misschien voor de revolution het lijkt me sterk dat de gamecube dat er nog uit kan persen, en anders is het gewoon fake
Als dat ingame beelden zijn dan ziet dat er zeer vet uit! En het zou idd een Rev screen zijn als je kijkt naar de folder waar het in staat.
[ Voor 200% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-05-2005 19:51 ]
Dus zend IGN weer een Nintendo presentatie uit vanavond ?.... of dezelfde link als eerder deze week ?
Er staat nu bij mij "this event has not yet started"
En welke tijd zal dat zijn ?.... 9 uur.... 10 uur ?
Er staat nu bij mij "this event has not yet started"
En welke tijd zal dat zijn ?.... 9 uur.... 10 uur ?
Smiling as the shit comes down...
Deel 55
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 19-05-2005 20:01 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik zat trouwens nog even dat Nintendo On filmpje te bekijken, en het viel me nu pas op dat er Nintendo Revolution staat. Ook wel grappig is dat je op een gegeven moment RS in beeld ziet, waar dan de rest van de letters bijkomen en het Revolution System wordt... net als die URL op IGN?
En ook dat met die hersenhelften is wel ERG toevallig. Linkerhelft: play games, rechterhelf: create games. Daar had Reggie het gisteren ook over...
Je zou toch haast gaan denken dat degene die dat filmpje heeft gemaakt wel iets moet weten van de Revolution. En ook dat het zo ontzettend mooi gemaakt is blijf ik raar vinden....
En ook dat met die hersenhelften is wel ERG toevallig. Linkerhelft: play games, rechterhelf: create games. Daar had Reggie het gisteren ook over...
[ Voor 37% gewijzigd door Captain N op 19-05-2005 21:00 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.