Wildfire schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:00:
Het belangrijkste wat
gefixed moeten nooit gefixed gaat worden is de Twilight Flame map. Een goede map, maar is niet te spelen met AI. Na verloop van tijd wordt de boel moddertraag, waarschijnlijk iets met slechte AI/pathfinding.
Erg jammer dat het precies bij deze map moet gebeuren.. de leukste van ze allemaal. Maarja aan de andere kant speel ik deze game toch alleen maar online... meestal 2v2v2 random of 3v3 random in Defcon of anders Twilight Flame 3v3 (4x gla / 2x air).
Ik vind die "pro" games wel lachen

Meestal lukt rushen wel, en als het niet lukt kom ik er meestal wel weer bovenop.. M'n account is nu 730/280 ofzo..
Wat ik zo zwaar klote vind is al die "noob" games terwijl vrijwel niemand "noob" is.. En dan nog alle groundwar games, zo lame, games zonder air
Mijn rush tactieken:
China Infantry: 1e dozer gelijk naar enemy base, daar barrack bouwen met als 1e een normaal ventje en als 2e een bazooka ventje. Dan gelijk als de barrack klaar is zp'n bunker bouwen en daar de ventjes in stoppen.. En dat alles zo lekker neerzetten dat je minimaal 2 gebouwen van de enemy kan neerknallen, bijvoorbeeld de base & war fac. Deze rush kun je met GLA opzich stoppen door een demo mannetje te bouwen en die op de dozer af te sturen..
China Infantry: Vliegveld bouwen ipv warfac, met heli en ondertussen standaard mannetjes bouwen met je barracks. Deze erin stoppen met een heli bunker upgrade. Vliegen maar, maar wel oppassen natuurlijk want 3 quads/1 raptor is genoeg om het te slopen..
China Tank/Inf/Nuke: War fac bouwen en 1 flame tank eruit raggen op naar de enemy base. Daar de ranged flame mode aanzetten (dus niet maar op 1 gebouwtje) en je kan vrij makkelijk 2 a 3 gebouwtjes slopen..
GLA: Tegen USA/China: Bouw een war fac en gelijk 2 of meer technicals. Bouw 3 demo mannetjes en stop die daarin, rijd naar de war fac van de enemy en deploy ze daar om de war fac te slopen.. Zo heb jij voor 400 (technical) + 600 (demo mannetjes) een war fac van +- 2000 gesloopt en heb je de enemy al behoorlijk verkloot. Verder doe ik vaak nog een 2e technical met 3/4 rocket soldiers om de supply nog te slopen.
GLA: Tegen GLA: Met motortje in Twilight Flame of andere map gelijk naar de oil van de tegenstander die daar normaalgesproken een tunneltje bouwt, de worker slopen. Motortje doorsturen naar de supplies om daar alle workers te killen werkt ook altijd wel goed.
USA: Bouw power, dan barracks (bouw 6 rocket soldiers), dan warfac, dan 2 humvees. Rocket soldiers erin stoppen en zsm naar de enemy base. Vooral wegrijden met die humvees, niet te lang blijven staan en als er een raptor aankomt of je humvee is bijna kapot, de mannetjes eruit halen. Meestal stuur ik de 1e humvee al weg als de 3 overige rocket soliers nog wachten op de 2e humvee. En als 3e bouw ik vaak een medical unit.
USA Laser/Super Weapon: Bouw supply center en doe daar je dozer in. Vlieg naar de enemy base en bouw daar op een strategische plek een laser turret of een superweapon turret

Met superweapon turret kun je natuurlijk constant andere targets pakken zodat de enemy echt veel moet pompen om uit de problemen te komen.
USA: Omdat je alleen met USA kunt scannen in het begin en je voor deze "truuk" een scan nodig hebt, alleen USA.. wat je doet is gewoon 2 a 3 barracks neerzetten net voor de supplies van de enemy, waardoor diegene of wacht met zijn eigen supply stash bouwen of hem verder weg zet waardoor hij in het begin van de game veel minder snel geld krijgt

Het is lame maar wel effectief.
Ik zou het alleen niet doen als je air bent omdat je dan in het begin je geld beter kunt gebruiken voor extra raptors.
Nog wat tips:
- Tijdens het laden kan je
D drukken om alvast een Dozer te queuen, of
K voor GLA workers.
- In Twilight Flame kun je je raptors mooi laten samenvliegen door te Guarden (
G) boven de brug