Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Daywalk3r schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:11:
Gedaan... Drones.. Poppetjes.. Vliegtuigen..

:'(
als je zo desperate bent :p
stuur me je save ik haal um wel ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:05:
[...]

de hele level scouten met spy drones? :Y)
In dat level zijn er SAM sites op kleine eilandjes. Die zie je snel over het hoofd.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
VonFoX schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:36:
[...]

In dat level zijn er SAM sites op kleine eilandjes. Die zie je snel over het hoofd.
gla met sam sites 8)7 ? w00t! stingersites :o
maar die hoeven niet kapot defence gebouwen tellen niet als belangrijk gebouw.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARRRGGGHHHHHHH!!! Genoeg.....genoeg......GENOEG van die Verdomde Duitsers!! :r :r Misschien hebben mijn maat en ik altijd pech, maar 9 van de 10 matches tegen onze Oosterburen eindigd in discon. |:(
Eerst bouwen ze belabberd, daarna kunnen ze het niet bijhouden, dan gaan ze flamen en uiteindelijk doet het team dan discon!! Tuurlijk moet ik niet generaliseren en natuurlijk zijn er ook Duitsers die goed spelen en eer hebben. Maar van alle bevolkingsgroepen mogelijk op de ZH server, zijn het de voornamelijk de Duitsers die bij mij heel LAF aan hun overwinningen komen. Ze hebben ze veel wins op hun account maar de ballen ervaring. Waardoor ze weer verliezen en weer gaan discon. enz enz. Als je 150+ wins hebt staan op je account, mag ik er toch vanuit gaan dat je redelijk kunt gamen? 8)7
Maar goed.....ik moest het ff kwijt, weet niet of iemand deze mening ook deelt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:09:
AAARRRGGGHHHHHHH!!! Genoeg.....genoeg......GENOEG van die Verdomde Duitsers!! :r :r Misschien hebben mijn maat en ik altijd pech, maar 9 van de 10 matches tegen onze Oosterburen eindigd in discon. |:(
Eerst bouwen ze belabberd, daarna kunnen ze het niet bijhouden, dan gaan ze flamen en uiteindelijk doet het team dan discon!! Tuurlijk moet ik niet generaliseren en natuurlijk zijn er ook Duitsers die goed spelen en eer hebben. Maar van alle bevolkingsgroepen mogelijk op de ZH server, zijn het de voornamelijk de Duitsers die bij mij heel LAF aan hun overwinningen komen. Ze hebben ze veel wins op hun account maar de ballen ervaring. Waardoor ze weer verliezen en weer gaan discon. enz enz. Als je 150+ wins hebt staan op je account, mag ik er toch vanuit gaan dat je redelijk kunt gamen? 8)7
Maar goed.....ik moest het ff kwijt, weet niet of iemand deze mening ook deelt? O-)
Ik ben het in ieder geval volledig met je eens. Daarbij komt ook nog dat ze altijd duits blijven blaten en vaak geen engels spreken. Maar bij mij moeten de laffe duitsers hun plek wel delen met de fransen, die spelen misschien iets minder laf, maar ze spreken ook nooit engels en doen nieteens de moeite en disconnecten ook heel snel. Maar denk dat zij precies hetzelfde over ons denken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:09:
Ze hebben ze veel wins op hun account maar de ballen ervaring. Waardoor ze weer verliezen en weer gaan discon. enz enz. Als je 150+ wins hebt staan op je account, mag ik er toch vanuit gaan dat je redelijk kunt gamen? 8)7
zou je verwachten ja :p maar er zijn nogsteeds manieren om te disconnecten en er met een win vanaf te komen, dus jij krijgt een win omdat hun disconnecten maar hun ook.
tja ze zullen het altijd wel blijven doen zolang het kan, bij mij staan duitsers ook niet erg populair :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin dat veelal Duitsers flamen en disconnecten. Bijna iedereen flamed en mensen van alle landen disconnecten, op cw.cc staan 'kuwaiti's' erom bekend (mensen uit jawel... Koeweit ;)). Ik speel(de) dit spel nu al zo ontzettend lang en kan wel met zekerheid zeggen dat dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:33:
Onzin dat veelal Duitsers flamen en disconnecten. Bijna iedereen flamed en mensen van alle landen disconnecten, op cw.cc staan 'kuwaiti's' erom bekend (mensen uit jawel... Koeweit ;)). Ik speel(de) dit spel nu al zo ontzettend lang en kan wel met zekerheid zeggen dat dat niet het geval is.
Ik speel Command & Conquer serie vanaf Tiberian Sun online en het zijn toch grotendeels Duitsers die flamen,zeiken,disconnecten,mismatchen. Vanavond alweer 2vs2 ik en een kameraad tegen een idoot en een duitser. Duitser mismatch gewoon nadat zijn teammate dood was.

Als mij de instelling al niet meer aanstaat van een Duitser dan hoepelt die maar mooi op en kick ik hem. 10 andere voor hem die willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Ik heb ook vooral die ervaring met Duiters, maar Nederlanders kunnen er helaas ook wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Heeft er iemand nog leuke maps voor skirmish matches in Zero Hour? Via PlanetCNC heb ik al een aardige stapel maps, maar ik wil wel weer 's wat variatie :)

De leukste maps vind ik diegenen waarbij het mogelijk is een redelijk goede defense op te zetten. Bv. je zit gedeelte ingesloten door bergen of rivieren. Compleet vlakke maps waarin je aan alle kanten probleemloos benaderbaar bent vind ik namelijk een beetje vervelend worden :)

Oh ja, ik zou een moord doen voor een custom Twilight Flame map die nìet de AI pathfinding bug heeft... dus dat m'n skirmish-match tegen de PC niet elke keer een waardeloze bedoening wordt met gehaper-in-het-kwadraat.

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 16-06-2006 10:41 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag mijn C&C first decade binnen gekregen en alleen gekocht voor C&C zero hour. Daarom post ik het ook hier want daar heb ik een vraagje over.

Nu ben ik dus ontzettend noob in deze game. Ik heb al een paar potjes geprobeerd. Iedereen kiest een general zoals China toxic general ofzo. Maar ik kan niks anders kiezen dan China USA of GLA (en natuurlijk random.)

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen, of moet ik eerst wat potjes winnen..?
Ik wil heel graag wat beter worden in deze game en er plezier in hebben. Maar ik moet echt weten hoe ik zo'n general kan kiezen ;)

Ik heb al op het internet gezocht maar daar krijg je geen echt informatie over die generals. Behalve dat ze er in zero hour in zitten 8)7

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
OsiriS.nl schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:24:
Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag mijn C&C first decade binnen gekregen en alleen gekocht voor C&C zero hour. Daarom post ik het ook hier want daar heb ik een vraagje over.

Nu ben ik dus ontzettend noob in deze game. Ik heb al een paar potjes geprobeerd. Iedereen kiest een general zoals China toxic general ofzo. Maar ik kan niks anders kiezen dan China USA of GLA (en natuurlijk random.)

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen, of moet ik eerst wat potjes winnen..?
Ik wil heel graag wat beter worden in deze game en er plezier in hebben. Maar ik moet echt weten hoe ik zo'n general kan kiezen ;)

Ik heb al op het internet gezocht maar daar krijg je geen echt informatie over die generals. Behalve dat ze er in zero hour in zitten 8)7

alvast bedankt
China Toxic bestaat niet, het is GLA Toxic :P.

Maarre, weet je zeker dat je Zero Hour opstart als je gaat spelen? Als je Generals en Zero Hour installeert kun je nog steeds beiden spelen dus ik denk dat jij Generals pakt en dan kun je idd alleen maar kiezen uit China, USA en GLA. Als je Zero Hour opstart kun je al die andere armies ook kiezen, en daar hoef je niet eerst zoveel games voor te spelen / te winnen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ja ik weet zeker dat het zero hour is;)

Maar ik bedoel bij de multiplayer, daar kan in in alle multiplayer servers geen andere army kiezen dan de gewoone zoals bij generals.
Andere players kunnen het ook en daarom vind ik het zo raar..

iemand anders een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Dan heeft de persoon die de game host "Limit armies" aangevinkt bij het hosten van de game. Als dat zo is kun je dat ook rechtsmidden in het scherm zien als je de game gejoined bent :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let dan ook vooral op de term 'OAO'. Original Army's Only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie: zo'n magnetron ding op je drop zone laten richten en zodra hij klaar is met bouwen meteen erafhalen, zodat je eerste drop meteen komt en niet na 2 minuten. Is dat nou bug abuse? Of heeft EA dit er in gestopt als slimmigheidje en is het gewoon fair om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het bug abuse, gewoon omdat het de balance dusdanig verneukt dat het niet zo bedoeld kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik weet het niet, in principe heb ik geen problemen met bug abuse. In Generals classic deed ik, en iedereen met mij, hetzelfde met de force fire bug aan de kant van China (die bug is overigens nooit verholpen, in Zero Hour zat hij er in het begin gelijk al niet in).

Aan de andere kant ben ik vel tegen het gebruik van de scud storm bug en aanverwante bugs.
Het effect van een microwave en die 2500 extra credits is natuurlijk veel kleiner dan het effect van een scud storm. Daarnaast is de microwave bug ook lastiger uit te voeren, je moet namelijk maar net een microwave hebben en die worden doorgaans weinig gebruikt (in de 1on1's en 2on2's op Tournament Desert en Fallen Empire dan die ik en de andere clanwars spelers speelden).

Misschien kan ik het beter zo zeggen: op Generals.nl hebben we er geen ban op gezet, op het gebruik van de scud storm bug wel :).

[ Voor 6% gewijzigd door Wmm op 19-06-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het bug use. Aan de andere kant. Wat scheelt het je? 2 minuut nog wat voor een eerdere drop? Eenmaal gedropt heeft die microwave geen zin meer. Als je eerst zo'n microtank moet bouwen (kost je 1200?) om vervolgens een dropzone te moeten bouwen....ben je dan gewoon niet beter uit meteen die dropzone te bouwen zonder gebruik te maken van die microwave tank? ;)
Echte goede spelers gebruiken deze bug niet omdat hun bo simpelweg efficienter is. :P
Aan de andere kant, als je met 50K startgeld begint en gelijk 3 mwtanks op 3 dropzones zet...tja dan kan je er voordeel mee halen.
Een goede AF speler die ziet dat zijn USA tegenstander vrij vroeg zo'n microwave tank gaat bouwen, weet waar deze voor gaat dienen. Op het moment dat de microwave de warfac verlaat zal hij worden vernield met een KR >:) . Daar gaat je investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook gewoon 1 microwave op drie zones kunnen gebruiken...? ;) Kost je 1200 (ik dacht 900, maar weet niet zeker), en je krijgt er als je er drie hebt 7500 voor terug, goede deal :P Ik heb het nooit gedaan, weet ook niet of het is toegestaan op cw.cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:40:
Je zou ook gewoon 1 microwave op drie zones kunnen gebruiken...? ;) Kost je 1200 (ik dacht 900, maar weet niet zeker), en je krijgt er als je er drie hebt 7500 voor terug, goede deal :P Ik heb het nooit gedaan, weet ook niet of het is toegestaan op cw.cc.
Als je het tegelijk doet, kun je toch niet 1 microwave voor 3 tegelijk bouwende zones gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan bouw je ze allemaal teglijk
@ 99% stop je.. microwave erop.. afbouwen , volgende etc etc. zo lastig is dat toch niet?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:00:
@ 99% stop je.. microwave erop.. afbouwen , volgende etc etc. zo lastig is dat toch niet?:p
Ahja de bouw pauzeren mag dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

Net 3 vs 3 gespeeld, was best leuk totdat de host begon te rotzooien en we telkens het disconnect-scherm voor ons kregen (met die tellers), waar gek genoeg iedereen geconnect bleef en niemand terug liep naar 0, totdat........... de host die samen met twee vriendjes speelde flauw begon te doen en we dat scherm 15 minuten lang hebben gezien. De host en zijn twee vrienden waren ondertussen ons team aan het pushen te quitten wat mijn twee teamgenoten dan ook deden na nog een kwartier wachten. Nou, we bleven dat scherm zien en de host gaf aan lekker een paar dagen tijd te hebben en dat ik ook maar moest quitten :?
Nou, toen ik na 4 uur weer bij de computer kwam en nog het wachtscherm zag floepte dat opeens uit en speelde ik 3 vs 1, maar het team van 3 was wél nog weg van de pc. Dus in een kwartiertje door hun hele defense heen gegaan en uiteindelijk dus gewonnen :)
Nou ben ik benieuwd wat ze denken als ze generals morgenochtend weer zien en er staat: "You have been defeated" :P

Overkomt dit soort lame gedrag jullie ook online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
hahahaha :D nice story :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:33:
Net 3 vs 3 gespeeld, was best leuk totdat de host begon te rotzooien en we telkens het disconnect-scherm voor ons kregen (met die tellers), waar gek genoeg iedereen geconnect bleef en niemand terug liep naar 0, totdat........... de host die samen met twee vriendjes speelde flauw begon te doen en we dat scherm 15 minuten lang hebben gezien. De host en zijn twee vrienden waren ondertussen ons team aan het pushen te quitten wat mijn twee teamgenoten dan ook deden na nog een kwartier wachten. Nou, we bleven dat scherm zien en de host gaf aan lekker een paar dagen tijd te hebben en dat ik ook maar moest quitten :?
Nou, toen ik na 4 uur weer bij de computer kwam en nog het wachtscherm zag floepte dat opeens uit en speelde ik 3 vs 1, maar het team van 3 was wél nog weg van de pc. Dus in een kwartiertje door hun hele defense heen gegaan en uiteindelijk dus gewonnen :)
Nou ben ik benieuwd wat ze denken als ze generals morgenochtend weer zien en er staat: "You have been defeated" :P

Overkomt dit soort lame gedrag jullie ook online?
Dit is nog kanslozer dan het spelen met een maphack.
omg dit doe je toch niet? wat voor insteling heb je dan als je gewoon zoveel over hebt voor 1 win.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
een mentaal niet correcte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:00:
3 dropzones tegelijk bouwen? :o . Gebruik jij een bo waarbij je 3 of meer dozers bouwt? _/-\o_
Op grote maps zou het nog kunnen, maar ik zie mezelf op Fallen Empire of Tournament Desert/ Island niet zo snel 3 dozers bouwen ;) . Eerst strat bouwen, dan Micro Tank, terwijl je dat doet gelijk dropzone bouwen. Moet je wel floaten met cash, denk ik.
Ik ben het wel met je eens als je 15 no rush speelt of met 20k start :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd het is wel erg veel moeite. en tegen de tijd dat je dat alles kunt bouwen zit je al wel zo goed in je Supplies dat het niet echt meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Met air bouw ik in 3v3 altijd eerst een power plant > supply zone 1 > supply zone 2 > airfield 1 > airfield 2 > raptor1 > raptor2, en vervolgens tot er een stuk of 6 raptors zijn, dan bouw ik een 3e airfield erbij en doe ik de laser upgrade voor raptors. Dan is het afhankelijk van de game, maar meestal nog 2 arfields zodat er 4x5=20 raptors zijn. Soms eerder een strategy center, soms iets later. En dan pas veel later geld..

Maar een war factory bouw ik sowieso niet, behalve als mijn m8s me niet kunnen air defencen, dan bouw ik hem voor anti air wagentjes.

Als ik na het 3e of 4e airfield 2000+900 moet uitgeven voor een warfac en magnetron wagen, dan heb ik dus ruim 2 raptors minder, die ik op dat moment liever wel heb :P

Dus ik zou zelf denken dat die bug alleen maar in je nadeel werkt.
Bovendien maakt geld bij air niet zo uit, het maakt veel meer uit bij China/GLA.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:46:
[...]

3 dropzones tegelijk bouwen? :o . Gebruik jij een bo waarbij je 3 of meer dozers bouwt? _/-\o_
Op grote maps zou het nog kunnen, maar ik zie mezelf op Fallen Empire of Tournament Desert/ Island niet zo snel 3 dozers bouwen ;) . Eerst strat bouwen, dan Micro Tank, terwijl je dat doet gelijk dropzone bouwen. Moet je wel floaten met cash, denk ik.
Ik ben het wel met je eens als je 15 no rush speelt of met 20k start :Y)
ik zeg niet dat het slim is, ik zeg alleen dat je prima meerdere zones kunt bouwen met 1 microwave tank.
Ik speel meestal alleen ffa games dus dan kom je vaak niet zo erg aan drop zones toe ;)
als ik er wel aan toe kom heb ik meestal al paar gasten geslacht waardoor ik toch zat supplies/derricks heb en niet zo'n trieste bug nodig heb :p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
duitsers die flamen etc zeiken?

Misschien omdat zij de grootste populatie zijn op die servers iets van 80 percent?
Persoonlijk vind ik nederlanders 1 van de grofste gasten op het internet, de goeien nagelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:08:
duitsers die flamen etc zeiken?

Misschien omdat zij de grootste populatie zijn op die servers iets van 80 percent?
Persoonlijk vind ik nederlanders 1 van de grofste gasten op het internet, de goeien nagelaten.
Duitsers zijn allemaal stats whores of kleine kinderen. Als ze verliezen MM/DC ze gewoon en als ze winnen hebben ze een grote bek, maar een rematch met no rules hooo maar.

Fransen zijn MEGA arrogant, denken dat alles om hen draait. Eisen van alles, maar van spelen pffff ze bakken er echt niks van.

United Kingdom mensen zijn daar in tegen erg gezellig om mee te spelen. Hier gaat mijn voorkeur ook naar uit. Als ik een duitser tegen over mij heb, is die in 1 aanval meestal dood anders heb ik weer een dc.

-edit-

Net weer een aantal potjes gespeeld en wederom van de 5 potjes 2x kappen ze ermee zogauw ze wij ze 1x aanvallen, 2x een grote bek naja dat was niet normaal en 1x een dc.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit concludeer ik niet over 1 avond spelen. Dit is al van afgelopen jaren en niet alleen met generals. Zelfs tegenwoordig met BF2. Mensen uit Australië zijn btw erg gezellig :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:35:
[...]

Duitsers zijn allemaal stats whores of kleine kinderen. Als ze verliezen MM/DC ze gewoon en als ze winnen hebben ze een grote bek, maar een rematch met no rules hooo maar.

Fransen zijn MEGA arrogant, denken dat alles om hen draait. Eisen van alles, maar van spelen pffff ze bakken er echt niks van.
Ik ben het met Iznogoud eens. Waarschijnlijk hebben de Duisters een minderwaardigheidscomplex van hier tot Berlijn. Die moeten en zullen zich bewijzen. Als dat dan niet lukt gaan ze flamen, disconnecten, eisen om rematch. Vervolgens wordt rematch aangemaakt en komen ze niet opdagen. :X Ik vind het nogal laf! HEEL LAF!
'Germans talk their talks but don't walk their walks' >:)

Fransen hebben weer een mega ego. Beloven van alles en dat ze echt goed zijn waarna duidelijk wordt dat ze er niets van bakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
Ik dacht net... ik speel eens een potje, mooi met een maat 2v2 doen. Geen regels... allemaal leuk en aardig tot dat zon knakker in eens bedenkt dat ie aan de verliezende hand is en maar lekker de scud bug gaat uitbuiten... We hebben hem nog verslagen... omdat we zen scuds hadden gesloopt. Maar serieus...kan ea games niet wat aan die scud bug doen... het verpest de game behoorlijk...

Stuur me maar een mailtje voor de replay... ik geloof dat mn email wel in de sig te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:07
IK speel sinds kort ook Zero Hour. Laatst speelde ik tegen 3 computer en met mij 2 computers en allemaal super grote legers enzo. Na een tijdje lijkt het of dat er een soort memory leak is ofzo want mijn FPS daald dan naar 10 ofzo. ALs ik dan save en het spel opnieuw start en de save laad is de FPS weer mooi 30. IK heb alle patches enzo. Weet iemand waardoor dit komt?

En voor de mensen die nog zin hebben om over hamachi te spelen ik heb een netwerk gemaakt:

Naam: NLGenerals
Pass: 1234

[ Voor 15% gewijzigd door Bart1983 op 23-07-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Bart1983 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:53:
IK speel sinds kort ook Zero Hour. Laatst speelde ik tegen 3 computer en met mij 2 computers en allemaal super grote legers enzo. Na een tijdje lijkt het of dat er een soort memory leak is ofzo want mijn FPS daald dan naar 10 ofzo. ALs ik dan save en het spel opnieuw start en de save laad is de FPS weer mooi 30. IK heb alle patches enzo. Weet iemand waardoor dit komt?

En voor de mensen die nog zin hebben om over hamachi te spelen ik heb een netwerk gemaakt:

Naam: NLGenerals
Pass: 1234
Dat is gewoon een bug in het spel, kun je niets aan doen behalve dus blijkbaar het saven en opnieuw laden.

Denk niet dat je het druk gaat krijgen op je Hamachi netwerk trouwens, je kunt toch net zo makkelijk gewoon online gaan spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

fusion.fake schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:19:
[...]

als je zo desperate bent :p
stuur me je save ik haal um wel ff ;)
de hele level scouten met spy drones?
HEB HET GEHAALD.. stond een gebouw.. werdt steeds herbuild en camouflashed

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de kick maar bij mij klopt er iets niet. :'(

Ik ben na 1 of 2 missies aan de USA kant gestopt met spelen. Uurtje erna wou ik verder gaan dus ik load mijn savegame en speel de missie uit. Hierna kan ik echter niet verder ?? Er staat alleen exit of replay.

Ik heb het geprobeerd met de autosave als je een missie begint, en met mijn eigen save die ik normaliter gebruik om filmpjes te skippen. Geen van beide werkten.

Iemand enig idee hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjosh schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:11:
Ik dacht net... ik speel eens een potje, mooi met een maat 2v2 doen. Geen regels... allemaal leuk en aardig tot dat zon knakker in eens bedenkt dat ie aan de verliezende hand is en maar lekker de scud bug gaat uitbuiten... We hebben hem nog verslagen... omdat we zen scuds hadden gesloopt. Maar serieus...kan ea games niet wat aan die scud bug doen... het verpest de game behoorlijk...

Stuur me maar een mailtje voor de replay... ik geloof dat mn email wel in de sig te vinden is.
Niet bepaald meer nieuws, als dit alles was dan teken ik er voor.
Ik moet om de 10 games een nieuw account aanmaken, omdat mun stats 10/0 staat en de pro niet meer durven en de noobs, naja daar heb ik echt geen zin in.

Pas als je een account met 50+ losses hebt en 10 wins ofzo dan komen de "pro's" met 300+ wins, naja daar heb ik nou veel plezier aan om die even goed af te maken.

De hele game bestaat nu nog alleen maar uit noobs. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:45:
[...]

Niet bepaald meer nieuws, als dit alles was dan teken ik er voor.
Ik moet om de 10 games een nieuw account aanmaken, omdat mun stats 10/0 staat en de pro niet meer durven en de noobs, naja daar heb ik echt geen zin in.

Pas als je een account met 50+ losses hebt en 10 wins ofzo dan komen de "pro's" met 300+ wins, naja daar heb ik nou veel plezier aan om die even goed af te maken.

De hele game bestaat nu nog alleen maar uit noobs. 8)7
Ga op Clanwars.cc of Generals.nl spelen ;).

Iemand hier al gespeeld met de community patch van Gamereplays.org? Zie http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=117119 als je het niet kent. Heb er zelf wel wat mee gespeeld, maar nog niet echt zo dat ik er een mening over kan geven.
Maar gezien de mensen die eraan werken kan het nooit slechter zijn dan 1.04 imo :).

[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 04-08-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11-2023

LPC

ik heb nogal een vaag probleem. ik kan de originele generals zonder problemen online spelen, maar Zero Hour geeft elke keer aan dat ik problemen heb met mijn internet connectie :S

ik heb alle poorten die Zero Hour nodig zou hebben handmatig opengegooid, maar geen resultaat.
port overwrite is tot nu toe ook nog niet gelukt..

NAT-settings -> port trigger:

trigger port: 6667
protocol: TCP
incomming port: 6667

ik heb alleen geen idee of dit ook goed is?

[ Voor 18% gewijzigd door LPC op 20-08-2006 20:12 ]

Thomas Ligthart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

LPC schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:08:
ik heb nogal een vaag probleem. ik kan de originele generals zonder problemen online spelen, maar Zero Hour geeft elke keer aan dat ik problemen heb met mijn internet connectie :S

ik heb alle poorten die Zero Hour nodig zou hebben handmatig opengegooid, maar geen resultaat.
port overwrite is tot nu toe ook nog niet gelukt..

NAT-settings -> port trigger:

trigger port: 6667
incomming port: 6667

ik heb alleen geen idee of dit ook goed is?
Om zeker te zijn dat je probleem niet ergens anders zit, zet jezelf eens in een DMZ (demilitiazed zone), dan komen alle ports direct bij jouw uit :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-08 21:38

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

Probleem: Zero Hour heb ik nog niet gespeeld maar in de originele Generals is het bij af en toe niet mogelijk om units te selecteren met de selection box.

En nee ik heb geen andere selectie dan nog open staan en heb dus eerst rechts geklikt om de vorige selectie kwijt te raken. Het is gewoon niet mogelijk om een selectie box te maken om units te selecteren. Het enige wat er gebeurt is dat er bij een van de hoeken van de selectie box een punt op de map wordt aangewezen.

Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen?

P4 3GHz
1,5 GB geheugen
Asus P4P800
Audigy 2
Logitech G5 Gaming mouse
Update Generals 1.8 geinstalleerd

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Hallo,

Ik heb C&C Generals geinstalleerd op mijn nieuwe PC, maar zodra ik op Generals.exe klik krijg ik dat plaatje en na een tijdje is het weg en doet het niks meer.

Het is het orginele spel, maar speel nu op een 24" 1920x1200, wat kan het probleem zijn ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zero Hour werkt ook niet andere games wel.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Cyrus The Virus schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:20:
Zero Hour werkt ook niet andere games wel.
Ik zie een dual core plaatje als icoon bij je, heb je die toevallig ook? Zo ja, Generals heeft schijnbaar weleens probleempjes met dual core beestjes, er is wel een oplossing voor maar die weet ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Rival24 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:
[...]

Ik zie een dual core plaatje als icoon bij je, heb je die toevallig ook? Zo ja, Generals heeft schijnbaar weleens probleempjes met dual core beestjes, er is wel een oplossing voor maar die weet ik niet :+
Ja ik heb een Dual-Core

Affiniteit instellen heeft geen nut

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrus The Virus op 28-08-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
weet niemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ja, dit is een dual core probleem die de engine heeft. Je hebt dus hetzelfde probleem bij Generals, Zero Hour, BFME.
Affiniteit instellen is wel de oplossing, ik heb het zelf ook zo gedaan. Je moet de affiniteit van game.dat ook aanpassen. Het zal nog steeds lijken alsof het vast is gelopen, maar dat is het niet. Nadat je de affiniteit van generals.exe en game.dat hebt aangepast, gewoon wachten. De game start na een paar minuten.
Dat het zo lang duurt is alleen de eerste keer, de volgende keer dat je de spel wilt spelen hoef je de affiniteit ook niet aan te passen, het spel zal gewoon normaal starten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Chester schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:22:
Ja, dit is een dual core probleem die de engine heeft. Je hebt dus hetzelfde probleem bij Generals, Zero Hour, BFME.
Affiniteit instellen is wel de oplossing, ik heb het zelf ook zo gedaan. Je moet de affiniteit van game.dat ook aanpassen. Het zal nog steeds lijken alsof het vast is gelopen, maar dat is het niet. Nadat je de affiniteit van generals.exe en game.dat hebt aangepast, gewoon wachten. De game start na een paar minuten.
Dat het zo lang duurt is alleen de eerste keer, de volgende keer dat je de spel wilt spelen hoef je de affiniteit ook niet aan te passen, het spel zal gewoon normaal starten.
Ik hebt het geprobeerd maar het wou niet lukken, het plaatje komt en na een halve min is het weg en dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Iemand nog een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 18:20
Misschien kun je 1 core uitzetten? Als het dan nog niet werkt weet je iig dat je niet verder hoeft te prutsen met affiniteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Necrite schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:00:
Misschien kun je 1 core uitzetten? Als het dan nog niet werkt weet je iig dat je niet verder hoeft te prutsen met affiniteit.
IK weet alleen niet hoe ik 1 core uit moet zetten de affiniteit helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:46:
[...]

IK weet alleen niet hoe ik 1 core uit moet zetten de affiniteit helpt niks
Taskmananger/taakbeheer in winxp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Wat is volgens jullie de beste GLA strategie tegen die irrante groepen van humvees met TOW missile upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

j-w schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:58:
Wat is volgens jullie de beste GLA strategie tegen die irrante groepen van humvees met TOW missile upgrade?
als ze eerst ergens verzamelen een bomb truck gecamoufleerd er op af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-w schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:58:
Buggies met upgrades, maarja een goeie usa speler komt dan met choppers en zul jij dus quads mee moeten sturen en een nog betere usa player molt je quads en dan je buggies met choppers.

Komt er op neer hoe goed je tegenstander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:45:
[...]

Buggies met upgrades, maarja een goeie usa speler komt dan met choppers en zul jij dus quads mee moeten sturen en een nog betere usa player molt je quads en dan je buggies met choppers.

Komt er op neer hoe goed je tegenstander is.
maar voor buggies heb je toch alweer een palace nodig, terwijl USA gelijk al de humvees + rockets kan maken? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-w schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:27:
[...]

maar voor buggies heb je toch alweer een palace nodig, terwijl USA gelijk al de humvees + rockets kan maken? Toch?
Yep dat klopt, maar je moet ook niet wachten tot hij aanvalt. Als het een rush map is rush hem dan ook, bijv met jeeps en mol zijn dozers en geld. Geld is voor usa het meest belangrijkste.

Is het een map voor langer dan 10 min bijv. dan heb je meer dan genoeg tijd om een palace te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik speel nu generals zero hour tegen een vriend van mij... hij bouwd voornamelijk angry mobs en anti air units met GLA

Ik speel daarintegen met USA.. en wordt gecompleet geowned door die ** angry mobs haha...
Heli's helpen niks, worden uit de lucht geknalled...

Is er iemand die weet hoe ik hem het beste kan verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
Angry mobs zijn heel traag, dus als je een paar hummers hebt, met flashbangers of snipers er in heb je ze zo dood :) die quads kun je dan heel makkelijk killen met een paar hummers met rockets er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Felke schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:13:
Ik speel nu generals zero hour tegen een vriend van mij... hij bouwd voornamelijk angry mobs en anti air units met GLA

Ik speel daarintegen met USA.. en wordt gecompleet geowned door die ** angry mobs haha...
Heli's helpen niks, worden uit de lucht geknalled...

Is er iemand die weet hoe ik hem het beste kan verslaan?
neem met usa bij die upgrades een sniper:) en dan bouw je er een aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Laatst online: 18:47

Pieroman

/me

Bah bah, nu zat ik net een potje zero hour te spelen, bouwt die gast als laser general de hele linie vol met laser turrets en ik kwam er dus met geen mogelijkheid door, dusja dan is het wachten tot hij een keer terug komt rushen.

En ik heb echt geen idee hoe ik er doorheen kon komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieroman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:56:
Bah bah, nu zat ik net een potje zero hour te spelen, bouwt die gast als laser general de hele linie vol met laser turrets en ik kwam er dus met geen mogelijkheid door, dusja dan is het wachten tot hij een keer terug komt rushen.

ALS je met AFG speelt bouw je Stealth fighters, 2 per laser. Je maakt een gat voor je stealth choppers en molt zijn power, vervolgens zijn cc en dozers. Zijn legio manieren voor. Ligt eraan wat voor army je was.

Verwijderd

laser gens zijn sneu bij bunkeren, ze hebben 0 long range wapens dus je kan op je dooie gemak doe boel slopen :)

• Wmm

Rushen? Rushen als hij de hele linie vol heeft met laser turrents? Dat is geen rushen meer.

Wat hij aan static defence heeft kun jij aan echte units hebben waar je ook wat aan kunt hebben.
Iemand die wil gaan bunkeren rush (dus gelijk vanaf de 1e seconde aanvallen) je hoe dan ook dood. Mislukt je rush toch, kan altijd gebeuren, dan heb je alsnog een voorsprong. Hij kan geen mapcontrol krijgen want hij stopt z'n geld in static defence, dus kun jij zorgen dat jij die mapcontrol krijgt. Vervolgens heb jij veel inkomsten waardoor je een groot leger kunt bouwen. Knal met je long ranged wapens eerst z'n defence aan gort (laser heeft idd geen long ranged, dus hij kan er weinig tegen doen behalve aan komen zetten met rockvees, die geen probleem horen te zijn op dat punt, of met aurora's die nog wel lastig kunnen zijn... Echter kun je die op hun terugweg uit de lucht knallen dus reken maar uit wie er genaaid is). Mocht je er op een of andere manier nog niet doorkomen met je units bouw dan wat superwapens. Dat werkt wat angstwekkend en grote kans dat je tegenstander ook eentje gaat maken. Kost hem 5000 en hij heeft als het goed is al weinig geld...

Als je gaat smijten met superwapens of je generals points zorg dat je z'n inkomsten pakt. Dus pak z'n dropzones of supply depots. Pak niet z'n warfac, die bouwt hij weer voor 2000 ofzo terwijl hij geld binnen blijft krijgen. Pak dus z'n supply depots, kost hem 2500 om te herbouwen en hij krijgt een tijdje minder geld binnen. Om z'n units hoef je je niet druk te maken, als het goed is kun jij die makkelijk aan. Als je echt zeker bent van je zaak kun je je sw's ook gebruiken om z'n defence te mollen en de boel af te maken met je tanks. Kun je dat laatste niet, pak dan z'n defence niet. Dat bouwt hij weer op en een paar minuten later heb je precies dezelfde situatie. Ok, het kostte hem wat geld maar een verloren supply depot kost hem veel meer.

Daarnaast moet je niet spelen op te grote maps, dat werkt in het voordeel van de bunkeraar. Speel 1on1 op 2 player maps, 2on2 op 4 etc. Bunkeraars hebben bij velen hier ook niet voor niets de naam "bunkernoobs", in principe maak je die als iets gevorderde speler zo af :). Tuurlijk kan er altijd een lastige tussen zitten. Het is zwaar irritant als hij eerder superwapens krijgt dan jij...

[ Voor 6% gewijzigd door Wmm op 13-09-2006 00:56 ]

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Welke map?

• Felke
  • Laatst online: 14-06 10:24
Zjosh schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:20:
Angry mobs zijn heel traag, dus als je een paar hummers hebt, met flashbangers of snipers er in heb je ze zo dood :) die quads kun je dan heel makkelijk killen met een paar hummers met rockets er in.
flashbangers helpen dus tegen angry mobs? Dat wist ik idd niet.... Dan wordt het ineens een stuk gemakkelijker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:18:
laser gens zijn sneu bij bunkeren, ze hebben 0 long range wapens dus je kan op je dooie gemak doe boel slopen :)
en hoe dit op te lossen als laser door eht bunkeren tijd heeft voor money drops en daardoor aurora's + superwape heeft? dan ken je wel af en toe wat verdediging slopen maar die aurora's en superwape pakken je uiteindleijk toch weer trug als blijkt dat je halve basis weg is als je aan het aanvalle bent. ook komt daarbij dat er veel avengers staan dus je airunits nooit levent terugkomen. En vooral hoe hierdoor te komen als infantry general of gla stealth/toxic/demo

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:22:
[...]

en hoe dit op te lossen als laser door eht bunkeren tijd heeft voor money drops en daardoor aurora's + superwape heeft? dan ken je wel af en toe wat verdediging slopen maar die aurora's en superwape pakken je uiteindleijk toch weer trug als blijkt dat je halve basis weg is als je aan het aanvalle bent. ook komt daarbij dat er veel avengers staan dus je airunits nooit levent terugkomen. En vooral hoe hierdoor te komen als infantry general of gla stealth/toxic/demo
nou als je tegenstander fervent bunkerer is en al zoveel recources heeft dat hij sw/aurora's kan spammen dan neem ik aan dat jij als china/gla minimaal zoveel recourses hebt?
dan spam je dus gewoon outposts en inferno's en sloop je hem lelkker (inferno's gaan hard ;)) en als gla spam je gewoon quads en zooi + buggies. Hij kna nooit genoeg avengers bouwen om al jouw buggies tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik speel sinds kort ook weer online. Vroeger was ik bestwel goed, nu moet ik weer even inkomen, maar het gaat alweer de goede kant op.
Wat ik eigenlijk wel vind is dat sommige generals het beter doen tegen sommige andere generals dan anderen. Wat ik hiermee bedoel is bijvoorbeeld, dat je als USA Super Weapon general bijvoorbeeld veel beter uit de voeten kunt tegen bijvoorbeeld china, dan tegen china infantery, omdat die al je Aora's zo uit de ligt schieten. Het enige goede wapen tegen China Infatery is dan eigenlijk je sniper.
Ik kan ook merken dat er heel wat mensen exiten op het moment dat ze zien dat je een "lastige" general bent, bijv GLA stealth (vind ik persoonlijk een best lastige opponent).

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Ik heb een vraag over supply centres.

1. Hoeveel supply trucks is het beste om te maken voor 1 supply center?
2. Heeft het zin om twee supply centers te gebruiken (bv 1 links en 1 rechts) voor 1 supply-zone?

[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 04-10-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

j-w schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:39:

Twee is genoeg volgens mij. Eentje pikt spullen op en je ziet de andere dan al wachten. Wanneer de eerste wegrijdt om z'n spullen te gaan lossen, begint de andere te laden. Zo besteed je de tijd het beste, er worden zo altijd supplies opgehaald.
2. Heeft het zin om twee supply centers te gebruiken (bv 1 links en 1 rechts) voor 1 ore-field?
Dat zou ik zo 1-2-3 niet durven zeggen. De limiet van 1 wagen aan het laden per keer kan best beperkt zijn tot een enkel supply center, ipv tot het gehele field.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Wildfire schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:00:
[...]

Twee is genoeg volgens mij. Eentje pikt spullen op en je ziet de andere dan al wachten. Wanneer de eerste wegrijdt om z'n spullen te gaan lossen, begint de andere te laden. Zo besteed je de tijd het beste, er worden zo altijd supplies opgehaald.

[...]

Dat zou ik zo 1-2-3 niet durven zeggen. De limiet van 1 wagen aan het laden per keer kan best beperkt zijn tot een enkel supply center, ipv tot het gehele field.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een ally in een multiplayer game, ook supply centers op "mijn" supply zones zette. Dat heb ik toen ook maar andersom gedaan. Dat leek best goed te werken. Maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook best zijn dat het anders werkt voor twee supply centers van dezelfde partij.

Iets om even mee te experimenteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
j-w schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:39:

2. Heeft het zin om twee supply centers te gebruiken (bv 1 links en 1 rechts) voor 1 supply-zone?
1: zie http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=115290. Het antwoord is dus 2 trucks (één erbij maken dus).

2: nope, dat heeft geen enkele zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al een oplossing voor het Core2Duo probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:57:
Is er eigenlijk al een oplossing voor het Core2Duo probleem?
misschien hier :?

http://www.gamereplays.or...index.php?showtopic=47263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg een general.exe error |:( , nog meer suggesties, ik heb namelijk totaal geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen of een work around. Generals in VMware zal denk ik niet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Toch vreemd. Dat was bij mij namelijk ook gewoon de oplossing :?.
Helaas heb ik geen idee of je nog iets anders kunt proberen.

Wat gebeurd er als je de game een hele tijd bezig laat met opstarten. In dat topic stond toch ook iemand die dat gedaan had en daarna werkte het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
C&C O+

Jammer dat dat hele Generals gebeuren me niet echt aanspreekt, doe mij maar weer een nieuwe Red Alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wel, ik zou graag C&C @ mijn floptap instaleren.

MAAR

ondersteund C&C Generals 1280*800 als native resolutie???

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Snake schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:56:
Wel, ik zou graag C&C @ mijn floptap instaleren.

MAAR

ondersteund C&C Generals 1280*800 als native resolutie???
Dunno, denk het haast niet. Probeer het iig gewoon?
Je kunt hoe dan ook wel je eigen resoluties instellen in een config.ini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb gewoon mijn Generals ingesteld op 1280*800. Gewoon de ini wijzigen, dus ik heb nu geen zwarte randen meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:52:
Toch vreemd. Dat was bij mij namelijk ook gewoon de oplossing :?.
Helaas heb ik geen idee of je nog iets anders kunt proberen.

Wat gebeurd er als je de game een hele tijd bezig laat met opstarten. In dat topic stond toch ook iemand die dat gedaan had en daarna werkte het?
Krijg per direct een generals.exe foutmelding. Generals is al een keer ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Dan nog een foutmelding van generals.exe |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Krijg per direct een generals.exe foutmelding. Generals is al een keer ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Dan nog een foutmelding van generals.exe |:(
Ik krijg dit alleen als ik generals eerder die dag hebt gespeeld. (na herstart herhaling cyclus)

Verduidelijking: Ik ga nu CC spelen en sluit hem dan af....
Als ik hem daarna weer opstart krijg ik ook de generals.exe foutmelding.

Ik moet mijn pc dus heel vaak opstarten :/

CPU: AMD Athlon 64 3800+ (NON-X2!)

[ Voor 3% gewijzigd door OfferedPoet op 17-10-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al start ik de eerste keer mijn pc op dan nog krijg ik die foutmelding.

Ik zal hem zo is proberen te installeren in VMware B) Misschien dat een beetje draait.

Maar waar kon je je installatie key ook al weer vinden in het register?
Kan dat verrekte boekje niet vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:31:
Ook al start ik de eerste keer mijn pc op dan nog krijg ik die foutmelding.

Ik zal hem zo is proberen te installeren in VMware B) Misschien dat een beetje draait.

Maar waar kon je je installatie key ook al weer vinden in het register?
Kan dat verrekte boekje niet vinden |:(
http://www.xs4all.nl/~ger...20Gens%20Key%20Finder.exe

Proggie heb ik maar geschreven omdat er destijds ook veel mensen op Generals.nl naar vroegen :).
Gewoon ff starten, hij zoekt de keys op en zet ze in een txt bestand.

[ Voor 5% gewijzigd door Wmm op 19-10-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:35:
[...]

http://www.xs4all.nl/~ger...20Gens%20Key%20Finder.exe

Proggie heb ik maar geschreven omdat er destijds ook veel mensen op Generals.nl naar vroegen :).
Gewoon ff starten, hij zoekt de keys op en zet ze in een txt bestand.
Neem aan dat er geen rotzooi bij in zit :Y)

Bedankt :) scheelt een hoop zoekwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand inmiddels al een 1 of meerdere mogelijke oplossingen tegen gekomen met betrekking tot het dual core probleem?

Ik krijg het nog steeds niet werkend op 1 systeem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vreemd, ik heb geen problemen met Generals op m'n Core 2 Duo pc. Gewoon standaard installatie van First Decade dvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Krijg C&C G niet draaiend op mijn C2D pc maar wel op mijn C2D laptop vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:
Iemand inmiddels al een 1 of meerdere mogelijke oplossingen tegen gekomen met betrekking tot het dual core probleem?

Ik krijg het nog steeds niet werkend op 1 systeem 8)7
Had ook problemen met Generals op m'n nieuwe C2D (met of zonder Zero Hour, maakte niet uit). Wilde niet voorbij het splash scherm komen. Van alles geprobeerd (herinstall, 1 core uitschakelen, quicklaunch, noem maar op) maar uiteindelijk bleek de oplossing toch simpel. De eerste opstarten van de game een paar minuten wachten en voila, elke volgende keer start de game netjes op, ook na een herstart. :) Wel leek het erop dat het wachten met 1 core uitgeschakeld de eerste keer iets minder lang duurde, maar dat kan een gevoel zijn, heb niet gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Yngwie- schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:40:
[...]

Had ook problemen met Generals op m'n nieuwe C2D (met of zonder Zero Hour, maakte niet uit). Wilde niet voorbij het splash scherm komen. Van alles geprobeerd (herinstall, 1 core uitschakelen, quicklaunch, noem maar op) maar uiteindelijk bleek de oplossing toch simpel. De eerste opstarten van de game een paar minuten wachten en voila, elke volgende keer start de game netjes op, ook na een herstart. :) Wel leek het erop dat het wachten met 1 core uitgeschakeld de eerste keer iets minder lang duurde, maar dat kan een gevoel zijn, heb niet gemeten.
Dat had ik op mijn laptop, maar mijn pc doet niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gekke is dat als je hem start op de pc dan zie je het splash screen niet eens en vervolgens een generals.exe foutmelding. Maar hoe schakel je 1 core uit?

Want dan zou ik het kunnen proberen om alles te verwijderen en vervolgens 1 core uit te schakelen en 1x proberen te starten in de hoop dat hij dan wel werkt.

ps. Moet er wel bij vermelden dat het niet de First Decade versie is maar gewoon de echte orginele

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:01:
Het gekke is dat als je hem start op de pc dan zie je het splash screen niet eens en vervolgens een generals.exe foutmelding. Maar hoe schakel je 1 core uit?

Want dan zou ik het kunnen proberen om alles te verwijderen en vervolgens 1 core uit te schakelen en 1x proberen te starten in de hoop dat hij dan wel werkt.

ps. Moet er wel bij vermelden dat het niet de First Decade versie is maar gewoon de echte orginele O-)
Mja, niet de originele aan de smiley te zien dus ;). Dan draai je vast met een crack die een aangepaste exe is ofzo, mogelijk zit het probleem daaro? Het lijkt me dat het allemaal nogal mierenneukerig is omdat de exe hoe dan ook de 1e keer problemen heeft met dual core's, als je dan een aangepaste hebt gaat het misschien wel nooit goed. Koop het origineel en probeer dat eens? Zo duur is die niet meer ;).

Mocht ik de smiley verkeerd opvatten dan kun je bovengaande negeren natuurlijk ;). Maar dan weet ik het ook echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:36:
[...]

Mja, niet de originele aan de smiley te zien dus ;). Dan draai je vast met een crack die een aangepaste exe is ofzo, mogelijk zit het probleem daaro? Het lijkt me dat het allemaal nogal mierenneukerig is omdat de exe hoe dan ook de 1e keer problemen heeft met dual core's, als je dan een aangepaste hebt gaat het misschien wel nooit goed. Koop het origineel en probeer dat eens? Zo duur is die niet meer ;).

Mocht ik de smiley verkeerd opvatten dan kun je bovengaande negeren natuurlijk ;). Maar dan weet ik het ook echt niet meer.
Nee nee, 100% LEGAAL, zoals je zelf al zegt kost het geen drol en zeker voor online spellen illegaal te gaan gebruiken, waar ben ffs mee bezig. Maar dat terzijde.

edit. smiley weg gehaald, je kan het idd verkeerd opvatten. Ik bedoelde de orginele in de zin geen First Decade

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Het lijkt me dat het allemaal nogal mierenneukerig is omdat de exe hoe dan ook de 1e keer problemen heeft met dual core's, als je dan een aangepaste hebt gaat het misschien wel nooit goed.
Ik heb een AMD X2 Dual Core en daar nooit opstart problemen mee gehad met Zero Hour. Maar ik heb wel de gecrackte versie (wel legaal gekocht hoor, maar CD's zijn nooit het hoesje uit geweest, puur voor de serial om online te spelen).

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joghert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 11:10
wat bij mij de oplossing was om Zero Hour te kunnen spelen op C2D was hem in "Windows 2000 compatibility modus" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

gisteren de custom map "Battle for planet earth" gespeeld met 3vs3.

Leuke map, maar omdat de de verschillende werelddelen elkaar maar op enkele punten raken is het erg gemakkelijk om te verdedigen. Dit in combinatie met no-rush en veel supply depots, zorgt ervoor dat een spel op deze map een grote kans heeft om heel erg lang te duren.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste