Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173041

Voor de lol 2 games vs CPU gegamecammed :P Je kan kijken voor de grap ^^

Glav vs Tank
http://www.youtube.com/watch?v=Ow2z4Z-YVAg

Usav vs Tank
http://www.youtube.com/watch?v=G_zFtvrpp0Q

Games zijn ietwat traag, maar dat komt dus door gamecam... Kon ook meerdere hotkeys niet gebruiken ivm met gamecam. 2e game is beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

Klopt het dat de matchmaker offline is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Fraps lijkt me een stuk beter te gebruiken. De kwaliteit van de filmpjes is erg slecht.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Het moet natuurlijk wel redelijk vlot te laden zijn, als het zwaarder is wordt het bestand ook een stuk groter...

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 14:49
Op zich zijn zulke filmpjes wel leuk, maar speel dan ook tegen een skilled tegenstander online. Tegen cpu is natuurlijk geen bal aan :). Je speelt hoe dan ook wel anders lijkt me.

Dat klopt, maar ik kreeg het niet aan de gang onder de patch van cw.cc, ook is het spel 'anders' het is ietwat trager en je kunt sommige hotkeys niet gebruiken wat ik nogal irritant vind. Maarja het was ook maar voor de lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23
Mja het is allemaal niet echt goed te zien op die lowres YouTube filmpjes helaas :P

[ Voor 84% gewijzigd door Rival24 op 22-12-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Groter bestand lijkt me sowieso niet echt een probleem tegenwoordig. Een replay kun je toch ook gewoon online hosten, stuk makkelijker terug te kijken. Toch kijk ik dan liever een top match van player vs player ;)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het hele idee hiervan is dat je kunt zien hoe iemand speelt, ik kan ook wel replays gaan posten ja... Maar dat is niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

via youtube is inderdaad wel leuk voor iemand die het spel niet heeft. Echter zou een hogere kwaliteit (zowel opname als gameplay) wel wat leuker zijn (dus player vs player en dan wellicht de saaie stukken er tussen uit)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 29-12-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 30-04 10:40
Na veel gevloek de laatste dagen wegens het alweer de hele tijd vastlopen van Generals Zero Hour met multiplayer via internet ben ik maar eens op zoek gegaan naar de oorzaak van dit probleem.

Probleem is dus dat als je met 2 personen tegen een enemy of 4 speelt ( hard ) hij binnen notime vastloopt. Omdat we altijd twilight flame spelen zien we het daar ook altijd terug. Dit was met Generals al zo, maar met Zero Hour nog erger.

Een jaartje geleden ofzo heb ik mij er ook enorm over opgewonden en ben ik EA gaan mailen. Die verzonnen allemaal dingetjes die ik moest controleren, van drivers voor vanalles tot weet ik veel wat nog meer. Maar ze beweerden bij hoog en laag dat ze geen probleem hadden ofzo.

Nu heb ik dus eergisteren even gezocht op internet, again, en las ik iets wat erop duidde dat het wel eens aan de map kon liggen, twilight flame dus. Volgens mij doet elke die-hard juist die map omdat hij gewoon strategisch geweldig is.

Voor de test ben ik met die vriend even in een andere map gaan spelen, voor 8 players > laatste uit de lijst, en weer tegen 4 hard enemy's en dat ging eigenlijk allemaal zoals we hadden gehoopt. Geen gestotter, geen gejamaar, gewoon raggen en nog eens raggen.

Blijkt het dus toch aan de map te liggen ofzo. Nu weet ik nog of het ook aan de visuele grootte ligt ( hoe groot de map dus is ) maar de laatste map uit de lijst is wel iets kleiner.

Nu ben ik vandaag eens gaan kloten in die World Builder, maar dat valt allemaal nog niet mee. En al helemaal niet om iets te maken wat ook maar IETS lijkt op twilight flame.

Iemand die wel eens een hele vette map gemaakt heeft voor 8 players die gewoon kickass loopt?

edit:
Omdat dat ding ook zo Beta als de nete is loopt dat ding vaak vast ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-04 17:55
Ze moeten gewoon nog een paar patches uitbrengen want het spel loopt echt bagger....
Zelfs goeie getweakede MOD's lopen nog slecht.
Jammer dat EA game zo slecht met het support van hun games is.. En veelste kort..:'(
Maar waarschijnlijk zijn gestopt omdat ze niks aan geld willen spenderen aan gamers die het spel hebben gekocht.. :S wat is heel raar vind. Ik vind het spel leuk om de multiplayer de singleplayer is te makkelijk en je bent er zo op uit gekeken..(zelfs op brutal).. :)

EA games moet patchen. Maar 4 patchen voor Zero Hour uitgegeven jammer veelste weinig....
Ik hou me hart ook vast voor C&C 3 omdat ze de SAGA engine weer gebruiken ik hoop dat ze de Netcode van de engine GOED hebben aan past. :).
Ik heb geen LOTR battle of middle earth 2 gespeeld dus ik weet niet hoe de engine is aangepast en bug vrij gemaakt.

Alles bij elkaar vind ik dat EA games voor ALLE games te SLECHTE support leverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
nftk schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:39:
Ze moeten gewoon nog een paar patches uitbrengen want het spel loopt echt bagger....
Zelfs goeie getweakede MOD's lopen nog slecht.
Jammer dat EA game zo slecht met het support van hun games is.. En veelste kort..:'(
Maar waarschijnlijk zijn gestopt omdat ze niks aan geld willen spenderen aan gamers die het spel hebben gekocht.. :S wat is heel raar vind. Ik vind het spel leuk om de multiplayer de singleplayer is te makkelijk en je bent er zo op uit gekeken..(zelfs op brutal).. :)

EA games moet patchen. Maar 4 patchen voor Zero Hour uitgegeven jammer veelste weinig....
Ik hou me hart ook vast voor C&C 3 omdat ze de SAGA engine weer gebruiken ik hoop dat ze de Netcode van de engine GOED hebben aan past. :).
Ik heb geen LOTR battle of middle earth 2 gespeeld dus ik weet niet hoe de engine is aangepast en bug vrij gemaakt.

Alles bij elkaar vind ik dat EA games voor ALLE games te SLECHTE support leverd.
Support is zeker slecht. LOTR heb ik wel gespeeld, en ook via LAN, maar daar heb je restrictie op het aantal units per ras per player zeg maar. Je kan dus nooit boven een aantal komen wat met Generals weer wel kan. Ik geloof dat je nog wel aan kan geven met Generals dat je limited units hebt. Misschien dat maar eens proberen, maar dat is niet realistisch. Tis juist enorm vet als je even een dikke verdediging aant bouwen bent van een rits bunkers met rocketeers erin.

Maar als wij 1v1 spelen dan valt het opzich nog wel mee in twilight flame, maar als je ieder boven de 500 units komt ongeveer dan kan je dr donder op zeggen dat als je wat wilt gaan doen je echt niet verder komt dan zeggen waar ze heen moeten en BAF, vast!

Misschien toch nog maar eens EA gaan mailen.

edit:
Ik kan nu niet eens meer de World Builder van ZH opstarten... met een nieuwe map een keer 9999x9999 gedaan, en sindsdien doet ie niets meer :D

Zo, email naar EA is verstuurd, bellen is me net even iets te duur, 0,45 eurocent per minuut.. Like ik denk het ook niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door orange.x op 26-01-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
Wmm schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:36:
[...]

Mja, niet de originele aan de smiley te zien dus ;). Dan draai je vast met een crack die een aangepaste exe is ofzo, mogelijk zit het probleem daaro? Het lijkt me dat het allemaal nogal mierenneukerig is omdat de exe hoe dan ook de 1e keer problemen heeft met dual core's, als je dan een aangepaste hebt gaat het misschien wel nooit goed. Koop het origineel en probeer dat eens? Zo duur is die niet meer ;).

Mocht ik de smiley verkeerd opvatten dan kun je bovengaande negeren natuurlijk ;). Maar dan weet ik het ook echt niet meer.
Ik heb zelf de originele maar die is nog nooit uit het hoesje geweest. De crack van Deviance die bij de officiele 2cd-release zat die werkt gewoon zonder problemen op een enkel & dualcore.
Blijkt het dus toch aan de map te liggen ofzo. Nu weet ik nog of het ook aan de visuele grootte ligt ( hoe groot de map dus is ) maar de laatste map uit de lijst is wel iets kleiner.
Ligt inderdaad aan Twilight Flame, deze map is voor de cpu spelers giga slecht geprogged.. Het ligt niet aan de grote van de map, maar de manier waarop een enemy gaat aanvallen en dan vooral het pad van de map. Het is de tofste map, maar helaas ook de slechtste map om met CPU te spelen. Als ik ooit tegen een CPU speel dan is het sowieso geen TF...

[ Voor 24% gewijzigd door Sluuut op 26-01-2007 22:25 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
orange.x schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:51:
Zo, email naar EA is verstuurd, bellen is me net even iets te duur, 0,45 eurocent per minuut.. Like ik denk het ook niet :)
Je hebt drie opties:

1. Je krijgt geen mail terug
2. Je krijgt een standaard mail terug met een basic FAQ waar je niks aan hebt
3. Je krijgt een 'persoonlijk' antwoord terug dat EA in de nabije toekomst geen update heeft gepland. Ergo, je kan de pot op

Maar wel dapper geprobeerd ;) Niet als EA flamer over te komen, maar ik verwacht dat je geen zinnig antwoord krijgt. Update gaat toch nooit meer komen, support voor Generals is al lang afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:51

Wildfire

Joy to the world!

Heerlijke AI... was zojuist bezig met een skirmish potje. Heeft de vijand welgeteld nog één Supply Stash over waar een paar heli's van mij rondcirkelen. Blijft die mafketel van een AI maar workertjes uitspugen die keer op keer genadeloos door m'n heli's worden afgeschoten.

Geez... geef het dan gewoon op... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:14
Wmm schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:35:
[...]

http://www.xs4all.nl/~ger...20Gens%20Key%20Finder.exe

Proggie heb ik maar geschreven omdat er destijds ook veel mensen op Generals.nl naar vroegen :).
Gewoon ff starten, hij zoekt de keys op en zet ze in een txt bestand.
En stuurt een mailtje naar jouw e-mail adres })

De beste strategie vind ik om met china te spelen

-Bunker + Gattlings voor ingang, gelijk barracks er naast en 5 tankhunters maken
-Propaganda center maken
-Hackers, hackers, hackers...
-Iets meer defense
-Hackers
-Tankgebouwtje
-Hackers
-Stroom voorzieningen
-Nukes, nukes, nukes, nukes, nukes, nukes tot de hele rechterkant van het scherm vol staat met timers })

-Nukes afschieten

[ Voor 32% gewijzigd door Avalaxy op 30-01-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

leonpwner1 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:47:
[...]

En stuurt een mailtje naar jouw e-mail adres })

De beste strategie vind ik om met china te spelen

-Bunker + Gattlings voor ingang, gelijk barracks er naast en 5 tankhunters maken
-Propaganda center maken
-Hackers, hackers, hackers...
-Iets meer defense
-Hackers
-Tankgebouwtje
-Hackers
-Stroom voorzieningen
-Nukes, nukes, nukes, nukes, nukes, nukes tot de hele rechterkant van het scherm vol staat met timers })

-Nukes afschieten
Tegen de pc zeker? Dat gaat nooit tegen een ander werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:43:
[...]

Tegen de pc zeker? Dat gaat nooit tegen een ander werken.
Tegen 5/6 brutals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Brutals zijn voorspelbaar en kan dat dus ook ;) Is wel grappig, daar niet van, maar zoals Locutus-of-Borg al zegt: met een normale (levende ;)) tegenstander trek je dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nou ik moet zeggen dat het verhaal van nukes nukes nukes echt niet opgaat als je ZH tegen 2 hard enemys op bepaalde mappen. Vriend en ik zijn samen in een team al velen malen gebeat door 2 hard enemys. Wat we ook deden... Of wij kunnen het niet :P Maar ze hadden het goed voor elkaar.

@We Are Borg. Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar niet geschoten is altijd mis :) Achja, maar wel jammer dat je die map niet kan wijzigen dan, er wat AI uit slopen ofzo.

BTW, als ik TF tegen die vriend speel dan gaat het 1 op 1 vaak ook niet goed meer. Maar dat is dan met legers van 500 units+ :P Denk niet dat ze dat hadden verwacht bij EA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee in Zero Hour is mijn hackers & nukes tactiek niet zo geweldig te realiseren, aangezien de AI daar veel harder rusht (veel meer tanks enzo) en ze van een afstand met allemaal artillery je defense kapot gaan schieten. In de gewone Generals lukt dit echter wel met gemak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Doet iemand hier ook aan CC rushen?

Ik wil mensen niet op ideeën brengen maar wilde even weten of ik de enige ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Dutch_Razor schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:48:
Doet iemand hier ook aan CC rushen?

Ik wil mensen niet op ideeën brengen maar wilde even weten of ik de enige ben :P
Command Center rushen? Moet je me toch eens vertellen wat je daarmee bedoelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:01:
[...]

Command Center rushen? Moet je me toch eens vertellen wat je daarmee bedoelt :).
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij de USA manspam rush bedoelt; Maak een rax, spam md's en mol met die md's je commandcenter, zodat je 10 rangers krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 173041 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:23:
[...]

Het enige wat ik kan bedenken is dat hij de USA manspam rush bedoelt; Maak een rax, spam md's en mol met die md's je commandcenter, zodat je 10 rangers krijgt.
Ja, maar die is puur bedoelt om de rush van je tegenstander te stoppen. Je gebruikt die rangers en md's niet om in een nook te stoppen en te droppen bij je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191009

Heeft iemand het probleem met de splashscreen bug crash al gefixed? Mij is het met compatibiliteit niet gelukt, en ook niet met de cores in of uitschakelen. Hij crashed ook automatisch als ik niets doe. Dit doet hij ongeveer naar 45 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Het belangrijkste wat gefixed moeten worden is de Twilight Flame map. Een goede map, maar is niet te spelen met AI. Na verloop van tijd wordt de boel moddertraag, waarschijnlijk iets met slechte AI/pathfinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Wmm schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:01:
[...]

Combat Chinook Rush met 8 MD's erin :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Razor op 04-02-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 11:03

flessuh

Set sail for fail!

of 1 humvee met rangers er in met capture building:P

simel command centre cappen, en de boel afmaken

humvee voor hun barracks parkeren zodat er weinig levend uit komt.

werkt vaak wel lekker tegen AI, geen idee tegen echte spelers, aangezien mijn maten alleen samen met mij tegen AI willen spelen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door flessuh op 04-02-2007 14:01 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Vandaag generals gekocht en bevalt me goed (ondanks dat is erg hard zuig :+ )
Nu een vraagje: kun je meerdere online accounts maken op een serial? Zo nee kun je een account verwijderen? Een vriend die bij me was heeft doodleuk een account op mijn serial aangemaakt |:(

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Borgoth schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:27:
Nu een vraagje: kun je meerdere online accounts maken op een serial? Zo nee kun je een account verwijderen? Een vriend die bij me was heeft doodleuk een account op mijn serial aangemaakt |:(
Meedere accounts op 1 serial is geen probleem denik ik. Ik maak na een verse install altijd een nieuwe account aan met de zelfde serial. Wat echter waarschijnlijk niet kan is met twee accounts met dezelfde serial tegelijkertijd online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ok :) dan is er verder geen probleem, hij heeft ook generals maar zelf nog niet geinstaled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Borgoth schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:45:
ok :) dan is er verder geen probleem, hij heeft ook generals maar zelf nog niet geinstaled
Absoluut geen probleem; Je kunt er zoveel maken als je zelf wilt. Er zijn mensen die er meer dan 100 hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Borgoth schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:27:
Generals en Zero Hour online gaat via gamespy. accounts zijn niet serial gebonden (tot zover ik weet). verder kun je inderdaad eindeloos veel accounts aan maken :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nou had paar dagen geleden eindelijk een bericht terug van EA NL. Wat denk je wat? Kwam er op neer dat ik maar met EA zelf moest mailen en niet de nederlands afdeling!! Like... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-05 21:46
ik wou graag zero hour online spelen, maar hij blijft zeggen dat ik de verkeerde versie heb wanneer ik met een game probeer te verbinden!

Ik heb voor generals gewoon 1.08.. en voor zero hour 1.04.
Wel gebruik ik een no-cd voor zero hour, omdat ik dat gewoon veel makkelijker vind.

Weet iemand waarom ik niet kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Felke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:31:
ik wou graag zero hour online spelen, maar hij blijft zeggen dat ik de verkeerde versie heb wanneer ik met een game probeer te verbinden!

Ik heb voor generals gewoon 1.08.. en voor zero hour 1.04.
Wel gebruik ik een no-cd voor zero hour, omdat ik dat gewoon veel makkelijker vind.

Weet iemand waarom ik niet kan spelen?
Vanwege de no-cd dus. Er zijn versies die goed werken en er zijn versies die niet goed werken.
Makkelijkste is gewoon een image van je cd te maken en die te mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Wmm schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:45:
[...]

Vanwege de no-cd dus. Er zijn versies die goed werken en er zijn versies die niet goed werken.
Makkelijkste is gewoon een image van je cd te maken en die te mounten.
werkt dat? Krijg je geen problemen met copieerbeveiligingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
j-w schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:48:
[...]

werkt dat? Krijg je geen problemen met copieerbeveiligingen dan?
neehoor gewoon met Alcohol ff image maken en mounten met bijv. Virtual Daemon. Bij VD moet je dan emulatie SECUROM aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Even een vraagje, enig idee hoe ik Zero Hour draaiend krijg op mijn systeem. Ik wordt er gek van, ik start het spel, de startscreen komt tevoorschijn, maar verdwijnt weer. And That's IT. Ik heb al verschillende versies gebrobeerd, met orginele cd, met emulatie, affiniteit ingesteld, maar niks werkt. Ik weet bijna zeker dat het iets te maken heeft met dualcore, maar ik kom er niet meer uit... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

niels88 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 01:32:
Even een vraagje, enig idee hoe ik Zero Hour draaiend krijg op mijn systeem. Ik wordt er gek van, ik start het spel, de startscreen komt tevoorschijn, maar verdwijnt weer. And That's IT. Ik heb al verschillende versies gebrobeerd, met orginele cd, met emulatie, affiniteit ingesteld, maar niks werkt. Ik weet bijna zeker dat het iets te maken heeft met dualcore, maar ik kom er niet meer uit... :'(
is al eerder iets over gemeld op GoT. Weet niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Voor iedereen die C&C Generals / Zero Hour niet op z'n Intel Core Duo kan spelen; dit is de oplossing, althans voor mij. Gewoon die options.ini file aanmaken en runnen :w

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

als ik de worldbuilder opstart krijg ik na lang wachten een foutmelding en sluit hij af. iemand een oplossing? hier de excacte beschrijving

[ Voor 31% gewijzigd door Borgoth op 26-03-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

greatgonzo

schit-te-rend!

Heb het spel weer eens onder de stapel stof vandaan gehaald. Online account ben ik kwijt, dus dacht ik een nieuwe te creëren. Maar nu krijg ik steeds een melding bij create account, dat mijn inlogcode niet goed is. Maar dat is niet vreemd, aangezien de account nieuw is :?

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:23

QinX

Shai-Hulud

Ik heb een probleem en met de search kan ik het hier niet zo snel vinden.
als ik zero hour opstart en skirmish begin dan heb ik na een tijdje ineens lagg.
het beeld hapert gewoon net alsof ik 1fps heb.
iemand ideeen?

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

greatgonzo schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:16:
Heb het spel weer eens onder de stapel stof vandaan gehaald. Online account ben ik kwijt, dus dacht ik een nieuwe te creëren. Maar nu krijg ik steeds een melding bij create account, dat mijn inlogcode niet goed is. Maar dat is niet vreemd, aangezien de account nieuw is :?

Wie kan me helpen?
Ik heb het zelfde probleem gehad. Volgens mij moet je er voor zorgen dat je alle gegevens goed invult samen met en een nog niet bestaande gebruikersnaam, en een nieuw e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

is bij jullie de game-server ook down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Wildfire schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:00:
Het belangrijkste wat gefixed moeten nooit gefixed gaat worden is de Twilight Flame map. Een goede map, maar is niet te spelen met AI. Na verloop van tijd wordt de boel moddertraag, waarschijnlijk iets met slechte AI/pathfinding.
Erg jammer dat het precies bij deze map moet gebeuren.. de leukste van ze allemaal. Maarja aan de andere kant speel ik deze game toch alleen maar online... meestal 2v2v2 random of 3v3 random in Defcon of anders Twilight Flame 3v3 (4x gla / 2x air).

Ik vind die "pro" games wel lachen :) Meestal lukt rushen wel, en als het niet lukt kom ik er meestal wel weer bovenop.. M'n account is nu 730/280 ofzo..

Wat ik zo zwaar klote vind is al die "noob" games terwijl vrijwel niemand "noob" is.. En dan nog alle groundwar games, zo lame, games zonder air :/

Mijn rush tactieken:

China Infantry: 1e dozer gelijk naar enemy base, daar barrack bouwen met als 1e een normaal ventje en als 2e een bazooka ventje. Dan gelijk als de barrack klaar is zp'n bunker bouwen en daar de ventjes in stoppen.. En dat alles zo lekker neerzetten dat je minimaal 2 gebouwen van de enemy kan neerknallen, bijvoorbeeld de base & war fac. Deze rush kun je met GLA opzich stoppen door een demo mannetje te bouwen en die op de dozer af te sturen..

China Infantry: Vliegveld bouwen ipv warfac, met heli en ondertussen standaard mannetjes bouwen met je barracks. Deze erin stoppen met een heli bunker upgrade. Vliegen maar, maar wel oppassen natuurlijk want 3 quads/1 raptor is genoeg om het te slopen..

China Tank/Inf/Nuke: War fac bouwen en 1 flame tank eruit raggen op naar de enemy base. Daar de ranged flame mode aanzetten (dus niet maar op 1 gebouwtje) en je kan vrij makkelijk 2 a 3 gebouwtjes slopen..

GLA: Tegen USA/China: Bouw een war fac en gelijk 2 of meer technicals. Bouw 3 demo mannetjes en stop die daarin, rijd naar de war fac van de enemy en deploy ze daar om de war fac te slopen.. Zo heb jij voor 400 (technical) + 600 (demo mannetjes) een war fac van +- 2000 gesloopt en heb je de enemy al behoorlijk verkloot. Verder doe ik vaak nog een 2e technical met 3/4 rocket soldiers om de supply nog te slopen.

GLA: Tegen GLA: Met motortje in Twilight Flame of andere map gelijk naar de oil van de tegenstander die daar normaalgesproken een tunneltje bouwt, de worker slopen. Motortje doorsturen naar de supplies om daar alle workers te killen werkt ook altijd wel goed.

USA: Bouw power, dan barracks (bouw 6 rocket soldiers), dan warfac, dan 2 humvees. Rocket soldiers erin stoppen en zsm naar de enemy base. Vooral wegrijden met die humvees, niet te lang blijven staan en als er een raptor aankomt of je humvee is bijna kapot, de mannetjes eruit halen. Meestal stuur ik de 1e humvee al weg als de 3 overige rocket soliers nog wachten op de 2e humvee. En als 3e bouw ik vaak een medical unit.

USA Laser/Super Weapon: Bouw supply center en doe daar je dozer in. Vlieg naar de enemy base en bouw daar op een strategische plek een laser turret of een superweapon turret :) Met superweapon turret kun je natuurlijk constant andere targets pakken zodat de enemy echt veel moet pompen om uit de problemen te komen.

USA: Omdat je alleen met USA kunt scannen in het begin en je voor deze "truuk" een scan nodig hebt, alleen USA.. wat je doet is gewoon 2 a 3 barracks neerzetten net voor de supplies van de enemy, waardoor diegene of wacht met zijn eigen supply stash bouwen of hem verder weg zet waardoor hij in het begin van de game veel minder snel geld krijgt :) Het is lame maar wel effectief.
Ik zou het alleen niet doen als je air bent omdat je dan in het begin je geld beter kunt gebruiken voor extra raptors.

Nog wat tips:
- Tijdens het laden kan je D drukken om alvast een Dozer te queuen, of K voor GLA workers.
- In Twilight Flame kun je je raptors mooi laten samenvliegen door te Guarden (G) boven de brug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04 14:29
Sluuut schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:32:
[...]
Wat ik zo zwaar klote vind is al die "noob" games terwijl vrijwel niemand "noob" is..
Dat vind ik als noob nou ook...

Heb ik eindelijk mijn detention camp af zodat ik de hele map even kan zien, heeft de nep-noob letterlijk de hele map al bezet op een klien stukje (mijn basis) na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Titusvh schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:27:
[...]

Dat vind ik als noob nou ook...

Heb ik eindelijk mijn detention camp af zodat ik de hele map even kan zien, heeft de nep-noob letterlijk de hele map al bezet op een klien stukje (mijn basis) na...
Heheh, misschien moet je dan eens wat meer spelen of de missies eerst eens doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180544

Voor problemen met spellen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen, niet hier :)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 20-05-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Edit: Zie hier boven en beneden :P

[ Voor 90% gewijzigd door Remmertjuh op 29-05-2007 17:51 ]

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Lees de modbreak hierboven nog eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

ik heb de oplossing voor mensen met vista en zero hour

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1222434

met dank aan HugoBoss1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

wat is jullie favoriete rush tactiek met usa? Mijne paladin drop
1: Builder
2: power
3: suplly+2de chinook
4: war factory+Paladin upgrade(en natuurlijk de tank zelf :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Remmertjuh schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:35:
wat is jullie favoriete rush tactiek met usa? Mijne paladin drop
1: Builder
2: power
3: suplly+2de chinook
4: war factory+Paladin upgrade(en natuurlijk de tank zelf :P)
Ik had een hele combinatie voor China die ik uit mijn hoofd kende (dus met shortkeys) :P

Meestal bouwde ik eerste power en een supply depot, dan nog een 2e heli en gelijkertijd een barracks, daarna een war factory en een 2e supply depot die ik ook een 2e heli gaf. Daarna de strategy center, vervolgens 2e war factory + wat defense, dan nog wat money drop dingen, en als ik 10 van die dingen had begon ik met beide factories paladins te pompen. Veel mensen zouden het niet met me eens zijn en die defense + geld drop dingen weg laten en gelijk in het begin rushen, maar ik zorg eerst voor een stabiele geld-toevoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

als je echt heel snel rushed gaat je tegenstanders "begin" eraan, kan jij ondertussen een nieuw leger maken en weer aanvallen, zodat zij nog lang niet stabiel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
leonpwner1 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:51:
[...]

Ik had een hele combinatie voor China die ik uit mijn hoofd kende (dus met shortkeys) :P

Meestal bouwde ik eerste power en een supply depot, dan nog een 2e heli en gelijkertijd een barracks, daarna een war factory en een 2e supply depot die ik ook een 2e heli gaf. Daarna de strategy center, vervolgens 2e war factory + wat defense, dan nog wat money drop dingen, en als ik 10 van die dingen had begon ik met beide factories paladins te pompen. Veel mensen zouden het niet met me eens zijn en die defense + geld drop dingen weg laten en gelijk in het begin rushen, maar ik zorg eerst voor een stabiele geld-toevoer.
Eén Gattling tank of één Quad of één humvee met 1 missile defender verslaat jou ;).

@ Remmertjuh: je kunt ook patriot drop gebruiken. Dozer ipv Paladin droppen bij supplies tegenstander en patriot gaan bouwen (als je tegen Airforce speelt en je bent geen Laser is het nutteloos though).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://www.fileplanet.com...Zero-Hour---All-Stars-Mod
C&C Generals: Zero Hour - All Stars Mod Details
All Stars aims to settle the debates that Command and Conquer fans have been having for over a decade: What unit is the best? Which storylines are best? Who would win, Apocalypse, Overlord, or Mammoth MKII? Is Tesla technology better than Tiberium weapons? Can the Generals build system stack up against the classic C&C style?

CnC All Stars Features:

Nearly four dozen All Star C&C units and two dozen structures return to form the Tiberian Coalition and Red Alert Alliance
An All Star cast culled from Generals and Zero Hour that comprises the Generals Elite
Two dozen new upgrades for classic C&C units and structures that bring them to their fullest potential
Sub-factions with specific units, upgrades, and/or powers
The return of classic C&C superweapons like the Iron Curtain, Weather Storm, Ion Cannon, Temple of Nod Nuke, Hunter Seeker Drone, Psychic Dominator and more!
An innovative build system for the Tiberian Coalition and Red Alert Alliance that recreates the classic Conyard based construction seen in past C&Cs, but brings it to the SAGE engine
Experience the best of C&C like you never have before!
Wie gaat hem uitproberen?! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Heeft iemand misschien ergens de Zero Hour 1.04 patch staan?

ftp.ea.com is down en ik kan hem nergens anders vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27
Probeer het nog eens, want bij mij doet die ftp site het gewoon.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• roedi06
  • Laatst online: 24-02 22:17
Hey Tweakers,

Sinds dit weekend ben ik in het bezit van The First Decade! supergaaf! Vanmiddag heb ik online gespeeld zonder problemen. Als ik nu weer via multiplayer - online inlog, kan ik wel inloggen, maar in het scherm waar je normaal 'Custom Match' kan aanklikken, om vervogens in de lobby te komen, is deze button nu niet meer aan te klikken... Ik kan nu dus niet meer online spelen.

Heeft iemand hier ervaring mee of ook hetzelfde probleem gehad? Ik kan het met de search niet vinden..
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 18:58
roedi06 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 21:01:
Hey Tweakers,

Sinds dit weekend ben ik in het bezit van The First Decade! supergaaf! Vanmiddag heb ik online gespeeld zonder problemen. Als ik nu weer via multiplayer - online inlog, kan ik wel inloggen, maar in het scherm waar je normaal 'Custom Match' kan aanklikken, om vervogens in de lobby te komen, is deze button nu niet meer aan te klikken... Ik kan nu dus niet meer online spelen.

Heeft iemand hier ervaring mee of ook hetzelfde probleem gehad? Ik kan het met de search niet vinden..
Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem. Verschillende accounts geprobeerd en nieuwe aangemaakt. Lijkt erop dat de EA servers problemen hebben. Afgelopen dagen kon je al geen gebruik maken van quick match.

Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik heb dus het probleem dat hij ingame de update niet kon vinden.. na hem handmatig ergens te hebben gedownload blijft hij bij het connecten naar de servers vragen om een update.. maar vervoglens geeft ie "file not found".. zijn al een 6 tal mailtjes heen en weer gegaan met EA maar het enige waar ze mee komen is "video drivers updaten", "laatste directx versie", "spel opnieuw installeren", allemaal dingen waar ik zelf ook wel op kan komen 8)7

Ik ben bang dat zelf een OS herinstallatie geen oplossing bied..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBDscience
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik ben dit spel vandaag gaan spelen en heb last van zwarte randen, welke resolutie ik ook kies.

Mijn CRT monitor draait 1280x1024 in windows XP pro sp2.

Maar of ik nou 1280x960 of 1600x1200 selecteer, ik blijf zwarte randen (ongebruikte monitoroppervlak) houden.

Monitor auto aanpassen wil ik niet, want dan loop ik 5 mm mis in Windows XP.

Ik ben niet zo'n gamer, kan iemand vertellen hoe ik het netjes fullscreen krijg? Want 1280 x 960 geeft gewoon 2 cm leeg links in beeld en boven en onder 15 mm ofzo. Idem voor 1600x1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238824

Hoi,
Ik ben nu een beetje aan het spelen en zou wel meer geld willen,
(Speel op Hard de challange alles gehaald behalve ene general leang)
Als ik een trainer download gaat alles goed maar als ik speel zegt hij dat ik een sirieuse eror heb,

Hoe kan ik achter mijn versie van C&C komen?

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Blowhoofd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:52:
Ik ben niet zo'n gamer, kan iemand vertellen hoe ik het netjes fullscreen krijg? Want 1280 x 960 geeft gewoon 2 cm leeg links in beeld en boven en onder 15 mm ofzo. Idem voor 1600x1200.
De instellingen staan gewoon in een txt/ini bestandje. Pas in dat bestand de resolutie aan naar je native resolutie en klaar is Blowhoofd. Overigens moet je daarna niet meer via de game de grafische instellingen gaan wijzigen, want dan wordt de resolutie weer veranderd.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Anoniem: 238824 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:01:
Hoi,
Ik ben nu een beetje aan het spelen en zou wel meer geld willen,
(Speel op Hard de challange alles gehaald behalve ene general leang)
Als ik een trainer download gaat alles goed maar als ik speel zegt hij dat ik een sirieuse eror heb,

Hoe kan ik achter mijn versie van C&C komen?

Niels
Staat bij Options rechtsonderin als ik me niet vergis.

Trouwens na een lange zoektocht kwam ik erachter waarom ik C&C niet aan de praat kreeg in Windows Vista. Blijkt dat je handmatig in je user profile onder de dir Documents\Command & Conquer Generals Zero Hour Data\Options.ini moet aanmaken met daarin alle instellingen weggeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBDscience
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik kan nergens een txt of ini bestandje vinden om handmatig de resolutie in te stellen (ik ben hier bekend mee dankzij UT'99).

Hoe heet dit bestand precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBOB101
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-05 22:14
My documents\C&C Zero hour data\options.ini

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heeft iemand hier nou al die All-Stars-mod geprobeerd? Ervaringen? Hij lijkt me eigenlijk vet leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _starbuck_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 22:36
weet iemand waar generals/zero-hour/the first-decade nog in de aanbieding zijn?

Ik heb mijn the-first-decade-DVD perongeluk weggegooid.... :( 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door _starbuck_ op 01-04-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237361

Ik heb na een jaar niet gespeeld te hebben weer ff het stof van m'n C&C generals zero hour doosje afgeblazen, geinstalleerd. Alles werkte.

Vandaag (nadat de pc een keer aan en uit is geweest dus) werkt online in ene niet meer.
Hij connect wel naar de anderen en hij krijgt wel een laadschermpje, maar ik ben de enige die laadt op het laadschermpje. De anderen niet.

Ik heb m'n firewall uitgezet, geen verschil.

Ik heb het als ik zelf host en als anderen hosten.

Kent iemand dit probleem, weten iemand wat je er tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Laatst online: 07-05 02:02

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Is een NAT-NAT probleem, tussen routers.
Gewoon vaak proberen via de Quick-Match optie, zodat je eindelijk iemand tegenkomt die z'n router goed geconfigureerd heeft :)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237361

DeathTrail schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:04:
Is een NAT-NAT probleem, tussen routers.
Gewoon vaak proberen via de Quick-Match optie, zodat je eindelijk iemand tegenkomt die z'n router goed geconfigureerd heeft :)
das gek want ik heb het met iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-08-2023
kun je netwerkgamen met mensen die osx hebben en vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
_starbuck_ schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:36:
weet iemand waar generals/zero-hour/the first-decade nog in de aanbieding zijn?

Ik heb mijn the-first-decade-DVD perongeluk weggegooid.... :( 8)7
Generals@Intertoys voor 5 euro
The First Decade@Music Store voor ...onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23
tom_aagten schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:10:
kun je netwerkgamen met mensen die osx hebben en vista?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Anoniem: 237361 schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:18:
[...]

das gek want ik heb het met iedereen.
Kwestie van de goede poorten forwarden en open gooien in je router en firewall. Ze staan in de readme file in je speldirectory. Dat verhelpt niet alle problemen want:
1) hoop spelers doen niet hetzelfde
2) EA servers zijn simpelweg brak.

Jou probleem lijkt iets anders dan wat je normaal ziet. Normaal zal je zien dat connecten gewoon faalt (dus het connecting schermpje) waardoor je direct terug de lobby in gesmeten wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 06-05-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
EA servers zijn niet te geloven SuperB brak de laatste tijd :(

Zo blijkt maar weer dat je waar voor je geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Zijn er hier nog lui die kickass 8,7 of 6 player mappen hebben? Bij voorkeur mappen met goede AI, om bijv. 2 vs 6 te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 15:16
Ik heb even een vraagje,
Want ik zie op de 5 de screen in de toppicpost een verassings tunnel? waar kan ik deze in de game krijgen, ik heb hem nog niet gevonden

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Gamer1009 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:13:
Ik heb even een vraagje,
Want ik zie op de 5 de screen in de toppicpost een verassings tunnel? waar kan ik deze in de game krijgen, ik heb hem nog niet gevonden
Dat ding kun je pas gebruiken als je met GLA het hoogste level bereikt hebt in een potje met je General points. Ik weet echt niet meer of hij alleen te gebruiken was met GLA Stealth of elke GLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 09:28

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Je moet inderdaad met 1 van de GLA generals of met gewone GLA 5 star general worden in een battle. Dan kan je de verassingstunnel, oftewel de Sneak Attack, toepassen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215897

Hoi, ik weet dat ik natuurlijk gigantisch achter de feiten aanhobbel,
maar sinds kort speel ik Generals...oeps
Maar, waar kan ik dezer dagen nog aan Zero Hour komen,
dit omdat ik de mod "Blitzkrieg II The finest hour " graag wil proberen.
Enig idee?

Groetjes Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-05 08:42
Anoniem: 215897 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:18:
Hoi, ik weet dat ik natuurlijk gigantisch achter de feiten aanhobbel,
maar sinds kort speel ik Generals...oeps
Maar, waar kan ik dezer dagen nog aan Zero Hour komen,
dit omdat ik de mod "Blitzkrieg II The finest hour " graag wil proberen.
Enig idee?

Groetjes Henk
Volgens mij is Zero Hour los niet meer te krijgen, hij staat in ieder geval niet meer op budgetgaming.nl (site die goedkoopste games zoekt bij meerdere webwinkels), je zal waarschijnlijk gewoon de deluxe edition moeten kopen die 15 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277135

voor wie The First Decade nog graag gehad had, bij eplaza en bart smit kun je ze bestellen voor maar 12 eurootjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Deze week heb ik Generals (zonder ZH) nog eens geïnstalleerd. Na een paar potjes skirmish van een Hard army gewonnen te hebben maakte ik 2 vrienden + mijn vader lekker, wat resulteerde in een paar LAN matches! :D

Dit is mijn eerste echte LAN ervaring, maar DAMN, wat vet! Ik heb het spel in 2003 toen het pas uit was ook veel gespeeld maar nu begrijp ik dingen veel beter (doordat ik gewoonweg ouder ben dan toen, toen was ik 12) wat resulteert in heel uiteenlopende tactieken.

Ook heb ik vannacht met 1 van de twee vrienden de hele nacht doorgespeeld, wij speelden eerst tegen elkaar maar na een paar ronden hebben we ons geteamed en zijn we tegen 2 samenwerkende Brutal Armies begonnen. Het was heel erg lastig en het duurde extreem lang (2.5 uur) maar we wonnen uiteindelijk wel om daarna nog eens te proberen tegen 3 brutals, dit was echter teveel van het goede.

Wat ik stom vind aan de Brutal Army is dat zij de Superweapons als Scudstorm en Nukes gebruiken. Zelf spreek ik altijd met vrienden af deze niet te bouwen omdat wij dit een vervelend deel van het spel vinden. Maar tegen Bots moet je dus wel.

Vandaag heb ik even de China Campaign gespeeld op Brutal tot het laatste level (toen had ik geen zin meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Laatst online: 24-02 23:15
Waarom kan ik niet meer online komen?
Hij zegt, Unable to connect to Generals zero hour servers. Check your connection...
Servers plat¡?
Ik dacht weer ff lekker generalse, niet dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

Online servers van EA zijn al een tijdje gelden offline gehaald, er zijn wel alternatieven. Volgens mij op Gamespy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

RMB schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:34:

[..]

Wat ik stom vind aan de Brutal Army is dat zij de Superweapons als Scudstorm en Nukes gebruiken. Zelf spreek ik altijd met vrienden af deze niet te bouwen omdat wij dit een vervelend deel van het spel vinden. Maar tegen Bots moet je dus wel.
Superwapens kun je toch uitzetten voordat je een match begint?

-- Edit: dank wmm, da's waar ook. Best wel stom van EA dat je in Generals zelf de superwapens niet kunt uitzetten, maar met Zero Hour wel. Had dat dan iig nog in een patch ofzo toegevoegd. Maar ja, het patchbeleid van EA sowieso... :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 09-02-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Ongeevenaart spel tot op heden :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Wildfire schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:32:
[...]

Superwapens kun je toch uitzetten voordat je een match begint?
Alleen in Zero Hour, niet in Generals. En hij speelt Generals ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

het is natuurlijk makkelijk opgelost door zelf ook 2 superwapens uit de grond te stampen om de zijne te mollen maarja, toch moet je dan 1 zo'n vlaag van hem overleven ofzo...... (op brutal tenminste) Gelukkig maken zij er maximaal 1. Ik vertik het de superweapons voor andere dingen te gebruiken dan voor zijne te mollen.

Het is echt een meesterlijk spel, maar op brutal is de skirmish echt heel lastig. Ik krijg het wel steeds meer door.

Heeft iemand nog sites met skirmish tips? (en misschien multiplayer)

[ Voor 7% gewijzigd door RMB op 09-02-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Anoniem: 228916 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:02:
Online servers van EA zijn al een tijdje gelden offline gehaald, er zijn wel alternatieven. Volgens mij op Gamespy.
Das bale, ik vond het online gedeelte echt wel een toppertje. (op de lamers na)
Het enige alternatief wat ik heb kunnen vinden, is via gameranger.com (waarschynlyk een gameserver browser)
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ben nu al bang dat het niet actief gaat zijn.
Dat word dus maar LAN!

Ik heb trouwens een vette MOD gevonden genaamd C&C: ShockWave
(http://www.moddb.com/mods/cc-shockwave)
Via search niks over kunnen vinder in dit topic, dus misschien wel het posten waard :)
Het balance in deze mod vind ik super, zo had het origineel moeten zijn!
Voegt veel vette nieuwe shit toe, zoals nieuwe generals, effecten, geluiden, units... u name it.

DOWNLOADEN die hap!

RMB, Zijn counter attacks misschien niet iets voor jouw?
Misschien kunnen we eens tegen elkaar spelen,
kan met direct ip verbinden als het goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 10-02-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

wat bedoel je precies met counter attacks? ik zou graag eens tegen elkaar willen spelen via direct ip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 228916 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:02:
Erm, die zijn nog steeds up hoor. Weet niet waar jij het vandaan haalt dat die servers down zijn.
Ik kan het zelf niet checken (niet geinstalleerd), maar een snelle blik op gamereplays.org laat mij niets zien van dat nieuws dat de servers offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Gewoon zegmaar opbouwen en afwachten tot op de eerste grote vlaag.
Ondertussen lekker je leger sterk opbouwen, met een dichte defence.
Ik heb voor mijn defense meestal nog een linie met units.
vooral als ik op deze manier speel wat ik overegens vaak doe. :P
Met al die units die je dan sloopt tijden die vlagen, gaat je rank ook lekker vlot.
en dan gaan beginnen met je aanval (na die vlaag dus), die je vanaf dan gaat drukken<-.

Ja laat maar weten wanneer je es kan game, Anytime men!

@ Wmm:
Ik kan nog steeds geen verbinding maken met generals online, Unable to connect.
Niks nuttigs over te vinden, alleen dat je poorten moet openen etc.
maar daar ligt het probleem hier niet.

Weet jij er misschien wat over?, thnx

Edit,

Ik heb generals op mn oude computer geinstalleerd, en daarop kan ik wel online komen. wtf? |:(
Beetje vaag dit..

[ Voor 8% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 18-02-2009 10:56 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste