Je hebt ook van die Schermen tegenwoordig waarop je 3D kan zien, zonder bril e.d. Het enige wat nadelig is, dat praktisch niemand dat heeft. Ook moet je er ongeveer recht voorzitten. In je 1tje is dat geen probleem, maar wel als je met z'n 3 of4man wilt spelen. Wat dan ook niet meer kan, omdat het scherm precies word opgesplits in 2delen. Maar het kan wel, 3D kijken zonder bril.
Dit staat allemaal nog in de kinderschoenen maar ja. Is het misschien niet mogelijk dat Nintendo een soort bril gaat verkopen dat werkt als beeldscherm. Ik bedoel dan zoiets:

Zulk soort brillen zet je op en kun je een idee laten zien van een scherm van 2meter groot. Deze sluit je dan aan op je Revolution en je hebt geen eens een tv nodig (wel de optie dat je ook gewoon je Revolution op tv kan aansluiten

). Deze brillen zijn alleen erg duur (1000euro ofzo) maar het schijnt dat ze wel goed werken.
Ik zelf zie het nog niet zitten, want de multipayer word ook zo minder leuk, je kan elkaar nu alleen nog maar horen en niet zien. Maar als je thuis alleen (online) speelt... En misschien kunnen ze ok op deze manier een 3D effect erin maken.
Ik zal wel weer te veel speculeren

maar blijft wel leuk. We krijgen straks gewoon een Console, met draadloze controllers, met schermpje en zwaartekracht gevoeligheid (ben de naam even kwijt

).