Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Dus morgen komt nintendo met meer informatie over de revolution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Icelus schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:26:
[...]
Dacht dat de ;) duidelijk was, nee je hebt geen HDTV nodig.
De ontwikkelaars worden inderdaad verplicht om HDTV te ondersteunen (is nu optioneel); normale TV's worden uiteraard gewoon ondersteund.
De knipoog was duidelijk, ik doelde meer op het feit dat je zei dat HDTV support niet aanwezig zou zijn in de Europese versies (alhoewel dat niet echt duidelijk was): dat zal denk ik wel zo zijn, het is namelijk nonsens om het weg te laten, vandaar dat ik de resolutie van DVD's aandroeg.
Anoniem: 86074 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:28:
Wel apart, laatst ook een discussie op dvd.nl over plasma schermen. Ging over inbranden, en toen kwam er iemand van DVD.nl zelf nog met een argument dat je die TV alleen maar gebruikt voor films te kijken. Moet je een aparte TV hebben staan erbij voor gewone TV programma's te kijken of zo? Ik heb ook TV serie DVDs, die zijn gewoon 4x3.
Me dunkt dat je met geld voor een plasma TV ook wel geld hebt voor meer dan één TV.
Nee, dit zou erg slecht zijn. Dus ik lees het goed, PS3 en Xbox 360 zijn ALLEEN speelbaar op een HDTV????
Nee, ze zijn geoptimaliseerd voor HDTV, maar ook op een gewone tv al het gewoon speelbaar zijn. Mocht je je game nooit op een HDTV gespeeld hebben, dan zal je het waarschijnlijk niet eens merken.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 18-05-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 119903 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:30:
Dat is een gerucht. Dus ga er maar niet vanuit!

Overigens nog een keer een ding over Zelda: heb de laatste clip van de nieuwe vids bekeken en damn wat is (hyrule) field groot!!! 8)7 er komt gewoon geen eind aan zeg. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:32:
[...]

Overigens nog een keer een ding over Zelda: heb de laatste clip van de nieuwe vids bekeken en damn wat is (hyrule) field groot!!! 8)7 er komt gewoon geen eind aan zeg. 8)
Zelda _/-\o_

Wat ik trouwens prachtig vond aan de E³ pers conf is dat reggie over nummers begon te babbelen van Sony en Microsoft. Zegt hij opeens en wij hebben ook een nummer.
Even stil....
2
M'n hart stond toen effe stil ;)
Ook het hele publiek stil...
Zegt ie 2 Billion :D

Echt een prachtig moment :>

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]
1 Ding is zeker, ik ga geen speciale HDTV aanschaffen voor mijn gameconsole. Ik vind het best als het optioneel is.
[...]
Nee, dit zou erg slecht zijn. Dus ik lees het goed, PS3 en Xbox 360 zijn ALLEEN speelbaar op een HDTV????
HDTV is optioneel. Let wel, developers gaan geen moeite steken in het verfraaien van de graphics voor conventionele televisies. Je krijgt gewoon een hardware-matig downscaled beeld. Net als videokaarten met TV-out doen. Je beeld wordt wazig bij snel bewegende beelden en tekst wordt moeilijk leesbaar. Ik denk dat iedereen zo snel mogelijk een HDTV monitor zal kopen. Trieste 100Hz upscanning breedbeeld kan echt niet meer. HDTV moet gewoon!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Na mijn eerdere hoop, betwijfel ik nu steeds meer of het wel iets enorms revolutionairs zal zijn...Als die Aries (aka Nintendo Marketing dude??) het steeds bij het rechte eind had en dit dus ook zou moeten kloppen:

Maar goed -niet voor niets een roddel topic- het zal niet waar zijn (Damn u Nintendo !!!), want Aries zei ook:

As Nintendo has stated before, the system will be online. In my eyes, the online system they have set up is the MOST REVOLUTIONARY part of the system. While Sony and Microsoft are busy turning their systems into trojan horses for their other electronic devices, Nintendo is going to use the Revolution for direct communication with gamers. The only way I can describe it is as an internet service. Imagine turning it on and checking your mail on the system. You see previews and demos of DS and Revolution games that you can download. A magazine similar to Nintendo Power will be exclusive to the system, and you will be able to access it on the Revolution’s homepage. As you check you mail, you will also see various invitations from gamers on your buddy list who want to play you. There are so many other ways this is going to be used. Once the Revolution comes out, there will be no reason to hang out on message boards. Message boards as well as chat rooms will be available on the Revolution so that gamers can discuss and challenge each other all day. And the best thing is that the entire thing is totally free and easy to use. Why play Madden on Xbox Live when you’ll be able to play it for FREE on the Revolution with much better services?

Is dat toch wel een enorme afknapper..en meer een evolutie (welke console kan nou achterblijven..dit is gewoon Xbox Live en PS volgen) dan een revolutie...Damn u nintendo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 10:45
Ik denk altijd... het is niet voor niets dat ze de controller hebben achtergehouden... hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

saftaplan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:40:
Ik denk altijd... het is niet voor niets dat ze de controller hebben achtergehouden... hopelijk.
Alleen een andere controller, lijkt me nou niet echt iets voor de nieuwe naam van de console zelf: Nintendo Revolution. Als alleen de controller nieuw is, lijkt me dat echt niet iets dat de volledige naam 'revolution' waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Waren deze Zelda details al gepost :?
-The title of the game comes from the "Twilight" which is apparently a dark and evil force spreading throughout the world. Seems like there's some sort of a Dark/Light world thing going on.

-Link Transforms into a wolf whenever he enters the "Twilight" world. He is NOT a Werewolf

-The Female creature shown in the trailer riding link is an enemy of some sort, but you have to team up to fight an even greater evil.

-Link can talk to animals, and they teach you abilities throughout the game.

-Certain puzzles in dungeons require you going back and forth between the Light and Twilight worlds. (Similar to Link to the past and Metroid Prime 2)

-The entire soundtrack is fully orchestrated for the first time in Zelda history.

-The game is going to feature more Dungeons than OOT and the overall scale of the game is much much larger.
Meer dungeons, w00t!
schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:51:
Nieuwe zelda video's!!!

edit: DAMN wat vet!!! :9~ Sorry hoor maar dit is meesterlijk. De graphics zijn echt fantastisch, grote omgevingen en je ziet zelfs de schaduw van de wolke etc over het landschap trekken enz. Echt geweldig gemaakt. _/-\o_
schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:20:
En dat is zeker 1 van de grafisch beter games deze generatie. Vooral gezien de grote van het spel. Overigens ziet het er ook naaruit dat je in het dorp zeer veel kan doen. :)
schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:15:
Overigens nog 1x over Zelda: Twilight Princess:

DAMN DAMN DAMN wat ziet die game er vet uit! _/-\o_ Ocarina of Time op steroids echt! :9~

Het water is gewoonweg prachtig net zoals de omgevingen etc. Nee dit word echt GOTY matriaal. :)
schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:32:
Ik vroeg me af, wat vind jij nou van de graphics van de nieuwe Zelda schnumi? :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:48:
[...]

Alleen een andere controller, lijkt me nou niet echt iets voor de nieuwe naam van de console zelf: Nintendo Revolution. Als alleen de controller nieuw is, lijkt me dat echt niet iets dat de volledige naam 'revolution' waard is.
Dat kan je pas zeggen als je die controller hebt gezien natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 119903 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:30:
19 Mei 12:00 uur : "A Man Called Reggie"
Wie weet :)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:21

RayNbow

Kirika <3

-The title of the game comes from the "Twilight" which is apparently a dark and evil force spreading throughout the world. Seems like there's some sort of a Dark/Light world thing going on.

-Link Transforms into a wolf whenever he enters the "Twilight" world. He is NOT a Werewolf
Doet me denken aan LTTP, alleen veranderde je in een schattig konijntje ipv een wolf. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
Wel raar dat er 2 aangekondigde PS2 games bijstaan? :? Maar wie weet komt er wat leuks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik lig eigenlijk helemaal dubbel van de mensen die roepen dat de 360 en ps3 toch wat mooier beeld hebben dan de filmpjes van Zelda...

hahah...tja ach..

edit: ehhh...!!!! Dat deuntje uit roundtable part 1 is Epona's song...wtf ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 18-05-2005 23:58 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

MaxBurn schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:56:
Ik lig eigenlijk helemaal dubbel van de mensen die roepen dat de 360 en ps3 toch wat mooier beeld hebben dan de filmpjes van Zelda...
Nou, echt ongelijk kan je ze niet geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
MaxBurn schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:56:
Ja, inderdaad. Geeft wel aan dat Zelda toch wel een erg mooi Cube spel is. Mensen die zeggen dat het meeste waarschijnlijk wel door de Cube gemaakt kan worden... :+

offtopic:
OMG, Revenge of the Sith is ontzettend gaaf! Te tof om in woorden uit te drukken! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:58

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

"A man called Reggie",
Zou dat vanavond ook gestreamed worden misschien? :)

Overigens is dat idd Epona's tune, Epona wordt zelfs gewoon bij deze naam genoemd (commentaar en in-game text) dus het gaat om hetzelfde paard ja.

Oja, en ik ben zelf er erg blij mee dat er geen multimedia crap in wordt gedouwd waar ik toch geen gebruik van maak, zo zal het voor heel erg veel mensen gelden. Voor extra opties wordt gewoon later nog iets extra's gekocht terwijl de console laag geprijsd blijft => Prima! Ik heb al een DVD speler, vervuil mijn console niet met allerlei decoders etc die ik al heb :)

[ Voor 47% gewijzigd door Twee Dee op 19-05-2005 08:58 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou...ze zeggen vaak de cube zou dit ook bijna kunnen... ;)

Overigens heeft de persconferentie nu al gevolgen in mijn omgeving. (= de casual gamers die verder nooit de ontwikkelingen volgen) De revolution zou ongelofelijk slecht presteren t.o.v de PS3 en 360 en compleet ruk zijn.....er is gewoon niets bekend over de performance maar dit is dus wat de gemiddelde gamer nu krijgt te horen. (mede dankzij de nogal zwakke presentatie door Nintendo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Ok, IGNCube heeft een tijdje geleden iets verteld over de afmetingen van de Revolution, met daarbij onderstaande afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/613/613493/pre-e3-2005-revolutions-size-20050513005156453.jpg

Valt iemand die grijze schuine balk op?! Toeval dat de Revolution zo'n witte steun heeft?! Ook toeval dat er precies 19 letters op staan geschreven?!

Dus 19 mei (vandaag) staat ons wat te wachten?! :?

Is dit ook soms toeval: over 't Nintendogs filmpje; check de datum

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 19-05-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

ari3 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:26:
[...]
HDTV is optioneel. Let wel, developers gaan geen moeite steken in het verfraaien van de graphics voor conventionele televisies. Je krijgt gewoon een hardware-matig downscaled beeld. Net als videokaarten met TV-out doen. Je beeld wordt wazig bij snel bewegende beelden en tekst wordt moeilijk leesbaar. Ik denk dat iedereen zo snel mogelijk een HDTV monitor zal kopen. Trieste 100Hz upscanning breedbeeld kan echt niet meer. HDTV moet gewoon!
Ok, dan houdt het gewoon op ;). Ik ga echt geen 2 TVs neerzetten, en die krengen zullen nog duur zijn ook. Ik merk het wel!

En zo ga je inderdaad echt meer gamers aantrekken, door ze verplichten (want dat doe je hiermee) een HDTV neer te zetten. Niet slim in ieder geval!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 19-05-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:02
Ik verwacht gewoon een touchscreen controller met programeerbare (en downloadbare) knoppen voor iedere game. Hiermee heb je een revolutie in consoleland. Dat Virtual en dubbele controller enzo is nu nog te hoog gegrepen. Technisch is het wel mogelijk maar de mainstream consument moet daar nog niets van hebben.

Ik verwacht een soort van snes controller welke naar boven toe bolstaat en waarop dan een touchscreen is geplaatst eventueel twee schoulderbuttons maar het meeste wordt bestuurd met het touchscreen.

Zo mijn zieke gedachtengang ff gepost :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zie wel...je kan altijd heel veel toevalligheden vinden bij van alles terwijl het niets betekend...

Om dezelfde reden scoren " waarzeggers" vaak wel aardig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:39

rajackar

Blood Minister

Ik kan me van vorige e3 nog herinneren dat er 100 voortekeken waren voor eternal darkness 2 en de bekend making dat de sk - Nintendo split niet waar was. En we weten inmiddels hoe dat is afgelopen.
Ik zou dit allemaal HEEL erg graag geloven maar ik ga er maar niet van uit. Anders zou het wel erg tegen kunnen vallen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Precies, daar dacht ik dus ook aan. Overigens is SK sinds een week echt compleet losgerukt van nintendo .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Ach ja, altijd leuk die speculaties. Maar toch wel toevallig dat de datum in Nintendogs op de 19e staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 14:39

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 17526 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:31:
Ach ja, altijd leuk die speculaties. Maar toch wel toevallig dat de datum in Nintendogs op de 19e staat.
Idd. Toevallig.
Ik hoop net zo hard als jij dat het van alles betekend ik vanavond een geluksdans door m'n huis aan het doen ben maar ik denk dat we realistisch moeten blijven.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

lama

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 19-05-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 14:45
Wat heb je aan een controller met lcd scherm en downloadbare knoppen... Het voelt toch minder aan. Ik heb het op mijn afstandbediening (Philips Pronto) en daar werkt het net aan, maar een game controller moet het toch hebben van de snelle reacties.

En hoe vaak gooi je van ellende niet je controler weg. De knoppen controllers kunnen daar wel tegen, maar met scherm wordt het toch een stuk kwetsbaarder..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Geruchten en feiten over de Revolution controller tot nu toe:
- Draadloos
- Motion sensor
- Knijp-gevoelige handgrepen
- Microfoon

Als ik even mag speculeren:
- ABXY knoppen die analoog zijn dus druk gevoelig. Bijvoorbeeld: Als je hard op de A-knop drukt, dan geef je dus meer gas met Mario Kart, of als je licht tapt dan sla je zacht en snel in Soul Calibur, maar als je hard duwt, dan geef je een zware stoot. EDIT: Is achterhaald want dit heeft de Dualshock 2 van de PS2 ook al.

- Als de motion sensor de hoek registreert hoe je de controller vasthoud (door zwaartekracht), dan zou dat goed toepasbaar zijn in bijvoorbeeld Monkey Ball. Zo kun je bijvoorbeeld het platform bewegen door de controller te bewegen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 34027 op 19-05-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 19:21
Anoniem: 34027 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:16:
Geruchten en feiten over de Revolution controller tot nu toe:
- Draadloos
- Motion sensor
- Knijp-gevoelige handgrepen

- ABXY knoppen die analoog zijn dus druk gevoelig. Bijvoorbeeld: Als je hard op de A-knop drukt, dan geef je dus meer gas met Mario Kart, of als je licht tapt dan sla je zacht en snel in Soul Calibur, maar als je hard duwt, dan geef je een zware stoot.
Dat zou idd misschien wel heel erg gaaf zijn! Net zoals je nu met PES4 een paas wilt geven : druk je de A knop lang in dan paast ie ver naar voren, druk je heel kort dan naar de dichtsbijzijnde speler.
Enige probleem zou misschien kunnen zjin dat je heel snel elk knopje hard indrukt in de heat of the moment :) (dat zie ik bij mezelf iig altijd wel :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

harley schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:15:
Ik verwacht een soort van snes controller welke naar boven toe bolstaat en waarop dan een touchscreen is geplaatst eventueel twee schoulderbuttons maar het meeste wordt bestuurd met het touchscreen.
Een touchscreen kan maar één aanraking tegelijk registreren. Heeft iemand me ooit uitgelegd ergens in dit topic. ;) Dat maakt het hele idee onmogelijk. Je zou dan nooit een virtuele controlstick en een virtuele A-knop tegelijk in kunnen drukken.

Al die geruchten en speculaties... allemaal wishful thinking. Zoiets is toch nog nooit eerder gedaan? Het is een commercieel bedrijf, geen kunstenaarscollectief. :p Verborgen boodschappen en nep-persconferenties... dat geloof je toch niet? Waarschijnlijk dacht Nintendo vantevoren dat ze wel een hele goede presentatie voorbereid hadden. "We hebben reggie, we hebben zelda... dat was vorig jaar ook genoeg, dus daar kunnen we nog wel een keertje mee weg komen."

Ik vraag me alleen nog af wanneer ze de revolution dan willen presenteren. E3 2006 lijkt me wel een beetje laat, tegen die tijd moet hij al ongeveer uitkomen in Japan. Misschien dat ze dan over een half jaartje toch zelf weer eens iets zullen organiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Anoniem: 34027 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:16:

- ABXY knoppen die analoog zijn dus druk gevoelig. Bijvoorbeeld: Als je hard op de A-knop drukt, dan geef je dus meer gas met Mario Kart, of als je licht tapt dan sla je zacht en snel in Soul Calibur, maar als je hard duwt, dan geef je een zware stoot.
De controllers van de xbox en ps2 hebben allang analoge knoppen, en daar wordt (bijna) niets mee gedaan... Met DOA3 op xbox kun je inderdaad wel een harde/zachte mep geven afhankelijk van hoe hard je de knop indrukt. Met sommige racegames kun je ook analoog gas geven, maar daar gebruik je toch vaak de R of L knop voor.

De controller zal vast wel analoge knoppen hebben, echt merken zul je het wel niet.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Spaceworld, Tokyo gameshow, hoe heet die hele grote in japan ofzo ook weer... ? :| ik bedoel niet die van tokyo. (schaam)

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 19-05-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Digital-DNA schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:39:
[...]

De controllers van de xbox en ps2 hebben allang analoge knoppen, en daar wordt (bijna) niets mee gedaan... Met DOA3 op xbox kun je inderdaad wel een harde/zachte mep geven afhankelijk van hoe hard je de knop indrukt. Met sommige racegames kun je ook analoog gas geven, maar daar gebruik je toch vaak de R of L knop voor.

De controller zal vast wel analoge knoppen hebben, echt merken zul je het wel niet.
Verrek, daar zeg je me wat. Ik heb even ge-Googled en de Dualshock 2 voor de PS2 heeft inderdaad 256 druk-levels voor elke actieknop! Dat wist ik dus nog niet |:(
Dus dat speculeren van mij is achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
De gamecube heeft het ook al op de L en R knoppen. Persoonlijk vind ik het vrijwel geen toegevoegde waarde hebben.
Sterker nog ik vind het vrij irritant, dat ik die knoppen zo ver moet indrukken.

Met een een race kan ga je, als een echte man, altijd volgas haha. Als je wat moet remmen, gebruik je de rem of je laat gas even los, hetzelfde effect.

Analoge knoppen zullen toch echt geen revolution zijn lijkt me. Ik verwacht nog wel iets shokkerends. Nintendo zal ook begrijpen dat met een microfoontje en een touchscreen geen revolutie is bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
maar met mario sunshine waren die knoppen wel fijn.
lekker hard of zacht spuiten.

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Anoniem: 17526 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:07:
Ok, IGNCube heeft een tijdje geleden iets verteld over de afmetingen van de Revolution, met daarbij onderstaande afbeelding.

[afbeelding]

Valt iemand die grijze schuine balk op?! Toeval dat de Revolution zo'n witte steun heeft?! Ook toeval dat er precies 19 letters op staan geschreven?!

Dus 19 mei (vandaag) staat ons wat te wachten?! :?

Is dit ook soms toeval: over 't Nintendogs filmpje; check de datum
Heel netjes gevonden, ik post op http://mozlapunk.web-log.nl/ als je het niet erg vindt (al te laat dan btw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 14:45
Echt waar, sommige mensen zien echt overal wat in..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

Afbeeldingslocatie: http://img280.echo.cx/img280/6258/revolution47si.jpg

coinsedence?

Of dit is allemaal mega toeval of we hebben hier met de vetste marketing stunt te maken ooit imo _/-\o_

hoelaat in onze tijd is dat streaming filmpje van ''a man called reggie'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het moet niet erger worden..
Ik kan bij elke naam wel een logo verzinnen he....DOH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
12 uur pm in amerika,
zal wel 7 uur hier zijn..

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
_Supreme schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:44:
12 uur pm in amerika,
zal wel 7 uur hier zijn..
Het is 9 uur vroeger is L.A. dus 21:00 uur NL tijd.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
Anoniem: 86074 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:11:
[...]

Ok, dan houdt het gewoon op ;). Ik ga echt geen 2 TVs neerzetten, en die krengen zullen nog duur zijn ook. Ik merk het wel!
Waarom zou je 2 tv's nodig hebben? Een TV die HDTV kan weergeven kan ook gewoon kabelsignaal/rgb/composiet etc weergeven hoor, dus aan 1 tv heb je genoeg.

* Schweino heeft net een mooie JVC besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 09:27
Waarom 12 uur op IGN stond een nieuwsposting dat de tweede Nintendo perconferentie om 10 uur zou zijn vandaag(dus 19 uur in NL). Dat is intussen weer van de site verwijderd.

Ik denk overigens niet dat je meer info over de Revolution kan verwachten vóór Spaceworld. Nintendo wacht gewoon op een moment waar niet zoveel aandacht uitgaat naar MS en Sony om alles te onthullen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Anoniem: 119856 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:39:
[afbeelding]

coinsedence?

Of dit is allemaal mega toeval of we hebben hier met de vetste marketing stunt te maken ooit imo _/-\o_

Hoe kom je hier aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[afbeelding]
coinsedence?

Op zich wel geinig, maar als je maar lang genoeg zoekt kom je altijd wel wat tegen. Denk ook aan 9/11 waar ook ineens allemaal complottheorien bijkwamen (bijvoorbeeld dat je in Word wat moest intypen en het lettertype op symbol moest zetten). Dus ik zou zeggen wacht gewoon even af en dan zien we het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gewoon wat gemorph met plaatjes...boeiah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Schweino schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:00:
[...]Waarom zou je 2 tv's nodig hebben? Een TV die HDTV kan weergeven kan ook gewoon kabelsignaal/rgb/composiet etc weergeven hoor, dus aan 1 tv heb je genoeg.

Omdat ik al een TV heb, en die ga ik niet vervangen. Hij is pas 5 jaar oud, en een console gaat mij echt niet op dit soort kosten brengen. Nieuwe TV komt pas als de oude kapot is, simpel zat!

Heeft iedereen hier dan een HDTV? Of gaat dat aanschaffen? Ik dus voorlopig niet, dus dan mag ik niet verwachten dat het goed gaat draaien bij mij thuis? Ik denk dat erg weinig mensen zo'n ding hebben, en zo'n ding ook aan gaan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:07:
Waren deze Zelda details al gepost :?

[...]
Meer dungeons, w00t!
Volgens Aonuma (schrijf je dat zo?) is dat niet zeker zo, hij zei namelijk dat hun goal is OOT voorbij te streven, maar dat dat niet perse met meer dungeons hoeft.
Twee Dee schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:48:
Overigens is dat idd Epona's tune, Epona wordt zelfs gewoon bij deze naam genoemd (commentaar en in-game text) dus het gaat om hetzelfde paard ja.
Je kunt het paard zelf een naam geven.
[afbeelding]

coinsedence?

Sorry, maar dat is echt een _heel_ lelijk plaatje met welgeteld één photoshop filter :/
Schweino schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:00:
[...]

Waarom zou je 2 tv's nodig hebben? Een TV die HDTV kan weergeven kan ook gewoon kabelsignaal/rgb/composiet etc weergeven hoor, dus aan 1 tv heb je genoeg.

Sorry to dissapoint you, maar 1.366 x 768 is geen HDTV resolutie.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 19-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar de consoles zijn echt wel nog aan te sluiten op je oude tv. Dat gaat echt wel goed en de beelden worden ook echt wel mooier dan eerst. Sluit je pc maar eens aan op je tv en speel dan eens een pc spel en je ziet dat er echt wel strakke beelden weergegeven kunnen worden op je TV ook al is het geen HDTV. Het is alleen niet zo mooi als op een HDTV.

@Jan: 1.366 x 768 is inderdaad geen officiele HDTV resolutie, maar iedereen schijnt te vergeten dat HDTV er in verschillende reso's is:
720p - 1280x720 pixels progressive
1080i - 1920x1080 pixels interlaced
1080p - 1920x1080 pixels progressive

En die 720P kan prima worden weergegeven op die tv, alleen met een klein zwart randje.

[ Voor 33% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb zelf een oude tv van het jaar 0 ;) maar tis wel 60cm ofzo :p dus wanneer de nieuwe consoles kopen en er zijn hele grote verschillen met gewoon of HDtv en de prijzen zijn betaalbaar... tja dan ga ik wel om een HDtv :) kan nu ook wel om een nieuwe tv, maar nu wacht ik gewoon nog (puur vanwege de komende consoles).

Of er komen straks aanbiedingen... HDtv + Console :D ? maar dat had iemand al genoemd dacht ik hier...

En dat plaatje... tja dan kun je wel BLIJVEN speculeren natuurlijk he :) ben benieuwd of we vandaag om 21:00 wat te zien krijgen :) ik ben iedergeval compleet omgeslagen. Was ik dinsdag nog erg teleurgestelt door Nintendo... ben ik dat nu alweer volledig kwijt :D :D :D gewoon het feit dat Nintendo wel met iets goed gaat komen :) de nieuwe zelda :) en het uiterlijk van de Revolution.

Eigenlijk vind ik nu dat Nintendo het uitstekend doet :D :D :D ze hebben mij iedergeval goed vastgekluisterd aan de E3 ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:52:

Sorry, maar dat is echt een _heel_ lelijk plaatje met welgeteld één photoshop filter :/
tgaat niet echt zozeer om het plaatje maar om hoe de naam is ontstaan. niet echt boeiend ofzo maar toch :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:52:
Maar de consoles zijn echt wel nog aan te sluiten op je oude tv. Dat gaat echt wel goed en de beelden worden ook echt wel mooier dan eerst. Sluit je pc maar eens aan op je tv en speel dan eens een pc spel en je ziet dat er echt wel strakke beelden weergegeven kunnen worden op je TV ook al is het geen HDTV. Het is alleen niet zo mooi als op een HDTV.
Eensch is, dat wilde ik ook net zeggen maar je was me voor.
@Jan: 1.366 x 768 is inderdaad geen officiele HDTV resolutie, maar iedereen schijnt te vergeten dat HDTV er in verschillende reso's is:
720p - 1280x720 pixels progressive
1080i - 1920x1080 pixels interlaced
1080p - 1920x1080 pixels progressive
True, er zijn verschillende HDTV reso's maar die van de JVC TV zit er niet bij, dus zal er tóch geextrapoleerd moeten worden (bij de kleinste reso) of zullen er balken zijn, bij de hogere resoluties wordt er geinterpoleerd en dat leidt ook tot kwaliteitsverlies.
En die 720P kan prima worden weergegeven op die tv, alleen met een klein zwart randje.
Ehm, heb ik net een verhaal zitten tikken, zeg je het hier al 8)7 ;)
Na gut, zoals je zegt dus een klein zwart randje (mooier dan extrapolatie), maar dat neemt niet weg dat het een geile TV is, alleen niet volgens de officiele HDTV standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 34169 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:00:
..

True, er zijn verschillende HDTV reso's maar die van de JVC TV zit er niet bij, dus zal er tóch geextrapoleerd moeten worden (bij de kleinste reso) of zullen er balken zijn, bij de hogere resoluties wordt er geinterpoleerd en dat leidt ook tot kwaliteitsverlies.
Dat ding is dus wel degelijk HDTV compatible net zoals alle andere 1366x768 resolutiepanelen. Dat het dan het laatste restje upscaled of gewoon niet laat zien betekent niet dat het dan geen HDTV is. De reden dat het 1366x768 is, ipv 1280x720 komt omdat de panelen rechtsstreeks uit de computer industrie gehaalt worden waar het dus een standaard maat is en dat drukt de kosten. En zoals terecht opgemerkt: 1280x720 is gewoon HDTV.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

HDTV compatible maar volgens mij niet HDTV compliant ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 19-05-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:22:
HDTV compatible maar volgens mij niet HDTV compliant ;)
Het HD-ready logo betekend dat het wel HDTV compliant is, dat is de eis om dat logo te krijgen. De resolutie die het scherm moet hebben is nergens gespecificeerd, alleen dat het 1280 x 720 of hoger moet zijn en dat het scherm progressive scan kan weergeven. TV-fabrikanten zijn dus eigenlijk vrij om iedere exotische resolutie te kiezen die ze maar willen.(zolang het maar 16:9 is)

Ik ben overigens al bezig met deel 55, dat zal wel het voorlopig laatste deel worden van mijn kant. De startpost krijgt een nieuw stukje over de Revolution.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 19-05-2005 16:39 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:02
Hoelaat is de nieuwe Big N perconferentie/show en is deze gewoon te zien op:
http://boss.streamos.com/...6_ebms-e3video_050514.asx

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
http://media.cube.ign.com/media/720/720414/vids_1.html Gepost onder NRV, ziet er puik uit medunkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 16:36
Ik hoop dat we gewoon eens fatsoenlijke Rear-Projection TV's krijgen. Zijn misschien niet zo fancy als LCD/plasma, maar zijn volgens mij kwalitatief gezien dik in orde. Dan wil ik best wel zo'n tv kopen voor mijn Revo hoor =)

Weer even een vraagje over de Revo nou we toch in een patroon vast zitten: zijn normale DVDs (DVD9) niet eigenlijk te klein voor een relatief groot spel als ze dat ook nog eens in HD kwaliteit willen? Lijkt me eigenlijk wel, anders snap ik de entree van blu-ray en HD-DVD niet helemaal.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Aristagon schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:08:
Weer even een vraagje over de Revo nou we toch in een patroon vast zitten: zijn normale DVDs (DVD9) niet eigenlijk te klein voor een relatief groot spel als ze dat ook nog eens in HD kwaliteit willen? Lijkt me eigenlijk wel, anders snap ik de entree van blu-ray en HD-DVD niet helemaal.
De xbox360 heeft ook geen blu-ray of HD-DVD, dus ik denk dat het dan op een dvd past. Normale xbox game's zijn volgens mij ook tussen de 2 a 3 gigabyte groot. Dus is er nog genoeg ruimte op voor HD kwaliteit.

Trouwens een Gc vraagje kan je in de nieuwe star fox adventures ook zelf je pad bepalen of is het zo linear als een liniaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aristagon schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:08:
Ik hoop dat we gewoon eens fatsoenlijke Rear-Projection TV's krijgen. Zijn misschien niet zo fancy als LCD/plasma, maar zijn volgens mij kwalitatief gezien dik in orde. Dan wil ik best wel zo'n tv kopen voor mijn Revo hoor =)

Eigenlijk weten we nog niet of het te groot is of niet. In de huidige generatie zijn er maar weinig spellen die meer dan 2 gigabyte nodig hebben. Het is dus niet ondenkbaar dat 9 gigabyte nog steeds zal voldoen volgende generatie. Het zal best kunnen dat Sony in de problemen komt omdat Blu-ray de kosten voor games enorm doet oplopen en er maar weinig van de extra schijfruimte gebruik wordt gemaakt.

De nieuwe startpost is overigens af, ik zal het nieuwe topic openen zodra we bij de 1000 posts zijn. Iets zegt me dat dat vanavond al is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hmm.. weird. Waarom zou 'ie onder Gamecube gepost zijn. Ik had het helemaal over het hoofd gezien. Ziet er tof uit, en erg cool gedaan dat die gast dat beest een klopje op z'n hoofd geeft. :) Ik ben benieuwd wat dat gaat worden. Helaas is het een erg donker filmpje, dus ik kon nog niet goed zien hoe goed of slecht het er nu uit zag. Maar van wat ik zag, ben ik meer dan tevreden :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

Anoniem: 56386 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:17:
[...]

Trouwens een Gc vraagje kan je in de nieuwe star fox adventures ook zelf je pad bepalen of is het zo linear als een liniaal?
Ik heb hem toevallig gister gekocht en het is gewoon liniear knallen zoals bij Lylat wars op de N64, alleen nu kan je ook beetje in een groter veld met een tank rijden en op als voetsoldaat knallen, maar die velden zijn niet bijster groot. Ik zou hem alleen kopen als je echt van knalspellen houd (zoals ik :P)

Multiplayer is wel heel tof omdat je met je tankje bijv je maten neer kan knallen als ze lekker zitten rond te vliegen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 50278 op 19-05-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:20
GeniusJennis schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:33:
Hoelaat is de nieuwe Big N perconferentie/show en is deze gewoon te zien op:
http://boss.streamos.com/...6_ebms-e3video_050514.asx
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar, er is namelijk niets te vinden op IGN...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:22:
[...]

Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar, er is namelijk niets te vinden op IGN...
IGN zal straks alleen een interview hebben met Perrin Kaplan(om 20.00 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:22:
[...]

Ik heb hem toevallig gister gekocht en het is gewoon liniear knallen zoals bij Lylat wars op de N64, alleen nu kan je ook beetje in een groter veld met een tank rijden en op als voetsoldaat knallen, maar die velden zijn niet bijster groot. Ik zou hem alleen kopen als je echt van knalspellen houd (zoals ik :P)
By lylatwars had je meerder planeten waarbij je als je hem perfect uitspeelde ( toen kreeg je zo een medaille) Kon je een andere planeet kiezen dan normaal, zo kon je ook het spel op 2 manieren uitspelen kan dat nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:24:
[...]

IGN zal straks alleen een interview hebben met Perrin Kaplan(om 20.00 uur).
En Gamespot om 2200? uur met Reggie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Wat? 19.00 uur zou er toch iets zijn?
En welke stream moet ik hebben voor een gratis live stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:49:
Wat? 19.00 uur zou er toch iets zijn?
En welke stream moet ik hebben voor een gratis live stream?
Die tweede "persconferentie" om zeven uur is alleen een live uitgezonden interview met Perrin Kaplan voor Insiders op IGN.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 19-05-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hm dat The Darkness is voor alledrie de systemen gok ik...ook de Rev...dat is ten minste al 1 third party Rev. titel ;) Wel grappig dat het eerste dat ik zie wat met de Rev. te maken heeft een third party donker spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img262.echo.cx/img262/2635/cam15hr.jpg.

omg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

kan je ook nog shoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:57

S2S

WTF nu begin ik het zelfs raar te vinden! Het kan toch niet waar zijn...dat ze echt wat aankondigen?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaa :P alles kan! dit ziet er toch wel echt uit imo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390

zou dat neit het einde zijn van zon ganse zuilenreeks ofzo met daarop
REVOLUTION?

just maybe :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ON zegt al genoeg :P

Ben benieuwd wat ze aan het uitspoken zijn daar.. eerst maar ff WoW :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.nintendo.com/e3_2005/webcams.html

dit is een webcam. tis de zelfde muur. daar komt die screen vandaan.

blijf refreshen. misschien zien we wat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Bij Gamespy kun je trouwens in veel gevallen de hi-res filmpjes downloaden die bij IGN onder Insider content vallen. Beetje vreemd maar wel lekker.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

neej 21:00 :) nederlandse tijd ;)

edit: op cam3, zie je nu een stand met bomen e.d. :) ziet er erg cool uit, is zeker de stand van Zelda :) ? sfeervol is het iedergeval wel \o/

[ Voor 28% gewijzigd door Dutchie! op 19-05-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
omg!! omg!!

moeten we nog tot 10 uur wachten? :O

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat er toch op lijken dat ze echt iets gaan aankondigen. Alleen op dat plaatje staat ON met daarna nog een letter welke is dat de i of de l? Anders kan er ONI staat en dat was weer een spel voor de ps2 al hoewel dit mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er staat nu gewoon Nintendo op die videowall.

EDIT: Nu zijn er sterren op te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/e3_2005/webcam/cam1.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 19-05-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 56386 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:18:
Anders kan er ONI staat en dat was weer een spel voor de ps2 al hoewel dit mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.
of een verkort online... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tja het is en blijft Nintendo...zal met niets verbazen als ze niets aankondigen. Maar hype is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Of nintendo ONly... zoals vroeger...

Hmm nu ik weet dat het een videomuur is kan het inderdaad van alles zijn.. :|

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
ja, het kan zijn dat er gewoon ONLY of ONLINE voorbij schoof.

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Of wat ik op GameQube.nl las: nintendO NIntendo nintendo

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er staat toch echt ON denk ik. die muur is veels te kort om er ONLY of ONLINE te laten staan. maar ik zie wel een rood streepje achter de N van ON staan..

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Waarom hebben wij niet gewoon een Tweaker daar rondlopen ;( dus gewoon steeds pics maakt met zijn digicam en deze direct upload naar hierzo :9 dan wisten we ook gelijk steeds meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
ik heb net naar een stream van gamespot gekeken en daar zie je die videowall op de achtergrond

je ziet er inderdaad voortdurend NINTENDO NINTENDO NINTENDO voorbij lopen.
dat gaat heel smooth en letter voor letter.
Het lijk me duidelijk dat dit het was.

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

In ieder geval het is nu op IGN insider Kaplan.....mischien zo meer.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 19-05-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/revolution/e3_zeldarevo_big.jpg

is dit dan niet gefotospoept? ziet er gaaf uit iig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 119856 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:44:
[afbeelding]

is dit dan niet gefotospoept? ziet er gaaf uit iig :7
Kan zijn dat er het Zelda logo is opgeplakt ;).....anders zien we hier de Revolution Zelda _/-\o_ Of intro movie voor de Cube Zelda.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 19-05-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
misschien voor de revolution het lijkt me sterk dat de gamecube dat er nog uit kan persen, en anders is het gewoon fake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als dat ingame beelden zijn dan ziet dat er zeer vet uit! En het zou idd een Rev screen zijn als je kijkt naar de folder waar het in staat.

[ Voor 200% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-05-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dus zend IGN weer een Nintendo presentatie uit vanavond ?.... of dezelfde link als eerder deze week ?
Er staat nu bij mij "this event has not yet started"

En welke tijd zal dat zijn ?.... 9 uur.... 10 uur ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deel 55

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 19-05-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zat trouwens nog even dat Nintendo On filmpje te bekijken, en het viel me nu pas op dat er Nintendo Revolution staat. Ook wel grappig is dat je op een gegeven moment RS in beeld ziet, waar dan de rest van de letters bijkomen en het Revolution System wordt... net als die URL op IGN?

En ook dat met die hersenhelften is wel ERG toevallig. Linkerhelft: play games, rechterhelf: create games. Daar had Reggie het gisteren ook over... :? Je zou toch haast gaan denken dat degene die dat filmpje heeft gemaakt wel iets moet weten van de Revolution. En ook dat het zo ontzettend mooi gemaakt is blijf ik raar vinden....

[ Voor 37% gewijzigd door Captain N op 19-05-2005 21:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.