Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Wow gaaf :D
HAL labs was toch van Super Smash Bros Melee?
Can't wait!
/edit
Zelda scans:
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/the_legend_of_zelda/sca_031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/the_legend_of_zelda/sca_032.jpg
Waarom duurt het nog zo lang :D

[ Voor 62% gewijzigd door Xrenity op 29-04-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
hmmm, zwangere vrouwen in een zelda game? wat voor minigames krijgen we dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Sagat schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:17:
offtopic:
live netwerk misschien? Ik denk toch dat dit het grootste x-box pluspunt is.
offtopic:
De PS2 kan toch ook gewoon online? Of is dat echt veel beperkter dan bij de xbox?

Nouja, doe er verder niet toe.
I am not saying Aries is totally wrong, because he is right on the spot with most of his stuff.
Dus er is alsnog een kans dat Nintendo echt een gratis online-service met email en chatmogelijkheden gaat aanbieden? :D
Die controller waar je in kan knijpen kan ik me niet zoveel bij voorstellen. Echt een zacht rubberen gedeelte? :? Maar wat is dan het grote voordeel van dat over bijvoorbeeld gewoon een analoge schouderknop op de gamecube-controller? Okee, de meeste games maken geen gebruik van het feit dat die analoog is, maar in F-Zero bijvoorbeeld werkt het wel degelijk (hoe harder je drukt, hoe meer sneller je opzij schuift), en dat is ook echt heel tof.

Hoe laat (nederlandse tijd) zijn die IGN-updates meestal? :p Ik ben nu echt heel benieuwd.
Zal die Brooke trouwens niet diep in de problemen zitten omdat hij zoveel verklapt over de Revolution? Volgens mij moet iedereen die nu al iets te zien krijgt van Nintendo een NDA tekenen. Lijkt mij dat hij zijn NDA nu ruimschoots verbroken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:19
Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:50:
Hoe laat (nederlandse tijd) zijn die IGN-updates meestal? :p Ik ben nu echt heel benieuwd.
Zal die Brooke trouwens niet diep in de problemen zitten omdat hij zoveel verklapt over de Revolution? Volgens mij moet iedereen die nu al iets te zien krijgt van Nintendo een NDA tekenen. Lijkt mij dat hij zijn NDA nu ruimschoots verbroken heeft.
IGN doet die updates meestal s'middags, dus voor ons is dat s'avonds/s'nachts(tijdsverschil is 9 uur).

Ik krijg trouwens sterk het gevoel dat Brooke dit met medeweten van Nintendo doet. Brooke heeft namelijk waarschijnlijk nooit een NDA hoeven tekenen, maar Matt van IGN wel. Toch komt IGN met een vervolgverhaal over het stereoscopische 3D.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Woei! Mijn Panasonic Gameboy Player is binnen! :) Samen met een mooie paarse Hori pad. En dat alles binnen een paar dagen vanuit japan voor €100,30 :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Ebay of webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Wat is nou die site van Yam met de GoT track records van MK:DD en F-Zero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Een webshop, maar nadat mijn bestelling was verwerkt was de status veranderd naar "out of stock". Ik had de laatste :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 34169 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:34:
Wat is nou die site van Yam met de GoT track records van MK:DD en F-Zero?
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/

Edit: staat trouwens ook in de startpost :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 29-04-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:25
Krijg ik concurentie :), ik ben nu als enige nog actief. Binnenkort sta ik eerste loop nu nog 4 punten achter.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol :+

Nee, zo goed ben ik niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

victenn schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:24:
Krijg ik concurentie :), ik ben nu als enige nog actief. Binnenkort sta ik eerste loop nu nog 4 punten achter.
Of zal ik je dan maar gaan concurreren? :P :P :P

Nee, dat zou me dan niet lukken(nooit trouwens) en ik waag me er niet eens meer aan :) . Nu speel ik WEER Paper Mario 2, moet hem nog steeds uitspelen. Al ben ik er pas net achter gekomen dat
spoiler:
je ook je partners voor de tweede keer kan upgraden 8)7 |:( :X
Vind je het logisch dat ik hem niet kan uitspelen :( Ook heb ik nu eindelijk
spoiler:
de mini games, tube game is toch wel het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ah, leuk. Nog iemand die tegelijkertijd met Paper Mario bezig is :) Ik ben nu bezig met de Crystal Star op Keelhaul Island. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:21:
Maar goed ;) Bestaat er nog steeds niet de mogelijkheid dat de Revolution misschien een soort van Beamer ook is ? en dat je daardoor een 3D effect kan maken ? want anders, ALS ze iets hebben verzonnen met 3D moet het bijna wel naar een bril-idee gaan.
Een 3D effect bereik je door ervoor te zorgen dat allebei je ogen een iets ander beeld zien. Je hersenen voegen die dan samen en zo onstaat de illusie van 3D. Ik kan niks bedenken waardoor een beamer daar voor zou kunnen zorgen. Het beeld kan er alleen maar veel groter mee worden, maar ziet er voor allebei de ogen nog steeds hetzelfde uit.

Maar, er is dus mooi geen nieuw verhaal hierover in de friday-update van IGN. De geloofwaardigheid van Brooke is weer een paar punten gedaald. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 23:08

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 08:01:
[...]

Maar, er is dus mooi geen nieuw verhaal hierover in de friday-update van IGN. De geloofwaardigheid van Brooke is weer een paar punten gedaald. :p
Schijnt dat dat stuk in de user comments niet van Brooke was, maar een fake Brooke.
Brooke zelf heeft wel weer een "leuk" stuk geschreven in z'n blog.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

victenn als jij een lange tijd #1 sta zal ik natuurlijk wel ooit alle tijden terugpakken als ik tijd heb :) (in 1x) De komende maanden zal ik sowieso geen tijd hebben voor de compo. Gezien je vooruitgang had ik ook wel verwacht dat het je zou lukken, zeker omdat ik moest stoppen en dus stilsta :(

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 30-04-2005 10:14 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Een 3D effect bereik je door ervoor te zorgen dat allebei je ogen een iets ander beeld zien. Je hersenen voegen die dan samen en zo onstaat de illusie van 3D. Ik kan niks bedenken waardoor een beamer daar voor zou kunnen zorgen. Het beeld kan er alleen maar veel groter mee worden, maar ziet er voor allebei de ogen nog steeds hetzelfde uit.

Maar hij heeft dus een nieuwe post in zijn blog waarin staat dat je niet moet geloven wat er bij het commentaar op de blog staat. Er schijnen talloze losers het leuk te vinden om zich als Brooke voor te doen in het comments(dat krijg je als je er geen beveiliging op zet) gedeelte waardoor Brooke nu gezegd heeft dat als hij nog een update heeft, deze gewoon in de blog komt te staan zodat je weet wat je kan geloven.

Hierdoor krijg je de vreemde situatie dat alles wat Aries gezegd heeft toch nog waar kan zijn, het was immers iemand die Brooke nadeed die zei dat Aries geen developer was. Een bekentenis van Aries waarin hij zegt iedereen voor de gek te hebben gehouden wordt zelfs gevolgd door een het bericht dat de bekentenis eigenlijk niet van de echte Aries afkomstig is. Het is echt een troep daar tussen die reacties.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik snap ook niet dat hij geen member systeem aanlegt. Zo kunnen mensen zich niet voordoen als anderen.. De naam Brooke Burgess zou sowieso 'beschermd' moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[...]

Ik denk dus ook niet dat het echt 3d gaat worden. Je zult dan of met een speciaal scherm moeten werken waar een soort ribbels op zitten, in ieder geval lukt het niet met een conventionele tv, dus dat is geen optie.
Of je moet met een bril gaan werken. Je kunt dan het ouderwetse rood-groen brilletje nemen, maar dan krijg je alleen zwart wit beeld, is dus geen optie.
Je kunt ook met een bril werken, die ook wel eens bij pc's wordt meegeleverd, die knippert. Dan wordt afwisselend je linker, danwel je rechteroog afgedekt. Nadeel is dat je refreshrate dus in feite gehalveerd wordt. Met 50Hz tv's is dat dus geen optie.
Dan kun je ook nog gebruik maken van gepolariseerd glas, maar volgens mij moet je het licht dan dus ook gepolariseerd uitzenden en dat kan niet met een conventionele tv.
Ik zie het dus niet gebeuren dat er een 3d effect wordt gecreeerd door de ogen met verschillende beelden te voeden. Misschien bestaan er wel technieken die een meer 3d gevoel geven door de objecten anders te berekenen, ander gezichtspunt ofzo, maar dat kan nooit exclusief zijn, daar je dat gewoon in de software kunt verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Of het camerastandpunt veranderd mee met de positie van je controller, zodat je echt om dingen heen kunt kijken. Nog verder zou een sensortje op je hoofd zijn, zodat je echt om dingen heen kan kijken.

Maar ik verwacht niet dat dit in de revo komt ;) We zullen echt op de E3 moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik las gisteren iets over 3D met behulp van een camera op de IGN boards. Dan hang je een kleine beamer boven je tv en op één of andere vormen het beeld van de tv en beamer samen een 3D-projectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:49

S2S

Het is allemaal blabla...dat 3d verhaaltje loopt al sinds de N64 ;) btw die kon al grfx die de cube nu niet eens kan ;) Ik heb er wel plaatjes van in de oude NOM's die ik nog heb.

3D zit er niet in ;) is te duur.....

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

btw die kon al grfx die de cube nu niet eens kan ;)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:48:
[...]

Ik denk dus ook niet dat het echt 3d gaat worden. Je zult dan of met een speciaal scherm moeten werken waar een soort ribbels op zitten, in ieder geval lukt het niet met een conventionele tv, dus dat is geen optie.
Misschien zou het mogelijk zijn om met 2 projectoren tegelijkertijd te projecteren op een scherm met ribbels. :p Als je er dan goed recht voor zit, zou je in theorie volgens mij een 3D beeld moeten kunnen zien. Als de projectoren precies goed staan.
Of je moet met een bril gaan werken. Je kunt dan het ouderwetse rood-groen brilletje nemen, maar dan krijg je alleen zwart wit beeld, is dus geen optie.
Nee inderdaad, laten we hopen dat Nintendo dat in ieder geval ook inziet... ik krijg al hoofdpijn als ik er alleen al aan denk om voortaan alle spellen zo te moeten spelen. 8)
Dan kun je ook nog gebruik maken van gepolariseerd glas, maar volgens mij moet je het licht dan dus ook gepolariseerd uitzenden en dat kan niet met een conventionele tv.
Ah dus zo heet dat. Ik heb weleens een film gezien met zo'n brilletje (gepolariseerd glas dus), en was erg onder de indruk. Maar heb nu een beetje informatie opgezocht, en je hebt dan inderdaad 2 speciale projectoren nodig (met ook gepolariseerd glas in de lenzen), en de ondergrond moet ook een speciaal soort folie zijn. Allemaal niet zo eenvoudig dus, zie ik voorlopig nog niet in huiskamers verschijnen.

Ik ben echt bang dat ze straks op de E3 alleen maar wat fragmenten van nextgen-spellen laten zien, en gewoon doodleuk nog niks verklappen over de Revolution.
offtopic:
@ Captain N
Ik heb vandaag eindelijk een pokémon-spelletje op de kop getikt op de vrijmarkt, een gele cartridge. Kijken of het echt zo leuk is als je beweert. :p

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 30-04-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 07:07:
Ah, leuk. Nog iemand die tegelijkertijd met Paper Mario bezig is :) Ik ben nu bezig met de Crystal Star op Keelhaul Island. :)
[pestmode]goh dan ben je ook niet ver zeg ;) [/pestmode]

Nee, ik vind Paper Mario 2 nog echt een heel vet spel. Een nieuw spel komt eraan, maar ja, ik moet zoveel kopen. Het lijstje:
Super Mario Sunshine(altijd geleend, nooit gekocht)
1080 Avalanche(checken voor online, en lijkt me heel vet)
Resident Evil 4(een must, al is het niet mijn type spel)
Donkey Konga (1/2/3)(een jongen moet wat met ze bongo's)
+
Nintendo DS( :) )
Wario Ware Touched( :) :) :) :) )
Super Mario 64 DS( :D )

Veel geld uitgeven dus, en het probleem zit hem juist daarin, ik heb geen geld.... :(

Edit: Oooh ja, nog een vraagje, als je een gameboyplayer koopt he, kan je dan multiplayeren met gba spelletje door gewoon vier controllers te gebruiken????

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 30-04-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alweer 2 dagen oud maar toch...1 regel viel me hier erg op-->
Yamauchi Leaves Nintendo
Nintendo's ex-president steps down after three years.
by Juan Castro

April 28, 2005 - Nintendo's former president Hiroshi Yamauchi will leave the board of directors after a shareholder meeting on June 29, three years after he stepped down as company president. Yamauchi joined Nintendo in 1949, back when the company produced playing cards. During his 52 years as president, he transformed Nintendo from a humble playing cards manufacture into one of the leading electronic entertainment companies in the world.

Yamauchi will leave the board of directors due to his age, according to Nintendo representatives, and due to the fact Nintendo business operations have stabilized since his departure as president. Yamauchi yields authority in Nintendo operations, but will still act as an advisor. He'll also hold on to his stake in the company, which totals 10 percent of Nintendo's stock. Deciding his pension would be best used by Nintendo, Yamauchi declined to accept his retirement funds, reported to be around $9 million to $14 million.
Hoezo hart voor de zaak!

Over Zelda GCN, de movies en screens op IGN zien er veel beter uit dan sommigen die hier geplaatst zijn en op andere fora..alsof die of mega brak gecaptured zijn of een oude build betroffen. Ik gok dat het toch wel erg mooi wordt hoor :)

Open vlaktes zijn ook een stukje vrijheid..je moet toch kunnen rennen met dat paard (Epona :D?) We weten al dat er ook brute bossen zijn dus volgens mij wordt het gewoon 1 grote wereld die alles bied.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 30-04-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

MaxBurn schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:13:
Alweer 2 dagen oud maar toch...1 regel viel me hier erg op-->

[...]
Hoezo hart voor de zaak!
Tja, hij was al 55 jaar president volgens mij. En hij is al sowieso rijk. :)

Ik wil hem in ieder geval danken voor het toevoegen van de tweede scherm op de Nintendo DS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja dan nog..de directeuren van nuon en essent hadden ook al genoeg..zegt echt niets he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 105012 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:40:
[...]Oooh ja, nog een vraagje, als je een gameboyplayer koopt he, kan je dan multiplayeren met gba spelletje door gewoon vier controllers te gebruiken????
Nee, dat kan niet. Je kunt wel een één of meerdere GBA's linken met de gameboyplayer.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:46:
Ja dan nog..de directeuren van nuon en essent hadden ook al genoeg..zegt echt niets he :)
Miyamoto ontvangt trouwens geen royalties op zijn spellen. Hij werkt voor een normaal salaris en gaat iedere dag op zijn fiets naar zijn werk toe. Hij is volgens mij echt iemand die het alleen voor zijn plezier doet.
S2S schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:21:
Het is allemaal blabla...dat 3d verhaaltje loopt al sinds de N64 ;) btw die kon al grfx die de cube nu niet eens kan ;) Ik heb er wel plaatjes van in de oude NOM's die ik nog heb.

3D zit er niet in ;) is te duur.....
Die plaatjes waren volgens mij (als ik het me goed herinner) renders van een Silicon Graphics workstation, waar iets bij stond van "de mensen die dit hebben gemaakt maken ook de GPU van de N64". Het stereoscopische 3D hoeft niet eens duur te zijn, het enige probleem is dat je alles twee keer moet renderen. Dit kun je makkelijk oplossen met een extra GPU of een extra core in je GPU, maar verder zou het echt geen probleem moeten zijn voor de next-gen spelcomputers. Of het er daadwerkelijk komt is een ander verhaal, maar speculeren blijft leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54

Sagat

Is pappa x2!

het heeft de naam natuurlijk tegen maar het is leuk (lees ik vind het leuk en ik ben veeeel te oud er voor B) ) , ik leg het zelf altijd uit als een simpele versie van FF. Het is turnbased, je hebt items, en je moet een wereld verkennen. De gfx houden niet over, maar de gameplay is redelijk diep.
Enjoy!
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:21:
offtopic:
@ Captain N
Ik heb vandaag eindelijk een pokémon-spelletje op de kop getikt op de vrijmarkt, een gele cartridge. Kijken of het echt zo leuk is als je beweert. :p

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:55:
Miyamoto ontvangt trouwens geen royalties op zijn spellen. Hij werkt voor een normaal salaris en gaat iedere dag op zijn fiets naar zijn werk toe. Hij is volgens mij echt iemand die het alleen voor zijn plezier doet.
In Japan, op de fiets?! :| :D

@ surrounded: Dat is Yellow neem ik aan. Ik vind Red & Blue leuker. Yellow is een beetje een extra cash cow, waar de hele tijd Pikachu irritant achter je aan hobbelt :P Verder zijn ze vrijwel hetzelfde.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:50:
[...]

In Japan, op de fiets?! :| :D

@ surrounded: Dat is Yellow neem ik aan. Ik vind Red & Blue leuker. Yellow is een beetje een extra cash cow, waar de hele tijd Pikachu irritant achter je aan hobbelt :P Verder zijn ze vrijwel hetzelfde.
Ja, er was een documentaire over Nintendo een hele tijd terug op BBC 3. Ik heb hem nog ergens staan hier. De documentaire gaat voornamelijk over Yamauchi en hoe hij een succesvol kaartspellen bedrijf in een games bedrijf heeft veranderd. Miyamoto wordt er zelf ook in geïnterviewd en er zijn beelden te zien van Miyamoto aan het werk in 1990. Hij zei dat de prestige van het werken voor Nintendo belangrijker dan het geld is en droeg toen zelfs een Nintendo-uniform als hij aan het werk was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk zo zien we het graag. :P Miyamoto is god natuurlijk. 8)

Vandaag weer aardig aan het cuben geweest. Mijn pc valt telkens uit en ook de HD maakt rare geluiden dus ik probeer er niet al te veel achter te zitten totdat mijn nieuwe pc binnen is. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik doelde meer op het feit dat in Japan fietsen niet zo'n heel populair vervoermiddel zijn :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Captain N schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:13:
Ik doelde meer op het feit dat in Japan fietsen niet zo'n heel populair vervoermiddel zijn :P
Ik las laatst nog ergens dat fietsen daar juist wel populair is? (wat me ook niet verbaasd want de metro's daar zijn overvol en met een auto kom je daar toch never nooit ergens in een stad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:13:
Are u sure? :)

Afbeeldingslocatie: http://home.pacifier.com/~billp/japan99/09-14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hmm... op een of andere manier had ik het idee dat er in grote steden in Japan vrijwel geen fietsers waren :P Het wordt toch een tijd dat die reis naar Japan er gaat komen! :)

En over Japan gesproken... vandaag nog P.N.03 (JAP versie) gescoord voor 4 euro op de vrijmarkt (o.a. :)). Niet echt een boeiend spel, maar voor 4 euro laat ik hem toch niet liggen :D

[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 30-04-2005 21:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:04:
Hmm... op een of andere manier had ik het idee dat er in grote stede in Japan vrijwel geen fietsers waren :P Het wordt toch een tijd dat die reis naar Japan er gaat komen! :)
In de meeste Japanse films en Animé komen ook regelmatig fietsen voor, dus ik vond het al zo vreemd dat je zei dat het niet populair was.
En over Japan gesproken... vandaag nog P.N.03 (JAP versie) gescoord voor 4 euro op de vrijmarkt (o.a. :)). Niet echt een boeiend spel, maar voor 4 euro laat ik hem toch niet liggen :D
Ik had op de vrijmarkt iemand gezien die een N64 en een aantal spellen had staan, waaronder Perfect Dark. Ik vraag dus hoeveel hij voor Perfect Dark wil hebben(ik heb het spel nog nooit gespeeld :X), maar hij zei dat het spel niet te koop was. Het vreemde was alleen dat zijn "kraampje" de hele tijd dat ik er ben geweest leeg stond op die N64 en spellen na. Kennelijk dacht hij dat het een console-show was ofzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Over dat hele stereotopische weergave (oid) gebeuren.

Ik meen dat iemand hier postte dat Kodak al eens iets dergelijks had gedemonstreerd en dat bioscopen er ook mee bezig waren.

Ik denk alleen, als het echt zo is, dan is het wel echt revolutionair.... Veel meer dan gyroscopische controllers want die had MS zelf al een hele tijd terug in hun sidewinder serie gamepads.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jongens stop alsjeblieft over de 3d beeld discussie. Het KAN niet. Je kan op een TV namelijk nooit zoiets genereren ..end of story.. Misschien dat ze zoiets doen met de controller ? ;) Klein schermpje..dat moet wel lukken... :)
Veel meer dan gyroscopische controllers want die had MS zelf al een hele tijd terug in hun sidewinder serie gamepads.
Sidewinders zijn niet gyroscopisch. ;) Zat een sensor in die de elektronenstromen in de zwaartekracht kon waarnemen. Ik neem aan dat je de sidewinder freestyle bedoelde.

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 30-04-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik houd nooit zo van dat gespeculeer. Aan de ene kant is het wel leuk, maar van die dingen als echte 3D beelden klinken wel erg tof. En als het dan dus uiteindelijk niet realiteit wordt ben je teleurgesteld dat dat er niet in is gekomen. Terwijl als je denkt het zal allemaal wel, het wordt vast niet geweldig, dan is de impact van zo'n eerste vertoning van de Revolution veel groter! Ik blijf er dus lekker bij dat de Revolution graphics zal kunnen genereren die vergelijkbaar zijn met N64 graphics :Y)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:13:
Jongens stop alsjeblieft over de 3d beeld discussie. Het KAN niet. Je kan op een TV namelijk nooit zoiets genereren ..end of story.. Misschien dat ze zoiets doen met de controller ? ;) Klein schermpje..dat moet wel lukken... :)

[...]
Sidewinders zijn niet gyroscopisch. ;) Zat een sensor in die de elektronenstromen in de zwaartekracht kon waarnemen. Ik neem aan dat je de sidewinder freestyle bedoelde.
Je heb toch ook van die 3d films met een brilletje dus het kan wel. En misschien heeft nintendo iets bedacht zodat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-04 22:03
Heeft iemand misschien een link naar het Spaceworld 2000 filmpje met WaveRace, Metroid en Zelda erin?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:32:
[...]
Je heb toch ook van die 3d films met een brilletje dus het kan wel. En misschien heeft nintendo iets bedacht zodat het wel werkt.
...dat gaan ze echt niet gebruiken hoor, oeroude techniek die alleen een truuckje met je hersens uithaalt. Bovendien zonder brilletje zie je dan een extreem vervormd en vaag beeld (doet pijn aan je ogen zelfs)...is leuk voor omstanders die ook denken iets te kunnen zien (not)..overigens duren die 3dfilms niet langer dan 20 minuten...langer en je brein wordt pap..zeer intensief voor je koppie. Een brilletje is sowieso superirritant, dat komt er dus niet. Vergeet die verhaaltjes nou maar gewoon...gaat nergens over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:32:
Oscar Mopperkont in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..."

Brilletje is geen optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Je hebt ook van die Schermen tegenwoordig waarop je 3D kan zien, zonder bril e.d. Het enige wat nadelig is, dat praktisch niemand dat heeft. Ook moet je er ongeveer recht voorzitten. In je 1tje is dat geen probleem, maar wel als je met z'n 3 of4man wilt spelen. Wat dan ook niet meer kan, omdat het scherm precies word opgesplits in 2delen. Maar het kan wel, 3D kijken zonder bril.

Dit staat allemaal nog in de kinderschoenen maar ja. Is het misschien niet mogelijk dat Nintendo een soort bril gaat verkopen dat werkt als beeldscherm. Ik bedoel dan zoiets: Afbeeldingslocatie: http://www.mflgadgets.co.uk/images/cyber%20glasses.jpg
Zulk soort brillen zet je op en kun je een idee laten zien van een scherm van 2meter groot. Deze sluit je dan aan op je Revolution en je hebt geen eens een tv nodig (wel de optie dat je ook gewoon je Revolution op tv kan aansluiten ;) ). Deze brillen zijn alleen erg duur (1000euro ofzo) maar het schijnt dat ze wel goed werken.

Ik zelf zie het nog niet zitten, want de multipayer word ook zo minder leuk, je kan elkaar nu alleen nog maar horen en niet zien. Maar als je thuis alleen (online) speelt... En misschien kunnen ze ok op deze manier een 3D effect erin maken.

Ik zal wel weer te veel speculeren ;) maar blijft wel leuk. We krijgen straks gewoon een Console, met draadloze controllers, met schermpje en zwaartekracht gevoeligheid (ben de naam even kwijt :X ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zo'n bril is inderdaad ook een (theoretische) optie, maar zoals je zelf al zegt niet reeel. Niet alleen is het schreeuwend duur en wordt multiplayer minder leuk, maar ook nog eens vrijwel onmogelijk. In ieder geval in de zin dat je dan niet meer met zijn 4-en thuis kunt multiplayeren. Nu kun je voor 10 euro een extra controller aanschaffen zodat je wel eens met zijn 4-en kunt spelen, maar ik zie het niet snel gebeuren dat ik 3 extra brillen aanschaf om met zijn 4-en thuis te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geef dit hele 3D gebeuren geen kans. Ik denk dat Nintendo dit bedoelde met uiteenlopende fantasieen. Geloof maar dat er geen 3D dingen komen, anders wordt je diep teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Heeft iemand trouwens de IGN feature over de 10 mooiste GameCube spellen gezien? Ik ben het zelf voor een groot deel niet eens met de top 10. Resident Evil 0 mag dan wel pre-rendered zijn, maar het is nog steeds één van de mooiste GameCube spellen. Ook vind ik BG&E niet echt in de top 10 thuishoren, er zijn toch wel een aantal mooiere spellen die niet eens in de top 10 staan. Als laatste vind ik de volgorde van de nummers 1 en 2 vreemd, Resident Evil 4 is het mooiste spel van de twee, dus ik zou die zelf hebben omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:31:
Heeft iemand trouwens de IGN feature over de 10 mooiste GameCube spellen gezien? Ik ben het zelf voor een groot deel niet eens met de top 10. Resident Evil 0 mag dan wel pre-rendered zijn, maar het is nog steeds één van de mooiste GameCube spellen. Ook vind ik BG&E niet echt in de top 10 thuishoren, er zijn toch wel een aantal mooiere spellen die niet eens in de top 10 staan. Als laatste vind ik de volgorde van de nummers 1 en 2 vreemd, Resident Evil 4 is het mooiste spel van de twee, dus ik zou die zelf hebben omgekeerd.
Niemand is het mee eens met die top 10, als je kijkt naar Fok forum, Gaming-Age forums, Warp pipe forums, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime..er zit nogal wat tijd tussen de release van RE4 en MP he.. ze keken ook naar de game in verhouding met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:45:
MetroidPrime..er zit nogal wat tijd tussen de release van RE4 en MP he.. ze keken ook naar de game in verhouding met de tijd.
Dat hebben ze in ieder geval nergens in het artikel gezegd, maar dat zou nog steeds geen verklaring zijn voor vrij vreemde volgorde van de gekozen spellen. Rogue Squadron II is nog steeds één van de mooiste spellen op de GameCube(hoort zeker tot de top 5) en het was een launchtitel. Volgens die beredenering had het spel wel boven aan mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

''mooi'' is een relatief iets. De eene vind bv doom3 hartstikke mooi en de ander vind het lelijk omdat het allemaal veel teveel glimpt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

bij SFA wordt anders duidelijk gezegd dat het wel erg mooi was voor een releasegame (of ze zeiden het bij RL2) en dat het om die reden er in thuis hoorde.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 01-05-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:31:
Heeft iemand trouwens de IGN feature over de 10 mooiste GameCube spellen gezien? Ik ben het zelf voor een groot deel niet eens met de top 10.
Wie wel? :p
Altijd controversieel zulke lijstjes. In mijn persoonlijke lijst zou WindWaker gegarandeerd op 1 staan. Pikmin had er ook wel tussen mogen staan. En zeker ook FF: Chrystal Chronicles. Ik heb het nooit uitgespeeld, maar de locaties die ik gezien heb waren stuk voor stuk prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Windwaker op 1? ....neh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik hoop gewoon dat de Revolution een DVI poort heeft.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk het wel hoor. Hij kan wel aangesloten worden op een monitor dus dan zou ik als Nintendo gewoon voor DVI kiezen en een verloopstukje meeleveren voor de andere poort. :)

Overigens dat lijstje van IGN is natuurlijk vrij persoonlijk. Maar ik ben het wel met de keuze's van SW:RL II en SFA eens.

Beide launchgames (SFA niet helemaal maar wel vroeg verschenen) en ze kunnen nog steeds mee met de top. Als ze die games nu zouden uitbrengen zouden ze op het grafisch gebied nog steeds zeer hoog scoren.

[ Voor 49% gewijzigd door schnumi op 01-05-2005 18:23 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 115248 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 17:58:
[...]

Wie wel? :p
Altijd controversieel zulke lijstjes. In mijn persoonlijke lijst zou WindWaker gegarandeerd op 1 staan. Pikmin had er ook wel tussen mogen staan. En zeker ook FF: Chrystal Chronicles. Ik heb het nooit uitgespeeld, maar de locaties die ik gezien heb waren stuk voor stuk prachtig.
spoiler:
NOFI but, TWW op 1...? Ok het spel is mooi gemaakt (graphics), maar voor de rest... Nou daar ben ik niet echt enthousiast over. Het is gewoon een gerushde Zelda. Ik bedoel die water parel krijg je gewoon, niks water tempel (een zelda zonder water tempel...), gewoon even met een walvis praten en klaar. Er zaten ook maar 5 dugeons in, en de puzzels stelden niks voor. Behalve dan die ene dat je in dat Mother and Child Isle moet komen (voor de vuur en ijs pijlen). En dan dat stuk dat je die tri-force stukjes moet zoeken (eerst een kaart, dan naar tingle, 398 rupees dokken, varen naar de plek en opvissen). En dan moet je ook nog op Rupee hunt gaan, want het kost fucking veel wil je al die kaarten ontcijferen. Dat is er gewoon ingezet om de speelduur te verlengen. Ik bedoel, WTF, speelduur verlengen in zelda... :X Alle Zelda games zijn gewoon groot en uitdagend en je moet nadenken over puzzels. Maar niet in TWW. Je kan gewoon dwars door je dungeons heen denderen. En die eindbazen stellen ook al geen zak voor. Ok het is leuk om tegen die bazen te vechten, ze zien er super mooi uit, en de ontwerpen zijn goed. En dan heb je nog Hyrule, wat gigantisch jammer dat ze niet meer tijd hebben genomen om vanaf de zee met je iron boots naar Hyrule te kunnen afdalen. Dat zou zo super geweest zijn. Ok je komt in Hyrule, maar het is dan gewoon een klein weggetje naar Ganon's Castle.

Ik heb me voor de eerste keer zeker vermaakt met TWW. Maar als ik het dan voor de 2e keer weer ga spelen dan erger ik met toch wel aan veel dingen. En nogmaals, dit is geen aanval op jou, maar ik vind TWW echt geen topgame.

Wat dat betreft hadden ze dit spel beter gewoon een half jaar, of een jaar later kunnen uitbrengen.
Johnny schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:17:
Ik hoop gewoon dat de Revolution een DVI poort heeft.
DVI poort?? Wazda?

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 01-05-2005 18:30 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Afbeeldingslocatie: http://www.buyextras.net/images/products/cables/dvi/dvi-d-i-show-female-connect.jpg ;)

Ik zou niet eens weten welke Gamecube game ervoor mij zo duidelijk boven uitsteekt dat ik zeg, ja die game is nummer 1 voor mij :/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:34

RayNbow

Kirika <3

Vanitas schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:28:
En dan moet je ook nog op Rupee hunt gaan
Ik hoefde dat niet, ik had toen ik daar aankwam al genoeg Rupees.
* RayNbow is zuinig op z'n centen :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
@Vanitas

Het ging niet om de gameplay van het spel, maar hoe het er grafisch uitzag en dan vooral om de artistieke stijl en om de technische prestaties. The Wind Waker is op artistiek gebied één van de mooiste spellen van de afgelopen jaren, zoals Resident Evil 4 dat op technisch gebied is(alhoewel RE4 op artistiek gebied ook één van de mooiere games van de afgelopen jaren is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:54:
@Vanitas

Het ging niet om de gameplay van het spel, maar hoe het er grafisch uitzag en dan vooral om de artistieke stijl en om de technische prestaties. The Wind Waker is op artistiek gebied één van de mooiste spellen van de afgelopen jaren, zoals Resident Evil 4 dat op technisch gebied is(alhoewel RE4 op artistiek gebied ook één van de mooiere games van de afgelopen jaren is).
Klopt. Maar daar hoort MP ook zeker bij, die game had ook een geweldige artistieke stijl en ook technisch stak het allemaal zeer goed inmekaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:28:
NOFI but, TWW op 1...? Ok het spel is mooi gemaakt (graphics), maar voor de rest... Nou daar ben ik niet echt enthousiast over.
Helemaal waar. Ik ben het eigenlijk eens met alles wat je schreef. Maar deze top10 van IGN ging inderdaad alleen over de graphics. :) En wat dat betreft ben ik nog geen mooier spel tegengekomen. Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Maar ik vind de tekenfilmlook minstens 20x zo leuk om naar te kijken als het nastreven van hyperrealisme. Bovendien is de realistische look op dit moment nog verre van perfect (zolang je nog duidelijk onderscheid kunt maken tussen spelbeelden en filmbeelden). Maar voor wat ze wilden bereiken met TWW, was de hardware in principe al wel krachtig genoeg. Tijdens grote gedeeltes van het spel ziet het er gewoon echt uit als een tekenfilm. In die zin zou je kunnen zeggen dat de graphics van TWW al wel perfect zijn. En artistiek zijn er in dat spel ook gewooneen aantal hele interessante keuzes gemaakt. Je kunt zeggen over al dat water wat je wilt, maar het ziet er wel verschrikkelijk mooi uit. Helemaal in combinatie met alle weerseffecten en zonsondergangen. Het is het enige spel dat ik ooit gespeeld heb waarbij ik af en toe gewoon ergens op een rustige plek ben gaan staan, de controller even heb neergelegd en achterover ben gaan leunen om te genieten van het uitzicht.

Natuurlijk vind ik Metroid Prime en RE4 ook mooi, maar toch op een ander niveau. :p Zelfs als we 3 consoles verder zijn en spelbeelden vallen echt niet meer te onderscheiden van speelfilms... dan denk ik dat ik de Wind Waker nog steeds mooier zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Terechte nummer 1 als je het mij vraagt ;) IGN noemt het ook 'best looking' ipv 'best graphics' want op technisch vlak kan MP het niet winnen van games als RL/RS/RE4. TWW's derde plek kan ik me ook in vinden. VJ mag er van af wat mij betreft *braak* totaal niet mijn smaak.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_land2.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_roll_2.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_flare.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_halfpipe_3.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_phazonsuit.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Blijft smaak he? Die verschillen gelukkig per mens! Iedereen heeft zijn eigen top 10, daarom hecht ik totaal geen waarde aan die lijstjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
True, maar het slaat natuurlijk nergens op dan GTA:SA op 9 staat een Z:LTTP op 10...
En SC:CT op 3. :X

Dat is gewoon een gigantisch belediging voor games als LTTP en Chrono Trigger

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:06:
True, maar het slaat natuurlijk nergens op dan GTA:SA op 9 staat een Z:LTTP op 10...
En SC:CT op 3. :X

Dat is gewoon een gigantisch belediging voor games als LTTP en Chrono Trigger
O, je hebt het over een totaal andere top 10. Wij hebben het over deze.

Die top 10 die jij het over hebt is ook heel vreemd. RE4 beste game ooit? Nee, het hoort zeker in de top 10, maar niet op 1, Splinter Cell hoort zeker niet op 2 en geen enkele Grand Theft Auto hoort in de top 100 om maar een paar voorbeelden te noemen. Waarom vind ik dat geen enkele GTA in de top 100 hoort? Omdat er heel veel kleine dingen mis mee zijn(zoals o.a. de on-foot controls en de pop-up die het besturen van een voertuig af en toe bijna onmogelijk maakt) en de gameplay is in essentie heel oppervlakig en gaat na een tijdje enorm vervelen. Voordat iedereen gaat denken dat ik een fanboy ben, ik heb het double pack voor de Xbox en heb me daar al vele uren mee vermaakt en ik heb vandaag toevallig de Xbox versie van San Andreas alvast gereserveerd. Ik denk dus niet dat het spel slecht is, maar ik denk dat het niet goed genoeg is om in een top 100 beste games aller tijden te staan.

Het probleem met zo'n top 100 is dat relatief veel spellen worden gekozen die recentelijk zijn uitgebracht. Als die top 100 over een jaar of twee opnieuw wordt samengesteld zul je waarschijnlijk zien dat de echte klassiekers er nog tussen staan, maar dat sommige spellen die nu populair zijn veel lager staan/uit de top 100 zijn verdwenen.

Zo, dat was mijn rant voor vandaag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Even helemaal naast de weg.

Ik snap nog steeds niet dat Capcom zo snel heeft aangekondigd dat RE4 naar de PS2 zou komen.
Nu zijn er een hoop mensen die wellicht nu op die versie wachten. Als Capcom tot 2 maanden na de release had gewacht waren er wellicht een zooi Cubes gekocht voor mensen die RE4 nu wilden spelen. Dan kunnen later de jaloerse PS2 fanboys hun slag slaan!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:02:
Even helemaal naast de weg.

Ik snap nog steeds niet dat Capcom zo snel heeft aangekondigd dat RE4 naar de PS2 zou komen.
Nu zijn er een hoop mensen die wellicht nu op die versie wachten. Als Capcom tot 2 maanden na de release had gewacht waren er wellicht een zooi Cubes gekocht voor mensen die RE4 nu wilden spelen. Dan kunnen later de jaloerse PS2 fanboys hun slag slaan!
De reden dat ze dat moment hadden uitgekozen had niets met verkoopcijfers of de vraag naar het spel te maken. Het aandeel Capcom stond op dat moment relatief laag, dus besloot de directie een PS2 poort van RE4 aan te kondigen om het aandeel hoger te proberen te krijgen. De beslissing om een PS2 poort te maken had waarschijnlijk ook niets met de verwachte verkoopcijfers van de GC-versie of de vraag naar een PS2-versie te maken.

Het wordt tijd dat Nintendo even de buidel opentrekt en Capcom overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:04:
[...]
O, je hebt het over een totaal andere top 10. Wij hebben het over deze.
Ohw, my bad... :) Nah, met die top10 kan ik wel leven. Enkel met Beyond Good % Evil niet. Het enige stuk wat ik echt mooi vond was dat stuk in de gracht van de stad. Dat was super.

4 dagen geleden trouwens RE4 voor mn verjaardag gekregen. En gisteravond om 2 uur had ik em uitgespeeld. Wat een ge-ni-aal spel. Echt ik hed 3 dagen geen ander spel gedaan, of wat dan ook, als ik even tijd had, gelijk RE4 spelen. Zo verslavend, dat heb ik niet vaak meer gehad de laatste tijd met games. Enkel met Metroid Prime en Half-Life 2. Het hele spel is echt een over de top achtbaar rit die om de zoveel meter boven de baan uit vliegt omdat het te snel gaat. Het enige wat het nog tegenhoud is de zwaartekracht. Ik zei eerder altijd dat sommige games nooit saai worden. Maar sinds RE4 moet ik dat gewoon terug nemen. Echt elk stuk was super. Veel actie (970 kills op het einde :D ), geweldige graphics, en vooral een geweldige setting. Die vaak genoeg veranderd om de aandacht niet te verliezen. De bazen waren gelukkig niet makkelijk (zoals in 0 en REmake b.v.) en heel orgineel. B.v. die vis waar je met je bootje acheraan gaat. Of El Gigante die je met een boom voor je kop slaat. En dan nog de implementatie van heel snel op A+B of L+R drukken. Dat geeft echt iets extra's aan de game. En als ik er zo bij nadenk zou dit ook heel goed passen in The Twins Snakes. De animatie is ook geweldig, en niet enkel van leon, maar ook gewoone vijanden.

Cijfer: 9.9
MetroidPrime schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:24:
[...]
Vanitas agrees...

Dat hadden ze al veel eerder moeten doen. Ik ben er nog steeds boos over dat RE4 op de PS2 uitkomt.

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 01-05-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintendo is wat dat betreft nog steeds niet agressief genoeg in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

MaxBurn schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:32:
Nintendo is wat dat betreft nog steeds niet agressief genoeg in de markt.
Maar nog wel steeds degene met dé spellen. Ik heb ook een XBOX, maar daarmee speel ik zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik denk dat overnames het bedrijven vaak negatief beinvloeden. Capcom werkt prima zoals het nu gaat. Misschien dat, als ze overgenomen worden, er intern dingen veranderen (om beter bij Nintendo te passen bijvoorbeeld) en dat sommige medewerkers gehecht zijn aan hun naam, Capcom, die ze gemaakt hebben. Deze en/of een andere combinatie van factoren zullen hun motivatie en dus ons spelplezier er niet beter op maken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]De reden dat ze dat moment hadden uitgekozen had niets met verkoopcijfers of de vraag naar het spel te maken. Het aandeel Capcom stond op dat moment relatief laag, dus besloot de directie een PS2 poort van RE4 aan te kondigen om het aandeel hoger te proberen te krijgen. De beslissing om een PS2 poort te maken had waarschijnlijk ook niets met de verwachte verkoopcijfers van de GC-versie of de vraag naar een PS2-versie te maken.

Ach, het spel ziet er op de PS2 geeneens half zo mooi uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34027 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:13:
[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik denk dat overnames het bedrijven vaak negatief beinvloeden. Capcom werkt prima zoals het nu gaat. Misschien dat, als ze overgenomen worden, er intern dingen veranderen (om beter bij Nintendo te passen bijvoorbeeld) en dat sommige medewerkers gehecht zijn aan hun naam, Capcom, die ze gemaakt hebben. Deze en/of een andere combinatie van factoren zullen hun motivatie en dus ons spelplezier er niet beter op maken ben ik bang.
Het probleem is alleen dat het erg slecht gaat met Capcom. Ze zitten nog net niet in de rode cijfers, maar als het zo doorgaat zoals nu, dan duurt het niet lang meer. De naam Capcom hoeft overigens niet te verdwijnen er zou een vergelijkbare constructie als bij Rare opgezet kunnen worden. Nintendo neemt dan 20-30% van de aandelen over en in ruil daarvoor tekent Capcom een contract dat ze alleen spellen voor Nintendo ontwikkelen zolang Nintendo een bepaalt percentage van de aandelen in handen heeft.
Anoniem: 86074 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Ach, het spel ziet er op de PS2 geeneens half zo mooi uit ;).
Ik dacht dat daar al een oplossing voor was? Gewoon het spel pre-rendered maken met een vaste camera en dan kan de PS2 de graphics weer aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 04-05 21:28
Anoniem: 34027 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:13:
[...]

en dat sommige medewerkers gehecht zijn aan hun naam, Capcom, die ze gemaakt hebben. Deze en/of een andere combinatie van factoren zullen hun motivatie en dus ons spelplezier er niet beter op maken ben ik bang.
Treasure 2: The Revenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

In other news....

Afbeeldingslocatie: http://ranobe.com/up/updata/up35508.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ranobe.com/up/updata/up35510.jpg

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik blijf het stom vinden dat Pacman erin zit :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet ik hier nou van denken :? Het is een lelijke, ik herhaal lelijke, soep van MK:DD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar het is nu toch zeker dat hij niet naar de GC komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:12:
[...]

Wat moet ik hier nou van denken :? Het is een lelijke, ik herhaal lelijke, soep van MK:DD...
Een soep? Knappe jongen die dit uit MK: DD soept... (of meid natuurlijk)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vind je dit ook een soep, Jan?

Afbeeldingslocatie: http://img.kult-mag.com/photos/00/00/54/33/ME0000543384_2.jpg

Beter opletten in dit topic ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Ik zou er toch echt wel veel voor over hebben om zo'n rijtje thuis in de garage neer te kunnen zetten :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat lijkt me een arcade kast.

Ik was ff blind trouwens :+

Maar wat is het dan :? De arcade versie zo te zien. Andere banen (SNES/N64 kwaliteit), andere wapens, iedereen dezelfde kart, maar verder wel precies dezelfde graphics en animaties, alleen dan lelijk.

Lijkt me een cheap incashertje als de game zelf al zo lang uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik vind het zeker niet lelijk! Sterker nog ik vind het echt jammer dat hij niet voor de Cube gaat uitkomen. MKDD is erg leuk, maar ik zou graag weer eens wat nieuwe banen hebben en dat zou dit spel me kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk serieus ff naar de schaduw van Pac Man en dan snap je wel wat ik bedoel met lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34169 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:12:
[...]

Aangezien een aantal websites al meerdere screenshots, filmpjes en impressies van dit arcade-spel hebben gepost(inclusief Pac-man cup!), denk ik niet dat dit een soep is. Bij Namco denken ze dat waarschijnlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je bedoelt de schaduw op de grond? Dat ziet er rafelig uit ja, maar lijkt mij dat de schaduw wel klopt. Achterkant van de kart is immers met de uitlaat en andere dingen in ieder geval niet zo dat daar een rechte schaduw uit zou moeten komen. Maar ook al klopt hij niet, ik denk dat je dat soort dingen veel beter kunt beoordelen als je bewegende beelden ziet. De hardware die ze voor de kast gebruiken is krachtiger dan de GC, dus het lijkt mij dat het er beter uitziet dan MKDD. En gezien de eenvoudige vorm van de banen, denk ik dat de rijsnelheid hoger ligt dan bij MKDD.

Maar goed, zolang we geen goede bewegende beelden hebben kunnen we het denk ik niet goed beoordelen of het nu slechte of goede graphics zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:56:
[...]Ik dacht dat daar al een oplossing voor was? Gewoon het spel pre-rendered maken met een vaste camera en dan kan de PS2 de graphics weer aan. ;)
Dan nog kan het toch niet :). Het zal er bijvoorbeeld niet zo mooi uitzien als de prerendered RE remake op de cube of RE0.

Niet dat ik ze het niet gun of zo, maar wees dan eerlijk en flikker Devil may Cry naar de Cube! Dan hoor je mij niet meer! (en ik mik meteen mijn PS2 weg, want eerlijk is eerlijk, die heb ik alleen ECHT voor dat spel gekocht (reeks inmiddels))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die Mario Kart GP is toch al gewoon uit in Japan? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:33:
Die Mario Kart GP is toch al gewoon uit in Japan? :?
Nee pas in December ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
schnumi schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:22:
Ik denk het wel hoor. Hij kan wel aangesloten worden op een monitor dus dan zou ik als Nintendo gewoon voor DVI kiezen en een verloopstukje meeleveren voor de andere poort. :)
Weinig kans dat er DVI op zit... DVI is niet gangbaar voor televisie toestellen in Japan (de thuismarkt voor Nintendo) en ook niet in de VS. Het ligt veel meer voor de hand dat er HDTV aansluitingen komen, dus gewoon tulpjes met een YPbPr-signaal zodat het werkt met de Japanse en Amerikaanse HDTV-toestellen.

In Nederland is HDTV nog helemaal niet geïntroduceerd en zoals het er nu uitziet met de introductie van digitale televisie gaat dat de komende jaren niet gebeuren ook. We krijgen nu de absurde situatie dat naast DVD-spelers nu ook spelcomputers hoge resolutie beelden kunnen genereren terwijl de gemiddelde TV in de Nederlandse huiskamers nog steeds alleen de standaard PAL en NTSC resolutie kan weergeven. Met dank aan de Nederlandse overheid die geen standarisatie oplegt aan zendgemachtigden... :r

Overigens is YPbPr wel te transcoderen naar analoog VGA of DVI-A. HDTV-resoluties zijn altijd in 16:9 verhouding waardoor ze meestal niet kunnen worden weergeven op 4:3 monitors. Mischien kiest Nintendo ervoor om gewoon nog steeds EDTV resoluties te ondersteunen zoals ze met de Cube ook doen. In dat geval is weergave op een 4:3 scherm nog steeds mogelijk. Ik hoop echter dat Nintendo ontwikkelaars gaat voorschrijven dat de spellen tenminste in 720p of 1080i resolutie moeten draaien. Zodra het nog steeds toegestaan is om voor NTSC of EDTV resoluties te ontwikkelen zul je zien dat ondersteuning voor hoge resoluties niet van de grond komt. Of erger nog, dat gewoon de NTSC resolutie non-interlaced wordt weergegeven in 480p. Dit zie je bijvoorbeeld in SNK vs. Capcom EO in progressive scan modus: zo blokkerig dat het gewoon triest is. Veel ontwikkelaars nemen nu al niet de moeite breedbeeld en progressive scan op de juiste manier te ondersteunen dus als je dat als licentiegever niet oplegt wordt het gewoon nooit iets...

[ Voor 26% gewijzigd door ari3 op 02-05-2005 23:53 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Screens van Mario Kart GP zien er nog steeds erg goed uit. :) Die banen lijken me echt geweldig, lekker basic. Vooral de onderste screenshot is cool. Je ziet jezelf toch zo een langgerekte powerslide maken door die bocht daar? :p
Ik ben alleen bang dat de nadruk een beetje teveel zal komen te liggen op de powerups (waar er volgens mij vele tientallen verschillende van zijn). Als ze zich niet een beetje proberen te beheersen wordt het weer zo'n mariokart waar je 20x per lap wordt lastiggevallen door voorwerpen die de andere racers jouw richting op smijten.
Nouja, niet dat wij het voorlopig te spelen zullen krijgen. Ik verwacht het hooguit op een bonusdisc bij de limited edition MarioKart Pack van de Revolution die ongetwijfeld ooit zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ari3 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:41:
[...]
In Nederland is HDTV nog helemaal niet geïntroduceerd en zoals het er nu uitziet met de introductie van digitale televisie gaat dat de komende jaren niet gebeuren ook. We krijgen nu de absurde situatie dat naast DVD-spelers nu ook spelcomputers hoge resolutie beelden kunnen genereren terwijl de gemiddelde TV in de Nederlandse huiskamers nog steeds alleen de standaard PAL en NTSC resolutie kan weergeven. Met dank aan de Nederlandse overheid die geen standarisatie oplegt aan uitzendgemachtigden... :r
Er is volgens mij onlangs samen met o.a. SES Astra een Europese HDTV-standaard afgesproken(en als ik het goed lees is die standaard ook compatible met de Amerikaanse HDTV standaard). Als het goed is kunnen de meeste HDTV-capable tv's die hier te koop zijn de standaard al aan. Sinds afgelopen september is er al één Europees HDTV-kanaal via de schotel te ontvangen en het Britse Sky hoopt voor het einde van het jaar 100 HDTV-zenders in het kanalenpakket voor de schotel te hebben. HDTV wordt dan mischien wel niet door de Nederlandse overheid bevorderd, maar op Europees niveau is men er wel mee bezig.

De Europese HDTV standaard bied trouwens ondersteuning aan YPbPr-, DVI- en HDMI-aansluitingen. Hopelijk gaat Nintendo ze alle drie ondersteunen, het zou mooi zijn om een digitaal alternatief voor het analoge YPbPr te hebben.

* MetroidPrime heeft voorlopig echter nog geen HDTV-compatible toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 03-05-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:22:
[...]

Als het goed is kunnen de meeste HDTV-capable tv's die hier te koop zijn de standaard al aan.
Dat is nou juist het punt, er zijn nog helemaal geen HDTV's te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Er zijn zeker wel tv's te koop die HDTV aankunnen. Kijk alleen al naar LCD tv's, die hebben toch heel vaak een veel hogere resolutie dan dat het PAL signaal is (meestal 1366 x 768). Volgens mij is het niet zo dat je alleen van HDTV kunt spreken als het op de maximale HDTV resolutie zit. Je ziet dan ook bij al die tv's de kreet "HDTV ready" staan.

Even een quote van howstuffworks:
The formats used in HDTV are:

720p - 1280x720 pixels progressive
1080i - 1920x1080 pixels interlaced
1080p - 1920x1080 pixels progressive
Het is dan misschien de laagste standaard die de tv's aankunnen, maar het is zeker wel HDTV.

[ Voor 49% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-05-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:19:
Screens van Mario Kart GP zien er nog steeds erg goed uit. :) Die banen lijken me echt geweldig, lekker basic. Vooral de onderste screenshot is cool. Je ziet jezelf toch zo een langgerekte powerslide maken door die bocht daar? :p
Screens zijn sub-DD niveau...
En wat is er zo cool aan simpele banen? IMHO gaat de speelstijl van MK:DD niet samen met dat soort banen. Babypark is zo ongeveer de meest gehate baan in DD omdat het zo saai is, het lijkt Nascar wel en laten er nou net 5 europeanen en 3 jappen zijn die dat leuk vinden. En die bocht? Die is nog niet eens 90 graden, beetje loos om dáár een powerslide te maken.
Ik ben alleen bang dat de nadruk een beetje teveel zal komen te liggen op de powerups (waar er volgens mij vele tientallen verschillende van zijn). Als ze zich niet een beetje proberen te beheersen wordt het weer zo'n mariokart waar je 20x per lap wordt lastiggevallen door voorwerpen die de andere racers jouw richting op smijten.
Same old, same old :?
Nouja, niet dat wij het voorlopig te spelen zullen krijgen. Ik verwacht het hooguit op een bonusdisc bij de limited edition MarioKart Pack van de Revolution die ongetwijfeld ooit zal verschijnen.
Heel misschien. Ik hoop overigens dat die Mario Kart dan weer wat meer in de stijl van de SNES/GBA is, of zelfs dichter bij de N64 dan bij de GC versie ligt. Kinderkarretjes als karts zuigen. 2 personen op een kart ook.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.