit op de mening van anderen?Anoniem: 34169 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:26:
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
*zucht* Ik geef het op!
Mijn foto's op Flickr.
MGS3 > MGSTTS > MGS > MGS2
IMO natuurlijk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dan denk ik dat ik natuurtalenten in huis heb gehaaldCaptain N schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:00:
Naja, banen als dat level met allemaal zand en een soort vissen die eruit springen, en een stuk waar je steeds een stuk naar rechts over naar links moet schuiven om op de baan te blijven zijn niet echt te doen voor mensen die het spel nog nooit gedaan hebben (even de naam van de baan kwijt). Althans niet de mensen die ik het heb laten spelen
1. Zet de sensitivity dan hoger (kan vaak), muis blijft beter, koop anders een muis voor je consoleNatuurlijk zijn er wel een paar minpuntjes die nooit te verhelpen zullen zijn met een controller in een FPS/FPA, zoals het niet snel kunnen draaien (geef-maar-een-zwiep-aan-die-muis-effect) en het in multiplayer makkelijk mikken en lopen tegelijk.
[ Voor 72% gewijzigd door Max|Burn op 06-05-2005 18:07 ]
2 was erg goed en leuk (film sfeer is sweet!, maar het einde was TE vergezocht.Anoniem: 34169 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:26:
Het derde deel vind ik echt het ultieme deel, en het deel dat voor mij een nummer 1 heeft bereikt beste game ervaring OOIT. Het is imo zo goed dat het het verhaal, de sfeer en de characters van deel 1 laat verbleken.
This space is occupied
Vertel eens veel over die editorMaxBurn schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:14:
ik heb TS3 in huis gehaald. Wat een sweet old-skool intro deuntje
1. Met hogere sensitivity kan ik (dat zal dan wel aan mij liggen) niet precies genoeg meer mikken.MaxBurn schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:03:
Laat die natuurtalenten maar even in een daggie de story mode op very hard afmaken
[...]
1. Zet de sensitivity dan hoger (kan vaak), muis blijft beter, koop anders een muis voor je console2. rennen, strafen en schieten gaat prima tegelijk hoor..
2. Ik geloof graag dat er tegenwoordig dingen zijn waarbij dat redelijk gaat, maar mik maar eens schuin omhoog terwijl je de andere kant op schuin achteruit loopt, van een bruggetje springt en wapens wisselt. Dit lukt mij alleen op een pc hoor
F-zero even gekeken of hij het deed en in welke taal. Want de achterkant van het doosje was volledig Duits... Er zat ook helaas geen boekje bij. Maar gelukkig het spel was ook in het Engels.
Daarna eigenlijk Prince of Percia zitten spelen. Vind het een erg leuk spel omdat je telkens van paal naar paal moet klimmen/springen/rennen. Dan weer even vechten dan weer een klein stukje film.
Moet alleen nog even iets makkelijks vinden om te vechten want het duurt nu soms best lang voordat ik een zooitje gasten heb veranderd in zand. Moet ook vaak even naar het water rennen om bij te vullen.
2 analoge stickjes werkt primaAnoniem: 109280 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:26:
[...]
1. Met hogere sensitivity kan ik (dat zal dan wel aan mij liggen) niet precies genoeg meer mikken.
2. Ik geloof graag dat er tegenwoordig dingen zijn waarbij dat redelijk gaat, maar mik maar eens schuin omhoog terwijl je de andere kant op schuin achteruit loopt, van een bruggetje springt en wapens wisselt. Dit lukt mij alleen op een pc hoor. (En of dit aan mij ligt betwijfel ik ten zeerste)
Er komt een Zelda game aan voor de Cube. Dan zou die eigenlijk al af moeten zijn en zouden ze al bezig zijn voor de revolution. Een spel met de omvang van Zelda maak je niet even...
En zitten ze nu nog een beetje te finetunen.
Maar je hebt wel gelijk kwa tijd. Eigenlijk moeten ze allang begonnen zijn met zelda voor de revolution aangezien grote projecten voor next-gen consoles al snel 3 tot 5 jaar in beslag kan nemen

Mmmm... Lateral Shift... erg leuke baan.Captain N schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:00:
Naja, banen als dat level met allemaal zand en een soort vissen die eruit springen, en een stuk waar je steeds een stuk naar rechts over naar links moet schuiven om op de baan te blijven
Die eerste baan in de sand ocean sfeer, Surface Glide, in de allereerste cup. Dat vind ik nog steeds één van de moeilijkere banen uit het spel. Vreemd genoeg. Er zitten een paar hele bizarre bochten in. Loeihard naar links sturen, en een halve seconde later ineens pijlsnel de andere kant op. Daar moet je echt goed op voorbereid zijn anders wordt het niks.
En tijdens die serie hele langgerekte flauwe bochten aan het einde van de baan, zit er zo'n rare bolling in de baan dat het bijna onmogelijk is om goed de binnenbocht te nemen. Ik glij altijd af naar de buitenbocht.
Het kan ook een nieuwe Four Sword Adventures zijn. Of een andere nieuwe spin-off.Zelda lijkt me onwaarschijnlijk...
Er komt een Zelda game aan voor de Cube. Dan zou die eigenlijk al af moeten zijn en zouden ze al bezig zijn voor de revolution. Een spel met de omvang van Zelda maak je niet even...
"Een nieuwe zelda titel" kan zoveel betekenen.
Een groot nieuw Mario spel lijkt me wel erg waarschijnlijk. Ze zouden wel gek zijn als ze nog een keer zonder mario lanceren.
Metroid Prime 3 zou ook niet zo vreemd zijn. Gelijk nadat MP2 af was, is Retro ongetwijfeld meteen doorgegaan met deel 3. En die zal heus niet meer voor de cube verschijnen.
Maar hoe moet het dan met Mario 128 voor de cube?MetroidPrime schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:08:
Reggie heeft weer eens van zich laten horen. In het Juni nummer van EGM verkondigd hij dat er Mario, Zelda en Metroid-launchtitels komen voor de Revolution. Wordt dit de sterkste launch line-up van een Nintendo console ooit?
Want er is toch echt meerdere malen door officiele bronnen gemeld dat er nog een mario voor de cube zou komen, toch? En van Zelda2k5 weten we nu wel dat die bijna af is, dus dan lijkt een revolution-launch-zelda me wel mogelijk. Maar over Mario 128 weten we nog next to nothing, hoe moet er dan een opvolger klaar zijn als de revolution uitgebracht is?
Als Metroid Revolution niet met andere controls komt laat ik die weer links liggen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik denk dat je daar wel op kan rekeken aangezien de manier van spelen juist de revolutie moet zijnOkyah schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:52:
[...]
Als Metroid Revolution niet met andere controls komt laat ik die weer links liggen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Krijgen we toch een of andere 3D visor als controller
Nee, maar ik was het niet die zei dat SC me niet lag, dat ligt me juist erg.Captain N schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:23:
[...]
*zucht* Ik geef het op!You're loss, maar wel zonde
Ik heb trouwens Super Mario Sunshine maar eventjes voor een prikkie van een vriend overgenomen, toch wel een leuk spel hoor. Heb nu binnen drie dagen meer Shines gehaald dan waar ik eerst 3 weken(!) voor nodig had. Maar goed, ik denk niet dat ik ooit alle shines zal halen. Veels te moeilijk voor me
Volgens het blad GameInformer zal er geen Mario 128 te zien zijn op de komende E3. Als dat waar is zou dat betekenen dat het spel waarschijnlijk naar de Revolution is doorgeschoven.Okyah schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:52:
[...]
Maar hoe moet het dan met Mario 128 voor de cube?
Want er is toch echt meerdere malen door officiele bronnen gemeld dat er nog een mario voor de cube zou komen, toch? En van Zelda2k5 weten we nu wel dat die bijna af is, dus dan lijkt een revolution-launch-zelda me wel mogelijk. Maar over Mario 128 weten we nog next to nothing, hoe moet er dan een opvolger klaar zijn als de revolution uitgebracht is?
Ik heb het al eens eerder gezegd, ik denk dat er twee Mario spellen tegelijk in ontwikkeling zijn: Super Mario 128 en Super Mario Revolution. Omdat Super Mario Revolution misschien niet klaar zal zijn voor de lancering van de Revolution is er waarschijnlijk besloten om Super Mario 128 door te schuiven naar de Revolution. Dit kan makkelijk door de engine en character models van Super Mario Revolution te gebruiken voor Super Mario 128. Zoiets is waarschijnlijk ook met Zelda aan de hand, alleen verwacht Nintendo Zelda Revolution wel op tijd af te krijgen, waardoor Zelda GC nog steeds op de GC komt.
Voor Metroid hoeft dit natuurlijk niet het geval te zijn, Retro Studios heeft Metroid Prime en Metroid Prime 2: Echoes allebei in een recordtijd ontwikkeld. Ze hebben dan ook meer dan genoeg tijd om een next-gen Metroid te ontwikkelen.
Resident Evil 4 is echt een compleet ander spel dan Resident Evil 1. Alles wat verkeerd is aan RE1 en de andere RE-spellen is in RE4 enorm verbeterd. Om RE4 niet te spelen omdat je RE1(of een andere RE) niet leuk vind is niet echt verstandig, je mist één van de beste spellen van de afgelopen dertig jaar.Anoniem: 105012 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:47:
En van Resident Evil 4 hield ik niet omdat ik Resident Evil 1 voor de Playstation 1 had en die beviel me niet goed, ben nooit verder gekomen dan de kraaien compleet aan het begin van het spel.
Dit topic is gesloten.