als je zo desperate bent
stuur me je save ik haal um wel ff
als je zo desperate bent
In dat level zijn er SAM sites op kleine eilandjes. Die zie je snel over het hoofd.
Yo.
gla met sam sitesVonFoX schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:36:
[...]
In dat level zijn er SAM sites op kleine eilandjes. Die zie je snel over het hoofd.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Ik ben het in ieder geval volledig met je eens. Daarbij komt ook nog dat ze altijd duits blijven blaten en vaak geen engels spreken. Maar bij mij moeten de laffe duitsers hun plek wel delen met de fransen, die spelen misschien iets minder laf, maar ze spreken ook nooit engels en doen nieteens de moeite en disconnecten ook heel snel. Maar denk dat zij precies hetzelfde over ons denken eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:09:
AAARRRGGGHHHHHHH!!! Genoeg.....genoeg......GENOEG van die Verdomde Duitsers!!![]()
Misschien hebben mijn maat en ik altijd pech, maar 9 van de 10 matches tegen onze Oosterburen eindigd in discon.
![]()
Eerst bouwen ze belabberd, daarna kunnen ze het niet bijhouden, dan gaan ze flamen en uiteindelijk doet het team dan discon!! Tuurlijk moet ik niet generaliseren en natuurlijk zijn er ook Duitsers die goed spelen en eer hebben. Maar van alle bevolkingsgroepen mogelijk op de ZH server, zijn het de voornamelijk de Duitsers die bij mij heel LAF aan hun overwinningen komen. Ze hebben ze veel wins op hun account maar de ballen ervaring. Waardoor ze weer verliezen en weer gaan discon. enz enz. Als je 150+ wins hebt staan op je account, mag ik er toch vanuit gaan dat je redelijk kunt gamen?![]()
Maar goed.....ik moest het ff kwijt, weet niet of iemand deze mening ook deelt?
zou je verwachten jaVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:09:
Ze hebben ze veel wins op hun account maar de ballen ervaring. Waardoor ze weer verliezen en weer gaan discon. enz enz. Als je 150+ wins hebt staan op je account, mag ik er toch vanuit gaan dat je redelijk kunt gamen?
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Verwijderd
Ik speel Command & Conquer serie vanaf Tiberian Sun online en het zijn toch grotendeels Duitsers die flamen,zeiken,disconnecten,mismatchen. Vanavond alweer 2vs2 ik en een kameraad tegen een idoot en een duitser. Duitser mismatch gewoon nadat zijn teammate dood was.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:33:
Onzin dat veelal Duitsers flamen en disconnecten. Bijna iedereen flamed en mensen van alle landen disconnecten, op cw.cc staan 'kuwaiti's' erom bekend (mensen uit jawel... Koeweit). Ik speel(de) dit spel nu al zo ontzettend lang en kan wel met zekerheid zeggen dat dat niet het geval is.
[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 16-06-2006 10:41 ]
China Toxic bestaat niet, het is GLA ToxicOsiriS.nl schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:24:
Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag mijn C&C first decade binnen gekregen en alleen gekocht voor C&C zero hour. Daarom post ik het ook hier want daar heb ik een vraagje over.
Nu ben ik dus ontzettend noob in deze game. Ik heb al een paar potjes geprobeerd. Iedereen kiest een general zoals China toxic general ofzo. Maar ik kan niks anders kiezen dan China USA of GLA (en natuurlijk random.)
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen, of moet ik eerst wat potjes winnen..?
Ik wil heel graag wat beter worden in deze game en er plezier in hebben. Maar ik moet echt weten hoe ik zo'n general kan kiezen![]()
Ik heb al op het internet gezocht maar daar krijg je geen echt informatie over die generals. Behalve dat ze er in zero hour in zitten![]()
alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Wmm op 19-06-2006 22:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je het tegelijk doet, kun je toch niet 1 microwave voor 3 tegelijk bouwende zones gebruiken?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:40:
Je zou ook gewoon 1 microwave op drie zones kunnen gebruiken...?Kost je 1200 (ik dacht 900, maar weet niet zeker), en je krijgt er als je er drie hebt 7500 voor terug, goede deal
Ik heb het nooit gedaan, weet ook niet of het is toegestaan op cw.cc.
Verwijderd
Verwijderd
Ahja de bouw pauzeren mag dus ookVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:00:
dan bouw je ze allemaal teglijk
@ 99% stop je.. microwave erop.. afbouwen , volgende etc etc. zo lastig is dat toch niet?:p
Verwijderd
Dit is nog kanslozer dan het spelen met een maphack.DaMorpheus schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:33:
Net 3 vs 3 gespeeld, was best leuk totdat de host begon te rotzooien en we telkens het disconnect-scherm voor ons kregen (met die tellers), waar gek genoeg iedereen geconnect bleef en niemand terug liep naar 0, totdat........... de host die samen met twee vriendjes speelde flauw begon te doen en we dat scherm 15 minuten lang hebben gezien. De host en zijn twee vrienden waren ondertussen ons team aan het pushen te quitten wat mijn twee teamgenoten dan ook deden na nog een kwartier wachten. Nou, we bleven dat scherm zien en de host gaf aan lekker een paar dagen tijd te hebben en dat ik ook maar moest quitten
Nou, toen ik na 4 uur weer bij de computer kwam en nog het wachtscherm zag floepte dat opeens uit en speelde ik 3 vs 1, maar het team van 3 was wél nog weg van de pc. Dus in een kwartiertje door hun hele defense heen gegaan en uiteindelijk dus gewonnen
Nou ben ik benieuwd wat ze denken als ze generals morgenochtend weer zien en er staat: "You have been defeated"
Overkomt dit soort lame gedrag jullie ook online?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 20:11 ]
Verwijderd
3 dropzones tegelijk bouwen?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:00:
dan bouw je ze allemaal teglijk
@ 99% stop je.. microwave erop.. afbouwen , volgende etc etc. zo lastig is dat toch niet?:p
Verwijderd
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
ik zeg niet dat het slim is, ik zeg alleen dat je prima meerdere zones kunt bouwen met 1 microwave tank.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:46:
[...]
3 dropzones tegelijk bouwen?. Gebruik jij een bo waarbij je 3 of meer dozers bouwt?
![]()
Op grote maps zou het nog kunnen, maar ik zie mezelf op Fallen Empire of Tournament Desert/ Island niet zo snel 3 dozers bouwen. Eerst strat bouwen, dan Micro Tank, terwijl je dat doet gelijk dropzone bouwen. Moet je wel floaten met cash, denk ik.
Ik ben het wel met je eens als je 15 no rush speelt of met 20k start
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:34 ]
Verwijderd
Duitsers zijn allemaal stats whores of kleine kinderen. Als ze verliezen MM/DC ze gewoon en als ze winnen hebben ze een grote bek, maar een rematch met no rules hooo maar.bangkirai schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:08:
duitsers die flamen etc zeiken?
Misschien omdat zij de grootste populatie zijn op die servers iets van 80 percent?
Persoonlijk vind ik nederlanders 1 van de grofste gasten op het internet, de goeien nagelaten.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 22:47 ]
Verwijderd
Ik ben het met Iznogoud eens. Waarschijnlijk hebben de Duisters een minderwaardigheidscomplex van hier tot Berlijn. Die moeten en zullen zich bewijzen. Als dat dan niet lukt gaan ze flamen, disconnecten, eisen om rematch. Vervolgens wordt rematch aangemaakt en komen ze niet opdagen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:35:
[...]
Duitsers zijn allemaal stats whores of kleine kinderen. Als ze verliezen MM/DC ze gewoon en als ze winnen hebben ze een grote bek, maar een rematch met no rules hooo maar.
Fransen zijn MEGA arrogant, denken dat alles om hen draait. Eisen van alles, maar van spelen pffff ze bakken er echt niks van.
[ Voor 15% gewijzigd door Bart1983 op 23-07-2006 10:22 ]
Dat is gewoon een bug in het spel, kun je niets aan doen behalve dus blijkbaar het saven en opnieuw laden.Bart1983 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:53:
IK speel sinds kort ook Zero Hour. Laatst speelde ik tegen 3 computer en met mij 2 computers en allemaal super grote legers enzo. Na een tijdje lijkt het of dat er een soort memory leak is ofzo want mijn FPS daald dan naar 10 ofzo. ALs ik dan save en het spel opnieuw start en de save laad is de FPS weer mooi 30. IK heb alle patches enzo. Weet iemand waardoor dit komt?
En voor de mensen die nog zin hebben om over hamachi te spelen ik heb een netwerk gemaakt:
Naam: NLGenerals
Pass: 1234
fusion.fake schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:19:
[...]
als je zo desperate bent
stuur me je save ik haal um wel ff
HEB HET GEHAALD.. stond een gebouw.. werdt steeds herbuild en camouflashedde hele level scouten met spy drones?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Verwijderd
Verwijderd
Niet bepaald meer nieuws, als dit alles was dan teken ik er voor.Zjosh schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:11:
Ik dacht net... ik speel eens een potje, mooi met een maat 2v2 doen. Geen regels... allemaal leuk en aardig tot dat zon knakker in eens bedenkt dat ie aan de verliezende hand is en maar lekker de scud bug gaat uitbuiten... We hebben hem nog verslagen... omdat we zen scuds hadden gesloopt. Maar serieus...kan ea games niet wat aan die scud bug doen... het verpest de game behoorlijk...
Stuur me maar een mailtje voor de replay... ik geloof dat mn email wel in de sig te vinden is.
Ga op Clanwars.cc of Generals.nl spelenVerwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:45:
[...]
Niet bepaald meer nieuws, als dit alles was dan teken ik er voor.
Ik moet om de 10 games een nieuw account aanmaken, omdat mun stats 10/0 staat en de pro niet meer durven en de noobs, naja daar heb ik echt geen zin in.
Pas als je een account met 50+ losses hebt en 10 wins ofzo dan komen de "pro's" met 300+ wins, naja daar heb ik nou veel plezier aan om die even goed af te maken.
De hele game bestaat nu nog alleen maar uit noobs.
[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 04-08-2006 00:02 ]
[ Voor 18% gewijzigd door LPC op 20-08-2006 20:12 ]
Thomas Ligthart
Om zeker te zijn dat je probleem niet ergens anders zit, zet jezelf eens in een DMZ (demilitiazed zone), dan komen alle ports direct bij jouw uitLPC schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:08:
ik heb nogal een vaag probleem. ik kan de originele generals zonder problemen online spelen, maar Zero Hour geeft elke keer aan dat ik problemen heb met mijn internet connectie
ik heb alle poorten die Zero Hour nodig zou hebben handmatig opengegooid, maar geen resultaat.
port overwrite is tot nu toe ook nog niet gelukt..
NAT-settings -> port trigger:
trigger port: 6667
protocol: TCP
incomming port: 6667
protocol: TCP
ik heb alleen geen idee of dit ook goed is?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
It's life, Jim, but not as we know it...
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik zie een dual core plaatje als icoon bij je, heb je die toevallig ook? Zo ja, Generals heeft schijnbaar weleens probleempjes met dual core beestjes, er is wel een oplossing voor maar die weet ik nietCyrus The Virus schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:20:
Zero Hour werkt ook niet andere games wel.
Ja ik heb een Dual-CoreRival24 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:
[...]
Ik zie een dual core plaatje als icoon bij je, heb je die toevallig ook? Zo ja, Generals heeft schijnbaar weleens probleempjes met dual core beestjes, er is wel een oplossing voor maar die weet ik niet
[ Voor 5% gewijzigd door Cyrus The Virus op 28-08-2006 17:48 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik hebt het geprobeerd maar het wou niet lukken, het plaatje komt en na een halve min is het weg en dan niksChester schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:22:
Ja, dit is een dual core probleem die de engine heeft. Je hebt dus hetzelfde probleem bij Generals, Zero Hour, BFME.
Affiniteit instellen is wel de oplossing, ik heb het zelf ook zo gedaan. Je moet de affiniteit van game.dat ook aanpassen. Het zal nog steeds lijken alsof het vast is gelopen, maar dat is het niet. Nadat je de affiniteit van generals.exe en game.dat hebt aangepast, gewoon wachten. De game start na een paar minuten.
Dat het zo lang duurt is alleen de eerste keer, de volgende keer dat je de spel wilt spelen hoef je de affiniteit ook niet aan te passen, het spel zal gewoon normaal starten.
IK weet alleen niet hoe ik 1 core uit moet zetten de affiniteit helpt niksNecrite schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:00:
Misschien kun je 1 core uitzetten? Als het dan nog niet werkt weet je iig dat je niet verder hoeft te prutsen met affiniteit.
Verwijderd
Taskmananger/taakbeheer in winxpCyrus The Virus schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:46:
[...]
IK weet alleen niet hoe ik 1 core uit moet zetten de affiniteit helpt niks
als ze eerst ergens verzamelen een bomb truck gecamoufleerd er op afj-w schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:58:
Wat is volgens jullie de beste GLA strategie tegen die irrante groepen van humvees met TOW missile upgrade?
Verwijderd
Buggies met upgrades, maarja een goeie usa speler komt dan met choppers en zul jij dus quads mee moeten sturen en een nog betere usa player molt je quads en dan je buggies met choppers.j-w schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:58:
Wat is volgens jullie de beste GLA strategie tegen die irrante groepen van humvees met TOW missile upgrade?
maar voor buggies heb je toch alweer een palace nodig, terwijl USA gelijk al de humvees + rockets kan maken? Toch?Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:45:
[...]
Buggies met upgrades, maarja een goeie usa speler komt dan met choppers en zul jij dus quads mee moeten sturen en een nog betere usa player molt je quads en dan je buggies met choppers.
Komt er op neer hoe goed je tegenstander is.
Verwijderd
Yep dat klopt, maar je moet ook niet wachten tot hij aanvalt. Als het een rush map is rush hem dan ook, bijv met jeeps en mol zijn dozers en geld. Geld is voor usa het meest belangrijkste.j-w schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:27:
[...]
maar voor buggies heb je toch alweer een palace nodig, terwijl USA gelijk al de humvees + rockets kan maken? Toch?
neem met usa bij die upgrades een sniper:) en dan bouw je er een aantalFelke schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:13:
Ik speel nu generals zero hour tegen een vriend van mij... hij bouwd voornamelijk angry mobs en anti air units met GLA
Ik speel daarintegen met USA.. en wordt gecompleet geowned door die ** angry mobs haha...
Heli's helpen niks, worden uit de lucht geknalled...
Is er iemand die weet hoe ik hem het beste kan verslaan?
Verwijderd
ALS je met AFG speelt bouw je Stealth fighters, 2 per laser. Je maakt een gat voor je stealth choppers en molt zijn power, vervolgens zijn cc en dozers. Zijn legio manieren voor. Ligt eraan wat voor army je was.Pieroman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:56:
Bah bah, nu zat ik net een potje zero hour te spelen, bouwt die gast als laser general de hele linie vol met laser turrets en ik kwam er dus met geen mogelijkheid door, dusja dan is het wachten tot hij een keer terug komt rushen.
En ik heb echt geen idee hoe ik er doorheen kon komen..
Verwijderd
Rushen? Rushen als hij de hele linie vol heeft met laser turrents? Dat is geen rushen meer.Pieroman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:56:
Bah bah, nu zat ik net een potje zero hour te spelen, bouwt die gast als laser general de hele linie vol met laser turrets en ik kwam er dus met geen mogelijkheid door, dusja dan is het wachten tot hij een keer terug komt rushen.
[ Voor 6% gewijzigd door Wmm op 13-09-2006 00:56 ]
Welke map?Pieroman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:56:
flashbangers helpen dus tegen angry mobs? Dat wist ik idd niet.... Dan wordt het ineens een stuk gemakkelijker.Zjosh schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:20:
Angry mobs zijn heel traag, dus als je een paar hummers hebt, met flashbangers of snipers er in heb je ze zo dooddie quads kun je dan heel makkelijk killen met een paar hummers met rockets er in.
Verwijderd
en hoe dit op te lossen als laser door eht bunkeren tijd heeft voor money drops en daardoor aurora's + superwape heeft? dan ken je wel af en toe wat verdediging slopen maar die aurora's en superwape pakken je uiteindleijk toch weer trug als blijkt dat je halve basis weg is als je aan het aanvalle bent. ook komt daarbij dat er veel avengers staan dus je airunits nooit levent terugkomen. En vooral hoe hierdoor te komen als infantry general of gla stealth/toxic/demoVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:18:
laser gens zijn sneu bij bunkeren, ze hebben 0 long range wapens dus je kan op je dooie gemak doe boel slopen
Verwijderd
nou als je tegenstander fervent bunkerer is en al zoveel recources heeft dat hij sw/aurora's kan spammen dan neem ik aan dat jij als china/gla minimaal zoveel recourses hebt?Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:22:
[...]
en hoe dit op te lossen als laser door eht bunkeren tijd heeft voor money drops en daardoor aurora's + superwape heeft? dan ken je wel af en toe wat verdediging slopen maar die aurora's en superwape pakken je uiteindleijk toch weer trug als blijkt dat je halve basis weg is als je aan het aanvalle bent. ook komt daarbij dat er veel avengers staan dus je airunits nooit levent terugkomen. En vooral hoe hierdoor te komen als infantry general of gla stealth/toxic/demo
Leef lekker in het nu, er is niks anders
[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 04-10-2006 16:42 ]
Twee is genoeg volgens mij. Eentje pikt spullen op en je ziet de andere dan al wachten. Wanneer de eerste wegrijdt om z'n spullen te gaan lossen, begint de andere te laden. Zo besteed je de tijd het beste, er worden zo altijd supplies opgehaald.j-w schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:39:
Ik heb een vraag over supply centres.
1. Hoeveel supply trucks is het beste om te maken voor 1 supply center?
Dat zou ik zo 1-2-3 niet durven zeggen. De limiet van 1 wagen aan het laden per keer kan best beperkt zijn tot een enkel supply center, ipv tot het gehele field.2. Heeft het zin om twee supply centers te gebruiken (bv 1 links en 1 rechts) voor 1 ore-field?
Ik heb wel eens meegemaakt dat een ally in een multiplayer game, ook supply centers op "mijn" supply zones zette. Dat heb ik toen ook maar andersom gedaan. Dat leek best goed te werken. Maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook best zijn dat het anders werkt voor twee supply centers van dezelfde partij.Wildfire schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:00:
[...]
Twee is genoeg volgens mij. Eentje pikt spullen op en je ziet de andere dan al wachten. Wanneer de eerste wegrijdt om z'n spullen te gaan lossen, begint de andere te laden. Zo besteed je de tijd het beste, er worden zo altijd supplies opgehaald.
[...]
Dat zou ik zo 1-2-3 niet durven zeggen. De limiet van 1 wagen aan het laden per keer kan best beperkt zijn tot een enkel supply center, ipv tot het gehele field.
1: zie http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=115290. Het antwoord is dus 2 trucks (één erbij maken dus).j-w schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:39:
Ik heb een vraag over supply centres.
1. Hoeveel supply trucks is het beste om te maken voor 1 supply center?
2. Heeft het zin om twee supply centers te gebruiken (bv 1 links en 1 rechts) voor 1 supply-zone?
misschien hierVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:57:
Is er eigenlijk al een oplossing voor het Core2Duo probleem?
Verwijderd
Krijg een general.exe error
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dunno, denk het haast niet. Probeer het iig gewoon?Snake schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:56:
Wel, ik zou graag C&C @ mijn floptap instaleren.
MAAR
ondersteund C&C Generals 1280*800 als native resolutie???
Verwijderd
Krijg per direct een generals.exe foutmelding. Generals is al een keer ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Dan nog een foutmelding van generals.exeWmm schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:52:
Toch vreemd. Dat was bij mij namelijk ook gewoon de oplossing.
Helaas heb ik geen idee of je nog iets anders kunt proberen.
Wat gebeurd er als je de game een hele tijd bezig laat met opstarten. In dat topic stond toch ook iemand die dat gedaan had en daarna werkte het?
Ik krijg dit alleen als ik generals eerder die dag hebt gespeeld. (na herstart herhaling cyclus)Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:23:
[...]
Krijg per direct een generals.exe foutmelding. Generals is al een keer ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Dan nog een foutmelding van generals.exe
[ Voor 3% gewijzigd door OfferedPoet op 17-10-2006 20:48 ]
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~ger...20Gens%20Key%20Finder.exeVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:31:
Ook al start ik de eerste keer mijn pc op dan nog krijg ik die foutmelding.
Ik zal hem zo is proberen te installeren in VMwareMisschien dat een beetje draait.
Maar waar kon je je installatie key ook al weer vinden in het register?
Kan dat verrekte boekje niet vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Wmm op 19-10-2006 17:35 ]
Verwijderd
Neem aan dat er geen rotzooi bij in zitWmm schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:35:
[...]
http://www.xs4all.nl/~ger...20Gens%20Key%20Finder.exe
Proggie heb ik maar geschreven omdat er destijds ook veel mensen op Generals.nl naar vroegen.
Gewoon ff starten, hij zoekt de keys op en zet ze in een txt bestand.
Verwijderd
Had ook problemen met Generals op m'n nieuwe C2D (met of zonder Zero Hour, maakte niet uit). Wilde niet voorbij het splash scherm komen. Van alles geprobeerd (herinstall, 1 core uitschakelen, quicklaunch, noem maar op) maar uiteindelijk bleek de oplossing toch simpel. De eerste opstarten van de game een paar minuten wachten en voila, elke volgende keer start de game netjes op, ook na een herstart.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:
Iemand inmiddels al een 1 of meerdere mogelijke oplossingen tegen gekomen met betrekking tot het dual core probleem?
Ik krijg het nog steeds niet werkend op 1 systeem
Dat had ik op mijn laptop, maar mijn pc doet niksYngwie- schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:40:
[...]
Had ook problemen met Generals op m'n nieuwe C2D (met of zonder Zero Hour, maakte niet uit). Wilde niet voorbij het splash scherm komen. Van alles geprobeerd (herinstall, 1 core uitschakelen, quicklaunch, noem maar op) maar uiteindelijk bleek de oplossing toch simpel. De eerste opstarten van de game een paar minuten wachten en voila, elke volgende keer start de game netjes op, ook na een herstart.Wel leek het erop dat het wachten met 1 core uitgeschakeld de eerste keer iets minder lang duurde, maar dat kan een gevoel zijn, heb niet gemeten.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 13:43 ]
Mja, niet de originele aan de smiley te zien dusVerwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:01:
Het gekke is dat als je hem start op de pc dan zie je het splash screen niet eens en vervolgens een generals.exe foutmelding. Maar hoe schakel je 1 core uit?
Want dan zou ik het kunnen proberen om alles te verwijderen en vervolgens 1 core uit te schakelen en 1x proberen te starten in de hoop dat hij dan wel werkt.
ps. Moet er wel bij vermelden dat het niet de First Decade versie is maar gewoon de echte orginele
Verwijderd
Nee nee, 100% LEGAAL, zoals je zelf al zegt kost het geen drol en zeker voor online spellen illegaal te gaan gebruiken, waar ben ffs mee bezig. Maar dat terzijde.Wmm schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:36:
[...]
Mja, niet de originele aan de smiley te zien dus. Dan draai je vast met een crack die een aangepaste exe is ofzo, mogelijk zit het probleem daaro? Het lijkt me dat het allemaal nogal mierenneukerig is omdat de exe hoe dan ook de 1e keer problemen heeft met dual core's, als je dan een aangepaste hebt gaat het misschien wel nooit goed. Koop het origineel en probeer dat eens? Zo duur is die niet meer
.
Mocht ik de smiley verkeerd opvatten dan kun je bovengaande negeren natuurlijk. Maar dan weet ik het ook echt niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 13:44 ]
Ik heb een AMD X2 Dual Core en daar nooit opstart problemen mee gehad met Zero Hour. Maar ik heb wel de gecrackte versie (wel legaal gekocht hoor, maar CD's zijn nooit het hoesje uit geweest, puur voor de serial om online te spelen).Het lijkt me dat het allemaal nogal mierenneukerig is omdat de exe hoe dan ook de 1e keer problemen heeft met dual core's, als je dan een aangepaste hebt gaat het misschien wel nooit goed.
57696520646974206c65657374206973206e657264
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq